Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 112601 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Neili

• Ankeuttaja
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #75 : Maaliskuu 10, 2008, 15:26:06 »
Suojelukseni olisi luultavasti susi tai jokin muu "yönsaalistaja". Itseltänikin joitain susimaisia piirteitä löytyy, kuten sosiaalisuus. Mielestäni sudet ovat ihania, kauniita ja joskus väärinymmärrettyjä eläimiä.

Migel

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Maaliskuu 10, 2008, 16:26:39 »
Jos itse saisin valita, haluaisin suojeliukseni olevan karhu. Karhut ovat vahvoja, rohkeita ja uljaita eläimiä. Mutta koska minä en ole mikään noista, se olisi luultavasti jokin muu. Olen laiska, mukavuudenhaluinen ja en oikein jaksa keskittyä moneenkaan asiaan, joten kyllä suojeliukseni olisi melko varmasti jonkinlainen kissa. Ja koska velhon animaagimuoto on sama kuin suojeliuksen, olisin siis animaaginakin joku katti. Kenties mieluummin villikissa kuin kesy kotikissa... Olisi edes jotakin "maustetta". :P

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #77 : Maaliskuu 11, 2008, 17:31:10 »
Suojeliukseni oli varmaan koira. Kerjään siis kuvannollisesti rapsutusta ja muutenkin pidän koirista. Ne on vaan niin sulosii...
Toinen mahdollinen voisi sitten olla joku vedessä eläva, koska tykkään uida. Delfiini mieluiten.
Kolmas voisi sitten olla joku Hermionen tapainen saukko.
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

marikanen

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Maaliskuu 14, 2008, 22:34:48 »
Minun suojeliukseni olisi myös varmasti koira! :) Joko pieni puudelimainen pörröinen koissu, tai lempeä ja turvallinen Labbis! Ne ovat jotenkin minun tyylisiäni, koska ajattelin tietenkin heti jotain eläintä. Koira tuli ensimmäisenä mieleen, sitten ajattelin sanaa suojelius - suojelia, turvallinen? Joko oma pikku puudelini tai labradorinnoutaja. Siinä perusteluni:).

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #79 : Maaliskuu 15, 2008, 15:46:55 »
Minulla voisi olla apina, olenhan itsekin sellainen.. xD kuitenkin, apina kuvaisi minun luonnettani..
Tai sitten se voisi olla kotka, koska unelmoin aina lentämisestä taivaan halki korkeuksissa.. Vaikka eläin onkin kovin uljas itse en ole..
Kolibri, voisi myös olla yksi vaihtoehto. Vaikka lintu ei kamalasti minua kuvaakkaan, minusta tuntuu että sekin voisi olla.
Tai sitten jokin mystinen olento, koska olen kiinnostunut niistä ja joskus olen itsekin mystinen...

~~Indigo

//Ja tässä tulin jokin aika sitten ajatelleeksi, että se voisi olla pesukarhu, en ole aivan varma mistä se tuli, mutta luulen että se voisi olla se..
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 22:30:07 kirjoittanut Indigo »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Jelma

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Maaliskuu 16, 2008, 11:18:32 »
Minun suojelius olisi mitä luultavammin kissa. Meillä on kotona aina ollut kissoja, joten niiden tavat on juurtunut minuunkin.
Suutahdan pienistä asioista, mutta lepyn helposti.
Toivoisin kyllä, että suojelius olisi tiikeri, komea eläin.

Poissa manta

• Kajahtanut potteristi
  • Vuotislainen
    • Tassujengi
« Vastaus #81 : Maaliskuu 19, 2008, 11:13:29 »
Pidän paljon koirista, mutta en haluaisi, että suojeliukseni on koira. Haluaisin, että se olisi kotka. Jalo, hieno ja vahva eläin, joka liikkuu oman mielensä mukaan eikä ole riippuvainen muista. Jumaloin näitä otuksia.

-manta
Aivojen tilalla ilmapalloja.

Youre

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Maaliskuu 29, 2008, 12:41:23 »
Omani olisi varmaankin yksisarvinen. Yksisarvinen on mahtava taikaolento, joka on kaunis, mutta hämmennystä herättävä. Yksisarviset osaavat olla päättäväisiä, ovat nopeita jaloistaan ja sekä ovat eläväisiä. Jotenkin vain kokisin, että yksisarvinen olisi kuin luotu minulle ja muistuttaisi minua. Ja varmasti olisi mieleenpainuva.

louska

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Maaliskuu 29, 2008, 13:06:27 »
Suojeliukseni olisi varmaan kissa. Tykkään nukkumisesta vaikka keskellä päivääkin. Olen myös leikkisäkin ja lapsenmielinen ja haluan innolla kokeilla uusia asioita. Saan nukutuksi missä vain. Rakastan maitoa ja kalaa, minulla on aina nälkä. Haluan myös välillä huomiota, muuten alan käydä rasittavaksi ja alan ärsyttää muita kaikilla rasittavilla tavoilla. Lämmin nukkumapaikka voi taata tyytyväisyyteni, mutta voin nukkua missä vain milloin vain.

nikodeemus

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Maaliskuu 30, 2008, 11:11:53 »
Uskoisin että oma suojeliukseni olisi laiskiainen. Se kuvastaisi minua, paitsi että se on hemmetin suuri. Sen voisin hyvinkin kuvitella astelevan eteeni ja huitaisevan ankeuttajia jättimäisillä käsillään. Toinen on panda. Jättiläispanda. Sellainen ihmistä isompi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2008, 15:15:44 kirjoittanut nikodeemus »

Rose

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Maaliskuu 30, 2008, 12:08:50 »
Mä luulisin että mun suojelius voisi myöskin olla susi, koska sudet tykkäävät täysikuusta ja ovat yöeläimiä. Nämä molemmat asiat sopivat myös muhun hyvin. Lisäksi olen saanut sellaisen käsityksen, että sudet ovat tavallaan hieman erakkoja eläimiä, mutta liikkuvat kuitenkin laumoissa. Sudet ulvoo täysikuulle, ja mäkin tykkään laulaa, vaikka sekään ei välttämättä kuulosta niin hyvältä...
Muutenkin sudet on mun mielestä kiinnostavia eläimiä, vaikka en tiedä vaikuttaako oma mielipide kauheesti suojeliuksiin.

Olen samaa mieltä,oma suojeliukseni voisi ollasusi tai hevonen.Sudet ovat semmoisia erakoita,mutta kyllä ovat laumassa.En kauhean usein nimittäin oikein ole kavereiden kanssa

Poissa Severina

• Pirunmarja
  • Vuotislainen
« Vastaus #86 : Huhtikuu 01, 2008, 15:25:39 »
Sanoisin että Susi tai sitten joku petolintu, joku kotka! En oikein tiedä perusteluita, mulla vaan on ollut aina joku rakkaussuhde petoeläimiin. Kotka voisi olla sen takia että sen on muutenkin uljas ja upea lintu. Ne terävät kynnet ja raateleva nokka... tai susi, kulkee laumassa ja on uskollinen porukalleen. Ja mä pidän koirista, ja sudet on koiralle sukua mutta vaarallisempia (tai sit joku vähän pelottavampi koira, vaik Pinseri..). ^^

Kyacchi

• Ankeuttaja
« Vastaus #87 : Huhtikuu 13, 2008, 22:26:23 »
Minun suojeliukseni olisi varmaankin kookas kissa. :3 Aamulla heti ensi töikseni venyttelen nautinnollisesti ja ... pidän samanlaista ääntä kuin kissat. : D Mouruan. Joskus tekee myös kamalasti mieli naukua ja joskus tyttöystäväni on puhelimessa puhuessamme luullut, että olen ollut jonkun kissan lähellä, kun olen yltynyt maukumaan. xD

Olen muutenkin sellainen persoona, joka saattaa maata auringon paisteessa monta tuntia leppoisasti, mutta jos joku tulee auringon lämmön tielle tai nykäisee hännästä, niin kyllä mie sähähdän ja saatan kynsiäkin.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #88 : Huhtikuu 17, 2008, 20:41:53 »
Eh, tähän on vaikea vastata mutta yritetään.
Mm lainaan vähän Kyacchia, eli minullakin saattaisi olla kissa. Ja kookas sellainen (johtuen siitä että omistan sellaisen). Mutta saattaisi se olla
tyyliin virtahepo tai jokin kömpelö otus nimittäin satun sellainen itsekkin olemaan. Juu, kyllä tähän on vastaus laiskiainen, koska olen sellainen vähän itsekkin. Jos johonkin istun, niin siihen jään. Kuten koneen ääreen. :p
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Ishida

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Huhtikuu 17, 2008, 21:27:56 »
Minun suojeliukseni voisi olla Bengalintiikeri, Kultapanda tai Aavikkotaipaani.
Bengalintiikeri (Panthera tigris tigris), ja ehkä vielä Rewantiikeri, eli sen valkoinen muoto) siksi, että se on upea, kookas, kaunis ja vaarallinen suuri kissapeto, jonkalaisia ihailen. Näen Bengalintiikerissä myös jotain itsestäni.
Kultapanda (Ailurus fulgens) voisi olla myöskin sopiva, koska se on suloinen, hämäräeläin, petoeläin (joka syö kasviksia) ja muutenkin kaunis ja upea. Kultapanda tuntuu pieneltä kiukkupussilta joka antaa ulospäin aivan erillaisen kuvan itsestään, eli aivan kuten minä. Kultapana ei kuitenkaan tunnu aivan minulta, ja minusta tuntuu, että suojeliukseni ei välttämättä olisi mikään suloinen eläin.
Ja aivan, sitten on vielä Aavikkotaipaani (Oxyuranus microlepidotus) Upea, kaunis, ehkä vähän luihu, pelottava ja ennen kaikkea maailman myrkyllisin käärme. sen myrkkyvarastot riittävät tappamaan äärimmillään 100 aikuista ihmistä tai 250 000 hiirtä. Aika hurjaa ja kiehtovaa! Pystyisin hyvin kuvittelemaan suojeliuksekseni Aavikkotaipaanin.

On ne vaan niin hienoja eläimiä kaikki. :) Olisi toaiaan kivaa tietää mikä se suojelius oikeasti olisi, että pääsisipä kokeilemaan... ;)

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #90 : Huhtikuu 22, 2008, 22:01:41 »
Tulinpa lukemaan ja muokkailemaan viestiäni ihan kokonaan, koska olen vähän muutellut mieltäni. :D

Luulen että suojeliukseni voisi olla jokin lintu. Vaadin vapautta ja pidän linnuista. Ehkä kotka, hyvän näköni takia. Tai mustarastas, koska se osaa laulaa hyvin. :)

Jos se ei olisi lintu, se olisi varmaan jokin pieni ja pörröinen eläin. :D Se saattaisi olla koira. Osaan olla ystävällinen, iloinen ja innokas, mutta en voi kuitenkaan sanoa muistuttavani koiraa mitenkään erityisesti. Olen usein miettinyt, että mikä haluaisin että se olisi, en että mikä se voisi olla. Haluaisin tietenkin, että se olisi pesukarhu tai näätä, yms. :D Kyllähän niilläkin on joitakin piirteitä, jotka minuun sopivat.

Kuitenkin uskon eniten, että se olisi jokin lintu. :D Olisi kiva nähdä oma suojeliuksensa, että tietäisi mikä se oikeasti on.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2009, 10:32:25 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

merlie

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Huhtikuu 25, 2008, 21:50:06 »
Mielenkiintoni kohdistuu lähinnä hevosiin ja koiriin, joista pidän erittäin paljon. Myös sudet ovat kiehtovia eläimiä ja pöllö on vaikuttava eläin, johon olen ihastunut. Mikään näistä ei kuitenkaan voisi olla suojeliukseni.

Olen luonteeltani harvinaisen epävarma ja yksinäinen, en nauti olostani monien ihmisten ympäröimänä ja tunnen olevani ulkopuolinen melkein jokapuolella. Otan vihjauksia pienimmästäkin eleestä, katseesta ja sanasta. Siksipä metsäkauris, tietenkin naaras, olisi luultavasti suojeliukseni. Metsäkauris on siro, kaunis ja luonteeltani samantyylinen kuin minä. Luonnon helmassa, metsillä ja pelloilla ruokaileva eläin on lähellä sydäntäni. Tajusin sen kerran, kun kerran koulun jälkeen poikkesin läheiseen metsään ja kävelin pellon reunaan nähden kokonaisen lauman metsäkauriita laiduntavan parinkymmenen metrin päässä. Katselin niitä ja saatoin vain ihailla, että jotkin lajit huolehtivat ja pitävät huolta toisistaan jättämättä ketään yksin.

Hönö

• Ankeuttaja
« Vastaus #92 : Huhtikuu 26, 2008, 17:54:14 »
Susi olisi ihana, sillä rakastan koiria ja niiden kautta myös susia. Sudet antavat myös hieman mysteerisen ja hieman pelottavan vaikutuksen. En tiedä miksi, jokin vain niissä on niin ihanaa... <3

Shetlanninponi olisi myös hyvä. Ne ovat sitkeitä ja pippurisia. Ja ratsastusta kun harrastan, jotenkin aina ratsastaessani sieluni lepää... Tai ainakin se siltä tuntuu, unohdan kaiken pahan, ja elän kuin toisessa maailmassa.

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #93 : Toukokuu 13, 2008, 08:38:56 »
Oman suojeliukseni ainakin toivoisin olevan susi. Ne pystyvät puolustamaan minua. Huolehtisin niistä, ja pidän koirista. Osaan olla koirien kanssa ihan kivasti, osaan leikkiä niiden kanssa. Susi on lempieläimeni. Ne vain ovat niin ihania. Villejä ja vapaita, metsästäjiä. Yritän myös kohdella koiraani niin kuin toivoisin itseäni kohdeltava(olen silti ateisti). Ja tunnen jotenkin kuuluvani yhteen susien kanssa(ei, minulla ei ole karvoja enkä metsästä pikkueläimiä tai vähän isompiakin elukoita). Tuntuu, että ymmärtäisin koiraani. Leikin sen kanssa, en vain nakkele palloa vaan leikin koiraa lattialla.

Pidän vain susista. Ne ovat sympaattisia ja älykkäitä eläimiä, kuten koiratkin. Tietävät milloin ihmisellä on paha olla ja näin. Lisäksi Michelle Paverin Muinainen pimeys-sarja on vahvistanut rakkauttani susiin.

- Flyra
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2008, 07:45:18 kirjoittanut Flyrashaz »
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Agitaattori

• Ankeuttaja
« Vastaus #94 : Toukokuu 13, 2008, 15:37:25 »
Luulenpa, että suojeliukseni olisi isokuovi.
Koko lyhykäisen elämäni ajan on kyseinen suolintu tuottanut minulle aivan poikkeuksellista onnea. Sen harmahtavan-, ruskean- ja mustankirjava olemus edustaa sellaista piiloutumista ja naamioitumista, mikä on minulle tietyllä tavalla ominaista. Samoin minusta itsestäni muistuttaa pitkä nokka, jonka sivumennen sanoen tungen toisinaan muiden asioihin.

Poissa Mäyris

• Suklaarohmu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #95 : Toukokuu 14, 2008, 22:48:30 »
Oma suojeliukseni olisi varmaankin Mangusti. Ne kun ovat laihoja vähäsen hysteerisiä ja aikas omitusia.
Ja tietenkin ne liikkuvat laumassa niin kuin minäkin.

Yhdessä vaiheessa harkitsin Majavaa, koska silläkin on kivat taltta hampaat tai sitten Kengurua, joka
pomppii paikasta toiseen.
 Anteeksi kun tuli näin lyhyet perustelut.

hensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Toukokuu 16, 2008, 17:19:32 »
Luulen, että minun suojeliukseni olisi hevonen, tai yksisarvinen, koska pidän niistä paljon. En tiedä rodusta, mutta luulempa, että varmaan joku vaikka shetlanninponi, koska olen kanssa aika ittepäinen ja pippurinen ... :)
Ja ratsastus on niin kivaa, että en oikeen usko, että suojeliukseni voisi olla muu... :)

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #97 : Toukokuu 19, 2008, 16:49:14 »
Luulen, että suojeliukseni olisi korppi tai lepakko, olenhan ulkoisesti hiukan synkähkö/pelottava tai sinne päin, ja muutenkin pidän näistä eläimistä. Kissakin voisi olla ihan mahdollinen luonteenpiirteiden osalta, tai itsenäinen haikara intiaanien toteemieläinten mukaan. Toisaalta vikassa Potterissa viimeistään kävi ilmi, että suojelius voi ottaa myös jotain todella rakasta ihmistä symboloivan muodon. Tässä valossa suojeliukseni voisi olla nykyisin myös tiikeri (tai jokin muu iso, vahva eläin.. : D)
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Siriiuss

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Toukokuu 19, 2008, 20:45:08 »
Mun suojeliukseni olisi varmaan myös Kissa. Olen aivan samanlainen kuin kissa. (ainakin melkein.)  pidän lämmöstä ja kynteni ovat aina teroitetut. nukun myös paljon mutta olen tosi nopea ja ketterä ja rakastan kiipeilyä.olen myös nirso ruuan suhteen. Olen välillä aika itsenäinen ja hyvällätuulela ollessani olen erittäin mukava, mutta ärsytettynä minua kannattaa pelätä sillä käyn päälle. Kaikenlisäksi rakastan kissoja ja omaa kissaani johon vertasin itseäni tuossa edeltävässä tekstissä. :D :) <3

Ihmisenhaamu

• Ankeuttaja
« Vastaus #99 : Toukokuu 20, 2008, 19:00:55 »
Minun suojeliukseni olisi varmaankin kissa. Koska mulla on kaksi kissaa ja tunnen, että ne varjelevat minua kaikelta pahalta. Haluaisin samanlaisen kissan kuin Hermionen Koukkujalka. Käyttäydyin välillä itsekin kuin kissa. Rupean maukumaan meidän pojille ja ne katsoo, mikä äiskää vaivaa...