Kirjoittaja Aihe: Tupahuivit vol 2  (Luettu 68457 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • joulu.....
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Tupahuivit vol 2
« Vastaus #100 : Lokakuu 16, 2009, 11:53:16 »
Ajattelin Alivansista tilata jotain,ja tuo-->(http://store.valueweb.com/servlet/orderofm/StoreFront)paikka on tosi hyvä,sieltä voi tilata mm.puskuritarran,jossa lukee:Älä sotkeennu lohikäärmeiden asioihin,koska olet rapea ja maukas ketsupin kanssa.XDXDXD Sieltä voi tilata myös velhokurssin (kurssit ja tulostettava tyliksen diplomi sähköpostilla)Aion tilata tuolta sauvan,jossa on ytimenä Felix Felixistä,nestemäistä onnea.Ihan kiva...
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #101 : Lokakuu 16, 2009, 16:49:23 »
laitas kuvia siitä sun väkerryksestäs :)

meinaaks AV-tyyli samaa ku LP, eli enemmän pääväriä ja sit aina ne kaks raitaa?
ite olen ajatellut tehdä just samanlailla.

Muuten voisin laittaakin, mutta ei mulla ole netissä mitään gallerioita, mihin mä voisin ladata sen. Enkä mä tiedä muita tapoja esitellä itse otettuja kuvia. Mä oon hyvin avuton kaikissa tietokoneasioissa.

Muut ovatkin jo ehtineet vastata tuohon AV-juttuun. Se on hyvin kiva malli, joten ei ihme, että molemmat päädyttiin siihen :) Mä tosin meinasin aluksi tehdä tasaraitamallin (kahden ekan elokuvan tyyliin), koska se on niin lystikkään näköinen, mutta ruskeaa lankaa ei ollut tarpeeksi. Tyytyväinen mä kuitenkin olen tähänkin :)
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #102 : Lokakuu 16, 2009, 17:01:28 »
Muuten voisin laittaakin, mutta ei mulla ole netissä mitään gallerioita, mihin mä voisin ladata sen. Enkä mä tiedä muita tapoja esitellä itse otettuja kuvia. Mä oon hyvin avuton kaikissa tietokoneasioissa.

Sä voit ladata sun kuvan nopeasti vaikka ImageShackiin. Laitat siihen mustilla reunoilla rajattuun palkkiin vaan sen kuvan, minkä haluat ladata ja sitten paina "start upload!" ^^ Sitten siihen tulee linkki uuteen kuvaasi, jonka voit laittaa sitten vuotikseen. :>

//Mistä ihmeestä ton paikan nimi tulee? "Aijaa"? :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 16, 2009, 18:42:35 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #103 : Lokakuu 16, 2009, 17:40:55 »
Toinen hyvä paikka on www.aijaa.com   :)

kävin tänään ostamassa  tämän ja tämän :)

Skannattu, joten voi vähän vääristää. Tuo sininen on siitä tummansinisen ja vaaleansinisen välistä, tuo pronssi on aika oranssia mutta minusta ihan hyvää. Kuvassa näyttää kyllä oranssimmalta mitä on, skanneri ei tuo esiin sitä pronssisävyä.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2010, 18:49:53 kirjoittanut Odotum »
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
« Vastaus #104 : Lokakuu 17, 2009, 11:31:00 »
Aaa, kiitos teille molemmille Presto ja Odotum, nyt mä oon taas hiukan sivistyneempi :)

Tältä näyttää väkerrykseni, rajasin kuvasta pois hapsuttomat päät, jotta sen voisi kuvitella olevan kaulaliina (ylipitkän hihan sijaan). Värit on tuossa kuvassa hiukan vaaleampia kuin mitä todellisuudessa, mutta aika kohdallaan kuitenkin. Laitoin myös kuvaan mukaan pronssilankakeräni show-offiksi 

Odotum, kivat langat sait näemmä hankittua :) Etenkin toi sininen näyttää aika lailla parahultaiselta, mun sininen on ehkä aavistuksen verran liian taivaansininen (vaikka ei siis kuitenkaan niin vaalea kuin kuvassa! :D)
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #105 : Lokakuu 17, 2009, 13:44:02 »
Siis toi pronssi on kyllä hienoa o.O toi on oikeasti pronssinväristä.
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #106 : Lokakuu 18, 2009, 12:08:11 »
Pitäis pyytää äitiä tekemään tollana Rohkelikkihuivi kun ei itsellä riitä noi käsityötaidot. (toi kutominen ei ihan oo mun juttu).
Rohkelikkohuivi siksi koska olen 100% Gryffindor.
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #107 : Lokakuu 18, 2009, 22:13:06 »
Sain tässä juuri pari päivää sitten AV mallisen luihuishuivin valmiiksi ja aloitin sen, köh, toukokuussa. Myönnettäköön, etten tehnyt sitä kahteen kuukauteen jännetuppitulehduksen takia, mutta. Olin tehnyt sitä noin puolitoista metriä, kunnes tyrkkäsin sen äitin käteen ja käskin tekemään loppuun. Mutta voi minua pöljää, koska tein sen "oikein-nurja-oikein" kerroksilla ja nyt se on rulla... Ei tähänkään auttaneet prässäykset eikä venytykset, but oh well. Siihen meni niin paljon tuskaa, että se kelpaa, ja ehkä se käytössä venyy.

Ja äiti teki mulle luihuislapasetkin : )
Se on basiliski, se.

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #108 : Lokakuu 18, 2009, 23:21:10 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Aika täydellinen.
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Nowaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: HollyWild6531
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #109 : Lokakuu 21, 2009, 00:00:19 »
Oon tekemässä Rohkelikon ja Luihuisen huiveja. Molemmista tulee sellaset 10 cm ja kaks raitaa-systeemillä tehdyt. ^^ Olin ostanu luihuisen huiviin vihreetä ja valkoista,mut koton muistin et se oli harmaa :`D ei kai se haittaa jos ne raidat onki valkoiset? xD
Mua epäilyttää et niissä huiveissa saattaa mennä iha älyttömän kauan,ellen rupee kutoo 24/7. Pitäis viel kaverillekki joululahjaks tehä Rohkelikko huivi. xD
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #110 : Lokakuu 21, 2009, 15:35:04 »
Valmis Rohkelikkohuivini tupamerkin kera <3

se on ihana <3 ja aloitan lähipäivinä korpparin.

//ja sori toi karmee salama mut aattelin sensuroida sillä kasvoni :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2009, 15:42:03 kirjoittanut Odotum »
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
    • Tylycon
  • Pottermore: DragonSky115
« Vastaus #111 : Lokakuu 21, 2009, 15:38:27 »
Itse pidän jostain syystä enemmän korpinkynnen huivin elokuvaversiosta.
Itselläni on siis 2 huivia, sinivalkoisia (jotka sattuvat olemaan Suomen värit) X)
Myös sinivalkoiset villasukat löytyvät (tehtiin koulussa)
"You and I are going to be okay. You know that, right?"
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #112 : Lokakuu 22, 2009, 13:29:23 »
Tää menee vähän offiksi, mutta en keksinyt/löytänyt muuta ketjua mihin oisin tän laittanut..

Eli taiteilin tuossa äsken itselleni <3ihanan<3 Korppari t-paidan

katso:
(sori tosihuono kuvanlaatu)

//
Lainaus
//Mistä ihmeestä ton paikan nimi tulee? "Aijaa"? :D
Ei hajuakaan :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2009, 15:07:58 kirjoittanut Odotum »
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Aldebaran

• Muurahaisleijona
  • Vuotislainen
  • Penguins. Lovely.
« Vastaus #113 : Marraskuu 06, 2009, 19:49:59 »
Odotum, millä tekniikalla teit ja painoit korpinkynnen vaakunan? Itselläni olisi vähän viimeksi tekemääni tyylikkäämpi korpinkynsipaita suunnitteilla, mutten ole vielä saanut mitään konkreettista aikaiseksi.
Tai jos puutarha ei olekaan ääretön, niin mitä kamaluuksia mahtaa hiipiä sen takana?
- Pomelo puutarhanorsu -

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #114 : Marraskuu 07, 2009, 21:08:22 »
Aloin Tekee viime vuonna lokakuussa eikä se oo vielä ees puolessa välissä.Oon vähän urpo.Varmaa puran ja teen korpinkynnen väreistä.
Heh Hehe.

merinorsumursu

• Ankeuttaja
« Vastaus #115 : Marraskuu 19, 2009, 08:55:47 »
Mäkin aloin koulussa tekemään Rohkelikon tupahuivia.<3 Mun neulomistaidoilla ei siitä kyl varmaan mikään paras tuu mutta kokeillaan.. 8)

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #116 : Marraskuu 26, 2009, 09:50:30 »
Odotum, millä tekniikalla teit ja painoit korpinkynnen vaakunan? Itselläni olisi vähän viimeksi tekemääni tyylikkäämpi korpinkynsipaita suunnitteilla, mutten ole vielä saanut mitään konkreettista aikaiseksi.

Ihan niillä ohjeilla mitä on HP-fanien sivuilla tupamerkinteko-ohjeissa, paitsi että silitin kuvan suoraan (puuvilla) t-paitaan, enkä käyttänyt tukikangasta. :)
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #117 : Joulukuu 13, 2009, 12:32:53 »
Minä olen innokas neuloja, jahka saan joskus puikot kätösiini. Jokin vuosi sitten neuloin itselleni kaulaliinan puuskupuhien väreissä (samalla tuli kyllä neulottua lapaset ja sukat), ja sitä olen paukkupakkasilla ja yhdessä miitissä käyttänyt.

Kaulaliinani on ilman tupsuja itseäni vähän pidempi, eli jokin 175 cm (mustakeltaiset hapsut noin 10 cm molempiin suuntiin). Liina koostuu 2 oikein 2 nurin neuleesta, luoden liinan leveydeksi noin 6 senttiä. Keltaiset ja mustat suunnikkaat (pituus 10 cm, leveys tuo 6 cm) vaihtelevat: kahdeksan keltaista ja kahdeksan mustaa osaa.   

Kaulaliinani ja muut neulokseni ovat aina tuota 7 veljestä langalla neulottuja, sillä pidän tätä lankamerkkiä kaikista parhaimpana. Tarkkaan en muista, minkä kokoisilla puikoilla kaulaliinani neuloin, mutta näin näppituntumalta sanoisin joku koko 4 tai 5.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #118 : Joulukuu 13, 2009, 12:50:28 »
Mä kovasti haluaisin Rohkelikon tupahuivin mutta en todellakaan oo kätevä käsistäni. Meinaan ostaa kukunorista itelleni huivin ja se maksaa n. 24 euroa tai sit pyydän äipältä kiltisti sitä joululahjaksi :) Sitä odotellessa
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #119 : Joulukuu 19, 2009, 13:32:44 »
Uusi Korpparihuivi valmistui! Pituutta on huikeat 360 cm, mutta se ei haittaa koska huivi on tehty alpakkalangasta joka on tosi ohutta (mutta lämmintä).
Tuo pronssisävy näyttää kuvissa oranssimmalta mitä se oikeasti on. Etenkin punaista paitaa vasten kuva huijaa. Mutta ihana huivi se on <3

Kuvia:

aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Stella Slash

• 4|\|71-p3310
  • Vuotislainen
« Vastaus #120 : Joulukuu 19, 2009, 15:18:11 »
Odotum, todella upea liina, ihaniltavaa työtä!

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #121 : Joulukuu 19, 2009, 20:06:28 »
Mistä löysit edes vähän pronssihtavaa lankaa? Sillä sikäli kun minä olen sitä yrittänyt etsiä, en löytänyt mitään kunnollista pronssia enkä koko väriä ylipäätään.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Splash

• Dobbyn morsian
  • Vuotislainen
    • Splashin kaverit <33
« Vastaus #122 : Joulukuu 19, 2009, 20:09:58 »
Minäkin haluaisin tuommoisen Korppari-tupahuivin. :) Aloitan varmaan heti, kun löydän sopivat langat. Luultavasti neuloisin sen tuolla PS/CS -tekniikalla.

Ihana tuo Odotumin Korppari-paita, voisin itsekkin tehdä samantyylisen... Hihii.. :))

//ja Splash osaa taas kirjoittaa...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2009, 20:13:53 kirjoittanut Splash »
"It's totally awesome!!"

~Vuoden Kotitonttu 2010

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
« Vastaus #123 : Joulukuu 20, 2009, 13:50:17 »
Odotum, hieno kaulaliina :) Sä olet ollut ahkera (toisin kuin, nyyh, mä, mutta ehkä joululomalla saan jotain aikaan ;D) kun sait yli kolmemetrisen väkerrettyä näin lyhyessä ajassa. Päätit sittenkin tehdä tasaraitamallilla, huomaan, ja oikein kivaltahan se näyttää. Ehkä jopa kivemmalta kuin AV

Poissa Stella Slash

• 4|\|71-p3310
  • Vuotislainen
« Vastaus #124 : Joulukuu 20, 2009, 14:10:25 »
Mistä löysit edes vähän pronssihtavaa lankaa? Sillä sikäli kun minä olen sitä yrittänyt etsiä, en löytänyt mitään kunnollista pronssia enkä koko väriä ylipäätään.
Espoolaiset hakevat pronssinvärisen lankansa Menita Outletista, Soukan ostoskeskuksesta.