Kirjoittaja Aihe: Ihmeotukset ja huispaus - pikkukirjat  (Luettu 18082 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Ihmeotukset ja huispaus - pikkukirjat
« Vastaus #50 : Maaliskuu 20, 2017, 21:39:04 »
Hih, tätä on odotettu! ♥ Minusta noiden uusien painosten kannet ovat hauskannäköisiä (etenkin Ihmeotusten lohikäärme on tosi söpö!), mitä mieltä te muut olette? Tulevatkohan nuo kirjat erikseen vai jossain yhteispakkauksessa? Itseltäni löytyy jo tuo Siuntio Silosäkeen tarinat, mutta mutta, katsotaan, innostuisinko hankkimaan tuon uudenkin version... :D Minua ketuttaa kauheasti, kun joskus kirppiksellä näin Huispaus kautta aikojen -kirjan ihan pilkkahinnalla enkä idioottina ostanut sitä. :/ Mutta no, pianhan se ilmestyy jälleen. :)

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LightHowl8815
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Maaliskuu 21, 2017, 00:23:47 »
Ainakin enkku versiot ovat erikseen myynnissä Suomalaisessakirjakaupassa. Tilasin nimittäin Huispaus kautta aikojen ja ihmeotukset ja niiden olinpaikat englanniksi, mietin vielä että tilaisko sen Siuntio Silosäkeen tarinat vielä enkuksi.

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
    • Tylycon
  • Pottermore: DragonSky115
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #52 : Maaliskuu 21, 2017, 13:13:40 »
Ostan varmaan Ihmeotukset ja Huispauksen suomeksi kun ilmestyvät. Omistan molemmat jo englanniksi, mutta suomenkielistä en tähän mennessä ole onnistunut löytämään sopivalla hinnalla.
Pidän kuitenkin enemmän vanhojen painosten ulkonäöstä.
Näistä uusista painoksista minulle tulee vain mieleen eräs fantasiakirjasarja, jossa on saman tyylinen kansi (värikäs kansi, keskellä ympyrässä hahmojen kuvia tms).

Siuntio Silosäkeen tarinoita en aio ostaa, koska siitä omistan jo molemmat kielet, ja kuten kahdessa muussa, pidän edellisestä versiosta enemmän.

Positiivista on lähinnä uusi painos, mahdollisuus pitkästä aikaa suomenkielisiin versioihin, ja ihmeotusten uudet ihmeotukset... :'D
"You and I are going to be okay. You know that, right?"
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #53 : Maaliskuu 21, 2017, 14:39:21 »
Itse aion hankkia myös nämä uudet painokset, vaikka nuo vanhemmatkin löytyy suomenkielisinä. Kannet ovat upeat ja ihmeotuksten uudet otukset kiinnostaa.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Maaliskuu 22, 2017, 21:35:19 »
Vaikka kaikkiin uusiin Potter-aiheisiin juttuihin en ole yhtä innokkaasti suhtautunut, mutta tämä on vähän eri juttu - opukset ovat olleet jo tiedossa, ja uusien panosten avulla saadaan takaisin pinnalle jotain sitä vanhaa hohtoa. Minulla ei ole noita vanhoja painoksia, mutta olen kyllä kiinnostunut päästä tutustumaan noihin uusiin painoksiin!

Pidän kuitenkin enemmän vanhojen painosten ulkonäöstä.

Minä olen myös samaa mieltä, vanhemmat olivat mielestäni passelin simppelit ja "oppikirjamaiset".
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.