Kirjoittaja Aihe: Holby cityn sairaala  (Luettu 956 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
Holby cityn sairaala
« : Toukokuu 20, 2016, 11:36:52 »
Tarkistin haulla ettei aiempaa viestiketjua tästä aiheesta löytynyt joten päätin luoda sellaisen itse. Eli siis seuraako monikaan muu vuotilainen sarjaa Holby Cityn sairaala kyseessähän on sarja joka tulee nykyisin YleTV2:selta muistaakseni arki-aamuissa n.klo 9 pintaan ja illalla saman jakson uusinta n.klo 18. Sarjaa on esitetty suomessa vuodesta 2000 vuoteen 2011 ykkösellä ja viime vuodesta lähtien kakkosella.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Holby cityn sairaala
« Vastaus #1 : Joulukuu 20, 2016, 11:56:48 »
Olen tänä syksynä seurannut melko paljon Holby Cityn sairaala -sarjaa, pääasiassa aamuisin kun aikataulut ovat antaneet periksi. Aluksi olin vähän epäileväinen sarjaa kohtaan, koska ajattelin sen olevan sitä sairaalasarjojen tusinahuttua. Sarjan henkilöiden henkilökemiat sekä tietyt juonenkäänteet saivat minut kuitenkin palaamaan yllättävän usein sarjan ääreen. Mitään suurinta lääketieteellistä ja sairaanhoidon kuvaamisen ilotulitusta ei kuitenkaan ole.

Vaikka olenkin nyt jo jonkin aikaa sarjaa seurannut, en osaisi kovinkaan montaa hahmoa nimetä ulkoa! Hahmojen kasvot, suhteet ja luonteenpiirteet kuitenkin on hyvin hallussa, mutta nuo nimet eivät :D
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.