Ymmärrän kyllä, että kaikenmaailman äänien pitäminen on ärsyttävää leffateatterissa, itseänikin se joskus ottaa kaaliin... mutta irtsarit on ihan pakollisia!!! Irtokarkit ovat ihania ja niitä voi ottaa noin 150g pussillisen, menee hyvin koko leffan ajan, eikä ole edes niin kallis. Siis kun ei osta sellaisia karkkeja, joissa on käreet (paitsi jos ne on sun lemppikarkkejas, ni sitten tietenkin), niin kaikki on hyvin, eikä kuulu edes paljon ääniä! :)
Jos ostaa poppareita tai sipsejä, niin usein ostaa myös juotavaa, koska tulee suolasten syömisestä auttamatta jano. Kumppi on sitten pahempi ääni: pillistä ryystäminen vai korkin avaus? Itse päädyn ryystämiseen, joten on ehkä parempi (jos haluaa ajatella muita) niin ostaa pullo, eikä laita korkkia kunnolla kiinni. Monessa leffateatterissa on paikkojen vieressä myös mukien pidike, eikä tarvi pelätä jos potkaisee pullon lattialle. Jos ei ole, voi pitää kädessä pulloa. Ei se maailmaa kaada.. :)
Tämä saattaa joidenkin mielestä kamalalta, mutta itse en ainakaan ajattele ostaessani herkkuja leffateatteriin, niin pitävätkö ne hirveästi ääntä. Itse leffaa seuratessani alan vasta yrittää pitää mahdollisimman vähän melua. Leffailoa kaikille! Aion seuraavaksi mennä katsomaan sen missä on George Clooney ja Brad Pitt! <3