Kirjoittaja Aihe: Mitä evääksi leffaan?  (Luettu 28451 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ladyelisabet

• Potteriksi myös kutsutaan
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mitä evääksi leffaan?
« Vastaus #125 : Helmikuu 22, 2008, 11:38:46 »
Mua harmittaa aivan älyttömän totaalisen paljon että Finnkino lopetti makeat popkornit. Ne olivat niiiin hyviä, oikeasti! Mulla on paljon ruoka-aineallergioita, eikä karkkia voi syödä paljoa, koska maha ei tykkää - popkorni taas on suolaista, ja olen makean perään. Ne sokeripäällysteiset popparit olivat juuri sopivan kevyttä ja tosi hyvää! Joten.. ei se auta kuin keksiä jotain kivoja karkkeja leffaan jatkossakin, kuten ennen makeiden popparien aikaa. Nyyh.
'Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.' - Albus Dumbledore

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Helmikuu 23, 2008, 12:19:06 »
Voi, olen samaa mieltä (taas) Ladyelisabetin kanssa: itse aaina ostin niitä makeitä popcorneja, kun niitä myytiin finnkinossa! Ja oli tosi harmissani, kun niitä ei enää valmistettu... ne eivät varmaan olleet niin suosittuja, loppujen lopuksi.

Aliisa Ihmemaassa

• Ankeuttaja
« Vastaus #127 : Huhtikuu 21, 2008, 11:14:08 »
Mitä otit mukaan?
Iiison säkin Makuunin karkkeja, voin makusia poppareita ja 0,7l Cocacola Zeroa ^^

Mitä aiot ottaa mukaan tulevaisuudessa?
Sama! :D

Mitä suosittelisit evääksi?
Sama, tietty! ;P

Mistä ostit evääsi?
Karkit Makuunista, koska siellä on parempi valikoima ku Kinopalatsin ja Tennarin karkkiosastoilla (ja asematunnelin Makuuni on sopivan lähellä Kinopalatsia), mut popparit ja limu ihan leffateatterista, ei niitä jaksa kanniskella ympäri kaupunkia ku kuitenki kompastuu ja eväät lentää jonneki viemäriin :P

Karkkeja koska karkit on hyviä, poppareita koska välillä karkkien makeus vähän äklöttää ni suolanen hoitaa sen ja limua koska makeesta ja suolasesta tulee jano. Hyvin tieteellistä puuhaa!

Poissa Schizo

• Vuotislainen
« Vastaus #128 : Toukokuu 01, 2008, 12:48:32 »
Otan yleensä elokuviin joko pari suklaapatukkaa tai sitten muutaman riisikakun. Juomaksi riittää aina jokin limsa, vaikka Pommac tai muu vastaava. Joskus sillon tällön tulee ostettua kanssa jotain karkkia, mutta aika harvoin. En sitten kuitenkaan siellä elokuvissa niitä karkkeja edes syö ja otan suklaatakin mukaan oikeastaan vaan ihan siltä varalta, jos alkaakin nukuttamaan. Riisikakkuja taas ostan silloin, jos en ole ehtinyt juuri syömään päivän aikana ja pelkään että tuleepi nälkä. Joskus ostin kanssa sellasen valmispussin, missä oli pähkinöitä, rusinoita ja kuivattuja hedelmiä ja se olikin muuten ihan hyvä idea, mutta niihin tuli aivan järjetön himo..

Rapistelu tai muu vastaava ei haittaa ja musta se vähän kyllä kuuluukin elokuviin.. Jos ihmisten äänet haittaisi kauheasti, niin voisinhan katsella niitä elokuvia sitten täydessä hiljaisuudessa kotonakin. Joskus tosin oon huomannut, että se rapistelu voi peittää pienessä teatterissa alleen esim. näyttelijöiden puheen, mikä kyllä vähän ärsyttää. :D Ite koitan olla kauheasti rapistelematta, koska tiedän miten paljon se joitain ihmisiä häiritsee.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I'm out of control and at times hard to handle.
But if you can't handle me at my worst then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #129 : Toukokuu 01, 2008, 18:11:20 »
Suosittelen elokuviin ihan perinteistä popcornia ja pillimehua/limsaa. En suosittelisi karkkia, sillä jos ottaa esim. suklaata, voi tulla vessareissu kesken kaiken! :D Karkit ovat myös ärsyttävän rapisevia ja ne loppuvat yleensä nopeasti. Niistä voi myös tulla joillekin paha olo tms.

Popparit ovat klassikko ja ne etenkin tuntuvat maistuvan erittäin hyviltä leffaa katsoessa! Jos menee kaksin jonkun kanssa, voi ottaa yhdenkin popparipaketin, ettei rahaa kulu liikaa. Jos on isompi porukka niin ottaa sitten kaikille erikseen ^^ Isot popparit ovat myös aika kalliita, joten jos joku aikoo salakuljettaa kotipopparia leffateatteriin niin hehheh!

Pillimehu ei ole niin epäterveellistä kuin esim. joku pepsi max, mutta se voi loppua nopeasti. Siksi kannattaa aina säästellä pillimehua, ottaa niitä useampia tai ostaa vaikka pienen mehukartongin. Kolasta yms. tulee usein vessahätä tai joitain voi alkaa se kittaaminen oksennuttamaan: kola on myös älyttömän täyttävää, että jos haluaa kolmetuntisessa leffassa jaksaa kunnolla ei kannata välttämättä kitata liikaa limsaa. Joskus kannatan jopa sitä, ettei ota juotavaa ollenkaan. Olen minäkin leffassa ollut pelkkien pastilleiden voimalla.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #130 : Toukokuu 02, 2008, 20:51:55 »
En kerta kaikkiaan osaa syödä leffassa! Haluan aina keskittyä leffaan täysin, kaikilla aisteillani, ja syöminen ja muu häslääminen häiritsee sitä suunnattomasti. Usein olen ostanut kaverin kanssa popcornia tai karkkia, mutta yleensä olen unohtanut niiden syömisen heti leffan alussa, kun olen uponnut kokonaan muihin maailmoihin. Minulle leffaan meno on irrottautumista todellisuudesta - ei silloin voi syödä :>
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Less

• Vuotislainen
« Vastaus #131 : Toukokuu 04, 2008, 14:18:36 »
Käyn todella harvoin elokuvissa, vain silloin kun käyn isosiskoni luona Helsingissä. Eli ehkä 3-4 kertaa vuodessa. Haluaisin toki käydä useamminkin, mutta lähimpään teatteriin on 40 kilometriä, eikä niitä kiinnostavia elokuviakaan niin usein tule.

Mitä otit mukaan?
Noh, Helsingissä käymme aina Tennispalatsissa, ja silloin ostamme aina pikkusiskoni kanssa puoliksi popcorneja. Juomiksi otamme usein kaupasta ostetut purkkimehut (pillimehut), tai joskus harvoin ostamme limsaa. Tosin itse harvemmin juon elokuvissa.

Mitä aiot ottaa mukaan tulevaisuudessa?
Popcornilla jatketaan, ja joskus voisi myös ottaa vaan jotain karkkia. En yleensä juo elokuvissa, mutta kai sitä varmuudeksi sitten jatkossakin otetaan purkkimehu tai limsaa.

Mitä suosittelisit evääksi?
Rapisevat eväät pitäisi kieltää laissa. Eli suosittelisin jotain rapisematonta, ja sellaista jonka pureskelemisesta ei kuulu kauhea rouske ja maiskutus.

Mistä ostit evääsi?
Joko elokuvateatterista tai kaupasta.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #132 : Toukokuu 14, 2008, 20:26:47 »
En pysty keskittymään elokuvaan ja syömiseen yhtä aikaa, joten en syö mitään elokuvissa. Joskus olen ostanut kaverieni kanssa karkkia, mutta se pussi jää aina syliin ja avaamattomana pussi matkaa kotiin. Tätä elokuvissa syömistä verottaa myös trauma: joskus pimeässä elokuvateatterissa meinasin syödä irronneen hampaani lullen sitä karkiksi. Olin pureskellut sitä vähän aikaa ennen kuin tajusin mitä suussani oli...
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Blue Raven

• Ankeuttaja
« Vastaus #133 : Toukokuu 14, 2008, 21:50:59 »
En minäkään koskaan mitään leffassa syö, kuulun niihin joiden mielestä syöminen leffateatterissa pitäisi kieltää. Eihän se mässytteleminen varmaan omaa keskittymistäni häiritsisi, en vain satu pitämään karkeista... mutta eivätkö ihmiset tajua että rapisteleminen häiritsee muita?! Leffalippu maksaa muutenkin niin pirusti ja koko homma menee pilalle kun aina oman selän takana on joku, joka tunkee käden karkkipussiin, kaivelee sitä jotain tiettyä karkkia etsien väh. 10 sekuntia, sitten maiskuttaa kovaäänisesti ja hörähtää sylki lentäen (ja arvatkaa kenen takaraivon se lentää?) jollekin vitsille, joka itseltä meni ohi kun keskittyi vain tämän vastenmielisen henkilön tuottamiin ääniin. Ei kiva.

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #134 : Kesäkuu 06, 2008, 16:54:47 »
 En yleensä ota elokuviin minkäänlaista syötävää, lähinnä nälkäisenä. Eihän sitä voi kunnolla katsoa, jos syö samaan aikaan! En kestä kuunnella edes itseottamieni syötävien rapinaa, varsinkin jos elokuvassa on hiljaisia kohtia. Mussutus ja rapisevat eväät pitäisi todellakin kieltää lailla.

Mitä otit mukaan? Silloin harvoin kun jotain otan, se on irtokarkkia, pakastepussiin tms. paksumuoviseen, ettei rapise. Ja mahdollisimman vähän, en oikein pidä karkeista.
Mitä suosittelisit evääksi? Karkkia, ehkä? Hedelmäkarkkeja ja sellaisia, jotka eivät narsku ja poksu. Joko kangas tai pakastepussiin. Onneksi elokuvateattereiden karkkipussit ovat melko rapisemattomia. Ja tietenkin se pussi pitää avata ENNEN elokuvaa, ettei tarvitse kuunnella, kun toiset äheltävät solmujen kanssa.

"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
« Vastaus #135 : Heinäkuu 01, 2008, 16:28:20 »
Otan aina leffaan jotain syömistä. Jos ei muuta, niin ainakin purkkaa pitää ottaa, että saa pureskella jotain. Yleensä minulla on mukana vähän irtokarkkeja kangaspussissa, koska vaikka itseäni rapina ei haittaa, joku muu saattaa ärsyyntyä siitä. Suklaata en aio ottaa enää ikinä (ainakaan kesällä), koska sitä ei ole mitenkään miellyttävä syödä sulaneena. :p Juomista en ole ottanut mukaan, koska en jaksa kanniskella mitään pulloja ympäriinsä, eikä minulle tule elokuvan aikana jano. Jos tulee, pystyn olemaan sen vähän aikaa juomatta.
Ostan karkkini milloin mistäkin, yleensä kaupungista jostain halvasta kaupasta juuri ennen elokuvaa.
imagine none of this is real

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #136 : Heinäkuu 02, 2008, 13:23:12 »
Otan aina leffaan jotain syömistä. Jos ei muuta, niin ainakin purkkaa pitää ottaa, että saa pureskella jotain. Yleensä minulla on mukana vähän irtokarkkeja kangaspussissa, koska vaikka itseäni rapina ei haittaa, joku muu saattaa ärsyyntyä siitä. Suklaata en aio ottaa enää ikinä (ainakaan kesällä), koska sitä ei ole mitenkään miellyttävä syödä sulaneena. :p Juomista en ole ottanut mukaan, koska en jaksa kanniskella mitään pulloja ympäriinsä, eikä minulle tule elokuvan aikana jano. Jos tulee, pystyn olemaan sen vähän aikaa juomatta.
Ostan karkkini milloin mistäkin, yleensä kaupungista jostain halvasta kaupasta juuri ennen elokuvaa.

Juomisessa on myös se huono puoli, että siitä tulee vessahätä. Jos eväänä on popcornia, juomista on melkein pakko olla, koska popparit janottavat ihan mielettömästi. Siksi tässä vinkki kaikille juomista mukaan ottaville:

Älkää hyvät ihmiset ostako eväitä esim. tuntia ennen leffan alkua, koska kun elokuva alkaa, olette ehtineet syödä ja juoda hyvän osan eväistä ja jos elokuva on vähänkin pidempi, viimeiset kohtaukset ovat yhtä tuskaa, kun ei enää pysty ajattelemaan mitään muuta kuin vessaan pääsyä. Eli vessaan ennen leffaa ja juomat korkataan vasta trailerien jälkeen!!!
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #137 : Heinäkuu 02, 2008, 14:35:42 »
Minulla on aina jotain mukana leffassa. Kun katsoin Harry Potterin ja Feeniksin killan elokuvissa, ostin karkit kaupasta etukäteen, yöpanttereita ja pieni pullo Pommacia. Kävelin osan matkaa perille, ja pullo oli koko ajan kassissani. Oli "ihanaa" kun avasin sitten pullon. Se oli koko ajan hölskynyt, ja suuri osa limukkaa kuohahti päälleni. Elokuvan alku meni täysin piloille, kun putsailin itseäni Pommacista. Sitten elokuvan loppupuolella hölähti pantteripussista sokerit päälle. Tahmea elokuvareissu.

No joo. Yleensä otan ärräboksin tyyppisen laatikon, ettei kuulu mitään rapinoita, ja sitten juomista. Kannattaa avata pullo salin ulkopuolella, niin ei kaadu päälle pimeässä limut. (Jos on limsaa)

Yleensä ostan karkit teatterista, joskus etukäteen. Olen niin laiska etten jaksa varta vasten käydä mitään ostamassa. Jos on muuten asiaa kauppaan, niin sitten otan valmiiksi karkin ja limun/pillimehun. Vessahätä ei minua ole ikinä yllättänyt. No okei, on, mutta en yleensä mene katsomaan niin pitkiä elokuvia että siitä olisi minulle mitään haittaa.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #138 : Heinäkuu 02, 2008, 15:31:18 »
Yritän välttää tilannetta, jossa voisin joutua houkutuksen alaiseksi ostaa jotain leffateatteriin mukaan. Jos kumminkin hairahdan, otan irtokarkkeja tai jonkun tavallisen karkkipussin.
Kantapään kautta kokeiltu, että minulle sipsit, popcornit ja juomat on ehdoton no, no! Jos ostan sipsiä tai popcornia tarvitsen juotavaa, ja kierre on tuhoisa. :)
Kerran, en muista mikä leffa oli, ostin pienet popcornit ja cokiksen mukaan, ja tietysti sai rukoilla lopputekstejä tuleviksi kun oli pakko päästä vessaan, mutten halunnut poistua keskenkaiken.
Suosittelen: Karkkeja, muttei liikaa. Mieluiten irtokarkkeja tai se lempikarkkipussi, mikä on hyväksi todettu. Suklaata en suosittele ottamaan: pimeässä ei huomaa sotkevana itseään suklaaseen ja sitten äkkiä leffan jälkeen nolona vessaa siistiytymään. Hedelmäkarkit turvallinen valinta ja salmiakkia tai lakua rohkeammat voivat kokeilla. :D

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #139 : Heinäkuu 02, 2008, 16:35:47 »
En edes muista milloin olisin ostanut elokuvateatterista popparia ym.

Suosittelen: Irtokarkkia, mieluiten ilman kääreitä ja muovipussi(tietenkin se tuhlausta, mutta käyn alle 7 vuodessa leffassa joten muulloin otan paperipussin.) Kääreet ja muovipussit saattavat häiritä rapinan takia. Juomana suosittelen vettä, hyvä janojuoma.

En suosittele limppoja, ellei sitten kestä jos tulee vessahätä kesken leffan...
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa Argonblue

• Parasta ennen: 17.11.2009
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #140 : Heinäkuu 02, 2008, 20:35:54 »
En nykyään ota eväitä leffaan. Minulta vain ei onnistu, että katson elokuvaa ja syön samanaikaisesti, jompikumpi unohtuu aina. Kerrankin, ei niin kovin kauan sitten, olin ostanut popparia ja leffan loputtua huomasin, että olin tuskin koskenut niihin. Toki jos leffa on kovin tylsä, niin on aikaa syödäkin, mutta en käy katsomassa tylsiä leffoja. :)

Joskus muinoin minulla oli tapana ottaa mukaan kuivattuja banaanin siivuja ja cashew pähkinöitä. Muovipussissa, jottei rapina häiritsisi ketään. Ne toimivat eväänä hyvin. En liiemmälti pidä karkeista ja suklaa sotkee sulaessaan lähes kaiken.
"We will be perfect...    ...in every aspect of the Game"

Vastarannankiiski vauhdissa taas...

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
« Vastaus #141 : Heinäkuu 12, 2008, 20:44:44 »
Minulla on aina ihan pakko olla jotai mussutettavaa leffassa. Useimmiten jotain karkkia, millon mitäkin, mutta harvemmin suklaata. Olen niin kova sotkemaan, että se on iso riski ottaa mitään suklaista evääksi. Kohta olisi koko syli suklaassa. Koskaan mulla ei ole kuitenkan mitään juomaa mukana. Vaikka olisi isokin poppari lasti jonka syön kaverin kanssa puoliksi niin en tarvi mitää juomista. Ja muutenkin vältän juomisen ottamista mukaan, sitten vaan pitäs ravata vessassa koko ajan tai leffasta nauttiminen menee ihan pipariksi pidättelyn ja tuskailun takia. :D

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #142 : Heinäkuu 12, 2008, 21:46:02 »
Minulla on aina jotain mukana leffassa, mutta yleensä en kyllä ole kauheilla eväsvarastoilla varustautunut. Meijän leffateatterin lähellä on karkkikauppa, josta ostan irtokarkkeja, ilman kääreitä. Siitä on niin helppo käydä nappaamassa karkit ja juomat, juuri ennen leffan alkua. Onhan se kalliimpaa, kun tavallisen marketin karkit, mutta minä käyn aika harvoin leffassa, joten ei se nyt niin kovin paljon haittaa.. Sipsejä ja poppareita en ole muistaaakseni ottanut koskaan elokuviin mukaan.

Joskus otan juotavaa mukaan, koska minua alkaa kuitenkin janottaa, jos ei ole juotavaa :) Yleensä yritän kutienkin juoda mahdollisimman vähän, koska ei ole kiva läheä vessaan kesken leffan.
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

purr

• Ankeuttaja
« Vastaus #143 : Heinäkuu 12, 2008, 23:01:16 »
Olen nyt ehkä hieman kummallinen ilmoittaessani että paras leffaeväs on rasiallinen viinirypäleitä. Niiden kanssa ei tarvitse paljoa juotavaa, eikä pakkauskaan yleensä ole kovin rapiseva. Tuleehan sitä joskus ostettua karkkiakin (pääosin suklaata) mukaan, mutta olen todennut rypäleet juuri oikeanlaiseksi naposteltavaksi. :D
Leffajuomana kannatan mehua tai muumilimsaa, koska hiilihapot nousevat nenääni enkä halua tyrskiä edessä olevien niskaan. :D

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #144 : Heinäkuu 13, 2008, 17:15:12 »
Yleensä en paljon mitään ota mukaan enkä ole aikeissakaan ottaa, mitä nyt popcornia ja juotavaa. Joskus myös mahdollisesti suklaata ja jonkinlainen karkkipussi voi tarttua mukaan. Yleensä karkit ja juotavat tulee ostettua jostakin kaupasta, joko vapaavalinnasta taikka sitten kenties Hansasta/Salesta, mahdollisesti myös jostain muualta. Juomanani on yleensä mitä mainioin janojuoma, vesi taikka sitten kenties Coca Colaa, mutta en juo koskaan aivan tuhottomasti ettei tule aivan mahdoton vessahätä.

melardy

• Ankeuttaja
« Vastaus #145 : Heinäkuu 14, 2008, 09:32:32 »
Minä en ikinä tiedä mitä elokuvaan ottaisin mukaan! Minun on aina pakko ostaa karkkia, poppareita, sipsiä ja limsaa ja pullo vettä, sillä ajattelen "Karkkia nyt ainakin pitää olla, poppareita myös.. Mutta jos kyllästyn poppareihin, niin pitää olla sipsiäkin (minipussi).. Ja sitten juotavaksi limsaa.. Mutta, ei se vie janoa, pitää ottaa myös vettä!" Sitten minulle jää aina puolet karkeista, lähes tyhjä minisipsipussi, puolilleen syöty popcrnlaatikko, tyhjä vesipullo ja lähes täysi limsapullo. Sen jälkeen alkaa harmittaa että meni käyttämään niin paljon rahaa... Mutta en käy kovinkaan usein elokuvissa.

Kitiara

• Ankeuttaja
« Vastaus #146 : Heinäkuu 17, 2008, 22:08:20 »
Tässä pari viikkoa takaperin poikkesin elokuvissa ja lanseerasin samalla kerrtaa minulle henkilökohtaisesti uuden leffaherkun: ostin lähikahvilasta jumalaisen ihanan kana-ananaspatongin ja leffateatterin edestä rasiallisen uusia mansikoita. Olin lievästi nälissäni työpäivän jälkeen ja laskelmoin patongin olevan mahdollisimman vähän rapiseva popsittava. Mansikat tulivat hiukan extempore mukaan kun ihana tuoksu veti mukanaan ohi kulkiessani. Jos etiketti kieltää rapistamasta elokuvan aikana, niin taisin viimeistään mansikkatötsää avatessani tehdä pari kanssakatsojaa hulluksi ihanan makeiden mansikoiden tuoksulla.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #147 : Heinäkuu 25, 2008, 15:35:18 »
Meitin peruseväät leffaan on pieni limupullo ja iiiiiso irtokarkkipussi kotikaupungin leffateatterin vieressä kätevästi olevasta karkkikaupasta. Itse elokuvateatterista en ikinä osta mässättävää, se on niin julmetun kallista.
Minulla on tainnut tasan kerran olla popparia leffassa, en tykännyt kun tuli kamala jano ja piti koko ajan juoda. Lisäksi nämä paahdetut maissit putoilivat jostakin syystä jatkuvasti paidan kaula-aukosta sisään ja siinä sitten käkätettiin kaverin kanssa mahat kippurassa häiriten kaikkia niitä, jotka yrittivät saada täysipainotteisen elokuvanautinnon... x) Kyseessä oli itseasiassa vielä uusin Harry Potter -leffa! Kuolasin Voldemortia ja kaivelin popcornia tissien välistä, oli siinä varmaan muilla ihmisillä hauskaa :'D

Mitä sitten tulee siihen namupussien yms. rapisemiseen, niin ei se loppujen lopuksi siinä vaiheessa enää häiritse/edes kuulu, kun leffa alkaa. Toki jos on esimerkiksi jotain kauhua tsekkaamassa ja joku ihana vieruskaveri alkaa hiljaisessa, uhkaavassa kohdassa rapistella karkkipussiaan, kyllä siinä meinaa kiehahtaa yli.

Irtokarkit oon kokenut hyväksi senkin suhteen, että koska otan useimmiten isoja, imeskeltäviä namusia, uppoudun imemään yhtä vähän pidemmän aikaa, leffa tempaa mukaansa, unohdan syödä mässyni ja niitä jää sitten vielä kotiinkin :D Popcornia olisi hieman ilkeämpi raahata kotia teatterista.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Fairplay

• "Let the games begin"
  • Vuotislainen
  • The shadows betray you because they belong to me!
  • Pottermore: GhostWombat47
« Vastaus #148 : Heinäkuu 25, 2008, 16:07:57 »
Yleensä otan vain pussin karkkia, pullon limua (yleensä kokista) ja keskikokoisen popcorn laatikon. Ja sitten nykyään ostan leffateatterista sellaista todella hyvää karkkirullaa
"Ah you think darkness is your ally? You merely adopted the dark. I was born in it, molded by it. I didn't see the light until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!"

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #149 : Elokuu 05, 2008, 09:45:26 »
Olen menossa katsomaan Kunfu-bandaa. Ajattelin ostaa Makeiskimaran, missä on kilo irtokarkkeja, ja tietenkin myös juoman, ehkä DR, Pepper.

Ajattelin ostaa ne S-marketista joka on lähellä Leffateatteria.