Kirjoittaja Aihe: @Junkmail  (Luettu 3142 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Gimmuli

• Ankeuttaja
@Junkmail
« : Heinäkuu 22, 2004, 22:56:03 »
Mitä mielt ootte @Junkmailin musasta ?
Must se on hyvä ja sen paras kappale on Tää tulee loppuun.
Kertokaa te teijän omat mielipiteet @Junkmailista...

TimanttiHius

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #1 : Heinäkuu 25, 2004, 19:59:43 »
@junkmail on tosi hyvä! Ei se nyt paras (mun mielestä) ole, mut kyllä sitä kuuntelee, ihan mielelläänki... Se toinen kundi näyttää ihan frendien Chandlerilta... Ei koskaan enää- on paras biisi! Ja sitte niil on se yks biisi (mikä löytyy ainaskin ei koskaan enää-sinkulta) yhtä matkaa, se on tosi hyvä!

Starbridge

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #2 : Heinäkuu 26, 2004, 00:08:13 »
@junkmail on itseasiassa aikas hywö bändi.
Siis sillä on muutama hyvä biisi.

En khyl itse kuuntele sitä paljoo mutta silleen sitä kyllä kuuntelee. Eh...
Mutta siitä eukosta minä en pidä joka siis laulaa siinä.
Se vaan on jotenkin minun mielestäni ärsyttävä... ((Olen aina tosi kiva kommenttieni suhteen))

Poissa Mirrekala

• Suklaamurmeli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
@Junkmail
« Vastaus #3 : Heinäkuu 26, 2004, 00:16:19 »
Tunnustan! Omistan @junkmailin levyn Karu totuus. Enkä kadu yhtään että ostin (paitsi että parisen viikkoa ostosta huomasin että muualta olis saanut halvemmalla...) Parhaita biisejä en erittele, koska ne ovat monet hyviä. Viilee, Karu totuus, Ei koskaan enää, Kaiken sen jälkeen remix, Viimeinen puhelu...

Kyllä minä tosiaan tästä pidän. Kun ensimmäisen kerran kuulin Kissiltä (niin silloin kun vielä kuuntelen Kissiä aktiivisesti) Ei koskaan enää-biisin top30stä, niin ajattelin, että en ole ennen kuullut, mutta kuulostaapa hyvältä.

Olen kuullut Yhtä matkaa-biisin, mutta sitä ei vissiin tossa albumilla ole... Minä imuroin sen netistä (hyi mua) ja sekin on hyvä. olen kuullut myös O;Dllä on asiaa, tai joku vastaava se oli... Juu, kaikenkaikkiaan (ei, minä en pääse tuosta sanasta koskaan eroon. [käytän liikaa sulkujakin...]) minä pidän tästä musiikista, paljon. En nyt tiedä onko paras bändi, ne kun vaihtelee...
"Paras tapa toimia on ystäville kostaa
jos päältä kauniin hevosen saa silmiin tuijottaa
Mut takaisin ei käytettyä sieluaan voi ostaa
kun kalpein kauppamiehistä ovelle kolkuttaa
" -Viikate: Tie

Poissa Red Lily

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
@Junkmail
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2004, 21:04:13 »
Olen jonkun verran kuunnellut @Junkmailin musiikkia. Olen hiukan kahden vaiheilla, pitääkö vai eikö. Ei koskaan enää ja Tää tulee loppuun ovat suosikkejani, mutta Miehen sinusta teen on mielestäni suorastaan huono, sanat eivät jotenkin sovi melodiaan.

Laulujen sanoituksista pidän kyllä, sen verran mitä olen kuunnellut.

Surumieli

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2004, 22:11:11 »
En pidä. Biisit ovat aika samanlaisia [kyllä, sama vika monella muullakin bändillä/yhtyeellä] ja joskus vavahdan rankkoja sanoituksia. Jotenkin musiikki vain tuntuu epämiellyttävältä kuunnella, vaikka kuuntelenkin karjuntaheviä ja sellaista. Tämä vain ei tunnu sellaiselta, jonka kuuntelemisesta nauttisin. Hui.

Mintine

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2004, 22:22:08 »
Minä tykkään aikas paljon. Lempparibiisejäni ovat Ei koskaan enää, Kaiken sen jälkeen ja Kesäiltaan. Muita en ole kauheasti kuullut koska levyä en omista. O;D, Rii ja Mr.Pro on kaikki ihan hyvältä vaikuttavia tyyppejä. Rii tosin onkin tuosta ihan läheltä kotoisin...

Minä tykkään, enkä välitä muitten mielipiteistä.

Rommi

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2004, 23:30:04 »
En pidä. Sanoitukset turhan rankkoja eikä kovinkaan sisällöllisiä/ syvällisiä. Ei ole kunnollista melodiaa ja se mies vaan huutaa ja räyhää :)

Kyllä aina välillä kuuntelen jos radiosta tulee, mutta en kyllä voisi millään kuvitella kuuntelevani kokonaista levyä putkeen, saatikka maksavani siitä.

No mutta nämähän ovat vain minun mielipiteitäni.

Walda

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #8 : Heinäkuu 29, 2004, 19:59:16 »
En pidä myöskään. Kappaleet pystyy kuuntelemaan kerran mutta sen jälkeen meinaa oksennus tulla. Sanoitukset ovat tosiaan vähän turhan rankkoja ja laulajan ääni ärsyttää mua. Lisäksi se vaan jotenkin kuulostaa suorastaan semmoselta "junttimusalta". En tiedä, ei vaan uppoa.

Triplu

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #9 : Heinäkuu 29, 2004, 21:25:47 »
En pidä, en todellakaan. Enkä sitten halua loukata tällä viestillä ketään, mutta ne tyypit vaikuttavat hirvittävän katkeroituneilta ja jotenkin häiriintyneiltä. Tai siis, mielestäni on vähän kummaa, että biisi jossa toivotaan toiselle kuolemaa, sen takia, että toinen petti, pääsee radioon ja saa hirveän suosion. Enkä nyt halua aliarvioida miltä tuntuu tulla petetyksi, mutta mielestäni tuollaiset ajatukset kuuluu korkeintaan jonnekkin päiväkirjan väliin, eikä levylle tai radioon. Ehkä olen jotenkin tylsä ja herkkä. Muutenkin @junkmailin biisit, ne joita olen kuullut, vaikuttavat hirveän samankuuloisilta, enkä usko, että ne loputkaan biisit joita en ole kuullut muuttavat mielipidettäni @junkmailista.

Poissa Woldfine

• High Tea
  • Vuotislainen
@Junkmail
« Vastaus #10 : Elokuu 05, 2004, 16:31:25 »
www.atjunkmail.com

Kotisivut.

Hm. On ihan totta, että kappaleet sinänsä ovat jokseenkin samankaltaisia, mutta kun sanoituksia ja taustoja alkaa kuunnella, kyllä niistä pian eroa huomaa.

Kuuntelen tälläkin hetkellä @Junkmailia, ja nyt kun alan ajatella, ovathan laulut hiukan pelottavia ja niin päin pois, mutta se on vain niiden tyyli. Ehkä sanoittajat ovat kokeneet elämässään jotain kurjaa tms. ja haluavat purkaa sen näin.

Erityisesti pidän Miehen sinusta teen. Kappale on todella surullinen, ehkä yksi bändin surullisimmasta, niistä, mitä @Junkmailin kotisivuilla voi kuunnella. Ei ehkä kuitenkaan kannata kuunnella silloin, kun masentaa. ;)

Ja tietenkin Ei koskaan enää. Ihan hassu kappale. Mukavaa, kun itse kappale on jotenkin kova ja karu, niin kuin muutkin, väliin tulee kaunis naisen ääni. Pidän siitä.
This sentence is is Spanish when you are not looking.

manwiev

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #11 : Syyskuu 26, 2004, 13:01:42 »
noniinno...olen mä kuunnellut tätäkin joskus ni miksei sitten voisi vastata...
mielestäni @junkmaililla on pari hyvää kappaletta,joita voi kuunnella vieläkin. FPS, karu totuus ja aikaa.siiinä ne ovat.ei se sanojen yhdistely kauhean vaikeaa varmaan ole,mutta nuo nyt vaan on hyviä.

Avalon

• Ankeuttaja
Mmm.
« Vastaus #12 : Toukokuu 09, 2005, 23:41:50 »
Minä en periaatteesa fanita @junkmailia, olen sitä porukkaa, jolla on pari biisiä kuten esim. juuri Ei koskaan enää, Kaiken sen jälkeen ja Viilee vain remiksinä. Ja ehdottomasti vain remiksinä.

Ja kun ajattelen noita biisejä, niin eivät ne ole liian samanlaisia. Ei, käyttäisin ehkä enemmän sanaa "tunnistettavia". Jokaisella artistilla on kumminkin omat tapansa ja erilaisuutensa. Pahempi olisi, jos en tunnistaisi @junkmailia toisesta bändistä. Eikö vain?

Ameliah

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #13 : Toukokuu 11, 2005, 00:03:03 »
En midä @junkmailista yhtään. Huhuh kaikki kappaleet ovat ihan kamalaa tuubaa. Noh mielipiteeni on ymmärrettävä kun en muutenkaan suomiräpistä pidä kovinkaan paljon, todella harvoista pidän ja he ovat kyllä arvostuksensa ansainneet minulta. @junkmail ei sitä minulta ansaitse, heidän kaikki kappaleensa toistavat toisiaan, samat riimit, samat äänen painot, samat vokaalit, smaat kaikki, ei missään kappaleessa mitään uutta. Aiheetkin ovat käytettyjä, kaikki sellaisia aiheita mitkä iskevät juuri tyyliin angstiseen pissikseen... Ja kyllä nauran niille joiden mielestä heidän kappaleisiinsa sisältyy jotakin syvällisiä elämän tarinoita tai että tekstit olisivat jossain suhteessa karuja. Ehei keksittyä kaikki.
 Minusta he eivät tarjoa mitään uutta missään suhteessa.

Minusta tämä nyt on tällaista pississuomiräppiä royal familyiden ja pikkugeiden kanssa... Hohhoijaa. Aina vaan huonommaksi menee suomalaiset, kaikki on samaa tasapaksua joilotusta kappaleelta toiseen, en ymmärrä, onko ihmisiltä ideat loppuneet kesken vai mitä?

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
@Junkmail
« Vastaus #14 : Kesäkuu 05, 2005, 18:52:20 »
Serkkuni luona kuulin kappaleen (taisi olla se 'Ei koskaan enää' tai muu vastaava), ja täytyy sanoa, että pidinhän minä siitä. Nyt kuulin sen sitten (taisi olla vapun tienoilla) tavatessani serkkuni, ja me kuuntelimme hänen vanhoja levyjä. Laulu ei ollut enää niin hohdokas, mutta kyllä se yhä menee. Kuulin siis kappaleen, joka meni jotenkin näin (sanoitus ei varmaa):

"- Mä toivon tätä sulle, kuole kuole (..) en tahdo nähdä sinua koskaan enää, älä tule lähelleni, vaan lähde menemään - "

Jotenkin vastaavasti. Hankala kyllä muistaa sanoja.. o.O Ehkä tämä kappale ei jäänyt sen takia niin kovasti mieleen, koska se ei erotu muiden artistien joukosta kovin hyvin. Mutta aikanaan se oli yksi niistä hyvistä kappaleista :) (anteeksi lyhyt kommenttini, en saanut kyseisestä bändistä muuta ulos)
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Tessa

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #15 : Kesäkuu 05, 2005, 19:29:41 »
Mulla on se niiden Karu totuus-levy. Hinku olis saada se uudempikin. ^^ Niiden parhaat biisit on Sydän huutaa ja Miehen sinusta teen. Sillon kun kuulin Ei koskaan enää-biisin, luulin että niistä tulee sellanen tähdenlento, mutta onneks ei tullut. ^^ Rakastan O;D:n ääntä. <3

chimera

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #16 : Kesäkuu 06, 2005, 20:39:48 »
En fanita @Junkmailia, pidän vain kovasti.
Ensikuulemalta ne sanotukset kuulostaa kyllä rajuilta ja itseääntoistavilta, mutta kun kuuntelee pidempään, niin huomaa että niitä pitää lukea rivien välistä. Ainakin jossain määrin.

Sanat on rankkoja ja jotkut tuskaisia, mutta ehkä se on sitten se mikä kolahtaa muhun.
Niinkuin tuossa joku jo sanoikin, niin Junkmailin Ei koskaan ikinä kappaleen kuultuani olin melko varma, että taas tuli tähdenlento. Onneksi olin väärässä.

Poissa Bugiman

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
@Junkmail
« Vastaus #17 : Kesäkuu 12, 2005, 11:12:38 »
yäk. en tykkää yhtään.
Sanallinen.

Taiyo

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #18 : Kesäkuu 12, 2005, 18:51:03 »
En niinkään fanita @junkmailia, mutta kyllä sen musaa voi kuunnella. n_n Tykkään biisistä Hyvä Minä. Ja välillä tulee sellainen fiilis, että kaikki niiden biisit olisivat totta/perustuvat tositapahtumiin. Onko näin? XD

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
@Junkmail
« Vastaus #19 : Kesäkuu 12, 2005, 19:44:10 »
Itse ne ymmärrä mitä se nainen tekee siellä taustalla, kun sen ääntä ei edes kuulu. Tanssii vaan siellä taustalla.
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

Mayfly

• Ankeuttaja
@Junkmail
« Vastaus #20 : Kesäkuu 12, 2005, 20:06:26 »
Pidän. Ei koskaan enää iski kovasti kun se tuli, ja pidän edelleen. Se on todella agressiivinen. Ja yksi syy miksi se on niin hyvä. Puran usein tunteita musiikkiin, ja @junkmail on juuri sellaista mitä tykkään kuunnella ahdistuneena. tai no ei kaikki kappaleet, mutta juuri ne ahdistavat. Olen hassu ihminen^^
Miehen sinusta teen on koskettava biisi. Yksi heidän parhaista, samoin kun Ei koskaan enää. Viime kesänä kun @junkmail oli summerissa, he kertoivat, että sivuilta voi ladata musiikkia, ja minähän latasin kaikki mahdolliset^^ Niitä kuuntelen edelleen. Levyjä en valitettavasti omista, rahatilanne sen verran huono...
Pidän Rii:n äänestä. Se sopii kappaleisiin. Mutta tosiaan on hyvä kysymys mitä hän tekee kappaleissa joissa ei laula... Mutta kokonaisuuten bändi toimii, musiikki on hyvää.