Kirjoittaja Aihe: Antti Tuisku  (Luettu 24182 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Nassu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #75 : Maaliskuu 29, 2005, 02:13:39 »
Antti Tuiskulla on kamala lauluääni. Ja aika rumakin se on. Ja vielä neitimäinenkin. Siinä minun mielipiteeni. En tajua millä avuilla se on päässyt "suureen suosioon". Anteeksi jos jotakin loukkasi, se ei ollut tarkoitus, en vain näe Tuiskussa mitään erikoisempaa.

Tunnen 18-vuotiaitakin jotka pitävät Antti Tuiskusta ja sen musasta (kertoo ehkä jotain kehityksen tasosta... xD (anteeksi jos loukkasin taas jotain)) .

millie

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #76 : Huhtikuu 16, 2005, 12:17:37 »
Kamala lauluääni. Tosin sen uusimmassa kappaleessa sen ääni on vähän parempi kuin mitä Idolsissa ja siinä kamalassa "Hei hei mikä sulla on" kappaleessa, mutta eipä se siltikään todellakaan mikään hyvä ole. Ulkonäkökään ei oikein miellytä.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Antti Tuisku
« Vastaus #77 : Huhtikuu 16, 2005, 12:55:28 »
Antti Tusiku esiintyy täällä päin tänään. Pari kaverii sinne on menossa ja suurin osa meitin luokan tytöistäkin on menossa. Minua sinne ei kaveri saanu mukaan. En halua maksaa lippuista 17 euroa jotta kuulisin artistia josta en pidä pätkääkään.
Tai no... itseasiassa imuroin netistä pari kappaletta ANtti Tusikua. Mutta... en ole fani. Mutta pidän kappaleista ihan pikku riikkisen. Niissä oli hyvä sävelmä ja *kerää voimia sanoakseen seuraavat sanat* sanat olivat... ihan ok:t.

Muoks: [offia] Hei! Aniimariem! Jos luet tän niin tiedoks Tarina yritti soittaa sulle Tuiskun keikalta ;). Henna kerto.[/offia]
"Are we there yet?"
"No"

Aniimariem

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #78 : Huhtikuu 16, 2005, 20:51:48 »
Kauniisti sanoen en oikein tykkää. Olen kuullut muutaman kappaleen verran Tuiskua, se lauluääni saa värähtelemään inhosta, ja sanoitukset niin kliseisiä kuin vain voisi olla. Vaikka rakkaus ja tuska ovat taiteilijan ainoat oikeat aiheet, sillä niihin tiivistyy kaikki, niin hyvä taiteilija onnistuu luomaan taidetta muustakin. Lisäksi kaupallisuus maistuu pahana sivumakuna suussa. Tuisku, kuten kaikki muutkin Idols-, Pop stars- ja miljoonat muut tähdet, on vain niin esille tuupattu, muokattu jonkinasteisesti sellaiseksi että tykätään (tässä tapauksessa nuoret tytöt), trendiksi. Ulkonäöstä sen verran, että noudatan periaatetta ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan sydän on puhdasta kultaa. Mutta en minä niitä geelihiuksia niin viehkeinä pidä.

Jotkut pitävät, toiset eivät. Lohduttavaa sentään, että Tuisku kestää negatiivisen palautteen kuin mies, eikä revittele lehdissä masentuneisuudestaan ei-fanien takia.

Hömötiainen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #79 : Huhtikuu 17, 2005, 12:59:30 »
Itse en pidä kyseisestä herrasta ollenkaan. Enkä sen puoleen kenestäkään Idolsin tai Popstarsin kautta pinnalle ponnahtaneesta julkusta. Sillä jos sen aloittaa autotallimeiningistä, on ainakin puurtanut kovasti, jos pääsee levyttämään. Mutta tällainen, että kaikki on puolestasi suuniteltu, on jo typerää.

Ja Antti Tuiskun tanssitaito? PYH! Kun katsoo sen "En halua tietää" musavideo, näkee Tuiskun "tanssitaidot". Tyyppi on kankea kuin robotti. Ja äänensä on tyttömäinen, eikä erotu massasta. Kyllähän minä yhdessä hänen konsertissa kävin, mutta vain sen takia, että liput olivat halvat, enkä ollut koskaan konsertissa käynyt. Korvat olivat hellät vielä viikk osen jälkeenkin. Ja olin takarivissä. Ja siellä pyörtyi viisi tyyppiä. Minkä ihmeen takia? :p

Antti Tuisku kuuluu siihen massaan, joka ulkonäkönsä turvin pysyy "pinnalla" muutaman vuoden korkeintaan ja vaipuu sitten unholaan, kun teinitytöt saavat uutta hehkutettavaa.

Ote Koululaisen Kynäjengistä:

"Siis mix kaikki haukkuu Anttia Antti Ruiskuks? Siis ajatelkaa nyt miltä Antistakin tuntuu! Antti on ihana, haluaisin sen puhelinnumeron!"

Tai jotain tuohon malliin...

Lainaus käyttäjältä: "WuBBiDuu"
IIIIK!!!! Antin keikka on tänään Tampereella ja mä meen sinne!!!!! <3<3<3
  Onkos täälä yhtään AT-nettiläisii???? o_O Anti on ihana<3... uusin albumi myi hetkessä kultaa ja sit ne on suunnnitellu kokonaan uuden lava-shoun että jee!!!! Antti on ihQ ja siitä asiasta on minun kansani turha kiistellä!!! :D AnttiAnttiAntti <3<3<3

Ei herran kiesus... haudataanko sut Antin jalkoihinkin? Minun mielestäni yksi huutomerkki tai kysymysmerkki riittää sen Antinkin ihkuttamiseen (aurorileikin päätös.).

Raesokeri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #80 : Huhtikuu 27, 2005, 14:36:00 »
Ennen minäkin ihQ:tin Anttia. Nyt nykyään se maailman kamalin ilmestys. Viikset postereista pilkottaviin naamoihin ja roskiin.

Itku tuli,  tyttö jätti/petti, tyttö jäi pohjoiseen ja uh uh tuu lähemmäs... Hei, c' mon, lisää aiheita biiseihin.
Mennään vaan laulaan Tampereelle, heilutellaan vähän takapuolta ja hiuksiin paljon geeliä, niinhän sitte ollaan levyttämässä. Vielä teinitytöt saa aiheen kiljua sen perään.

Nti/Hra Tuisku on vielä niin neitimäinen ääntä myöten, ei edes armeijaan uskaltanut mennä. ^^

Catherine

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #81 : Huhtikuu 28, 2005, 17:54:05 »
Minä olen tämän 'herran' uudistuksen myötä, pitänyt hänestä enemmän. Ihme kyllä. Mutta se EI tarkoita, että häntä fanittaisin kovasti.
Uusi kappale: Tyhjä huone on mahtava, mutta sen pilaa se, että sekoitan sanoissa, sekä äänessä Kaija Koo:hon ;D

Hah. Se ei ole yhtään huvittavaa.
Mukava mieshän hän on, mutta ei niinkään minun makuuni.

<3

Raesokeri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #82 : Huhtikuu 28, 2005, 18:13:40 »
Aidon Antti fanin tunnistaa siitä, että tämä raahaa Antti- tavaroita mukanaan ja kuuntelee joka päivä Antin levyn läpi 20 kertaa ja raahaa muuten kin kuvia Antista joka paikkaan ja ostaa kaiken mikä liittyy Anttiin..kuten minä...Olen pysyvä Antti fani ja vaannounut sellainen...En luovu Antista ikinä..ainiin ja jos saan vielä lisätä Aito Antti fani on sellaienn joka käy kaikissa mahdollisissa paikoissa Antin keikoilla....[/quote]
Aito Antti fani pitää Antin musiikista. Yksinkertaista, mutta totta.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Luihuinen
Antti Tuisku
« Vastaus #83 : Toukokuu 15, 2005, 01:21:55 »
Kuunnelkaa ihmiset (vanhempaa) Michael jacksonia, niin tajuatte mikä on naisellinen ääni miehellä.
Antilla ei todellakaan ole.

Itse aloin ensimmäistä kertaa fanittamaan Anttia Idolsin 4. finaalikierroksen jälkeen, kun hän esitti I Just Died In Your Arms.
Oli aivan mielettömän upea esitys.
Lauluäänessä oli silloin vielä paljon kehittymistä, mutta lavakarsima oli jo silloin huipussaan.

Ensimmäisen levyn ilmestyttyä sitten hieman petyin, kun sille tehtiin niin tusinatavaraa teinipoppia, ja pian kiinnostuksnei laantuikin, vaikka yhä tahdoin keikalle, koska lavakarisma ei ollut muuttunut mihinkään, vaan edelleen huippua.
Kuitenkaan en vaivautunut kaikille sallitulle keikalle, vaan odottelin k-18 -keikkoja.

Fanitus siis laantui joksikin aikaa, mutta nyt tuossa eilen, kun eksyin taas at.nettiin harkitessani käydä häntä katsomassa Särkänniemessä, koin lievän shokin, kun herra on muuttanut tyyliään melko rajusti ja ehdottomasti parempaan suuntaan.
Ulkoinen tyyli ja hiuslook on paljon aikuisempi ja Tuiskusta voisi nyt jo sanoa oikeasti, että on siinä komea nuori mies.

Ja uusimman levyn musiikkikin vihdoin enemmän sitä mitä kuka tahansa jaksaisi kuunnella pidempäänkin. Antin lauluäänikin on jo kehittynyt selkeästi, joskin parantamisen varaa on yhä.

Biisi 'Yksityinen' on todella hittiainesta ja kertoo hyvin ja ytimekkäästi ja tarttuvasti sen mitä kaikkien pitäisi muistaa, ja myös tajuta, että vaikka Antti ei itse sävellä ja sanoita musiikkiaan, hän todella tekee töitä sen eteen.
Ko. biisi ehdottomasti levyn paras.
Kuin myös ballaadi 'Vieraat kasvot'.
'Miten ois' on myös aikasta mahti. Kaikki sen kaltainen lyriikka tarttuvalal sävelellä Antin suusta ja esiintymisellä on todella lumoavaa. ;D

"Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?"

Minua eniten tosiaan se aiemmin mainitsemani lavakarisma, sekä hänen todella mukava, rento ja avoin ja aito luonne. Ja Antin olemuksessa (ja jotenkin musta tuntuu, että siinä voisi olla jossain kauempana suvussa jotain romaniakin), on jotain erityistä vetovoimaa.
(Liittyy biisit kuten 'Miten ois'.)

"Onko Antti peto, jos niin miksi?"

Lavalla ainakin. Käykääpä vaikka tsekkaamassa. Siinä harva jää kylmäksi, jos kukaan.

"Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?

Ei ole, enkä tiedä mikä olisi muka metsään mennyt.

"Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?"

Miksi ihmeessä? Tällä suunnalla ja menolla sen suosio kestää vielä pitkään. Ja jos sille nyt jotain käykin, niin sen verta rahoissaan se varmasti on sitten jo, että voi hyvin alkaa myöhemminkin opiskella sitte muita aloja.

"Mistä Antti -fanin tunnistaa?"

En mä ole huomannut meissä mitään erityisiä tuntomerkkejä.
Meitä vanhimpia (siis iässä) tuskin ainakaan tunnistaa kovinkaan herkästi.
Sen verran rauhallisia ja hillittyjä usein ollaan.

Mä töitä teen paljon musiikkini eteen
ja silti mua epäilet.
Tapaamiset, nauhoitukset, treenit täyttävät mun päivän.
Yöllä ajan keikalle kun jo lepäilet.

Oon onnekas mut siitä ei voi kaikkee kiittää.
Aion paikkani lunastaa.
Mä saan kuulla jatkuvasti kritiikkii, sen päätteeks' koetan
pitää miehestä jonka peili kuvastaa.
Kun vihdoin saavun kotiin väsyneenä niin
vaivun syviin uniin.

Kaikki ne huhut jotka pyörivät ympärilläni.
Kun musta puhut niin hyvin luulet tuntevasi vaan
sä et tiedä puoliakaan.
Vaik' julkinen, oon oikeesti yksityinen.
Tarviiko ees selittää?

Säkin janoitset minusta palaa, pelaat nimelläni,
en siitä sais välittää.
Pystyn kyllä valheille hymyillä ja turhille kohuille.
Mä oon vahvempi kuin koskaan joskaan en läheskään valmis
uusille kolhuille.

Et voi sanoilla satuttaa, et voi mitenkään yllättää, et voi mua enää lannistaa. Et voi.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Sol Angelica

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #84 : Toukokuu 15, 2005, 02:48:40 »
Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?
Söpö poika, menestys ei noussut päähän, iskevät biisit.
Onko Antti peto, jos niin miksi?
Antti on Peto, koska hänen nimensä numeroarvo on 666. Ei nyt ihan. Pedoksi voisi sanoa kristinopin mukaan sellaista stereotyyppiä, joka on saanut huomiota ja eräänlaista valtaa sekä sen mukana myös vihamiehiä. Antikristus. [/provo]
Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?
Antti ei sentään honota, vaikkei kaukana käy siitäkään. Hän ei ole koskaan ollut missään poikabändissä. Loppujen lopuksi heidän musiikeissaan on varmasti paljonkin eroavaisuuksia, vaikken minä osaakaan sanoa, sillä en ole perehtynyt ko. musiikinlajiin.
Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?
Fiksua kenelle tahansa. Tähdenlennot kestävät hetken. Tuisku takoo vielä, kun rauta on kuuma julkaisemalla uuden levyn nyt. Mutta eikös tuo sentään ylioppilaaksi käynyt? Siitä on hyvä jatkaa, sekin avaa jo monta porttia tulevaisuudessa.
Mistä Antti -fanin tunnistaa?
Jos otamme jälleen stereotyypin, se on 9-12-vuotias tyttönen, jonka aiheet koskevat yli 50-prosenttisesti hra Tuiskua. Jos menemme vielä syvempään faniuteen, elättelee epätoivoista ja -realistista unelmaa idolistaan poikakaverinaan.

Minä olen ottanut kannan, etten dissaa mitään musiikkityyliä. Vaikka jokin genre ei mikään maailman paras olisikaan, koetan etsiä siitä hyviä puolia. Sanoin aiemmin, että Antilla on iskeviä biisejä. Kun näin sanon, en välttämättä tarkoita pitäväni niistä. Ne ovat sellaisia, jotka jäävät soimaan päähän, joita saattaa vahingossakin hyräillä, josta jää jokin riffi tai toisto mieleen. Haluaisinpa tavata sen ihmisen, joka ei tiedä esim. sitä "En halua tietää"-biisin "tsikitsik-aah"-kiertoa. Herralla tosiaan on ihan meneviä kappaleita, en tosin ole kuullut näitä uusimpia, joiden sävellyksessä hän kuulemma on ollut itse mukana. Ääni ei ole ehkä mieluisimpia ainakaan itseni kohdalla, kun ensimmäistä kertaa kuulin edellä mainitun hitin, luulin esittäjän olevan nainen.

Tuisku ei ole arvostettu nk. ammattimuusikkopiireissä, kuten kovin moni muukaan Idols-seitsikosta. Otaksun sen johtuvan eräänlaisesta kateudesta ja sapetuksesta siitä, että he ovat päässeet ponnahtamaan ohjelmaformaatin siivellä julkisuuteen. Jotkut artistit ovat tehneet vuosien työn ennen ns. suuren yleisön suosiota. Tähän voisi ottaa esimerkiksi vaikka Egotripin. Bändi on ollut olemassa niin kauan aikaa kuin muistiani riittää ja tuli tunnetuksi vasta Nousukausi -elokuvan myötä.
Ajan kuluessa varmaan tällaiset tekijät unohtuvat, joku ehkä muistaa "ai niin, tuo tyyppi oli siinä Idols-ohjelmassa silloin viisi vuotta sitten". Siihen mennessä tähdenlennot ovat himmenneet ja todelliset starat ovat ja pysyvät. Saa nähdä, missä Tuisku on tällöin. Minusta hän kaipaisi lisää laulutunteja ja hieman särmää niin ääneensä kuin musiikkiinsa. Minusta suurin bugi on hänen äänensä. Olen tottunut hyvin treenattuihin ja laajaskaalaisiin lauluääniin, joten Antin äänen heppoisuus on ehkä ainoa minua ärsyttävä tekijä hänen musiikissaan.

Suomi tarvitsee poppareitakin. Tiedän liian monta tarinaa artisteista, jotka ovat aloittaneet popista, mutta päätyneet jonkinlaisen angstisynkistelywannaberokin pariin. Toivottavasti Antille ei näin tule käymään. Siinä vaiheessa minä pyöräytän silmiäni useampaan otteeseen. Joku mainitsi aiemmin jotain Antin homoikoniudesta. Minusta se ei ole ollenkaan huono imago, jos sellainen ylipäätään pitää olla. En vielä kutsuisi häntä sellaiseksi, homoikoneilla on useamman vuoden show-alan ja elämänkokemus takanaan.

Hmm, tekstini referoituna voisi olla: Antti Tuisku ei ole maailman paras artisti. Ainakaan minun suosikkini. Mutta hänen kappaleensa ovat mukavia, meneviä, oivallista perustavaraa. Vaaratonta poppia. Sellaista, jota voi kuunnella vaikka yöllä eikä rupea pelottamaan. Antti on suomalainen supertähti, sellainen, jolla on karismaa ja joka on hyvä esikuva häntä palvoville varhaisnuorille. Hän on säilyttänyt murteensa eikä antanut menestyksen nousta päähän, hänellä on hyvät elämäntavat ja hän hankki ylioppilastutkinnon ennen kuin rupesi tähdeksi. Suosioon hän nousi muutamassa viikossa, ulkonäkö ja karisma tekivät tehtävänsä nuorisoon.

Ehkä hän vielä joskus on Backstreet Boysin kaltainen ilmiö, artisti, jota myöhemmin muistellaan: "Tykkäsinpä tuosta monta vuotta lapsena, minulla oli sitä ja tätä fanikrääsää..." BSB:n löytävät edelleen uudet ja uudet "sukupolvet", siinä on hyvä esimerkki yhtyeestä, jonka ei ole tarvinnut muuttua angstirokiksi tavoitellakseen "aitojen" musiikkipiirien hyväksyntää.

Long live Antti Tuisku!

Tulipas pitkä tarina.

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
  • Tupa: Luihuinen
Antti Tuisku
« Vastaus #85 : Toukokuu 18, 2005, 13:41:48 »
Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?
No, tiedä sitten viehättääkö lopulta mikään silleen. Ei se koskaan ole kolahtanut silleen. Mutta hyviä biisuja hänellä kieltämättä on ja pojan olemus on aika mielenkiintoinen ei käy kieltäminen.
Onko Antti peto, jos niin miksi?
Tiedä tuosta. Ei kokemusta.
Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?
Eh, en vertaile Tuiskua yhtään mihinkään. Tuisku on Tuisku ja Timberlake on Timberlake.
Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?
No, miksi? Koska jos hän pärjää musiikillaan niin miksi opiskella? Voihan sitä opiskella myöhemminkin jos haluaa.
Mistä Antti -fanin tunnistaa?
Yleensä teini joka ihquttaa ja huone sisustetti Tuiskun kuvilla ja sitten kun Tuisku menee ohi on tyyppi jo lähes pyörtynyt. Täysin hallitsematon fanittaja joka ansaitsisi herätyksen nykyisyyteen. xD No, siis joo. Parhaat fanit eivät anna fanituksen mennä ylitse.

Jeps. Ei mun se suosikki esiintyjä, mutta hyviä biisuja ja kiva olemus.
Julien, you're slow-motion suicide.

WuBBiDuu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #86 : Toukokuu 21, 2005, 09:08:47 »
IIIIK!!!! Antin keikka on tänään Tampereella ja mä meen sinne!!!!!   Onkos täälä yhtään AT-nettiläisii???? o_O Anti on ihanauusin albumi myi hetkessä kultaa ja sit ne on suunnnitellu kokonaan uuden lava-shoun että jee!!!! Antti on ihQ ja siitä asiasta on minun kansani turha kiistellä!!! :D AnttiAnttiAntti

JokaMaunRae

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #87 : Toukokuu 21, 2005, 19:00:41 »
Noh, jostain syystä sen Ruiskupellen musiikki ei oo koskaan muhun kolahtanut. Ehkei sen tyylinen popitus vaan sovi mulle.
En tykkää sen biiseistä, en tykkää yhtään mistään sen olemuksessa. En tiedä sitten mistä johtuu, ehkäpä siitä että sen biisejä soitetaan ainakin viis kertaa tunnissa radiossa, sen uuden levyn mainoksia tulee joka tuutista ja sen ääni on ihan sietämätön. Ja jos joku kehtaa väittää sitä söpöksi, niin mä nauran. Ei nyt millään pahalla Antti-faneja kohtaan, jokainen tykätköön mistä tykkää, mutta muhun sellanen paska ei iske. Sorry.

WuBBiDuu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #88 : Toukokuu 22, 2005, 11:06:58 »
Lainaus käyttäjältä: "JokaMaunRae"
Noh, jostain syystä sen Ruiskupellen musiikki ei oo koskaan muhun kolahtanut. Ehkei sen tyylinen popitus vaan sovi mulle.
En tykkää sen biiseistä, en tykkää yhtään mistään sen olemuksessa. En tiedä sitten mistä johtuu, ehkäpä siitä että sen biisejä soitetaan ainakin viis kertaa tunnissa radiossa, sen uuden levyn mainoksia tulee joka tuutista ja sen ääni on ihan sietämätön. Ja jos joku kehtaa väittää sitä söpöksi, niin mä nauran. Ei nyt millään pahalla Antti-faneja kohtaan, jokainen tykätköön mistä tykkää, mutta muhun sellanen paska ei iske. Sorry.

Niin, että noin sitten tuiskua kommentoitiin... Tuo kun sattuu olemaan  aika perustelematonta haukkumista olisi näin ihan vain aktiivisena Antti-fanina kiva tietää MIKSI se niin huono on. Peruselut kiitos!!!! Jos on mielipide sitä ei kannata mennä sanoo jos ei tiedä sille perusteluja...

//Värien käyttö ei ole sallittua, vain punainen aurorien ja hörhöjen huomautuksien alussa sekä spoileri -sanassa. Mirzam

Valentina

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #89 : Toukokuu 23, 2005, 21:54:32 »
Minusta Antti poika on ihan söpö, hänellä on hyvä ääni, hänellä on karismaa, laulut on hyviä, mutta ne Musavideot. Pelkäsin, että Antilla on niissä jokin kohtaus kun hän niin paljon hytkyy... Minusta Antin viehätys on ulkonäöllistä. Hänellä on lappalaismaiset kasvot ja vaalea iho... Olen heikkona erikoisen näköisiin tyyppiin, joten suorastaa palvon häntä... (en julkisesti) ja hänen kipaleensa ovat parantuneet. Niissä on sisältöä. Ainoa, mikä hänessä häiritsee on se, että jotku bändit ja laulajat ovat jo kauan tehneet töitä sen eteen, joten tuo "hetkessä mega idoliksi ja parin vuotta kukaan ei tunne häntä"-juttu häiritsee... Muuten hän olisi hyvä, mutta on olemassa oikeasti hyviäkin, kuten esim. HIM joka on tehnyt menestyksen eteen kaikkensa. Levyn aioin ostaa,mutta en niin, että joku tuttu sen näkisi. Muutenkin pidän itseäni Antti faniuteen liian vanhana....

Hössöttinius

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #90 : Toukokuu 26, 2005, 22:04:25 »
No, ei Antti Tuisku ole niin hirveäkään. Ennen en minäkään pitänyt siitä mutta olen nyt tottunut kun olen kuunnellut sitä hieman enemmän. Se ääni on kyllä hieman liian korkea ja siten vanhempanikin luulivat kun kuulivat sitä eka kertaa että hän oli nainen. Ei se äänikään ole mitenkään hirveä vaan omalaatuinen, mutta silti olen sitä mieltä että Antista tuli enemmän tähti ulkonäkönsä kuin musiikkinsa ansiosta.

Alean

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #91 : Toukokuu 26, 2005, 22:30:46 »
Minä en pidä. Muusikista en tykkää, koska mielestäni miehen ääni muistuttaa murrosikäisen pojan ääntä, se särkyy ilmeisen helposti. Eikä hänen äänesä muutenkaan mielestäni sovi laulamiseen.

Ulkonäöllisesti Antti on varmastikin monen teini-ikäisen tytön unelmien kohde. Välillä kyllä tuntuu siltä, että häntä "palvotaan" juuri sen ulkonäkönsä vuoksi.

Ja niistä musiikkivideoista sen verran, että olen nähnyt vain yhden, ja siinä oli kyllä niin pelottavaa sätkimistä, että kanava vaihtui hyvin nopeasti.

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
Antti Tuisku
« Vastaus #92 : Kesäkuu 08, 2005, 15:24:54 »
Antti on tuote, ei sitä voi laulajaksi sanoa. Tai siis, hänen ulkonäkönsä sai alunperin hänet jatkoon Idolssissa. Muutenkin, en arvosta Anttia tai Idolssia ylipäänsä ollenkaan, koska... no, he eivät ole pinnistelleet enemmän kuin muut artistit. Toisaalta voi sanoa että on, mutta ei, minusta ei ole.

Antin lauluääni o kimakka ja tyttömäinen, mutta kyllä sen voi sanoa miehen ääneksi, tai no, pikemminkin pojan...
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Virkku

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #93 : Kesäkuu 08, 2005, 15:55:33 »
Anteeksi vain, mutta inhoan häntä todella paljon. Hänen lauluäänensä kuullostaa joltain pikkutytön ääneltä. Kun kuulin hänen uuden biisinsä "tyhjä huone" luulin että joku pikkutyttö laulaa. En tajua mikä hänessä oikein viehättää. Antti-fanit tunnistaa ehkä hmm, Anttipaidoista jne. En kyllä koskisi keppilläkään häneen anteksi nyt vain. :l

Hanna Pakarinen ja Jani Wickholm ovat ihan siedettäviä, mutta tuhat kertaa parempia kuin Antti. ;P  (Sori Antti-fanit, se oli mielipiteeni!)

Tammel

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #94 : Kesäkuu 09, 2005, 15:53:16 »
Ei. Minä — minä enole pitänyt Antista ikinä. En edes idols -kisan aikana.
Hänellä on paljon faneja, ja jos vuotiksestakkin niitä paljon löytyy, pyydän oikeinpaljon anteeksi, mutta en voi mitään sille, että hänen musiikkinsa ja jopa hän itse ällöttää minua. Luultavasti vuotiksestakin faneja löytyy, sillä faneja tunnen paljon.
Ei oikein kiinnosta hänen äänensä — eikä hänen  yökki ulkonäkönsä. Eniten mieleeni on jäänyt se joku "hei hei mikä sulla on", en tiedä nimeä, mutta tuota siinä jankutetaan. Se on vanha biisi, mennyt jo, tiedän, mutta...

Anteeksi oikeasti fanit, mutta en minä halua alkaa aivojani muotoilemaan sen vuoksi, että alkaisin pitämään Añtt¡ Tu¡Skusta.

Gahvi´Buru

• Ankeuttaja
Aivan ihana! <33
« Vastaus #95 : Kesäkuu 10, 2005, 11:26:17 »
Tässä tyypissä on sitä jutakin! Oikeesti! Antilla on muutenkin mennyt hyvin siihen asti kuin paha kilpailija Hanna Pakarinen pläjäytti uuden singlen "Kiss Of Life" ja Antti menetti suoraan Kiss Fm:n top30 listan ykkös-sijan. Antin "Tyhjä huone" on äärimmäisen kaunis kappale ja muutenkin mulla alkaa tulla poru kurkkuun kun kuulen sen biisin! <33 Hyvä Antti jatka samaan malliin!

By: Gahvi´Buru

//Värien käyttö on sallittu vain yksityisviesteissä ja punainen spoilerista kertomassa, sekä aurorien viestiä merkkaavassa "//" -merkinnässä. Tsekkaappa Ilmoitusasioista Kymmenen käskyä. Mirzam

Poissa franzi

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Antti Tuisku
« Vastaus #96 : Kesäkuu 10, 2005, 17:13:04 »
Antti Tuisku, hohhoijaa.

Kun hän oli Idols-kisassa, kannustin häntä. Rovaniemeläinen kun on (kuten minäkin). Toivoin koko ajan, että hän voittaisi tai pääsisi edes lähelle voittoa, vaikkei hän paras laulaja ollutkaan. Onhan hänessä kuitenkin jonkin verran idoliainesta. Loppukolmikosta hänen olisi minun mielestäni pitänyt voittaa, en pidä lainkaan Hanna Pakarisesta ja siitä miehestä, jonka nimeä en nyt muista.

Mutta nyt, kun Antilta on tullut niitä levyjä, en ole lainkaan tyytyväinen. En pidä alkuunkaan. Kappaleet jäävät ikävästi soimaan päähän, pikkuveljeni hoilaa tätä uusimman kappaleen kertosäettä, vaikkei laulusta pidä yhtään (kuulemma). Antilla on todellakin vähän naisen ääni, mutta ei se nyt niin kamalaa ole. En silti vain pidä hänen äänestään, kappaleistaan enkä mistään. En tiedä edes, että mikä hänen ulkonäössään niin viehättää, ihan mukavannäköinen nuori mies, mutta mutta... plaah.

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
Antti Tuisku
« Vastaus #97 : Kesäkuu 10, 2005, 21:55:07 »
Hmm, mitä tästäkin artistista nyt sanoisi? Jotain kaunista pitäisi keksiä, hmm..

No, Antti ei ole oikeastaan koskaan ollut minun mieleeni. Olen yrittänyt löytää pojassa joitakin hyviä puolia, mutta jos ei pidä artistista, se on vaikeaa. Tuon Idols - huuman aikaan kaverini kannustivat Anttia, joten yllätys yllätys, kyllä minäkin kannustin (kyllähän siis minulla omat mielipiteeni on). Oli vaikea olla kannustamatta, kun jokainen ympärillä oleva piti Antista. Sellaista se oli. Täytyy vaan sanoa, että Antilla on todella ällöttäviä (anteeksi) lauluja, todella heikko ääni ja hän  käy osaksi kaupaksi ulkonäkönsä vuoksi. Isoveljeni sanoin: "Anttia äänestävät monet pikkutytöt ihan ulkonäön, iän ja paikkakunnan perusteella." Tämäkin on totta. En halua yleistää, enkä tarkoita, että on väärin tykätä Antin lauluista, mutta tämä on minun mielipiteeni. Jos jotain hyvää pojasta pitää etsiä, niin siitä, että hän jaksaa yrittää, ja pienistä vastoinkäymisistä huolimatta hän yrittää eikä anna negatiivisen palautteen häntä kaataa. Että silleen.
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Tellu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #98 : Kesäkuu 11, 2005, 10:21:31 »
Minhän pidän antista se on niin hyvän näköinen ja sillä on hyviä kappaleita. Omistan sen kaks levyä(eli kaiken mitä siltä on tullut kauppoihinXD) Antti- Fanin yleensä saattaa tunnistaa siitä että hän puhuu kokoajan antista musiikin yhteydessä. Muuta minä en osaa sanoa. Mutta eihän antti laula siinä tuulet puhaltaa kuin yhden osan. Mutta minusta antilla on juuri sopiva ääni hänen laiselleen tyypille ja sehän johtuu myös siitä murteesta. Mutta toivotaan että teillä ei olisi mitään pahaa sanottavaa antista:D XDXD Antti on ihanaXD

persikkasäilyke

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #99 : Kesäkuu 12, 2005, 22:24:33 »
Antti Tuisku ei ensin herättänyt minussa mitään tunteita. Jossain vaiheessä vihasin hänen musiikkiaan ja ääntään ja koko olemustaan. Sitten ilmestyi Antin toinen levy. Pikkusiskoni osti sen heti ja juudatti sitä huoneessään täysillä. Jouduin siis kuuntelemaan sitä ja pikkuhiljaa aloin sietää sitä. Nyt pidän siitä kovasti. Uusimman levyn paras kapale on ehdottomasti Tyhjä Huone ja ihan Antin kirjoittama biisu. Se todistaa, että Antti osaa tehdä muutakin kuin laulaa..