Kirjoittaja Aihe: Antti Tuisku  (Luettu 22725 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Darkness

• Ankeuttaja
jatkoo....
« Vastaus #25 : Heinäkuu 15, 2004, 21:10:29 »
Tuiskun kohalta on pakko sanoo: On varmaan kivaa syödä valmiiks pureskeltua purkkaa. Sen biisien taustat on Justin Timberlakelta, ja se muutenki apinoi vaan sitä... säälittävää

Pakko kysyy: onkohan se homo? ku kattoo jotain sen live-juttuja mitä joskus tulee telkasta ni se tanssii ku tytöt. Ja musta sen kuteet on "vähän" :D neitimäisiä...

Siinä ärsyttää sekin et se ei oo joutunu tekee mitää menestyksen eteen, vaan se "voitti lotossa", ja pääs no "tähdeks".

Onko sillä muita faneja kuin jotain 10-13vuotiaita tyttöjä...???

Daenne

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #26 : Heinäkuu 15, 2004, 23:00:55 »
Voisin jopa sanoa että vihaan melkein joka asiaa Antissa. o.O Ja olen vahvasti sitä mieltä, että jos Idols kilpailu oltaisiin käyty radiossa, niin Antti ei olisi kyllä voittanut. Ulkonäköhän vaikuttaa suuresti joihinkin tyttöihin.

Ja se En halua tietää musiikivideo on kerrassaan karmaiseva. Ei sitten yhtään olisi voinut laittaa eläytymistä peliin? Ne silmätkin aan toljottaa kokoajan ja se liikku jotenkin hirveän jäykästi.. Muutenkin se video, siinäkin niitä naisia keikuttelemassa.

Pari kaveriani kuolaavat Antti Tuiskun perään. Toinen jopa pussailee Tuiskun julisteita ja kuvia. Se levy varmaan soi aina, muut levyt on täysin unohdettu, kuten Pikku G:n, jota fanittivat oikein urakalla ennen Anttia.

Minusta vain nyt sattuu tuntumaan siltä, että Antti Tuisku on vain "hetken" pinnalla oleva tuote. Enkä tajua jos joku voi olla Antin fani lauluäänen takia..

Pucca

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #27 : Heinäkuu 15, 2004, 23:15:08 »
Antti Tuisku.. On tuote.
Kaikki kuolaavat hänen ulkonäkönsä perään, nyt kun hän on 'idoli'. Uskoisin niin, että ne jotka ovat nyt AnttiFaneja, eivät olisi kiinnittäneet häneen mitään huomiota silloin, kun hän työskenteli kaupan kassalla.
"En halua tietää" -biisi soi radioissa ja teinit ihkuttaa. Sanat menevät jotenkin "Hei hei, mikä sulla on, kun oot levoton? Mikä sua vaivaa? jnejne En halua tietää". Olen miettinyt tässä, että onpa oudot laulunsanat. Ensin kysytään mikä on ja sitten sanotaankin 'En halua tietää'. No jo on kummaa! :D

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Antti Tuisku
« Vastaus #28 : Heinäkuu 16, 2004, 12:00:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Daenne"
Se levy varmaan soi aina, muut levyt on täysin unohdettu, kuten Pikku G:n, jota fanittivat oikein urakalla ennen Anttia.

On vähän ihmeellistä kun Pikku G:llä, joka on nuorempi kuin Antti Tuisku, omaa paljon miehekkäämmän äänen kuin tämä idoli. Siis Tuisku laulaa kuin pikkupoika jolle äänen murros ei ole viellä tullut.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Woldfine

• High Tea
  • Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #29 : Heinäkuu 19, 2004, 15:32:17 »
En tykkää.

En halua tietää on aivan kamala. Se on turha biisi, turha. Siinä vain jänkätään samaa, mitä kaikissa muissakin. Yritä ymmärtää on jo vähän parempi, sitä voi kuunnella vielä, mutta Antti laulajana ei kolahda.

Siitä pidetään niin suurta meteliä, Antti sitä, Idoli-Antti tätä ja plää. Ihan pahaa tekee. Tyyppi kuulostaa Tuulet Puhaltaa-laulussakin ihan naiselta. En pidä.

Okei. Mielestäni hänen äänensä on lauluäänenä kammottava, vaikka siinä ei mitään vikaa olekkaan. Jos se vain ei kuulostaisi siltä, miltä kuulostaa. Mutta minkä kukaan tekee lauluäänellensä, jos siitä vielä pidetään?

Vaikka en Antista suuremmin välitäkään, en häntä inhoa. Häntä olen kuullut liikaa, joten siltä osin suljen radion aina, kun Anttia sieltä tulee, mutta antaa tulla, en minä siitä oikeastaan välitä. Kunhan vain en kuule sitä. ^^'

Muoks. Mielestäni ei ole kovin hienoa, jos jonkin ohjelman kautta pääsee taivaalle. Unelmastaan pitäisi taistella, eikä sitä saisi tavoittaa niin, että pakkotyrkytetään ihmisille televisiosta. Mutta se on siis vain minun mielipiteeni. ^^'
This sentence is is Spanish when you are not looking.

Starbridge

• Ankeuttaja
Öööh...
« Vastaus #30 : Heinäkuu 21, 2004, 21:16:01 »
En pidä Antista ollenkaan... Enkä varsinkaan sen biiseistä!
Ensimmäisenä minun mielestäni se biisi "En halua tietää" on jotain niin.... Örääääh.... Se ei vaan kolahda maikän päähän.

Antin ulkonäössä ei minun puolestani ole mitään moitittavaa, mutta se ääni..
On kuin joku nainen laulaisi.

Pyydän nyt anteeksi kaikilta Antti Tuisku- faneilta, mutta omapaha on mielipiteeni...

Minun mieleeni on Nigthwish ,O-Zone, ja Apulanta...

Lavender Brown

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #31 : Heinäkuu 22, 2004, 02:43:43 »
yäk.

Aika jännää että se tolla lailla sai hirveen suosion Idolsissa ja kaikki oli ihan että "Antti!!!<333 Antti, we love ya!!!!"
ja nyt sitä sitte heitellään konserteissa pulloilla.
En mä siis ite siitä missään vaiheessa oo tykänny!! Ihan kauhia, en oo kuullu eläissäni huonompaa lauluääntä.

Shinju

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #32 : Elokuu 11, 2004, 13:20:52 »
Ennen en pitänyt Antin musiikista,
mutta kun tuli vähän aikaa kuunneltua niin huomasin että kyllä se ihan hyvin laulaa.
Ei kyllä mikään Suomen Justin Timberlake miän mielestä. o.o
Itseäni ketuttaa se kohu Antin seksuaalisesta suuntatumisesta,
mitä väliä sillä on?
Onhan Elton Johnkin bi-seksuaali
(olen itsekkin mutta se ei liity tähän ^^;)
eikä siitä noin kauhiasti hälistä.
Antti on suht. koht. kestettävä artisti.
Mielestäni ei mikään ihan älyttömän hyvän näköinen mutta...
Kyllä se laulaa ihan hyvin. Ja tanssii.
En halua tietää on muuten aikas kamala o.o;; se ärsyttää...
Soitetaan koko ajan, enkä sanoista kauheasti perusta. Nih.

Clariah

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #33 : Elokuu 11, 2004, 13:49:02 »
Nah, minun mielipiteenoi antista on se, että hän on sipuli. Se vain on. Se saa kaikki itkemään, joko onnesta tai kärsimyksestä.

Mutta tosiasiahan on, Antti on vastustamattoman söpö ^^

Mun kaks kaveria on faneja, ja kaikki haukkuu niitä. Miksi pitäisi? Onhan sitä itsekkin jonkun fani, kyllähän ihmiset saa pitää siitä mistä haluaa.

Ärh, tästä viestista ei tullut hyvä.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #34 : Elokuu 11, 2004, 17:32:13 »
Suoraan sanoen en tykkää yhtään. Antti Tuisku on jotain niin sanoinkuvaamattoman hirveää. Hän ei osaa laulaa, ei tehdä biisejä (siis ei ole tehnyt ainakaan toistaiseksi), eikä ole edes hyvännäköinen.

En pidä biisistä En halua tietää. Kuulin sen ensimmäisen kerran maaliskuun puolivälissä, kun olin juuri lukemassa Feeniksin kiltaa. Taustalla soi radio, ja siinä sitten kuulutettiin että seuraavaksi Antti Tuiskun ensimmäinen biisi. Ihan uteliaisuudesta kuuntelin, enkä pitänyt siitä yhtään. Ei minulla aiemmin ollut erityisemmin mitään Anttia vastaan, mutta heti kun kuulin sen biisin... ja sitä seurasi Yritä ymmärtää ja ties mitä. Antti saattaa ollakin Suomen Justin Timberlake, mutta se ei kyllä ole kovin paljon sanottu minun mielestäni.

Toivon, ettei Antilta tulisi enää levyjä. Ei ei ei. Jouduin kerran kuuntelemään levyä Ensimmäinen, kun kaverini, joka on aivan hulluna Anttiin, pakotti minua kuuntelemaan sitä. (olin nimittäin itse joskus aiemmin pakottanut häntä kuuntelemaan 50Centin levyä :P)
Mutta en löytänyt levystä mitään hyviä puolia.
Antin musiikki ei oikein iske. Ei kyllä muutenkaan tuontyyppinen musa. Biisit olisivat hieman parempia jos ne olisivat englanniksi. Vain hieman.

Antti Tuiskussa ainoa hyvä puoli on, että hän puhuu murteella ja jotakin sellaista hänessä on pakko olla, että hän saa puolet Suomen tytöistä hulluiksi. Jotain, mutta en kyllä ihan ymmärrä mitä :P Lisäksi Antti todellakin osaa hommansa siinä mielessä, että haastatteluissa hän on tosi mukavan tuntuinen. Eikä minulla kyllä muutenkaan Anttia ihmisenä mitään vastaan ole, enhän edes tunne häntä. Mutta musiikistaan en pidä, enkä myöskään laulutaidosta. Nämä nyt ovat sellaisia mielipideasioita.

Olen kylläkin samaa mieltä siitä, että Antin seksuaalisesta suuntautumisesta puhutaan ehdottomasti liikaa. Itse en asiasta pahemmin välitä, mutta ärsyttää kun media yrittää pikkujutuista saada kunnon juoruja. Ihan yleisestikin. Kovasti ihmisiä tuntuu kiinnostavan onko Antti homo vai hetero... no jaa.

Lainaus
Uskoisin niin, että ne jotka ovat nyt AnttiFaneja, eivät olisi kiinnittäneet häneen mitään huomiota silloin, kun hän työskenteli kaupan kassalla.

No eivät tietenkään! En minäkään olisi kuolannut ikimaailmassa Keanu Reevesin perään, jos se ei olisi kuuluisa näyttelijä. En olisi voinut, koska en olisi koskaan nähnyt sitä. Siinähän se juuri on. Ihmisiä kiehtoo myös julkisuus, se että näkee jonkun ihanan tyypin parrasvaloissa jne.

Hmm. En todellakaan halua arvostella Antin faneja, vain Anttia. Ja minun mielipiteeni on, etten pidä hänestä.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

emskuinen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #35 : Elokuu 12, 2004, 17:38:28 »
Yäkyäkyäk.
Hirveä laulaja. Eli en pidä.
Antti Tuisku on kääntynyt^^.
Yäk, oksettaa sen ulkonäkö. Ainainen hymy päällä, hyi hirvitys. Mikä "viaton enkeli" hän oikein on. Ja sillä on naisen ääni. Sellaista tylsää purkkapoppia.
Se on kauhean näköinen ja silä on kauhea ääni ja... No, ääni on kamala. Sellainen  naisen ääni. Ja ne laulut... hyi.. "ei en ehkä halua tietää..." Ja "AH ZIGI ZIGI AAAAHHHHHHH" Okei, mei liioitteluski^^. Muta kun se laulaa niin...
Se tanssiminen on kuin.... nooh, jätetään sanomatta. Vois olla liikauttamatta niitä jäseniään niin koviasti, että oikein sattuu kun katsoo, hehheh. Onkohan sillä vähän paikat kipeänä kun niin koittaa niksautella niitä? ^^

Eräs ihminen kuolaa Tuiskun perään. En ymmärrä. Se on hirveä. Vihaan sen ainaista hymyä. Täytyy myöntää, että olin joklu fani, mutten kuitenkaan. Olin niin tyhmä, että tykkäsin siitä kun muutkin... Olin idiootti, mutta en enää. (olen vielä idiootti mutten fani...)

Antti Tuisku on..... jätetään sanomatta. Voishan se olla bi seksuaali... Hmmm... Ehkä...

TytoAlba

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #36 : Elokuu 12, 2004, 21:39:03 »
Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää? -Minua ei Antti viehätä. Yh.
Onko Antti peto, jos niin miksi? -Ei ole peto, ei. Mikäs siitä pedon tekisi? Minä se peto olen... Ihmissuden verta...
Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään? -Minä en oikeastaan Justinistakaan pidä, mutta Antti on vielä kehnompi. Esittää liikaa jotain, mitä ei ole.
Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen? -Olisi ehkä kannattanut ihan vain opiskella vedenpitävä ammatti, eikä ollenkaan mennä mukaan musiikkibisnekseen. Olisi säästynyt minunkin haukuiltani.
Mistä Antti -fanin tunnistaa? -Hän näyttää typerämmältä, kuin muut. Ei vaan. Ei häntä tunnista, vaikka onkin erilainen, kuin täysjärkiset... Anteeksi, minä en osaa sanoa mitään hyvää Antti Tuiskusta, joten... Tuisku-fanit eivät ole järjettömiä, heillä on vain on mielestäni huono maku... Argh...
Antti-fanit eivät ulkonäöltään ainakaan eroa muista ihmisistä kovinkaan paljoa, mutta henkinen puoli on eri asia. Antti-fanit eivät ole tyhmempiä, kuin epä-fanit, he vain eivät keskity hyvään musiikkiin.
Olen pahoillani. Sovitaan näin, että Antti-fania ei tunnista epä-faneista muulla kuin sillä, että he pitävät Antti Tuiskun musiikista, tai ulkonäöstä... Hrmph.

IlokaasuBulveri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #37 : Elokuu 12, 2004, 21:58:35 »
Eherm..
Niinpä: "Mikä siinä Antissa niin viehättää?"
Itse en pidä ollenkaan Antista. Eräs ystäväni on oikea Antti-fani ja sitten kun tulee radiosta vaikkapa; En tahdo tietää tai (en muista ehkä oikein biisin nimeä) Yritä ymmärtää
Niin ystäväni alkaa lauleskella sitten taustalla kun minä ilkeänä ihmisenä alan yökkiä kova äänisesti ja^näytellä tukehtuvaa.

Jotkut pitävät Anttia söpönä, mutta minusta tässä Antissa ei ole mitään söpöä..!

En muutenkaan tykkää mistään popista tai jostain vastaavasta.
Minun musiikki makuuni kuuluu esim; @junkmail ja negative...

No niin kuin siinä yhdessä viestissä sanoin; että kaikillahan on oma makunsa? Että mitäpä minä tässä selitän ja selitän omista mielipiteistäni?
Ehkä vain teidän kiusaksenne.. Kuka tietää..(?)

ayu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #38 : Elokuu 15, 2004, 20:30:07 »
Antti Tuisku on surkein "julkkis" jonka tiedän. En pidä hänen lauluäänestään, en tanssimisesta tai msitään mikä häneen liittyy. Onhan sen kivaa Antille tuo julkisuus näin aluksi, mutta samoin käy varmasti kuin Gimmelillekkin, että hän lopettaa laulamisen varmasti ennen kolmatta levyään.

Hanzu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #39 : Elokuu 15, 2004, 20:57:51 »
Ei minusta antissa mitään vikaa ole, mutta en näe siinä tyypissä mitään niin erikoista, mitä pitäisi oikein ihkuttaa.
Oikeastaan en pidä ollenkaan näistä pop star ja idols kisoista. Jos ei omin avuin pääse "huipulle" niin miettiköön sitten toista uraa pop laulajan sijasta. Jätän nämä tällaiset antti tuiskut ym. ihan omaan rauhaansa, en jaksa niillä päätäni vaivata. Voin ihan rehellisin mielin sanoa että en katsonut pop star kisasta yhtään jaksoa televisiosta, enkä tiennyt Gimmelistäkään mitään ennen kuin kaverit kertoivat. Idolsia katsoin jonkun verran, ja täytyy myöntää, että alkukarsinnoissa Tuisku oli selvästi paras. Muut kuitenkin kehittyivät ja oppivat laulamaan, mutta Tuisku jäi alkukarsintojen tasalle. Eli siis ei, Antti Tuiskussa (eikä muissakaan) viehätä mikään.

Ellura

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #40 : Syyskuu 15, 2004, 14:43:42 »
Ahaa, tännekin on mahtunut topikki meidän ihanasta Antista. Joo, eli kyllä minä olen suuri Antti-fani, henkeen ja vereen. En ymmärrä ihmisiä jotka haukkuvat Anttia homoksi tai miksikään muuksikaan mitä Antti ei ole. Minä ainakin arvostan Anttia todella paljon ja pidän hänen persoonastaan. Suorastaan ihana ihminen. Kyllä Antin musiikkiki on parasta mahdollista ja muutenkin, Antti on hyvä. Kaikki jotka haukkuvat Anttia ovat vain ja ainoastaan kateellisia Antille. Antin haukkuminen on turhaa, ei se tee teistä parempaa ihmistä.

Fotteri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #41 : Syyskuu 15, 2004, 15:58:11 »
En tykkää Antista niin hirveästi. Minun mielestä hän ei ole peto ja en ymmärrä miten yhdistää Antti ja peto yhteen.

Tups

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #42 : Syyskuu 15, 2004, 16:20:43 »
Tottakai Tuisku on tuote. Niin on myös Pakarinen, Forss ja Wickholm. Mutta silti, minä pidän Antista. En sanoisi itseäni faniksi, en omista levyä, en yhtäkään sinkkua, en edes julistetta, mutta en todellakaan käännä radiota pois päältä jos sieltä sattuu joku hänen biiseistään tulemaan. Pidän hänen äänestään, minusta se on persoonallinen, eikä todellakaan kuulosta naiselta. En ymmärrä mistä kaikki sen vetävät. .___.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
Antti Tuisku
« Vastaus #43 : Syyskuu 16, 2004, 16:33:03 »
Pitipäs tännekin nyt kommentoida.

En ole (purkka)popin ystävä. Aluksi inhosin Antti Tuiskua, hänen ääntään, olemustaan, murrettaan, juttujaan. Kamala kimittäjä hän mielestäni oli. Yhdyin monien mielipiteeseen siitä, että hän on hirveäkamala ihminen, joka pitää ampua.

Nyt sitten katsoin Elämä Lapselle-konsertin telkkarista. Pyörrän puheeni. Minua ei ainakaan ärsytä hänen äänensä, se on sentään erilainen! Ja ihan söötiltä Antti vaikutti puhuessaan sille tytölle sairaalassa. Osaa hän tanssiakin. Minulla ei ole mitään häntä vastaan, symppikseltä kaverilta vaikuttaa. Mutta en levyä kyllä ostaisi. x) Ja olen sitä mieltä, että se pullo-episodi Kaivarissa oli naurettavaa. Jos Antti on niin huono, niin pitääkö tulla katsomaan?

Aika jännää muuten, miten kansan mielipide Antista on jakautunut puoliksi: häntä joko rakastetaan tai vihataan. Kummaa, ettei välimuotoa näytä olevan. o______O Antti myös on minusta se aito oikea idoli, hänestä on kuulunut mediassa eniten.

Muttah. Ihan mukavalta kaverilta vaikuttaa. Herran haltuun.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Xeemu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #44 : Syyskuu 16, 2004, 22:46:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Seireeni"
Herran haltuun.

Vaikuttaa kuin toivoisit Tuiskun kuolevan...
Itse en herrasta pidä, etenkään musiikista. Ei, en vihaa Anttia, mutta suoraan sanoen vituttaa kaiken maailman hype Tuiskusta ja pikkutytöt tappavat toisensa (ja aiheuttaa muille päänsärkyä kirkumisellaan) saadakseen nähdä Antin mahdollisimman läheltä... Itse en olisi välttämättä pulloa heittänyt, mutta nyt kun joku kerran niin teki niin olisi edes osunut.

http://www.tuisku.biz
Eiköhän tuo sivu puhu puolestaan.

Ellura

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #45 : Lokakuu 13, 2004, 13:36:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Xeemu"
Herran haltuun.

Vaikuttaa kuin toivoisit Tuiskun kuolevan...
Itse en herrasta pidä, etenkään musiikista. Ei, en vihaa Anttia, mutta suoraan sanoen vituttaa kaiken maailman hype Tuiskusta ja pikkutytöt tappavat toisensa (ja aiheuttaa muille päänsärkyä kirkumisellaan) saadakseen nähdä Antin mahdollisimman läheltä... Itse en olisi välttämättä pulloa heittänyt, mutta nyt kun joku kerran niin teki niin olisi edes osunut.

http://www.tuisku.biz
Eiköhän tuo sivu puhu puolestaan.

Kuules, jos yksi Antti fani on tuollainen teiniXhöperö, niin tarkoittaako se ihan välttämättä sitä että kaikki Tuiskuttajat ovat pissiksiä?

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #46 : Lokakuu 13, 2004, 15:55:48 »
Nyt sitten katsoin Elämä Lapselle-konsertin telkkarista. Pyörrän puheeni. Minua ei ainakaan ärsytä hänen äänensä, se on sentään erilainen! Ja ihan söötiltä Antti vaikutti puhuessaan sille tytölle sairaalassa. Osaa hän tanssiakin.

Pakko myöntää että Antti osasi ottaa paikan 'haltuunsa' siinä konsertissa ja olin jopa sitä mieltä että onhan Antti ihan katsottava pörrötukansa kanssa ja olihan hän mukava siellä sairaalassa sille pikkutytölle, mutta käännän edelleen hänen uusimman kappaleen tullessa radiosta kanavan muualle. Olen edelleen sitä mieltä että hän vinkuu kuin vinkulelu laulaessaan ja ihmettelen miksei joku pudottanut ANttia pois idolsista siinä finaalissa ennen sitä 3 kärkeä.
Jouduin aina kaverill ollessani kuuntelemaan Ihqutusta siitä kun kaveri alkoi Ihquttamaan Anttia. Aina siellä ollessani sain kuulla miten Ihqu ANtti on ja kaikki puheet kääntyivät aina ANttiin. Se oli yhtä kidutusta. Onneks Anttifanius on nyttemmin jäänyt häneltä vähemmälle ja nykyään kuunellaan peräti muitten artistien kappaleita heillä...
"Are we there yet?"
"No"

Fiona

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #47 : Lokakuu 13, 2004, 21:13:57 »
Kuuntelin Antin musiikkia ennen, mutta en enää. Musiikki ei ajan myötä enää iskenyt. Ei siinä ihmisessä mitään vikaa ole, mutta ei ole ihan mun musiikkia kuitenkaan.

parvati

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #48 : Lokakuu 18, 2004, 19:27:23 »
Onhan Antti aivan hyvä. Kun kuulin ensimmäisen kerran radiosta "En halua tietää", purskahdin nauruun. Se kuulosti aivan kamalalta! Mutta nykyään se on minusta aikas hyvä biisi, parasta Anttia... Ensin Antin ääni kuulosti aivan naisen ääneltä, mutta ei se enää kuulosta. Nykyään se kuulostaa jo aivan hyvältä. Ensimmänen -levyllä on muutama hyvä laulu, ne jäävät soimaan päähän. Melkeinpä eniten minua ärsyttää tämä Antin mukana tullut murre-hömpötys. Luin tässä joskus lehdestä jutun, jossa Antti sano, että sitä ärsyttää, jos jotkut tulevat puhumaan hänelle hänen murteellaan, ja sanovat kuitenkin "siu" ja "miu". Ja oikeastihan se on "sie" ja "mie".

Mie olin katsomassa Anttia viime lauantaina Lappi Areenalla Rovaniemellä, ja tyytväinen olin esitykseen. Se sai jopa minut, joka en luokittele itseäni ainakaan kovaksi Antti -faniksi, mukaan. Esitys oli todella hieno. Anttihan osaa tanssia tosi hyvin, ja taustatanssijatkin olivat tosi hyviä! Ja huippukohta oli tietysti (?) "En halua tietää".

Mulla ei ole levyä, enkä luultavasti ainakaan näillä näkymin aijokkaan hankkia sitä.

fleed

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #49 : Lokakuu 18, 2004, 21:44:25 »
Olen fani. Aika usein siitä saa kuulla jotain vähemmän ihanaa. Ei haittaa
Antti on loistava live-esiintyjä, mahtava lavakarisma. Ja mun mielestä keikat ois huonompia ilman tanssia. En tosin ole päässyt näkemään kuin 5 kertaa livenä, mutta pian uudestaan.
Suomen Justiniksi ei Antti mun mielestä voi sanoa. (Justinkin on hyvä. Fanitin joskus täysillä.)
Tykkään Antin äänestä, paljon. Yleensäkin miehillä on mun mielestä parempi hiukan korkeampi ääni, kuin matala örinä.
Musiikki on mun makuun, mutta ainoa miinus on se, ettei Antti tee biisejään itse. Kyllä niitä silti voi kuunnella, aina uudestaan ja uudestaan.
Ja ulkonäkö on pelkkää plussaa ;D