Kirjoittaja Aihe: Antti Tuisku  (Luettu 22705 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Frigo

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #125 : Joulukuu 11, 2005, 22:58:09 »
Lainaus
ja siitä että hän tuli suomen Idolitaivaalle Idolsin ansiosta. Sieltä nousee mielestäni vain säälittävät pyrkyrit jotka eivät osaa toteuttaa unelmiaan vaan odottavat että ne tulevat suoraan nenänsä eteen kuin tarjottimella.

Mutta eikö se nyt ole ihan luonnollista, että jos eteen tulee tuollainen mahdollisuus, niin siihen tartutaan? Täysin ominavuin tähdeksi kun on todella vaikea kivuta, ja onhan Tuisku tehnyt Idolsissakin hemmetisti töitä saavuttaakseen sen missä nyt on. Minusta on tyhmää arvostaa artistia vähemmän sen perusteella, miten hän nousi kuuluisuuteen.

Tuisku, joo. Pidän äänestä, mutta hänen kappaleensa ovat niin pirun yksitoikkoisia ja tylsiä, että melkein itkettää kun niitä kuuntelee. Lyriikat ovat naurettavia ja melodiat todella laimeat, sinällään sääli koska muuten kuuntelisin ihan mielelläni.

Alyssan viestistä tuli mieleen, että Tuisku livenä tosiaankin on jotakin, joka on vain pakkoa kokea. Juuri se hänen luonnollinen olonsa, flirttailu ja että hän tosiaan tuntuu huomaavan joka ikisen katsojan erikseen. Enkä edes ollut keikalla, vaan katselin kun hän kävi laulamassa yhden ainoan kappaleen. Se oli niitä hetkiä jolloin en pätkääkään ihmetellyt, miksi hän on niin suosittu.

Lainaus
Tapaamisen piti kestää vähän pidempäänkin, mutta tosiasiassa tapaaminen meni niin, että Antsa tuli, otettiin kuva lehteen ja Antsa lähti.

Tällaiseen Antti tuskin voi itse paljoakaan vaikuttaa, hänen aikataulunsa ovat etukäteen suunnittelut, ja niiden mukaan on elettävä. Ainakin olettaisin.

fani

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #126 : Joulukuu 12, 2005, 17:34:22 »
Mä en Antista kauheesti tykkää...ensin kun kuuntelin sen kappaleit se kuulosti ihan hyvältä, mut nyt oon kyllästyny sen kappaleisiin. Ne on jotenkin kaikki samantyylisii ja mielestäni tylsiä...Onhan se ihan hyvän näköne, mutta ei mitenkää söpöin kaikist maailmam pojist/miehist. Uskon et aika monet on sen faneja sen söpöyden takia. Ja tosta sen laulutaidosta, musta idolsissa oli kyl parempiakin laulajia kun Antti.

Elene Yönsininen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #127 : Joulukuu 12, 2005, 18:22:57 »
Tuisku...yäääääääääkh. Hyi hiiskatti. Ällö äijä, sanoi Saphire Tulenpunainen (joka jostain kumman syystä on bestikseni...^^) mitä tahansa...ja takaan ja alleviivaan että Saffy saa köniinsä jos vielä yrittääkin vihjailla minun (siis minun, vannoutuneen hevarin, nyt ja iankaikkisesti) joskus hamassa menneisyydessä olleen Peräruisku-fani *piiloutuu Antti-faneilta* Anteeksi vaan, tyypit, ei millään pahalla. Oli pakko. Joo joo, olen kiero ja nyt saan varmaankin kaamean haukkuvyöryn kaikilta noin 10-12 vuotiailta Antti-ihQuttajilta (hiiskatti minä inhoan tuota sanaa). Siitä vaan, odottakaa että haen kilven.

Ugh. Ellu-täti on puhunut. Nyt se kilpi...

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
Antti Tuisku
« Vastaus #128 : Joulukuu 12, 2005, 22:46:35 »
Minä en pidä. En ole pitänyt enkä tule koskaan pitämäänkään. Liian ylikaupallistettua ja muuta. Liikaa tyrkyllä, mainoksia joka puolella, kuvia joka puolella, ihkuttajia joka puolella. Ei millään pahalla ketään kohtaan.

Tuiskun musiikki ei iske minuun. Popista en liiemmin välitä. Huono laulaja Tuisku mielestäni kumminkaan ei ole. Ihan mukava ääni, ehkä, mitä minä siis olen kuullut, naismainen. Ainakin ennen oli. Enää en tiedä. En ole kuunnellut. Ulkonäkö menettelee, naamasta näkee mitä musiikkigenreä edustaa. Ja Tuisku ei ole Suomen Timberlake. Niissä kahdessa ei ole muuta samaa kuin samalla kirjaimella alkava sukunimi.

IRC-galleriassa on mielestäni kumminkin mennyt Tuiskun haukkuminen vähän jo yli. Mielipiteitään ei saa sanoa, kun joku on jo sanomassa 'Toi on Tuisku-fani, kun se puolustaa sitä'. Todella yliammuttua. Ja Tuisku-vastaiset yhteisötkin kyseisessä paikssa. Ampukaa Antti Tuisku Kuuhun. Eh.. Menisivätpä he kotiin kasvamaan aikuisiksi...

Minä olen puuhunut. Hyvää yötä.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Antti Tuisku
« Vastaus #129 : Joulukuu 13, 2005, 10:37:49 »
4 kertaa olen Antin nähnyt livenä, ja omistan ensimmäisen hänen cd:nsä. En silti ole mitenkään fanaattinen fani, en edes fani. En oikeastaan pidä kamalasti Antin musiikista, mutta minusta hän on ihan söpö ja on tehnyt paljon työtä sen eteen että on saanut nykyisen maineensa.
Noita ihmisiä joilla on asenne "antti on tullut idols ohjelmasta, joten se on täys pee" en ymmärrä. Jokainen on tullut jostain, on sitten tullut ohjelmasta,kadulta,tuttavien kautta- kaikki ne tulevat jostain.

En myöskään ymmärrä Antti Tuisku on homo ajatusta. Entä sitten, mihin se vaikuttaa. Kateellisten panettelua jos voin sanoa.

Antti tuiskun kappale: lämmin lumi peittää maan, on minusta aivan ihana. Se on oikeastaan ainut kappale josta pidän hyvin paljon. Ihana jouluinen kappale.

Antilla on paljon faneja, kaikki eivät tykkää, joka on tietysti ihan luonnollista. Eivät kaikki tykkää Ville Valostakaan.

Minusta Antti on söpö, ok laulaja jolla on kympin pemppu;)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

lost

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #130 : Joulukuu 13, 2005, 20:49:47 »
Antti tuiskusta pitävät vain 8-12 vuotiaat tytöt jotka pitävät häntä maailman ihanimpana miehenä. :S

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
Antti Tuisku
« Vastaus #131 : Joulukuu 13, 2005, 21:21:31 »
Lainaus käyttäjältä: "lost"
Antti tuiskusta pitävät vain 8-12 vuotiaat tytöt jotka pitävät häntä maailman ihanimpana miehenä. :S

Ja sinä perustelet tämän miten? Hienosti muotoiltu lause, mutta täyttä potaskaa.

DeadLetters

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #132 : Joulukuu 14, 2005, 19:08:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Jessie"
Lainaus käyttäjältä: "lost"

Ja sinä perustelet tämän miten? Hienosti muotoiltu lause, mutta täyttä potaskaa.

Olet kuule, Jessie, aivan oikeassa!
Itse olen 14 vuotta, eli 2 vuotta tuota Lost:n 12 vuotta vanhempi!
Että juu, Lost, miten perustelet tämän?
Minusta Antti on toinen niistä MAAILMAN IHANIMMISTA MIEHISTÄ!
Että revi siitä, Lost!

lost

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #133 : Joulukuu 15, 2005, 21:19:15 »
DeadLetters ja Jessie: Silti Antti Tuiskusta pitävät siksi koska se on "toinen niistä MAAILMAN IHANIMMISTA MIEHISTÄ! " se musiikki sitten on täyttä paskaa ei millään pahalla.

// Villi Lohi poisti turhan lainauksen.

DeadLetters

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #134 : Joulukuu 16, 2005, 18:18:43 »
lost: Miusta Antti ja Lauri Ylönen on maailman ihanimmat miehet, ja tuo Tuiskun musa on ihanaa enkelten laulua!
Ja mie en piä Antista VAAN sen takia et se on toinen maailman ihanimmista miehistäni, vaan kokonaisuuden perusteella!

// Ja tääs lähti turha lainaus sekä epäasiallinen kommentti - Villi Lohi

Poissa Evie

• Köynnös
  • Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #135 : Joulukuu 17, 2005, 11:41:42 »
Omasta mielestäni Antti Tuisku ei osaa laulaa..kuulostaa ihan naiselta. Ei millään pahalla Antti-faneja kohtaan.;)
tunnen muutaman vanhemman Antti-fanin, mutta yleensä he ovat kyllä pikkutyttöjä.
Maybe I'm blind.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
Antti Tuisku
« Vastaus #136 : Joulukuu 19, 2005, 15:47:17 »
Lainaus
Silti Antti Tuiskusta pitävät siksi koska se on "toinen niistä MAAILMAN IHANIMMISTA MIEHISTÄ! " se musiikki sitten on täyttä paskaa ei millään pahalla

Yleistäminen on äärittömän typerää, vai tarkoitatko että kaikki Antti fanit jotka sinä tunnet, pitävät hänestä siksi koska hän on toinen niistä maailman ihanimmista miehistä? Älä yleistä sillä kaikki antti fanit eivät niin ajattele.

lost

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #137 : Tammikuu 15, 2006, 10:47:44 »
Joo, minä en sano enään mitään. -.-

lallu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #138 : Tammikuu 15, 2006, 22:25:31 »
Antista huokuva karisma on houkutteleva, hänessä viehättää eristyisesti positiivinen asenne elämään. Tykkään Antin luonteesta, hän on mukava, terveellisesti itsekäs, rakastava, iloinen, omantiensäkulkija ja sopivasti järkevä miehen alku. Antin ulkonäkö on myös hyvin kiinnostava, mies osaa pukeutua siististi ja hänen naamatauluaan on ilo katsella. Antilla on kaunis hymy ja silmät vangitsevat katsojan. Tykkään Antin tyylitajusta, joka on aikuistunut ajan myötä.

Onhan se Antti aika peto, kaikkine pimeine puolineen. Tämä paljastus "Voisin poseerata alasti, alastomuus ei ole minulle vieras asia" on hyvä osoitus pedon maineesta. ;)

Anttia ei mielestäni voi verrata kehenkään, ei sitten Timberlakeen taikka Jacksoniin. Hän on aivan oma persoonansa ja kiinnostava sellaisena.

Ehkä olisi viisasta kehittää itselleen ensin joku veden pitävä ammatti, mutta luulenpa Antin pystyvän opiskelemaan myöhemminkin. Se jää nähtäviksi, että olisiko se ollut oikea teko.

Ei voi sanoa mistä Anttifanin tunnistaa, meitä on monia ja monenlaisia. Ei ole vain yhtä suurta joukkoa, niin kuin jotkut olettavat. On niitä ulkonäön fanittajia ja epämukavia tyyppejä, mutta löytyy todella paljon myös Antin kokonaisuudesta tykkääviä ja järkeviä faneja. Voiko näin nyt sanoa.. :)

Sohvilainen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #139 : Tammikuu 16, 2006, 16:42:56 »
Minä inhoan Antti Tuiskua. Hänella on mielestäni kauhea lauluääni. Telkkarista kun katson Antin keikkoja joskus, niin eihän se melkein koskaan laula oikeasti. Aina vain playbackia. No, pakko "laulaa", kun ei muuta osaa. :) Alunperinkään Antti ei mielestäni ollut mitenkään hyvännäköinen. Nykyäänkin hänen uusi tyylinsä on aivan kammottava. Hirveä sliipattu letti.

Stargazer

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #140 : Maaliskuu 12, 2006, 19:21:02 »
Antti on kamala tenityttöpoppari, joka kuvittelee koko maailman rakastavan itseään. En usko niin olevan.
Onneksi Antti ei ole ollut paljoa esillä viime aikoina.

Kaikkien kappaleiden sanoitukset ovat niin älyttömät, varsinkin sen ensimmäisen levyn.

Ne ovat kamalaa valitusta, jos minulta kysytään.

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
Antti Tuisku
« Vastaus #141 : Maaliskuu 13, 2006, 21:03:57 »
En ymmärrä, miksi mainoksissa sanotaan Antin olevan Suomen suosituin miesartisti, jos kerran jokainen jolta kysyy mielestä Antti on kauhea. Itse pidän Antti Tuiskusta, vaikkei suosikkini olekaan. Miksi muuten aina kaikkia komeita henkilöitä sanotaan heti homoiksi? Ja vetoan nyt teihin, Antti EI OLE paha ihminen, jos ette pidä hänestä, se on ok, mutta jos ette edes tunne häntä, on väärin sanoa, että tämä on täysi idiootti.
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Coccinelle

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #142 : Maaliskuu 19, 2006, 12:39:38 »
Hmm. En tykkää kyseisen tyypin musiikista, en ole koskaan pitänytkään. Tai no joo, Idolsin aikoihin se oli minun lempparini, mutta isosiskoni aivopesi minut Tuiskua vastaan. x3

Musiikki. Hmmm. Se on vain jotain niin ihmeellistä, negatiivisessa mielessä. En tykkää siitä yhtään, jos radiossa kuulutetaan että seuraavaksi Antti Tuiskun kappale, on pakko vain sammuttaa radio. En kestä sitä ääntä enkä sitä musiikkia.

Mutta silti minua ärsyttää ihmiset, jotka ovat tyyliin "AMMUTAAN ANTTI TUISKU KUUHUN!" tai jotain muuta vastaavaa. Antti on laulaja siinä missä muutkin ja yksi ihminen tuhannen muun julkkiksen seassa. Miksi häneen tartutaan niin kovasti? On varmasti monta muutakin huonoa bändiä ja laulajaa, mutta silti kaikki ei-Tuisku-fanit tuntuvat solvaavan vain häntä. Toisin sanoen, ihmiset on jakaantuneet kahteen ryhmään. Ne, jotka palvovat maata Tuiskun jalkojen alla, sekä ne, jotka olisivat valmiita vetämään Tuiskun vessanpöntöstä alas.

En halua sitten loukata kenenkään Tuisku-fanin mieliä, ilmaisin tällä vain oman mielipiteeni. Että semmosta. :3 Kaikki saa tykätä mistä tykkää, minuun tämä musiiikki ei iske.

Madvampire

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #143 : Maaliskuu 21, 2006, 07:39:02 »
Pidin Antista aikanaan,idols aikoina siis. Mutta sen jälkeen nousi minusta hänellä päällä ja näen hänet vain...noh en ala nyt kirvaamaan kunnolla. Ihana ääni hänellä on vieläkin (kieltämättä naisen kuuloinen) mutta se hukkuu sen persoonan ja musiikki tyylin alle.

Shine of darkness

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #144 : Huhtikuu 04, 2006, 15:47:26 »
Olen Antti-fani (jo 12 julistetta ja yksi kouluaine) ja mielestäni Antti ei ole Suomen Justin vaan paljon parempi! Enkä myös tajua antin äänen vähättelyä tai naiselliseksi haukkumista, aivan mieheltähän kuulostaa.

Tanssi on upeaa, ne jotka haukkuvat sitä, voisivat koittaa ja saisimme kaikki fanit nauraa heidän kaatumisilleen.

Biisit ovat oikeastaan peruspoppia, mutta hyvää sellaista, laulaääni muuttaa huonoimmankin biisin ihanaksi

No pittee menn

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #145 : Huhtikuu 04, 2006, 16:05:11 »
Minäkin olen Antti-fani, omistan hänen kaksi levyään, mutta ensentään joulu-levyä, joka nyt minun mielestäi on pientä liioittelua. On niitä joululaulu-levyjä jo aivan tarpeeksi.
Mutta siis. Antti. Minun mielestäni hyvä "löytö" Idolsissa, en olisi uskonut että ne oikeasti voivat menestyä.

Pidän Antin karsimasta ja erilaisuudesta. Hänen tanssinsa ovat kivan piristäviä, jopa naurettavia, mutta ei, en mene haukkumaan idoliani.
Antilla ei ole noussut maine päähän ja hän on kiva ja ystävällinen haastatteluissa.
Tiedän että kaikki eivät pidä Tuiskusta, mutta että tarvitseeko sitä koko ajan olla haukkumassa. Ei,ei tarvitse.

Antin biisit käsittelevät suurin osa rakastumista, pettämistä ja jättämistä, mutta myös muita aiheita, kuten julkisuutta. Mitään sen suurempaa asiaa kappaleissa ei ole.
Niin. Pidän Antista.
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Qinex

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #146 : Huhtikuu 21, 2006, 15:53:11 »
Myönnän, pidin aikoinaan. Nykyään enemmänkin inhoan. Ei mielestäni ole ulkonäköä eikä kunnollista lauluääntä. Musiikki on aina samanlaista, mutta kyllä voin kuunnella sitä jos radiosta tulee. En vihaa Anttia, kuten useat ihmiset. Tietysti jotkut tykkää, minä en, siis ei siitä aleta kiistellä. :) luokallamme on pari Antti-fania, mutta heidän fanittaminen menee liiallisuuksiin, he yrittävät saada minua ja muita Antin faneiksi. Minulla on kyllä kaikki Antin levyt, mutta en minä taida niitä oikein myydäkään, kalliita levyjä oli... En ymmärrrä minäkään yhteisöjä IRC-galleriassa esim. Ampukaa Antti Tuisku Kuuhun. Tämä voi johtua, siitä että Antti Tuisku on teinipoppari, joka nousi Idolsista helposti tähteyteen. Luultavasti Ilkka Jääskeläinen kokee saman tai kokee jo. Antti Tuisku on laulaja, jota rakastetaan tai vihataan. Ja tietysti on sellaisia ihmisiä kuin minä jotka eivät pidä siitä, mutta eivät vihaa.

-Ox

Samael

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #147 : Huhtikuu 22, 2006, 20:50:48 »
Olempa kuullut tosta pikkutyttöjen ja kotirouvien suosikki laulaja pojusta sellasia jutuja, että se ennen julkisuuttaan tykkäs käydä Helsingissä sijaitsevassa homo-baarissa mies seurassa. Joutui lopettamaan siellä käymisen kuuluisaksi tultuaan. Tieto on aika luotettava, koska sen on kertonut homo, joka itse viihtyy samoissa piireissä.

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
Antti Tuisku
« Vastaus #148 : Huhtikuu 22, 2006, 21:58:01 »
Mutta Samael, se että Antti kävi homo-baarissa ei tarkota sitä, että hän olisi homo. Voi olla muuten vaan homo-baarissa, jos huvittaa. Siellä voi olla aika mielenkiintoistakin. En ole kylläkään käynyt, täysi-ikäisenä kokeilen.

ihanaa, Antilta tulee levy syksyllä. En ole täysin varma, mutta niin olen kuullut. Ihanaa, ihanaa ja vielä kerran ihanaa...! *Leijuu pilvissä varpaitaan myöten*
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Samael

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #149 : Huhtikuu 23, 2006, 18:53:42 »
''Mutta Samael, se että Antti kävi homo-baarissa ei tarkota sitä, että hän olisi homo. Voi olla muuten vaan homo-baarissa, jos huvittaa. Siellä voi olla aika mielenkiintoistakin''

Pitää paikkaansa, mutta jos homobaarissa liikkuu ja halailee miesseurassa, onkin juttu aivan toinen. Ei tämä itseäni mitään haittaa, ei minulla mitään suurempaa ole homoja vastaan mutta voi voi niitä pikkutyttöjä, jotka antista niin tykkäävät.