Kirjoittaja Aihe: Antti Tuisku  (Luettu 22780 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mirzam

• Henkihörhö
Antti Tuisku
« : Kesäkuu 21, 2004, 19:59:09 »
Faneja tai ette, suuremmin sisältöä tähän topiciin kaivataan sekä aloittajalta että jatkajilta. Lyhyen läntää Antti Tuisku -keskustelua voi käydä muillakin foorumeilla, me panostamme sisältöön, eikö vain?

Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?
Onko Antti peto, jos niin miksi?
Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?
Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?
Mistä Antti -fanin tunnistaa?

Enye

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2004, 21:43:01 »
En nyt kutsuisi itseäni varsinaiseksi faniksi, mutta omistan kyllä Ensimmäinen- cd:n. Pidän Antista persoonana erittäin paljon. Murre kieltämättä viehättää, ja puhun sitä välillä itsekin. Se tarttuu. Heti kun olet Rovaniemellä yli viikon alkaa väkisinkin puhua mie ja sie. Argh. Mutta palatakseni Anttiin. Ostin levyn lähinnä sen takia, että pidin Antista persoonana ja olin iutelias kuulemaan minkälaista popitusta mies on saanut aikaiseksi. Ja ihan hyvähän tuo levy on. Mitä enemmän sitä olen kuunnellut sitä enemmän siitä pidän. Tosin nyt se on hetkellisesti poistunut levysoittimestani.

Ehkä Antilla ei ole mikään maailmanparas lauluääni, mutta pidän siitä silti. Se on jotenkin jännä. Suomen Justin Timberlakena en kuitenkaan Anttia pitäisi. Hyi, en. Justin on KAMALA! Sitä kiekunaa ei yksinkertaisesti _pysty_ kuuntelemaan. Enkä nyt tiedä siitäkään on Antti peto. Miten peto määritellään? Ehkä tuo ammatin hankkiminen olisi viisasta, mutta toisaalta itää takoa silloin kun rauta on kuumaa. Jos odottaa muutaman vuoden , ja keskittyy opsiskeluun, kukaan tuskin enää edes muistaisi herraa nimeltä Antti Tuisku.

Mielestäni Antti ei edes ole mitenkään erityisen söpö/komea. Nih.

Alyssa

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2004, 23:14:41 »
Antti Tuisku on syötävän hyvännäköinen ;)

Laulutaidoista en sitten oikein tiedä.En ole todellakaan mikään musiikkiasiantuntija, enkä osaa arvioida kenenkään lauluääntä tai muutakaan, mutta minusta Antilla on ihan sellainen.. tavallinen ääni.
En tajua, kun jotkut sanoo etteivät tunnista onko tyttö vai poika laulamassa. Minusta kuulostaa ilmiselvästi miespuoliselta. Onhan se ääni hiukan kimeä, mutta ei todellakaan mikään naisen ääni :o

Ne biisit ovat kyllä pohjanoteerauksia. Kaikki ns. "varmoiksi hiteiksi" luultuja, pintaliitobiisejä. Olisi pojalle voinut edes kunnon laulut kirjoittaa. Jo senkin takia, ettei Antin huono maine pahentuisi entisestään. Kaikki nuo Kaivarin pullonheittelyt yms. on lapsellisten "aitorokkarihevarimikälie"-aikuisten tyhmää puuhaa :< säälittävää.

Jotenkin tuntuu, että jos Antin tilalla olisi ollut joku lettipäinen rokkarimies tai muu "iioonkauheenpersoonallinen"-ihminen, häntä olisi vain kunnioitettu, kun taas Anttia, mielestäni ihan "tavallista ihmistä/laulajaa", halveksutaan. Ohan se aika tyhmää, mutta ei voi mittää ^^

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Antti Tuisku
« Vastaus #3 : Kesäkuu 22, 2004, 11:08:03 »
En kyll mäkään oo mikään Anttifani. En jaksa kuunella sellasia artisteja joilla ei oo kunnon ääntä (sorry Anttifanit!). Tarkoitan lähinnä sitä ett Antilla on poikamainen ääni esim. siinä 'tuulet pyhaltaa' -biisissä. Mää luulin ett sen Antin osan laulo Anniina (en muista sen tytön nimee) ja ihmettelinkin ett miks toi Antti ei laula ollenkaan tossa. Sitt koulussa kuuneltiin tota kappaletta ja sitt kun ope sano ett miss kohtaa Antti laulaa yllätyin aika paljon. Se laulo kuin nainen (kuulosti siltä).
Muutenkaan en pidä Antin kappaleista. Niistä puuttuu jokin. Ehkä laulun sanat on huonot tai rytmi... En tiiä mutt en pidä niistä kappaleista ollenkaan ('Yritä ymmärtää' -biisi on poikkeus).
"Are we there yet?"
"No"

Mara

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #4 : Kesäkuu 22, 2004, 17:15:57 »
Minä en pidä yhtään Tuiskun Antista. En pidä hänen äänestään yhtään ja ne kappaleet jää heti soimaan päähän *argh* "hei hei mikä sulla on..." jne. Minusta En halua tietää musa video on samanlainen kuin Kylie Minougen Red blooded woman (?) ja Antin tanssi on samanlaista kuin Justin Timberlaken, eli pidän häntä suomen jusitinina kappaleiden tyylin ja tanssin perusteella.

Poissa Fingon

• Philosopher
  • Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #5 : Kesäkuu 22, 2004, 21:11:36 »
Anteeksi kaikille anttifaneille mutta minun mielestäni hänen äänensä kuulostaa naisen ääneltä ja muutenkin hirveä. Minusta hän on turha julkkis ja en jaksa kuunnella sitä hetkeäkään. On myös hiveän näköinen. Ei oikein mitään positiivistä löydy ;)
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.

Marizki

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #6 : Kesäkuu 24, 2004, 16:58:38 »
No kyllä Antilla ainakin ulkonäköä ja tanssitaitoa riittää, mutta laulupuolta saisi hieman treenata vaikka kyllä se ihan kohtuuhyvin vetää biisit nyttekin.
Mutta on aika tyhmää, että kun Tuisku oli ollut esiintymässä Kaivarissa, niin sitä oli heitelty lasipulloilla. Eihän sitä pakko ole tulla katsomaan jos se joidenkin mielestä on niin hirvittävän huono.

Pysyn neutraalina!*wirn*

Emmekä puhu mitään Hantti Ruiskusta, jonka takia kaverini aikoi nirhata minut...^___^

Kaustinen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #7 : Kesäkuu 25, 2004, 12:37:18 »
Minun mielestä Antti Tuisku on hyvän näköinen ja hyvä laulajakin, mutta on parannetavaakin. Olen kyllä fani... julisteita on kertynyt ja "materiaalia" levystä moniin lehtiin, joissa Antti esiintyy. Antissa viehättää ulkonäkö... se on ihana!
Antti on peto, koska se laulaa niin ihanasti ja vielä tanssiikin...!
Voiko ihanampaa olla...? Antti on laulaja minun makuuni, varmasti fanitan Anttia vielä jatkossakin pitkän matkaa. Moni ei kyllä pidä Antista, ja saahan niin olla, mutta henk.koht. fanitan Anttia todella paljon ja ostan aina lehdent, jossa se vilahtaakin... rahaa on kyllä palanut "Anttiin". Kertokaa muutkin mielareita Antista ja muista finalisteista. Kuka oli paras? jne.

Aikon

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #8 : Heinäkuu 03, 2004, 00:01:15 »
Antti on oikeestaan ihan hyvä laulamaan ja ulkonäköäkin löytyy, mutta lauluäänestä en pidä.
Ihan kuin ei koskaan olisi äänenmurrosta ollutkaan. Pikkupojan ääni.

Antin kappale "En halua tietää" on suorastaan ärsyttävävä.
Se on liian rytmikäs ja ihan kuin jotain itämaista tanssi musiikkia (mitä mä siitäkin tiedän...) "Yritä ymmärtää" taas on aikas hyvä. Se menee vähän rauhallisemman puolelle.
Siinä soitetaan kivsti eri soittimilla kuten viulu.

Minua ärsyttää kun jotkut antti-faint alkaa puhumaan samaa murretta kuin Antti, vaikka ei itse puhukaan sitä. Ei ole oikeestaan kivan kuulosta, mutta jos oikeesti puhuu sitä niin ei siinä mitään. ;)

Livil

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2004, 20:16:59 »
Musta Antti on hyvä laulaan ja pidän sen kappaleista paljon. ^__^ Tosin En halua tietää alkaa kyllästyttään, kun sitä kuulee radiosta, TV:stä ja joskus kaupoissakin kun on joitunut käymään.
Sen ulkonäkö ei oo mikään kauheenkaan erikoinen vaikka jotkut suurinpiirtein palvoo sitä sen takia. Onhan se ihan söpö, mutta ei sen enempää.
Ainoo huonopuoli on oikeestaan se, että Antti on aiheuttanut sen että jotkut koittaa matkii sen murretta. Ja jotkut sanoo että koittaa matkia sitä vaikka on oikeesti aina puhunut sellasta murretta. Itse saatan välillä sanoo "mie ja sie" niinkuin koko muukin perheeni ja jotkut sitten aattelee että matkin Anttia... *huokaus*

Tiituzka

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #10 : Heinäkuu 04, 2004, 21:30:02 »
Kirjoitan minäkin pitkästä aikaa tänne.

Pahoitteluni jokaiselle tuisku-fanille, mutta siinä on henkilö jota en voi sietää. Hän osaa ehkä laulaa, mutta ääntä hänellä ei ole. Ellen tietäisi, voisin vaivatta luulla naislaulajaksi, huonoksi sellaiseksi. Lisäksi hän näyttää ja sen perusteella mitä olen nähnyt esiintyvän myös käyttäytyy kuin nainen.

Inhoan tällaisia miehiä. Vaikkei näyttäisi mieheltä voi sitä sentään käyttäytyä kuin mies. Sama pätee tosin naisiinkin, mutta miehissä nämä puskevat enemmän pintaan. Hyrrrrrr.

Tuiskua voisi verran Timberlakeen, sillä molemmat käyttäytyvät ärsyttävästi eivätkä osaa laulaa vaan enemmän vinkua. Kuulostavat aivan yhtä kauheilta.

milady

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #11 : Heinäkuu 05, 2004, 12:56:59 »
Itse en voi sietää Antti Tuiskua, en ollenkaan. Hän osaa kyllä laulaa ihan hyvin, mutta lauluääntä ei ole nimeksikään. Pahoittelen, että olen voimakkaasti kriittinen, mutta en tykkää ollenkaan. Sitäkään en ymmärrä kuinka häntä voidaan hyvännäköiseksi kutsua. No, makuasioistahan ei voi kiistellä mutta...

Kävi Anttia kyllä sääliksi sen Kaivarin-tapauksen jälkeen. Todella lapsellista sellainen käytös. Monet kuitenkin odottivat Antin esiintymistä kuin kuuta nousevaa ja joutuivat pettymään joidenkin typerysten takia, anteeksi nyt vain. Kaikkein kammottavinta on ajatella, että samanlaisesta pullojenviskelystä on tullut ns. muotivillitys festareilla.

Timri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #12 : Heinäkuu 05, 2004, 13:59:13 »
Minä en todellakaan pidä Antti Tuiskusta, ja syy on yksinkertaisesti se, että kappaleet ovat... huonoja vai huonoja? No, huonoja. Yksinkertaista. Niissä ei ole mitään sisältöa, siis mitään sanomaa/ viestiä, muutakuin ehkä että Antti Tuisku ei halua tietää onko joku uskoton. :P Ei siis mitään MIELENKIINTOISTA! Vaikka Antin lauluääni ei olekaan niin kamala kuin voisi olla, niin kappaleet ovat tylsiä, kamalia, ilman kunnollista melodiaa, ja viestittömiä. Näin se vaan on. Mieluummin ostaisin sillä rahalla jonkun muun levyn kuin Ensimmäisen.

Eldar

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #13 : Heinäkuu 07, 2004, 19:43:02 »
Minä en pidä Antista ollenkaan enää. Sen laulu ääni on mielestäni aika erikoinen. Siitä ei helposti tunnista, että onko se meihen vai naisen ääni. Ihme, että se pääsi niin pitkälle Idolsissa. Mutta onhan sen pakko kuitenkin osata laulaa, jos se kerran niin pitkälle potki Idolsissa. Kyllä ne tuomarit olisivat Antin pois pudottaneet, jos Antti ei osaisi laulaa.
Mutta ei sillä Antilla varmaan helppoa ole. Antin Kaivarin keikkakin sai aika ikävän päätöksen. Jotkut olivat tulleet katsomaan Anttia Joensuusta asti, eikä niistä varmaan ollut kivaa, kun Antti ei esiintynytkään.  
Mutta eihän siinä nyt olisi voinut esiintyäkkään, kun pulloja lentää lavalle. Se
oli kyllä kamalan lapsellista! Antti oli itsekin odottanut innolla esiintymistään ja esitys oli mennyt aivan pilalle!
Mutta mielipide asioista on turha kiistellä. Jotkut tykkäävät Antista, toiset taas
eivät. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään...

fuyu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #14 : Heinäkuu 08, 2004, 12:49:47 »
En tykkää, en yhtään. En ole alusta alkaenkaan tykännyt ja sitten kun vielä alettiin soittamaan sitä "En halua tietää"-biisiä radiokanavilla... En simmäisen kerran, kun kuulin sen biisin, kaverini oli meillä yötä. Kumpikaan meistä ei tykännyt Antti Tuiskusta ja oltiin kuolla nauruun, kun kuultiin se biisi. Liikaa käytetty tietokonetta, esim. laitettu lauluja ns. päällekkäin. En osaa selittää. Räkätettiin aika lailla.

Antti Tuiskusta ei välttämättä tunnista jossain biiseissä, laulaako mies vai nainen. Joskus mietityttää, että onko sillä koskaan ollut äänen murrostakaan, kun sen lauluääni on sellainen, mitä se nyt on. Lisäksi minusta se murre ei sovi Antille. Onhan se ihan kivaa murretta, mutta se ei vain sovi sille. Sitä mieltä minä olen tästä herrasta.

[Off-topic]
Näittekö sen Nicon Idolsissa? Itse kuulin sen laulavan uusinnoissa. Järkyttävää, kuulostaa ihan naiselta. Vielä pahempi kuin Tuisku.
[/Off-topic]

Beah

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #15 : Heinäkuu 08, 2004, 14:38:28 »
Pakko myöntää, että kun Antti oli vasta jossain karsinnoissa jne. niin kannustin häntä, mutta finaaleissa en enää ollenkaan, kun 10-vuotiaat teinitytöt huusivat kilpaa "ANTTI SÄ OOT NIINQ PARAS!". Meni maku koko tyyppiin

Antilla on heikko ääni. Likkamainen sanoisinko. Sitä ei jaksa kuunnella. Laulut ovat suoria kopioita Justin Timberlakelta. Plööh.. >< Siinä musiikkivideossa se tanssi kuin Justin. Saisi mielestäni keksiä jotain omaa, jotain uutta. Laulut ovat sellaisia "massalauluja"; joita kuulee joka rööristä.

Persoonana Antti on ihan hauska. Siksi en voi sietääkkää sellaisia ihmisiä, jotka "TAPETAAN ANTII!!!11" Vaikka eivät edes tunne häntä kunnolla.

Nojoo, en fanita häntä, musiikillisesti vihaan suuresti. Ei tuota muutakuin häpeää suomen musiikille.

Lamia

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #16 : Heinäkuu 08, 2004, 20:21:57 »
En pidä. En sitten yhtään!

Perustelut? Jo Idolsin alkukarsinnoissa ilmoitin, ettei mies osaa laulaa. Noh, kaunis ääni kyllä, mutta mitään tasoja siintä on turha etsiä ja miehen ääni pitäisi kyllä kuulostaakin miehen ääneltä.

Ulkonäkökään ei vetoa millään tavalla. Britti poppari ja myyrän ulkomuoto ei jaksa kiinnostaa. Mielipiteeni taitaa johtua siitä, että pääasiassa pidän punkkarin ja pummin sekoituksista, mutta moni ystävänikin yhtyy tähän.

Täytyy vain sanoa olevani helpoittunut, ettei mies voittanut Idolsia. Oikein hirnuin kovaan ääneen, että on pikkutytöiltä taineet mennä vaaleanpunaisista kännyköistä saldot kiinni, kun ei pääse Anttia äänestämään. Nyt vain pidän peukkuja, että mies pysyisi tähdenlentona ja palaisi takaisin Siwalle. Poppia vihaan ja Antin musiikki saa vakavasti hautomaan itsemurhaa. Pitää kuitenkin kiittää poikaa siitä, että on viihtynyt jo kauan yleisenä naurunaiheena koulussamme. Aina voi tyrskiä jollekkin, että "näytätpä sinä Tuiskulta" ja se ei ole kohteliaisuus.

Miten ihmeessä hän pääsee kantamaan Olympia-soihtua?!

Jublia

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #17 : Heinäkuu 09, 2004, 00:08:26 »
I like. (Saattaa johtua paljonkin, mun omasta iästä (15), Antin ihanasta ulkonäöstä ja karismasta)
Antti on mukavanolonen ihminen ja sai heit Idolsin alkukarsinnoista asti mun pään pyörälle ;)
Mikähän Antissa sitten viehättää? Luultavasti, juuri noi jota sanoin jo tossa alussa ja sitten mä ite tykkään Antin lauluäänestä (josta on kyllä hirveesti erilaisia mielipiteitä) ja Antin 'Ensimmäinen' kolahtaa hyvin.
Laulut ovat aikas tavallasia ja sanomaa niistä ei kyllä paljon löydy, mutta silti cd:tä on ihana kuunnella. Ja tuntuu kuin cd paranisi jokaisella kuuntelu kerralla. Vaikee selittää miksi mä tykkään siitä, tykkään vaan (selkeää, eikö?)

Sisar

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #18 : Heinäkuu 09, 2004, 18:07:44 »
Antti Tuisku. Hän on kauhea! Mielestäni Anteeksi nyt vain fanit. Antti kuulostaa aivan naiselta. Ensin kun kuulin Antin kappaleen radiosta niin luulin että sen laulaa nainen. Kyllä sitä on kavereitten kanssa naurettu kun Antti on tullut radiosta ja se kuulostaa naiselta. Kyllä se kuulosti karsinnoissa hieman mieheltä. Huom. Hieman. Kyllä ne Antin laulut on ihan hyviä. Mutta sen ääni. Muuten se on ihan hyvä. Mutta se sen ääni on kuin naisen. Tykkään enemmän Hannasta. Anteeksi nyt vain. En vain voi mitään jos en pidä Tuiskusta... *Nightwish* *JeaJea*

Maria Chang

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #19 : Heinäkuu 09, 2004, 18:21:31 »
Antti Tuisku on ihan okei. Ensiksi tykkäsin, sitten vihasin ja nyt hän on ihan okei. Perheellämme on se Ensimmäinen-levy, ja sillä on pari hyvää biisiä, muut ovat tylsiä/huonoja. Antin ääni on persoonallinen, mutta en minä ainakaan sitä naisen ääneen sekoittaisi. Antti on ihan ok:n näköinen, mutta ei nyt mikään "syötävä". :D

anzelika

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #20 : Heinäkuu 11, 2004, 11:54:30 »
ei helvetti mitä porukkaa...

//Voihan mielipiteen Antti Tuiskusta näinkin ilmoittaa, mutta toivon että miettisit kahdesti ennen kuin painat sitä lähetä namiskaa. Tarkoitus on keskustella Tuiskusta, ei vuotislaisista. -Adéa

Ushma

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #21 : Heinäkuu 11, 2004, 11:56:16 »
Minä olen aika isokin Antti fani...minusta Antissa ei ole mitään vikaa. Minä pidän Antin ulko-näöstä (joka onkin niin taivaallinen) ja lauluista, äänestä..minusta Antissa ei ole mitään mollaamisen aihetta...
Tietysti jokaisella on omat mielipiteensä
Antti on vaan niin ihana ja söpö ja kaikkee..

Antti on peto minun mielestä...Tämä 'peto' ilmaisu on tullut siitä kun Antin jossain konsertissa kahdella tytöllä oli peto kyltti..ja sitten myöheemin samat tytöt tekivät tästä jutusta ja Antista lehteen jonkun jutun....Jos olette huomanneet Antin levyn kannessa se ilme mikä sillä on niin luulen että se on myös osana tässä 'peto' jutussa...

Antti ja Justin ovat kaksi eri ihmistä, niitä ei voi verrata toisiinsa, vaikka musa onkin hieman samanlaista....Mutta minä en ainakaan sanoisi Anttia suomen justiniksi...

Antilla on nyt oikea ammatti ja olihan sillä ennen idolsiakin...hän oli nimittäin siwan kassalla...ja se oli ihan kunnon ammatti...nyt Antilla on vaan parempi...

Aidon Antti fanin tunnistaa siitä, että tämä raahaa Antti- tavaroita mukanaan ja kuuntelee joka päivä Antin levyn läpi 20 kertaa ja raahaa muuten kin kuvia Antista joka paikkaan ja ostaa kaiken mikä liittyy Anttiin..kuten minä...Olen pysyvä Antti fani ja vaannounut sellainen...En luovu Antista ikinä..ainiin ja jos saan vielä lisätä Aito Antti fani on sellaienn joka käy kaikissa mahdollisissa paikoissa Antin keikoilla....

Crookshanks

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #22 : Heinäkuu 13, 2004, 12:17:10 »
Jaahas, miksiköhän tännekin päädyin kommentoimaan.
Antti on tuote, niinkuin valitettavan monet tämän päivän listamenestyjät ovat. Itse en jaksa siitä kauheasti meuhkata. Olisivat kyllä voineet vaivautua vähän, no, parempia biisejä sille tekemään. Ja tosiaan, minä aidosti luulin sitä naiseksi kun kuulin jonkun kappaleen.

Mutta mitä sitä nyt sen enempää mollaamaan. Tuiskis-muiskis on 10-vuotiaiden seksisymboli. Se heille sallittakoon... Ainakaan minulla ei ole mitään syytä alkaa turhia pahoittamaan kaikkien Suomen 10-vuotiaiden mieltä. (silloin kun ainakin kuusi vuotta vanhemmat fanittavat häntä kannattaisi ehkä huolestua.)

nimimerkillinen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #23 : Heinäkuu 13, 2004, 12:21:34 »
Minä sanon sen nyt vielä kerran, he jotka tällaista massamusiikkia tekevät, eivät ole tyhmiä, he jotka sitä ostavat ovat.
On täysin turhaa haukkua siis esimerkiksi tätä Teinitähteä Antti Tuiskua tai vaikkapa Britney Spearssia, heidän faneja teidän pitäisi haukkua, molemmat ovat vain pari nuorta jotka ovat keksineet ammatin josta pitävät ja jolla voi tulla rikkaaksi.
Itse en ole näiden kahden suurin fani, mutta en silti mene esimerkiksi heittelemään pulloja heidän päälle, täysin turhaa kuluttaa energiaa toisten vihaamiseen, kun voisi pysyä neutraalina kaikkien suhteen.

Jules

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #24 : Heinäkuu 13, 2004, 14:19:25 »
Mä en pidä Antti Tuiskun musiikista pätkän vertaa. Antti varmaan on ihan mukava tyyppi ja näin. Se nyt vaan on tällainen teini-idoli. Musiikki on samanlaista poppia kuin kaikilla muillakin, ei mitään suurempaa eroa. En kyllä menisi Anttia päin pulloja heittelmään, mielipiteitä ei tarvitse viedä liian pitkälle.

Darkness

• Ankeuttaja
jatkoo....
« Vastaus #25 : Heinäkuu 15, 2004, 21:10:29 »
Tuiskun kohalta on pakko sanoo: On varmaan kivaa syödä valmiiks pureskeltua purkkaa. Sen biisien taustat on Justin Timberlakelta, ja se muutenki apinoi vaan sitä... säälittävää

Pakko kysyy: onkohan se homo? ku kattoo jotain sen live-juttuja mitä joskus tulee telkasta ni se tanssii ku tytöt. Ja musta sen kuteet on "vähän" :D neitimäisiä...

Siinä ärsyttää sekin et se ei oo joutunu tekee mitää menestyksen eteen, vaan se "voitti lotossa", ja pääs no "tähdeks".

Onko sillä muita faneja kuin jotain 10-13vuotiaita tyttöjä...???

Daenne

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #26 : Heinäkuu 15, 2004, 23:00:55 »
Voisin jopa sanoa että vihaan melkein joka asiaa Antissa. o.O Ja olen vahvasti sitä mieltä, että jos Idols kilpailu oltaisiin käyty radiossa, niin Antti ei olisi kyllä voittanut. Ulkonäköhän vaikuttaa suuresti joihinkin tyttöihin.

Ja se En halua tietää musiikivideo on kerrassaan karmaiseva. Ei sitten yhtään olisi voinut laittaa eläytymistä peliin? Ne silmätkin aan toljottaa kokoajan ja se liikku jotenkin hirveän jäykästi.. Muutenkin se video, siinäkin niitä naisia keikuttelemassa.

Pari kaveriani kuolaavat Antti Tuiskun perään. Toinen jopa pussailee Tuiskun julisteita ja kuvia. Se levy varmaan soi aina, muut levyt on täysin unohdettu, kuten Pikku G:n, jota fanittivat oikein urakalla ennen Anttia.

Minusta vain nyt sattuu tuntumaan siltä, että Antti Tuisku on vain "hetken" pinnalla oleva tuote. Enkä tajua jos joku voi olla Antin fani lauluäänen takia..

Pucca

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #27 : Heinäkuu 15, 2004, 23:15:08 »
Antti Tuisku.. On tuote.
Kaikki kuolaavat hänen ulkonäkönsä perään, nyt kun hän on 'idoli'. Uskoisin niin, että ne jotka ovat nyt AnttiFaneja, eivät olisi kiinnittäneet häneen mitään huomiota silloin, kun hän työskenteli kaupan kassalla.
"En halua tietää" -biisi soi radioissa ja teinit ihkuttaa. Sanat menevät jotenkin "Hei hei, mikä sulla on, kun oot levoton? Mikä sua vaivaa? jnejne En halua tietää". Olen miettinyt tässä, että onpa oudot laulunsanat. Ensin kysytään mikä on ja sitten sanotaankin 'En halua tietää'. No jo on kummaa! :D

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #28 : Heinäkuu 16, 2004, 12:00:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Daenne"
Se levy varmaan soi aina, muut levyt on täysin unohdettu, kuten Pikku G:n, jota fanittivat oikein urakalla ennen Anttia.

On vähän ihmeellistä kun Pikku G:llä, joka on nuorempi kuin Antti Tuisku, omaa paljon miehekkäämmän äänen kuin tämä idoli. Siis Tuisku laulaa kuin pikkupoika jolle äänen murros ei ole viellä tullut.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Woldfine

• High Tea
  • Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #29 : Heinäkuu 19, 2004, 15:32:17 »
En tykkää.

En halua tietää on aivan kamala. Se on turha biisi, turha. Siinä vain jänkätään samaa, mitä kaikissa muissakin. Yritä ymmärtää on jo vähän parempi, sitä voi kuunnella vielä, mutta Antti laulajana ei kolahda.

Siitä pidetään niin suurta meteliä, Antti sitä, Idoli-Antti tätä ja plää. Ihan pahaa tekee. Tyyppi kuulostaa Tuulet Puhaltaa-laulussakin ihan naiselta. En pidä.

Okei. Mielestäni hänen äänensä on lauluäänenä kammottava, vaikka siinä ei mitään vikaa olekkaan. Jos se vain ei kuulostaisi siltä, miltä kuulostaa. Mutta minkä kukaan tekee lauluäänellensä, jos siitä vielä pidetään?

Vaikka en Antista suuremmin välitäkään, en häntä inhoa. Häntä olen kuullut liikaa, joten siltä osin suljen radion aina, kun Anttia sieltä tulee, mutta antaa tulla, en minä siitä oikeastaan välitä. Kunhan vain en kuule sitä. ^^'

Muoks. Mielestäni ei ole kovin hienoa, jos jonkin ohjelman kautta pääsee taivaalle. Unelmastaan pitäisi taistella, eikä sitä saisi tavoittaa niin, että pakkotyrkytetään ihmisille televisiosta. Mutta se on siis vain minun mielipiteeni. ^^'
This sentence is is Spanish when you are not looking.

Starbridge

• Ankeuttaja
Öööh...
« Vastaus #30 : Heinäkuu 21, 2004, 21:16:01 »
En pidä Antista ollenkaan... Enkä varsinkaan sen biiseistä!
Ensimmäisenä minun mielestäni se biisi "En halua tietää" on jotain niin.... Örääääh.... Se ei vaan kolahda maikän päähän.

Antin ulkonäössä ei minun puolestani ole mitään moitittavaa, mutta se ääni..
On kuin joku nainen laulaisi.

Pyydän nyt anteeksi kaikilta Antti Tuisku- faneilta, mutta omapaha on mielipiteeni...

Minun mieleeni on Nigthwish ,O-Zone, ja Apulanta...

Lavender Brown

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #31 : Heinäkuu 22, 2004, 02:43:43 »
yäk.

Aika jännää että se tolla lailla sai hirveen suosion Idolsissa ja kaikki oli ihan että "Antti!!!<333 Antti, we love ya!!!!"
ja nyt sitä sitte heitellään konserteissa pulloilla.
En mä siis ite siitä missään vaiheessa oo tykänny!! Ihan kauhia, en oo kuullu eläissäni huonompaa lauluääntä.

Shinju

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #32 : Elokuu 11, 2004, 13:20:52 »
Ennen en pitänyt Antin musiikista,
mutta kun tuli vähän aikaa kuunneltua niin huomasin että kyllä se ihan hyvin laulaa.
Ei kyllä mikään Suomen Justin Timberlake miän mielestä. o.o
Itseäni ketuttaa se kohu Antin seksuaalisesta suuntatumisesta,
mitä väliä sillä on?
Onhan Elton Johnkin bi-seksuaali
(olen itsekkin mutta se ei liity tähän ^^;)
eikä siitä noin kauhiasti hälistä.
Antti on suht. koht. kestettävä artisti.
Mielestäni ei mikään ihan älyttömän hyvän näköinen mutta...
Kyllä se laulaa ihan hyvin. Ja tanssii.
En halua tietää on muuten aikas kamala o.o;; se ärsyttää...
Soitetaan koko ajan, enkä sanoista kauheasti perusta. Nih.

Clariah

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #33 : Elokuu 11, 2004, 13:49:02 »
Nah, minun mielipiteenoi antista on se, että hän on sipuli. Se vain on. Se saa kaikki itkemään, joko onnesta tai kärsimyksestä.

Mutta tosiasiahan on, Antti on vastustamattoman söpö ^^

Mun kaks kaveria on faneja, ja kaikki haukkuu niitä. Miksi pitäisi? Onhan sitä itsekkin jonkun fani, kyllähän ihmiset saa pitää siitä mistä haluaa.

Ärh, tästä viestista ei tullut hyvä.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #34 : Elokuu 11, 2004, 17:32:13 »
Suoraan sanoen en tykkää yhtään. Antti Tuisku on jotain niin sanoinkuvaamattoman hirveää. Hän ei osaa laulaa, ei tehdä biisejä (siis ei ole tehnyt ainakaan toistaiseksi), eikä ole edes hyvännäköinen.

En pidä biisistä En halua tietää. Kuulin sen ensimmäisen kerran maaliskuun puolivälissä, kun olin juuri lukemassa Feeniksin kiltaa. Taustalla soi radio, ja siinä sitten kuulutettiin että seuraavaksi Antti Tuiskun ensimmäinen biisi. Ihan uteliaisuudesta kuuntelin, enkä pitänyt siitä yhtään. Ei minulla aiemmin ollut erityisemmin mitään Anttia vastaan, mutta heti kun kuulin sen biisin... ja sitä seurasi Yritä ymmärtää ja ties mitä. Antti saattaa ollakin Suomen Justin Timberlake, mutta se ei kyllä ole kovin paljon sanottu minun mielestäni.

Toivon, ettei Antilta tulisi enää levyjä. Ei ei ei. Jouduin kerran kuuntelemään levyä Ensimmäinen, kun kaverini, joka on aivan hulluna Anttiin, pakotti minua kuuntelemaan sitä. (olin nimittäin itse joskus aiemmin pakottanut häntä kuuntelemaan 50Centin levyä :P)
Mutta en löytänyt levystä mitään hyviä puolia.
Antin musiikki ei oikein iske. Ei kyllä muutenkaan tuontyyppinen musa. Biisit olisivat hieman parempia jos ne olisivat englanniksi. Vain hieman.

Antti Tuiskussa ainoa hyvä puoli on, että hän puhuu murteella ja jotakin sellaista hänessä on pakko olla, että hän saa puolet Suomen tytöistä hulluiksi. Jotain, mutta en kyllä ihan ymmärrä mitä :P Lisäksi Antti todellakin osaa hommansa siinä mielessä, että haastatteluissa hän on tosi mukavan tuntuinen. Eikä minulla kyllä muutenkaan Anttia ihmisenä mitään vastaan ole, enhän edes tunne häntä. Mutta musiikistaan en pidä, enkä myöskään laulutaidosta. Nämä nyt ovat sellaisia mielipideasioita.

Olen kylläkin samaa mieltä siitä, että Antin seksuaalisesta suuntautumisesta puhutaan ehdottomasti liikaa. Itse en asiasta pahemmin välitä, mutta ärsyttää kun media yrittää pikkujutuista saada kunnon juoruja. Ihan yleisestikin. Kovasti ihmisiä tuntuu kiinnostavan onko Antti homo vai hetero... no jaa.

Lainaus
Uskoisin niin, että ne jotka ovat nyt AnttiFaneja, eivät olisi kiinnittäneet häneen mitään huomiota silloin, kun hän työskenteli kaupan kassalla.

No eivät tietenkään! En minäkään olisi kuolannut ikimaailmassa Keanu Reevesin perään, jos se ei olisi kuuluisa näyttelijä. En olisi voinut, koska en olisi koskaan nähnyt sitä. Siinähän se juuri on. Ihmisiä kiehtoo myös julkisuus, se että näkee jonkun ihanan tyypin parrasvaloissa jne.

Hmm. En todellakaan halua arvostella Antin faneja, vain Anttia. Ja minun mielipiteeni on, etten pidä hänestä.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

emskuinen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #35 : Elokuu 12, 2004, 17:38:28 »
Yäkyäkyäk.
Hirveä laulaja. Eli en pidä.
Antti Tuisku on kääntynyt^^.
Yäk, oksettaa sen ulkonäkö. Ainainen hymy päällä, hyi hirvitys. Mikä "viaton enkeli" hän oikein on. Ja sillä on naisen ääni. Sellaista tylsää purkkapoppia.
Se on kauhean näköinen ja silä on kauhea ääni ja... No, ääni on kamala. Sellainen  naisen ääni. Ja ne laulut... hyi.. "ei en ehkä halua tietää..." Ja "AH ZIGI ZIGI AAAAHHHHHHH" Okei, mei liioitteluski^^. Muta kun se laulaa niin...
Se tanssiminen on kuin.... nooh, jätetään sanomatta. Vois olla liikauttamatta niitä jäseniään niin koviasti, että oikein sattuu kun katsoo, hehheh. Onkohan sillä vähän paikat kipeänä kun niin koittaa niksautella niitä? ^^

Eräs ihminen kuolaa Tuiskun perään. En ymmärrä. Se on hirveä. Vihaan sen ainaista hymyä. Täytyy myöntää, että olin joklu fani, mutten kuitenkaan. Olin niin tyhmä, että tykkäsin siitä kun muutkin... Olin idiootti, mutta en enää. (olen vielä idiootti mutten fani...)

Antti Tuisku on..... jätetään sanomatta. Voishan se olla bi seksuaali... Hmmm... Ehkä...

TytoAlba

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #36 : Elokuu 12, 2004, 21:39:03 »
Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää? -Minua ei Antti viehätä. Yh.
Onko Antti peto, jos niin miksi? -Ei ole peto, ei. Mikäs siitä pedon tekisi? Minä se peto olen... Ihmissuden verta...
Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään? -Minä en oikeastaan Justinistakaan pidä, mutta Antti on vielä kehnompi. Esittää liikaa jotain, mitä ei ole.
Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen? -Olisi ehkä kannattanut ihan vain opiskella vedenpitävä ammatti, eikä ollenkaan mennä mukaan musiikkibisnekseen. Olisi säästynyt minunkin haukuiltani.
Mistä Antti -fanin tunnistaa? -Hän näyttää typerämmältä, kuin muut. Ei vaan. Ei häntä tunnista, vaikka onkin erilainen, kuin täysjärkiset... Anteeksi, minä en osaa sanoa mitään hyvää Antti Tuiskusta, joten... Tuisku-fanit eivät ole järjettömiä, heillä on vain on mielestäni huono maku... Argh...
Antti-fanit eivät ulkonäöltään ainakaan eroa muista ihmisistä kovinkaan paljoa, mutta henkinen puoli on eri asia. Antti-fanit eivät ole tyhmempiä, kuin epä-fanit, he vain eivät keskity hyvään musiikkiin.
Olen pahoillani. Sovitaan näin, että Antti-fania ei tunnista epä-faneista muulla kuin sillä, että he pitävät Antti Tuiskun musiikista, tai ulkonäöstä... Hrmph.

IlokaasuBulveri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #37 : Elokuu 12, 2004, 21:58:35 »
Eherm..
Niinpä: "Mikä siinä Antissa niin viehättää?"
Itse en pidä ollenkaan Antista. Eräs ystäväni on oikea Antti-fani ja sitten kun tulee radiosta vaikkapa; En tahdo tietää tai (en muista ehkä oikein biisin nimeä) Yritä ymmärtää
Niin ystäväni alkaa lauleskella sitten taustalla kun minä ilkeänä ihmisenä alan yökkiä kova äänisesti ja^näytellä tukehtuvaa.

Jotkut pitävät Anttia söpönä, mutta minusta tässä Antissa ei ole mitään söpöä..!

En muutenkaan tykkää mistään popista tai jostain vastaavasta.
Minun musiikki makuuni kuuluu esim; @junkmail ja negative...

No niin kuin siinä yhdessä viestissä sanoin; että kaikillahan on oma makunsa? Että mitäpä minä tässä selitän ja selitän omista mielipiteistäni?
Ehkä vain teidän kiusaksenne.. Kuka tietää..(?)

ayu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #38 : Elokuu 15, 2004, 20:30:07 »
Antti Tuisku on surkein "julkkis" jonka tiedän. En pidä hänen lauluäänestään, en tanssimisesta tai msitään mikä häneen liittyy. Onhan sen kivaa Antille tuo julkisuus näin aluksi, mutta samoin käy varmasti kuin Gimmelillekkin, että hän lopettaa laulamisen varmasti ennen kolmatta levyään.

Hanzu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #39 : Elokuu 15, 2004, 20:57:51 »
Ei minusta antissa mitään vikaa ole, mutta en näe siinä tyypissä mitään niin erikoista, mitä pitäisi oikein ihkuttaa.
Oikeastaan en pidä ollenkaan näistä pop star ja idols kisoista. Jos ei omin avuin pääse "huipulle" niin miettiköön sitten toista uraa pop laulajan sijasta. Jätän nämä tällaiset antti tuiskut ym. ihan omaan rauhaansa, en jaksa niillä päätäni vaivata. Voin ihan rehellisin mielin sanoa että en katsonut pop star kisasta yhtään jaksoa televisiosta, enkä tiennyt Gimmelistäkään mitään ennen kuin kaverit kertoivat. Idolsia katsoin jonkun verran, ja täytyy myöntää, että alkukarsinnoissa Tuisku oli selvästi paras. Muut kuitenkin kehittyivät ja oppivat laulamaan, mutta Tuisku jäi alkukarsintojen tasalle. Eli siis ei, Antti Tuiskussa (eikä muissakaan) viehätä mikään.

Ellura

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #40 : Syyskuu 15, 2004, 14:43:42 »
Ahaa, tännekin on mahtunut topikki meidän ihanasta Antista. Joo, eli kyllä minä olen suuri Antti-fani, henkeen ja vereen. En ymmärrä ihmisiä jotka haukkuvat Anttia homoksi tai miksikään muuksikaan mitä Antti ei ole. Minä ainakin arvostan Anttia todella paljon ja pidän hänen persoonastaan. Suorastaan ihana ihminen. Kyllä Antin musiikkiki on parasta mahdollista ja muutenkin, Antti on hyvä. Kaikki jotka haukkuvat Anttia ovat vain ja ainoastaan kateellisia Antille. Antin haukkuminen on turhaa, ei se tee teistä parempaa ihmistä.

Fotteri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #41 : Syyskuu 15, 2004, 15:58:11 »
En tykkää Antista niin hirveästi. Minun mielestä hän ei ole peto ja en ymmärrä miten yhdistää Antti ja peto yhteen.

Tups

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #42 : Syyskuu 15, 2004, 16:20:43 »
Tottakai Tuisku on tuote. Niin on myös Pakarinen, Forss ja Wickholm. Mutta silti, minä pidän Antista. En sanoisi itseäni faniksi, en omista levyä, en yhtäkään sinkkua, en edes julistetta, mutta en todellakaan käännä radiota pois päältä jos sieltä sattuu joku hänen biiseistään tulemaan. Pidän hänen äänestään, minusta se on persoonallinen, eikä todellakaan kuulosta naiselta. En ymmärrä mistä kaikki sen vetävät. .___.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
Antti Tuisku
« Vastaus #43 : Syyskuu 16, 2004, 16:33:03 »
Pitipäs tännekin nyt kommentoida.

En ole (purkka)popin ystävä. Aluksi inhosin Antti Tuiskua, hänen ääntään, olemustaan, murrettaan, juttujaan. Kamala kimittäjä hän mielestäni oli. Yhdyin monien mielipiteeseen siitä, että hän on hirveäkamala ihminen, joka pitää ampua.

Nyt sitten katsoin Elämä Lapselle-konsertin telkkarista. Pyörrän puheeni. Minua ei ainakaan ärsytä hänen äänensä, se on sentään erilainen! Ja ihan söötiltä Antti vaikutti puhuessaan sille tytölle sairaalassa. Osaa hän tanssiakin. Minulla ei ole mitään häntä vastaan, symppikseltä kaverilta vaikuttaa. Mutta en levyä kyllä ostaisi. x) Ja olen sitä mieltä, että se pullo-episodi Kaivarissa oli naurettavaa. Jos Antti on niin huono, niin pitääkö tulla katsomaan?

Aika jännää muuten, miten kansan mielipide Antista on jakautunut puoliksi: häntä joko rakastetaan tai vihataan. Kummaa, ettei välimuotoa näytä olevan. o______O Antti myös on minusta se aito oikea idoli, hänestä on kuulunut mediassa eniten.

Muttah. Ihan mukavalta kaverilta vaikuttaa. Herran haltuun.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Xeemu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #44 : Syyskuu 16, 2004, 22:46:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Seireeni"
Herran haltuun.

Vaikuttaa kuin toivoisit Tuiskun kuolevan...
Itse en herrasta pidä, etenkään musiikista. Ei, en vihaa Anttia, mutta suoraan sanoen vituttaa kaiken maailman hype Tuiskusta ja pikkutytöt tappavat toisensa (ja aiheuttaa muille päänsärkyä kirkumisellaan) saadakseen nähdä Antin mahdollisimman läheltä... Itse en olisi välttämättä pulloa heittänyt, mutta nyt kun joku kerran niin teki niin olisi edes osunut.

http://www.tuisku.biz
Eiköhän tuo sivu puhu puolestaan.

Ellura

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #45 : Lokakuu 13, 2004, 13:36:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Xeemu"
Herran haltuun.

Vaikuttaa kuin toivoisit Tuiskun kuolevan...
Itse en herrasta pidä, etenkään musiikista. Ei, en vihaa Anttia, mutta suoraan sanoen vituttaa kaiken maailman hype Tuiskusta ja pikkutytöt tappavat toisensa (ja aiheuttaa muille päänsärkyä kirkumisellaan) saadakseen nähdä Antin mahdollisimman läheltä... Itse en olisi välttämättä pulloa heittänyt, mutta nyt kun joku kerran niin teki niin olisi edes osunut.

http://www.tuisku.biz
Eiköhän tuo sivu puhu puolestaan.

Kuules, jos yksi Antti fani on tuollainen teiniXhöperö, niin tarkoittaako se ihan välttämättä sitä että kaikki Tuiskuttajat ovat pissiksiä?

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #46 : Lokakuu 13, 2004, 15:55:48 »
Nyt sitten katsoin Elämä Lapselle-konsertin telkkarista. Pyörrän puheeni. Minua ei ainakaan ärsytä hänen äänensä, se on sentään erilainen! Ja ihan söötiltä Antti vaikutti puhuessaan sille tytölle sairaalassa. Osaa hän tanssiakin.

Pakko myöntää että Antti osasi ottaa paikan 'haltuunsa' siinä konsertissa ja olin jopa sitä mieltä että onhan Antti ihan katsottava pörrötukansa kanssa ja olihan hän mukava siellä sairaalassa sille pikkutytölle, mutta käännän edelleen hänen uusimman kappaleen tullessa radiosta kanavan muualle. Olen edelleen sitä mieltä että hän vinkuu kuin vinkulelu laulaessaan ja ihmettelen miksei joku pudottanut ANttia pois idolsista siinä finaalissa ennen sitä 3 kärkeä.
Jouduin aina kaverill ollessani kuuntelemaan Ihqutusta siitä kun kaveri alkoi Ihquttamaan Anttia. Aina siellä ollessani sain kuulla miten Ihqu ANtti on ja kaikki puheet kääntyivät aina ANttiin. Se oli yhtä kidutusta. Onneks Anttifanius on nyttemmin jäänyt häneltä vähemmälle ja nykyään kuunellaan peräti muitten artistien kappaleita heillä...
"Are we there yet?"
"No"

Fiona

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #47 : Lokakuu 13, 2004, 21:13:57 »
Kuuntelin Antin musiikkia ennen, mutta en enää. Musiikki ei ajan myötä enää iskenyt. Ei siinä ihmisessä mitään vikaa ole, mutta ei ole ihan mun musiikkia kuitenkaan.

parvati

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #48 : Lokakuu 18, 2004, 19:27:23 »
Onhan Antti aivan hyvä. Kun kuulin ensimmäisen kerran radiosta "En halua tietää", purskahdin nauruun. Se kuulosti aivan kamalalta! Mutta nykyään se on minusta aikas hyvä biisi, parasta Anttia... Ensin Antin ääni kuulosti aivan naisen ääneltä, mutta ei se enää kuulosta. Nykyään se kuulostaa jo aivan hyvältä. Ensimmänen -levyllä on muutama hyvä laulu, ne jäävät soimaan päähän. Melkeinpä eniten minua ärsyttää tämä Antin mukana tullut murre-hömpötys. Luin tässä joskus lehdestä jutun, jossa Antti sano, että sitä ärsyttää, jos jotkut tulevat puhumaan hänelle hänen murteellaan, ja sanovat kuitenkin "siu" ja "miu". Ja oikeastihan se on "sie" ja "mie".

Mie olin katsomassa Anttia viime lauantaina Lappi Areenalla Rovaniemellä, ja tyytväinen olin esitykseen. Se sai jopa minut, joka en luokittele itseäni ainakaan kovaksi Antti -faniksi, mukaan. Esitys oli todella hieno. Anttihan osaa tanssia tosi hyvin, ja taustatanssijatkin olivat tosi hyviä! Ja huippukohta oli tietysti (?) "En halua tietää".

Mulla ei ole levyä, enkä luultavasti ainakaan näillä näkymin aijokkaan hankkia sitä.

fleed

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #49 : Lokakuu 18, 2004, 21:44:25 »
Olen fani. Aika usein siitä saa kuulla jotain vähemmän ihanaa. Ei haittaa
Antti on loistava live-esiintyjä, mahtava lavakarisma. Ja mun mielestä keikat ois huonompia ilman tanssia. En tosin ole päässyt näkemään kuin 5 kertaa livenä, mutta pian uudestaan.
Suomen Justiniksi ei Antti mun mielestä voi sanoa. (Justinkin on hyvä. Fanitin joskus täysillä.)
Tykkään Antin äänestä, paljon. Yleensäkin miehillä on mun mielestä parempi hiukan korkeampi ääni, kuin matala örinä.
Musiikki on mun makuun, mutta ainoa miinus on se, ettei Antti tee biisejään itse. Kyllä niitä silti voi kuunnella, aina uudestaan ja uudestaan.
Ja ulkonäkö on pelkkää plussaa ;D

Sädekehä

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #50 : Lokakuu 19, 2004, 10:56:23 »
Toivottavasti en nyt saa niiden kaikkien Anntti-fanien vihaa ylleni. Mutta mielipide tämäkin.
Antti on sinänsä ulkonäöltään ihan "siedettävä", silloin tällöin ihan mukavaakin katseltavaa.
Mutta sitten se musiikki. Kerran ihan huvikseni imuiroin pari Antti Tuiskun kappaletta netistä. Lievästi sanottuna, hän oli vielä pahempi kuin luulinkaan. Ei pelkästään se, että musiikkilaji ei ole lainkaan minulle sopivaa, vaan myös ne kappaleiden sanat, ja se idea minua puistatti. Liiat "ähkimiset" sun muut voisi jättää sieltä pois...
Hänen elämänasenteensa minua kuitenkin viehättää. Hän ottaa elämän suurimmaksi osaksi huumorilla, mutta suhtautuu vakavasti silloin kun pitääkin.
Noh, siinä minun mielipide.

velhotar

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #51 : Lokakuu 19, 2004, 19:14:59 »
En pidä, en ole koskaan pitänyt enkä tule koskaan pitämäänkään. Luultavasti. Kamala ääni, tyttömäinen. Ihmettelen myös miksei tippunut Idolsista ennen kolmen kärkeä.
En halua tietää- video on kamala. Se olkapäiden hetkutus ei ole kovin kaunista, ainoastaan ärsyttävää. Ilman pakkelia ja lähietäisyydeltä Tuisku tuskin näyttää kovin "syötävältä". Ei sillä että se muutenkaan.
Valitettavasti yksi kaveri on tyypin fani, ja koska minä inhoan sitä mutta pidän 69 eyesistä (jota kaveri ei voi sietää), on pari kertaa tullut väiteltyä siitä, kumpi on parempi. ^^ (Ja Jyrki69 muka laulaa kamalasti. Ainakaan se ei kuulosta tytöltä)

Lavez

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #52 : Lokakuu 20, 2004, 01:04:51 »
Ahaa, onhan täällä aihe tästä iki-ihanasta Tuiskustakin :) Yksi niistä harvoista asioista, joka voittaa Harry Potterin reilusti.

Itse olen ollut Antti-fani heti kun näin sen ensimmäistä kertaa Idolsissa. Tai ei oikeastaan silloin kun näin, vaan silloin kun kuulin sen laulavan. Ehkä sen lauluääni ei ollut alussa mitään parasta kuunneltavaa, mutta parani siinä kisan myötä. Tanssi tietenkin oli parasta alusta asti :)

En voi sanoa Anzaa Suomen Justin Timberlakeksi, vaikka ehkä kappaleet kuulostaakin hieman samalta. Suurin ero siinä on, että Antti on parempi ;)

Darkness: Eikä kannattaisi pitää nettiä vähän paremmin silmällä? Tämä on moneen kertaan vahvistettu, että Antti Tuisku ei ole homo, AT-netissäkin tästä on puhuttu miljoonat kerrat. Ei kai hänellä muuten olisi tyttöystävää?
Kuulemma Seiska -lehti oli kirjoittanut (en ole varma asiasta, en viitsi ostaa niin surkeita lehtiä) että Antti Tuisku oli yrittänyt yöllä jonnekin Hesan homobaariin ja yrittänyt maksaa lippunsa hiivalla. Tämä nyt tietysti aiheutti pienoisen kriisin AT-netissä, jengi teki tästä uusia aiheita sinne n. kymmenen minuutissa.
Tai no, olihan Seiska muutenkin keksinyt sen valheen, että Antti oli ostanut asunnon Hesasta, vaikka Antti myöhemmin kielsi huhun. Hänhän kertoi, ettei ollut mitään kauppoja oikeasti tehnytkään, joten turhaan Seiska nimitti häntä Herra Tyhjänpuhujaksi.

Ja onhan täällä sentään muitakin Antti-faneja kuin 10-13-vuotiaita. Itse olen 14, sekä tiedän monia yli parikymppisiä Antti-faneja. Oli se vain aika tyhmää, kun kymmenvuotiaat teinitytöt kuluttivat kännykkäsaldonsa siihen, että äänestivät Antin jatkoon Idolsissa. En sano, etten itsekin olisi äänestänyt, että... *virn*

Aidon Antti-fanin (toisin sanoen minut :) :) ) tunnistaa siitä, että hän kulkee kaupingilla Antti -t-paita päällään sekä Antti-lippis päässään. Ai niin, sekä menetti ruokahalunsa kahdeksi päiväksi kun Antti putosi Idolsista.
Että silleen.

Vääk, tästä tulikin pitin viesti mitä olen ikinä kirjoittanut...

fleed

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #53 : Lokakuu 26, 2004, 21:45:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Andrea"
Tämä on moneen kertaan vahvistettu, että Antti Tuisku ei ole homo, AT-netissäkin tästä on puhuttu miljoonat kerrat.

Menee kai vähän offtopicin puolelle, mutta et varmaan pahastu, jos tiedustelen nimimerkkiä? o:)

Lavez

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #54 : Lokakuu 27, 2004, 13:08:19 »
Lainaus käyttäjältä: "fleed"
Tämä on moneen kertaan vahvistettu, että Antti Tuisku ei ole homo, AT-netissäkin tästä on puhuttu miljoonat kerrat.

Menee kai vähän offtopicin puolelle, mutta et varmaan pahastu, jos tiedustelen nimimerkkiä? o:)

No, tästähän on siellä kymmeniä aiheita, ja onhan Rikhard (foorumin valvoja, tuntee kuulemma Antin) itse sen vahvistanut :)
Juu, ehkä meni vähän offtopicin puolelle, mutta... *virn*

Poissa Ranloo

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #55 : Marraskuu 14, 2004, 16:25:29 »
En kyllä aivan ymmärtänyt, miten Xeemun pistämä linkki (tuiku.biz) liittyi yhtään mihinkään.

Antti Tuisku on aivan loistava. Etenkin pojan esiintyminen Elämä lapselle -konsertissa oli mainio. Stylistejähän siitä on lähinnä kiittäminen, mutta kukapa voisi vastustaa kaulupaita-kraka-yhdistelmää ja siinä sivussa kappaletta, jonka lyriikat menevät linjoilla "hei työstä sun lannettas, tästä yöstä tulee pitkä"? Sehän rimmaa ja svengaa kuin parhaat ala-asteen runokilpailuvoittajat!

Tuisku on suorastaan yltiösympaattinen.
Yök!

Friidu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #56 : Marraskuu 15, 2004, 22:45:35 »
Antti Tuisku on niin upea, ettei sanat riitä! Suurin osa faneistahan alkoi pitämään Antista vasta kun menestystä oli luvassa, vai...? Itse iskin silmiini Antin heti Turun koelauluissa. Hän oli selvä suosikkini. On puhuttu paljon Antin lauluäänestä, mutta itse en ymmärrä, mitä vikaa siinä muka on! Mielestäni Antilla on persoonallisen kaunis ääni, josta paistaa pirteys ja hyväntahtoisuus... okei, nyt meni jo siirapin puolelle...:)

Anttihan on Suomen Justin Timberlake! Siitäkin on puhuttu, kun kappale "en halua tietää" kuulostaa ihan Justinin "cry me a riveriltä".  Ehkä niissä on samanlaisuuksia, mutta so what? Antti ja Justin ovat silti täysin eri henkilöt, molemmat sattuvat olemaan ah, niin hyvännäköisiä ja menestyneitä laulajia (Antti toistaiseksi menestynyt vain Suomessa, mutta kuka tietää, jos vaikka jokus jossain muualla...)!

Antin ensimmäisen albumin kappaleet ovat kaikki hyviä ja niitä jaksaa kuunnella! Osassa jalat panee vipattaa ja joitakin biisejä on ihana vain kuunnella ja laulaa mukana...*huokaisu* Ainut Antin biisi, josta en pidä on se duetto ex-Gimmel tähden Jennin kanssa. Kun kuulin laulun ensimmäisen kerran, pelästyin, että duetossa oli mukana Anniina Karjalainen! Kappele jätti heti huonon maun suuhun.. kuvitella että Anniinakin sai levytyssopimuksen... Maailmankirjat ovat menneet lopullisesti sekaisin...:)

Lopuksi "pientä ihkutusta": Kun olin Antin keikalla vpk talolla, olin eturivis ja sain pitää Anttia kädestä ja habaakin ehdin hipaista...<3

Poissa Sawyer

• Scandal
  • Vuotislainen
    • Livejournal
Antti Tuisku
« Vastaus #57 : Marraskuu 18, 2004, 12:14:06 »

Kuulemma Seiska -lehti oli kirjoittanut (en ole varma asiasta, en viitsi ostaa niin surkeita lehtiä) että Antti Tuisku oli yrittänyt yöllä jonnekin Hesan homobaariin ja yrittänyt maksaa lippunsa hiivalla. Tämä nyt tietysti aiheutti pienoisen kriisin AT-netissä, jengi teki tästä uusia aiheita sinne n. kymmenen minuutissa.

Minun on pakko huomauttaa, että AT-nettiin tämän jutun kirjoitti hei_pliide. Hei_pliide keksii päästään hauskoja (ei tosin kaikkien mielestä) juttuja, mm. juuri noita lehtijuttuja. Kyseinen on siis henkilön mielikuvituksentuotetta, hauskaa sellaista. Minun mielestäni. Terveisiä hei_pliidelle. ^_^
"Well, we'll soon find out, won't we?" said Snape smoothly. "Wand out, Potter."

Lavez

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #58 : Marraskuu 18, 2004, 17:25:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Hwoarang"

Minun on pakko huomauttaa, että AT-nettiin tämän jutun kirjoitti hei_pliide. Hei_pliide keksii päästään hauskoja (ei tosin kaikkien mielestä) juttuja, mm. juuri noita lehtijuttuja. Kyseinen on siis henkilön mielikuvituksentuotetta, hauskaa sellaista. Minun mielestäni. Terveisiä hei_pliidelle. ^_^

Tuli varmaan lainattua hiukan liikaa, mutta... :/ Vähän arvelinkin tuota, mutta jäi silti mietityttämään, kun pari muutakin oli kuulemma nähnyt saman jutun seiskassa. Ainakin yksi mesekamuni, joka on kylläkin jo lopettanut ATnetissä ja vihaa hei_pliideä... Mutta terveisiä kuitenkin hei_pliidelle :P

-

Muoks:
Lainaus käyttäjältä: "Geena"
Neljä sanaa: Antti Tuisku on IHANA!!

Se on niin karismaattinen ja söpö, mä pidän hänest tosi paljon laulajana.
Vaikka Antilla on kylläkin aika naismainen ääni, silti se on niin ihana!!!

Ihunaa että joku on tuota mieltä ;)

Geena

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #59 : Joulukuu 05, 2004, 19:19:57 »
Neljä sanaa: Antti Tuisku on IHANA!!

Se on niin karismaattinen ja söpö, mä pidän hänest tosi paljon laulajana.
Vaikka Antilla on kylläkin aika naismainen ääni, silti se on niin ihana!!!!

Poissa neidor

• Xena
  • Vuotislainen
  • Pakeha (aroha) Maori
    • KC
Antti Tuisku
« Vastaus #60 : Joulukuu 13, 2004, 18:53:56 »
Enkö minä todellakaan ole vielä käynyt täällä? Ihmeellistä. Voisin näin alustukseksi kertoa pienen tarinan. Tänään tulin uskonnon tunnille myöhässä ja opettaja sanoi, että, jos laulan Antti Tuiskua, en saa poissaoloa. Minä lauloin ja nyt minulla on hyvä syy rakastaa tuota miestä ^^ Asiaan.

Ehkäpä yllättävää, mutta pidän Tuiskuttimesta. En tosin voi ottaa pojan sanoituksia kovinkaan vakavasti sillä... noh ne ovat... huvittavia. Ja äänikin tietysti on hivenen korkeahko näin lievästi ilmaistuna. Se, mistä Antissa juuri pidän on se persoona. Todella suloinen tapaus. Krissessäkin, kun oli käymässä niin koko ajan oli semmonen awww-olo.

Antti Tuisku on peto! Minun päätäni ette saa kääntymään -_-
Colombia = You'll come for the enticing beauty of the Caribbean Sea. You'll stay because you've been kidnapped and locked in the trunk of a Dodge Dart.

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • uudelleen herännyt
Antti Tuisku
« Vastaus #61 : Joulukuu 13, 2004, 19:21:35 »
Menee hieman offtopiciksi, näin aluksi, mutta keskustelen mesessä ihmisen kanssa joka näyttää huonossa valossa Antti Tuiskulta.. :D

Ja itse Antin musiikkiin, en pidä. Ei iske.. Ei, laulaisi Englanniksi niin minäkin saattaisin pitää.

Ei minulla mitään Antin ihkuttujia vastaan kyllä ole..
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

motiivi

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #62 : Joulukuu 14, 2004, 13:36:57 »
Suloinen tyyppi, mutta se ei saisi yrittää vääntää ääntään niin helvetisti ja sille olisi voitu tehdä paljon paremmat kappaleet.

Folio

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #63 : Joulukuu 14, 2004, 14:42:58 »
Antti Tuisku on kauhein tietämäni artisti. Sen musiikki on just sellasta "ahah" ja kun se tanssii ei voi katsoa. Lauluääni on kamala enkä voi sietää sitä. Elämä lapselle- konsertissa sen laulu oli kamala. :X

Kaikki Antti Tuisku- foorumilla on ihan outoja. Varsinkin ne ihmeelliset tarinat missä joku on Antin kanssa ja ne pussailee ja on niin olevinaan tositarinoita. Mitä järkeä sellaisessa on? Ja allekirjotuksetkin on jotain "Mä rakastan sua Antti <3<3<3<3", vaikka he eivät tunne Antti Tuiskua ollenkaan.

Missy

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #64 : Tammikuu 05, 2005, 18:10:22 »
Antti... Niin, monen nuoren tytön päiväunien kohde, mutta ei ainakaan minun. =) Antille sopisi paremminkin jotkut muut laulut kuin rakkauslaulut, ne tekee Antista niin naisen kuin olla ja voi! Joku muu musiikki voisi kuullostaa antin laulamana ihan ok:lta, mutta ei mitkään tämmöiset mitä se nyt laulaa loilottaa! En pitänyt antista ollenkaan koko Idols.kisan aikana enkä nytkään. Mies tarttee erilaisen tyylin, rockia sen olla pitää!

Magpie

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #65 : Tammikuu 05, 2005, 19:19:15 »
Olin aivan hurmiossa kun Antti oli Idolsissa.. ja olin aivan murtunut kun hän ei voittanut..

Nyt tuisku-buumi on mennyt jo ohi, mutta silti pidän häntä todella karismaattisena ja suloisena ihmisenä ja kuuntelen mielellään hänen levyään ja biisejä radiosta.

Keikoillakin olen ollut muutaman kerran ja raahasin kaverini, joka ei ole fani eikä edes pidä tuiskusta hirveästi niin hänkin oli keikan jälkeen vakuuttunut. Antti osaa esiintyä, se on fakta. Tanssien koreografiat tuovat vauhtia esityksiin eikä siinä pääse kyllästymään. Antin biiseistä en oikein osaa sanoa.. ne ovat hyviä, en voi sanoa loistavia, koska niitä ne eivät ole, mutta kyllä niistä ihan hauskan fiiliksen saa..

En voi ymmärtää, että joku voi yökkäille kuullessaan tuiskun nimen tai hänen kappaleitaan.. hän ei tosiaankaan OLE niin vastenmielinen... kyseiset ihmiset eivät varmaan ole koskaan edes kuulleet antin tuotantoa..

Ja lopuksi, kukaan järjissään oleva ihminen (ehkä tyttö enimmäkseen) ei voi väittää ettei Antti Tuisku muka ole HYVÄNNÄKÖINEN! :)

pisara

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #66 : Tammikuu 07, 2005, 13:28:17 »

Ei mikään, nuori poika, tytön ääni. Nein danke.

Ei ole.

Ei ole. Se kokonaisuudessaan on mennyt aivan metsään, yrittäessään olla Suomen Justin. Eiei.

Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?

Kyllä. Koska tahansa voi tulla aika, jolloin ei enää Antin musiikki kiinnostakaan ketään, tai jos kiinnostaa, niin voi olla liian vähän kiinnostuneita.

Paha mennä sanomaan, en ole fani.

Antti ei ole ihmisenä huono, enkä varmaankaan voi sanoa, että Antti on huono laulaja. Anttihan on hyvä laulaja, mutta ei minun makuuni. Muutenkaan en pidä ns. teini-idoleista. En nyt väitiä, etteikö Antilla olisi myös aikuisia faneja, mutta suurin osa kiljuvia teinityttöjä *Hrr, kammoksuu kiljuvia tyttöjä*

Yksinkertaisesti, Antti voi olla hyvä laulaja, hyvä tanssija, tai mitä vaan, mutta ei minun makuuni.

Voisin tähän loppuun vielä heittää kysymyksen; "Jos saisit lähettää terveisiä Antille, mitä lähettäisit?"

Itse lähettäisin: "Ei kannata turvata koko loppuelämää musiikkibisnekseen, joskus se lopahdus tulee kuitenkin. "

Erica

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #67 : Tammikuu 08, 2005, 00:24:57 »
Joo! Antti on peto! Ajattelin että munkin on pakko tulla kirjoittamaan tänne, kun olen Anttia enemmän tai vähemmän kuitenkin fanittanut. Täytyy myöntää, että luin tästä topicista vaan niiden viestit, jotka aloitti ne kertomalla fanittavansa Anttia. Ihanaa, että täällä vaikuttaa olevan ihan järkeviäkin Antti-faneja.

En katsonut Idolsia kuin vasta finaalista lähtien. Ja silloinkin kannatin enemmän Hannaa. Kesällä, kun niitä tuli uusintana, aloin kannattaa Anttia ja oli vähän harmi, kun se ei voittanut uusintakerrallakaan :) Mulla ei ole missään vaiheessa ollut tosissaan lääh lääh Antti on ihana -asennetta. Oli vain mukava katsoa, miten mun mielipiteet Antista vaikutti mun pikkusiskoon, joka on 10 v. Sain siitä todellisen Antti-fanin, vaikka muut niiden luokalla väittääkin Anttia tosi tyhmäksi ja muka vaan pikkulapset tykkää Antista. Just, neljäsluokkalaiset kun onkin niin isoja. Mutta ei sillä ole niin merkitystä, että tein pikkusiskosta fanin. Mun kavereita ottaa päähän kun puhun Antista ja kun ne joutuu katteleen mun huoneessa Antti-julistetta. On kivaa, että se ärsyttää niitä.

Mun mielestä Antissa parasta on sen asenne. Idolsin finaalissa juontajat kysyi siltä, miten Antti luulee, että sen laulutaidon puute vaikuttaa siihen, miten paljon sitä äänestetään. Ja Antti siihen: "kyl mie ossaan laulaa" ja hymy kameralle. Antin murretta on kiva kuunnella ja toivottavasti se säilyy sillä. Ja on se hyvännäköinen.

Olen tosi kateellinen mun rollolaiselle kaverille, joka on nähnyt Anttia ennen Rovaniemellä, käynyt katsomassa sitä Siwassa ja nähnyt sen Urkalla hengaamassa ihan ennen kun Antti oli kukaan. Kävin ton kaverin luona syyslomalla ja saatoin tehdä pyhiinvaellusmatkan Antti Tuiskun Siwalle ja olen oppinut paljon rollon murretta, jee.

Pakko mun oli kuitenkin ostaa Antin levy. Täytyy kyllä myöntää, ettei se musiikki erityisen hyvää ole, mutta kyllä sitä joskus mielellään kuuntelee. Antti voisi repäistä ja sanoittaa itse pari kappaletta rovaniemen murteella. Sitä voisi olla mielenkiintoista kuunnella ja sopisi jotenkin Antin suuhun paremmin kuin mä chillaan tai sä fuulaat.

Suklaatryffeli

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #68 : Tammikuu 16, 2005, 17:37:25 »
Antti faneja on ainakin yksi kappale. Nimittäin minä. Tyhmänähän kaikki minua pitävät, kun pidän Antista. Paitsi ne, jotka ovat jo tottuneet kun koko ajan hössötän Antista.

Huone on tapetoitu Antin kuvilla, laukussa pinssi, jossa Antti, pulpetin kansi täynnä Antin kuvia jne.  Antti ei kuulosta paljoakaan Justinilta, enkä edes siitä välitä. Peto tai ei, silti yhtä hyvä.

MangaFriikki

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #69 : Maaliskuu 26, 2005, 09:22:10 »
Antti is the best! Eniten viehättää lauluääni ja laulut, mutta söpöys tulee hyvänä kolmosena! Ei Antti ole mikään peto minun mielestäni!?En oikein tiedä miksi, mutta kuitenkin!En ymmärrä miksi Antti on leimattu homo-ikoniksi!! Minä en ainakaan voi verrata esim. suomalaisia ja ulkomaisia artisteja, koska ensinnäkin ulkomaiset bändit tuskin laulaa suomeksi, eli sanoista ei saa selvää, enkä sitä paitsi ole kuullut yhtään Justin Timberlaken biisiä!Ei siitä kai mitään haittaakaan olisi varmaan ollut, mutta minä uskon ja toivon, että Antti saa menestystä musiikkialalla ihan tarpeeksi...Antti fanin tunnistaa:1.Julisteista seinällä
2.Siitä, että tykkää puhua Anttiin liittyvistä jutuista3.Levystä , joka EI todellakaa makaa kaapinpohjalla homehtumassa!

Smutrus

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #70 : Maaliskuu 26, 2005, 16:01:48 »
Antti Tuiskulla on erittäin rajallinen ääniala. :D hyvä aloitus. Meinaan siis, että kuten Idolsissa näimme, jos Tuiskun pojan pistää laulamaan The Circle of Lifea, lopputulos on... hmm... ei-niin-hirveän-viehättävä. Mutta sitten taas I just died in your arms tonight kuullosti jo paremmalta. Nuo uudet suomenkieliset biisit: voi kiesus!  En muuta osaa sanoa. Tuiskun laulut ja muut rajoittuvat myös hieman siihen, että sen idoleita on Britney Spears ja Justin Timberlake, joten aika yksitoikkoinen musiikkityyli sillä on. Perus purkkapoppia, mutta onhan sekin musiikkilaji. ^^ Pointsit menee sille kyllä siitä, että loistava esiintyjä se on! Ottaa hyvin yleisön huomioon ja on tosi energinen... En sanoisi Antti Tuiskua hyvännäköiseksi, koska mä en tykkää siitä, että se pitää jokaisessa lehtikuvauksessa niitä laikukkaita farkkuja ja kone-tekstivyötä. Ja ne sen hiukset. Huhheijaa vaan! xD Naamataulussa ei varsinaisesti ole mitään vikaa, mutta... no, ei vaan ole mun makuuni. Tuosta Suomen Justin Timberlakesta en oikein osaa sanoa, vaikka tanssiihan Tuisku ihan hyvin, mutta niin tekee muutkin lajin harrastajat. Kiitos ja kumarrus.

Anana

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #71 : Maaliskuu 26, 2005, 16:09:38 »
No Antti Tuiskua en ole kuunnellut pätkääkään ja uskon sen olevan tosi roskaa.

Anteeksi kaikeille faneille mutta kysyttiin mielipidettä. Luokallani on eräs tyttö,  (on niitä muitakin tyttöjä)jonka nimeä en viitsisi paljastaa, hän on ihan hullu Anttiin että palaa hermot sen kanssa. Kerran me mietittiin luokan nallelle nimeä ja hän ehdotti: "Laitetaan sen nimeksi Tuiskuliini!"

Hirmulisko

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #72 : Maaliskuu 27, 2005, 09:36:47 »

Siis mä en tajua miks jotkut 10v tytöt voi tykätä Antista? Sillä on kyllä kieltämättä hyvä lauluääni. Peto? En tajua miks joku kutsuu Antti pedoksi. En usko että Antti on suomen Justin Timberlake, onhan suomessa parempia laulajiakin. Minun mielestäni Antin ei olisi pitänyt ensin opiskella, sillä jos hän olisi vaikka mennyt Popstars2:seen niin olisi voinut joutua johonkin bändiin. Antti- fanin tunnistaa heti.. Kuuluu vaan ANTTTIIIIII IIIIK!!!

Sofia

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #73 : Maaliskuu 27, 2005, 12:55:44 »
Olen joskus tykännyt Antista, mutta enää en voi sietää hänen musiikkiaan! Onhan minulla se levykin, mutta se on jo puoli vuotta pölyttynyt hyllyssä kuuntelematta. Olen nähnytkin Antin, eikä hän niin kummoinen ollut. Hankkisi ammatin, ei tuollainen poppari voi ikuisesti pinnalla pysyä. Suomen Justin? No way, ei Antista koskaan tule niin suosittua. Biisit ovat kyllä hieman justinmaisia. Äänikin vähän niin ja näin, ulkonäkökin melko tavallinen. Iik vaan, enää en tykkää.

Cranberry

• Ankeuttaja
No..
« Vastaus #74 : Maaliskuu 28, 2005, 22:13:02 »
Oli suosikki Idolssin alussa, mutta sitten loppua kohden vain jotenkin alkoi tykkäämään rutkasti enemmän muista kilpailijoista. Sitten kun itse levy ilmestyi ja näin videon telkkarista niin olin aivan hämmästynyt kuinka paljon huonommalta kuulosti kuin Idolssissa, minusta ne biisit vain eivät oikein kovin hyviä olleet. Nykyään inhoan hänen musiikkiaan.

Nassu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #75 : Maaliskuu 29, 2005, 02:13:39 »
Antti Tuiskulla on kamala lauluääni. Ja aika rumakin se on. Ja vielä neitimäinenkin. Siinä minun mielipiteeni. En tajua millä avuilla se on päässyt "suureen suosioon". Anteeksi jos jotakin loukkasi, se ei ollut tarkoitus, en vain näe Tuiskussa mitään erikoisempaa.

Tunnen 18-vuotiaitakin jotka pitävät Antti Tuiskusta ja sen musasta (kertoo ehkä jotain kehityksen tasosta... xD (anteeksi jos loukkasin taas jotain)) .

millie

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #76 : Huhtikuu 16, 2005, 12:17:37 »
Kamala lauluääni. Tosin sen uusimmassa kappaleessa sen ääni on vähän parempi kuin mitä Idolsissa ja siinä kamalassa "Hei hei mikä sulla on" kappaleessa, mutta eipä se siltikään todellakaan mikään hyvä ole. Ulkonäkökään ei oikein miellytä.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #77 : Huhtikuu 16, 2005, 12:55:28 »
Antti Tusiku esiintyy täällä päin tänään. Pari kaverii sinne on menossa ja suurin osa meitin luokan tytöistäkin on menossa. Minua sinne ei kaveri saanu mukaan. En halua maksaa lippuista 17 euroa jotta kuulisin artistia josta en pidä pätkääkään.
Tai no... itseasiassa imuroin netistä pari kappaletta ANtti Tusikua. Mutta... en ole fani. Mutta pidän kappaleista ihan pikku riikkisen. Niissä oli hyvä sävelmä ja *kerää voimia sanoakseen seuraavat sanat* sanat olivat... ihan ok:t.

Muoks: [offia] Hei! Aniimariem! Jos luet tän niin tiedoks Tarina yritti soittaa sulle Tuiskun keikalta ;). Henna kerto.[/offia]
"Are we there yet?"
"No"

Aniimariem

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #78 : Huhtikuu 16, 2005, 20:51:48 »
Kauniisti sanoen en oikein tykkää. Olen kuullut muutaman kappaleen verran Tuiskua, se lauluääni saa värähtelemään inhosta, ja sanoitukset niin kliseisiä kuin vain voisi olla. Vaikka rakkaus ja tuska ovat taiteilijan ainoat oikeat aiheet, sillä niihin tiivistyy kaikki, niin hyvä taiteilija onnistuu luomaan taidetta muustakin. Lisäksi kaupallisuus maistuu pahana sivumakuna suussa. Tuisku, kuten kaikki muutkin Idols-, Pop stars- ja miljoonat muut tähdet, on vain niin esille tuupattu, muokattu jonkinasteisesti sellaiseksi että tykätään (tässä tapauksessa nuoret tytöt), trendiksi. Ulkonäöstä sen verran, että noudatan periaatetta ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan sydän on puhdasta kultaa. Mutta en minä niitä geelihiuksia niin viehkeinä pidä.

Jotkut pitävät, toiset eivät. Lohduttavaa sentään, että Tuisku kestää negatiivisen palautteen kuin mies, eikä revittele lehdissä masentuneisuudestaan ei-fanien takia.

Hömötiainen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #79 : Huhtikuu 17, 2005, 12:59:30 »
Itse en pidä kyseisestä herrasta ollenkaan. Enkä sen puoleen kenestäkään Idolsin tai Popstarsin kautta pinnalle ponnahtaneesta julkusta. Sillä jos sen aloittaa autotallimeiningistä, on ainakin puurtanut kovasti, jos pääsee levyttämään. Mutta tällainen, että kaikki on puolestasi suuniteltu, on jo typerää.

Ja Antti Tuiskun tanssitaito? PYH! Kun katsoo sen "En halua tietää" musavideo, näkee Tuiskun "tanssitaidot". Tyyppi on kankea kuin robotti. Ja äänensä on tyttömäinen, eikä erotu massasta. Kyllähän minä yhdessä hänen konsertissa kävin, mutta vain sen takia, että liput olivat halvat, enkä ollut koskaan konsertissa käynyt. Korvat olivat hellät vielä viikk osen jälkeenkin. Ja olin takarivissä. Ja siellä pyörtyi viisi tyyppiä. Minkä ihmeen takia? :p

Antti Tuisku kuuluu siihen massaan, joka ulkonäkönsä turvin pysyy "pinnalla" muutaman vuoden korkeintaan ja vaipuu sitten unholaan, kun teinitytöt saavat uutta hehkutettavaa.

Ote Koululaisen Kynäjengistä:

"Siis mix kaikki haukkuu Anttia Antti Ruiskuks? Siis ajatelkaa nyt miltä Antistakin tuntuu! Antti on ihana, haluaisin sen puhelinnumeron!"

Tai jotain tuohon malliin...

Lainaus käyttäjältä: "WuBBiDuu"
IIIIK!!!! Antin keikka on tänään Tampereella ja mä meen sinne!!!!! <3<3<3
  Onkos täälä yhtään AT-nettiläisii???? o_O Anti on ihana<3... uusin albumi myi hetkessä kultaa ja sit ne on suunnnitellu kokonaan uuden lava-shoun että jee!!!! Antti on ihQ ja siitä asiasta on minun kansani turha kiistellä!!! :D AnttiAnttiAntti <3<3<3

Ei herran kiesus... haudataanko sut Antin jalkoihinkin? Minun mielestäni yksi huutomerkki tai kysymysmerkki riittää sen Antinkin ihkuttamiseen (aurorileikin päätös.).

Raesokeri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #80 : Huhtikuu 27, 2005, 14:36:00 »
Ennen minäkin ihQ:tin Anttia. Nyt nykyään se maailman kamalin ilmestys. Viikset postereista pilkottaviin naamoihin ja roskiin.

Itku tuli,  tyttö jätti/petti, tyttö jäi pohjoiseen ja uh uh tuu lähemmäs... Hei, c' mon, lisää aiheita biiseihin.
Mennään vaan laulaan Tampereelle, heilutellaan vähän takapuolta ja hiuksiin paljon geeliä, niinhän sitte ollaan levyttämässä. Vielä teinitytöt saa aiheen kiljua sen perään.

Nti/Hra Tuisku on vielä niin neitimäinen ääntä myöten, ei edes armeijaan uskaltanut mennä. ^^

Catherine

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #81 : Huhtikuu 28, 2005, 17:54:05 »
Minä olen tämän 'herran' uudistuksen myötä, pitänyt hänestä enemmän. Ihme kyllä. Mutta se EI tarkoita, että häntä fanittaisin kovasti.
Uusi kappale: Tyhjä huone on mahtava, mutta sen pilaa se, että sekoitan sanoissa, sekä äänessä Kaija Koo:hon ;D

Hah. Se ei ole yhtään huvittavaa.
Mukava mieshän hän on, mutta ei niinkään minun makuuni.

<3

Raesokeri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #82 : Huhtikuu 28, 2005, 18:13:40 »
Aidon Antti fanin tunnistaa siitä, että tämä raahaa Antti- tavaroita mukanaan ja kuuntelee joka päivä Antin levyn läpi 20 kertaa ja raahaa muuten kin kuvia Antista joka paikkaan ja ostaa kaiken mikä liittyy Anttiin..kuten minä...Olen pysyvä Antti fani ja vaannounut sellainen...En luovu Antista ikinä..ainiin ja jos saan vielä lisätä Aito Antti fani on sellaienn joka käy kaikissa mahdollisissa paikoissa Antin keikoilla....[/quote]
Aito Antti fani pitää Antin musiikista. Yksinkertaista, mutta totta.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Luihuinen
Antti Tuisku
« Vastaus #83 : Toukokuu 15, 2005, 01:21:55 »
Kuunnelkaa ihmiset (vanhempaa) Michael jacksonia, niin tajuatte mikä on naisellinen ääni miehellä.
Antilla ei todellakaan ole.

Itse aloin ensimmäistä kertaa fanittamaan Anttia Idolsin 4. finaalikierroksen jälkeen, kun hän esitti I Just Died In Your Arms.
Oli aivan mielettömän upea esitys.
Lauluäänessä oli silloin vielä paljon kehittymistä, mutta lavakarsima oli jo silloin huipussaan.

Ensimmäisen levyn ilmestyttyä sitten hieman petyin, kun sille tehtiin niin tusinatavaraa teinipoppia, ja pian kiinnostuksnei laantuikin, vaikka yhä tahdoin keikalle, koska lavakarisma ei ollut muuttunut mihinkään, vaan edelleen huippua.
Kuitenkaan en vaivautunut kaikille sallitulle keikalle, vaan odottelin k-18 -keikkoja.

Fanitus siis laantui joksikin aikaa, mutta nyt tuossa eilen, kun eksyin taas at.nettiin harkitessani käydä häntä katsomassa Särkänniemessä, koin lievän shokin, kun herra on muuttanut tyyliään melko rajusti ja ehdottomasti parempaan suuntaan.
Ulkoinen tyyli ja hiuslook on paljon aikuisempi ja Tuiskusta voisi nyt jo sanoa oikeasti, että on siinä komea nuori mies.

Ja uusimman levyn musiikkikin vihdoin enemmän sitä mitä kuka tahansa jaksaisi kuunnella pidempäänkin. Antin lauluäänikin on jo kehittynyt selkeästi, joskin parantamisen varaa on yhä.

Biisi 'Yksityinen' on todella hittiainesta ja kertoo hyvin ja ytimekkäästi ja tarttuvasti sen mitä kaikkien pitäisi muistaa, ja myös tajuta, että vaikka Antti ei itse sävellä ja sanoita musiikkiaan, hän todella tekee töitä sen eteen.
Ko. biisi ehdottomasti levyn paras.
Kuin myös ballaadi 'Vieraat kasvot'.
'Miten ois' on myös aikasta mahti. Kaikki sen kaltainen lyriikka tarttuvalal sävelellä Antin suusta ja esiintymisellä on todella lumoavaa. ;D

"Mikäs siinä Antissa nyt sitten niin viehättää?"

Minua eniten tosiaan se aiemmin mainitsemani lavakarisma, sekä hänen todella mukava, rento ja avoin ja aito luonne. Ja Antin olemuksessa (ja jotenkin musta tuntuu, että siinä voisi olla jossain kauempana suvussa jotain romaniakin), on jotain erityistä vetovoimaa.
(Liittyy biisit kuten 'Miten ois'.)

"Onko Antti peto, jos niin miksi?"

Lavalla ainakin. Käykääpä vaikka tsekkaamassa. Siinä harva jää kylmäksi, jos kukaan.

"Onko Antti Suomen Justin Timberlake vai mikä on mennyt metsään?

Ei ole, enkä tiedä mikä olisi muka metsään mennyt.

"Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen?"

Miksi ihmeessä? Tällä suunnalla ja menolla sen suosio kestää vielä pitkään. Ja jos sille nyt jotain käykin, niin sen verta rahoissaan se varmasti on sitten jo, että voi hyvin alkaa myöhemminkin opiskella sitte muita aloja.

"Mistä Antti -fanin tunnistaa?"

En mä ole huomannut meissä mitään erityisiä tuntomerkkejä.
Meitä vanhimpia (siis iässä) tuskin ainakaan tunnistaa kovinkaan herkästi.
Sen verran rauhallisia ja hillittyjä usein ollaan.

Mä töitä teen paljon musiikkini eteen
ja silti mua epäilet.
Tapaamiset, nauhoitukset, treenit täyttävät mun päivän.
Yöllä ajan keikalle kun jo lepäilet.

Oon onnekas mut siitä ei voi kaikkee kiittää.
Aion paikkani lunastaa.
Mä saan kuulla jatkuvasti kritiikkii, sen päätteeks' koetan
pitää miehestä jonka peili kuvastaa.
Kun vihdoin saavun kotiin väsyneenä niin
vaivun syviin uniin.

Kaikki ne huhut jotka pyörivät ympärilläni.
Kun musta puhut niin hyvin luulet tuntevasi vaan
sä et tiedä puoliakaan.
Vaik' julkinen, oon oikeesti yksityinen.
Tarviiko ees selittää?

Säkin janoitset minusta palaa, pelaat nimelläni,
en siitä sais välittää.
Pystyn kyllä valheille hymyillä ja turhille kohuille.
Mä oon vahvempi kuin koskaan joskaan en läheskään valmis
uusille kolhuille.

Et voi sanoilla satuttaa, et voi mitenkään yllättää, et voi mua enää lannistaa. Et voi.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Sol Angelica

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #84 : Toukokuu 15, 2005, 02:48:40 »
Söpö poika, menestys ei noussut päähän, iskevät biisit.
Antti on Peto, koska hänen nimensä numeroarvo on 666. Ei nyt ihan. Pedoksi voisi sanoa kristinopin mukaan sellaista stereotyyppiä, joka on saanut huomiota ja eräänlaista valtaa sekä sen mukana myös vihamiehiä. Antikristus. [/provo]
Antti ei sentään honota, vaikkei kaukana käy siitäkään. Hän ei ole koskaan ollut missään poikabändissä. Loppujen lopuksi heidän musiikeissaan on varmasti paljonkin eroavaisuuksia, vaikken minä osaakaan sanoa, sillä en ole perehtynyt ko. musiikinlajiin.
Fiksua kenelle tahansa. Tähdenlennot kestävät hetken. Tuisku takoo vielä, kun rauta on kuuma julkaisemalla uuden levyn nyt. Mutta eikös tuo sentään ylioppilaaksi käynyt? Siitä on hyvä jatkaa, sekin avaa jo monta porttia tulevaisuudessa.
Jos otamme jälleen stereotyypin, se on 9-12-vuotias tyttönen, jonka aiheet koskevat yli 50-prosenttisesti hra Tuiskua. Jos menemme vielä syvempään faniuteen, elättelee epätoivoista ja -realistista unelmaa idolistaan poikakaverinaan.

Minä olen ottanut kannan, etten dissaa mitään musiikkityyliä. Vaikka jokin genre ei mikään maailman paras olisikaan, koetan etsiä siitä hyviä puolia. Sanoin aiemmin, että Antilla on iskeviä biisejä. Kun näin sanon, en välttämättä tarkoita pitäväni niistä. Ne ovat sellaisia, jotka jäävät soimaan päähän, joita saattaa vahingossakin hyräillä, josta jää jokin riffi tai toisto mieleen. Haluaisinpa tavata sen ihmisen, joka ei tiedä esim. sitä "En halua tietää"-biisin "tsikitsik-aah"-kiertoa. Herralla tosiaan on ihan meneviä kappaleita, en tosin ole kuullut näitä uusimpia, joiden sävellyksessä hän kuulemma on ollut itse mukana. Ääni ei ole ehkä mieluisimpia ainakaan itseni kohdalla, kun ensimmäistä kertaa kuulin edellä mainitun hitin, luulin esittäjän olevan nainen.

Tuisku ei ole arvostettu nk. ammattimuusikkopiireissä, kuten kovin moni muukaan Idols-seitsikosta. Otaksun sen johtuvan eräänlaisesta kateudesta ja sapetuksesta siitä, että he ovat päässeet ponnahtamaan ohjelmaformaatin siivellä julkisuuteen. Jotkut artistit ovat tehneet vuosien työn ennen ns. suuren yleisön suosiota. Tähän voisi ottaa esimerkiksi vaikka Egotripin. Bändi on ollut olemassa niin kauan aikaa kuin muistiani riittää ja tuli tunnetuksi vasta Nousukausi -elokuvan myötä.
Ajan kuluessa varmaan tällaiset tekijät unohtuvat, joku ehkä muistaa "ai niin, tuo tyyppi oli siinä Idols-ohjelmassa silloin viisi vuotta sitten". Siihen mennessä tähdenlennot ovat himmenneet ja todelliset starat ovat ja pysyvät. Saa nähdä, missä Tuisku on tällöin. Minusta hän kaipaisi lisää laulutunteja ja hieman särmää niin ääneensä kuin musiikkiinsa. Minusta suurin bugi on hänen äänensä. Olen tottunut hyvin treenattuihin ja laajaskaalaisiin lauluääniin, joten Antin äänen heppoisuus on ehkä ainoa minua ärsyttävä tekijä hänen musiikissaan.

Suomi tarvitsee poppareitakin. Tiedän liian monta tarinaa artisteista, jotka ovat aloittaneet popista, mutta päätyneet jonkinlaisen angstisynkistelywannaberokin pariin. Toivottavasti Antille ei näin tule käymään. Siinä vaiheessa minä pyöräytän silmiäni useampaan otteeseen. Joku mainitsi aiemmin jotain Antin homoikoniudesta. Minusta se ei ole ollenkaan huono imago, jos sellainen ylipäätään pitää olla. En vielä kutsuisi häntä sellaiseksi, homoikoneilla on useamman vuoden show-alan ja elämänkokemus takanaan.

Hmm, tekstini referoituna voisi olla: Antti Tuisku ei ole maailman paras artisti. Ainakaan minun suosikkini. Mutta hänen kappaleensa ovat mukavia, meneviä, oivallista perustavaraa. Vaaratonta poppia. Sellaista, jota voi kuunnella vaikka yöllä eikä rupea pelottamaan. Antti on suomalainen supertähti, sellainen, jolla on karismaa ja joka on hyvä esikuva häntä palvoville varhaisnuorille. Hän on säilyttänyt murteensa eikä antanut menestyksen nousta päähän, hänellä on hyvät elämäntavat ja hän hankki ylioppilastutkinnon ennen kuin rupesi tähdeksi. Suosioon hän nousi muutamassa viikossa, ulkonäkö ja karisma tekivät tehtävänsä nuorisoon.

Ehkä hän vielä joskus on Backstreet Boysin kaltainen ilmiö, artisti, jota myöhemmin muistellaan: "Tykkäsinpä tuosta monta vuotta lapsena, minulla oli sitä ja tätä fanikrääsää..." BSB:n löytävät edelleen uudet ja uudet "sukupolvet", siinä on hyvä esimerkki yhtyeestä, jonka ei ole tarvinnut muuttua angstirokiksi tavoitellakseen "aitojen" musiikkipiirien hyväksyntää.

Long live Antti Tuisku!

Tulipas pitkä tarina.

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
Antti Tuisku
« Vastaus #85 : Toukokuu 18, 2005, 13:41:48 »
No, tiedä sitten viehättääkö lopulta mikään silleen. Ei se koskaan ole kolahtanut silleen. Mutta hyviä biisuja hänellä kieltämättä on ja pojan olemus on aika mielenkiintoinen ei käy kieltäminen.
Tiedä tuosta. Ei kokemusta.
Eh, en vertaile Tuiskua yhtään mihinkään. Tuisku on Tuisku ja Timberlake on Timberlake.
No, miksi? Koska jos hän pärjää musiikillaan niin miksi opiskella? Voihan sitä opiskella myöhemminkin jos haluaa.
Yleensä teini joka ihquttaa ja huone sisustetti Tuiskun kuvilla ja sitten kun Tuisku menee ohi on tyyppi jo lähes pyörtynyt. Täysin hallitsematon fanittaja joka ansaitsisi herätyksen nykyisyyteen. xD No, siis joo. Parhaat fanit eivät anna fanituksen mennä ylitse.

Jeps. Ei mun se suosikki esiintyjä, mutta hyviä biisuja ja kiva olemus.
Julien, you're slow-motion suicide.

WuBBiDuu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #86 : Toukokuu 21, 2005, 09:08:47 »
IIIIK!!!! Antin keikka on tänään Tampereella ja mä meen sinne!!!!!   Onkos täälä yhtään AT-nettiläisii???? o_O Anti on ihanauusin albumi myi hetkessä kultaa ja sit ne on suunnnitellu kokonaan uuden lava-shoun että jee!!!! Antti on ihQ ja siitä asiasta on minun kansani turha kiistellä!!! :D AnttiAnttiAntti

JokaMaunRae

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #87 : Toukokuu 21, 2005, 19:00:41 »
Noh, jostain syystä sen Ruiskupellen musiikki ei oo koskaan muhun kolahtanut. Ehkei sen tyylinen popitus vaan sovi mulle.
En tykkää sen biiseistä, en tykkää yhtään mistään sen olemuksessa. En tiedä sitten mistä johtuu, ehkäpä siitä että sen biisejä soitetaan ainakin viis kertaa tunnissa radiossa, sen uuden levyn mainoksia tulee joka tuutista ja sen ääni on ihan sietämätön. Ja jos joku kehtaa väittää sitä söpöksi, niin mä nauran. Ei nyt millään pahalla Antti-faneja kohtaan, jokainen tykätköön mistä tykkää, mutta muhun sellanen paska ei iske. Sorry.

WuBBiDuu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #88 : Toukokuu 22, 2005, 11:06:58 »
Lainaus käyttäjältä: "JokaMaunRae"
Noh, jostain syystä sen Ruiskupellen musiikki ei oo koskaan muhun kolahtanut. Ehkei sen tyylinen popitus vaan sovi mulle.
En tykkää sen biiseistä, en tykkää yhtään mistään sen olemuksessa. En tiedä sitten mistä johtuu, ehkäpä siitä että sen biisejä soitetaan ainakin viis kertaa tunnissa radiossa, sen uuden levyn mainoksia tulee joka tuutista ja sen ääni on ihan sietämätön. Ja jos joku kehtaa väittää sitä söpöksi, niin mä nauran. Ei nyt millään pahalla Antti-faneja kohtaan, jokainen tykätköön mistä tykkää, mutta muhun sellanen paska ei iske. Sorry.

Niin, että noin sitten tuiskua kommentoitiin... Tuo kun sattuu olemaan  aika perustelematonta haukkumista olisi näin ihan vain aktiivisena Antti-fanina kiva tietää MIKSI se niin huono on. Peruselut kiitos!!!! Jos on mielipide sitä ei kannata mennä sanoo jos ei tiedä sille perusteluja...

//Värien käyttö ei ole sallittua, vain punainen aurorien ja hörhöjen huomautuksien alussa sekä spoileri -sanassa. Mirzam

Valentina

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #89 : Toukokuu 23, 2005, 21:54:32 »
Minusta Antti poika on ihan söpö, hänellä on hyvä ääni, hänellä on karismaa, laulut on hyviä, mutta ne Musavideot. Pelkäsin, että Antilla on niissä jokin kohtaus kun hän niin paljon hytkyy... Minusta Antin viehätys on ulkonäöllistä. Hänellä on lappalaismaiset kasvot ja vaalea iho... Olen heikkona erikoisen näköisiin tyyppiin, joten suorastaa palvon häntä... (en julkisesti) ja hänen kipaleensa ovat parantuneet. Niissä on sisältöä. Ainoa, mikä hänessä häiritsee on se, että jotku bändit ja laulajat ovat jo kauan tehneet töitä sen eteen, joten tuo "hetkessä mega idoliksi ja parin vuotta kukaan ei tunne häntä"-juttu häiritsee... Muuten hän olisi hyvä, mutta on olemassa oikeasti hyviäkin, kuten esim. HIM joka on tehnyt menestyksen eteen kaikkensa. Levyn aioin ostaa,mutta en niin, että joku tuttu sen näkisi. Muutenkin pidän itseäni Antti faniuteen liian vanhana....

Hössöttinius

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #90 : Toukokuu 26, 2005, 22:04:25 »
No, ei Antti Tuisku ole niin hirveäkään. Ennen en minäkään pitänyt siitä mutta olen nyt tottunut kun olen kuunnellut sitä hieman enemmän. Se ääni on kyllä hieman liian korkea ja siten vanhempanikin luulivat kun kuulivat sitä eka kertaa että hän oli nainen. Ei se äänikään ole mitenkään hirveä vaan omalaatuinen, mutta silti olen sitä mieltä että Antista tuli enemmän tähti ulkonäkönsä kuin musiikkinsa ansiosta.

Alean

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #91 : Toukokuu 26, 2005, 22:30:46 »
Minä en pidä. Muusikista en tykkää, koska mielestäni miehen ääni muistuttaa murrosikäisen pojan ääntä, se särkyy ilmeisen helposti. Eikä hänen äänesä muutenkaan mielestäni sovi laulamiseen.

Ulkonäöllisesti Antti on varmastikin monen teini-ikäisen tytön unelmien kohde. Välillä kyllä tuntuu siltä, että häntä "palvotaan" juuri sen ulkonäkönsä vuoksi.

Ja niistä musiikkivideoista sen verran, että olen nähnyt vain yhden, ja siinä oli kyllä niin pelottavaa sätkimistä, että kanava vaihtui hyvin nopeasti.

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
Antti Tuisku
« Vastaus #92 : Kesäkuu 08, 2005, 15:24:54 »
Antti on tuote, ei sitä voi laulajaksi sanoa. Tai siis, hänen ulkonäkönsä sai alunperin hänet jatkoon Idolssissa. Muutenkin, en arvosta Anttia tai Idolssia ylipäänsä ollenkaan, koska... no, he eivät ole pinnistelleet enemmän kuin muut artistit. Toisaalta voi sanoa että on, mutta ei, minusta ei ole.

Antin lauluääni o kimakka ja tyttömäinen, mutta kyllä sen voi sanoa miehen ääneksi, tai no, pikemminkin pojan...
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Virkku

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #93 : Kesäkuu 08, 2005, 15:55:33 »
Anteeksi vain, mutta inhoan häntä todella paljon. Hänen lauluäänensä kuullostaa joltain pikkutytön ääneltä. Kun kuulin hänen uuden biisinsä "tyhjä huone" luulin että joku pikkutyttö laulaa. En tajua mikä hänessä oikein viehättää. Antti-fanit tunnistaa ehkä hmm, Anttipaidoista jne. En kyllä koskisi keppilläkään häneen anteksi nyt vain. :l

Hanna Pakarinen ja Jani Wickholm ovat ihan siedettäviä, mutta tuhat kertaa parempia kuin Antti. ;P  (Sori Antti-fanit, se oli mielipiteeni!)

Tammel

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #94 : Kesäkuu 09, 2005, 15:53:16 »
Ei. Minä — minä enole pitänyt Antista ikinä. En edes idols -kisan aikana.
Hänellä on paljon faneja, ja jos vuotiksestakkin niitä paljon löytyy, pyydän oikeinpaljon anteeksi, mutta en voi mitään sille, että hänen musiikkinsa ja jopa hän itse ällöttää minua. Luultavasti vuotiksestakin faneja löytyy, sillä faneja tunnen paljon.
Ei oikein kiinnosta hänen äänensä — eikä hänen  yökki ulkonäkönsä. Eniten mieleeni on jäänyt se joku "hei hei mikä sulla on", en tiedä nimeä, mutta tuota siinä jankutetaan. Se on vanha biisi, mennyt jo, tiedän, mutta...

Anteeksi oikeasti fanit, mutta en minä halua alkaa aivojani muotoilemaan sen vuoksi, että alkaisin pitämään Añtt¡ Tu¡Skusta.

Gahvi´Buru

• Ankeuttaja
Aivan ihana! <33
« Vastaus #95 : Kesäkuu 10, 2005, 11:26:17 »
Tässä tyypissä on sitä jutakin! Oikeesti! Antilla on muutenkin mennyt hyvin siihen asti kuin paha kilpailija Hanna Pakarinen pläjäytti uuden singlen "Kiss Of Life" ja Antti menetti suoraan Kiss Fm:n top30 listan ykkös-sijan. Antin "Tyhjä huone" on äärimmäisen kaunis kappale ja muutenkin mulla alkaa tulla poru kurkkuun kun kuulen sen biisin! <33 Hyvä Antti jatka samaan malliin!

By: Gahvi´Buru

//Värien käyttö on sallittu vain yksityisviesteissä ja punainen spoilerista kertomassa, sekä aurorien viestiä merkkaavassa "//" -merkinnässä. Tsekkaappa Ilmoitusasioista Kymmenen käskyä. Mirzam

Poissa franzi

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Antti Tuisku
« Vastaus #96 : Kesäkuu 10, 2005, 17:13:04 »
Antti Tuisku, hohhoijaa.

Kun hän oli Idols-kisassa, kannustin häntä. Rovaniemeläinen kun on (kuten minäkin). Toivoin koko ajan, että hän voittaisi tai pääsisi edes lähelle voittoa, vaikkei hän paras laulaja ollutkaan. Onhan hänessä kuitenkin jonkin verran idoliainesta. Loppukolmikosta hänen olisi minun mielestäni pitänyt voittaa, en pidä lainkaan Hanna Pakarisesta ja siitä miehestä, jonka nimeä en nyt muista.

Mutta nyt, kun Antilta on tullut niitä levyjä, en ole lainkaan tyytyväinen. En pidä alkuunkaan. Kappaleet jäävät ikävästi soimaan päähän, pikkuveljeni hoilaa tätä uusimman kappaleen kertosäettä, vaikkei laulusta pidä yhtään (kuulemma). Antilla on todellakin vähän naisen ääni, mutta ei se nyt niin kamalaa ole. En silti vain pidä hänen äänestään, kappaleistaan enkä mistään. En tiedä edes, että mikä hänen ulkonäössään niin viehättää, ihan mukavannäköinen nuori mies, mutta mutta... plaah.

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
Antti Tuisku
« Vastaus #97 : Kesäkuu 10, 2005, 21:55:07 »
Hmm, mitä tästäkin artistista nyt sanoisi? Jotain kaunista pitäisi keksiä, hmm..

No, Antti ei ole oikeastaan koskaan ollut minun mieleeni. Olen yrittänyt löytää pojassa joitakin hyviä puolia, mutta jos ei pidä artistista, se on vaikeaa. Tuon Idols - huuman aikaan kaverini kannustivat Anttia, joten yllätys yllätys, kyllä minäkin kannustin (kyllähän siis minulla omat mielipiteeni on). Oli vaikea olla kannustamatta, kun jokainen ympärillä oleva piti Antista. Sellaista se oli. Täytyy vaan sanoa, että Antilla on todella ällöttäviä (anteeksi) lauluja, todella heikko ääni ja hän  käy osaksi kaupaksi ulkonäkönsä vuoksi. Isoveljeni sanoin: "Anttia äänestävät monet pikkutytöt ihan ulkonäön, iän ja paikkakunnan perusteella." Tämäkin on totta. En halua yleistää, enkä tarkoita, että on väärin tykätä Antin lauluista, mutta tämä on minun mielipiteeni. Jos jotain hyvää pojasta pitää etsiä, niin siitä, että hän jaksaa yrittää, ja pienistä vastoinkäymisistä huolimatta hän yrittää eikä anna negatiivisen palautteen häntä kaataa. Että silleen.
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Tellu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #98 : Kesäkuu 11, 2005, 10:21:31 »
Minhän pidän antista se on niin hyvän näköinen ja sillä on hyviä kappaleita. Omistan sen kaks levyä(eli kaiken mitä siltä on tullut kauppoihinXD) Antti- Fanin yleensä saattaa tunnistaa siitä että hän puhuu kokoajan antista musiikin yhteydessä. Muuta minä en osaa sanoa. Mutta eihän antti laula siinä tuulet puhaltaa kuin yhden osan. Mutta minusta antilla on juuri sopiva ääni hänen laiselleen tyypille ja sehän johtuu myös siitä murteesta. Mutta toivotaan että teillä ei olisi mitään pahaa sanottavaa antista:D XDXD Antti on ihanaXD

persikkasäilyke

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #99 : Kesäkuu 12, 2005, 22:24:33 »
Antti Tuisku ei ensin herättänyt minussa mitään tunteita. Jossain vaiheessä vihasin hänen musiikkiaan ja ääntään ja koko olemustaan. Sitten ilmestyi Antin toinen levy. Pikkusiskoni osti sen heti ja juudatti sitä huoneessään täysillä. Jouduin siis kuuntelemaan sitä ja pikkuhiljaa aloin sietää sitä. Nyt pidän siitä kovasti. Uusimman levyn paras kapale on ehdottomasti Tyhjä Huone ja ihan Antin kirjoittama biisu. Se todistaa, että Antti osaa tehdä muutakin kuin laulaa..

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #100 : Kesäkuu 13, 2005, 01:56:20 »
Miten nyt ilmaisisin mielipiteeni hienovaraisesti...

Antti Tuisku ei MINUSTA osaa laulaa pätkääkään, kaikki kappaleet ovat pelkkää roskaa, minusta ei mitään sanomaa jotain onnetonta hömppää minkä olisi tarkoitus koskettaa. Ääni vaikutti aluksi ookoolta, mutta sitten koin jonkun valaistuksen ja juu, eihän se ole minun korviini mitään muuta kuin onnetonta rääkymistä. Tanssiminen se vasta järkyttävää onkin, en suotta revennyt ensimmäisellä kerralla kun näin televisiosta mainoksen Antin levystä. Joo, minä en ikinä alentuisi sellaiseen.

No, ulkonäöstä ja murteesta en mene kommentoimaan mitään, koska niistä en koe voivani häntä arvostella.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Sugar

• Ankeuttaja
A.Tuisku
« Vastaus #101 : Kesäkuu 14, 2005, 18:06:40 »
Antti Tuisku on jotenkin liian paljon julkisuudessa.Pian kyllästyy kun joka lehti jauhaa Antti Tuiskua.Hanna Pakarinen voitti Idols kisan,mutta Antti Tuisku on suositumpi.
Antin kannattaisi opiskella nyt,sillä jatkossa se voi olla  vaikeampaa.Antin muusikon ura voi plopahtaa milloin tahansa.
Antti fanin tunnistaa Antin nimellä varustetusta T-paidasta ja siitä,että se puhelee Antti Tuiskusta kännykkäänsä jonka kuoret ovat Antti Tuiskulla koristellut.

Arwen's Light

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #102 : Kesäkuu 14, 2005, 18:53:14 »
äähh...

Te jotka fanitatte Anttia, älkää pillastuko tästä, ilmaisen vain oman mielipiteeni asiasta

Tuotanoi... Sanon nyt suoraan, että VIHAAN, siis suoraan sanottuna VIHAAN Antti tuiskua. Ensinnäkin, hänen äänensä on aivan hirveä, ja lulut ovat täyttä roskaa, tyhjästä tepastua. Ne vain ovat niin... Tyhmiä. Toiseksi, Antti ei varmana oisi kuuluisa, jos ei olisi osallistunut Idolsiin. Eikä häntä faniteta sen takia että hän laulaisi hyvin, vaan sen takia, että "voi kun on ihana söpö antti!!". Ja tietääksen Cristian Forssia, joka tuli Idolsissa toiseksi, ei ole fanitettu läheskään yhtä paljon kuin Anttia, joka tuli kolmanneksi. Minusta se on outoa.

Älkää kuienkaan pahastuko, te jotka niin anttia rakastatte, ymmärrän jos pidätte hänestä, kaikilla saa olla oma mielipiteensä.

Flo Fly

• Ankeuttaja
A. T., jassoo.
« Vastaus #103 : Kesäkuu 14, 2005, 20:01:59 »
Minä en pidä Antti Tuiskusta. Eikä hän ole mielestäni mikään "komea poika" (ei siis lähelläkään petoa, jossa tässä sitä tarkoitettiin ;) ), musiikkikaan ei kauheasti, kröh, innosta. :/

Antti-faneja on monenlaisia. Jotkut ovat ihan sekaisin, puheenaiheet keskittyvät vain yhteen... Rahat menevät fanikamoihin... Mutta on myös hiljaisia faneja, kuuntelevat kotona Tuiskua ja kun sitä tulee radiosta, laittavat vähän kovemmalle... Mutta eivät ulkoisesti näytä sitä.

Antin laulut eivät ole sanoituksiltaan tai melodioiltaan niin vetäviä tai upeita... Lauluääni taas on hiukan outo, ei kammottama, mutta ei vedä kuuntelemaan lisää. Mielummin radion vaihtaa toiselle kanavalle, kun (mitenkäs tämän nyt kauniisti sanoisi... x) ) Tuiskun kappale valtaa radioaallot (pelkistettyä ja kohteliasta, muuten Antti-fanit voisivat hyökätä kimppuuni.. x) ). Kyllä, Antti suomen Justin. Katsokaas, kun en pidä hänestäkään. c(x

Mutta ei ole mitään väärää pitää hänestä, kaikilla on oikeaus mielipiteeseen, hyvä ettette kaikki ajattele samalla tavalla. :) Silti en myöskään vihaa niitä, jotka vihaavat AT:tä, kuulunhan itsekin heihin... (Anteeksi nyt vain.)

Antti Tuisku, siinäpä vasta mielipiteet jakava ihminen. (Okei, aika monet kai ovat tällaisia. :D )

Lilliputti

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #104 : Kesäkuu 14, 2005, 22:35:11 »
Antti.
Hmm...mulle tuo sana tuo mieleen jotain aivan muutaku pelkän "idolin" ja laulajan.
Antti on mulle enemmän ku esikuva.
En osaa sitä hirveesti sanoiksi pukea mutta tykkään.
Enemmän ku tykkään,mie arvostan Anttia todella.
Antista on tullu tärkeä osa minun elämää.

Perheen,sukulaisten ja tuttujen mielestä mie oon ihan sekasin.
Mutta edelleen...minkäs ittelleni ja tunteilleni voin.

-Karisma. Olemus. Se pilke silmäkulmassa, se hurmas minut jo sillon ku Anti vielä oli "se tavallinen Antti" ja töissä Siwan kassalla.
-Onhan se. Tai no..se riippuu miten kukin sanan "peto" määrittelee.
-Antti ei ole Justin Timberlake. Antti on Antti, eikä muuta tarvita.

Olisiko Antin ollut fiksua opiskella ensin joku veden pitävä ammatti ja sitten vasta hypätä musiikkibisnekseen? -Ei. Tämä on se mitä Antti halus tehä ja se sai siihen mahollisuuden,miksi sitä ois pitäny lykätä?
-Siitä, että ne kuuntelee/lauleskelee antin biisejä. Suuttuu aivan mielettömästi jos kuulee puhuttavan pahaa Antista ja osaa jok´ikisen yksityiskohdan ulkoa Antin elämästä:)

Dikcy

• Ankeuttaja
Re: Antti Tuisku
« Vastaus #105 : Heinäkuu 02, 2005, 20:01:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Valentina"
Minusta Antti poika on ihan söpö, hänellä on hyvä ääni, hänellä on karismaa, laulut on hyviä, mutta ne Musavideot. Pelkäsin, että Antilla on niissä jokin kohtaus kun hän niin paljon hytkyy... Minusta Antin viehätys on ulkonäöllistä. Hänellä on lappalaismaiset kasvot ja vaalea iho... Olen heikkona erikoisen näköisiin tyyppiin, joten suorastaa palvon häntä... (en julkisesti) ja hänen kipaleensa ovat parantuneet. Niissä on sisältöä. Ainoa, mikä hänessä häiritsee on se, että jotku bändit ja laulajat ovat jo kauan tehneet töitä sen eteen, joten tuo "hetkessä mega idoliksi ja parin vuotta kukaan ei tunne häntä"-juttu häiritsee... Muuten hän olisi hyvä, mutta on olemassa oikeasti hyviäkin, kuten esim. HIM joka on tehnyt menestyksen eteen kaikkensa. Levyn aioin ostaa,mutta en niin, että joku tuttu sen näkisi. Muutenkin pidän itseäni Antti faniuteen liian vanhana....

Antin viehätys muka ulkonäöllistä???
 Miten sitten perustelaan eräs kaverini, joka on sokea,
 kirjaimellisesti palvoo Anttia? Itse en keksi siihen muuta syytä kun sen että Antti osaa tehdä hyvää musaa. Tiedän kyllä joidenkin fanittavan Anttia tämän ulkoäön mukaan, mutta ei Rovaniemen pojan hyvät puolet lopu ulkonäköön. Musiikki on hyvää,Antti tanssii hyvin, joskin kyseisestä asiasta ollaan montaa miltä, Antilla on mahtava lavakarisma ja se esiintyminen on Antin "elemenntti" eli Antti on siinä täydellinen...
Ja miten voi olla liian vanha Antti-fani??? Ei Antin musiikki ole tarkoitettu vain niile "kiljuville pikku tytöille" vaan kuuntelee Anttia moni aikuinenkin...
Ja väite ettei kukaan tunne Anttia parin vuoden päästä on aivan täyttä paskaa. Minä en ainokaan aijo unohtaa Anttia, sen verran usein olen keikoille jonottaessani jäätynyt.
Vihjailu siitä, että Antti ei oikeasti ole hyvä ei ole kunnolla perusteltu, koska kukaan ei ikinä pysty määrittelemän sanoja "oikeasti hyvä" niin että se olisi kohdallaan edes puolen maapallon väestön määrästä.. Jokainen päättää itse mikä on itselleen oikeasti hyvää...

pesukarhu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #106 : Heinäkuu 05, 2005, 00:10:50 »
Jos olisin sanonut itselleni noin vuosi sitten, että joku Antti Tuiskun kappale on hyvä, olisin varmaan lyönyt itseäni.

nyt kuitenkin tilanne on toinen. Uudet sinkut Tyhja Huone ja Läpi Jään ovat saaneet minut harkitsemaan vakavasti Antin ceedeen ostamista. Antti on todella kehittynyt laulajana ja biisin tekijänä, ja varsinkin Tyhjan huoneen jälkeen arvostan häntä ihan toisella tavalla.

Antti on ansainnut paikkansa tähtitaivaalla.

AnniCa

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #107 : Heinäkuu 06, 2005, 23:27:50 »
En kutsu itseäni faniksi,mutta kyllä Antti oikeastaan kolahtaa.
Uudemman levyn sanoitukset ja kappaleet ovat huomattavasti parempia,kuin ensimmäisen levyn.

Antti on suloinen ja kuten hän itsekin on sanonut, osaa laulaa,mutta hänen laulutyylistään ei sitten tarvitse pitää.
Minä pidän ja sillä siisti.
Erityisen paljon ihastuin Tyhjä huone ja vieraat kasvot-biiseihin ;)

vicci

• Ankeuttaja
hum
« Vastaus #108 : Heinäkuu 07, 2005, 11:13:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Gerry"
En inhoa Antti Tuiskua, mutten todellakaan pidä hänen musiikistaan. Oli kyllä todella lapsellinen se pullojenheittely-juttu, ihan ärsytti, kun joitain keskustelufoorumeita selailin (en puhu nyt Vuotiksesta :P) ja suurinosa ihmisistä oli 'Ihan oikein sille. Olisin kyllä itekin heittänyt mielellään, kun se on niin homo.', tjsp. Jos ei Antti Tuiskun musiikki innosta, niin sittenhän voisi poistua paikalta? To-del-la lapsellista käytöstä, sanon minä.

kyllä olen täysin samaa mieltä. lapsellista. mutta sitten jos antin seksuaalisuudesta haluaa puhua, niin itse asiassa, mitä väliä sillä on? mun puolesta antti tuisku saa olla mikä tahansa, ei pelkästään antti vaan kaikki. toisaalt, mitä nyt jotain trendi lehden "viritä homotutkasi" juttuja uskoo (oh god no) ja siellä on kohta: jos mies tietää koska britneyn seuraava levy ilmestyy ja ihannoi madonnaa mies on homo".

ja anttihan kuuntelee britneytä ja on aina halunnut tavata madonnan. eikä minun mielestäni antin yksityisyydestä ole puhuttukkaan että olisi varmuutta että se olisi hetero. mutta niinkuin sanoin, mielestäni jokainen on arvokas, olihän sitten homo/lesbo etc.

Marsupieni

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #109 : Heinäkuu 07, 2005, 17:18:54 »
Minusta  tyyppi on ihan okei. En halua tietää on kuitenkin biisinä aika lelu. Musiikki video ärsyttää pahasti ja sitten itse biisin sanat:
(Hei hei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa?
(Hei hei)mikä sulla on, kun oot onneton, mikä sul on?
(Heihei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa?
(Hei hei)mikä sulla on kun oot onneton, ootko uskoton?
Ei, en ehkä halua tietää.

Kysymyksiä sen miljoona, sen jälkeen vaan että en taidakkaan haluta tietää. Minusta siinä on joku vika. Ehkä olen vain tyhmä enkä ymmärrä taidetta, mutta tuo biisi on kauhea.

Tyhjä huone ja Yritä Ymmärtää ovat parhaat biisit. Antti on erittäin valoisa persoona, sen mitä nyt hänestä tiedän. Ihan okei, mutta ei kuulu lemppareihini.

(Ja se homous, hän on tai ei ole, se on hänen asiansa)

Denila

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #110 : Heinäkuu 08, 2005, 19:31:20 »
Hmm.. Antti Tuisku. Hyvä-ääninen mies, keikalla olin sunnuntaina, ja kyllä, fanitan! Mun mielestä Antilla on hyvä ääni ja ihan hjuvan näkönen mies se on.. En kyl oo niin fani et lähettelisin fanipostia tai jotain.. Tykkään Antin musasta ja omistan sekä Ensimmäinen-levyn että Antti Tuisku-levyn! Eli molemmat "kunnon" levyt.

Sinkkuja en oo jaksanu ostaa ku niissä on yks tai ehkä jopa kaks kappaletta tai sitte joku musavideo, et niillä mä en tee paljo mitää.. Jos mut laitetaan samaan huoneeseen toisen Antti-fanin kans, ni kyllä juttua riittää! ;)

Muoks vaan: No sen verran sanon et en oo mikään hysteerinen fani. Osaan käyttäytyä keikoilla enkä ala heti kärvistää negatiivistä palautetta antavaa henkilöä. En todellakaan. Inhoankin niitä Antti-faneja, jotka pimahtavat, jos kuulevat Antista huonoa palautetta. Me muut Antti-fanit saamme p*skaa niskaan heidän takiaan.

Pähkinä

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #111 : Heinäkuu 10, 2005, 19:07:05 »
Sori ny vaa kaikille Faneille, mutta mielestäni Antti Tuisku on ärsyttävä. Kyllähän se poika iha nätti, osaa tanssia ja sillee, MUTTA se laulupuoli. Antti Tuisku ei osaa laulaa. En ole keikalla ollut, mutta laulu kuulosti epäpuhtaalta ainakin Idols:issa. Siinä se hyvän ja huonon laulajan ero sitten tuleekin esiin. Osataanko sitä laulaa keikolla oikeasti ja puhtaasti, siis ilman taustanauhaa. Kyllä sitä on helppo joilotta studiossa, jossa tietokoneella voi korjata näitä ei toivottuja epäpuhtauksia. Luulisin voivani antaa tälläisen tuomion viiden viulun vingutus vuoden jälkeen.

Tämä nykyajan tekniikka mahdollistaan sen, että myös ne "kivat, mukavat ja söpöt" pojat pääsevät lauleskelemaan. Esimerkkinä nyt sitten eräs edellä mainittu henkilö. Justin Timberlake on samaa maata, (jenkkilä?) versiona vain.

Opettelisi Antti laulamaan, niin sitten siitä joilotuksesta sataisi tullakkin jotain, oikeasti. Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Musiikista vielä. Laulujen sanat, naurettavat. Aivan käsittämättömät. Biisien melodia, kertosäkeessä minusta ne "koukut" ovat. Esim. Hei hei mikä sulla on...jne. Muuten tylsää jankutusta. Suunnattu selvasti kersoille ja erikoisesti tyttö- sellaiseille.

Ai mistä Antti fanin tunnistaa? No siitä, että jos puhut Antti Tuiskusta negatiivisessa valossa, niin saat kimppuusi kamalan lauman Tuiskua fanittavia pikku likkoja. Hengenvaarallista.

Elikkäs puoletani se Antti saisi mennä takaisin sinne Alepan kassalle, [vai missä se nyt oli töissä..imv..] tuiskuiseen lappiin. Faneille tiedoksi, kuunnelkaa mitä haluutte se ei oo mun aisia.  

Ja vielä lopuksi pieni tiedote: En jaksanut lukea kaikkia viestejä.

Kiitos ja Näkemiin.

Tiliut

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #112 : Heinäkuu 10, 2005, 20:05:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Pähkinä"
Antti Tuisku ei osaa laulaa. En ole keikalla ollut, mutta laulu kuulosti epäpuhtaalta ainakin Idols:issa. ... Kyllä sitä on helppo joilotta studiossa, jossa tietokoneella voi korjata näitä ei toivottuja epäpuhtauksia

Ehkäpä Idolsissa Antin laulu ei ollut paras mahdollinen - myönnän, vaikka fani olenkin. Mutta otetaan huomioon, että siitä kun Antti ekan kerran telkussa oli, on kulunut kohta kaksi vuotta (nyt kun ajattelee, niin hui, miten pitkä aika!), ja kyllä Antin ääni on parantunut. Ekasta ja tokasta levystä ei voi samassa lauseessa puhua, vaikka minä tykkään molemmista. Ja ei, tietokonemuokkauksista ei ole kyse. Yhdesti olen keikalla ollut, ja hyvältä kuulosti, ja näytti ;)

Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Kyllä Antilla on varttuneempiakin faneja. Vierailemalla anttituisku.net:in foorumilla sen huomaa. Sieltä löytyy myös kolmikymppisiä faneja, vaikka      
enemmistö toki on nuorempaaa. Vaan miten vanhaa yleisön/fanijoukon pitäisi olla, kun on kyse pääasiassa nuortenmusiikista?

Musiikista vielä. Laulujen sanat, naurettavat. Aivan käsittämättömät. Biisien melodia, kertosäkeessä minusta ne "koukut" ovat. Esim. Hei hei mikä sulla on...jne. Muuten tylsää jankutusta. Suunnattu selvasti kersoille ja erikoisesti tyttö- sellaiseille.

Minäkään en kaikkien laulujen sanoituksista pidä. Monet ovat sellaisia "jollonjollonlillunlallun"-tyyppisiä. Mutta nuo koukut ovat minusta hyviä ^^  Ja melodia, taustatilpehöörit ym, niistäkin minä pidän. Mutta jos ei popista pidä, niin enpä usko tuon oikein iskevän. Minusta biisit eivät ole varsinaisesti suunnattu "kersoille", tahi riippuu siitä, mikä lasketaan kersaksi...

Ai mistä Antti fanin tunnistaa? No siitä, että jos puhut Antti Tuiskusta negatiivisessa valossa, niin saat kimppuusi kamalan lauman Tuiskua fanittavia pikku likkoja. Hengenvaarallista.

Voi olla, että monet faneista ovat juuri tuollaisia, mutta yleistys on paha asia, hyi. Minä esimerkiksi en ole heti hyökkäämässä kimppuun (vaikka tästä viestistä voi sellaisen vaikutelman saadakin :P). Yleensä, jos joku sanoo jotain negatiivista Antista, tyydyn vain "tekouhittelemaan" ja kysymään, että mikä vika Antissa on. Luulempa, että monen muunkin artistin/bändin/ym. fanit ovat juuri tällaisia, eivät suinkaan lihakirveen kanssa heiluvia fanaatikkoja ^

Juu, ja anteeksi, etten käyttänyt nuita apukysymyksiä, vaan lainausta. Mielestäni niihin oli helpompi vastata ;)

PunainenSammakko

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #113 : Heinäkuu 14, 2005, 17:32:31 »
yääh...
surkea. Kaikki sanoo:
Antti, ihana, niin söpö. Antti, muisku! Oi, se on nii älyn hyvä laulaan, hyvä hyvä antti...
ei kestä, ei ei ei.
täytyy pojalle hattua nostaa, kehittynyt se on, mutta mä inhoaaaaan sen vikinäääntä. Anteeksi AT fanit. *torjuu taialla (tomatius liikkumatius) naamaansa lentävät mädät tomaatit jotka tippuvat kärähtäneinä maahan., -oho, tuota, taikasauva on kai epäkunnossa, piti vain jämäyttää ne ilmaan niin ettei ne liiku..*
Mutta ei, minä inhota antti tuisku.
*saa naamaansa mädän luumun*
sisko tykkää
serkku tykkää
äiti tykkää
isä tykkää
kaverit tykkää.
bestis tykkää.
MINÄ EI TYKKÄÄ!
olenkohan liian ankara?
*saa naamaansa purukumin*
oi oi. siis en pidä antista koska
-antti tuisku ei osaa laulaa.
-antti tuisku laulaa kuin tyttö
-minusta ainakaan antti ei ole söpö...
+ poika on kehittynyt
+ kun tuiskua kuuluu radiosta, enään ei tarvitse tukkia korvia
+ kyllähän sen ääni joskus mörenee?

// Juu, enterillä on oma tarkoituksensa, mutta se ei silti tarkoita, että kaikkien lauseiden välissä tulisi olla tyhjä rivi. Sekään ei ole kivaa, että sitä painetaan joka lauseen lopussa. Muokkasin tyhjät rivit pois. - Villi Lohi

Dikcy

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #114 : Elokuu 14, 2005, 13:44:22 »

Opettelisi Antti laulamaan, niin sitten siitä joilotuksesta sataisi tullakkin jotain, oikeasti. Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Minä ainakin päättelen tuosta sen, että Pähkinän ihmistuttavat muistuttavat kaikki toisiaan ja muutenkin tuolla alalla aika suppea valikoima ihmisä. Itse olen 100% Antti-fani, mutta kestän kyllä (välillä aika läheisetkin) ihmissuhteet henkilöihin, jotka eivät antista pahemmin välitä. kestän siis Anttiin kohdistuvan kritiikin. itse tunnen jopa viiskymooisen antti-fanin, kekoilla kyseiseen hahmoon törmäsin. ja tiedän myös lukuisia 20-30 vuotiaitakin Antti-faneja, että silleen. ja vaikka olenkin Antti-fani, en ole kymmonen vaan 14, enkä ole heti yrittämässä murhata sitä henkilöä jolla on negatiivisia ajatuksia Anttista.

Sainpahan tuonkin sanottua... XD

Celdaen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #115 : Elokuu 15, 2005, 23:45:16 »
Antti Tuisku,suomen turhin julkkis -kisan kärkikaartilainen.

Äijä ei missään vaiheessa ole saanut kunnollista biisiä aikaiseksi. Tähän astiset veisut kuulostavat sen verran epäheteroilta että voin valehtelematta sanoa että olen jokaista biisiä ensimmäistä kertaa kuullessani(mikäli en tietänyt antin olevan asialla) että laulaja on nainen.

Säälittävää tusinapoppia musiikkina, tätä on ollut markkinoilla jo vuosikymmeniä,eikä mitään uutta ole genreen tuotu ensimmäisen poppilevyn julkaisemisen jälkeen.

Poissa Tuskanenkeli

• Hirnyrkki
Antti Tuisku
« Vastaus #116 : Elokuu 17, 2005, 16:34:49 »
Tuo homous-juttu ainakin minua ihan tajuttomasti ärsyttää. Minusta ainakaan ei liiemmin vaikuta laulajan taitoihin, jos tämä on homo, ja muutenkin - eikö se ole ihan sama, mikä ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on, jos kyseessä on musiikki? Minä en ainakaan voi sanoa biisin kuultuani että "kyllä olen varma, että tämän esittäjä nyt ei ollut hetero".

En ole oikeastaan ikinä minkäänlaisesta popista pitänyt (Depeche Modea ei lasketa eikä Nine Inch Nailsia eikä vastaavia, mikäli joku haluaa laskea ne popiksi), joten Antti Tuisku ei ole liiemmin ikinä kiinnostanut. Ikävää tosin, millaisen kuvan näistä faneista saa..

Mielestäni Antti Tuisku on kuitenkin n. 10 vuotiaitten penskojen Idoli, en tunne ketään esim. kaksikymppistä Tuisku fania, joten mitä me voimmenkaan päätellä tästä.

Luulisin, että kysymys on varmaan siitä, että ne 10-vuotiaat pitävät vähän suurempaa ääntä faniudestaan. Aikuisemmat ihmiset eivät yleensä julista kovaan ääneen julkisilla paikoilla kuinka Antti Tuisku on niin ihana.

Lainaus käyttäjältä: "Chandler"
Eikä se mikään turha julkkis ole, jos kerta on laulaja. Samalla lailla Tarja Turunenkin on täysin turha.

Pakko tähän vielä kommentoida Nightwishin ihailijana. En laittaisi Tuiskua ja Turusta aivan samaan kategoriaan, kun otetaan huomioon, että Tarja on todella opiskellut klassista laulua ja niin edelleen. Varmaan muutenkin pidempään laulua harrastaneena parempi laulaja. Tosin julkkisten turhuudesta ei nyt voi sanoa mitään, tavallaan kaikki julkkikset ovat turhia. Mitä hyötyä meille on siitä, että Tarja Turunen esiintyy tv:ssä?

En taas osaa selittää pointtiani selvästi, joten älkää ottako loukkauksena tai minään.
Here's looking at you, kid.

Poissa Gwindorfyel

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Antti Tuisku
« Vastaus #117 : Syyskuu 16, 2005, 15:18:52 »
En pidä. Tylyssä yksinkertaisuudessaan, tuossa on koko jutun idea.
En pidä. Syitä?No, yleensä sellaiset minkä takia nyt jostakusta laulajasta ei pidetä. Mielestäni hänen lauluissaan ei ole ideaa, turhalta luritukselta ne mielestäni kuulostavat, vaikka täytyy kyllä myöntää etten taida olla häneltä kuullu kuin kaksi kipaletta.
Tämän En halua tietää, ja jonkun toisen jota en kyllä muista.

Minusta on tyhmää arvostella häntä sen perusteella, että ääni kuulostaisi naisen ääneltä, ja että sen takia hän olisi jotenkin huono?!
En kyllä itsekään tykkää hänen äänestään, mutta en sen takia, vaan sellaisen takia, ettei se kuulosta laulamiselta. Vaikka joku sitä laulamiseksi sanoisi, ei se ainakaan hyvältä kuulosta.

Liikaa tietokoneella miksausta, menee jos uskottavuus.
No, tähän ei-pitämiseen on myös osasyynä se, että en yleensäkään tykkää pitää asioista, joista tykkää noin kolmasosa Suomen teineistä..
Aluksi pidin Antista, kun Idolsia katsoin, mutta heti kuultuani hänen ensimmäisen singlen (jota olin, uskokaa tai älkää odottanut paljon) en voinut enää sietää.
Odotin, että jospa hän tekikin vain ensimmäisenä huonon laulun, mutta kun jo toinenkin oli kamala, niin en ole enää jaksanut kuunnella, ja jos radiosta/tv: stä tulee hänen musiikkiaan, valitettavasti vaihdan kanavaa.

No, kaikkiahan ei voi miellyttää, se on ihan selvä juttu.
Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist

Poissa Cayenne

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #118 : Syyskuu 18, 2005, 20:04:31 »
Mielestäni Antti Tuisku on yksinkertaisesti yliarvostettu laulaja. En oikeasti ymmärrä mikä hänessä muka on niin ihmeellistä.
Kyllä häneltä varmasti jonkinlaista lauluääntä löytyy, mutta en voi olla olematta sitä mieltä, että hän on niin suosittu lähinnä ulkonäkönsä takia (vaikka minä en hänen ulkonäöstään pidä, en sitten yhtään).
Tuiskun musiikkia en voi sietää, ei sen takia että se on hänen musiikkiaan vaan sen takia, että en yleisesti ottaenkaan voi sietää sellaista musiikkia..
Ja siitä, että sanotaan, että Tuisku olisi homo, se ei todellakaan vaikuta hänen musiikilliseen lahjakkuuteensa tai muuhunkaan mitenkään, vaikka olisikin.. Enkä sitä paitsi usko, että hän on.
Joka tapauksessa, en pidä enkä ymmärrä, mutta jokaisella mielipiteensä.

eicchaa

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #119 : Lokakuu 02, 2005, 22:28:52 »
Mielipiteeni tiivistyy aikaisemmin kirjoitetuissa viesteissä jo aika hyvin. Tuiskusta en pidä, suorastaan ärsyynnyn. Ärsyttävä ääni ja huonot biisit ja pissisteinix-fanit, huonot esiintymiset ja (kavereille ja sukulaisille) tulleet huonot kokemukset ovat vakuuttaneet mielipiteeni oikeiksi.

Tässä taannoin serkunserkkuni (kuulostaa kaukaiselta mutta tunnen kuitenkin tyypin suhthyvin juu) voitti kilpailussa tapaamisen Antti Tuiskun kanssa. Tapaamisen piti kestää vähän pidempäänkin, mutta tosiasiassa tapaaminen meni niin, että Antsa tuli, otettiin kuva lehteen ja Antsa lähti.

Hyviä esiintymisiä en ole Tuiskulta nähnyt. Elämä Lapselle-konsertissa vedettiin playbackina oikein näyttävät koregrafiat tanssijoiden sun muiden kanssa. Harmi vaan ettei oikein sopinut biisiin ja muutenkin.

Eiköhän tässä nyt ollut jo perusteluja, nyt lähden nukkumaan.

Dikcy

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #120 : Lokakuu 09, 2005, 11:01:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuskanenkeli"

En laittaisi Tuiskua ja Turusta aivan samaan kategoriaan, kun otetaan huomioon, että Tarja on todella opiskellut klassista laulua ja niin edelleen. Varmaan muutenkin pidempään laulua harrastaneena parempi laulaja.

Vaikka Tarja onkin opiskellut klassista musiikkia ja olettettavasti aika paljonkin, se ei ole suomen ainoa julkkis joka niin on tehnyt... Anttikin on sitä opiskellut ja ihan kunnioitettavasti. Ja se, että Tarja olisi paremoi laulaja kuin Antti vain sen takia kun on laulanut pidempään on aika.. hmm.. oudosti sanottu. Tarjahan on Anttia vahempi??

sorry,jos joku loukkaantu, ei ollut tarkoitus..

Alyssa

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #121 : Lokakuu 09, 2005, 23:40:56 »
Heh, olin tänään ja eilen Antin keikalla laivalla. Olen ollut yhteensä neljällä keikalla nyt ja yksi asia on ainakin yhteistä jokaisella: Kun kyseessä on Antti Tuisku, viattomista teinitytöistä tulee eläimiä. Tönimistä, kiljuntaa, hysteriaa... Siinä ihan oikeasti pelotti välillä, ainakin pienempien puolesta, kun siellä oli polvenkorkuisia 7-vuotiaitakin.

Mikä siinä Antissa sitten viehättää? Minusta sellaiset, jotka eivät ole olleet keikalla, eivät voi vielä tosissaan ihmetellä herran suosiota. Antti on nimittäin Showmies isolla S:llä. Keikat ovat viihdyttäviä ja hän ottaa yleisönsä, flirttailee ja tuntuu katsovan jokaista silmiin. Se on taito sekin, jota pitäisi kunnioittaa. Oikeastaan aika vahva taito, sillä Antin muut kyvyt saavat ihmiset sulkemaan silmänsä siltä, että laulu tulee sunniteltuna playbackina (suunniteltuna koska siinä on taukoja yleisölaululle) ja tanssijoiden askeleetkaan eivät oikein osu yhteen.

Minusta Antti Tuisku on ok. Olisi parempi, jos tanssisi vähemmän ja keskittyisi laulamaan ilman nauhaa. Eikä näyttelisi niitä pervoiluliikkeitä pikkutyttöjen edessä tai kysyisi tyyliin "käyttekste kuumana?". Ehkä vanhemmalle yleisölle, mutta ei sellaiselle, missä keski-ikä on 11 tai 12.

Antin bändin jäsenet on muuten hauskaa porukkaa. Sain nimmarin syntsan soittajalta ja juttelin rumpalin kanssa tänään laivalla ;) Ja basisti on parempi kuin Antti itse.

Feslin

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #122 : Lokakuu 10, 2005, 21:09:13 »
Antti tuntuu mukavalta. Yhden CD-levyn omistan, toista en tahdo. No miksi en? No, yksinkertaisesti kyllästyin Antin biiseihin. Antti ei ole mielestäni mikään syötävän söpö heppu, mutta menettelee.
En tajua, miksi jotkut tytöt täysin pimahtaneita Anttiin? Siis tarkoitan että he ovat kuin eläimiä Antin tapaessa.

Antti ei ole niitä viehättävämpiä miehiä, kuten joidenkin mielestä. No, huvittava hän on silti. Hauska heppu. Pidän Antin luonteesta ja niin edelleen ja niin edelleen.

anqqel

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #123 : Marraskuu 05, 2005, 21:47:40 »
Idolsissa en edes huomannut koko Tuiskua. Kohta kun aloin kuulemaan siitä kaikkea ja niin edespäin. Kaverini oli yhtäkkiä hänen faninsa ja yritin olla muka normaali. Ei onnistunut. On inhottavaa, kun kaveri tykkää ääliöstä laulajasta. (sori...) Minä en pidä hänen laulustaan kovinkaan. Oikeastaan se on huomaamatonta. Se kuulostaa niin... Niin... niin joltain 12 -vuotiaan pojan laululta. Siinä on sellainen... käheys. Tai ei. Jos joku ymmärtää niin ymmärtäkööt. En osaa millään paremmin selittää.

Ja sitten, mitä siihen luonteeseen tulee ei oikein innoittavaa. Tällä viestilläni ei ollut mitään tarkoitusta loukata niitä faneja.  (ja mitenhän hän niitä faneja niin paljon on saanut?)

Kikaya

• Ankeuttaja
Niin ja näin.
« Vastaus #124 : Marraskuu 08, 2005, 18:53:35 »
En pidä Antti Tuiskusta naismaisen lauluäänensä ansioista ja siitä että hän tuli suomen Idolitaivaalle Idolsin ansiosta. Sieltä nousee mielestäni vain säälittävät pyrkyrit jotka eivät osaa toteuttaa unelmiaan vaan odottavat että ne tulevat suoraan nenänsä eteen kuin tarjottimella.
Sitten taas Herra Tuiskuun. Laulut ovat hyviä, mutta ei hän niitä itse ole tehnyt. Ulkonäkö on (ONHAN !) todella hyvä, muttei sillä päästä pitkälle. Antti Tuiskusta pitävät ikäluokka 5-18. Joka ei ole hyvä. Teinityttöihin ja ala-asteikäisiin tämä vielä tepsii mainioiten.
Karismaa löytyy, mutta onko Antilla sitä, mitä idoli tosissaan tarvitsee ?

Frigo

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #125 : Joulukuu 11, 2005, 22:58:09 »
Lainaus
ja siitä että hän tuli suomen Idolitaivaalle Idolsin ansiosta. Sieltä nousee mielestäni vain säälittävät pyrkyrit jotka eivät osaa toteuttaa unelmiaan vaan odottavat että ne tulevat suoraan nenänsä eteen kuin tarjottimella.

Mutta eikö se nyt ole ihan luonnollista, että jos eteen tulee tuollainen mahdollisuus, niin siihen tartutaan? Täysin ominavuin tähdeksi kun on todella vaikea kivuta, ja onhan Tuisku tehnyt Idolsissakin hemmetisti töitä saavuttaakseen sen missä nyt on. Minusta on tyhmää arvostaa artistia vähemmän sen perusteella, miten hän nousi kuuluisuuteen.

Tuisku, joo. Pidän äänestä, mutta hänen kappaleensa ovat niin pirun yksitoikkoisia ja tylsiä, että melkein itkettää kun niitä kuuntelee. Lyriikat ovat naurettavia ja melodiat todella laimeat, sinällään sääli koska muuten kuuntelisin ihan mielelläni.

Alyssan viestistä tuli mieleen, että Tuisku livenä tosiaankin on jotakin, joka on vain pakkoa kokea. Juuri se hänen luonnollinen olonsa, flirttailu ja että hän tosiaan tuntuu huomaavan joka ikisen katsojan erikseen. Enkä edes ollut keikalla, vaan katselin kun hän kävi laulamassa yhden ainoan kappaleen. Se oli niitä hetkiä jolloin en pätkääkään ihmetellyt, miksi hän on niin suosittu.

Lainaus
Tapaamisen piti kestää vähän pidempäänkin, mutta tosiasiassa tapaaminen meni niin, että Antsa tuli, otettiin kuva lehteen ja Antsa lähti.

Tällaiseen Antti tuskin voi itse paljoakaan vaikuttaa, hänen aikataulunsa ovat etukäteen suunnittelut, ja niiden mukaan on elettävä. Ainakin olettaisin.

fani

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #126 : Joulukuu 12, 2005, 17:34:22 »
Mä en Antista kauheesti tykkää...ensin kun kuuntelin sen kappaleit se kuulosti ihan hyvältä, mut nyt oon kyllästyny sen kappaleisiin. Ne on jotenkin kaikki samantyylisii ja mielestäni tylsiä...Onhan se ihan hyvän näköne, mutta ei mitenkää söpöin kaikist maailmam pojist/miehist. Uskon et aika monet on sen faneja sen söpöyden takia. Ja tosta sen laulutaidosta, musta idolsissa oli kyl parempiakin laulajia kun Antti.

Elene Yönsininen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #127 : Joulukuu 12, 2005, 18:22:57 »
Tuisku...yäääääääääkh. Hyi hiiskatti. Ällö äijä, sanoi Saphire Tulenpunainen (joka jostain kumman syystä on bestikseni...^^) mitä tahansa...ja takaan ja alleviivaan että Saffy saa köniinsä jos vielä yrittääkin vihjailla minun (siis minun, vannoutuneen hevarin, nyt ja iankaikkisesti) joskus hamassa menneisyydessä olleen Peräruisku-fani *piiloutuu Antti-faneilta* Anteeksi vaan, tyypit, ei millään pahalla. Oli pakko. Joo joo, olen kiero ja nyt saan varmaankin kaamean haukkuvyöryn kaikilta noin 10-12 vuotiailta Antti-ihQuttajilta (hiiskatti minä inhoan tuota sanaa). Siitä vaan, odottakaa että haen kilven.

Ugh. Ellu-täti on puhunut. Nyt se kilpi...

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
Antti Tuisku
« Vastaus #128 : Joulukuu 12, 2005, 22:46:35 »
Minä en pidä. En ole pitänyt enkä tule koskaan pitämäänkään. Liian ylikaupallistettua ja muuta. Liikaa tyrkyllä, mainoksia joka puolella, kuvia joka puolella, ihkuttajia joka puolella. Ei millään pahalla ketään kohtaan.

Tuiskun musiikki ei iske minuun. Popista en liiemmin välitä. Huono laulaja Tuisku mielestäni kumminkaan ei ole. Ihan mukava ääni, ehkä, mitä minä siis olen kuullut, naismainen. Ainakin ennen oli. Enää en tiedä. En ole kuunnellut. Ulkonäkö menettelee, naamasta näkee mitä musiikkigenreä edustaa. Ja Tuisku ei ole Suomen Timberlake. Niissä kahdessa ei ole muuta samaa kuin samalla kirjaimella alkava sukunimi.

IRC-galleriassa on mielestäni kumminkin mennyt Tuiskun haukkuminen vähän jo yli. Mielipiteitään ei saa sanoa, kun joku on jo sanomassa 'Toi on Tuisku-fani, kun se puolustaa sitä'. Todella yliammuttua. Ja Tuisku-vastaiset yhteisötkin kyseisessä paikssa. Ampukaa Antti Tuisku Kuuhun. Eh.. Menisivätpä he kotiin kasvamaan aikuisiksi...

Minä olen puuhunut. Hyvää yötä.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
Antti Tuisku
« Vastaus #129 : Joulukuu 13, 2005, 10:37:49 »
4 kertaa olen Antin nähnyt livenä, ja omistan ensimmäisen hänen cd:nsä. En silti ole mitenkään fanaattinen fani, en edes fani. En oikeastaan pidä kamalasti Antin musiikista, mutta minusta hän on ihan söpö ja on tehnyt paljon työtä sen eteen että on saanut nykyisen maineensa.
Noita ihmisiä joilla on asenne "antti on tullut idols ohjelmasta, joten se on täys pee" en ymmärrä. Jokainen on tullut jostain, on sitten tullut ohjelmasta,kadulta,tuttavien kautta- kaikki ne tulevat jostain.

En myöskään ymmärrä Antti Tuisku on homo ajatusta. Entä sitten, mihin se vaikuttaa. Kateellisten panettelua jos voin sanoa.

Antti tuiskun kappale: lämmin lumi peittää maan, on minusta aivan ihana. Se on oikeastaan ainut kappale josta pidän hyvin paljon. Ihana jouluinen kappale.

Antilla on paljon faneja, kaikki eivät tykkää, joka on tietysti ihan luonnollista. Eivät kaikki tykkää Ville Valostakaan.

Minusta Antti on söpö, ok laulaja jolla on kympin pemppu;)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

lost

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #130 : Joulukuu 13, 2005, 20:49:47 »
Antti tuiskusta pitävät vain 8-12 vuotiaat tytöt jotka pitävät häntä maailman ihanimpana miehenä. :S

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
Antti Tuisku
« Vastaus #131 : Joulukuu 13, 2005, 21:21:31 »
Lainaus käyttäjältä: "lost"
Antti tuiskusta pitävät vain 8-12 vuotiaat tytöt jotka pitävät häntä maailman ihanimpana miehenä. :S

Ja sinä perustelet tämän miten? Hienosti muotoiltu lause, mutta täyttä potaskaa.

DeadLetters

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #132 : Joulukuu 14, 2005, 19:08:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Jessie"
Lainaus käyttäjältä: "lost"

Ja sinä perustelet tämän miten? Hienosti muotoiltu lause, mutta täyttä potaskaa.

Olet kuule, Jessie, aivan oikeassa!
Itse olen 14 vuotta, eli 2 vuotta tuota Lost:n 12 vuotta vanhempi!
Että juu, Lost, miten perustelet tämän?
Minusta Antti on toinen niistä MAAILMAN IHANIMMISTA MIEHISTÄ!
Että revi siitä, Lost!

lost

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #133 : Joulukuu 15, 2005, 21:19:15 »
DeadLetters ja Jessie: Silti Antti Tuiskusta pitävät siksi koska se on "toinen niistä MAAILMAN IHANIMMISTA MIEHISTÄ! " se musiikki sitten on täyttä paskaa ei millään pahalla.

// Villi Lohi poisti turhan lainauksen.

DeadLetters

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #134 : Joulukuu 16, 2005, 18:18:43 »
lost: Miusta Antti ja Lauri Ylönen on maailman ihanimmat miehet, ja tuo Tuiskun musa on ihanaa enkelten laulua!
Ja mie en piä Antista VAAN sen takia et se on toinen maailman ihanimmista miehistäni, vaan kokonaisuuden perusteella!

// Ja tääs lähti turha lainaus sekä epäasiallinen kommentti - Villi Lohi

Poissa Evie

• Köynnös
  • Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #135 : Joulukuu 17, 2005, 11:41:42 »
Omasta mielestäni Antti Tuisku ei osaa laulaa..kuulostaa ihan naiselta. Ei millään pahalla Antti-faneja kohtaan.;)
tunnen muutaman vanhemman Antti-fanin, mutta yleensä he ovat kyllä pikkutyttöjä.
Maybe I'm blind.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
Antti Tuisku
« Vastaus #136 : Joulukuu 19, 2005, 15:47:17 »
Lainaus
Silti Antti Tuiskusta pitävät siksi koska se on "toinen niistä MAAILMAN IHANIMMISTA MIEHISTÄ! " se musiikki sitten on täyttä paskaa ei millään pahalla

Yleistäminen on äärittömän typerää, vai tarkoitatko että kaikki Antti fanit jotka sinä tunnet, pitävät hänestä siksi koska hän on toinen niistä maailman ihanimmista miehistä? Älä yleistä sillä kaikki antti fanit eivät niin ajattele.

lost

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #137 : Tammikuu 15, 2006, 10:47:44 »
Joo, minä en sano enään mitään. -.-

lallu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #138 : Tammikuu 15, 2006, 22:25:31 »
Antista huokuva karisma on houkutteleva, hänessä viehättää eristyisesti positiivinen asenne elämään. Tykkään Antin luonteesta, hän on mukava, terveellisesti itsekäs, rakastava, iloinen, omantiensäkulkija ja sopivasti järkevä miehen alku. Antin ulkonäkö on myös hyvin kiinnostava, mies osaa pukeutua siististi ja hänen naamatauluaan on ilo katsella. Antilla on kaunis hymy ja silmät vangitsevat katsojan. Tykkään Antin tyylitajusta, joka on aikuistunut ajan myötä.

Onhan se Antti aika peto, kaikkine pimeine puolineen. Tämä paljastus "Voisin poseerata alasti, alastomuus ei ole minulle vieras asia" on hyvä osoitus pedon maineesta. ;)

Anttia ei mielestäni voi verrata kehenkään, ei sitten Timberlakeen taikka Jacksoniin. Hän on aivan oma persoonansa ja kiinnostava sellaisena.

Ehkä olisi viisasta kehittää itselleen ensin joku veden pitävä ammatti, mutta luulenpa Antin pystyvän opiskelemaan myöhemminkin. Se jää nähtäviksi, että olisiko se ollut oikea teko.

Ei voi sanoa mistä Anttifanin tunnistaa, meitä on monia ja monenlaisia. Ei ole vain yhtä suurta joukkoa, niin kuin jotkut olettavat. On niitä ulkonäön fanittajia ja epämukavia tyyppejä, mutta löytyy todella paljon myös Antin kokonaisuudesta tykkääviä ja järkeviä faneja. Voiko näin nyt sanoa.. :)

Sohvilainen

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #139 : Tammikuu 16, 2006, 16:42:56 »
Minä inhoan Antti Tuiskua. Hänella on mielestäni kauhea lauluääni. Telkkarista kun katson Antin keikkoja joskus, niin eihän se melkein koskaan laula oikeasti. Aina vain playbackia. No, pakko "laulaa", kun ei muuta osaa. :) Alunperinkään Antti ei mielestäni ollut mitenkään hyvännäköinen. Nykyäänkin hänen uusi tyylinsä on aivan kammottava. Hirveä sliipattu letti.

Stargazer

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #140 : Maaliskuu 12, 2006, 19:21:02 »
Antti on kamala tenityttöpoppari, joka kuvittelee koko maailman rakastavan itseään. En usko niin olevan.
Onneksi Antti ei ole ollut paljoa esillä viime aikoina.

Kaikkien kappaleiden sanoitukset ovat niin älyttömät, varsinkin sen ensimmäisen levyn.

Ne ovat kamalaa valitusta, jos minulta kysytään.

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Nihilisti.
Antti Tuisku
« Vastaus #141 : Maaliskuu 13, 2006, 21:03:57 »
En ymmärrä, miksi mainoksissa sanotaan Antin olevan Suomen suosituin miesartisti, jos kerran jokainen jolta kysyy mielestä Antti on kauhea. Itse pidän Antti Tuiskusta, vaikkei suosikkini olekaan. Miksi muuten aina kaikkia komeita henkilöitä sanotaan heti homoiksi? Ja vetoan nyt teihin, Antti EI OLE paha ihminen, jos ette pidä hänestä, se on ok, mutta jos ette edes tunne häntä, on väärin sanoa, että tämä on täysi idiootti.
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Coccinelle

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #142 : Maaliskuu 19, 2006, 12:39:38 »
Hmm. En tykkää kyseisen tyypin musiikista, en ole koskaan pitänytkään. Tai no joo, Idolsin aikoihin se oli minun lempparini, mutta isosiskoni aivopesi minut Tuiskua vastaan. x3

Musiikki. Hmmm. Se on vain jotain niin ihmeellistä, negatiivisessa mielessä. En tykkää siitä yhtään, jos radiossa kuulutetaan että seuraavaksi Antti Tuiskun kappale, on pakko vain sammuttaa radio. En kestä sitä ääntä enkä sitä musiikkia.

Mutta silti minua ärsyttää ihmiset, jotka ovat tyyliin "AMMUTAAN ANTTI TUISKU KUUHUN!" tai jotain muuta vastaavaa. Antti on laulaja siinä missä muutkin ja yksi ihminen tuhannen muun julkkiksen seassa. Miksi häneen tartutaan niin kovasti? On varmasti monta muutakin huonoa bändiä ja laulajaa, mutta silti kaikki ei-Tuisku-fanit tuntuvat solvaavan vain häntä. Toisin sanoen, ihmiset on jakaantuneet kahteen ryhmään. Ne, jotka palvovat maata Tuiskun jalkojen alla, sekä ne, jotka olisivat valmiita vetämään Tuiskun vessanpöntöstä alas.

En halua sitten loukata kenenkään Tuisku-fanin mieliä, ilmaisin tällä vain oman mielipiteeni. Että semmosta. :3 Kaikki saa tykätä mistä tykkää, minuun tämä musiiikki ei iske.

Madvampire

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #143 : Maaliskuu 21, 2006, 07:39:02 »
Pidin Antista aikanaan,idols aikoina siis. Mutta sen jälkeen nousi minusta hänellä päällä ja näen hänet vain...noh en ala nyt kirvaamaan kunnolla. Ihana ääni hänellä on vieläkin (kieltämättä naisen kuuloinen) mutta se hukkuu sen persoonan ja musiikki tyylin alle.

Shine of darkness

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #144 : Huhtikuu 04, 2006, 15:47:26 »
Olen Antti-fani (jo 12 julistetta ja yksi kouluaine) ja mielestäni Antti ei ole Suomen Justin vaan paljon parempi! Enkä myös tajua antin äänen vähättelyä tai naiselliseksi haukkumista, aivan mieheltähän kuulostaa.

Tanssi on upeaa, ne jotka haukkuvat sitä, voisivat koittaa ja saisimme kaikki fanit nauraa heidän kaatumisilleen.

Biisit ovat oikeastaan peruspoppia, mutta hyvää sellaista, laulaääni muuttaa huonoimmankin biisin ihanaksi

No pittee menn

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #145 : Huhtikuu 04, 2006, 16:05:11 »
Minäkin olen Antti-fani, omistan hänen kaksi levyään, mutta ensentään joulu-levyä, joka nyt minun mielestäi on pientä liioittelua. On niitä joululaulu-levyjä jo aivan tarpeeksi.
Mutta siis. Antti. Minun mielestäni hyvä "löytö" Idolsissa, en olisi uskonut että ne oikeasti voivat menestyä.

Pidän Antin karsimasta ja erilaisuudesta. Hänen tanssinsa ovat kivan piristäviä, jopa naurettavia, mutta ei, en mene haukkumaan idoliani.
Antilla ei ole noussut maine päähän ja hän on kiva ja ystävällinen haastatteluissa.
Tiedän että kaikki eivät pidä Tuiskusta, mutta että tarvitseeko sitä koko ajan olla haukkumassa. Ei,ei tarvitse.

Antin biisit käsittelevät suurin osa rakastumista, pettämistä ja jättämistä, mutta myös muita aiheita, kuten julkisuutta. Mitään sen suurempaa asiaa kappaleissa ei ole.
Niin. Pidän Antista.
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Qinex

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #146 : Huhtikuu 21, 2006, 15:53:11 »
Myönnän, pidin aikoinaan. Nykyään enemmänkin inhoan. Ei mielestäni ole ulkonäköä eikä kunnollista lauluääntä. Musiikki on aina samanlaista, mutta kyllä voin kuunnella sitä jos radiosta tulee. En vihaa Anttia, kuten useat ihmiset. Tietysti jotkut tykkää, minä en, siis ei siitä aleta kiistellä. :) luokallamme on pari Antti-fania, mutta heidän fanittaminen menee liiallisuuksiin, he yrittävät saada minua ja muita Antin faneiksi. Minulla on kyllä kaikki Antin levyt, mutta en minä taida niitä oikein myydäkään, kalliita levyjä oli... En ymmärrrä minäkään yhteisöjä IRC-galleriassa esim. Ampukaa Antti Tuisku Kuuhun. Tämä voi johtua, siitä että Antti Tuisku on teinipoppari, joka nousi Idolsista helposti tähteyteen. Luultavasti Ilkka Jääskeläinen kokee saman tai kokee jo. Antti Tuisku on laulaja, jota rakastetaan tai vihataan. Ja tietysti on sellaisia ihmisiä kuin minä jotka eivät pidä siitä, mutta eivät vihaa.

-Ox

Samael

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #147 : Huhtikuu 22, 2006, 20:50:48 »
Olempa kuullut tosta pikkutyttöjen ja kotirouvien suosikki laulaja pojusta sellasia jutuja, että se ennen julkisuuttaan tykkäs käydä Helsingissä sijaitsevassa homo-baarissa mies seurassa. Joutui lopettamaan siellä käymisen kuuluisaksi tultuaan. Tieto on aika luotettava, koska sen on kertonut homo, joka itse viihtyy samoissa piireissä.

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
Antti Tuisku
« Vastaus #148 : Huhtikuu 22, 2006, 21:58:01 »
Mutta Samael, se että Antti kävi homo-baarissa ei tarkota sitä, että hän olisi homo. Voi olla muuten vaan homo-baarissa, jos huvittaa. Siellä voi olla aika mielenkiintoistakin. En ole kylläkään käynyt, täysi-ikäisenä kokeilen.

ihanaa, Antilta tulee levy syksyllä. En ole täysin varma, mutta niin olen kuullut. Ihanaa, ihanaa ja vielä kerran ihanaa...! *Leijuu pilvissä varpaitaan myöten*
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Samael

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #149 : Huhtikuu 23, 2006, 18:53:42 »
''Mutta Samael, se että Antti kävi homo-baarissa ei tarkota sitä, että hän olisi homo. Voi olla muuten vaan homo-baarissa, jos huvittaa. Siellä voi olla aika mielenkiintoistakin''

Pitää paikkaansa, mutta jos homobaarissa liikkuu ja halailee miesseurassa, onkin juttu aivan toinen. Ei tämä itseäni mitään haittaa, ei minulla mitään suurempaa ole homoja vastaan mutta voi voi niitä pikkutyttöjä, jotka antista niin tykkäävät.

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #150 : Huhtikuu 23, 2006, 20:39:37 »
Samael, sinä kuulostat nyt siltä kuin olisi varmaa, että Antti on homo!
Luulen että jos Antti on homo, lehdistö/media halua piilottaa koko jutun ensiksi, kuten he tekivät Sillanpäänkin kanssa. Mutta voi olla että Anttimme on ihan hetero.
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Samael

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #151 : Huhtikuu 24, 2006, 17:11:36 »
No en nyt aivan varma, mutta on ollut homobaareissa halalemassa samaa sukupuolta. Voihan antti tuntea vetoa molempiin sukupuoliin, mutta mitä se haittaa? Itse tulen ainakin toimeen tälläisten henkilöoden kanssa, vaikka olenkin itse aika "äijä".

Katariina

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #152 : Huhtikuu 26, 2006, 15:04:43 »
Muistaakseni City-lehdessä oli haastattelu Antista, josta mulle jäi ainakin vahva kuva että se ei ainakaan kieltäny olevansa homo. Haastattelija nimen omaan puhui tästä asiasta.

Surusilmä

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #153 : Huhtikuu 26, 2006, 17:40:25 »
HHYI. YÖK. Taidan oksentaa.

Ja miksi oksennan? Se johtuu ihan vain Antti Tuiskun musiikista. Lässyn lässyn. Osaahan Antti toki siis laulaa, sitä en kiellä, mutta tuollainen "poikapoppi" ei oikeen minuun iske. En ole koskaan siitä pitänyt. (no okei, ehkä joskus ykkösellä..) Eniten minua inhottaa Antin tanssiminen, ja esiintyminen lavalla. Lavalla laulaessaan hänellä on joka kerta joku tanssiryhmä takana heilumassa hänen kanssaan samaan tahtiin (siis mitä nyt telkkarissa näkee.)

HHYI.

Bodom Knight

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #154 : Toukokuu 16, 2006, 13:24:09 »
Antti Tuisku...
Voiko jotain pahempaa olla!? Niin pirun imelää, että hirvittää.
Antti tuiskusta ovat kiinnostuneet ainoastaan 8-10 voutiaat pikkulikat!
Biiseissä ei ole mitään ideaa ja Tuisku on musiikillisesti täysin lahjaton kuten kaikki muutkin idolit.

Ihan hyvä että se lähti sinne jenkeihin, saavathan nekin ansionsa mukaan...

Heh heh!

Charlotte von Craven

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #155 : Toukokuu 28, 2006, 11:52:02 »
Antin musiikki on kerrassaan niiiin hirveää, etten voi kuunnella sitä sekuntiakaan!!! Melkein kaikki hänen faninsa ovat sellaisia ihQuTeiniXejä (joita on harmittavan paljon meidän koulussa). Juuri se "heihei mikä sulla on, kun oot niin levoton"-jumputus on Kamalan korvia raastavaa!!! Anteeksi, jos joku loukkaantui tekstistäni, mutta tämä on MINUN mielipiteeni.

Larde

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #156 : Toukokuu 28, 2006, 22:24:10 »
Minä olen aina pitänyt Antista. Vaikka en sen tyylistä musiikkia hirveästi kuuntele, niin Antista pidän. Aina kiva vaihtelun vuoksi rockimpaan musiikkiin laittaa välillä Anttia soimaan :)
En tiedä mikä Antissa puree, hyvät sanoitukset biiseissä, Antti on tosi energinen sitä on ihana katsoa keikalla :)
Ja eihän Antti mikään rumakaan ole ;>

BestSelleri

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #157 : Kesäkuu 01, 2006, 13:51:23 »
Minä tykkän Antista ja Antti on mielestäni karismaattinen. Laulut ei ole hirveän hyviä, mutta Antilla on todella hyvä ääni. Antti on tosi energinen tyyppi. En ymmärrä miksi niin moni vihaa Anttia.

Poissa Tiistai

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #158 : Kesäkuu 02, 2006, 19:08:23 »
Nno. Antti Tuisku on ihan hyvä & sympaattinen silloin, kun se ei kuulosta naiselta, koska naiselta kuulostaessaan se kuulostaa joltain Kaija Koolta tai joltain, mikä ei ole hyvä eikä sympaattinen asia. En ole mitenkään superpaljoa kyllä kuunnellut, joitain biisejä, mutta kuitenkin. Myös jossain lehdessä olleessa haastattelussa Tuisku kuulosti ihan järkevältä, ja onhan se aika söpökin, välillä jopa vähän sukupuoleton - ei oikeastaan sinänsä, mutta joskus kun en vielä herraa kuvasta tunnistanut (eikä siitä ole kovin kauaa), en aina osannut vähän pikaisemmalla vilkaisulla sanoa, oliko tyttö vai poika.

Olen pohtinut, että olisi joskus kivaa nähdä Tuisku livenä, mutta lippu saisi kyllä olla suht halpa (ja paikka suht lähellä) kun ei se kuitenkaan sentään mikään elämäni laulaja ole. Ja konsertti ihan Tuiskun oma: yhteisjutuissa, joihin se osallistuu, ei yleensä ole juuri muita kuunneltavia artisteja.

Lainaus käyttäjältä: "Charlotte von Craven"
Antin musiikki on kerrassaan niiiin hirveää, etten voi kuunnella sitä sekuntiakaan!!! Melkein kaikki hänen faninsa ovat sellaisia ihQuTeiniXejä (joita on harmittavan paljon meidän koulussa). Juuri se "heihei mikä sulla on, kun oot niin levoton"-jumputus on Kamalan korvia raastavaa!!! Anteeksi, jos joku loukkaantui tekstistäni, mutta tämä on MINUN mielipiteeni.

Ikävä paljastaa sinulle tällainen seikka, mutta et voi kutsua sitä mielipiteeksi, mitä sanot melkein kaikkien Antin fanien olevan. (vrt. "Kuu taitaa olla juustoa. Tää on sit mun mielipide!!!")
Lisäksi uskon sinun olevan väärässä väitteessäsi, ainakin kaikki minun tuntemani&tapaamani Antti Tuisku -fanit ovat olleet melko intellektuelleja. En tietenkään kiellä toisenkinlaisten tapausten olemassaoloa. Pidän sitä kyllä melko huvittavana, että ns. Antti-vihaajat ovat usein huomattavasti hysteerisempiä kuin fanit, katso nyt omiesikin huutomerkkien määrää ja vertaa tästä ketjusta löytyviin positiivisiin viesteihin... ota vaan ihan rauhallisesti, ei yksi söpö poikapoppari sinua tapa :)

/Ai niin ja paras biisi (kuulemistani) on ehdottomasti Yksityinen. <3__<3

Termospullo

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #159 : Kesäkuu 03, 2006, 19:06:24 »
Ennen vihasin häntä, mutta sammui, kun oivalsin sen johtuvan siitä, etten kehdannut olla erimieltä veljeni kanssa.
Antti on oikeastaan aika hyvännäköinen, mutta täydellinen rumilus Ville Valoon verrattuna. Jotain siinä kuitenkin on vänkyrää.
Luulisin, että se on kaverin tamineissa, vaikken kuteista piittaa. Yksi koulutoverini (joka oli ainoa itkevä englanninmaikamme lähtiessä) mainitsikin, että hän käyttää naisten vaatteita, mikä ei minusta sovi hänellle. Kun ensimmäisen kerran kuulin hänen äänensä radiossa, luulin jätkää naiseksi.
Äänessä ei siis ole kehumista, mutta huonompia on vaikka millä mitalla, niin hän ei suinkaan paha ole. Kuuluisaksi hän tuli vain sen Idols-ohjelman takia, mutta miksipä ei olisi saanut.
Sanoituksista en tykkää, ja vaikka onkin artisti, olisi voinut jotain persoonallisempaa nimeä kantaa, mutta armahdan hänet.

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #160 : Kesäkuu 29, 2006, 11:20:05 »
Nythän Antilta on tullut se uusi kappale "Sekaisin", ja vaikka se ei ole ehkä niin Antin tyylistä, niin se on tosi hyvä, vaikka jää ärsyttävästi soimaan päähän.
Ennen kaverini vihasi Anttia, nythän tykkää siitä. En ymmärrä miksi juuri Antti on niin vihattava henkilö, en minäkään vihaa Jari Sillanpäätä, vaikken hänen musiikista tykkääkkään. Joku voi tykätä, minä en, ei siitä sitten sen enempää.

Minä muuten menen toinen päivä heinäkuuta, eli ensi sunnuntaina (?), Antin keikalle Veturipuistoon, onko täällä muita jotka sinne keikalle tulee?
Olisi kiva tietää, tarvitseeko sinne varata liput.

Nashu

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #161 : Heinäkuu 16, 2006, 13:05:47 »
Olin joskus kovakin Antti Tuisku -fani, mutta nyt on jo hiipumaan päin. Ihastuin Anttiin Idolsin loppupuolella ja odottelimme kaverini kanssa kuumeisesti tulevaa esikoislevyä. Kierreltiin joitakin keikkoja ja hehkutettiin Antin ihanaa takapuolta ja jumalaista lauluääntä sekä somia suklaasilmiä. (Nolottaa näin jälkikäteen :D)
Mutta tämä siilitukka, maiharit yms muut "oudot" vaatteet, liian tanssimainen musiikki ja muut muutokset, joita Antissa on nyt ilmennyt, veivät jotenkin fanitukseni.
Ensimmäinen-albumin biisit ovat mielestäni parhaita, jotenkin semmoisia viattoman söpöjä. Antti Tuisku -albumilla löytyy jo synkempää puolta (mm. Jätä rauhaan, Yksityinen, Vieraat kasvot) joka ei mielestäni oikein sopinut Antin kilttipoika-tyyliin. Antti Tuisku-albumin herkemmät balladityyliset kappaleet sen sijaan iskivät ja kovaa, sillä sopivat senhetkiseen elämäntilanteeseeni. Näin jälkikäteen on hauska kuunnella Tyhjää huonetta ja muistella kuinka vollotin luokan söpön pojan perään tietäen etten koskaan saa häntä :D

Odottelen kuitenkin mielenkiinnolla uutta albumia (itseasiassa niitähän tulee kaksi) ja toivon, että löydän sieltä myös herkkiä rakkauslauluja noiden tanssijumputusten lisäksi.

Ja tuosta Timberlake-jutusta sen verran, että mielestäni Antti on omanlaisensa persoona, joka ottaa vaikutteita lukuisilta muilta artisteilta/ihmisiltä näyttämättä kuitenkaan heidän kopioiltaan (:

Poissa Carmelie

• menninkäinen
  • Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #162 : Heinäkuu 27, 2006, 15:45:31 »
Minä kuuntelen kyllä Antti Tuiskua, mutta en ole mikään suuri ja vannoutunut fani ;)

Ihan hyviä biisejä Antilla on ja pidän kovasti uusimmasta biisistä: Sekaisin. Jotkut biisit kyllä ovat todella inhottavia kuultavia...Yleensä, joko Anttia rakastetaan tai vihataan se on totuus ;)

-Carm
xD

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
Antti Tuisku
« Vastaus #163 : Heinäkuu 27, 2006, 20:58:28 »
Antti Ruiskuksi ja Antti Hintiksi myös kutsutaan.

Okei. Mielipiteeni Tuiskusta tuli ilmeisen nopeasti selville. ;> Mutta ei kuitenkaan kokonaan. Tuo oli puhdas mielipiteeni vielä silloin, kun uusinta Sekaisin - albumia ei vielä oltu julkaistu. Nyt, kun se on kuitenkin noussut ilmoille, olen hullaantunut biisiin täysin. Hyvä saundi, kertosäe, kaikki on puhtaasti täydellistä - voin rehellisesti jopa myöntää, että paras Suomen kielinen biisi ikinä. Olen siihen aivan hulluna, pakko kuunnella läpi kerta toisensa perään ja jopa ämpärille latasin heti pyydystettyäni ensin koneelle. ;>

Ennen myös vihasin Tuiskua täydestä sydämestäni. Sekaisin - biisi kuitenkin höllensi mielipidettäni jätkästä roimasti, mutta en edelleenkään kuitenkaan voi sanoa fanittavani tai muutenkaan erityisemmin pitäväni Tuiskusta, mutta voin kuitenkin sanoa, etten inhoakaan enää ainakaan niin paljon kuin silloin joskus.

Lainaus

Ihan hyviä biisejä Antilla on ja pidän kovasti uusimmasta biisistä: Sekaisin. Jotkut biisit kyllä ovat todella inhottavia kuultavia...Yleensä, joko Anttia rakastetaan tai vihataan se on totuus ;)

Tuo on muuten totta. ;> Tai sitten minulla on vain jotain Idolsista sijoittuneita miehiä vastaan. Jääskeläinen on karsea.
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

Quende

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #164 : Elokuu 18, 2006, 20:13:19 »
En pidä Antista, en sitten yhtään. Hän tekee surkeaa musaa yhä surkeammalla äänellään ja se tapa, jolla Antti laulaa kuulostaa ihan siltä, kuin se tulisi jostain nenästä. Minusta Antin laulutekniikka ei ole kunnossa.
Sekaisin - biisi ei ole hyvä, mutta aina vain se jää soimaan päähän. Yleensä kaikilla ärsyttävillä biiseillä on se vaikutus, jostakin kumman syystä.
Tuntuu että Antista on muodostunut jonkinlainen pikkutyttöjen ihastus. Tai ei vaan pikkutyttöjen vaan kokonaisuudessaan kaikkien tyttöjen. Ei se minua haittaa jos joku sattuu pitämään Antista. Jokaisella tyypillä on oma musiikkimakunsa eikä mielipiteitään ja makuaan tarvitse muuttaa toisten sanomisista huolimatta.

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Nihilisti.
Antti Tuisku
« Vastaus #165 : Elokuu 19, 2006, 12:09:53 »
Mielenkiintoista huomata, että jotkut vihaavat Anttia vain tämän lauluäänen ja tuotannon perusteella. Viha on melkoisen voimakas sana.
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Mustesydän

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #166 : Elokuu 29, 2006, 17:25:06 »
Hyi että! En sitten voi sietää Antti Tuiskua ja hänen teinimusiikkiaan. Anteeksi niille jotka tykkäävät Antin musiikista, mutta minusta se on vain hirveää.
Aina jos tulee telkkarista tai radiosta hänen kappaleensa vaihdan kanavan. Ei ole oikein minun makuuni..

castlevania kirjoitti:
Lainaus
Mielenkiintoista huomata, että jotkut vihaavat Anttia vain tämän lauluäänen ja tuotannon perusteella. Viha on melkoisen voimakas sana.

Siis en nyt usko että kukaan vihaa itse Anttia, vaan tämän musiikkia ja näin. Mutta eihän mahdollisesti kukaan (siis täältä)tunne Anttia joten en usko että he ovat tarkoittaneet itse henkilöä..
Mutta siinä oli minun mielipiteeni..

Night Princess

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #167 : Syyskuu 04, 2006, 19:32:58 »
Lainaus käyttäjältä: "Nashu"
Olin joskus kovakin Antti Tuisku -fani, mutta nyt on jo hiipumaan päin. Ihastuin Anttiin Idolsin loppupuolella ja odottelimme kaverini kanssa kuumeisesti tulevaa esikoislevyä. Kierreltiin joitakin keikkoja ja hehkutettiin Antin ihanaa takapuolta ja jumalaista lauluääntä sekä somia suklaasilmiä. (Nolottaa näin jälkikäteen :D)
Mutta tämä siilitukka, maiharit yms muut "oudot" vaatteet, liian tanssimainen musiikki ja muut muutokset, joita Antissa on nyt ilmennyt, veivät jotenkin fanitukseni.

Sinäpä sen sanoit! :D Nolottaa muuten aivan sairaasti, kun on joskus ollu Tuisku fani. "Antti on khyl niin ihku!"
Voi voi...

Nyt vasta tajusin, kuinka homomaista Antin musiikki on. Ei mulla mitään homoja vastaan oo, mutta silti...

Rokki vei sydämeni, poppi jäi. ;)

Uuvat

• Ankeuttaja
Antti Tuisku
« Vastaus #168 : Syyskuu 27, 2006, 21:14:09 »
Joo, pakko myöntää että tykkäsin Antista "ihan kauheesti" silloin kun se oli Idolsissa ja kaksi Rovaniemeläisen CD:täkin omistan. Aika pian tuon toisen CD:n ostamisen jälkeen alkoi kiinnostus kuitenkin hiipua eikä mitkään lehtijutut/kuvat missään enää herättäneet mitään tunteita. Viimeinen pisara oli tuo siilitukka ja tanssimusiikki. Ajattelin sen "Sekaisin"-videon nähdessäni että hyi ja tajusin lopullisesti kuinka lapsellista touhua tuo ns. fanittamiseni pari vuotta sitten oli.
Kyllä minä tuota Antin toista CD:tä vielä silloin tällöin kuuntelen, mutten kyllä aijo ostaa noita uusia sitten kun ne joskus julkaistaan.

Yksi Antin juliste vielä huoneeni ovessa on, kaikki muut (niitä oli Paljon) ovat jossain tuolla kaapin syövereissä. Mutta ehkäpä tuo viimeinenkin tuosta tulee repäistyä, kunhan vain löydän jonkun toisen tilalle :)

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
Antti Tuisku
« Vastaus #169 : Lokakuu 04, 2006, 12:40:37 »
Ne on täällä! Nimittäin Antin uudet levyt: Rovaniemi ja New York.
Antin uudet sivut löytyvät osoitteesta http://www.anttituisku.fi.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Scheidaaja

• Vuotislainen
Antti Tuisku
« Vastaus #170 : Lokakuu 04, 2006, 20:39:38 »
Tykkäsin Antista kovastikin silloin Idols -aikoinaan, oli sopivan reipas ja rehellinen, karismaattinenkin. Sitten ekan sinkun ilmestymisen en ole tästä herrasta liiemmin välittänyt, musiikki on kamalaa. Äänenkin heikkous tuli viimeistään siinä vaiheessa esille.

Tuo tyylinmuutos Sekaisin -kappalleella tuli yllätyksenä, muttei välttämättä kielteisenä.

Ei minulla ole mitään itse Tuiskua tai hänen fanejaan vastaan. Tuotanto vain jää minulta arvostamatta. Kiitos.

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
Vs: Antti Tuisku
« Vastaus #171 : Marraskuu 25, 2007, 22:24:01 »
Antti on mielestäni aivan ihana persoona. Huumorintaju on mieletöntä ja äänenkäyttö (Ne iiik jutut... ^^; *reps*) ovat aivan mielettömän hauskoja ja ihania mielestäni. ^^ Antti on lisäksi hyvin pirteä persoona ja hyvällä tuulella aina, mikä pistää meikäläisen hymyilemään. Antti on peto, sillä jos joitain hänen keikkojaan tai kuviaan katsoo, niissä on katseessa niin tuikkiva ja petomainen ilme, ettei sille voi olla kuolaamatta tai nauramatta. Olin Antin keikalla noin vuosi sitten ja hän katsoi minua oikein petoilmeellä koska en kuolannut hänen peräänsä ja hän sai minut nauramaan ja hänkin alkoi nauramaan nähdessään minun nauravan avoimesti. ^^

Mielestäni Antin ei tarvitse opiskella ensiksi ammattia. Hän on musitaakseni sanonut suuntautuvansa musiikkiin tulevaisuudessakin jollain muotoa. Toivotaan näin, että hyvät lahjat tulisivat käyttöön vielä monen vuoden jälkeenkin. ^^

Mistä Antti-fanin tunnistaa... Kaiketi siitä, että kuuntelee kyseistä musiikkia ja tykkää ylipäänsä miehen musiikista eikä vain ja ainoastaan ulkokuoresta. Ulkokuorihan on namu, mutta ääni ja laulut vielä namimpia. ^^ Antti-fanin ei tarvitse käydä keikalla ollenkaan, pääasia kun vain pitää musiikista ja niin pois päin. Ei mitään sen kummempaa tarvitse todistella.

Itse olen Antin keikalla ollut kahdesti. Tykkäsin hirveästi, tanssijat osasivat upeita liikkeitä ja vauhdikasta menoa riitti. Myös Anttikin on loistava tanssija, ja hyvä tanssikroppa. (^__^) Ja Antti pystyy ihan loistavasti pitämään äänensä tasaisena vaikka tanssiikib paljon, harjoituksen tulosta. Upeaa ja fantastista, sanon minä. Ja Antin lantioliikkeet... Ah ja NAM. <3
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #172 : Joulukuu 06, 2007, 13:01:21 »
Tykkään tosi paljon Antin musiikista, mutta en sitä sinänsä fanita. Se rytmi ja laulu menevät vain luihin ja ytimiin. :)

Mitä olen kuullut ja nähnyt, Antti on lämminhenkinen ja aivan ihana persoona. Tavallinen Rovaniemeläispoika on noussut oikeaksi tähdeksi! Kerran luin Apu-lehdestä, että vain Jari Sillanpäällä on Antti Tuiskua suurempi fanijoukko. Mutta miksen ole sitten kuullut kenenkään muun koulussani pitävän Tuiskun musiikista? Miksi sen mainitsemista vältetään? Olen miettinyt sitä jo pitkään.

Antti osaa myös tanssia, niin kuin tuossa edellä jo mainittiinkin. Mielestäni Antti Tuisku on tosi hyvä ja hän on vaikuttanut musiikkimakuuni aikas paljon. ;D
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #173 : Kesäkuu 03, 2009, 13:22:39 »
Voisin sanoa tällähetkellä, että tykkään antin musiikista.
Tykkäsin Antista joskus sillloin kun se voitti idolsin, niin ehkä vuoden verran ja siihen se sitten jäi. Kahdella keikalla ehdin käydä.
Nyt kun kaverini sai minut houkuteltua tuonne NRJ:n konserttiin, joka oli siis 28.5.09 helsingissä. Näin siellä antin esiintymässä ja iski taas lujaa.

Anttihan on aivan mahtava persoona, siitä ei pääse mihinkään.

Nythän facebookkiin on julkaistu Antilta musavideo  biisistä juuret.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=97008628984&ref=mf
Itse sanoisin tästä musavideosta, että minuun se ainakin iskee. Aivan mahtava! Biisi samoin. :)

~maasu~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Uppo

• -outo
  • Vuotislainen
« Vastaus #174 : Heinäkuu 04, 2009, 20:21:40 »
Olen ennen ollu Antti Tuiskun fani, mutta en oikeastaan ole enää. Minulla on yksi Antti Tuiskun levy. Idolssin jälkeen olin sen fani, mutta kun oli menny vähän aikaa idolsista niin se fanitus loppu siihen. Kyllä sitä Antti Tuiskua minä joskus kuuntelen. Nyt minulla kuitenkin on eri ihminen ketä fanitan.

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
« Vastaus #175 : Heinäkuu 06, 2009, 04:03:07 »
Olen ennen ollu Antti Tuiskun fani, mutta en oikeastaan ole enää. Minulla on yksi Antti Tuiskun levy. Idolssin jälkeen olin sen fani, mutta kun oli menny vähän aikaa idolsista niin se fanitus loppu siihen. Kyllä sitä Antti Tuiskua minä joskus kuuntelen. Nyt minulla kuitenkin on eri ihminen ketä fanitan.

Niin ja sitten kun tulee taas joku toinen henkilö, joka on "in", niin siirryt fanittamaan häntä?

Jokaisen 12-vuotiaan tytön oli pakko fanittaa Antti Tuiskua silloin. Niin se vain menee :DD

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #176 : Elokuu 16, 2009, 00:17:12 »
Antti on S-Y-Ö-T-Ä-V-Ä-N ihana!!!:)))Se on siis söpö,sillä on hyvä ääni,hyvää musaa..
Mulla löytyy kaikki cd:t,kävin kattoo elokuvissa joulutarinan.Olen fanittanut Anttia siitä lähtien kun oli idolsissa.
Olen ollut konserteissa täälä,mutta perheen takia en ole pystynyt seuraamaan joka paikkaan enkä oo ihan niin fanaattinen fani.
Kyllä multa fanikrääsääkin löytyy.Joo,no mun kohdalla ei nyt käy niin että kun tulee joku in niin heti alan fanittaa.Tällä hetkellä
sydämessä on Harry Potter,Antti ja Ilkka sekä lapset.Ei muita.
Antti on sympaattinen jalat maassa oleva,joka tekee kovasti töitä unelmansa eteen.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #177 : Elokuu 26, 2009, 18:20:25 »
Minä olen varmaan suurin Antti Tuisku -vihaaja, mitä maa päällään kantaa. En ole koskaan pitänyt hänen laulustaan, lavaesiintymisestään, olemuksestaan taikka mistään muusta osa-alueesta. Koko mies on minusta niin... yäk! Ilman hänen Idolsiin osallistumistaan korvani ja silmäni olisivat turvassa häneltä.

Kyllähän noitakin on, jotka elättävät itsensä läpi elämän musiikilla. Nykypäivänä näitä artisteja kyllä tulee ja menee sen verran, että olen jonkin pätevän ammatinkin mahdollisuutta vakavana.

Mielestäni pahin Antti Tuisku -buumi on nyt ohitse (onneksi), eikä välttämättä niin pahoja AT-faneja enää näy liikkuvan tuolla kaupungilla.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
« Vastaus #178 : Syyskuu 06, 2009, 14:33:59 »
Minä olen varmaan suurin Antti Tuisku -vihaaja, mitä maa päällään kantaa.

Jaa, lyödäänkö vetoa tuosta?

Minä olen tässä huokaissut helpotuksesta kun ANtti Tuisku buumi on ohi. Niitä kirkuvia ja Tuiskua ihquttavia teinejä ei jaksanutkaan katsella. Harmi vain ettei Tuisku tuota musiikki uraansa näköjään täysin lopettanut kun tv:ssä oli mainos uusimmasta singlestä. Antin ääni ei tuosta siis todellakaan matane?
"Are we there yet?"
"No"

hamis

• Ankeuttaja
« Vastaus #179 : Syyskuu 12, 2009, 19:20:11 »
Joo ei se musikki-video mitään mut entä se sen elämä lapselle konsertin esitys?!? Kauheeta! Tukka tyyli, se saamarin kaapu ja ääni, tanssi. Ällö koko äijä!

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #180 : Syyskuu 13, 2009, 00:53:03 »
Ai, mie pidin siitä "kaavusta". Jopa niin paljon, että olisi tehnyt mieli kavuta lavalle ja vain ottaa se :P Tosin en sitten viitsinyt aiheuttaa valtavaa kaaosta ja päätyä lööppeihin. Eh, joo.

Mie taas puolestani tykkään tuosta Juuret-biisistä. Taitaa olla ainoa Tuiskun biisi jonka tiedän ja myönnän osaavani ulkoa, vaikka olen kuullut sen pari hassua kertaa.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #181 : Syyskuu 13, 2009, 16:16:55 »
Joo ei se musikki-video mitään mut entä se sen elämä lapselle konsertin esitys?!? Kauheeta! Tukka tyyli, se saamarin kaapu ja ääni, tanssi. Ällö koko äijä!

Me katseltiin tämä kavereiden kanssa, meistä kukaan ei mikään suurempi Antti Tuisku-fani ole, mutta kyllä kaikki olivat sitä mieltä että esitys oli kyllä erittäin hyvä. Jos vertaa esim. Rybakin esitykseen joka oli suurinpiirtein yhtä hymyä ja esitys jäi vähän muoviseksi, niin Antti ainakin veti tunteella ja siitä välittyi tosiaan se tunnelma että hän kertoi laulunsa tarinaa. Telkkarin välityksellä yleisönkin yhteislaulu kuului hyvin, mikä oli mielestäni aikas yllättävää, mutta Antti oli siitä ainakin otettu:) Karsimaattinen esiintyjä tuo Antti, pesi aika monta esiintyjää tuolla konsertissa, kuten Anna Abreun.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #182 : Kesäkuu 27, 2010, 15:09:31 »
Vihdoin ja viimein näin Antin livenä! :D Kaverin kanssa oltiin eilen Kalajoen Juhannuksessa katsomassa kyseistä popparia ja oli kyllä aivan paras ilta! <3 Antti on aivan ihana, söpö, laulaa loistavasti sekä tanssii hyvin! :) Kamera tuli täyteen kuvista ja videoleikkeistä. ;) Suretti kyllä Antin puolesta, että joku Petri Nygård (aivan kauhea!) sai paljon enemmän yleisöä kuin Antti, vaikka Antti on aivan täydellinen. ;) Antti lauloi tunnin siinä lavalla ja sen ajan olin kyllä ihan kuuro kaikelle muulle ympärillä tapahtuvalle. Ja se tunti meni kyllä aivan liian nopeasti. :D Antin jälkeen lauloi Anna Abreu, joten näin toisenkin suomalaisen lempiartistini samalla kerralla. :) Mutta Antti on kyllä kaikista paras! <3 Kotona olin vasta aamuyöllä ja nukkumaan pääsin siis vasta neljältä. Mutta kaikki tämä oli sen arvoista, kun sain nähdä Antin ja todeta, että se on aivan ihana! <3 ;)
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥