Kirjoittaja Aihe: Hohto - The Shining  (Luettu 6037 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Hohto - The Shining
« Vastaus #25 : Toukokuu 24, 2010, 17:37:50 »
Näin aluksi sanon, että onneksi en ole vielä lukenut kirjaa, koska siten pystyin nauttimaan paremmin elokuvasta. Nyt sitten haluaisin lukea sen, mutta en ole vaan löytänyt sitä mistään.

Sitten elokuvaan. Hohdossa on juuri oikea kauhuelokuvan tunnelma, siinä ei mässäillä väkivallalla kuten monissa uusissa kauhuelokuvissa, eikä siinä ole mitään yhtä murhaajaa joka tappaa kaikki eri tavalla vuorollaan, vaan siinä on se tunnelma. Ahdistava sellainen, mutta ah, niin mainio. Musiikkikin on mahtavaa, näin ohimennen sanottuna.

Itse keskityin ihan täysillä tähän elokuvaan ja olin välillä aika... peloissani, mutta ehdottomasti sitä mieltä, että tämä täytyy katsoa loppuun. Uudempaa versiota en ole nähnyt, enkä taida halutakaan. Uusintaversiot ovat yleensä huonoja. Pilaa vaan kuvan alkuperäisestä.

Hohto on, täytyy sanoa, paras kauhuelokuva minkä olen nähnyt. Ainakin tähänastisista.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #26 : Toukokuu 27, 2010, 00:16:29 »
Candily: suosittelen ehdottomasti etsimään kirjan ja lukemaan sen, aivan mahtava!^^ Itse katsoin leffan ekakertaa joskus kun se tuli telkkarista ja koska se sattui menemään nauhalle olen voinut aina säännöllisesti katsoa sitä uusiksi ;> Kirjan luin vasta jonkun aikaa sitten löydettyäni sen sattumalta isomummon järjettömän suuresta kirjahyllystä :''D Olen samaa mieltä siitä että kirjan lukeminen auttaa ymmärtämään leffaa paremmin joiltakin osin. Mutta asiaan..kuten varmaan jo tuli selväksi, pidän leffasta kovasti, paljon pelottavampi kuin nämä verellä mässäilyt joissa joku hullu murhaaja heiluu ympäriinsä tappamassa porukkaa vain siksi että se on hauskaa :'> Nicholson on mahtava roolissaan, korvaa sen että Wendyn näyttelijä (köh, en yllättäen muista nimeä) on kuin mikäkin lahna. Sekin on aika nerokas kun Danny ajelee polkuautollaan ympäri hotellia ja saa aina jännittää mitä tulee esiin seuraavan kulman takaa..hrr x) En varmaan enää ikinä suostu nukkumaan missään korvessa sijaitsevassa hotellissa :''D Hohto on muuten paljon paremmin onnistunut kuin esimerkiksi Uinu uinu, lemmikkini, kirja oli pelottavimpia mitä olen ikinä lukenut mutta leffa lähinnä nauratti :'>

- BG -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Kesäkuu 29, 2014, 15:51:38 »
Elokuva on oikein hyvä kauhuleffaksi. Parhainta tasoa siis. Vaikka itse en pidäkään sitä pelottavana, on mukana myös kammottavia kohtauksia. Jack Nicholson on loistava näyttelijä! Elokuvan jaksaa katsoa monta kertaa!
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood