Kirjoittaja Aihe: Britney Spears  (Luettu 6489 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Stuck

• Ankeuttaja
Britney Spears
« Vastaus #50 : Joulukuu 29, 2005, 16:26:28 »
Pidän todella paljon Britneyn musiikista. Omistan myös kaikki levyt, ja olen ajatellut ostaa hänen Remix levyn. Vaikka Britney onkin hyvä laulaja, en tykkää hänen musiikkivideoista, varsinkaan näistä uusimmista Do Somethin' ja Someday I Will Understand. Parhaat biisit: My Prerogative, Toxic, Bombastic Love, Boys, Im Slave 4 U ja Brave New Girl.
Sitten se Britneyn ohjelma Chaotic, Subtvllä, se on katastroffi. Ensiksi, mua ärsyttää suunnattomasti se että Britney kuvaa itseään silleen että ainoastaan silmät ja nenä näkyy. Ja niitten jutut on vähän kanamaisia.

Kaikesta huolimatta, tykkään todella paljon Britney Spearsin musiikista. Omistan myös hänen yhden hajuveden x>, sen Curiousin. Olen fani.

Edward the Great

• Ankeuttaja
Britney Spears
« Vastaus #51 : Tammikuu 16, 2006, 21:20:15 »
Britneystä ei voi sanoa mitään hyvää!
Joskus tykkäsin siitä kaverini kanssa, mutta nyt se on ihan huono!
Hänen musiikkivideotkin on tyhmiä ja kauheita...
Voi Elämä!!

Scarlett

• Ankeuttaja
Britney Spears
« Vastaus #52 : Tammikuu 23, 2006, 15:14:48 »
Itse en voi sietää Britneytä. Tajuan kyllä, jos joku tykkää, mutta itse en vain siedä. Oops... I did it again levyltä löytyvä Satisfaction- biisi on kerrassaan loistava, KUN SEN ESITTÄÄ ALKUPERÄINEN ESITTÄJÄ!!!!! Kyseinen biisi on nimittäin alunperin Rolling stonesin kappale ja heidän esittämänään yksi lempibiisejäni.
Joka kerta kun jossakin kuulen kyseisen kappaleen Britneyn esittämänä, oikein viha kohisee suonissa, kun kuuntelee sitä voihkimista. Onneksi sitä ei enää pahemmin soiteta radiossa.

Täytyy kuitenkin antaa sen verran positiivistakin palautetta, että Everytime-biisi on kyllä ihan nätti.

Mielestäni on älytöntä, miten on ollut kauheat spekuloinnit tästä Britneyn miehestä, Kevinistä. Ja kun näin jutun niistä "Divorce Kevin"-paidoista, niin en oikein tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. Eikös se ole sama oikeus jokaisella mennä naimisiin ja olla onnellinen kenen kanssa haluaa?

Poissa Aranea

• Vuotislainen
Britney Spears
« Vastaus #53 : Tammikuu 31, 2006, 07:08:17 »
Tuota noin.. Britney ei kyllä todellakaan ole ainut laulaja joka on kopioinut muiden biisejä. Musta on kiva että vanhoja biisejä "uudistetaan", vaikka en sano että kaikki yritykset olisi kovin onnistuneita.

Niin ja tunnustan nyt suoraan, kiire kouluun ja kun vuotis nykyään näyttää lakkoilevan, en ehdi lukea nyt kaikkia viestejä.

Juu. Musta Britneyn musa on kivaa, vähän sellaista taustamusaa kun tekee jotain muuta. Jotkut kappaleet saa pysähtymään ja kuuntelemaan, mutta suurin osa vaan liukuu ohi.

Silti musta on ärsyttävää, että Britney leimataan imagonsa takia. Tai sen että musalaji sattuu olemaan juuri purkkapoppia, miksi tarvitsee mainita että ei pidä juuri Britneysta, vaikka oikeastaan ei pidä koko musalajista?
Imagostaan on jokaisella itsellään päätäntävalta, tuskinpa Britney työttömäksi jäisi vaikka esiintymisasu olisi toisenlainenkin (tosin täytyy muistaa että musatyyliin sopiva).
No niin en kyllä yleensäkään ymmärrä miksi laulajan imago on aina niin tärkeä. En käsitä miten se vaikuttaa musiikkiin.

Samoin tämä "Briitu ei oo tehny biisejään ite!" ärsyttää. No entä sitten? Joku ne kuitenkin on tehnyt, luultavasti sellainen joka ei itse halua esiintyä mutta silti toteuttaa itseään. Laulajan ammatti on aina rankka, tehtiin sitten laulut tai ei. Ja tod.näk. B kuitenkin pitää laulamisesta, vaikkei ehkä ookaan taitava sanojen kanssa.

Lovisa

• Ankeuttaja
Britney Spears
« Vastaus #54 : Helmikuu 03, 2006, 20:12:54 »
Britneyllä on hyvä ääni ja osaa tanssia. Mutta kappaleet ovat mielestäni melko samanlaisia ,etten jaksaisi kuunnella niitä kauaa aikaa. Tai sitten olen vain kyllästynyt Britneyn ääneen.

Phoebe

• Ankeuttaja
Vs: Britney Spears
« Vastaus #55 : Elokuu 04, 2007, 13:27:43 »
En enää kuuntele Britneyn musiikkia, muuten kuin jos sitä sattuu tulemaan koneelta kun kuuntelen sufflella musiikkia. On Britneylla kyllä muutama sellainen kappale mitä vielä ihan mielellään kuuntelee. Britneylla on ihan kiva ääni myös, sopii joihinkin kappaleisiin hyvin. Ala-asteella kuuntelin paljon Britneyn musiikkia, ja omistan Britneyn neljä levyä (Oops I did it again, In the zone, Baby one more time ja Britney). Nykyisin ei kiinnosta koko henkilö, eipä taida ainakaan musiikkia enää tehdä.

Dmezi

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Elokuu 13, 2007, 21:34:12 »
Pidän todella paljon Britney Spearsin musiikista, eikä minua kiinnosta kuinka paljon hän paljastelee julkisuudessa tai törttöilee muuten vain. Musiikki on kuitenkin pääasia, ja Britney tekee juuri oikeanlaista purkkapoppia - kepeää ja tanssittavaa - minun makuuni. Erityisesti Britneyn äänestä pidän ja osaahan hän tanssiakin todella hyvin - ei siis mitään syytä miksen pitäisi hänestä. Minulle suosikkiartistini ulkonäöllä ei ole merkitystä, eikä muutenkaan pukeutumistyylillä, ja ne jotka tyrmäävät tähden vähänpukeisuutensa takia, voisivat miettiä onko musiikki sittenkin tärkeämpi valintaperuste. Olin tasan yhtä tekopyhä muutama vuosi sitten ennen kuin olin kuullut musiikkiakaan, ja myönnän sen. Halveksuin tätä neitosta, kunnes kuulin hänen musiikkiaan, ja tietenkin olin heti paikalla aivan myyty. Britneyn kappaleet kestävät kuuntelua, itse jaksan aina automatkoillakin huudattaa niitä miljoonanteen kertaan ;D.

makkara

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Syyskuu 02, 2007, 20:51:16 »
Olen pienenä tykännyt Britneystä ihan kauheasti ja kyllähän tuota nyt vieläkin kuuntelee. Paitsi tämä Britneyn uusi biisi on kyllä ihan kauhea.

Muuten minua käy Britneytä sääliksi. Tuntuu vähän jännältä kun ajattelee kuinka paljon Britney on muuttunut siitä, millainen oli ekojen levyjensä aikana.

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Syyskuu 29, 2007, 21:18:33 »
Voi Britneytä, sillä ei mene nyt hyvin. :( En ole suuri fani, mutta tykkään musiikista ja hän on hyvä tanssimaan. Olen kavereitteni kanssa harjoiteltu muutama Britneyn tanssi ja tanssittu ne kevät juhlasssa :) En pidä hänen uusista biiseistä Gimme More tai baby boy vanha tuotanto on parempaa ja toivon, että britney paranee ja laittaa elämänsä järjestykseen.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #59 : Lokakuu 04, 2007, 18:34:25 »
En nyt osaa kirjoittaa mitään asiallista Britneysta. Olen pahoillani hänen nykyisestä tilastaan ja toivon, että hän vielä pääsee vaikeuksiensa yli. Britneyn henkilökohtainen elämä ei kuitenkaan ole minulle mitenkään sydämen asia enkä ole koskaan sitä sen tarkemmin seurannu kuin mitä lehtiotsikoissa lukee. Musiikki on kuitenkin se pääasia. Olen aina nimittäin pitänyt Britneyn musiikista. Ihanan kevyttä liibalaabamusiikkia. Ei aina jaksa kuunnella mitään kamalan syvällistä ja taiteellista ja synkkään. Vaihtelua tarvitsee eikä Britney ole lainkaan huono vaihtoehto. Pidän biiseistä ja Britneyn tavasta laulaa. Lisäksi Britneytä on ihan mukava katsoa esiintymässä, koska lavakarismaa löytyy ja tanssitaitoa myös. Minusta on ihana nähdä vanhoissa videoissa, kun näkee kuinka esiintyjä nauttii tilanteesta. Uusimmassa tempauksessa Britney näytti pikemminkin eksyneeltä eikä oikein tuntunut kuuluvan lavalle. Surullista.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Elokuu 20, 2008, 22:19:56 »
En oikein pidä Britneystä, mutta jotkut kappaleet ovat ihan siedettäviä. Harmi vain, ettei neidillä itsellään mene juuri nyt kamalan hyvin. Voi voi. Briitun uusista biiseistä pidän ehkä vähemmän kuin vanhoista, mutta en osaa perustella, että miksi. Mielestäni se vain on niin. Harmi vain, että monet kappaleet ovat liian samankaltaisia.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #61 : Syyskuu 05, 2008, 19:57:22 »
Henkilönä en pidä Britneystä, vaikka toisaalta ymmärränkin, miksi hänestä on tullut sellainen mikä on... Kaikille ei teinitähteys oikein sovi (leffapuolelta vaikkapa Macaulay Culkin), mutta kyllähän jotkut teinitähdet elämässään menestyvät myöhemminkin, kuten Christina Aguilera.
Joskus minulla oli kausi, kun kuuntelin Spearsia, ja sen kokoelmalevyn sain joululahjaksi. Sitten meni pari vuotta, etten kuunnellut levyä juuri ollenkaan, mutta kas kummaa; viime aikoina olen sitä toisinaan kuunnellut, ja mp3:ssa on pari kappaletta. En voi missään nimessä sanoa, että Britney kuuluisi lempiartisteihini, mutta kyllä ne kappaleet ihan kuuntelua kestävät. Musiikkimakuni ei lähentele poppia, joten siksi sitä voikin pitää erittäin eriskummallisena asiana. Britneyn ääni on ok, mutta ei se saa suurempaa ihailua minulta.
Tosin itse kyllä tulee joskus laulettua Britneyn kappaleita ihan vain harjoituksen vuoksi. Esimerkiksi My Prerogative on ihan sopivan haasteellinen veto.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Lithium

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Syyskuu 05, 2008, 20:44:48 »
Noniin. Itse en pidä Britneystä nykyään. Verratkaapa jotakin 'Gimme Morea' 'From the Bottom of My Broken Heartiin'? Ne ovat ehkäpä hieman erilaisia.

<-- Tuossa on sellainen 'The Evolution Of Her Voice'-juttu, kannattaa katsoa. Hän oli pienenä parempi.

Minua ärsyttää ja säälittää Britneyn nykyinen tila (muuten, olette ehkäpä kuullet Chris Crockerista? 'if anything ever happens to her, im gonna jump off the nearest f*cking building'). Katsoin tässä ehkä viikko sitten SubTV:ltä tulleen 'Britney Spears paparazzien tähtäimessä'-ohjelman. Kamalaa. Siinä seurattiin yhtä.. no en minä tiedä mikä se on, mutta kuitenkin jotain toimistoa jolla oli kymmeniä kuvaajia koko ajan seuraamassa Britneytä. Ja silti Britney vain vilkutteee heille ja hymyilee. Tuota noin...

Siskoni omistaa yhden hänen levyistään, 'In The Zone'. Se on ihan siedettävä vaikka en ole ikinä mikään Britney-fani ollutkaant

//Youtube-linkki poistettu. -Kate
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2010, 05:11:54 kirjoittanut Kate »