Kirjoittaja Aihe: Kesät  (Luettu 14654 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Misha

• Ankeuttaja
Vs: Kesät
« Vastaus #25 : Kesäkuu 20, 2004, 17:01:09 »
En ole tehnyt mitään. Oikeasti. Tästä on tulossa harvinaisen elämätön kesä.

Olen haahuillut kaverien kanssa väliä kirjasto - kahvila. Sillloin kun olen niitä tavoittanut, koska kukaan ei vaikuta pysyvän täällä kesällä. Ei silti, lähtisin minäkin pois jos voisin.

Olen todennut, että pinkki mango-ananassorbetti ei ole myrkyllistä vaan itse asiassa aika hyvää.

Olen kirjoitellut hiukan jotain fikkiviritelmiä ja pahoinpidellyt vesivärejä.

Olen kasvattanut koneella olevaa musiikkivideokokoelmaani tuntuvasti. Olen metsästänyt kuvia kauniista mieshenkilöistä. Olen lukenut mangaa.

Olen nauttinut yksinäisyydestä vanhempieni ollessa venekerhon retkillä viikonloput ja kuunnellut kaikkea sitä hyvin meluissa, ihkutettavaa musiikkia, jota en voi kuunnella rauhassa niiden ollessa kotona.

Olen lukenut kahta omistamaani Sandman - albumia, hankkinut pelottavaksi kehittyneen pakkomielteen Dreamista ja kiroillut kaveria, jolla kakkososa on ollut lainassa jo yli viikon.

En ole tehnyt mitään kovin aktiivista. Toisaalta olen pitänyt kaikesta siitä turhasta, mitä olen tehnyt. Kylmyys on ollut ikävää ja se, etten ole nähnyt kavereita ja sisaruksia niin usain kuin olisin halunnut.

Ohjelmassa on tulossa juhannus, joka varmaan on pakko viettää perhetuttavien mökillä, Animecon ja lapsenvahtimista. Muuta en tällä hetkellä tiedä olevan suunnitelmissa. Paitsi että vanhempani lähtevät pian viikon kestävälle matkalle :3

Poissa inzu unicorn

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Kesäkuu 20, 2004, 17:09:08 »
Minulla on koko kesä täynnä. Ja jos ei olisi, kyllästyisin alta aikayksikön. En tiedä mikä minua vaivaa, mutta jos olen vaikka 'vain' kolme päivää 'tekemättä yhtään mitään' kotona, niin turhaudun sekopäiseksi.

Tänä kesänä olen jo ollut Lahdessa (Olivian luona) ja Helsingissä Suokissa. Ja joka toinen viikko olen ollut Kuopiossa isäni luona. Viime viikko meni Alajärvellä ratsastusleirillä ollessa ja juhannuksena menemme Savonlinnaan serkkujen luo. Siinä välissä on tuskastuttavat neljä päivää kotona, mutta enköhän jotain keksi. Esimerkiksi saksofonin kanssa riittää aina työtä. Asteikkoja ja sensellaista *plääh*  Juhannuksen jälkeen lähdemme Helsinkiin, ollaan vissiin neljä päivää. Heinäkuun alussa (puoleenväliin asti) minulla onkin rippileiri, konfirmaatiojuhla ynnä muut sellaiset. Sitten en tiedä mitä teen, olen kai vuorotellen äidin ja isän luona, käyn ratsastamassa ja soitan. Elokuussa menemme kahdeksi viikoksi Lappiin pikkusiskoni ja isäni kanssa. Eli onhan sitä tekemistä. Ja siinä välissä sukulaisten ja kavereitten luona.

Pakenekohan minä jotenkin paikoillaan olemista? Pitäisikö huolestua? Ei minua tuollainen reissaaminen oikeastaan väsytä, tai en ainakaan huomaa sitä matkoilla ollessa. Mutta esimerkiksi nyt, kun tulin ratsastusleiriltä, huomaan olevani aika väsynyt.

coteau

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Kesäkuu 20, 2004, 18:19:16 »
Mun kesis alko ihanan lepposasti riparilla. Olin muutenki ihan poikki ja katki koulun takii ni sit jouduin sinne nuokkumaan... mut hauskaa silti oli :D Olin siel 8 pv ja sit nukuin aina sunnuntain konfirmaatioon asti 24h. Sit lähettii heti tiistaina kavrujen kanssa Tampereelle kuluttaa rippilahjarahoja. Sen jälkee heti keskiviikkona lähdin porukoitten kanssa Tallinnaan ja sieltä tultiin perjantai-iltana. Eile oltiin kavrujen kanssa istuskelees ulkon auringonpaisteessa :)
Että ei sen ihmeempiä tähän mennessä...
Seuraavaks on Juhannus, en tiedä vielä mitä sillon... joko oon kavereitten kanssa tai lähden sukuloimaan Merikarvialle päin, kotona en ainakaan meinaa olla.
Jatkossa mennään vielä, yllätys yllätys, kavereitten kanssa mökille pariks yöks ja sit heinäkuun puolvälissä on Pori Jazzit. Siel on pakko käydä joka päivä istumassa. Himottais kovasti mennä kuunteleen Alicia Keysia mut eip taida rahat riittää...
Kaikki noi välipäivät mä nukun, nukun ja nukun sekä roikun koneella. Saatan nähdä kavereita aina välissä :D
Se on kaverikesä ny!

Poissa Pomdidali

• Juustokakku
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #28 : Kesäkuu 20, 2004, 18:37:55 »
hmmm... olen nukkunut, syönyt, ollut kotona, nukkunut, sitten yks päivä menin kiskalle... Elikäs minun kesälomani on ollut tähän mennessä aika laiskan puoleista. :)

Mutta parempaa on luvassa, viikon päästä koRnin keikalle helsinkiin, ja sinne jään ostoksille noin viikoksi, siskon luokse. :) Sitten Ruotsiin perheen ja serkkujen kanssa, käydään Kolmårdenissa (*hihkuu kuin pikkulapsi*) ja sitten Gröna Lundissa. ja sitten on vielä se rippileiri, nimittäin isosena. ja kesän lopulla lähden saksaan serkkujen luokse käymään, sitten alkaakin koulu uudessa lukiossa, JAIKS! No toivottavasti kaikilla teillä on mukava kesä! :)
Who'd want to be men of the people
When there's people like you?

Horatia

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Kesäkuu 20, 2004, 19:25:26 »
Kesäloma on mennyt kohtuullisen hyvin. Oon ollut jätskikiskalla töissä muutamia kertoja ja tienannut samalla omaa rahaa ja syönyt jätskiä samalla... :) Aivan luvallista se kyllä on. Melkein kaikkia makuja on tullut syötyä, muutamia en oo maistanut. Muuten oon ollut kotona, tietokoneella en paljoakaan. Kirjojakin on tullut luettua jonkin verran. Heinäkussa sitten alkaakin tapahtumaan ja kun se on ohitse, niin alkaakin se lukio. Pitää tässä niitä kirjoja ostella kun voi. Niitä on kyllä aika hankala saada, jos ei tiedä, mistä etsii.

Alyssa

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Kesäkuu 20, 2004, 20:24:04 »
Njooh, viime viikon olin joka päivä kiinni kahvilassa, missä olen töissä. Se oli ihan kivaa, varmaan tähän asti kivoin [kesä]työpaikka. Eilen ja tänään oli sitten vapaapäivä.

Perjantain ja lauantain välinen yö meni kokonaan englanninkielistä kuninkaan paluuta lukien, yllätin sitten aamukuudelta iskän käymällä lenkillä ja hakemalla postin. Oli se naapureillekin ihmetellyt, että mikähän tyttöä nyt vaivaa :D

Jajaa.. Tänään kävin kävelyllä (satutin varpaan kun sandaalit hiersi :<) ja vahingossa ajoin pyörällä pikkusiskon nurin :/ siltä aukes huuli ja mun farkkuihin tuli iiiso ruohotahra kun kaaduin ojaan. Harmittaa. Pikkusisko siis, ei farkuilla niin väliä.. :|

Ilmat ovat olleet niin harmittavan kylmät, ei oo päässyt uimaankaan vähään aikaan.. Ja se uimapatjakin pitäisi hankkia, että pääsisi (lue:uskaltaisi) mennä järvelle uimaan. On tää kesä rankkaa :)

Ja kavereita ei oo nähny kertaakaan, kun asun täällä korvessa. Onneksi on olemassa juhannus ja se on pian <3

Poissa Nienna

• Kofeiiniriippuvainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #31 : Kesäkuu 20, 2004, 20:52:15 »
Minä olen ollut kotona kokoajan, paitsi yhden viikonlopun serkun rippijuhlissa, toisen viikonlopun kaverilla yötä ja yhden päivän pikkuserkun yo-juhlissa.^^ Mutta eihän minulla tylsää ole ollut.:P Olen kolunnut rakkaan kirjastomme läpikotaisin, roikkunut netissä, kävellyt koiran kanssa tuntikausia, törsännyt kaverini kanssa kaikki rahani vaatteisiin, roikkunut netissä, juonut jääteetä ja roikkunut netissä. Oi onnea.

Lähden ensi viikolla (onneksi) Itävaltaan serkkujeni luo -öh- viikoksi. Sitten menemme mahdollisesti Norjaan. Sen jälkeen käsittääkseni mökille, joka sijaitsee keskellä korpea ja jossa minulta riistetään suosikkiajanviettotapani, eli netissä roikkuminen. Ja ai niin, juhannuksena kaverini/pikkuserkkuni mökille saareen, mikä on jo kymmenen vuotta kestänyt perinne. Leireille en mene tänä kesänä harmikseni ollenkaan.

maniac

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Kesäkuu 21, 2004, 01:47:23 »
Jaa'a. Tylsä loma, ei voi muuta sanoa. Töitä ei ole eikä oikein mitään muuta aktiviteettia. Ei silti, toisaalta ihan kivaa on ollut kun ei ole tarvinnut tehdä yhtään mitään. Olen laiskotellut. Tietysti jotain pientä on tullut tehtyä...

Olen ollut netissä satoja tunteja. Olen sekoittanut vuorokausirytmini aivan täydellisesti. Olen hankkinut epäterveen addiktion Jrock-slashiin. Olen aloittanut taas piirtämisen ja maalaamisen. Olen lukenut vanhoja kirjahyllyyn unohtuneita kirjoja pihakeinussa ja pakoillut aurinkoa. Olen ollut kavereiden kanssa, meistä on tullut läheisen jätskikioskin ja grillin vakioasiakkaita (roskaruokaa koko loma). Olen yrittänyt aloittaa japanin opiskelun itsenäisesti, mutta ääh. Olen onnistunut pysymään yhtä kalpeana kuin talvisinkin. Olen tutustunut musiikkiin eri maista, mm. Vietnam, Thaimaa ja Korea. Olen kasvattanut tiedostojeni yhteiskokoa 50 gigalla, pitäisi tehdä suursiivous ilmeisesti, ettei tarvitse ostaa kolmatta kovalevyä. Olen käynyt kävelyllä aamuöisin kolmen aikaan. Kerran kävin Helsingissä, muuten olen pysytellyt täällä.

Esimerkki tavallisesta kesäpäivästäni (eli mitä tänään tein): Heräsin kolmelta päivällä. Nousin ylös vasten tahtoani, heitin vaatteet päälle ja lähdin kavereiden kanssa syömään. Pysähdymme syömään jätskit puistoon, sitten menen vielä kaverille. Tulen kotiin illalla, suoraan koneelle. Siitä lähtien olen ollut netissä ja kuunnellut musiikkia. Vähän ajan päästä menen lukemaan ja joskus kun on jo oikeastaan aamu, menen nukkumaan.

Vielä olisi tarkoitus laahautua mökkeilemään muutamaksi päiväksi (ei sitä kauempaa jaksa), osallistua muutamaan miittiin ja lähteä ostoksille Helsinkiin (ehkä Tukholmaankin kavereiden kanssa). Kun vielä tulisi vähän paremmat ilmat, niin pääsisin Yyteriin uimaan. En tosin tykkää auringosta, mutta siellä "uiminen" on ihan hauskaa.

Dwal

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Kesäkuu 21, 2004, 19:17:48 »
Tätä kesää olen odottanut kauan, eikä tässä juuri ole valittamista ollutkaan (paitsi että olen juuri nyt riidoissa äidin kanssa, toivottavasti tätä sotatilannetta ei jatku kauaa).

24. toukokuuta oli viimeinen tentti, ja sen jälkeen vietin pari viikkoa pääsykokeisiin lukemalla, milloin enemmän, milloin vähemmän. Välillä kävin serkkupojan lakkiaisissa ja yksissä valmistujaisissa, tylsää sukulaisten tapaamista ja muodollisuuksia, joita minä en hallitse. Oltiin Riston kanssa kahdesti sunnuntaista tiistaihin minun asunnollani Joensuussa, hauskaa oli. Ai niin, ja toukokuun alussa oli muuttokin pienempään kämppään. Tiistaina kahdeksas päivä oli pääsykoe, josta maanantaina neljästoista päivä tuli tulokset. Riemusta olen hihkunut, yliopistoon pääsin suomen kieltä tai kirjallisuutta lukemaan. Unelmani on täyttymässä.

Yhdeksäs päivä alkoivat kesätyöt, ja viihdynkin maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina kahdestatoista kahteen Valtimon urheilukentän laidalla. Minulla on monta hauskaa pientä kesäkerholaista *naur* Kesäkuu ja noin puolet heinäkuusta tämä työ minua viihdyttää, ja pientä korvaustakin siitä saan.

Ja ja... Niin, viime viikonloppuna autoilin Lahteen, lauantaina oli serkun häät. Taas turhia muodollisuuksia, joista minä en juurikaan piittaa.

Loppukesä meneekin sitten täällä kotona tai Riston luona ollessa, kirjoja olisi tarkoitus lukea ja ainakin vähän aikaa jalkapalloa katsella. Kotisivut pitäisi myös remonttiin laittaa, tai lähinnä uusia enää tekstit, graafinen ulkoasu on valmiina :) Loppukesästä pistäydytään Riston kanssa luultavasti Joensuussa, ja jossain vaiheessa saatetaan Vaasassa pistäytyä. Ei sen erikoisempaa. Aivan loistava kesä :)

Enye

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Kesäkuu 21, 2004, 21:30:27 »
Kesäkuun alku meni lähinnä löhöämiseen. Nyt aloitin kesätyöt, ja niitä pakerran seuraavat kaksi viikkoa, jonka jälkeen on vuorossa matka Turkuun ja Ruisrockiin. Minullakin on jo lippu. (Tai oikeastaan Mayalla on minunkin lippu, mutta kuitenkin.) Sen jälkeen on luvassa lisää löhöilyä, ja mökillähengailua. Menen juhannukseksi ystäväni mökille kavereiden kanssa. Kaikenkaikkiaan tulee varmaan ihan ok kesä. Lukion kirjojakin pitäisi ostaa. Jos jollain on myytävänä niin yksäriä tulemaan. ^^

Hexie

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Kesäkuu 21, 2004, 22:34:17 »
Kesäloma, jota niin kauan odotti. Lopulta osoittautui pettymykseksi...

Töissä olen ollut pari viikkoa, tuskaista on, mutta mitäpä sitä ei rahan eteen tekisi... ^^; Töiden takia kyllä kaikki elämä on rajoittunutta, vasta illalla pääsen kotiin, kuolleena totta kai! Yöt käytänkin sitten kirjoittamiseen ja piirtelyyn, jotain sentään ehdin tehdä.

Mitään suurta ja mukavaa odotettavaa ei ole, pyöräretki Ahvenanmaallekin peruuntui. Kunkkaritkin ovat siellä kaukana pohjoisessa. *ruikuti ruikuti* Hevonenkin lähtee kesän jälkeen... Jos siis joku tietää vuokrattavaa hevosta Tampereen lähettyviltä, saa toki kertoa!

Kauheasti tekisi mieli tehdä jotain "suurta ja erilaista", mutta ideat ovat vähissä.

Ettei vain suurin osa kärsisi tekemisen puutteesta?

Jenda

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Kesäkuu 22, 2004, 12:12:53 »
Tylsää, tylsää, tylsää... Ai niin, sanoinko jo että tylsää?

Huonoin kesäloma tähän mennessä... Kaverit, (kokonaiset kolme) ovat kaikki matkoilla, mökkeilemässä tai missä lie. Että kotona olen ollut, lähinnä tietokoneella, kuunnellut paljon, aivan liikaa musiikkia. Ensi viikolla pitäisi olla tekemistä, paljonkin. Yyteriin olisi ainakin tarkoitus mennä, serkuillakin pitäisi käväistä. Tulee siinä samalla moikattua sukulaisia.
No, tänään minun pitäisi saada kani. Kahdelta olen lähdössä sitä hakemaan, siinä kanissa riittääkin sitten ihmettelemistä loppuviikoksi ^^

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
« Vastaus #37 : Kesäkuu 22, 2004, 17:33:50 »
Kesäloma on sujunut todella hyvin, melkein liian nopeasti. En ole kuitenkaan sen kummempia tehnyt, kun melkein koko kesän on satanut vettä. Olen ollut kotona, lukenut kirjoja, kirjoittanut ja tehnyt kotisivuja. Uusin Tarinamaan kokonaan ja siinä meni muutama päivä. Nyt olisi tarkoitus lukea ruotsin YO kokeisiin, jotka on syksyllä.

Serkut kävi meillä, ne asuu Kajaanissa, oon ollu shoppailemassa ja tavannu kavereita mutta en muuta erikoista. Olis tarkoitus nähdä viä muitakin kavereita, mennä Hesaan shoppaileen äiskän, siskon ja mummin kanssa ja ehkä mökille uimaan, jos aurinko joskus paistaa ja vedet lämpenee. Niin ja tietenkin menen katsomaan Harry Potter 3:sta ja Spiderman 2:sta elokuviin =)

Haukankukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Kesäkuu 22, 2004, 17:58:31 »
Tähän mennessä tapahtunutta:

Olen istunut näyttöpäätteen edessä, tai pyöräillyt ympäri Suomen maata. Juhannuksena lähdemme saaristoon, ja vietän siellä koko heinäkuun. Siellä kai opettelen ajamaan kunnolla skootterilla, ´ja heinäkuun alkupuolella on muuten leiri. HP: on tultu luettua MUUTAMAN kerran (re-reading LP) ja muutenkin kirjaston nurkkia on koluttu.

Aika tylsää ja tavanomaista.. Mutta ihan mukavaa.^^

Lils

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Kesäkuu 22, 2004, 19:50:58 »
Hmm. Mitäköhän olen puuhaillut?

Aivan alkuloma meni kolmeen nukkuessa (köh, köh) ja koneella istuessa. Kylmiä säitä on ollut melkein 99 % lomasta tähän mennessä. Joten eipä sitä kamalasti muuta voikaan tehdä. Ja OotP:n parissa vietetty yön valoisia hetkiä. (Tietty ^^) Kirjastossa olen ahkerasti ravannut myös löytäen samalla pari uutta lempibändiä!

Tästä eteenpäin tiedossa mökkeilyä ja matkustelua. Juhannuksena todennäköisesti mummolassa ja mökillä käyntejä. Heinäkuun alussa ehkä kaverin mökille. Jossain vaiheessa Helsinkiin tai Tampereelle junalla (ihanaa<3). Sellaista. Saa nyt nähdä..

Cardia

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Kesäkuu 23, 2004, 21:46:27 »
Mun kesäloma on sujunut ihan kivasti. On ollut tähän mennessä hyviä, mutta myös huonoja hetkiä. Olen tavannut kavereita kahviloissa ja torilla, syönyt paljon jäätelöä ja mansikoita ja nauttinut auringon valosta. Olen juhlinut veljeni rippijuhlia ja omia ja äitini synttäreitä (oon jo 16!). Ja on mulla ollut myös monia tanssitunteja, joista todella olen nauttinut.

Mutta sitten niihin huonompiin hetkiin... Olen joutunut viettämään aikaa myös yksin neljän seinän sisällä turhautuneena, koska ei ole mitään tekemistä. Silloin tuntuu, että kaikilla muilla on hurjan hauskaa ja vain ja ainoastaa minulla ei ole mitään tekemistä. Masentavaa... Mutta aina on seuraavassa hetkessä joku soittanut ja piristänyt päivääni.

Olen muuten ollut myös todella sairaana puolisen viikkoa heti kesälomani alettua. En saanut silloin nukuttua, kuume oli kova ja hengittäminen hankalaa. Onneksi sekin lievitti ajallaan ja olen taas terve.

Ensi viikolla mulla alkaa kielimatka. Ensin matkustan kolmeksi päiväksi Pariisiin ja sieltä sitten matkustetaan bussilla ja lautalla Bournemouthiin, Englantiin. Olen todella innoissani matkastani! Jännittää! Olen lähdössä yksin kansainväliselle kurssille. Nyt tuntuu ihan hullulta tuo ratkaisu... En mä osaa englantia. Odotan kuitenkin hauskaa matkaa ja varmasti kielitaitonikin parantuu huomattavasti. Olen siellä Englannissa kolme viikkoa ja tulen sitten heinäkuun lopussa Suomeen.

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
« Vastaus #41 : Kesäkuu 29, 2004, 23:37:55 »
Minulla on tottapuhuen ollut poikkeuksellisen tylsä kesäloma. Ei nyt tietenkään sillä, että minä sen vuoksi kouluun ikävöisin (hell no). Mieluummin tylsistyn kuoliaaksi, kuin menisin kouluun. Njoo, ehkäpä minulla on jonkin sortin kauhukuvia päässäni ensi vuoden kirjoituksista, mutta se onkin sitten omalla kohdallani jo aivan tarpeeksi hyvä syy kammota sitä paikkaa.

Suurimman osan ajasta olen vain istunut kotona neljän seinän sisässä ja ihmetellyt maailman menoa. Lähes kaikki tutut paria poikkeusta lukuun ottamatta ovat lähteneet lomille, ja minä olen yksi niitä harvoja, jotka ovat jääneet kesäksi kotipaikkakunnalle. Melkein kaikki nettikaveritkin ovat ilmeisesti lomalla, koska ajankohdasta riippumatta journal on tyhjä, mese on tyhjä, foorumit ovat tyhjiä (tutuista) ja maililaatikko on tyhjä. Voisinpa vaikka väittää, että on tylsää.

Kesän kohokohta taisi mennä jo pari viikkoa sitten Sauna Open Air Metal Festivaleilla, missä näin ensimmäistä kertaa Bodomin ja Nightwishin livenä, ja onnistuin vielä ruinaamaan Tuomakselta henk. kohtaisesti nimmarinkin. Junamatkat olivat kyllä kaikkea muuta kuin hyviä, mutta niistä ei sitten puhuta, kiitoksia vain. Eräs poikkeuksellisen ihana serkkuni käväisi täällä parin viikon ajan, ja niinä päivinä, kun hän oli luonani, ei ainakaan tekemisestä ollut puutetta.

Nyt on taas parisen viikkoa mennyt yhtä tyhjän kanssa. Odottelen parhaita ystäviäni kylään, mutta he tulevat tänne vasta ties milloin heinäkuussa. Eräs nettiystäväni pyysi minua pariksi päiväksi luokseen Jyväskylään sitten, kun siellä on se animetapahtuma. Eli noin parin viikon kuluttua. Hän oli mukana järjestämässä sitä, ja sanoi voivansa majoittaa minut, mikäli haluaisin tavata. Hän on yksi ensimmäisiä nettituttavuuksiani, joten kaipa se on jo korkea aika. :>

Eli tällä hetkellä tylsää on, mutta eipä ole kouluunkaan ikävä. Paremmat ajat ovat vasta edessä.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Marizki

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Kesäkuu 30, 2004, 10:39:16 »
Minun kesäloma on ollut tähän asti aikas tylsä, ei voi mennä edes uimaan kun sataa koko ajan vettä.Plaah!Toivottavasti heinäkuussa olis paremmat ilmat että vois tehdä jotain muutakin kuin olla sisällä, vaikka kuluuhan se aika täälläkin ollessa.:)
Onko joku käyny testaa Särkkiksen Half Pipen? Kertokaa onko se jonottamisen arvoinen, kun oon lähössä sinne päin ensi kuussa!
Kesässä on yksi huono puoli, ja se on se että mä tuun heti allergiseksi siitepölylle, nytkin aivastelen täällä.
Niin ja pitäähän Azkabanin vanki käydä sitten elokuussa katsomassa!

Eliz

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Kesäkuu 30, 2004, 15:18:27 »
Minun kesälomassani ei ole vielä ainakaan mitään hirveän suurta ole ehtinyt tapahtua.

Kesäloman ensimmäisellä viikolla vietin paljon aikaa ystävien kesken ja kävin heidän kanssaan Linnanmäellä ja sen sellaista. Mutta sitten alkoi kesäharjoitukset.
Kesäharjoitukset (taitoluistelu) kesti kaksi ja puoli viikkoa. se vei melkein kaiken minun vapaa-ajastani.

Nyt on kuitenkin kunnon loma alkanut ja suunnitelmiini kuuluu kavereiden kanssa aikaa viettäminen, mökkeily, uiminen, lintsillä käynti ja kaikki hauska mikä kuuluu kesään :)

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
« Vastaus #44 : Kesäkuu 30, 2004, 18:51:22 »
Onhan se kesäloma mennyt. Tehnyt vähän sitä sun tätä. Sade kyllä on haitannut, enpä ole veilä uimaankaan päässyt :) Tosin en pidä uimisesta, mutta ehkä pari kertaa, sitten kun pääsee mökillä. Nyt kesäkuussa tuntu että olen nähnyt liikaa sukulaisia, piti kyläillä ja populaa kävi. Tänään pääsin serkuista eroon, viimeisen tunnin aikana ajatukseni pyörivät: "koska ne lähtee?". No, en ole sukurakas, ehkä se johtuu siitä että sukulaiseni ovat ylienergisiä ja minä tykkään että lomalla vaan ollaan.

Eli siis olen vain ollut lomalla. Ja kokeillut golfaamista, mistä en pitänyt. Kävelin jotain metsiä ristiin ja rastiin. Kävin katsomassa kaverinia kesäteatterissa, hauska esitys. Ja vielä on tiedossa ainakin muutama päivä yksin kotona. Minusta tuntuu että kun koulu alkaa niin en muista kesästäni mitään.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

zenit

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Heinäkuu 01, 2004, 15:37:48 »
En oo ottanu mitään turhia paineita siitä, että pitäis muka tehdä jotain. Oon vaan suunnitellu syksyä ja tulevaa ja ladannu akkuja lukiota varten. Jos joskus tulee morkkis siitä, etten tee mitään, niin siivoan oman huoneen ja lakkaan taas murehtimasta.

Kesäloma on ollut ihan kiva siis, tosin kaikki kaverit ovat joko töissä tai niin kaukana, ettei niitä nää kun kerran viikossa. Mutta mä en siis valita. Ihanaa olla välillä yksikseen ja miettiä asioita.

Normaalipäivänä herään yhdeksältä kattomaan Melrose Placea (miksi te katotte mua noin?) ja sen jälkeen katon Summerin ja tietysti iki-ihanaisen Radioaalloilla Roiskuu-sarjan! Sitten meen nettiin hengaan noin tunniks, eli siis pääsääntöisesti liikun Vuotiksessa ja luen fikkejä Finissä.

Loppupäivä meneekin sitten laiskotellessa, mutta joka päivä keksin kyllä jotain uutta tekemistä.

Olen ollut tähän mennessä Hangossa juhannuksena kavereiden kanssa ja Tampereella setäni luona. Tampereella oli hauskaa, olimme katsomassa näytelmän Ilmasta rahaa, mikä oli muuten täysin hulvaton.

Odotettavissa on vielä kavereiden kanssa matka Helsinkiin shoppausreissulle ja ruotsinlaivallekin oon lähdössä. Yksi kaveri järjestää grillibileet, toinen nyyttärit, Tammerfesteille lähden isän kanssa, itse pidän jonkunnäköset pippalot ja elokuun alku meneekin sitten muuttopuuhissa.

Ehdottomasti hauskinta on ollut se Hangon reissu. Tunnelma autossa oli aika tiivis ja naurettiin kippurassa, kun pelattiin Aliasta. Huonoja kokemuksia ei juurikaan ole ollut, mä oon tällanen, että tulen pienestä iloseks, eikä mua häiritte edes nää säät. Enhän mä edes tykkää kesästä.

Ja nythän se loma vasta alkaakin, kun heinäkuu alko. Otetaan kaikki irti loppulomasta, eikä mietitä tulevia turhaan. Eletään hetkessä, vaikka se onkin vaikeaa!

Paljon tekstiä, vähän asiaa.. - yeah, that's me -

Envu

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Heinäkuu 01, 2004, 17:58:17 »
Tämä kesäloma tuntuu olevan jotenkin ollut väritön.

No, mitäs. Olen ehtinyt
- hankkia kesätöitä ja seuraavana päivänä soittaa sinne paikalle ja sanoa etten tulekaan
- katua sitä etten mennyt töihin nyt kun rahanpuute iskee
- Tornimiitti oli toukokuun viimeisenä sunnuntaina, juuri ennen kuin koulu loppui ja siellä oli aikas kivaakin
- Tornimiitin jälkeen menin Soilalle ( kahvi ) ja olin siellä yötä
- Tornimiittiä seuraavana päivänä oli Hartsian Särkänniemen miitti
- Olin jopa kerran tänä kesänä kirkossa, kun oli veljen konfirmaatio eikä sitten voinut olla menemättä
- Kävin toiseen kertaan Särkänniemessä, samana päivänä kun olin Tampereella ostoskelemassa. Koko sateinen päivä pelastui, kun Fantasiapelejen myyjä hymyili niin nätisti minulle.
- Olen nähnyt erästä ihmistä
- Olen vältellyt muita tuttuja
- Olen koettanut siivota -> siivous vielä kesken, ettekä halua nähdä huonettani
- Olen piirrustellut
- Olen lukenut
- Olen viettänyt syntymäpäivää
- Olen riidellyt liikaa ihmisten kanssa, olen liikaa satuttanut heitä.

Hmmh. Eli ei mitään erikoista, luulisin. Kesällä ei tarvitse oikeasti tehdä mitään. Sellainen kesä on mukava, joskin välillä turhauttava.

Mitäkö sitten aion vielä?
- Menen Tuskaan yhdeksi päiväksi
- Hankkiudun kevytmoottoripyörän kyytiin, jos vain joku uskaltaa minut ottaa ;)
- Menen Ropeconiin
- Hartsian larppimiitti on tulossa, joskaan en ole ihan varma menenkö sinne kun en jaksaisi vaatetusta hankkia :p
- Luen lisää, Tuulten kulhon loppuun, loppuun Eurooppalaisen perheen historiaa, kuten myös syntymäpäivälahjana saadun Naisen, lapsen ja perheen historiaa. Ja sitten hankin jonkun suomalaisen kirjailijan ja niin. Ja ostan lisää Sandmania.
- Siivoan loppuun ( no joojoo ).
- Haluan myös maalata huoneeni, kunhan isä saa jotakin aikaiseksi.
- Haluan liikkua enemmän ja saada selkäni sellaiseen kuntoon, että saan suoritettua viimein liikunnan kurssit. Haluan myös tulla terveeksi, olen ollut koko kesäkuun pienessä kuumeessa.
- Haluan tehdä sovinnon muutamien ihmisten kanssa.
- Haluan pelata.
- Haluan saada uuden domainin, joka tosin on hankinnassa jo.
- Haluan piirtää enemmän.

Nooh, tämä nyt oli lähinnä haluamis-lista.. :p Hmph. Mutta sitähän se ihmisen elämä on.
Olen oikeastaan ollut ihan tyytyväinen, että kesäkuu on ollut tällaista huonoa ilmaa. En pidä yhtään auringonpaisteesta ja yritän vältellä sitä. Joten sade on ihan mukavaa. Kaikista mukavinta oli hyppiä ympäri taloamme kerran kun satoi.
( Ja vielä ihmetellään miksi olen kesällä kipeä, hmh. )

Kaikista hauskinta kesässä on ollut.. En tiedä. Ehkäpä se on vasta tulossa. Miten optimistista minulta.

Sinistra

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Heinäkuu 01, 2004, 23:57:39 »
Mun kesäloma alkoi ihanasti kielimatkalla Englantiin. Eli siellä olin kolme viikkoa, luultavasti kesoman hauskimmat kolme viikkoa, jotka menivät liian nopeasti.
Sitten sen jälkeen olen vain ollut kotona, enimmäkseen nukkunut. Sitten jossain vaiheessa lähden moikkailemaan niitä jotka oli siellä Englannissa. Ja pienestä lähtien olen joka kesä käynyt lapissa sukulaisten luona, niin tänäkin kesänä...se on ehkä tylsin juttu tänä kesänä!

Poissa elton

• kevään henkäys
  • Vuotislainen
  • uudelleen herännyt
« Vastaus #48 : Heinäkuu 20, 2004, 08:56:33 »
Rippi leiri on tässä tullut koettua ja huomenna lähetään about noin viikoksi mökille. Oli eilen kaverin kanssa syvällisiä keskustelu meidän ystävyyden laantumisesta, pitäis varmaan keskustella syvällisesti yhden toisenkin kanssa ja näin.

Minun kesäni on ollut hyvä. Vaikkakin olen ollut liikaa koneella.. :D

Harkkoja on ollut sopivasti ja nyt on sitten sellainen kaunis vapaa viikko ja ens viikolla alkaa salivuorot.. juuh..

Mä jopoa siivosin eilen mun huoneen loppuun ja sitten mentiin kauppaan ja sain housut.. :D

Ei minulla mitenkään erikoinen kesä.. Koulua kylläkin kaipaan..(älkää katsoko noin! yleensä tämä fiilis tulee ensimmäisen kesäloma viikon jälkeen!)
Joskus pelkään olevani niin kaunis, että kauneuteni pettää minut.

Poissa Khasir

• mikrobi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: WillowSnidget172
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #49 : Elokuu 06, 2004, 00:29:01 »
Ajankohtainen aihe ja tuonne viimeiselle sivulle pudonnut.

Kesässä on parasta loma tietysti. Muista sen hyvistä puolista melkein kaikki liittyy jollain tavalla lomaan, esim se, että saa valvoa kauan ja nukkua pitkään, läksyttömyys kokeettomuus kiireettömyys, stressittömyys, on enemmän aikaa tehdä asioita, sellaisia mitä ei ole kouluaikaan ehtinyt. Mutta ei kesällä edes ole niin paljon asioita mitä pitäisi tehdä. Saa laiskotella, se on hyvä.

Toisaalta taas kun on näin kuuma mitä nyt on ollut, niin ei mitään jaksa tehdä kumminkaan. Liian kuuma minulle, oli kesä tai ei, 25 astetta alkaa olla siinä rajalla mikä on liian kuuma.

Uimassa en ole käynyt vuosikausiin, enkä mene vaikka olisi kuinka kuuma, vaikka lähin uimapaikka onkin ihan lähistöllä. En ole rantaihminen, enkä uimaihminenkään sen puoleen, en tykkää pienistä kesävaatteista enkä auringon alla kärvistymisestä.

Ainakaan tänä kesänä minulla ei ole ehtinyt olemaan tylsää, kun olen mm. kesätöissä ollut toukokuusta asti. Enkä muista että ennenkään olisi kesälomilla tylsää ollut. Yleensä tekemistä keksii jos sitä tarvii.
dap dap