Kirjoittaja Aihe: Muse  (Luettu 16918 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Muse
« Vastaus #75 : Tammikuu 08, 2011, 18:56:01 »
kyllä, kuten Miss kertoikin, Musen minäkin bongasin twilightistä. Koukkasin itseni goog- taisiis erääseen hakukoneeseen, ja tungin sinne "twilight soundtrack", Muse in twilight, muse playing twilight songs, ynnämuita sivuja tunki silmieni edestä, ja sitten ahtauduin (mitä nämä verbit oikein on 8D ) youtubeen. "muse twilight" etsin sieltä. Kaskummaa, ompas hassua musiikkia. Tässä on vähän kaikkia soittimia.
 Ja siitä se sitten lähti.
Omistan "The Resistance" levyn, ja haluaisin "Blach holes and revelations"> jossa on se Supermassive Blackhole, lempikappaleeni, jonka on nyt syrjäyttänyt yhtä vanhat biisit, kuten "new born (josta on tulossa musavideo by:affu.. :) ".
Supermassiivista kuuntelen vieläkin, mutta Starlight, Plug in baby, ja muut kitarapainotteiset biisit sopivat parhaiten.

Miä haluan, miä haluan!
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • As cold as the night
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #76 : Tammikuu 16, 2011, 16:36:06 »
Myönnettäköön ensinäkin, että Muse ja Twilight on nou nou. Inhoan sitä, että Muse soi ko. elokuvissa ja inhoan sitä, että kaikki jotka eivät ennen Twilightia ole kuulleetkaan Musesta, ihkuttelevat niitä muutamaa hassua kappaletta ja sanovat muita huonoiksi X___X Tämä tosin johtunee vain muutamasta henkilöstä, en todellakaan sano, että kaikki ovat samanlaisia.

Hyvin samaa mieltä ^^
Neutron Star Collisionin musiikkivideo oli hyvä ilman niitä turhia Twilight-pätkiä. Tyhmää, että Musea hehkutetaan yhdessä Twilightin kanssa, mutta minkäs sille voi kun Muse on Stephenie meyerin lempibändi. Toivon, ettei Twilight pilaa enempää Musen loistavia kappaleita.
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #77 : Tammikuu 18, 2011, 07:49:16 »
Origin of Symmetry,
tilattu cdon.fistä, 11.95   +postimaksut jotain 2 e.. :DDD
Nyt ihan innoissaan venataan.
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #78 : Helmikuu 11, 2011, 17:13:18 »
Nyt kysyn täältä todellisten Muse-fanien joukosta että:

Mikä on teidän mielestänne paras bändin ensimmäisestä kolmesta levystä?

Olen siis tilaamassa/ostamassa joko Showbizin, Origin of Symmetryn tai Absolutionin. Tulen kyllä tulevaisuudessa ostamaan kaikki levyt, mutta näin mielenkiinnon vuoksi, mikä on paras?

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #79 : Helmikuu 11, 2011, 17:44:08 »

Olen siis tilaamassa/ostamassa joko Showbizin, Origin of Symmetryn tai Absolutionin. Tulen kyllä tulevaisuudessa ostamaan kaikki levyt, mutta näin mielenkiinnon vuoksi, mikä on paras?

Mie sanon, että Origin of Symmetry. Ite tykkään siitä vaan jotenkin äärettömän paljon. Oikeastaan täytyy sanoa, että tkkään myös Showbizistä, mutta näistä kahdesta Origin of Symmetry vie voiton. Absolution on ihan ok, mut sillä ja BHAR:illa on liikaa puhkikulutettuja hittibiisejä, imo.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Iiri

• Glitterati
  • Vuotislainen
  • <3
  • Pottermore: PixieDraconis24786
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #80 : Helmikuu 11, 2011, 20:50:07 »
Lainaus käyttäjältä: Miss Zora

In Your World/Dead Star EP! <33 No ei vaan, mutta mä en osaa olla hehkuttamatta sitä. (Eikä sitä tietenkään löydy mistään... Mut se on silti paras :D) Vakavissaan, tohon on kyllä kauhean vaikee vastata. Itelleni Absolution on varmaan se läheisin levy, aivan päinvastoin kuin Zaira sanoi, mut Showbiz on kanssa upee. Origin of Symmetry kyllä kanssa, etenkin Plug in Babystä eteenpäin biisit on loistavia... Mut en siis osaa sanoa, eli tää on täysin hyödytöntä enkä tiijä miks alunperin vastasinkaan :S Ne on kaikki parhaita.

Oli mulla ehkä jotain asiaakin. Tunnustan siis olevani aivan hirmuinen Muse-fani, siinä vain on jotain mikä kolahtaa aivan täysillä. Olen rakastanut Musea siitä asti kun ensimmäisen kerran sitä/siitä puolisentoista vuotta sitten The Resistancen ilmestyttyä kuulin, on muuten ensimmäinen ja ainoa bändi tähän asti mitä mä aivan todella rakastan. Monia muitakin upeita tietenkin on, mutta mikään ei ole tähän mennessä yltänyt mahtavuudessa samalle tasolle.

Onko kukaan muu muuten huomannut, että Musen b-puolet ovat aivan mahtavia? <3 [mitennii oon vaan hysteerisen ilonen kun löysin jotain "uutta" Musea kuunneltavaks... :D Ei, ne on oikeesti mahtavia <33] Crying Shame on aivan upea, ja Easily ja Fury ja Glorious (mitä ne japanilaiset ovat tehneet ansaitakseen bonusbiisejä mutinmutinjupinjupin) ja Eternally Missed jajaja Popcorn, vaikkakin se on niin hysteerinen että mä aina kylven naurunkyynelissä kun mä kuuntelen sitä. Sigh.

Muse olis kuulemma jo tän vuoden puolella aloittamassa uuden levyn äänityksiäkin o___O Suorastaan pelottaa millaista kamaa on luvassa :D

Mä taidan olla vähän hysteerisellä tuulella. Meen ehkä keittään teetä ja koitan rauhoittua :D
Gilraen -> Iiri

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #81 : Helmikuu 12, 2011, 20:12:48 »
Missä tynnyrissä mie elän? Okei, tunnustan etten oo oikein viime aikoina seurannut Musen tekemisiä, joten olen vähän ulalla heidän tekemisistään... Henk.koht toivon että seuraavasta levystä tulee parempi kuin mitä The Resistance on.

Mmh, ja noi Musen b-puolet on kyllä oikeesti vallan mahtavia. Ja se on oikeesti niin, että oli mikä bändi tahansa kyseessä (ainakin melkein), niin japanilaiset saa aina ne extrabiisit. En ymmärrä miksi, koska kyllä mie ainakin haluaisin nuo biisit kans ihan täälläpäin maapalloa julkaistaville levyille. Ja jos noi biisit nyt joltain sinkulta sattuu löytymään, niin arvatkaa vain löytääkö noita sinkkuja sitten taas mistään enää...?
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #82 : Helmikuu 13, 2011, 15:54:55 »
Mie sanon, että Origin of Symmetry. Ite tykkään siitä vaan jotenkin äärettömän paljon. Oikeastaan täytyy sanoa, että tkkään myös Showbizistä, mutta näistä kahdesta Origin of Symmetry vie voiton. Absolution on ihan ok, mut sillä ja BHAR:illa on liikaa puhkikulutettuja hittibiisejä, imo.

Itelleni Absolution on varmaan se läheisin levy, aivan päinvastoin kuin Zaira sanoi, mut Showbiz on kanssa upee. Origin of Symmetry kyllä kanssa, etenkin Plug in Babystä eteenpäin biisit on loistavia... Mut en siis osaa sanoa, eli tää on täysin hyödytöntä enkä tiijä miks alunperin vastasinkaan :S Ne on kaikki parhaita.

Eli aion siis tilata Showbizin, Origin of Symmetryn sekä Absolutionin. Jaahas. Aluksi ajattelin tilata Absolutionin, mutta nyt kallistun enemmänkin OoS:n puolelle. OoS:llä houkuttelee monet loistavat sinkut (mm. Bliss ja New Born), mutta Showbizillä olisi ihania "vanhoja" kappaleita. En tiedä. Luultavasti ostan Origin of Symmetryn.

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #83 : Helmikuu 19, 2011, 20:11:02 »
Tänään menin koluamaan Anttilan pimeät hinnat ja mahtoi siinä olla myyjillä ihmettelemistä kun kaivoin sen alelaarin varmaan viidesti lävitse, mutten silti löytänyt HAARPia. D: Omistan kaikki muut levyt joten se olis käytännössä sitten pakkohankinta. Kesällä näin sen samassa Anttilassa mutten tyhmänä ostanut. Tosin silloin tuli ostettua Showbiz ja Hullabaloo. :D (ja tänään matkaan tarttui White Liesin Ritual - levy)

Harmittaa tosiaan älyttömästi että onnistuin jotenkin missaamaan kaisaniemen keikan. Jos sitä uutta levyä voisi kohta pukata niin kiertuekin olisi luvassa. :>
Who knows which is which and who is who

Poissa Iiri

• Glitterati
  • Vuotislainen
  • <3
« Vastaus #84 : Helmikuu 20, 2011, 14:07:31 »
Mustepullo, mä missasin kanssa Kaisanniemen ;____; Mulla oli ripari samaan aikaan ja se oli varattu jo jotain vuos etukäteen niin ettei sitä voinut edes vaihtaa tai jotain -.- Ärsyttää hirmuisesti vieläkin, vaikka tutustuinkin riparilla hurjan moneen ihanaan ihmiseen. Kiva istuu jossain rukoushetkessä ja tuijottaa vaan kelloa ja miettiä, mitä ne nyt just soittaa Kaisanniemessä :D Mut ens keikalle sit ehdottomasti. Onneks se tulee luultavasti jo ens vuonna (ja epäonneks vasta silloin n__n)... On myöa ah-niin-ironista, kun meidän riparin ja aikaisemmin kesällä olleen leirin yhteisellä jatkoriparilla huonekaverikseni osui ihminen, joka oli aivan samasta syystä missannut Green Dayn keikan :DD

Maailmanloppu on lähellä, sillä mä en voi enää uusia Black Holes & Revelationsia, koska se on ollut mulla kirjastossa jo puol vuotta lainassa :D Lol. Pitäis ostaa se ja Hullabaloo Soundtrack. Muse vie mut vararikkoon tätä menoa, mutta minkäs teet :D Kaikki muut levyt mulla onkin, H.A.A.R.P.ia myöten. Se on muuten ehkä joku paras livedvd minkä oon ikinä nähnyt - eikä vaan siksi, että itse keikka oli niin eeppinen ja paras ja niin pois päin, mikä lienee itsestäänselvyys, mutta se on myös tosi hyvin kuvattu jne :S Tykkään.

Muse on kyllä tajunnanräjäyttäjä <33 Oikeasti, miksen mä ole vieläkään törmännyt yhteenkään toiseen bändiin, joka olisi niin lähellä täydellisyyttä? (Edes Muse ei ole täydellinen... koska ne teki Neutron Star Collisionin ;_______; mut muuten mä voisin just nyt sanomaan sitä täydelliseksi, koska kuuntelen Crying Shamea parhaillaan n__n)

//Hyvä minä, koko viesti aiheen vierestä :D
Gilraen -> Iiri

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Helmikuu 25, 2011, 17:07:32 »
Ah, ja minä täällä taas. :D Toivottavasti ei ole kiellettyä kirjoittaa uutta viestiä näin nopeast edellisen jälkeen?

Ja täällä istuu koneen ääressä eräs hyvin onnellinen kaikkien muselevyjen omistaja! Sain HAARPin! Oltiin just Tallinnassa kaks yötä ja Kaubamajasta tarttui mukaan, 19.94 euroa tai jotain. Olen ylpeä itsestäni ;____;

Voisin kohta muuten perustaa tuonne fanitaidepuolelle oman Muse - fanitaidetopan, olen sen verran fanitöitä tehnyt ja koen itseni ihan hyväksi siinä puuhassa. Nimim. Kuvataidekoulussa kahdeksatta vuotta. :D
Who knows which is which and who is who

Poissa Solores

• Vuotislainen
« Vastaus #86 : Helmikuu 26, 2011, 17:16:52 »
Ja tätä paikkaahan en voi mitenkään sivuuttaa! Tulenpa siis myös kirjoittamaan tänne :D

Eli siis Muse :) Vuodesta 2009 asti ollut eniten kuunnelluin bändi mulla. Joskus sen vuoden kesän lopulla aloin miettiä jotakin uutta bändiä jota vois alkaa kuuntelemaan ja Musehan sitten jostakin loppujen lopuks tuli mieleen. Ekana apuna oli YouTube, sitten kirjasto ja lopulta niitä levyjä tuli sitten osteltua toinen toisensa jälkeen. Ajoitus bändin löytämisellehän oli mitä loistavin, kun The Resistance oli vasta tulossa ja ennen sen julkaisua ehdin jo hyvin tutustua suunnilleen koko bändin aikaisempaan tuotantoon ja tehdä samalla itsestäni hullun fanin :D

Ja bändin musiikkihan kolahti muhun aivan lujaa! Mikään kappaleista ei kuulosta samanlaiselta ja jokainen levy on aivan omanlaisensa kuuntelukokemus. Toisin sanoen Muse on onnistunut pitämään musiikkinsa mielenkiintoisena ja siitä onnistuu löytämään koko ajan jotain uutta. Tällaista kokemusta en ole saanut näin hyvin koskaan ennen minkään muun bändin kohdalla. Suosikkikappaletta en pysty sanomaan, mutta jos suosikkialbumista puhutaan niin luultavasti Absolution. Joka tapauksessa pidän jokaisesta albumista omalla tavallaan ja kirkasta voittajaa niistä on vaikea ainakin mun valita :)

Loistavan musiikin lisäksi Musehan on myös aivan mahtava livenä! Tän viime kiertueen aikana bändi tuli nähtyä kolme kertaa. Eka keikkakokemus oli vuoden 2009 Hartwallin keikka, sitten tuli viime kesän Kaisaniemen keikka (eturivissä! ;D), ja lopulta kruununa päälle viime syyskuun Wembley Stadionin keikka Lontoossa! Erityisesti viimeisin oli todella ikimuistoinen mahtavan keikkatunnelmansa puolesta!

Musen löytäminen palautti mulla myös tavallaan uskon tähän nykypäivän musiikkiin, ja sen ansiosta oma musiikkimakukin on ihan yleisesti laajentunut tässä viimeisen vuoden aikana :)

Poissa Iiri

• Glitterati
  • Vuotislainen
  • <3
« Vastaus #87 : Joulukuu 17, 2011, 19:31:06 »
Onko täällä muita jotka odottavat tulevaa levyä kuin kuuta nousevaa? Musehan on ollut studiossa nyt muistaakseni lokakuusta asti ja levyä on ennusteltu tuohon ensi vuoden marraskuulle. Haastatteluissa ainakin Chris on sanonut moneen kertaan, että uusi levy tulee olemaan jotain täysin uudenlaista, ehkä vähän enemmän jalat maassa -meininkiä The Resistanceen huipentuneen kymmenen vuoden aikana kaiken aikaa eeppisempään suuntaan edenneen tuotannon jälkeen. "[The band] feel like we are drawing a line under a certain period of what we've done in our career. It feels like it's time to move on and do something radically different." (Chris NMEn haastattelussa).

Excuse me while I fangirl, mutta tätä on kuulkaas odotettu. Eniten kutkuttaa se tosiasia, että tulevan levyn jälkeen seuraa väistämättä myös kiertue ja sitten ne tulee Suomeen ja minä näen ne vihdoin livenä. Aamen. Välistä tuntuu, että olen viettänyt viimeiset puolitoista vuotta vain itkemällä kaikkien elämäni aikana missaamien Musen keikkojen perään. Nyt kun missasin vielä koko OoS:n, siis koko helvetin Origin of Symmetryn joka ei olekaan kuin rakkain levy minulle ikinä Reading/Leedsissä livenä, ei tässä voi enää kuin itkeä. :D

Mut joo, muita odottelijoita?
Gilraen -> Iiri

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #88 : Joulukuu 17, 2011, 22:33:37 »
Mut joo, muita odottelijoita?

Oi oi oi oi minä minä minä! Minä odotan, minä sitten niin odotan. Enkä jaksa odottaa. Kaikki, pienimmätkin tiedot ja uutiset saavat minut todella innostuneeksi. Totta kai seuraan kiivaasti kaikkia mahdollisia lähteitä, joissa vähänkin kerrotaan Musen tulevasta levystä. Facebookissa liian monia "I am a Muser" -sivuja. Tumblrissa jokaiseen pikkuriikkisempäänkin tietoon törmää väistämättä. Mutta se on vaan kiva se.

Tuo mitä Chris sanoi NME:n haastattelussa kuulostaa jännittävältä. Ja hyvin lupaavalta. Toisaalta on, ainakin minun mielestäni hyvä, että bändi muuttaa hieman suuntaansa, ja tekee jotain mitä ei ennen ole tehnyt. On spekuloitu pientä paluuta OoS:n ja Absolutionin aikohin, tai ainakin toivottu. En tiedä. Mutta kovasti toivon, että tulen pitämään uudesta levystä :) Muuten siellä Musen äänitysstudioiden ulkopuolella on nähty (oliko se Lontoon?) sinfoniaorkesterin rekka, jos joten oikein luulemme niin... !!!

Poissa Iiri

• Glitterati
  • Vuotislainen
  • <3
« Vastaus #89 : Joulukuu 18, 2011, 18:40:42 »
No saakeli nyt se istunto meni vanhenemaan ja koko kaunis viestini katosi Vuotiksen uumeniin pakkoko oli argh ja juuri kun olisin esikatsellut sen ja lähettänyt -.- Ugh.

Awws joku toinenkin <3 Miss Zora, törmäsin kanssa Tumblrissa tohon London Symphony Orchestra -juttuun ja kyllä mä pienen voitontanssin sen kunniaksi tempaisin :D Mut vähän varauksella mä siihen suhtaudun, Tumblr on kuitenkin aina Tumblr ja niin ihanarakasmahtava kuin se onkin on siellä niin paljon perättömiä juttuja liikkeellä että en menisi vielä mitään tyyliin Exo nelosta ennustamaan uudelle levylle. Ja mun mielestä toi OoS ja Abso -tyyliin palaaminen on vain fanien puhetta, kun taas itse bändi on puhunut pikemminkin päinvastaista? Tai siis jotain uutta sen sijaan että kierrättäisivät jotain vanhaa. Hyvin ristiriitaisia kyllä, milloin raskaampaa ja milloin kevyempää ja milloin elektronisempaa ja milloin The Strokesmaisempaa ja mitä vielä. Tai Mattia siteeratakseni "Ok, will start on christian gangsta rap jazz odyssey, some ambient rebellious dubstep and face melting metal flamenco cowboy psychedelia." Musta alkaa kohta tuntua et se levy tulee oikeasti olemaan jotain tuon tyylistä. Tai ehkei sittenkään :D Siitä mä oon kuitenkin aikas varma että jotain upeaa se tulee olemaan.

Vaikka onhan siltä levyltä jotain jo kuultukin. Nimittäin tämä. Jotkut pitävät vähän liikaa fanien trollaamisesta <3

asd nyt vaan äkkiä se levy minä en jaksa enää tätä odottamista!! asiapitoinen viesti taas vaihteeksi lol
Gilraen -> Iiri

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #90 : Joulukuu 18, 2011, 22:46:41 »
^^En minä tarkalleen muista, mitä kaikesta on sanottu, varsinkaan siitä, mitä levystä on sanottu. Ei sillä toisaalta ole väliä, tärkeintä on se mitä bändi itse ajattelee ja tekee, kunhan itse ovat tyytyväisiä levyyn. Mutta siitä kokonaan eri suunnan ottamisesta on kyllä puhetta ollut. Blah, ehkä kuuntelen liikaa muiden fanien puheita ja spekulointia enkä enää osaa erottaa mikä on totta ja mikä ei. Kunhan levyllä on Mattin kaunista laulua, Domin uskomatonta rummuttelua, ja Chrisin jylisevää bassoa kaikki tulee olemaan hyvin :) Minulle kelpaa melkein mikä tahansa (paitsi... anteeksi nyt vain, ei mielellään Exogenesis 4 tai mitään liikaa sinnepäin, minä vain en ole sinfoniaihmisiä).
Tai Mattia siteeratakseni "Ok, will start on christian gangsta rap jazz odyssey, some ambient rebellious dubstep and face melting metal flamenco cowboy psychedelia."
Siis mähän niin toivon että siitä levystä tulee tuollainen.

Vaikka onhan siltä levyltä jotain jo kuultukin. Nimittäin tämä. Jotkut pitävät vähän liikaa fanien trollaamisesta <3
Tuo videoklippi oli todella todella todella ilkeä teko! Mä en tiennyt, olisiko mun pitänyt itkeä vai nauraa vai heittää tietokone seinään.

Tom Kirk on pahin trollaaja ikinä
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2011, 23:03:16 kirjoittanut Miss Zora »

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #91 : Joulukuu 23, 2011, 14:45:18 »
Lainaus käyttäjältä: Miss Zora
Minulle kelpaa melkein mikä tahansa (paitsi... anteeksi nyt vain, ei mielellään Exogenesis 4 tai mitään liikaa sinnepäin, minä vain en ole sinfoniaihmisiä).
There's already Exogenesis pt.4 8)

Ääääh kun jossain Kerrang!issa piti olla kanssa juttua siitä levystä. Toi Mattin kommentti koko levystä oli niin hilarious et hihhihii eikai sitä levyä voi muuta kun odottaa. Ja noita huhujakin on lennelly vähän joka suuntaan, typerin mihin olen törmännyt, oli uutinen, jossa kerrottiin kuinka Kate Hudson yrittää sekaantua uuteen albumiin. Mutta sekin oli joku juorusivusto, joten en ottaisi mitenkään übertosissani tuota c: Ja mitä kaikkea, Bingille omistettu levy, missä on tuutulauluja ja mitähän vielä...
Yritän uskoa, että Muse ei osaa tehdä mitään väärinNeutronshitcollisionkröhm, joten uusi levy tulee olemaan mahtava.

Tosta videosta vielä, että miten Dom näyttää noin vanhalta ja kun videon lähettäjän nimi oli nowheretom11 niin damn Tom I love you! *fangirl*
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #92 : Joulukuu 24, 2011, 13:29:06 »
Eikös niitä ole vaan kolme^    Vai missasinko mä jotain? ö.ö
  Muse vois tehdä covereita vaikka Green daylta, haluan kuulla Bascet Casen Musen vetämänä, tai  21 Guns.. O.O Kuolaan niin että kaikki hukkuvat.
  Tiedäkseni Muse ei ole tehnyt covereita mistään, vai onko?
Haluan. Mun Musefanittaminen on vähän laskenut, kun olen kuunnellut ne samat biisit uudelleen ja uudelleen, Plug in Baby, Starlight, Bliss, SMBH, New Born, Undisclosed Desires, I belong to you..
I belong to you oli vähän aikaa sitten pianoläksynäni, ja sitä soitettiin pettajan kanssa nelikätisesti. Full epicness, my dear aMused's.
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Joulukuu 25, 2011, 16:07:44 »
Levyllä niitä on vaan 3 joo, mutta 4. Salvation on Musen tekemä vitsi. Öäh muistelisin, että 4. pilailee Radioheadin Creepin kustannuksella, kun Musea on niin paljon kritisoitu siitä, että ne matkivat Radioheadia ja Matt Radioheadin laulajan (ööh nimi oli ööh Thom Yorke?) laulutyyliä. Jee löysin linkinkin (http://www.musewiki.org/April_Fools_2010_Prank)

Musen Feeling Good on cover Nina Simonen alkuperäisestä mikä löytyy Origin of Symmetrylta, mikä onse tunnetuin . Please, Please, Please Let Me Get What I Want by The Smiths, House of the Rising Sun by The Animals (kai), Can't Take My Eyes Off You (alkuperäisesittäjä Frankie Valli?).
+ kasa covereita, mitä ne on esittänyt vain livenä.
Ja ettei tää viesti pääsisi yhtään vähemmän epäselväksi, niin kirjottelen kaikkea randomia vielä :D
Oi mäkin haluan soittaa noita biisejä! x3 The Resistance-nuottikirjan löysin, mutta soittelin viimeksi kaaaaauan sitten, niin enhän mä enää mitään osaa :D Ja toi on kyllä tuttu tunne kun on kuunnellut niitä samoja biisejä melkosen kauan, mutta kannattaa tutustua myös lyriikoihin ja noihin covereihin. Oon jotenkin innostunut aina vaan uudestaan ja uudestaan biiseistä, kun oon tutkinut sanoja ja tajunnut et heitäähänonsuperhyväjejjejjee! Suosittelen myös B-sideja... Eternally Missed... *drool*
and well yeah, imma crazy Muser 8D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2011, 16:22:26 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Liina

• Kaihomieli
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #94 : Tammikuu 07, 2012, 21:18:05 »
Välistä tuntuu, että olen viettänyt viimeiset puolitoista vuotta vain itkemällä kaikkien elämäni aikana missaamien Musen keikkojen perään. Nyt kun missasin vielä koko OoS:n, siis koko helvetin Origin of Symmetryn joka ei olekaan kuin rakkain levy minulle ikinä Reading/Leedsissä livenä, ei tässä voi enää kuin itkeä. :D

Sanotaanko näin että yksi elämäni eeppisimmistä kokemuksista. Readingin yö, Origin of Symmetry, täydellinen Muse. What's he builgind introna, sama mikä Hullabaloon alussa, oranssi verho ja oos-haarukat, kaikki se eeppisyys ja ne mielettömät taustat, älyttömästi ihmisiä ja tungosta mutta maailman paras pändi ja maailman paras levy, ei sitä voi käsittää. Megalomanian pyrotekniikka, oossin jälkeinen hittiputki mutta voi ei miten ihmiset olivat mukana! Lopun Knights of Cydonian mielettömyys ja ilotulitukset. Ja se, kun Micro Cutsin aikana en voinut muuta kuin olla silmät kii ja olla. Kun en ikinä ikinä olisi voinut käsittää, että Muse soittaa sen enää livenä, ja vielä niin, että olen siellä kuuntelemassa.

Ei mulla muuta. Uusi levy vähän pelottaa, Musesta on tullut Ressun myötä niin iso ja tunnettu pändi, Matista paparatsejen saalista ja jotenkin vähän sellanen olo että noh mitäs mitäs mutta henk koht toivon, että rokimpi linja pysyisi, vaikka sellasta nuoruuden angstia mitä ekoilla levyillä on ihan turha saavuttaa. Niin ne ihmiset aikuistuu.
Soittaako lehmus, laulaako satakieli?

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Kesäkuu 06, 2012, 17:01:48 »
http://www.youtube.com/watch?v=IqFZGnfMLMw&feature=g-all-u

Yritän juuri ymmärtää mitä justiinsa kuulin. Mitä hittoa.
Todellakin tuon videon jälkeen odotan uutta albumia. Ei hemmetti. *panikointi* :D:D The 2nd Law.
*sanaton*
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 06, 2012, 17:23:09 kirjoittanut Nimue »

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #96 : Kesäkuu 06, 2012, 17:12:32 »
Muse <3 Rakastan. Matthew Bellamyn ääni on niin sitä jotain, ja ne lyriikat. Päähän on jäänyt tämmösiä:

Don't waste your time or time will waste you, Knights of Cydonia

It's time the fat cat's had a heart attack, Uprising

'Cause I want it now I want it now Give me your heart and your soul I'm not breaking down, I'm breaking out, Last chance to lose control , Hysteria

Nomut en haluu tehdä tästä kommentista pelkkää Musen lyriikkaa, joten koitanpas keksiä vielä jotain järkevää.

Blissin musiikkivideossa mä oon rakastunu Matthew'n hiuksiin! Ahhh. Ihanat <3

Okei ei musta saa järkevää irti. . :D
You put your arms around me and I'm home.

Poissa Iiri

• Glitterati
  • Vuotislainen
  • <3
« Vastaus #97 : Kesäkuu 07, 2012, 21:17:05 »
Vuorokauden sisään ensin uuden The 2nd Law -nimeä kantavan levyn traileri ja sitten kiertueaikataulut! Kahden ja puolen epätoivoinen odottaminen taitaa minun osaltani vihdoin olla ohi, jos nyt vain saan jonkun sinne seuraksi (ikään kuin nyt jättäisin menemättä vaikkei kukaan lähtiskään lol).

Muse esiintyy Hartwall Areenalla 10. joulukuuta tänä vuonna ja liput tulevat ilmeisesti myyntiin jo ensi viikolla.

(Nimi The 2nd Law muuten viittaa termodynamiikan toiseen lakiin.... joka on tuon trailerin jälkeen iskostunut päähäni taatusti koko loppuelämäksi. Suljetun systeemin entropia ja niin edelleen.)

Muita hyperventiloimassa täällä?
Gilraen -> Iiri

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #98 : Kesäkuu 07, 2012, 21:28:19 »
^Minä ilmoittaudun hyperventiloijaksi tuon Hartwall Areenan osilta! Haluan todellakin nähdä Musen livenä, vaikka ei aivan all-time-favouritteihini pääsekään. Kuitenkin tykkäilen heidän musiikistaan ja kappaleistaan paljon. Ja tietenkin mainittakoon Matthewn ääni, joka on puhdasta rakkautta <3

E// ...masennuinko edes kun huomasin, että keikkahan onkin joulukuussa. :( Olen taatustivarmasti töissä silloin, eikä vapaapäiviä tiedossa. Eieieiei. :(
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #99 : Kesäkuu 07, 2012, 23:28:32 »
Lainaus käyttäjältä: Gilraen
Muse esiintyy Hartwall Areenalla 10. joulukuuta tänä vuonna ja liput tulevat ilmeisesti myyntiin jo ensi viikolla. Muita hyperventiloimassa täällä?

Minä! Hyperventiloimiseni ja fanihössötykseni alkoi varsinkin silloin, kun tajusin minulla olevan jopa rahaa lippuun! Nyt en millään malttaisi odottaa joulukuuta. Olisiko muita tulossa alustavasti Hartwall Areenalle tuolloin?