Kirjoittaja Aihe: Häiriköt  (Luettu 16379 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Haltianeito

• Ankeuttaja
Häiriköt
« : Marraskuu 25, 2002, 22:07:09 »
Leffailtaani pilasi yhdeksänvuotiaat popcornia heittelevät kakarat jotka hyppivät toiselta riviltä alas ja kiljuivat. Kuuden hengen joukko, 9-13 vuotiaita, ja sitten kun joku hyppäsi kolmannen kerran penkkiriviltä als, ja suoraan minun ylitseni niin perus-slytherin mulkaisu sai aikaan hieman rauhallisuutta, tosin töykeä kommentti "Älä mua kato, se oli toi!!!11" jätti kylmäksi. Kerro sinäkin pilasiko/miten joku sen pilasi.

//Tämä topic on luisunut nyt niin offiin, että siirretäämpä se yleiselle leffapuolelle -litsie ja mori

Poppy

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2002, 07:03:14 »
Meidän pieni elokuvasalimme oli aivan täpötäysi ja jokaikisellä tietenkin oli jotain evästä mukanaan. Tasainen rapina jatkui koko elokuvan ajan ja minulta meinasi katketa verisuon päästä. :evil: Muutaman kerran oli erittäin lähellä, etten pompannut seisomaan ja karjunut pitämään ne näppinsä erossa niistä pusseista edes hetkeksi.

Poissa Sarah Musta

• Lucius
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Noita
Häiriköt
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2002, 08:42:05 »
Takanani istuva seurue suunniteeli rapisevien karkkien syömisen hyvin tarkkaan, he ryhtyivät kuorimaan karkkeja heti, kun leffassa tuli vähänkin hiljaisempi kohtaus  :roll:

Koita siinä nauttia elokuvasta kun tekee mieli kuristaa takan istuvat!!!
I'm not evil, I'm just better than you

Moony

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2002, 13:55:21 »
Ärsyttävintä oli se, kun jotkut alkoi rapisuttelemaan karkkipussejaan, varsinkin lopussa, ja silloinpa sitä meteliä kuuluikin  :(

Haltianeito

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #4 : Marraskuu 26, 2002, 14:33:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Sarah Musta"
Takanani istuva seurue suunniteeli rapisevien karkkien syömisen hyvin tarkkaan, he ryhtyivät kuorimaan karkkeja heti, kun leffassa tuli vähänkin hiljaisempi kohtaus  :roll:

Koita siinä nauttia elokuvasta kun tekee mieli kuristaa takan istuvat!!!

Sarah, missä olit katsomassa, tuo kuulostaa ihan samanlaiselta kuin mitä minullekkin tapahtui. Pitääs anoa ettei Potterelokuviin saa ottaa sipsiä, tai tehdä väärennetty kyltti. !ÄLÄ SYÖ KARKKIA ÄLÄKÄ SIPSIÄ JOS NE RAPISEVAT!"

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Häiriköt
« Vastaus #5 : Marraskuu 26, 2002, 14:43:49 »
Tuosta rapinasta puheen ollen - miksi ihmeessä esim. Tennispalatsissa ne karkit myydään rapisevissa papreripusseissa? Miksi ihmeessä ei pikku muovipusseissa, ne eivät rapise yhtä paljon...
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Madame Maxime

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #6 : Marraskuu 26, 2002, 17:37:44 »
Jyväskylässä ei ollut mitään häiriköitä, mutta mun elokuvailtaa pilas vähän se, että olin vähän kipeä. Piti niistää nenää (en kuitenkaan tehnyt sitä koska en halunnut häiritä), ja kurkkuun sattu. Mutta meen uudestaa tän viikon perjantaina ja terveenä.

Drace

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #7 : Marraskuu 26, 2002, 18:34:10 »
Eh.. Ei me mitään häiriköity.. Plevnassa ei meidän näytöksessämme häiriköinyt kukaan - meidän piti häiriköidä, mutta kukaan ei uskaltanut huutaa ääneen sitä hobitit-juttua, eivätkä Maija ja Martta, seuralaiseni,  uskaltaneet alkaa syyttää minua luudan parkkeeraamisesta sakkopaikalla. Nössöä porukkaa. PAITSI, jos se häiriköinniksi luetaan, tyypit juoksivat siellä kankaan edessä sisään ja ulos salista.. Oli mukavaa, kun kesken kaiken pelottavaa kohtausta joku pikkupoika juoksee kankaan edestä ja minuutin päästä toinen ja viiden minuutin päästä kolmas ja neljäs yhdessä.. Eipä ihmeempiä.

Offiksi taisi lähinnä mennä.

Poissa Lapinkulta

• muodonmuutosten magister
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
Häiriköt
« Vastaus #8 : Marraskuu 26, 2002, 19:19:01 »
Minun vieressä istui joku pikkupoika joka toinen minuutti röhkii joitain ihme possuääniä...Mulla meinas lähtee hermot..Ainakin kun Harry ja Ron on Hämäkäkin luonna ja hiukan pienemmät hämikset hyppii auton kimppuun (kammottavaa) niin eikö justiinsa silloin ala herra 8w röhkimään...
Minä varmaan häiritsin upealla kiljahduksellani silloin kun basiliski pomppasi ylös siitä vesi"lätäköstä" :oops:
Niinhän se on, että jokaista maailmassa joku toinen voi pitää omituisena<br />-Rölli-

Dragon

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #9 : Marraskuu 27, 2002, 17:43:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Lupin"
Tuosta rapinasta puheen ollen - miksi ihmeessä esim. Tennispalatsissa ne karkit myydään rapisevissa papreripusseissa? Miksi ihmeessä ei pikku muovipusseissa, ne eivät rapise yhtä paljon...

Juuri tuon takia ostin eilen (olin katsomassa leffaa toista kertaa) karkit muualta kuin teatterista.

Omaa leffaani ei ensi-illassa oikein pilannut mikään. Mutta eilen se oli todella rasittavaa. Jotkut tulivat saliin sisään vasta joskus, kun Harry oli saapumassa Tylypahkaan. Eli ovi aukeili koko ajan. Valot himmenivät liian myöhään.
Ja vielä siihen lisäksi jotkut tytöt taputtivat koko ajan. Ei siinä mitään erikoista, mutta se oli jotenkin ärsyttävää juuri sillä hetkellä. Ja sitten ne vielä kikattelivat koko ajan. Niin, että koko sali kuuli (ottakaa huomioon, että Hämeenlinnan salit eivät olet mitenkään supersuuret).
Olisi tehnyt mieli huutaa niille, että pitäisivät päänsä kiinni.
Ja ai niin...pari penkkiä pois päin minusta jotkut pojat puhuivat juonipaljastuksista todella kovaan ääneen. Kaverini ei ollut lukenut kirjoja eikä ollut juonipaljastuksista kauhean mielissään.

Neppi

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #10 : Marraskuu 27, 2002, 18:11:34 »
Itselläni oli se perinteinen takana-istuva-idiootti-potkii-penkkiäni -ongelma. En käsitä miten voi olla niin vaikeaa liikutella jalkojaan, että ne koko ajan tökkivät edessä istuvan selkänojaan. Teki kyllä elokuvan loppupäässä kääntyä ja sanoa pari valittua sanaa.

Karkkipussin rapina tosiaan on ärsyttävää. Sitä voisi vähän lieventää, jos ennen elokuvan alkua revittäisiin pussin yläosa eli se ylimääräinen paperi irti ja sillä tavalla saisi karkkinsa vähemmän rapistelematta. Mutta ei onneksi mun näytöksessäni ollut mitään hirveää rapinaa, se selkänojajuttu nyt oli ainoa vähän ärsyttävämpi tapaus. :)

Neva

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #11 : Marraskuu 28, 2002, 13:56:08 »
Nämä inhottavat häirikkö tytöt jotka olivat noin 7-8 vuotiaita juoksivat koko elokuvan ajan edes takaisin kiusaten saman ikäisiä poikia jotka istuivat melkein vieressäni eturivissä . He lähtivät lujaa vauhtia pois kun kerroin heille kiroavansa heidät josseivat lähtisi pois .

Poissa Salazar Slytherin

• Vuotislainen
Re: Häiriköt
« Vastaus #12 : Marraskuu 28, 2002, 16:32:58 »
Minun iltani pilasi vieressäni istunut parikymmpinen "aikuinen". Kun yleisö hurrasi ja taputti, niin poikaystävälle jäkätettiin metelöijistä (ja loppupuolella tunteella sanottu "No, voi saatana" -kommentti) , mutta sitten esim. hämähäkkikohdassa kuului siitä vierestä kovia "HYI! YÖK" -kiljahduksia (ei läheskään niin tunteella, mutta paljon kovempaa).

Jos on pakko mäkätää, niin voisi pitää itsekkin sen turpansa kiinni vastaavissa kohdissa.  *vieläkin vihainen*
Jaa-a

Fleur

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #13 : Marraskuu 28, 2002, 17:52:41 »
Minun leffailtaani ei varsinaisesti pilattu...edessäni istui pikkupoika joka ei selvästikään ollut ihan kärryillä. Hän kyseli koko leffan ajan vieressään istuvalta sellaisia kysymyksiä kuin "miks sen serkku on tuolla koulussa" [sekoitti Nevillen ja Dudleyn], "kuka toi on", "missä ne on nyt?"
Täytyy myöntää, että kirjakauppa-kohtauksessa minäkin kuiskasin kaverilleni pettyneenä "miksei ne tappele!"  :mrgreen:

Karolane Fireball

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #14 : Marraskuu 28, 2002, 18:15:51 »
*itkee surullisesti vollottaen*  Minun ja Brownien illan pilasivat edessämme istuvat pojat, jotka aivan selvästi olivat kaupungin "kovin jengi" ainakin he vaikuttivat olevansa omasta mielestään. No nämä pojat *on lupautunut kuristamaan omin käsin ne jos vielä kohtaamme* olivat varmasti vain tulleel ensi-iltaan, että saisivat seuraavana päivänä haukua leffan.  Nämä niin rakastettavat pojat puhuivat suureen ääneen koko ajan. Esim. *Hagrid on valkokankaalla* "Hei tuo näyttää ihan mejän opolta. Yhtä ruma, iso ja läski." Sanoo poika 1. Poika 2 jatkaa: Paitsi että mejän opo on paljo rumempi ja läskimpi. *Kaikki pojat nauravat*

Yhden kerran, joku ihana ihminen *kumartaa kunnioitusta osoittaen tälle herrasmiehelle* käski poikien olla hiljaa. Okei kesti viisi pyhää minuuttia hiljaisuutta, kun yksi poika sitten sattui ottamaan kännykän esiin ja kuuntelemaan huvikseen soittoääniä. *kiehuu*

Eikä siinä vielä kaikki. He pilasivat jännityksen ja hyvät kohdat esim viheltämällä kun joku loukkaaantui tai matkimalla esim. myrtin ääntä tai he nousivat melkein pystyyn ja taputtivat täysillä kauheissa kohdissa. No sieltä takaahan sitten näkikin jotain.

Ja lopussa kun Harry ja Herm halaavat he huusivat täysillä esim. "Pervoo!"

*kiehuu yli eikä enää pysty tilittämään poikien käytöksestä*

*ottaa haulikkonsa,  terottaa puukkonsa, päästää verenhimoisen koiransa irti ja lähtee kertomaan pojille, miten paljo rakastaa heitä ensi illan takia.*

koukkujalka

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #15 : Marraskuu 28, 2002, 18:35:49 »
Mun leffailtaa ei pilannu muu kuin vieressäni istuva ehkä n. 10-vuotias poika, joka koko ajan selitti isällensä mitä tapahtuu, kuka sie näyttelee yms. Kyllä se sitte lopussa onnex tajus lopettaa sen puhumisen.

/Morimuoks/ *hyperventiloi* TeiniXt voisi jättää pois. Ja pidemmät viestit kunniaan.

Rosadepisara

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #16 : Marraskuu 28, 2002, 18:44:47 »
Onneksi kukaan ei häiriköinyt, kun kävin katsomassa Kammiota.
Tai noh, elokuvan jälkeen isäni ja veljeni valittivat, kun takana istuva lapsi kertoi juonta äidilleen.Siis tyyliin: "Kohta Harryn kädessä ei ole enää luita!".  :?
Minä en kuullut juonenkertojasta mitään...Tuijotin siis vain elokuvaa, enkä nähnyt, enkä kuullut yhtään mitään muuta.
Onneksi.    :D

TKTH

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2002, 15:00:40 »
Tämä ei onneksi ole kovin paha ,mutta pari riviä takanamme istuva naishenkilö räkätti koko elokuvan pinimmällekkin narahdukselle ja auta arrmias kun tuli jokin hauska kohtaus niin naurusta ei tullut loppua!
Nauru pidentää ikää jos ei siihen kuole...niinhän se on.
Ainakin joillakin oli hauskaa...

Glinda

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2002, 17:45:15 »
Mä olin kattomassa ensi-iltaa mun kaverini kanssa. sit siinä leffan alussa tuli TSH:n uusimman osan mainos, ja se mun kaveri höpötti koko loppuajan siitä, miten se ei kestä oottaa sitä uusinta leffaa. ÄRSYTTÄVÄÄ!!!! Yritä siinä sitten keskittyä katteleen, kun toinen selittää jotain ihan toisesta leffasta. :x

Poissa Krum the krummitus

• -
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Tuvaton
-
« Vastaus #19 : Marraskuu 29, 2002, 19:30:22 »
En tiiä pilasivatkohan ne, mutta ärsyttivät ennen leffaa typerillä kommenteilla. Pitivät meidän Vuotismiittijoukkoa ihan typerinä pikkunaperoina ja isottelivat. Ehkä jotain mua vuoden pari vanhempia ja nuorempii silti ku jotkut meijän miitissä. Ei si pikkunaperoiden kattominen: "Katso isi tos on iso karvapeikko"(hagrid) kivaa ole mut ei sekään:"Kato nyt noita pikkupotteristeja jotka ei tajuu mitää". Valitan, että jouduimme kuuntelemaan tuotä jälkimmäistä, vaikka emme olleetkaan nuorempia keskimäärin. Ehkä ne meidän puvut olivat jo jotain outoa niille.
-

TiiNa

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #20 : Marraskuu 30, 2002, 09:58:21 »

Näin luonnonystävänä voisin sanoa, että mietipäs, jos noin joka toinen leffaan menijä ostaisi muovisen karkkipussin, niin arvaapas paljonko niitä pusseja menisi roskikseen päivässä? Muovi ei maadu. Parempi sitten, että se on paperia, joka rapisee. Okei. Onhan se hieman inhottavaa, mutta tuollaisten pikkujuttujen takia, ja ihmisten sietämättömyyden takia maailma ylikuormittuu muovipusseista. Okei, ei ehkä kivaa, mutta minkäs teet.

Ainakin, kun itse ostan karkkia, ja napostelen niitä kesken elokuvan, itseäni ainakin häiritsee OMAN pussini rapina. Ja onhan se varsin noloakin suuressa salissa kaivaa jostain kovaäänisesti rapisevan pussin pohjalta naposteltavaa, kun yhtäkkiä koko sali hiljenee ja sinä rapistelet pussiasi, kun meneillään on tärkeä kohtaus.

Mutta, onko se nyt niin kamalaa?

Juu, minua ei leffassa häiritty. Mitä nyt vierustoverini vilkuili meitä omituisesti ja kertoi lapselleen pahoista saatananpalvojalarppaajista. *huokaus*

Pannumyssy

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #21 : Marraskuu 30, 2002, 10:19:43 »
Menee nyt hieman aiheen vierestä, mutta TiiNan kommenttiin liittyen olisi ehkä hyvä idea, että jos ostat karkkisi paperipussissa, niin käärit ne reunat ns. rullalle, niin ettei tarvitse rapistella saadaksesi karkkia.

Itse teimme kavereideni kanssa näin leffassa, jotta emme häiritsisi muita(ja itseämme)..

Katya

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #22 : Marraskuu 30, 2002, 23:15:42 »
Minäkin ehdin tänään viimein leffaan  :roll:  Tennispalatsin iltapäivänäytökseen oli osunut mm. pikkupoika, joka kertoi joka toisen juonenkäänteen etukäteen vieressä istuneelle äidilleen (?). Ärsyttävää. Puhui onneksi aika hiljaa, mutta pienen pojan ääni on kirkas ja kuuluu hyvin..

Poissa Windy

• Kylän salamurhaaja
  • Hirnyrkki
    • Kylä
Re: -
« Vastaus #23 : Joulukuu 01, 2002, 10:19:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Krum the krummitus"
Ehkä ne meidän puvut olivat jo jotain outoa niille.

Mitkä puvut? Teillä pojilla ei ollut muistaakseni kovin outoja asusteita. Mitä nyt sinulla hattu päässä :) Me eturivissä istuneet tytöt sen sijaan olimme pukeutuneet edes hiukan enemmän. Ruulla hattu ja viitta, Friikillä mekko ja se hieno kampaus ja minulla kaulaliinani. Enemmän taisivat kummeksua teidän juttujanne...
Minä keskityin niin paljon elokuvaan, etten huomannut häiritsijöitä. Eikä niitä ihan lähiympäristössä tainnut ollakaan. Mutta ärsyttävää se on, jos jotkut rupeavat liikaa mesoamaan. Taputukset oikeissa kohdissa eivät tässä tapauksessa olisi häirineet, mutta sellainen juonen paljastelu ja muu kovaääninen puhuminen ovat inhottavia.
Hp-roolipeliä Ircissä!// "Mikään ei kirvoita niin hyvää kirkaisua kuin pöydän poikki tanssiva Sardiini!" //Suomalainen Pratchett-foorumi//Juonittelupelejä

MandyMoon

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #24 : Joulukuu 01, 2002, 10:38:42 »
Torstaina kun kävin ensimmäisen kerran katsomassa ei ollut oikeastaan minkäänlaista häiriötä.

Eilen kun kävin katsomassa toisen kerran oli vähän eri touhu. Kännykkä piippasi jollakin kerran ja sitten kuuluu näpyttelyä, pikkutyttö juoksee kankaan ohi silloin kun Harry ja Ron on Kielletyssä metsässä, melkein kaikilla katsojilla oli takit päällä niin siitä kuuluu hirveä kahina (okei, ehkä tuo oli vähän pilkun viilausta), kuuluisaa metelöintiä karkkipussien kanssa. Minä sain hirveän yskäkohtauksen alussa ja sitten sitä yrittää olla yskäisemättä, ei onnistunut, nolo :oops:

Adnil

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #25 : Joulukuu 01, 2002, 18:49:22 »
Silloin ensi-illassa(22.11) kaikki meni paremmin kuin hyvin,mutta sitten kun olin kattomassa leffan toiseen kertaan tennispalatsissa(ensi-illassa olin myös tennarissa)niin mun vieressä oli semmonen mies joka oli tullut ilmeisesti lastensa kanssa leffaan, niin se mies venytteli ja haukotteli koko ajan, arvatkaa ärsyttikö?Ja sitten vielä edessä istu kaksi sellasta pikku poikaa jotka höpöttivät koko ajan... yritä siinä sitten keskittyä leffaan.

Waxwing

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #26 : Joulukuu 04, 2002, 13:51:20 »
Häirikköjä riitti kyllä Raumallakin, kun Yannie ja minä olimme katsomassa Salaisuuksien kammiota. Takanamme kaksi n. 13-vuotiasta tyttöä kikattivat ja supattivat koko elokuvan ajan eivätkä olleet moksiskaan heille lähettämistäni murhaavista katseista. Kännykät pirisivät elokuvan aikana varmaan viitisen kertaa ja toinen tytöistä sai koko ajan kauheita yskänkohtauksia. Lopussa joku vielä innostui potkimaan istuintani. Vieressäni istuva tyttö luki kaikki vähänkin huvittavat tekstitykset kovalla äänellä ja rämähti samantien nauramaan niin lujaa että kaikki varmasti kuulivat. Sitten vielä jotkut tyypit salin etuosassa alkoivat taputtamaan lopussa, kun Hagrid tuli takaisin, ja siinä vaiheessa minulta oli mennä hermot. Toivotaan, että ensi lauantaina ei ole enää häiriköitä, kun menen katsomaan elokuvan uudestaan...

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
Häiriköt
« Vastaus #27 : Joulukuu 04, 2002, 21:32:22 »
Mun takana istu pari sellasta alle kouluikästä (Aargh!). Se toinen poika koko ajan siinä nauro jos se jotaki siitä elokuvasta tajus, ja sit se puhu huutamalla et: "Kato nyt ku toi Hagrid tuli tohon ja..." Urgh...! Vähältä piti et en pompannu pystyyn ja kuristanu sitä pikkusta siihen paikkaan... :twisted:
Forces collide.

Vilja

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #28 : Joulukuu 06, 2002, 17:33:00 »
Suurimmat häiriköt olivat veljeni. Ehkä vanhempi enemmän.
Leffan loputtua: "Se oli ihan huono kun siinä ei ollut junia". Hmp, ja nyt mä olen ihan vihainen kun veljet änkesi väkisinkin mukaan.
Ja toinen veli kokoajan kysyi minulta tai äidiltä "Miksi toi osaa käärmeskieltä?" etc. Ja kokoajan työnsi päätänsä eteen, etten nähnyt lukea tekstejä. Minä niin mukavana siskona työnsin sen päätä kokoajan pois.
Nyt mä olen todella vihainen, koska en pystynyt keskittymään siihen. Sittenkun se kasetille tulee, katson sen varmasti yksin.

Vi, suuttunut.

Poissa mimmu

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #29 : Joulukuu 07, 2002, 21:01:19 »
En tiedä onko kukaan varsinaisesti pilannut leffaani. Ihan koska yleensä pystyn keskittymään siihen kattomiseen niin ettei minua häiritse vaikka jotku vähän puhuiskin - tästä kai kiittäminen sisaruksiani joiden takia on pakko osata keskittyä hälyssä. Vaikka todella ärsyttäviä on sellaiset jotka  huutelee, nauraa, heittelee poppareita ja erinäisiä esineitä ja muutenkin ihan tahallaan häiritsee. Minusta ne voisi heivata vaikka ulos sieltä.

Ainoa kerta, jolloin olen oikeasti hypännyt pyystyyn huutamaan oli kun kävin katsomassa sormusten ritareita. Mun takana istuva nainen luki tekstitykset n. yhdeksän vuotiaalle pojalleen eläytyen rooleihin. Ja ette voi kuvitella kuinka raastavaa on kun se nainen esitti Merriä ja Pippiniä. Ei olisi häirinnyt jos hän olisi hoitanut lukemisen pieneen ääneen. Mutta kun minäkin kuulin sen vaikka istuin kaksi riviä alempana. Puoli tuntia sitä kuuntelin kunnes pyysin naista olemaan hiljempaa.  Ei mitään vaikutusta, sama jatkui. Sitten pomppasin pystyyn ja huusin että nyt hän voisi pitää sen suunsa kiinni.  Sitten se loppui ja sain katsoa lopun leffaa ilman häiriö tekiöitä.
Everything in this room is eatable. Even I'm eatable.
But that is called cannibalism, my dear children, and is in fact frowned upon in most societies.

Poissa jenan

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #30 : Joulukuu 07, 2002, 21:26:50 »
Itse leffassa minua ei varsinaisesti mikään häirinnyt, paitsi tietysti se yksi pieni repliikki takanaistuvalta tytöltä. Harry avaa päiväkirjaa [vessassakos se nyt oli] ja tyttö tokaisee "onpas tyhjä päiväkirja". Tosin tuossa lähinnä repesin vaan.

Sen sijaan TTT-traileri. Edessäni istuva naishenkilö päätti juuri tuohon aikaan vaihtaa paikkoja ja popkorneja ja ties mitä lastensa [?] kanssa. Ja niitä leffatrailereita oli muitakin, pitikö juuri sattua..

Hailie Jade

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #31 : Joulukuu 16, 2002, 20:32:03 »
Vieressäni istui suuri poika, jolla oli kaikkea mahdollista syötävää: karkkia, sipsiä, popkornia, ja tietenkin suuri limsapullo, joka lensi lattialle varmaan kolme kertaa peräkkäin.  :x

Lisäksi poika söi ja maiskutti kovaan ääneen ja työnsi kyynärpäänsä selkänojan ja selkäni väliin. Mrh.

Ai niin! Melkein unohdin mainita pojat, jotka ryhtyivät pitämään röyhtäyskilpailuja kesken leffan. Sitten yskäisin kovaan ääneen ja mutisin jotain sikamaisista ällötyksistä, joilla on sivistyneet käsitykset hyvästä huumorista. Johan hiljenivät.  :)

Kerran katsoessani Liloa&Stichiä veljen kanssa takanamme oli kaksi 9-vuotiasta kanaa, jotka käkättivät koko ajan. Kun leffa oli jatkunut ja kauhea hekotus kuului takaa, pinnani paloi lopulta ja kivahdin: "Olkaa jumankauta hiljaa!"

Ei kovin kohteliasta,  :oops: mutta toimii!

Menegrothwen

• Ankeuttaja
Hmm.
« Vastaus #32 : Joulukuu 16, 2002, 23:10:02 »
*tökkii topicia epäilevästi* Onko tämä nyt galluppi? Onko? Krääh. Eihän tässä voi edes perustella mielipiteitään. Apuva. *tökkii sitä epäröivästi ja heiluttelee lukkopussukkaansa* No jaa, ei täällä nyt vielä täyttäkään ole. ^^ *antaa olla toistaiseksi*

Mutta yrittäkää nyt tuota *miettii* keskustella..? Kääks. Eikä. Tämä on käsittämätön topic. No jaa. Minun elokuvanautintoani kuitenkin häiriköi suuresti iso joukkio murrosikäisiä poikia, joiden mielestä oli ilmeisesti hauskaa soitattaa kännykkää ja kikattaa ja heitellä tavaroita kesken elokuvan. *murisee* Että sellaista.

Kevät

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #33 : Joulukuu 23, 2002, 18:47:36 »
Mua ärsytti se, että kokoajan kuului kauhean kovaäänistä rapinaa. Jouduin pitämään kaverini kännykkää taskussa(sillä ei ollu taskuja) se pyysi kokoajan näyttämään sitä kännykkää ettei kukaan ois soittanu. Toivottavasti tulevaisuudessa keksitään sellaista paperia joka ei rapise.

Anonymous

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #34 : Tammikuu 05, 2003, 21:00:51 »
Ekalla kerralla olin kutsuvierasnäytöksessä ja sieltä sai ilmaiset pepsit ja popcornit... Ja tietysti kaikki silloin söivät ja kuului hirvittävä rapina jne....
Tokalla kerralla muutamat lähti vessaan (ja kaks pientä lasta juoksi kankaan edestä takaisin paikoilleen... Ja nurkassa oli pari kikattavaa tyttöä... Mutta toka kerta oli kyllä rauhallisempi.

Ne rapisevat pussit todella raivostuttavat... Vinkki: Mm. Tennispalatsia suosivat; ostakaa karkkinne Makuunista siitä tien toiselta puolelta... Siellä on halvempaa ja pussit saa halutessa muovisina...

Mel

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #35 : Tammikuu 06, 2003, 14:02:27 »
Alku leffa meni hyvin...
Sitten vieressä istuva tyttö.. (arviolta 14.v) Alkoi syödä Dumbleja.. (Damn. Miten se kirjoitetaan? :oops: ) Ei se syöminen häirinnyt, mutta kun joka paperi piti nuolla kova äänisesti ja sen jälkeen heittää paperi menemään. Arvatkaa kuka istui kymmenen paperia sylissä? Arvatkaa kenen jaloille tuo tyttö kaatoi pepsinsä?
Siinä vaiheessa kyll taisi lipsahtaa pari valittua sanaa, noita pukuni teki kai sen verran vaikutusta, että tyttö päätti hermostuneesti hymyillen vaihtaa paikkaa toiselle puolelle katsomoa... Tuo kännykkä juttu oli muuten hulvaton.. Ihmiset katsoivat aika pitkään minua...  :D

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
Häiriköt
« Vastaus #36 : Tammikuu 07, 2003, 07:08:33 »
Silloin kun olin katsomassa Viisasten kiveä, takanani istui pari pikkupoikaa, joista toinen kertoi ennen leffan alkua kaverilleen, että oli käynyt edellisellä viikolla katsomassa kyseisen leffan. Aavistelin pahaa jo siinä vaiheessa mutten viitsinyt kuitenkaan alkaa rähisemään niille koska mitään ei ollut vielä tapahtunut. Kun elokuva alkoi, niin alkoi kyllä toisen pojan juonipaljastelutkin. Kaikissa kohdissa mitä ei ollut kirjassa, minulla ei tietenkään ollut hajuakaan mitä tuli tapahtumaan, ja se paljasti kaiken ratkaisevalla hetkellä ja lisäksi melko isoon ääneen.

Toisella kerralla taas oli kännykkäpelit muotia kesken näytöksen. Jotain Space Impactia siellä ihan selvästi pelattiin, jälleen kerran ihan minun takana.  Miksi minä joudun aina häiriköiden viereen? Salaisuuksien kammiossa ei häirännyt oikeastaan mikään muu kuin se, että kaikki pienimmät leffan katsojat nauroivat melkein jokaiselle asialle mitä elokuvassa tapahtui. Ja vieressäni (yllätys, yllätys) istui varmaan pari vuotta minua nuorempi poika (varmaankin) tyttöystävänsä tms. kanssa. Poika saattoi alkaa nauramaan jossain ihan tyhmässä kohdassa, siis missä ei oikeasti ollut mitään naurettavaa, ja yritti sitten tökkiä ja tekonaurua nauramalla saada tytönkin nauramaan.

Toisella kerralla edessäni, ei ihan suoraan edessäni (onneksi) vaan kuitenkin siinä melko lähellä seuraavalla penkkirivillä oli joku minua vanhempi jengi ja ne koko ajan hölisi että "Hagrid ja Snape jyrää!". Eikai siinä mitään pahaa ollut mutta välillä ne huusi sen kaikkien muiden alkaessa tuijottamaan niitä. Kolmannella kerralla ei ollut juuri mitään häiriötä kun kävin viimeisenä iltana eikä teatterissa ollut juuri yhtään porukkaa. Lukuunottamatta hiljaista karkkipussien rapinaa se ilta meni kyllä parhaiten.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Tuppu

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #37 : Tammikuu 08, 2003, 15:45:00 »
Ekalla kerralla mikään ei häirinnyt, mutta tokalla kerralla takanani istu joku neljä kymmenenvuotiasta, jotka aina kun joku sano jotain hauskaa toisti sen. Ja edessä joku söi sipsejä erittäin rapisevasta pussista. Kolmannella kerralla vieressäni istuva tyttö alkoi repimään pahvimukiaan ja pop corni astiaansa. Meinas kyllä hermot mennä.

Poissa iidba

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #38 : Tammikuu 13, 2003, 21:11:54 »
Olin Helsingin Kinossa, ja siellä oli enimmäkseenkin vain samanlaisia tyyppejä kuin minä; istuivat hiirenhiljaa koskematta kertaakaan puolenkilon karkkipusseihinsa. Mutta vieressäni istuivat kaksi hieman vanhempaa poikaa. Keskustelivat koko leffan aikana formuloista ja joistain muista leffoista. Olisi kuulkaa ihan vähän tarvittu, niin olisin kumauttanut niitä tyyppejä limupullolla päähän!  :x Se oli tosi ärsyttävää.

Mutta en valita - olin varmaankin itse melkoinen häirikkö. Tai no, aika moni muukin käyttäytyi niin. Kaikki Potterfanit, luulisin. Taputettiin oikeissa kohdissa, (paitsi minä joka taputin silloin kun Draco/muu luihuinen epäonnistui  :twisted: ). Mielestäni se oli kuitenkin sallittua, olihan sentään ensi-ilta. ;)
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
Häiriköt
« Vastaus #39 : Tammikuu 27, 2003, 19:00:22 »
Jos aivan tarkkoja ollaan, niin tämä postini on lievää off-topiccia, koska en puhu nyt Salaisuuksien kammiosta vaan Viisasten kivestä. Silti kun täällä oli puheenaiheena erityisesti häiriköt, en siinä tapauksessa poikkea alkuperäisestä aiheesta. Eli:

Kävin siis kaverini kanssa katsomassa Viisasten kiveä. Häiriköitsijä ei ollutkaan ulkopuolinen, vaan... kaverini. Hän ei ollut käynyt vessassa ennen lähtöä, mutta osti sitten jostain litran kokispullon. Vähän ennen Peikko vessassa-kohtausta pullo oli juotu loppuun, eli kaverini siis piti harpata pari kertaa vessaan, ja sehän tietenkin häiritsi kanssakatsojia. Kun kaverini oli tullut takaisin, hän ei vilkutteluistani eikä huudoistakaan huolimatta (oli pakko uhrata muiden ihmisten elokuvanautinto vielä nolommalta seikalta, mutta...) erottanut minua katsojien joukosta ja lähti suunnistamaan viereistä takariviä (...empä siinä onnistunut). Kohdallani hän sitten äkkäsi minut siitä, mutta kun hän ei jaksanut kiertää ja vaihtaa riviä penkkien perällä, hän kiipesi oman istuimensa yli minun viereeni. Loppuajan hän kuitenkin oli hiljaa ja liikkumatta, sentään tiesi että oli ollut häiriönä. Mutta eihän kaverini tahallaan ikinä ole sellainen, mutta on aika hidasjärkinen välillä.

Kuitenkin sain vuotta myöhemmin katsoa Salaisuuksien kammion rauhassa, olinhan sentään yksin ^^
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Shanpuu

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #40 : Maaliskuu 03, 2003, 19:23:37 »
Siis... Onko aihe pelkkä 'Häiriköt' vai 'Häiriköt katsoessasi Pottereita'? No ihan sama.

Ei se tavallaan häiriköintiä ollut, mutta kun olin katsomassa Sormusten Herraa (FoTR) edessäni istui ainakin kaksi metriä pitkä mies. Yritä nyt sitten nähdä jotain. Monella muullakin oli vaikeuksia nähdä ja moni vieressäni istuva tuhahteli närkästyneenä ja yritti kurkkia miehen takaa.

Noh, CoSia katsomassa ei ollut oikein häiriköitä, jos nyt ei oteta lukuun sitä kuvottavaa tyyppiä, joka päätti melko hiljaisessa kohdassa röyhtäistä ja sen jälkeen pieraista... Yh. Oksettavaa. Itseasiassa, taisimme kavereiden kanssa häiritä joitan ihmisiä. Emme ehkä kovinkaan paljon... Mutta, tuota noin... Voin sanoa sen, että olemme Pervoja isolla p:llä. Ja, öh, Tytti löysi jotain kamalan pervoa eräästä kohtauksesta ja alkoi hekottaa. (Onneksi ei ollut hiljainen kohtaus...) Kohta minä ja muutkin tajusivat, mikä niin hauskaa oli ja siinä sitten yritettiin mahdollisimman hiljaa hekotella. Eh heh. Lopun elokuvasta olimme hiljaa. (Välillä kylläkin hekoteltiin niiden ilmeille... ^^)

Tuli aika sekava. Ymmärrätte kai... Olen niin väsynyt.

Micla Boffin

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #41 : Maaliskuu 03, 2003, 22:01:32 »
Olin Harry Potter ja Salaisuuksien kammion ensi-illassa ^_^.

Kun mainokset alkoivat, sellanen nainen parin lapsen kanssa istuutui meidän eteen. Se nainen alkoi möyhiä hiuksiaan, ja seiso samaan aikaan ja katseli kuinka paljon ihmisiä salissa on.
Ärsyttävää! Juuri silloin tuli Taru Sormusten Herrasta- traileri, ja siinäpä sitten piti keinahdella edestakas jotta näkisi jotain!

Sitten toisella puolellani istui sellanen nuori nainen...aina kun  tuli joku naurettava kohta, se repes hirveeseen röhönauruun. Kauheeta kuunneltavaa...kun muut yrittää keskittyä leffaan.

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne...mutta kun olin katsomassa The Lord Of The Ringsiä, takanani istui mies joka rummuuteli jalkaansa lattiaan ja välillä "hakkasi" tuoliani. Lisäksi hän nauroi aivan koko ajan!
Olin juuri silloin vähän kipeä, joten yskin aika paljon. Se saattoi häiritä muita... mutta leffan loppupuolella minä vain naureskelin ja kikattelin, kun alkoi väsyttämään! :wink: Leffa loppui joskus kolmen aikaan yöllä...! :twisted:

Yönlilja

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #42 : Maaliskuu 04, 2003, 19:01:34 »
Salaisuuksien kammion olen nähnyt kerran. Enkä luultavasti näe sitä valkokankaalla uudestaan. Ja tietysti juuri sillä kerralla kun olen siellä, pitää mukana olla ärsyttäviä ihmisiäkin.

Ensinnäkin: Vieressäni istui tyttöjoukko (ja vielä minunikäisiäni), joka kihersi koko ajan jotain aivan ihmeellistä miesnäyttelijöiden söpöydestä/komeudesta. Ja Luojajumala mitä tapahtui kun Tom Felton ilmestyi... Sanottaisiinko nyt, että äitini joutui pitämään minusta kiinni, jotta en olisi hyökännyt tyyppien kurkkuun.

Lisäksi takanani istuva poika alkoi parkua kun pelästyi hirmuista Dobbya niin paljon. Ja sen jälkeen potki tuolini selkänojaa.

Mukana olivat myös nämä yleiset: Karkkipussit, popcornit ja tekonauravat immeiset.

Minusta sitä K-11 rajaa pitäisi noudattaa. Siis että mitkään pikkukakarat (puhun nyt alle 9-vuotiaista) eivät pääsisi edes vanhemman seurassa. Pottereissa oli sentään muutama todella pelottava kohtaus (itse häiritsin koko salia kirkumalla kun basilsiki tuli yllättäen kuvaan - ketään muuta se ei tietenkään hetkauttanut).

Velvetti

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #43 : Maaliskuu 05, 2003, 12:38:08 »
Elokuvakokemukseni olisi mielestäni ollut vielä parempi ilman takana juttelevia kakaroita, jotka röyhkeästi keskustelivat koko elokuvan ajan jalkapallosta!! Yritä siinä sitten seurata hyvää elokuvaa.
Lisäksi vieressäni istui ystäväni, jonka kanssa olin elokuvaa tullut katsomaan. Tyyppi on hieman pikkutarkka luettuaan Potter -kirjat englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi moneen kertaan. Vierestäni kuului koko ajan pientä kommenttia: "no ei se noin kyllä siinä kirjassa ollut", "nyt ne ei näyttänyt sitä kohtaan", "miksi se kohta oli jätetty pois?"...
ÄÄÄÄÄÄRGH!  :x

medu

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #44 : Huhtikuu 04, 2003, 21:11:23 »
heh juu musta tuntuu että me taidettiin häiriköidä myös kaverini kans. anteeks.. mä aina tökkäsin kaveriani kylkeen kun sean b tuli ruudulle ja välillä julteltiin että esim. se juna kohtaus kun harry roikku yhdellä kädellä siitä oli ärsy mutta koitettiin kyllä puhua hiljaa.. :]

oli siellä kyllä muitakin häiriköitä. esim yks ukko koko ajan kovalla äänellä huomautti jotain esim aina kun gilderoy teki jotain ovelaa '******* mikä äijä!' etc. hohhoih.. me sentään kuiskattiin. ja 8v penskat hyppeli, puhui ja hihitteli kokoajan namipussien rapistessa.
------------
tämä on pakko kertoo :p oltiin kattomassa kahden kaverini kanssa LoTria toisen kerran ja me kyllä..anteeks..koko ajan selitettiin kaikkee ja hohotettiin. mutta meiden eessä oli jotain 8v lapsosia jotka ne suorastaan hyppi penkeillään ja melus sit meidän takana niiden kaverit potki meiän penkkejä. sitten toinen kavereistani sanoi kovalla äänellä 'turpa kiinni' sit kaikki ne pikku apinat kääntyi kattomaan ja me hymyiltiin leveesti. ei ne kyl siitä hiljenneet.. aika paha kun myös mekin siinä meluttiin että öö.. :P

::Meneg muoks:: Kirosana, hyi hyi! O_o Ei moisia kamaluuksia tänne, tsot tsot! ;) ::/muoks::

anakisha

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #45 : Huhtikuu 06, 2003, 20:03:48 »
se pieni leffa-teatteri jossa olin salaisuuksien kammiota katsomassa oli
ihan täynnä ja tuntui että kaikilla oli jotakin syötävää muknaan rapisevassa pussissa :(
mutta se oli pientä verrattuna siihen että takani oli äiti ja pieni lapsi (ilmeisesti alle koulu ikäinen) koska äiti alkoi lukea lapselle tekstitystä ääneen!!!! koko alkuajan se häiritsi mutta se unohtui pieneksi muminaksi taka-alalle kun yritin vain keskittyä leffaan...

Poissa Claud Kishi

• höpöäjä
  • Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #46 : Huhtikuu 14, 2003, 18:39:10 »
Mun vieressä istui melko isokokoinen vaalea poika...tulee Dudley mieleen. Pojalla oli melkoinen määrä eväitä joita hän tietysti rapisteli. Välillä häneltä pääsi röyhtäys. Mutta pahinta oli se, että aina kun tuli joku hauska kohta tai kohta jossa Draco sai nenilleen, alkoi poika höröttämään niin kovaa, että ei kuullut enää paljon mitään.
Tää ei ollu kyllä häiriköintiä, mutta toisella puolellani istui OPETTAJANI. Jouduin koko ajan pidättelemään hihittelykohtauksia joita meinasin saada iik-niin-ihq-Tom Feltonin ilmestyessä valkokankaalle...ja ope taisi vähän ihmetellä, opettajan toisella puolella istuvan bestikseni piti sihahtaa kovaan ääneen, että "ole nyt hiljaa, opettajas kattoo"...onneksi nyt kun mulla on se videolla voin hihitellä ihan rauhassa...

pilami

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #47 : Huhtikuu 19, 2003, 22:53:22 »
Mulle on tosi monta kertaa käynyt niin että takana istuva on potkinut mun penkkiä ja sitten kun käännyn ja katson että kuka siinä istuu, niin se lopettaa heti ja sitten jos sanon että lopeta, niin ei se auta.

Kun olin katsomassa Monsterit OY niin pikkuipanat kiljui koko ajan ja se ei ollut ihastuttavaa, en kuullut leffasta mitään.

Kun olin katselemassa HP1:stä niin lopussa Eräs poika alkoi itkemään koska elokuva oli ollut niin pelottava. Tämä kyseinen poju oli á 10 vuotias ja poika ja hänen äitinsä onneksi joutui poistumaan! Huh!!

Poissa Lumenore

• Vuotislainen
    • http://livejournal.com/~eremophobia_
Häiriköt
« Vastaus #48 : Huhtikuu 20, 2003, 01:04:06 »
Kun minä olin SK:n ensi-illassa vieressäni istui lauma (n. 8) tyttöä jotka kävivät kovaan ääneen läpi juonen ja sitten alkoivat puhua seuraelämästään puhallellen purkkapalloja ja rapisuttaen karkkipusseja. Minulta meni hermot totaalisesti.
"OLKAA HILJAA!" oli ensimmäinen asia jota karjaisin ja sitten tuli pieni litanja perään. Mutta onneksi ne tytöt päättivät sitten lähteä pois kun minä olin raivonnut heille.
broomsters on esim. kek eli salee jotain hotsittavinta.

Poissa Zhenoa

• Hirnyrkki
    • http://r2.missalie.net
Häiriköt
« Vastaus #49 : Huhtikuu 24, 2003, 22:57:53 »
Miksi ihmeessä esim. Tennispalatsissa ne karkit myydään rapisevissa paperipusseissa?

Tuon takia Tennarissa kulutettavat leffamässyt tuleekin hankkia nurkan takana olevasta Makuunista, jossa pussit ovat täydellisen rapina-vapaita. Plus, laajat valikoimat ^^.

Kyseisen elokuvan näin vajaa viikko sitten mummolassa serkkujen dvd:ltä. Lähinnä siinä häiritsi se että käynnissä oli jatkuva taistelu reviiristä; alueena noin 1.5m*2m*-petisohva ja pyrkyreitä neljä, joista kaikki toivoivat paikkaa jossa voisivat horisontaalisessa lepoasennossa keskittyä elokuvaan. Toinen valituksen aihe löytyy siitä että elokuvaseuran ikäjakaumasta johtuen jouduimme keskeyttämään leffan ja jatkamaan seuraavana aamuna näiden serkkujen yöunikiintiö pysyisi tasapainoisena.
Ugh. Näin kowaa shiddiä en olekaan vähään aikaan kirjoittanut. Skåål sille että tämä on ensimmäinen viestini nimenomaan HP-laudoille. Hipjee ja lälläspöö

BlackDragon

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #50 : Toukokuu 22, 2003, 16:40:19 »
Minun takanani aikoinaan salaisuuksien kammiota katsomassa istuivat pienet ihmiset. Sellaiset 7-9 vuotiaat, jotka kuiskivat koko ajan rapistelivat. Tiedättehän te mitä pienten ihmisten "kuiskailu" on? Se on puheäänellä tapahtuvaa viestintää tyyliin "hei mulla on toi leegoina!!11" Ja tätä siis koko elokuvan ajan. Ja BUUH! Voldemort! Jokainen takanani istuva pikkuinen potkaisi pienet jalkansa selkänojaan kiinni ja päästivät sellaisen ihanan korvissa tuntuvan vinkaisun. mitä ihmeen kotitonttuja takanani istuu? Ja selkärankani oli mennä poikki sen yhden pienen vahvan jalan takia. Kumma että niinkin pienessä on niinkin paljon voimaa. Ja ääntä.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #51 : Heinäkuu 29, 2003, 10:57:04 »
Mun takana istui joku pikku-penska (poika-puolinen) joka kokoajan rapisteli karkkipussia, vaihtoi paikkaa, potki tuoliani (!) ja ääntelehti jotenkin possumaisesti ja nauraa räkätti kun tuli jokin vähemmän hauskakin kohtaus. Tuollainen on aivan ärsyttävää! Yhdesti käännyin sitä pentua kohti ja katoin sitä jollain ihme Luihuis-virneellä. Ei lopettanut, mutta pelästyi. ^^

Toivo

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #52 : Heinäkuu 29, 2003, 11:11:10 »
Yleensä käyn katsomassa elokuvia yksin ja sellaisina iltoina, kun on hiljaisempaa. En yleensä mene katsomaan leffoja niiden pyöriessä ensimmäisiä viikkoja, koska silloin on kaikkein äänekkäintä väkeä liikkeellä, ellei kyseessä ole joku tärkeä elokuva.

Ollessani katsomassa Kaksi Tornia -leffaa, edessäni istui viiden pojan porukka. Tyypit olivat n. 12-15 vuotiaita. He puhuivat ja hihittivät keskenään koko elokuvan alun. Se ei häirinnyt pelkästään minua, vaan muutkin ihmiset katselivat heitä kiukkuisesti.

Kun Elrond tuli valkokankaalle, niin pojat vallan innostuivat kommentoimaan, että olivat nähneet myös Matrxin. Silloin minulla kärähti, ja käskin poikia olemaan hiljaa. Sanoin niille, että jos eivät osaa olla hiljaa, niin häipyvät, sillä jotkut ihmiset ovat tulleet tänne katsomaan elokuvaa. Olin niin vihainen ja ilmeisesti pojat pelästyivät minua, hyvin kiukkuisen näköistä 26 vuotiasta naista, koska olivat hiirenhiljaa koko loppunäytöksen. Elokuva meni kyllä minun osaltani osittain pieleen.

Unkki punkki

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #53 : Heinäkuu 30, 2003, 11:00:51 »
Mikään ei pilaa leffanautintoa pahemmin kuin takana istuvat ihmiset, jotka potkivat vähän väliä istuimesi selkänojaa. Viimeksi TTT:ssa takanani istunut pikkupoika potki selkänojaani, en kuitenkaan viitsinyt huomauttaa siitä hänelle, vaikka mieli teki.

Myös yli-pitkät ihmiset edessä ovat inhottavia, mutta ne nyt eivät ole mitään varsinaisia häiriköitä, eivätkä kuulu tänne. Tsori.

Isobel

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #54 : Heinäkuu 31, 2003, 14:09:39 »
katsoin salaisuuksien kammion helsingin kinopalatsissa. jossainvaihessaa teatterissa alkoi haista kaasu ja kaikki pienten lasten äidit ja isät panikoivat. ymmärrettävää.

jossain vaiheessa leffa katkesi ja valot syttyivät ja teatterin henkilökunta tuli ilmoittamaan että viereiseltä työmaalta vuotaa jotain outoa -mutta ei myrkyllistä- juttua mikä aiheuttaa hajun ja kehoitti halukkaita poistumaan. leffa näytettiin loppuun ja sen jälkeen saatiin vielä ilmaisliput korvaukseksi. kaikki hyvin kun kitisevät kersatkin lähtivät puolessavälissä pois.

Qia

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #55 : Elokuu 04, 2003, 13:17:15 »
Ensimmäisen kerran olin Salaisuuksien Kammino ensi-illassa ja viereeni istui perhe joka puhui saksaa (mitäköhän he siellä tekivät?) Heidän karkkipussinsa rapisivat ja pölöttivät kokoajan jotain saksaksi :evil:

Toisena kertana ei ollut mitenkään kovin paha vaikka takana joku kuorsasi (onneksi ei kovin kovaäänisesti) ja karkkipussit rapisivat.

Naa

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #56 : Elokuu 11, 2003, 18:11:56 »
Viisasten kiven näytöksessä jossain takana istui eräs poika kaverinsa kanssa, jolle hän selitti juonta [ei toi Kalkaros oo se pahis, vaan toi jolla on toi turbaani..]. Kiva. Varmaan sillä kaverilla oli mukava leffakokemus.

Sitten Salaisuuksien kammiota katsoessa edessäni istui kikattava tyttölauma. Kun Kahden Tornin traileri näytettiin, tyttöjen keskuudesta kuului syvä kohahdus. Ja kun Elijah Wood tepasteli kuvaan kuului vielä suurempi kohahdus.  :roll:

Lottie MidNight

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #57 : Elokuu 11, 2003, 19:07:39 »
Elokuvan katselurauhaani ei oikeastaan häirinnyt melkein mikään,paitsi että vieressäni istui pulska mies popkorneineen ja limupulloineen ja kauhea rouskutus koko elokuvan ajan ja limsapullon avausta ja muuta.Ja kaiken lisäksi jollain edessä istuvalla soi kaksi kertaan puhelin!Siis tosi ärsyttävää ja kun se vielä vastas siihen!Onneksi uppouduin hyvin elokuvaan enkä kuullut kaikkea rouskutusta.

kuutamo

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #58 : Elokuu 14, 2003, 16:18:09 »
juu,munkin leffan pilaamiseen kuului tuo legendaarinen karkki-sipsipussiejen rapistelu ja sen lisäksi kaksi pissisteinihuoraa.(suonette anteeksi sanavalintani)teinit pitivät jalkojaan edessäolevan penkkirivin selkäosaa vasten ja kuiskivat niin kovaan ääneen,että koko tennispalatsin ykkössali kuuli...välillä tytöt saivat suunnattomia kikatuskohtauksia.oli tosi lähellä etten pamauttanut teineiltä hampaita sisään...

mä en vaan tajuu,kuinka jollekin voi olla niin suunnattoman vaikeeta pitää turpansa kiinni leffan aikana...>:(

july

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #59 : Elokuu 14, 2003, 16:43:08 »
urrh.
muapa heitettiinkin suklaapatukalla päähän. tuskin se tahallista oli. mutta silti.

ja se ainainen rapistelu ja pölinä - ei siitä jaksa edes erikseen mainita. ja taidan itsekkin olla yksi niistä nälkäisistä ihmisistä jotka pusseja rapistavat. yritän kyllä olla hiljaa, älkää käykö kimppuun!

ja mun kaverilla on vielä hirveä tarve kertoa mitä siinä tapahtuu siinä leffassa - vaikka mä näen itse vähintään yhtä hyvin kuin hän. ihana kamu se silti on...

Jack Q

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #60 : Elokuu 14, 2003, 21:06:10 »
Juonesta kavereilleen räpättävät ovat kyllä todella ärsyttäviä. Olin aikoinaan pikkusiskoni kanssa katsomassa Salaisuuksien kammiota ja eiköhän parin penkin päähän osunut muutama ala-asteelainen, jotka kävivät juonta läpi ja tietysti etukäteen (varsinkin ratkaisevissa kohdissa). Olivat kuitenkin sen verran kaukana etten viitsinyt ruveta huutamaankaan.

Olin itse tosin lukenut kirjan, toisin kuin pikkusiskoni, joten paljastukset eivät olleet sinänsä minulle mitään uutta. Tuollainen vain saa pulssin nousemaan aivan väärästä syystä. Oli elokuva kuitenkin parempi elokuvissa kuin videolta katsottuna.

Poissa Myy

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #61 : Syyskuu 02, 2003, 19:31:25 »
Minun oli pakko huutaa siinä vaiheessa, kun Harry juoksee basiliskia karkuun: "Run bitch ruuuuun...!" Kaikki jotka on katsonut Scary Movie 1:sen tietää mistä puhun ja huusin sen vielä varsin saman tapasella äänellä kuin shorty Scary moviessa.

En minä muuten yleensä häiriköi, paitsi (off topic) Bruce - taivaanlahjassa purskahdin kovaan nauruun (muut katsojat vain hymeksivät/hihittivät) kun joku rupesi elokuvan lopussa itkemään...^^

Sieppeli

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #62 : Marraskuu 20, 2003, 21:49:32 »
No todella typerää kyllä tuollainen.
Minun leffailtaani ei ole koskaan häirinnyt mitkään tenavat, mutta kyllä tuollaisesta mekkaloinnista pitäisi jo sanoa, pelkkä katse ei aina riitä...kyllähän nyt vielä popcornin syönnin leffassa ymmärtää, mutta se että lapsi pomppii koko leffan ajan penkkisi yli on jo ihan liikaa!
En voi ymmärtää että lapsien vanhemmat päästävätkin pikkulapsensa yksin leffa teatteriin, jos he vaikka no mekkaloivat ja tekevät tuhoa >:|
Todella typerää *hokee mielessään*

Poissa kaappimörkö

• Vuotislainen
Häiriköt
« Vastaus #63 : Elokuu 05, 2004, 17:47:25 »
Mie olin eilen kattomassa Azkabanin vankii ja kyllä varmasti sattu viereen istumaan koko kaupungin rasittavin kakara.
Noh, mainosten vielä pyöriessä poika hyräili kuuluvasti Potter-leffojen tunnari,ja hyräili myös mukana kun se alkoi kuulua salissa kaiuttimista. [vai mistä se ääni kuuluukaan.Ei siinä vielä mitään, mutta kun elokuva ihan varsinaisesti alkoi, niin poika jatkoi hyräilyä, joka katkesi vasta Poimittaislinjan bussin saapuessa kuvaan, jolloin poika huusi kovaa `No mutta missäs se Hedwig on?`. [hyvin epäolennaista]
Pitkin elokuvaa poika huuteli mitä erikoisimmissa kohdissa `oh-la-la-laa` [ainakin 15 kertaa!]. Tämä poika ei selvästikkään ollut lukenut kirjaa vaan nähnyt vain 2 edellistä elokuvaa, ja aina kun joku `uusi asia` tuli mukaan, niin alkoi hirveä kysely mummoltaan kovaanääneen että `kuka tuo on`, `miks tuo on tuossa`, `mitä nyt tapahtuu`. Ja mummohan selitti.
Jossain vaiheessa leffaa poika myös alkoin ns. tärisyttämään jalkaansa joka sattui olemaan oman penkkini alla, ja koko penkki tärisi samalla. Se ei tee migreenille hyvää.
Ja kovaäänine karkkien mässytys kuului myös pojan tapoihin:|

Samaan saliin mahtui myös pari joukkoa Tom Felton ihkuttajia, ja kun Tom tuli kuvaan alkoi hirveä supina ja kikatus. Ja lopputeksteissä Tomin nimen kohalla tietysti hirveät vislaukset ja taputukset. *murr* Minä en pidä täälläisesta.
It´s over.

jihpf

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #64 : Lokakuu 07, 2004, 18:40:54 »
Olin katsomassa kolmatta kertaa Azkabanin vankia. Siellä karkkipussit rapisivat ja popcorneja syötiin muttei se ketään varmaan varsinaisesti haitannut. Kuitenkin todella monet räpläsivät kännykkäää viiden minuutin välein ja tarkistivat mitä kello on. Useat myös saivat tekstiviestejä, ja ne possut vielä alkoivat vastailla niihin, että mukava napsutus joka suunnasta. Mutta kaiken huippu (minun mielestäni pyhäinhäväistys) oli kun joku alkoi pelata matopeliä!!!!!!!! Äänet päällä!!!! Siis kuinka tollo täytyy olla maksaakseen kahdeksan euroa lipusta tietäen, että leffa ei ehkä kiinnosta ja että se kestää kaksi ja puoli tuntia!!!! Tulla sinne sitte pelaamaan matopeliä. Onpas tosi järkevää tulla pilaamaan toisten leffailta...

Ja vielä: Kun olin ekaa kertaa katsomassa Av:tä, edessäni istui nainen, joka haisi älyttömästi hajuvedeltä. On se kyllä hyvä, ettei haissut hieltä, mutta saa hajuveden käytössäkin joku raja olla... Kaikki hajuvedetkään ei tuoksu niin ihanilta kuin luulis. Montakohan pulloa se oli laittanu...

Ah, kiitos kun sain purkaa vihani teihin. :D Mukava löytää kohtalotovereita.

SmilingStar

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #65 : Lokakuu 19, 2004, 18:12:09 »
Sellaiset ihmiset, jotka eivät ole tulleet leffaan, kuin häiriköimään, niin saisi mun mielestä painua ihan jonnekkin muualle... En minä turhaan maksaisi 7-9 euron leffalippua...:(!
 Muutamia esimerkkejä ihmisitä, jotka ovat häirinneet minua/kaveriani...
 -eräs nainen räkätti jotain IHAN MUUTA juttua (elokuva oli AK )
 -kaverini vieressä istui poika, joka haisi pissalle...( en muista elokuvaa, taisi olla joku TSH )
 Onhan näitä muitakin, mutta lisätään myöhemmin...:)
En minäkään varmasti IHAN puhdas pulmunen ole, mutta mutta...

Lavez

• Ankeuttaja
Häiriköt
« Vastaus #66 : Lokakuu 21, 2004, 23:51:00 »
Argh, minä olin tulla hulluksi kun Salaisuuksien kammiota olin katsomassa kaverini kanssa. Meidän takana istui kaksi poikaa (jotain 11-vuotiaita, Potter-faneja ilmeisesti), jotka koko ajan supattelivat toislleen siitä mitä seuraavaksi tapahtuu. Ja oikein isosti vielä, niin kuin luullen, ettei kukaan meistä muista elokuvan katselijoista olisi kirjaa lukenutkaan.

Oli se tosi rasittavaa kuunnella koko ajan kuiskutusta: "Joo ja nyt siinä tapahtuu sitä ja tätä..." "Ja nyt toi menee sinne ja tää on tosi hyvä kohta..." x)

Kaksi muuta elokuvaa onneksi pystyin katsomaan ilman, että samaan näytökseen olisi sattunut joitain isompia häirikköjä.

Kuku

• Ankeuttaja
Vs: Häiriköt
« Vastaus #67 : Kesäkuu 22, 2009, 16:20:19 »
Mä olin joskus ala-asteella sellanen inhottava leffahäirikkö. Me heiteltiin jotain varastettuja karamelleja ja popcorneja yleisöön ja kikatettiin. Ihme ettei meitä heitetty ulos. Ei jaksa hävettää enää, kun siitä on niin kauan aikaa ja sillon oli niin pieni. Menee silloisen lapsellisuuden ja esittämisen tarpeen piikkiin, onneksi on jo kasvanu siitä.

Omalle kohdalle ei häiriköitä oo onneks juurikaan osunu. Joskus harvoin. Sillon toki tekis mieli tempoa kyseisiä ihmisiä, mutta en ujouttani kehtaa edes mulkaista niitä vihaisesti. Innostuisivat vaan lisää.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #68 : Kesäkuu 30, 2009, 11:12:03 »
kyllä. Olimme katsomassa Nigh At The Musum. Takaname oli pari, joka suuteli - hyvin äänekkäästi. Kamalaa. Sitten ne päättivät kääntyä katsomaan leffaa, ja potkaisivat minua kunnolla selkään. Sitten se jatkui. Ei ei ei...

Ice Age 2. Katsoimme elokuvaa, ja takanamme istui kakaroita. 5-7 v kakarat. 3 kakaraa, jotka kikattivat ja hihittivät, huutelivat, potkivat, "Oho! Varo popcornia" ja kiljuivat naurusta kun elokuvassa oli tapahtunut jotakin. Kiljuivat, kun oli jännä kohta. Ja pillittivät, kun leffa loppui. Meinasin kyllä sanoa jotakin.

-samat oli Nasun Suuren elokuvan aikana.

// katsoimme uudenkuun kamuni kanssa hesassa. Kohdassa jossa taylor ja kristen ovat autossa/ anteeksi, Jacob ja Bella\ ja meinaavat suudella, mutta eivät suutelekkaan, kuuluu selkämme takaa kikatusta. Miksiköhän?
No joku NEROPATTI siellä kirkui:"No voi LÖL! ihan öikeesti! Vittu Löl!"
Huonolla naiseksi muutetulla äänellä <__< mrrm... sitten ne kikattivat ja huutelivat. Muttakun ovat viisivuotta vanhempia, niin empäs uskaltanutkaan huutaa. Olisimpa jo aikuinen. Vähän aikaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2009, 17:28:38 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

rautahermo

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Kesäkuu 30, 2009, 14:53:44 »
Meitä leffassa kävijöitä on monenlaisia. Kun menee teatteriin katsomaan elokuvaa, pitää osata varautua kuvassa esiteltyjen tapaisiin katselijoihin. Ja etenkin jos kyseessä on lasten-/perhe-elokuva, totta kai siellä on lapsia! Jos nämä ihmiset häiritsevät elokuvan katselua, odottakaa dvd-julkaisua ja katsokaa se sitten kotona, tai jos lapset pelottavat, käykää katsomassa leffa iltamyöhään/yöllä.

Mutta jossain minullakin raja menee. Höpöttelevät, kikattelevat ja kyselevät pikkuiset eivät minua haittaa, koska se on normaalia lasten käytöstä, mutta jos ne alkavat riehua hyppimällä rivien väliä tai potkimalla/häiritsemällä toisia katselijoita, olisi syytä sanoa pari valittua sanaa vanhemmille tai lapsille itselleen, jos vanhemmat eivät hillitse vekaroitaan. Jos olisin itse vanhempi, tekisin lapsilleni selväksi mihin tarkoitukseen leffateatteri on ennen kuin päästäisin heitä sinne. Onneksi en ole Joensuun Tapiossa tällaista häiriköintiä toistaiseksi nähnyt. Toisaalta aika harvoin siellä on pieniä lapsia kun olen käynyt teatterissa, Joulutarina taisi viimeksi olla tällainen leffa.

Niin ja jos nuoret/aikuiset katselijat häiriköivät pahasti teatterissa, asiasta voi ilmoittaa teatterin henkilökunnalle, jonka velvollisuus on poistaa häiriköijät leffasalista, mikäli se on tarpeen.

Eme

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Elokuu 07, 2009, 14:27:48 »
Kaikkein raivostuttavinta mitä mulle on ikinä elokuvateatteriss tapahtunu oli se, ku joku meni kerran pimputtamaan pianoa elokuvan alkupuolella. Meidän "sali" ei ole mikään järkyttävän suuri, sillä se on ylä-asteen yhteessä. Sinne oli sitte  raahattu luokasta joku piano ja eräs "fiksu" oli saanu päähänsä mennä soittamaan sitä. Sille vielä taputettiin.

Poissa Jaimee

• kirjoitusvirheiden professori
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #71 : Elokuu 07, 2009, 16:04:18 »
Olin katsomassa ystäväni kanssa puoliveristä prinssiä ensimmäistä kertaa(kun en ensi-iltaan päässyt).Takanamme istui 2 n.14 vuotista tyttöä, jotka alkoivat kikattaa aivan oudoissa kohdissa.Suurimmaksi osaksi se ei häirinnyt, mutta olisin mielelläni katsonut kohtauksen Dumbledoren kuoleman jälkeeen(missä oppilaat+opettajat nostavat sauvat ilmaan) ilman takaani kuuluvaa naurukohtausta.Tietenkin nauru tarttui vieressä istuvaan ystävääni, joka onneksi sai naurettua äänettä...
Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #72 : Elokuu 07, 2009, 20:19:26 »
Minulla on tullut ainakin kerran näitä häiriköitä, se nyt tulee yleensä kirkkaasti mieleen kun menen katsomaan jotakin Harry Potter -elokuvaa elokuvateatteriin. Tämä tapaus sattui siis Myyrmäen armaassa Myyrkinossa, kun Harry Potter and the Goblet of Fire oli tullut ensi-iltaan. Pääsin katsomaan sitä kahden kaverini kanssa ja sali oli, kas kummaa, täpötäysi. Siinä sitten sali täyttyi ääriään myöten ja kaikilla oli jotain rapisevaa. Kaikkein ärsyttävintä kuitenkin oli, kun juuri paria minuuttia ennen elokuvan alkua alkoivat meidän eturiviin tulevat kaksi poikaa vaatimaan riviä siirtymään toiseen päähän... Heillä oli nimittäin kaksi lippua, molemmille siis, ja juuri ne päätypaikat. He siis halusivat viereikkäisiin paikkoihin, mutta liput osoittivat heitä eri päätyihin. Joten he yrittivät kovin "ystävällisesti", eli melkeinpä täysillä huutamalla, saada riviä liikkumaan jotta he pääsisivät viereikkäin... Mutta ne ihmiset siinä rivissä eivät siirtyneet, joten toinen pojista sitten kökötti koko elokuvan ajan portailla katsomassa elokuvan. En tajua mikseivät he sitten voineet muka istua erillään, sali oli niin täynnä ettei vierekkäisiin paikkoihin ollut mahdollisuutta. Nauran tälle aina kun menen katsomaan Harry Potter -elokuvaa, en kyllä ymmärrä miksi.

Ja yleensä itse koetan välttää elokuvien ensi-iltoja, tai sitten suuria elokuvateattereita. Tuo Myyrkino on siitä hyvä, ettei siellä paljoa väkeä käy muuten kuin jossain todella odotetuissa/suosituissa elokuvissa, yleensä tyypit kai suuntaavat Helsinkiin lähijunalla Tennariin... Oli aika huvittavaa käydä katsomassa Varkauden pikkuteatterissa Simpsons Movie, kun sali oli aivan täysi. Kyllä nauru raikasi. Joten se riippuu tietysti elokuvasta, onko kiva jos salissa on paljon väkeä vai ei.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #73 : Elokuu 08, 2009, 08:59:22 »
//täysin off - must tuntuu että pitäisi aina mitata, että kuinka pitkiä katselijat ovat. Sitten anntettaisiiin paikat sen mukaan.  Ja saisi ne karkit vaikka pahvilautasella. Ja pyydettäisiin henkkarit xD näin säästyttäisiin monelta
"äiti! leffassa tuhma täti sanoi mulle turpakii!!!" -itkuilta.
Mutta nämähän ovat vain Affun pienen pääkopan ajatuksia.
   näitä pitäisi ehdottaa leffoihin... Mutta se pituus pitäisi katsoa. Ja meluisuus taso. :D

//kävin muuten kattsomassa potter 6 leffoissa(eka joka o leffoissa!!) eikä ollu sen arvonen. Takanni oli 6 ööpauit 17.v tyyppiä. Säikähdin jo, että tästähän tulee kamala leffailta, mutta he olivat ihmeen nätisti. Varmaan oli Äiti tai Isi kertonut että kannattaa varoa viisi vuotta nuorempaa Affua, jolla on terävä kieli kun pääsee huutamisen makuun.

Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Lokakuu 26, 2009, 12:54:35 »
Joskus kaauan sitten aikoinaan kun olin viisasten kiveä kattomassa niin joillain idiooteilla oli taskulamppu mukana ja niiden mielestä oli ilmeisesti tosi hauskaa, osotella trailerien aikana sillä siihen kankaaseen. Katottiin niitä vähän sen näkösinä, että nyt kannattaa oikeesti lopettaa. Siinä vaiheessa kun tuli jo warner brossin logo ja potter musa alko pauhaamaan ne vielä kerran väläytti sitä taskulamppua, mutta sitte se loppu onneks.

Toinen mikä häiritsee on mun yks kaveri jolle ilmeisesti turpansa kiinni pitäminen leffassa tuottaa hyvin suuria ongelmia. Ei mua haittaa jos jossain kohassa heittää jonkun nopeen kommentin, mutta, kun se rupes esimerkiks Ice Age 3 selittää pitkät pätkät miten epäaitoo siinä nyt kaikki on ja miten dinosaurukset on aivan väärän kokosia niin "#¤#%"%%"%"!!!! Se on animaatio jossa on puhuvia eläimiä!!! Miten aidoks se sitä leffaa sillon odottaa??!?!?!

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #75 : Lokakuu 28, 2009, 15:04:32 »
aah. minua ärsytti, kun olin katsomassa Puoliveristä Prinssiä, niin kaikissa minun mielestä hyvissä kohdissa takanani oleva joku ehkä 10-vuotias poika hoki jotain " mitä järkee? " , " oho, toi oli jo vähä liikaa " yms. ärsytti.

taidan myös itsekin olla jonkinmoinen häirikkö, koska nauroin PP-elokuvan 2h 35min:stä noin 2h. löysin vaan melkein joka kohdasta jotain hauskaa, paitsi lopussa :[ mutta onneksi sentään vähän pystyin pidättelemään, etten koko ajan repeilly täydellisesti : D
ja kerran kun olin katsomassa kaverini kanssa jotain elokuvaa, niin kaverini kaatoi popcorninsa edessä olevan naisen päälle kesken elokuvan, kun "vahingossa" tönäsin häntä : DD nainen ei näyttäny kovin iloiselta...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2009, 15:09:19 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #76 : Joulukuu 14, 2009, 16:30:54 »
Voi elämä, kuinka vihaan näitä tällaisia häiriköitä elokuvissa! Varmaan on kiva maksaa vain siitä, kun pääsee pilaamaan toisten nautinnon! Ärrin murrin ja pah, sanon minä!

Kerran olimme katsomassa jotain elokuvaa ystävieni kanssa. Elokuvan nimeä en muista (ok, oli mielestäni vähän tylsä, mutta katsoin kuitenkin kiltisti loppuun asti kunnolla), mutta luulen, ettei se houkutellut niitä häiriköitä sinne elokuvasaliin tulemaan: muutaman hengen joukko noin 18-vuotiaita nuoria, jotka valloittivat ylimpien penkkirivien paikat, apinoivat lähes koko elokuvan ajan. Naurua, huutoa, vislausta. Mieli teki eräässä vaiheessa karjaista takaisin, mutta sen jälkeen sieltä olisi varmasti tullut jollakin päähän.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Scrooge

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Joulukuu 21, 2009, 22:37:28 »
Häiriköt on helkutin ärsyttäviä -________- Täytyy mölytä koko yleisön edestä. Kerrankin, kun olin katsomassa kavereitteni kanssa Sydämen kuiskausta, niin kappas vaan, joku nuori äiti on raahannut varmaan alle viisi vuotiaan poikansa mukanaan. No poikaahan ei teksitetty leffa kiinnosta vaan hän itki, pöpötti, ryömi lattialla. Oli äiti ollut erittäin järkevä.

Sitten oli myös tälläinen toinen typerä tapaus. Ollessani katsomassa HP6:sta niin viereeni tuli kaksi vuoden pari nuorempaa poikaa. Oli erittäin kuuma kesäpäivä, ja olin pukeutunut lyhyeeseen hameeseen ja toppiin. Aluksi en kiinnittänyt poikiin paljon huomiota, mutta jossain vaiheessa huomasin heidän kuiskuttelevan ja osoittelevan minua. En käsittänyt edes mikä oli nyt niin hauskaa. Pian selvisi sekin mysteeri. Nämä ilmeisen kehittymättömät pojat tuijottelivat poveani. Sen tajuttuani kyllä vaihdoin riviä ja vähän äkkiä. Olisin varmaan pitänyt pitkän puhuttelun, mutten keksinyt juuri silloin mitään sanottavaa niin tyydyin rivin vaihtoon.

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #78 : Joulukuu 22, 2009, 07:14:08 »
Lainaus
Mieli teki eräässä vaiheessa karjaista takaisin, mutta sen jälkeen sieltä olisi varmasti tullut jollakin päähän.

Rohkeasti vaan! Minä ainakin olen aina sanonut suorat sanat ja sipulit. Häiriköille on näytettävä kaapin paikka!

Mielummin valitsen sietokyvyn pidennys-kurssin kuin jonkin asteiset henkiset ja fyysiset kolhut häiriköiden aiheuttamina :)
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Joulukuu 22, 2009, 12:59:56 »
Olin Turun kinossa ja meidän edessä istui 5 semmosta murrosikästä poikaa. Luulivat kai olevansa jotain. Viheltelivät ohi kulkeville tytöille ja hölisivät. Ennen elokuvaa tuli mainoksia ja tietenkin pojat osasivat kaikki ulkoa. Eläytyen ja kovaan ääneen..ärr. Onneksi olivat sentään hiljaa elokuvan aikana. Siis nyt Puoliverisen Prinssin aikaan.

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #80 : Joulukuu 26, 2009, 15:40:05 »
Eipä oo ollut pahempia häirikköjä kun jotain idiootteja jotka rupes kesken leffan potkimaan istuinta.
Sellaset jotka myös kattelee kännykkäänsä pelatakseen jotain peliä, tai lähettääkseen viestin kesken elokuvan , voi mun mielestä laskea häiriköiksi.
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Villisilmä hullumieli

• Vuotislainen
  • Let it go
« Vastaus #81 : Lokakuu 17, 2015, 11:05:29 »
 Multa meinasi hermot mennä eilen elokuvissa. Luulisi nyt, että päälle 30.vuotias mies osaisi olla hiljaa elokuvan aikana, mutta näköjään ei.

Kysessä oli siis isäni. Puhui sentään niin hiljaa, että vain minä kuulin, mutta häiritsi se silti. Kiitos, tiedän Tom Hiddelstonin näytteleen myös Lokia. Ja vaikka en olisi tiennyt ymmärsin asian kolmesta ekasta sanomisesta. En myöskään usko elokuvan ollen niin naurettava, että sille pitää hiljaisesti nauraa. Tai mainosten olleen niin hauskoja.

Samaan näytökseen osui myös, joku sipsipussilla meteliä aiheuttanut tyyppi. Ja kyseinen elokuva oli siis Crimson Peak, jota muuten voin kyllä lämpimästi suositella.

Muuten en ole häiriköintiä elokuvissa kokenut. Luojan kiitos siitä.
Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi
 kunnolla elää.
 Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi kunnolla tuntea.
 Mutta aina voi yrittää.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #82 : Lokakuu 18, 2015, 13:57:00 »
No, pari kuukautta sitten, kun olin leffassa, istuin semmoisten ärsyttävien kakrujen edessä. (siis 2 jotain 5 tai 6 v poikaa, taisivat olla kaksoset) Ja ne tyypit heitteli niskaan popparia ja potki istuinta, Että sillä lailla...
Ei muuten ole kukaan pahemmin häiriköinyt, paitsi puhunut kovaan ääneen ja rapistellut karkkipussia.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #83 : Lokakuu 18, 2015, 23:05:48 »
Aah, häiriköt, nuo ihanat leffan tunnelman pilaajat <3
Mieleen muistuu pari kertaa, jolloin olen kohdannut häiriköitä. Vuoden 2013 jouluna, ollessani kummini kanssa leffassa katsomassa Hobitti - Smaugin autioittamaa maata, leffan puolen välin jälkeen pari n. 10-12 -vuotiasta poikaa alkoivat supattamaan keskenään. Poikien ja meidän välissä oli kyllä kaksi tai kolme penkkiriviä väliä, mutta se supatus kuului selvästi meidän penkkirivillemme ja minun teki mieli sihataa pojille, mutta yritin kestää leffan loppuun asti ja kestinkin. Joten kuten.

Toinen kerta oli jo yläasteella koulun auditoriossa kuutisen vuotta sitten. En muista leffan nimeä (vai oliko se joku Ylen tv-ohjelma Yle arkistosta tms.), mutta se oli jouluaiheinen ja muistan, että joulupukki selitti jotain jostain yms. Opettajat olivat halunneet tarjota meille 7-luokkalaisille kiitoksen hyvästä käytöksestä tai jostain syyslukukaudella, mutta eipä tuota joululeffaa katsottukaan kuin vain reilu 10 minuuttia (kuulema liian moni oli käyttänyt kännykkää, jota en itse paikaltani huomannut). Ja koko sen ajan, mitä me istuttiin siellä, minua ja ihastustani sekä paria muuta silloista kaveriani lyötiin päähän tyhjillä limppapulloilla ja pari tyyppiä heittelivät ainakin minun päälleni karkkia/tms pientä ja kovaa materiaa. Nautipa siinä sitten leffasta, kun sinua käytetään rumpuna ilman lupaa ja olet heittomaalina. Mutta thank God, sitä kohtelua ei tarvinnut kestää kovin kauaa, kun auditorioon laitettiin valot takaisin päälle ja meidät lähetettiin takaisin luokkiin. En vain tajua, miksen maininnut noista tyhjistä pulloista ja karkinheittelystä opettajalle mitään, olisi varmaan pistänyt asian eteenpäin ja varmasti olisi tullut koko koululle jonkinlainen yleiskuulutus siitä, kuinka karkinheittely toisia päin ja toisia tyhjillä limsapulloilla lyöminen ei ole kivaa ja on epäkohteliasta yms.

Sitten tietenkin on ollut muutama kännykän räplääjä parissa leffassa, mutta niistä en ole häiriintynyt laisinkaan.
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #84 : Lokakuu 21, 2015, 12:23:46 »
Sitten tietenkin on ollut muutama kännykän räplääjä parissa leffassa, mutta niistä en ole häiriintynyt laisinkaan.

Mua taas häiritsee ihan tajuttomasti, jos joku elokuvateatterissa räplää kännykkäänsä. Monet luulee, että ilam ääniä se ei häiritse, mutta kyllä se älypuhelimista tuleva valo häiritsee ja paljon. Olen muutamia kertoja tuntemattomille vierustovereille todella vihaisesti niistä yleensä maininnut, kuika se valo häiritsee. Se osuu silmääni kauemmilakin penkkiriveiltä ja on niin suunnattoman häiritsevää. Onko pakko mennä kattoo leffaa sinne teatteriin, jos tietää etti voi keskittyä koko elokuvaan sen ajaksi. Mieluummin menkööt vaikka vessaan räpläämään sitä, kun että kesken elokuvaa kaivaa esiin.