Kirjoittaja Aihe: Frendit  (Luettu 20040 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

leinikki

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #25 : Marraskuu 23, 2004, 21:45:11 »
Noniin, nysse loppu.
Varmaan aikas moni muukin täältä röhnötti äsken palanen kurkussa television äärellä. Mitä piditte päätösjakso(i)sta? Frendit on aina ollut minulle jotenkin itsestäänselvyys. Hyvässä mielessä. Vähän kuin olisivat olleet minunkin kavereita, joita tapaa joka viikko. Eihän Frendit mikään maanmainio ja ihmeellinen sarja ole (minua on aina ärsyttänyt se ettei sarjassa nähdä oikeastaan ollenkaan esim. afrikan-amerikkalaisia, kiinalaisia taikka latinoita!), mutta silti siinä on jotakin uniikilla tavalla viehättävää. Hahmot tulivat läheisiksi ja tutuiksi ja sarja todellakin nauratti makeasti. Kyllähän tässä pikkusen ikävä jää (toisaalta ainahan sitä voi[tai täytyy]katsella aikaisempia jaksoja. Kymmenen vuotta on aika paljon aikaa). Itse tykkäsin lopetusjaksoista, vaikka kovimmat fanit varmaan olivat odottaneet liikoja... Part 1 oli nauratti kovasti, part 2ssa huumori oli mielestäni vähän väkinäisempää, mutta sentimentaalisuus iski. Mahtoi olla helppoa näyttelijöille itkeä lopussa! Itsellekin jäi vähän haikea mieli.

Iita

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #26 : Marraskuu 23, 2004, 23:53:40 »
Lainaus käyttäjältä: "HiiHaa"
Säästyisi odotukselta, että ko. jakso tulee dvd:lle / Subille tms.

Hieman offtopic, mutta se on jo dvd:llä.

Marizki

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #27 : Marraskuu 24, 2004, 15:53:23 »
Ihana sarja loppui tylsästi.

Frendit olivat, tai ovat edelleen suosikki sarjojani. Joey oli paras hahmo, Matt LeBlanc osaa eläytyä hyvin roolihahmoonsa. Ankka jr. ja Kana jr. löytyivät onneksi.. Nauroin aivan hervottomasti kun Chandler ja Joey kuuntelivat pallon menoa sen pöydän sisällä... x)

Odotin kieltämättä viimeiseltä jaksolta hieman enemmän, en tiedä mistä se johtui, mutta en kokonaisuutena pitänyt siitä kovinkaan paljon.

Suosikki jaksoni taitaa olla se, missä Joey opetteli ranskaa, se oli aivan hervoton. ^__^

SmilingStar

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #28 : Marraskuu 24, 2004, 16:28:11 »
Mä olen katsonut Frendejä A-I-V-A-N alusta asti ( okei, olen kattonut niitä Subtv:ltä alusta asti, mutta sitä ennen maikkarilta )
 Ja mä rakastan Joeyta ja Rachelia..IHANAT HAHMOT kertakaikkiaan!!! Mutta muutkin ovat ihania, mutta R ja J vievät voiton..:)
 Jokaisessa jaksossa olen nauranut itseni ihan kipeäksi..*heh* Ja jos joskus on tullut surullisia hetkiä, niin aina joku Frendeistä on heittänyt siihen jotain hauskaa...
 Mä olin eilen IHAN surullinen (ti 23.11), kun Frendit loppu, itkinkin...*nyyh* vieläkin olen...:´(
 No onneksi Frendit ei vielä lopu Subilta...
*MUOKS* Aijon muuten kerätä/pyytää lahjaksi/ostaa kaikki Frendit...rahaa kuluu, mutta kulukoon, ne on NIIN hyviä, että se KANNATTAA!!!

Poissa Alicia F-B

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #29 : Marraskuu 25, 2004, 16:23:36 »
Itse katsoin ja nauhoitin tuon viimeisen jakson ihan omassa rauhassa, mutta epäonnekseni nauha oli jotenkin vioittunut, joten tekstit siitä suttaantuivat pois. Onneksi ääni ei kärsinyt, joten voin sitä kuitenkin kuuntelemalla katsoa :)
Frendithän olivat yksi suosikkisarjoistani, vaikkakaan en MTV:ltä niitä alusta asti katsonut (melko alusta kuitenkin, veikkaisin tuotantokautta 4, mutta siitä on jo niin kauan etten ole varma). Sitten kun huomasin subbarinkin näyttävän Frendejä aloin sarjaa sieltäkin seuraamaan [kanavasurfailemalla ja ihan sattumalla; jakso taisi olla tämä rantajakso, missä Phoeben oikea äitikin selvisi]. Nyt olen sitten täyttänyt Frendi-kiintiöni oletettavasti jokaisen jakson nähneenä. En usko että 9tk:n lopusta tai 10 tk'lta olisi jäänyt joku katsomatta mutta jos on niin näen ne silti (minulla on DVD 9 tuotantokaudesta ja 10:nnen saan joululahjaksi :D).

Onko Phoebellekin tulossa off-spin? Se olisi hienoa, tosin en usko että sarja olisi yhtä vahvalla pohjalla kuitenkaan. Toisaalta toivoisin tuollaista sarjaa koska itse aloin pitämään Phoebesta yhä vain enemmän sarjan edetessä ja kuinka paljon ikinä pidänkin Chandlerista, voittaa Miken ja Phoeben suhde tämänkin. Eli siis Phoebe ja Chandler ovat suosikkihahmoni näistä päätähdistä. Sitten ovat tietysty Mike ja Joey. Chandlerista ja itsestäni huomaan yhä enemmän yhtäläisyyksiä; vasta eilen illalla tajusin heittäväni (huonoja) vitsejä aina kun olen hermostunut, etenkin ainekirjoituksissa ja esitelmissä. Kaikki hahmot olivat hyvin inhimillisiä ja useimpiin heistä pääsi hyvin "sisälle".

Lainaus käyttäjältä: "leinikki"
Eihän Frendit mikään maanmainio ja ihmeellinen sarja ole (minua on aina ärsyttänyt se ettei sarjassa nähdä oikeastaan ollenkaan esim. afrikan-amerikkalaisia, kiinalaisia taikka latinoita!), mutta silti siinä on jotakin uniikilla tavalla viehättävää.  

Eikös Ross joskus deittaillut tyttöä nimeltä Julie (en tosin muista oliko sitten japanilainen tai jotain). Siinä oli yksi aasialainen tyyppi, jonka olen huomannut..

LooraWool

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #30 : Marraskuu 25, 2004, 18:18:25 »
Kyllä vain Ross seurusteli Julien kanssa muutaman jakson ajan ja on noita nyt muitakin ollut esim. Kristen tummaihoinen tyttö jota Joey ja Ross molemmat deittailivat... Joten se siitä sitten.

EDIT: Joo siis tosiaan tämä, tämä... h*lvetti ei tule millään nimi minullekkaan mieleen... (ihan varmaan sitten kun kirjaudun ulos niin pamahtaa nimi heti mieleen) Häntäkin muuten Joey ja Ross molemmat deittailivat, mutteivat tällä kertaa kuitenkaan samaan aikaan.
Sitten on vielä Paolo en muista mistä maasta, mutta hän ei osannut edes puhua englantia. Chandlerin työn antaja on tumma samoin Pheobetä yritti iskeä yksi tumma tyyppi silloin kun hän seurusteli jo Miken kanssa ja onhan noita vielä kuinka paljon! Kysykää vaikka lisää jossette usko. =)

NiillOnOmat

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #31 : Marraskuu 25, 2004, 22:09:06 »
^^ Entäs sitten se tumma tyttö, joka oli Frendeissä pitkään loppupuolella. En juuri nyt muista roolinimeä (oikea nimi Aisha Tyler), esitti paleontologia, Rossin tyttöystävää. Ja Monicalla oli jakson ajan latino poikaystävä, jonka hän sitten jätti, koska latino kuvaili runossaan amerikkalaisia naisia tyhjiksi vaaseiksi. Siinä jotain...

ayu

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #32 : Marraskuu 27, 2004, 10:50:58 »
Pitääpä kirjoittaa uudestaan tämän ihanan sarja takia! :D

Frendit oli tosiaankin kaikkien aikojen paras amerikkalais komedia sarja. Yksi parhaimmista, mitä koskaan olen katsonut. Frendeille olen aina nauranut. Ne jutut ovat oikeasti niin aitoja niin hauskoja! Näyttelijät ovat hyviä ja se on hyvä, ettei päähenkilöitä ole yhtään enempää. Sivuhenkilötkin osaavat olla mukavia. Mää muistan vieläkin sen yhden jakson tosi hyvin, jossa Brad Bitt tuli mukaan ja se oli se inhosi Rachelia ylikaiken. Se oli tosi hauska.

Minä en ole kauan katsonut frendejä. Tämä oli kolmas vuosi ja nyt sekin on loppunut. Minä itkein aivan älyttömästi tiistaina, kun se yhtäkkiä vaan oli loppunut. Se oli niin surullista. Ihanaa, kun Rachel ja Ross saivat toisensa ja loppu hyvin kaikki hyvin.

SubTv:ltä katson aina vanhimpia jaksoja. Mutta niitä Frendit-DVD:tä pitää kyllä ostaa joululahjaksi. Ihan varmasti.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Korpinkynsi
Frendit
« Vastaus #33 : Joulukuu 01, 2004, 11:56:18 »
"Kuka muu seuraa SUBTV:lta tulevaa sarjaa?"

En ole seurannut SubTV:n puolella kauhean tiiviisti aikoihin, koska ne on olleet uusintoja.
Maikkarilta kyllä seurasin lähes viikottain (joskus saattoi unohtua ja sitten kismiti).

"Mitäs pidätte siitä?"

Suosikkisarjani 70's Shown ohella.

"Kuka on lempihahmonne? Miksi juuri se?"

Miehistä ehkäpä Joey, kun se on se pikkasen hidas ja hölmö ja hitusen itserakaskin. Yksinkertainen ja aito persoona. No onhan moni muukin niistä aito, mutta Joey on sitä kaikkein eniten.

"Kenestä ette pidä?"

No vähiten pidän Phoebestä. Se on vähän liian ärsyttävällä tavalla blondi ja liian boheemi mun makuun. Mä en kyllä varmaan tulisi toimeen hipin kanssa muutamaa päivää kauempaa. :D

"Miten aloitte katselemaan Frendejä?"

Mä en muista, en todellakaan muista.
Oon kumminki seurannu niitä melkein alkujaksoista asti ja olin sillon 10-11vi.

Kurjaa, että koko sarja loppui. :(
Mitä on maailma ilman Frendejä. Tai no onhan ne vieläkin, mutta mitään utta ei tule enää milloinkaan. :(
(Tosin muistelisin kuulleeni huhuja, että Matt Le Blanc olisi saanut oman sarjan? Siis Joeyn hahmolle.)

Frendien viimeinen jakso oli kyllä oikein hienosti tehty. Kuten aina, mun unteeni hyppi niiden tunteiden tahtiin ja mm. synkistelin koko mainoskatkon, kun Ross tajusi olevansa väärällä lentokentällä ja olin ihan varma, että Rachel ehtii kadota.
Luojan kiitos kävi sit kumminkin niinkuin kävi ja vielä niin huvittavalla tyylillä. ^^
Ihanaa, että Chandler ja Monica sai kaksoset. <3
Ja yleensäkin, ett Chandler löysi elämänsä naisen ku se niin valitteli aina, että hän jää ikuisesti yksin.

Jäi silti jotenkin tyhjä olo kun katteli niiden lähtevän siitä asunnostaan kahville. Mä en ny ihan osaa selittää miks, mut ehkä joku ymmärtää sanomattakin. (:
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Bonche

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #34 : Joulukuu 01, 2004, 21:01:29 »
Yhyy. Yhyy, yhyy. Yksi universumin parhaimmista sarjoista loppui. Viimeisen jakson aikana itkin, en todella kovasti, mutta kyyneleet valuivat silmille. Kauhiaa. Tämä on väärin. Sitä jää miettimään, että mitäköhän seuraavissa jaksoissa tapahtuu? Mitä kaksoset tekevät? Mitä Ross ja Rachel hauskuuttavat? Mutta sitten muistaakin, että ai niin, ne loppuivat jo. Epäreilua! Dvd pitää ostaa. Heti. Heippa. :D

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
Frendit
« Vastaus #35 : Joulukuu 20, 2004, 17:15:28 »
Phoebe oli paras hahmo. Ehdottomasti.

Vaikka vaikea valinta, myönnän. Kaikki hahmot ovat unohtumattomia, mieleenpainuvia, ja ihania. Varmasti jokainen Frendit-fani jää kaipaamaan Frendjeä, nyt kun kyseinen sarja on loppunut. Itse tajusin viimeisen jakson jälkeen 25minuutin kuluttua, että voi ei, tämähän oli viimeinen jakso!

Mutta aivan ihana ohjelma, voisipa sitä katsoa ikuisesti. Viimeinen jakso oli mieleenpainuva, varsinkin se, kun Ross kelasi puhelinvastaajaa odottaen, että pääsikä Rachel koneesta vai ei. Ja Monican ja Chandlerin vauvat.. oi..

Onneksi sitä tulee edes subtv:llä.

Muoks. Ostin pari päivää sitten sarjaa dvd:lle, oli kiva katsoa niitä alkukauden jaksoja, mm. tuotantokausi kolmosta.
Ensiksi minua kuitenkin hirvitti se rahan meno. Prismassa tämä yhden tuotantokauden "boxi" [kolme dvd:tä, n.24 jaksoa yhteensä] maksoi 32e, mutta yhdestä tuotantokaudesta se on aika vähäsen, kun tarkemmin ajattelee.

Onko joku saanut käsiinsä 1. tuotantokauden dvd:lle? Minä etsin sitä kuumeisesti!
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!

Poissa iidba

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #36 : Joulukuu 20, 2004, 17:30:59 »
Frendit on (tai maikkarilla oli) erittäin hyvää viihdettä, jota tulee katsottua aina kun mahdollista. Maikkarilta tulevia uusia jaksoja en katsonut melkein koskaan, minusta ne vanhemmat ovat paaaaaaaaljon parempia. Siksi katson subtv:tä arkisin illalla joka päivä :D

Lempihahmoni on varmaankin Joey. Se on niin sympaattinen ja muutenkin erittäin loistava hahmo, vaikka itse näyttelijästä, Matt LeBlancista en kummemmin pidäkään.

Frendien viimeinen jakso oli ihan pettymys. Odotin jotain parempaa, mutta ei voi mitään. Se oli niin jenkkiä ettäh. Ja niin kliseetäkin...pah. Anteeksi nyt vain mutta se oli tosi huono jakso :/ *pettynyt*
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

Poissa Tinde

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #37 : Joulukuu 21, 2004, 08:15:02 »
Mä seurasin Frendejä jotain kaksi vuotta.Rachel oli musta paras eli Jennifer Aniston.
Rachel oli mun suosikki monien juttujen takia.Ehkä päällimmäinen syy oli se, että se oli
hyvin kaunis ja sillä oli unelma ammatti.Se pikku Emma oli nii sulonen vauvakin.Hih.
Ei mul oikeestaa oo kunnon syytä, miksi pidin Rachelista enemmän, ku muista.Pojat
oli kauheita höslääjiä neki oli aika hauskoja.Kaikki oli hauskoja, mut Rachel nyt
vaa on niistä paras.Äh mä varmaa lopetan, ku änkytän muuten tässä.
"There's something beautiful inside you".

Joonatan

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #38 : Joulukuu 21, 2004, 22:59:25 »
Frendit OLI ehdottomasti yksi TV-historian parhaimmista komediasarjoista. Itse sitä seurasin, mutta vanhoja jaksoja en ole nähnyt, enkä SUBTV :ltäkään niitä näe, kun digiboxi meiltä puuttuu. Mutta, lempihahmoni on Monica. Se vaan on niin ihana. :P      

Siinä yhdessä jaksossa, kun näytettiin miten Rachel ja Ross tapasivat ( Ne oli siellä jossain koulun diskossa) Niin Monica oli se 'lyllertäjä'. Se oli hauskin mitä olen nähnyt, kun se tanssi! xDD

P.S. Pheobe rules too. :))

Folio

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #39 : Joulukuu 31, 2004, 20:30:35 »
IHANA! IHANA! IHANA! IHANA! IHANA!
Tykkään siitä sarjasta niiiiin kovasta, että.. Se on vaan niin huvittava ohjelma ja sitä on ilo katsella.. Omsitan Frendien DVD:n. Kakkoskauden. Siinä on kolme levyä. Yhdellä puolella on neljä jaksoa, mutta kun levyä kääntää nurin niin toisella puolella on neljä jaksoa myös.

Paras hahmo on Chandler tai Ross. Ross on niin lutunen ja välillä vähän ärsyttävä. Sillä on ihana ääni ja kaikkee.  Chandlerissä on samat. Mutta sillä on aina ihania vaatteita ja se on sellanen "rikastyyppi".

Ja apina Marcel on yksi parhaista! Harmi kun niitä jaksoja ei taida enää tulla. DVD:llä on pari jaksoa, missä on Marcelia. Marcel = söpöpikkulutunenpieniihanaapina.'

Jajajajaja. Monican miesystävä, Richard. Se oli aika siisti. Se osasi näytellä ja sillä oli aigas mageet viikset.

Ärsyttävin on JOEY! Argh, vihaan sitä tyyppiä. Se on liian.. huumorintajuinen? Tai en tiedä sopivaa sanaa, mutta se ei vaan osaa olla hiljaa. Ja se ymmärtää kaiken vasta jälkikäteen!
      Pheobe on myös aika ärsyttävä, mutta sen laulut! Ne on just ihania.. Ja repesin kun Pheobe teki sen videon smellycatista! Se oli niin naurettava. :D

SMELLYCAT, SMELLYCAT. WHAT ARE THEY FEEDING YOU!
SMELLYCAT, SMELLYCAT, IS NOT YOUR FOULT"

Tabris

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #40 : Tammikuu 03, 2005, 11:46:04 »
Aloin seurata Frendejä pari vuotta sitten, oikeastaan vahingossa, kun jäin katsomaan ohjelmaa, jota en (silloin) tuntenut. Onni, että jäin, koska minusta Frendit on parhaita sarjoja ikinä! Ross on ollut aina suosikkihahmoni, koska se on vaan niin lutunen, sellainen herkkä tiedemiestyyppi, joka "kolhiutuu kuin persikka". *virn* Muutkin ovat aivan loistavia, sarkastinen mutta myös herkkä Chandler, ihanan tyhmä Joey, täysin pihalla oleva hörhö Phoebe, hemmoteltu Rachel, pikkutarkka Monica... Kenties juuri hahmojen erilaisuus, moniuloitteisuus ja keskinäinen kemia tekee sarjasta niin hyvän?

Gilly Bean

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #41 : Maaliskuu 30, 2005, 18:42:01 »
En edes muista milloin Frendejä rupesin kattelemaan. Se kuitenkin on onni, että rupesi
Frendit ovat ehdottomasti yksi suosikki ohjelmistani! Se on täynnä huumoria, eikä se koskaan pitkästytä minua.
Lempihenkilöni on ehdottomasti Chandler. Sen sarkastiset vitsit on aina niin huippuja! Nauran aina sen jutuille.xD
Se on myös joskus niin söpö ja kultanen.:)
Pidän myös Rachelista. Se vaan on niin...Rachel. Yksinkertaisesti.
Suosittelen lämpimästi kaikkille joita hyvä huumori kiinnostaa.

Lilla Muchy

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #42 : Maaliskuu 30, 2005, 20:21:02 »
Hui, huomasin tämän threadin vasta nyt, mutta joka tapauksessa ihaninta, että tällainenkin on perustettu. Oon tykännyt Frendeistä ikuisuuden. Katoin sitä jo joskus 9-vuotiaana, tosin ymmärtämättä paljon mitään. No, nykyään katson aina kun muistan Subilta. Totta on, että maailman paras komediasarja.

Lisäksi oon nähnyt kokonaan dvd:ltä tuotantokaudet 2,4,7 ja 9. Haluaisin sellaisen boxin, jossa on kaikki tuotantokaudet, mutta niitä myydään netin kautta ja maksaa ihan kauheasti. Pyydän synttärilahjaksi, yupii.

Lempijaksoja on ihan älytön määrä, mutta viimeisin jakso, jolle olen nauranut makeasti, on se kun Rachel soittaa 9-kaudella Doctor Wienerille :DD Repesin kamalasti, kun hän rääkyi kolmelta aamuyöllä luuriin "Wiener, wiener, wiener". Jakson nähneet varmasti tietävät, nee?

Voi että rakastan Frendejä. Rakastan Smelly Catia ja lempihahmosta en ole ollenkaan varma, kaikki yhtä ihania ^--^

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Frendit
« Vastaus #43 : Huhtikuu 09, 2005, 12:01:50 »
Frendit oli lempisarjani, ollut jo monia vuosia. En oikein edes muista, milloin sitä aloitin katsomaan. Muutamasta ensimmäisestä kaudesta en ole tosin nähnyt kuin pari jaksoa sieltä täältä. Haluaisin nähdä ne jaksot joskus, mitä en ole vielä nähnyt.

Maikkarilta katsoin Frendejä, mutta olen aina välillä katsonut Subiakin. Subissa on vain se huono puoli, että meillä näkyy Sub ainoastaan olohuoneen tv:ssä eli en voi katsoa Frendejä omasta telkastani ja olohuoneessa on aina joku muu katsomassa telkkaa :/ Mutta aina kun on tilaisuus niin katson Subin Frendejä :)

Ja toivon todella, että MTV3 näyttäisi vielä joskus Frendit alusta lähtien. Olisi mahtavaa :D

Frendit oli vain jotain niin loistavaa. Ei sitä voi kuvailla. Maailman paras sarja xD Okei, ehkä se oli sellaista päällenaurettua jenkkiviihdettä, mutta rakastan Frendejä silti.

Enkä halua ajatella sitä, että ohjelma loppui. Itkin silloin kun viimeinen jakso loppui. Loppu oli, kliseisyydestään huolimatta, ihana. Jotenkin siitä jäi tunne, että ne hahmot jatkaa elämäänsä aina sellaisina samanlaisina... Sellanen hyvä fiilis :)

Lainaus käyttäjältä: "Joonatan"

Siinä yhdessä jaksossa, kun näytettiin miten Rachel ja Ross tapasivat ( Ne oli siellä jossain koulun diskossa) Niin Monica oli se 'lyllertäjä'. Se oli hauskin mitä olen nähnyt, kun se tanssi! xDD

xDD Minustakin se jakso oli aivan loistava.
Monica on ehdoton suosikkini. Olisin voinut katsoa Frendejä pelkästään Monican takia. Toki sarjassa oli muitakin hyviä hahmoja, mutta Monica oli paras.
Monica oli niin ihana perfektionisti ja sellainen siivoushullu ja sarkastinen. Vähän niinkuin minä xD Yksi kaverini antoi minulle joskus yläasteella lisänimen Monicakopio. Olen kuulemma ihan kuin Monica. :DD Myönnän tosin itsekin muistuttavani Monicaa. ;)

Karoska

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #44 : Huhtikuu 13, 2005, 19:05:58 »
Frendit, *huoh* siinä ohjelma vailla vertaa!

Parastaa jaksoa on todella vaikea sanoa, ja tarkoitan sitä!
Mielestäni Joey on paras hahmo pojista, Phoebe tytöistä.
Rachel, eli Jennifer Aniston on kyllä paras näytteliä!

Joey on mahtava siksi, kun hän omaa mahtavan humorintajun,
ja Asioiden tajuamisessa menee hetki.

Phoebe taas siksi, kun hänellä on mahtavat suunnitelmat,
esim. ensin Joey menee naimisiin Rachelin kanssa.
He saavat kauniita lapsia, ja Phoebe menee naimisiin Rossin kanssa,
ja heistä tulee rikkaita. Lopulta He
ottavat avioeron puolisoistaan, ja joey saa lasten huoltajuuden helposti huumeongelmien takia.  
(kuulema)  Ja Phoebe saa Rossin rahat avioerossa.
Phoebe ja Joey menevät naimisiin, ja heillä on Rachelin lapset ja Rossin rahat.

Mahtava suunnitelma, vai mitä?
Se oli tosi hyvä jakso.

ja jotain sinneppäin.. sekava viesti mut, Frendit on parhaita!

keiju

• Ankeuttaja
:D
« Vastaus #45 : Huhtikuu 13, 2005, 19:19:48 »
Frendit on sarja jota TODELLA jää kaipaamaan.. Onneksi niitä uusintoja tulee.. :\

Parhaat hahmot pojista Joey koska se on hauska ja komea :)
Naisista varmaan Rachel.. vaikka Phoebe on hauska ja "vähän" blondi :D

Nyt meen kattoo frendit dvd:tä.. ^^,

Bianca

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #46 : Huhtikuu 14, 2005, 08:48:29 »
Mie oon kattonu ihan pienestä tähän päivään saakka Frendejä, sillä äippä on myös ihan hullu Frendit -fani. ^^ Jokaisen jakson oon nähny muutamaankin otteeseen, ja SUBilta tulee katottua vieläkin kun ne tulee. Eli joka ilta (jesss).

Lempihahmoja miulla ei oikeestaan ole. Jokainen on joskus ihana, jokaisella on hyvät puolensa. Joey on söpö, vähänkö se on muuttunu alkujaksoista kun vertaa tän päivän jaksoihin! :D Chandler on välillä ihan älyttömäs typerä, ja just sen takia niin ihana! Kaikki ne vitsit... <3 Monica, Rachel ja Phoebe ovat myös ihania. :) Ross on söpö kun se on niin dinosaurus -fani. xD Vähän se kiitospäivä -jakso oli hyvä ku Bratt Pitt (en muista roolinimeä.. oisko ollu Will? o_O) sano jotain tähän tyyliin (se muisteli vanhoja): "Ja muistatko miten typeriä me olimme - olimme ihan hulluina dinosauruksiin!" Ja sit lisää jotain että olipa se lapsellista ja onneks ei enään olla dino -faneja tms. Ja Rosshan on vieläkin ja se oli niin söpö jakso. ^^ Lempparini. :D

Nyt kun Frendit on alkanu tulemaan ihan alusta (millon tulikaan eka jakso? Viime kesänä? o_O) niin olen seurannut lähes poikkeuksetta. Niin mahtava sarja on kyseessä... Isä ei oikein tykkää, mutta äiti kattoo ihan innoissaan kuten minäkin. ^^

Maria Chang

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #47 : Huhtikuu 24, 2005, 16:27:28 »
Oi rakastan tätä sarjaa niin paljon. Silloin kun Frendit vielä tulivat telkkarista, katsoin sitä vain ihan jakso tuotantokaudessa - meiningillä. Ei minua pahemmin Frendit silloin kiinnostaneet ja ihmettelin miksi monet niitä hehkuttivat. Kumminkin olisiko ollut joskus viime keväänä, kun päätin lainata kaveriltani 1.tuotantokauden. No, katsoin kyseisen tuotantokauden jaksot. Kyllä minä sarjasta tykkäsin, mutta en niiin paljoa. Sitten lainasin lisää tuotantokausia ja joskus kun kolmosta kattelin niin ihastuin täysin. :D Nyt meillä on tuotantokaudet dvd:nä 7-10, ja lisää haluaisin.

Sarjassa on ihaninta se aitous. Kaikilla on vikoja ja kukaan ei ole täydellinen. Kaikilla on ns. oma persoona, johon kuuluu sekä viehättäviä että ärsyttäviä piirteitä. Vitsit ovat niin hyviä, että joillekin nauraa monen monta kertaa jälkeenpäin. :D Juonikin on hyvä, että yleensä melkein kaikissa jaksoissa on oma juoni, eli ei jatkuvaa.

Lempparihenkilöni.. Hmm. Tämä on vaikeaa. :D Pidän jokaisesta hirveästi. Ross ja Rachel ovat ainakin ihanin pari. Arvatkaa vain itkinkö,  kun Ross ja Rachel palasivat yhteen päätösjaksossa? Niin siis. Jokaisessa on niin paljon hyviä ja huonoja puolia. Parasta henkilöä en kerta kaikkiaan osaa päättää, minulla on kausia, että hetken ajan tykkään Rachelista eniten, ja hetken ajan Phoebestä ja koko ajan muuttuu. Tällä hetkellä tykkään eniten Rossista. :D Mielestäni alkuajan jaksoissa Joey oli ihan pirun ärsyttävä, en tykännyt yhtään. Siis 1. -ja 2. tuotantokausien aikana, tai sitten juuri nyt kun niitä olen katsomassa, niin minulla on taas tämä vaihtelu päällä. :D

Frendit<3
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2007, 15:09:32 kirjoittanut Maria Chang »

Miimus

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #48 : Huhtikuu 25, 2005, 14:42:58 »
Mä en pidä frendeistä enää, koska sen huumori on mennyt ´mielestäni alemmas kuin 0. Ennen se oli ihan hyvää ajanvietettä, ja lempihahmo oli rachel. En kyl tiedä miks mut se vaan oli niin hauska. :)

Poissa Goldenfake

• Contessa
  • Hirnyrkki
  • Roma ♥ Italia ♥
    • Questo inverno finirà
Frendit
« Vastaus #49 : Huhtikuu 30, 2005, 11:38:47 »
Lainaus
Haluaisin sellaisen boxin, jossa on kaikki tuotantokaudet, mutta niitä myydään netin kautta ja maksaa ihan kauheasti. Pyydän synttärilahjaksi, yupii.

Mistä netistä tuollaisen koko boxin saa, ja paljon se maksaa? Kiitos..

// mm. NetAnttila ja  Free Record Shop. -Thomas
Fabrizio: Si, ti desidero, ti voglio con tutto me stesso, dalla prima volta che ti ho visto ti desidero, da settimane ti voglio fino ad impazzirne, e ti amo, io, ti amo, io ti amo e ti desidero e ti amo, potrei urlarlo se vuoi te lo giuro! Si, ti giuro... Nessuno, nessuno potrebbe dirmi che devo vergognarmi: Io amo Elisa!