Kirjoittaja Aihe: Frendit  (Luettu 20061 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Frendit
« : Elokuu 27, 2003, 19:08:09 »
Kuka muu seuraa SUBTV:lta tulevaa sarjaa? Mitäs pidätte siitä? Kuka on lempihahmonne? Miksi juuri se? Kenestä ette pidä? Miten aloitte katselemaan Frendejä?

Mä aloin katsella Frendejä vasta tänä vuonna ja kaduttaa ihan kamalasti, etten katsellut niitä alusta :( Onneksi meillä kuitenkin näkyy Subbi, joten saatoin alkaa katselemaan vanhoja jaksoja sieltä. En tosin tiedä, kuinka vanhoja ne on. Aloin katsella niitä, kun siskoni kehotti minua seuraamaan sitä sarjaa ja ihastuin välittömästi. Ne on niin hauskoja, aina saa nauraa varsinkin Joeyn ja Chandlerin tempauksille. Lempihahmoni on juuri Joey ja Chandler. Pidän myös Rachelista ja Rossista, se on semmonen mussukka ^^ Joey on tosi ihana ja söpö, sillä on hyvät lihakset ;)

Mutta kertokaa omia mielipiteitä sarjasta! :D

Poissa Emzzie

• positiivari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Frendit
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2003, 19:42:36 »
Lempi hahmoni on ehdottomasti Chandler. Hän on vaan niin hauska! Minua on kuvattu samanlaiseksi kuin Chandler, en tiedä, että oliko se hyvän- vai pahantahtoinen huomautus... Aloin katsoa Frendejä joskus sen ensimmäisillä tuotantokausilla 90-luvun puolella. Sitten se kuitenkin lopahti, mutta katsoin pari jaksoa aina silloin tällöin. Mutta sitten keväällä eräs ystäväni alkoi perheineen ostaa Frendit- DVD:itä, ja minä menin sinne katsomaan ekasta jaksosta lähtien! ^_^ Nyt olemme edenneet kuudennelle tuotantokaudelle, koska kesällä näimme aika harvoin... Frendit on ehdottomasti yksi suosikkisarjoistani! Se on yksinkertaisesti mahtava! Henkilöhahmot ovat hyvin keksittyjä: Monica, siisteyshullu kokki joka etsii vanhempiensa hyväksyntää; Ross, Monican isoveli, vanhempiensa lellikki, oikea tiedefriikki; Rachel, muotihullu ex-isän-siivellä-elävä nainen, joka alussa etsi omaa paikkaansa niin työ- kuin rakkauselämässäkin; Phoebe, ex-hippi maailmanparantaja, hieman lapsellinen ja tietämätön (aika samanlainen, kuin Joey); Chandler, sarkastinen toisten kustannuksella pilailija, toivoton naisten suhteen, lapsellinen; Joey, höperö näyttelijä, joka vaihtaa tyttöystävää yhtä usein, kuin Monica sukkiaan. Sarjaa on mahtavaa katsoa, kun voi koko ajan nauraa!
Oot söpö! <3
^^

Lils

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2003, 20:08:42 »
Ihanaa, hienoa että tällainen topic on perustettu! ^^

Aloin seuraamaan Frendejä kunnolla viime vuoden keväällä, kun jaksoja esitettiin alusta asti SubTV:llä. Olin joskus nuorempana muutaman jakson katsonut, mutta en oikein tuolloin vielä ymmärtänyt sarjan vitsejä. Viime keväänä hurahdin sitten Frendeihin täydellisesti! Välillä olen tosin kyllästynytkin kyseiseen sarjaan, koska parhaimmillaan saatoin katsoa useita jaksoja päivässä, kaseteilta ja DVD-levyiltä. Tällä hetkellä minulla on Frendit-DVD-kasetteja 13 kappaletta. Myös pari VHS-kasettia.

Suosikkihenkilöni on ehdottomasti Joey. Tämä mies omaa hauskan huumorintajun sekä naisten iskemisen taidon! ^^ Yksinkertaisesti Joeyn jutuille ja tempauksille saa nauraa vedet silmissä! Naisista suosikkini ovat Phoebe ja Rachel. Phoebe on hassu ja hieman omituinenkin. Hänen juttunsa saavat minut myös nauramaan vedet silmissä. Mahtavaa. Rachel puolestaan on hieman hupsu, hemmoteltu kaunotar. Ross ja Monicakin ovat kivoja, omalla tavallaan hauskoja, mutta Joey on silti se ykkönen!

En malta odottaa, että Frendit jatkuu taas MTV 3:lla uusin jaksoin!

MandyMoon

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #3 : Syyskuu 03, 2003, 19:46:24 »
Frendit on kiva sarja. Olen katsonut ehkä neljä viimeisintä tuotantokautta.
Lempihahmojani ovat Monica, Joey ja Rachel. Monican ja Rossin isäkin on huippu, paras sivuhahmo.

Joskus miettii, voiko ihminen olla tosiaan noin tyhmä? Tarkoitan nyt Joeyta ja Phoebea. Mutta, sehän on vain sarja. Minäkin tahtoisin asua kavereitteni kanssa yhdessä.

Eilenhän alkoivat maikkarilla uudet jaksot. Nauroin ihan hirmuisesti kun Phoebe tavasi nimensä. Takaumat Joeyn elämästä olivat hauskoja, varsinkin kakunsyönti käytävässä.

Luna

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2004, 16:22:33 »
En pysty oikein muistamaan, koska ensimmäisen kerran aloin tätä sarjaa seuraamaan. Mutta on siitä jo monta vuotta, sen voin vakuuttaa.
Yksinkertaisesti hauska ja todella hyvä sarja. Minun lempisarjani. Yksi harvoista sarjoista, jolle olen pysynyt uskollisena. Hahmot ovat todella ihastuttavia. Kaikki tuntuvat niin... todentuntuisilta. Lempihahmoa minulla ei oikeastaan ole, koska jokaisesta pystyy löytämään niin paljon erilaisuuksia ja samanlaisuuksia (tajusitteko?). Hyvin vaikea verrata hahmoja toisiinsa, koska jokainen viihdyttää omalla tavallaan. Mutta jos oikein mietin, ehkä kaikista eniten pidän Joeysta ja Chandlerista. Niiden ystävyys ja sekoilu on vain niin mukavaa katseltavaa.
Olen jaksanut katsoa tämän sarjan jaksoja koneelta tunteja yhteen putkeen (enköhän kohta ole jo nähnyt ne kaikki... ja se on kuule ihan totta se) ja jokainen jaksaa naurattaa aina yhtä paljon. Niin, ja tietenkin televisiosta Subin vanhoja ja kolmosen uusia jaksoja.

zenit

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #5 : Tammikuu 16, 2004, 22:23:33 »
Täälläkin yksi Frendit-hörhö ilmoittautuu!
Olen katsonut Frendejä satunnaisesti ja ei-satunnaisesti, mutta nyt olen vasta jäänyt täysin koukkuun. Tiistai päivien pelastus on aina se puoli yhdeksän äänimerkki, kun saa avata television ja katsoa sen ainoan järkevän(?) ohjelman. Kaikki jaksot otan aina nauhalle, niille nauraa aivan liian moneen kertaan kuin laki sallii.

Lempihahmoja minulla ei ole, koska kaikki ovat omalla tavallaan aivan parhaita tyyppejä.

Chandlerin huumori uppoaa kuitenkin ehkä parhaiten, sillä itsekin saan ärsyttävää nalkutusta osakseni sarkastisilla huomautuksillani.

Phoebella on ihania vaatteita ja se vaan on niin hömelö.

Ross ja Rachel ovat ihania yhdessä, kunpa he vain osaisivat vihdoinkin päättää, ovatko yhdessä vai erikseen.

Joey on ollut samanlainen vuodesta toiseen, mutta se on vaan sen rooli, eli menettelee.

Vyötiäis-jakso oli kyllä paras, se vyötiäis-puku oli ihan täydellinen.
Ja kaikkihan toki muistaa Rachelin ja Chandlerin juustokakkuvarkaudet!

siunattu

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #6 : Tammikuu 22, 2004, 18:23:45 »
Frendit. Oi. ^^

Olen vähän aikaa sitten ruvennut seuraamaan sitä. En minä tiedä, kauan olen mainoksia nähnyt, mutta sitten kerran (taisin olla kipeänä, tylsänä vain katsoin mitä tuli) katsoin, ja sitten katsoin toisen kerran jne. :p Aluksi mielipiteeni ei ollut merkittävä, ajattelin, että tuskin eroaa juurikaan muista televisiosta tulevista viihdesarjoista.. jepjep.

Mutta joo. Frendit on ihan kiva piriste ah-niin-ihanalle tiistai-illalle. Katson sen aina mielelläni, ja se on yksi niistä harvoista sarjoista, jotka saavat minut vapaaehtoisesti poistumaan tietokoneen ääreltä, ja joka voittaa tietokoneen. Se on aika paljon. Huumori on hyvää, mutta vielä kertaakaan en ole ääneen nauranut. Pidän siltikin kovasti, ehdottomasti yksi suosikkisarjani.

Toivo

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #7 : Tammikuu 22, 2004, 23:34:49 »
Kaikille Frendit-faneille surullisia ja iloisia uutisia. Kymmenenteen tuotantokauteen päässeen Frendit tv-sarjan viimeiseksi jäävä jakso nauhoitetaan perjantaina 24.1. Se esitetään USA:ssa toukokuun 6. päivä. Viimeinen jakso on erikoispitkä. Suomessa esitettiin viimeksi yhdeksännen tuotantokauden 16. jakso. Kaudessa on 24 jaksoa. (Kymmenennessä kaudessa taitaa olla vain 18.)

Sitten niitä iloisia uutisia. Matt LeBlanc jatkaa tv-sarjassa Joey, joka on kertoo Joeyn elämästä. Sarja alkaa pyöriä jenkeissä jo ensi syksynä. Muiden Frendit-tähtien uskotaan vierailevan sarjassa ainakin silloin tällöin, ja David Schwimmeriä kaavaillaan kaiketi yhdeksi ohjaajaksi sarjalle.

Niin se vaan sitten päättyy. Frendejä aloin seuraamaan ihan alusta asti. Jossain vaiheessa jäi jaksoja välistä, mutta jälkeenpäin on kaikki jaksot katsottu moneen kertaan. Suosikkini on Monica. Hän on niin uskomaton hahmo, että oikein naurattaa. Usein nauran ääneen ja välillä kyllä itkenkin Frendejä katsoessani. Ikävä niitä tulee kyllä.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Frendit
« Vastaus #8 : Maaliskuu 17, 2004, 20:51:15 »
Tietääkö kukaan mitä tulee tapahtumaan tulevissa Frendeissä? Itse rakastan kyseistä ja nauroin eilen katketakseni. Mitä mieltä olette Rachel + Joey?
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

Poissa Myy

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #9 : Maaliskuu 18, 2004, 13:30:34 »
SPOILAA

Hagrid tässä pari paljastusta:

Ross ja Rachel menevät lopussa naimisiin. Samoin Phoebe ja Mike Muuta en tiiä, mutta tossa ainakin vähän, kun kerran pyysit^^

Ps. toivottavasti saat selvää.. *pelkää auroreja jotka murisevat jos joku spoilaantuu*

Kuuttis

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #10 : Toukokuu 14, 2004, 20:33:28 »
Aaa, Frendit! Tiistai(ja vähän muidenkin)-iltojeni ilo ja pakahdus! En katso aivan joka kertaa Subilta tulevia Frendejä, mutta hyvin usein. Ainoa, josta löydän valitettavaa on aika -- jompaa kumpaa (Subilta tai Maikkarilta tulevaa) tiistain Frendit -jaksoa saisi siirtää puolella tunnilla eteen-tai taaksepäin, sillä nyt ne molemmat tulevat samaan aikaan ja on hankala päättää kumpaa katsoisi. Yleensä katson kyllä uudempaa jaksoa, eli Maikkaria.

Hahmoista pidän eniten Chandlerista. Kyllä sarkastinen ihminen toisen tuntee, sanoi mummo heinäladossa(öö..?). Rakastan hänen huumoriaan ja ivallisia kommentteja, vaikka ne eivät ehkä saakaan repeämään naurusta ja hohottamaan kyyneleet silmissä seuraavaa viittätoista minuuttia. (Ulkonäköjuttu; voisi kyllä pitää sen laihemman olemuksensa kasassa..) Pidän myös Phoebesta, hän on niin hömppä ja suloinen ja soittaa kitaraa samalla tasolla kuin minä;) No, suunnilleen ainakin. Pidän toki kaikista muistakin, erityisesti Joeystä ja Rossista.

Itse en pidä hirveästi Rachel + Joey -kuviosta, sillä olen sitä mieltä että Rachel ja Ross kuuluvat toisilleen:) Lempijaksoni ehkä tähän mennessä on se jakso, missä Ross pukeutui Vyötiäiseksi (tai miksi lie) ja kertoi lapselleen Hanukka-juhlasta. :D

Menen katsomaan Frendejä nyt:).

-Kuuttis

ayu

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #11 : Toukokuu 21, 2004, 17:49:34 »
Katsoin frendejä aina silloin, kun ne näkyivät mtv 3:selta. meillä ei näy SubTv:tä. Frendit olivat iana hauskoja ja nauroin joka jaksossa todella paljon. Joskus nauran jälkeenkinpäin. Paras hahmo on Chandler tai Joye..(miten se kirjoitetaan?)
Ovatko SubTv:n jaksot uusintoja vai ennen näkemättömiä?

Poissa Myy

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #12 : Toukokuu 21, 2004, 18:04:32 »
Pippin: Subtvn jaksot ovat uusintoja.
Lainaus käyttäjältä: "Pippin"
Joye..(miten se kirjoitetaan?)

Je kirjoitetaan Joey.

parempi-ananas

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #13 : Toukokuu 22, 2004, 14:42:10 »
Olettekos nähneet Frendeistä unta? Minä näin jonkin 'hyvin' hämärän.

Olin jossain keski-Suomessa Frendien kanssa mökillä. Siellä oli pari metriä korkea kallio, josta pudotus veteen. He (Joey?) olivat rakentaneet sellaisen hienon telineen, josta voi hyppiä veteen. Sitten sinne saapui jotain epämäärästä porukkaa joku mies ja pari naista. Mies haastoi Joeyn johonkin kisaan telineen päällä. Yhtäkkiä telineestä puttui useita lautoja, ja eteen päin pääsi hyppimällä reikien yli. Joey meni edeltä ja hypi nätisti kaikkien aukkojen yli. Mies tuli perässä. Joey oli kääntynyt viimeisellä askelmalla miestä kohden, ja kun mies yritti hypätä sinne, Joey kaivoi jostain suuren pleksi-levyn, johon mies törmäsi ja tippui aukosta veteen.
Vieraat tytöt hurrasivat. Ja Joey oli NIIN mies.

Aamulla hyvin haikea olo..

Araminta Meliflua

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #14 : Toukokuu 25, 2004, 15:09:22 »
Olen katsellut Frendejä jo pari vuotta. Eilisen jakson unohdin kun luin (=yritin lukea) kemian kokeisiin!

Ross on aika samanlainen kuin minä! Kiinnostunut paleontologiasta ja arkeologista ja dinosuruksista. Ja huomauttaa kirjoitus -yms. virheistä ihan kuin minä!
Joey, Phoebe ja Chandler ovat todella hauskoja! Monica on myös hauska siivousintoiluineen, mutta minä kyllä suuttuisin jos koko ajan irvuiltaisiin ex-lihavuudestani (en puhu itsestäni! En ole ollut lihava. Tarkoitin-jos olisin Monica).
Rachelista en pidä kauheasti, mutta en kyllä jättäisi häntä pois sarjastakaan. Hän on liian... liian... välittää liikaa vaatteista yms. minun makuuni. Että silleen.

Mutta Frendit on kyllä parhaita sarjoja! Kiroan sitä päivää, jona se loppuu telkasta (koska silloin minun tarvitsee ostaa kaikki Frendien osat DVD:inä, ja se maksaa!  Ja paljon!).

Näin joku aika sitten unta, joka alkoi sillä, että jotkut pojat rikkoivat jotain palloja--> piilotin valkoisen ilmapallon valk. penkin, jolla istui vitivalkoinen tyyppi (joka muistutti etäisesti Dracoa), alle --> Emmerdalen Marlon ja Tricia ihmettelivät jotain kalliolla järven rannassa, jolla penkkikin oli--> olin yhtäkkiä vedessä opettamassa Joeya uimaan!  Sitten seisoinkin bussikatoksen edessä Rossin kanssa. Vettä oli muutamia senttejä, ja Joey kellui uimapatjalla bussikatoksen edessä!  Ihmiset toljottivat ihmeissään Joeya, joka vaan virnuili niin kuin Frendeissä. Ross ja minä vaan hihitimme.

Olin katsonut Frendejä jo pari vuotta, ja yrittänyt saada äitiäni ja veljeäni katsomaan.
Äiti: "en mä tykkää sen tyypisistä sarjoista" Johon minä tietysti suutuin, että mistä sitä voi tietää minkälainen se on, jos sitä ei ole ikinä katsonut!
Veli: "teinipotaskaa" Mikä myös ärsytti suunnattomasti.
Sitten kerran laitoin telkan auki Frendien tullessa, kun äiti istui sohvalla, jolloin hänen huomionsa väkisinkin kiinnittyi Frendeihin. Jotenkin sain veljenikin katsomaan sitä. Ja nyt he ovat melkein yhtä hulluina siihen kuin minä!  Eivätkä tietenkään myönnä, että olisivat ikinä mitään pahaa siitä sanoneet tai että minä sen heille olisin esitellyt. No, he ovat saaneet ja saavat kuulla siitä edelleen. >: ) Nyt on vielä isä tartutettava Frendeihin... Se onkin kova pala, kun hänellä ei näy Subia...

Poissa C'anossa

• Sulo-otus
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Korpinkynsi
Frendit
« Vastaus #15 : Toukokuu 25, 2004, 16:21:03 »
Ihana sarja!

Ikävää kun siihen ei enää tehdä uusia jaksoja kymppikauden jälkeen. Vaikka on niiden palkat tosi suuret, niin että se kyllä tulee tosi kalliiksi. Onneksi on kuitenkin Sub TV, josta voi katsoa vanhoja jaksoja uudestaan. En ole tietääkseni nähnyt Frendien alkupään jaksoja, niitä paria ekaa tuotantokautta. Kai nekin tuli Subilta uusintana, mutta en kai huomannut sitä silloin. Olisiko joku ihana ihminen, joka kertoisi miten koko sarja alkoi, tai siis millaisesta tilanteesta? *kiitos*

Suosikkihenkilöni miehistä on Chandler, naisista Monica tai Phoebe. Chandlerillä on niitä "omia vitsejään", jotka on niin hauskoja...^^ Itseasiassa pidän jokaisesta henkilöstä, sarja menisi pilalle jos joku puutuisi. Ne kuusi on yhdessä mahtavia! Kaikki on niin omanlaisiaan, jokaiselle on ne tyypilliset juttunsa. Omia persooniaan.
Fly me to the moon.
Let me sing among those stars.

Hattara

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #16 : Toukokuu 26, 2004, 19:24:47 »
Frendit on sellainen sarja jota muistan seuraanneeni ties kuinka kauan. Välillä tosin, no, harvemmin. Mutta hahmot ovat aivan loistavia ja minusta on hienoa, että samat näyttelijät jaksoivat show'ssa kymmenisen vuotta viivytellä.

En ole miettynyt lempihahmoani. Rachelista ja Monicasta en jostain syystä niin äärettömän älyttömän hirveästi pidä. Chandler nyt on loistava sarkastisene kommenteineen. Ja Joey, se sininen huulipuna sai minut oikeasti nauramaan. Phoebe on hyvinkin... mielenkiintoinen persoona, samaten hänen laululunsa ovat hyvin mielenkiintoisia. Mutta Ross on sellainen hassu höppänä ("I am Bea. I drink tea. Won't you dance around with me?").

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #17 : Kesäkuu 22, 2004, 11:48:50 »
Vielä vuosi (tai pari vuotta) sitten en välittänyt tästä sarjasat ollenkaan. Veli vaan katto näitä enkä ymmärtäny miksi. Sitt kerran tiistaina jäin salkkarien jälkeen lukemaan (Tv päällä ja se jäi MTV3 kanavalle) HP kirjoja ja en jaksanu vaihtaa kanavaakaan ku sitt Frendit tuli ja jäi kattoo niitä vähän aikaa, mutt en mää vielä silloin jääny koukkuun tähän sarjaan. Mutt jossain vaiheessa (puolen vuoden päästä) mä jäin aina kattoo niitä  salkkareiden jälkeen ja aloin nauhoittamaan niitä ku ne alko olemaan mun mieleeni. Se huumori on vain niin hyvä!
Harmi ku se jäi kesä tauolle. En koskaan muista kattoo subilta niitä aikaisempia jaksoja (se unohtuu aina!) ja tietty sarja loppuu täss lähiaikoina just kun oon oppinu kattomaan tätä sarjaa säänöllisesti MTV3:lta.
Parhain hahmo on Joey (ehdottomasti) muut hahmot tulee tasavertaisesti toisena.
"Are we there yet?"
"No"

Poissa Myy

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #18 : Heinäkuu 16, 2004, 21:15:29 »
Alkaako ne taas? Nehän alkoi silloin ehkä vähän yli vuosi sitten alusta. Nauhoitin ekan jakson. Nykyään Frendit ovat paremmat, kuin ennen. Rachel puhuu ihan oudosti siinä, nykyään hän puhuu luonnollisemmin, ja vitsejäkin on enemmän ja parempia.

Sooz

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #19 : Heinäkuu 17, 2004, 17:44:17 »
Minä en edes muista, milloin aloin katsomaan Frendejä. Siitä on niin kamalan pitkä aika...

Paras hahmo on Phoebe. Phoebe on vaan niin symppis ja hauska. Joey on myös mahtava, se on aina niin hidas älyämään asioita ja vähän tyhmäkin.
Frendit on tosi kivaa katsottavaa ja niitä katsoessa on pakko nauraa. Mahtavaa komediaa.

Ruma ankanpoikanen

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #20 : Marraskuu 14, 2004, 14:03:41 »
Frendit on kyllä hauskinta mitä maailmassa löytyy! Ainakin tv-ohjelmista... :) Mutta enää kaksi jaksoa jäljellä! Rupean melkein itkemään jo pelkästä ajatuksesta... ja lisäksi kun olen unohtanut katsoa varmaan puolet tämän tuotantokauden jaksoista. x(
Jotain 3-4 vuotta olen ohjelmaa seurannut. Kertakaikkisen hyvää huumoria koko puoli tuntia aina täynnä. Lempihahmoni ovat Joey ja Rachel, mutta toki kaikista pidän.
Toivottavasti koko sarja uusitaan vielä joskus alusta loppuun, mieluiten maikkarilla ettei Subilla.

Poissa Salandra Taikasielu

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #21 : Marraskuu 14, 2004, 15:47:04 »
Tämä ihana sarja, jota aloin seuraamaan vasta tämän vuoden alussa, vaikka isosiskoni onkin seurannut sitä jo pitkään. Tyhmä minä! Tämän tuotantokauden olen katsonut kokonaan. En taida muuten olla ainoa, joka toivoo Rachelin ja Rossin palaavan yhteen. Minun lempihahmoni on Ross. Se osaa jotenki aina olla niin sulonen ja hassu. Mut muutkin on tosi hyviä. Joey esimerkiksi :D.  Ja Chandler. Ja Phoebe. Ja kaikki yleensäkin!
Tämä on juuri sitä huumoria, joka naurattaa. Jaksojen ideat ovat mahtavia. Että joku sitten keksiikin :). Onko tuo totta, että Joeylle tulisi oma sarja? Whii! Se olisi hauskaa! Toivon totisesti, että kaikki jaksot tosiaan tulisivat alusta loppuun telkusta. Ja maikkarilta, meillä ei ole subia :'(.  Tuntuu niin surulliselta, kun Frendit loppuu. Ne DVD:tkin on ihan liian kalliita ostettavaksi kerralla *huoh*.

Sweetie

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #22 : Marraskuu 15, 2004, 16:15:00 »
Frendit. Oi ihanaa.

Frendit on yksinkertasesti maailman paras telkkari sarja jolle saa nauraa niin julmetusti että mahaan sattuu vielä viikon päästä. En millään haluis et se loppuu=( Kai mä kestän. Ja jos toivoisi vaikka jotain joululahjaksi niistä DVD:istä *Vinkki joulupukille*
Nyt mua kaduttaa kun en alusta asti oo seurannu sarjaa=( Eka tuotantokausi on ainakin näkemättä ja muista en ole varma. Mutta aika kauan olen silti sarjaa seurannut.

Paras kaikista "frendeistä" on Joey ehdottomasti. Jotenkin se on vaan niin tyhmä että siihen voi samaistua. En voi koskaan olla nauramatta Joeyn tempauksille. Rachel on seuraava, jotenkin sellanen blondi ja joskus näen itseni Rachelissa. N___n pelottavaa. Phoebe, Monica ja Chandler ovat yhtä ihania kaikki mielestäni. Rossista en tykkää...Jotenkin se on musta niin vastenmielinen...Yh. En haluaisi että Ross ja Rachel päätyvät yhteen...Vaikka arvelisin että niin tapahtuu..:S

Mutta menen tästä kirjustamaan ne DVD:t joulupukille;)

LooraWool

• Ankeuttaja
Frendit
« Vastaus #23 : Marraskuu 15, 2004, 16:51:42 »
Aaah, frendit toinen lempisarjani!
Chandler on ehdottomasti paras! Niin huippu hyviä juttuja sen suusta.

Oli pakko tulla hakemaan kateellisia katseita tänne nimittäin itse olen onnistunut keräämään kaikki frendit dvd-boxit! =D (Ja kaiken lisäksi olen koko elämäni ollut tyhjä tasku enkä itsekkään tiedä mistä noi rahat sit loppujen lopuks tuli...) Olen tuosta kokoelmasta hyvin ylpeä ja muistan aina esitellä ne kaikille jotka kyläilevät luanani!

Mitä veikkaatte, että tuleeko Joey-sarja sitten suomeen?
Ite olen sitä mieltä, että ei tai korkeintaan sitten sub-tv alkaa näyttää sitä jotenkaan itse en oikein usko tuohon sarjaan! Tuntuu vaan jotenkin niin pakko jatkamiselta ja jotenkin niin teennäiseltä... rahastushan siinä tietenkin on päätarkoitus.

EDIT: Mitä Lisa tekee myös oman sarjan??? o.O Jos joku ihana joka tietää tästä enemmän iformois...!

Poissa Salandra Taikasielu

• Vuotislainen
Frendit
« Vastaus #24 : Marraskuu 23, 2004, 21:17:53 »
Nyt se sitten loppui, Frendit nimittäin. Hyvä etten alkanu siinä lopussa itkemään (ja mä en oo itkeny vuosiin!). Kuitenkin on tärkeintä, että Ross ja Rachel pääty yhteen.  Nyt tuntuu niin tyhjältä. Ei enää Frendejä, ei sitä voi kuvitella. Nyt ei ole syytä odottaa tiistaita. Voi jumpe, meni sekin ilo :'(. Nyt kinuankin joulupukilta ensimmäinen tuotantokausi-DVD:tä. Pikkuhiljaa alan kinuta kaikkia niin, etten olisi niin kovin surullinen.  Kunpa maikkarilta alkaisi koko sarja uudestaan. Siitä ei ole iloa, kun ne tulee Subilta, kun meillä ylläri vaan ei ole sitä.
Phoebekihan tekee nyt oman sarjan.  Ainaki mitä radiosta kuulin. Toivottavasti sekin tulisi suomeen. Ja maikkarille.