Kirjoittaja Aihe: PMMP  (Luettu 15825 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
PMMP
« : Elokuu 14, 2003, 19:20:16 »
Eli, pidättekö P.M.M.P:sta? Mikä musiikissa on niin hyvää/huonoa? Tyttöjen äänet? Sanat? Mitä mieltä olette?

Mun mielestä P.M.M.P on oikein hyvä bändi, omaperäistä musiikkia. Ainakin Rusketusraidat-biisin sanat on hienot, eikä sellaisia monella bändillä (minun tietääkseni) ole.
Tyttöjen äänet on oikein hienot. Olen kyllä kuullut parempaakin, mutta ihan hienot on.
Ei välttämättä paras bändi, mitä olen kuullut mutta en sammuta radiota jos sattuu tulemaan. Laitan ehkä hieman isommallekkin. :)

Lilta

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #1 : Elokuu 15, 2003, 13:54:25 »
No ensimmäisen sinkun perusteella, PMMP on energistä kesämusaa. Tytöt vaikuttavat reippailta ja riehakkailta, meno on varmaan aika huimaa! Heidän ääniä en kyllä varsinaisesti menisi kehumaan, koska he enimmäkseen huutavat koko kappaleen, mutta voivathan he lahjakkaitakin olla, kun ehtivät näyttää sen. Pidän Rusketusraidat -biisin erikoisuudesta ja sanat on aika näpsäkät. Koko kappaleesta tulee hyvin esilli valtava tyttöenergia ja huumori, sitä on myös helppo tanssia.

Näin ensivaikutelmalla voisin arvioida, että varmasti lisää rentoa loma- ja automusaa on tulossa. Rennolla asenteella saadaan suut hymyyn:)

muoks 9.8.2005
Kun bongasin tän keskustelun uudestaan, on pakko vähän päivittää mielipidettä. Tuosta alkupätkän kirjoitushetkestähän ei oo kulunu aikaa kun vaivauset kaksi vuotta ja päälle o_O

Nyt on viimeistään paljon enemmän kun selvää, ettei PMMP:stä mitään yhden hitin ihmettä tullut. Odotin kaks vuotta sitten tältä bändiltä lähinnä huoletonta musiikka, mutta nyt oon sitä mieltä, että huumorin ohella monista kappaleista löytyy syvyyttäkin. Ostin Kovemmat kädet -levyn ja PMMP kuuluu tällä hetkellä suosikkibändeihini.

Suurin mielenkiintoni kohdistuu sanoituksiin, ne eivät tosiaan ole ihan perinteisiä, mutta omalla tavallaan nerokkaitakin. Ensimmäisellä kerralla on vaikea tajuta mistä on kyse ja joka kuuntelukerralla löytää uutta. Miusta se on hieno asia. Hienoa on myös se, että tytöt todella sanoittavat biisinsä itse.

Kauniita melodioitakin löytyy. Tyttöjen äänet sointuvat erittäin hyvin yhteen. Ne ovat samantyyppiset, mutta kuitenkin Paulalla on korkeampi ja Miralla puolestaan matala. Ihanaa vaihtelua ja vastapainoa.

Olen siis sitä mieltä, että tytöt ovat lahjakkaita ja heidän musiikkinsa kestävät kulutusta. Ihanan erikoista, silti jotenkin turvallista. Erikoismaininta myös loistavista live-esiintymistä ja ihanista vaatteista.

meniköhän jo vähän ylistykseks? :D

Irvikissa

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #2 : Elokuu 15, 2003, 17:19:57 »
En ole muita kappaleita kuullut kuin rusketusraidat, enkä toivottavasti kuulekaan. Ensikuulemalla (siinä ärrän mainoksessa) en kiinnittänyt siihen mitään huomiota, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sitten, yhtäkkiä räjähti. "Heeeeeelvetin hyvin meneeeeee" kuuluu joka puolelta, minnekään ei pääse sitä karkuun.

En osaa selittää mikä kappaleessa ärsyttää (puhkikuluneisuuden lisäksi), mutta joka kerta kun kuulen pienenkin pätkän, pääni meinaa räjähtää. Lisäksi kappale tunkeutuu myös pääni sisälle ja on ehdottomasti ärsyttävin päässäni soiva kappale. Ja se soi ja soi ja soi ja soi... Eikä katoa koskaan.

chibi

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #3 : Elokuu 16, 2003, 14:19:25 »
Nani: Vanhempien onneksi,  nykyään kesäbiisit hoitavat seksivalistuksen vanhempien puolesta...

Sattuiko kukaan olemaan joskus viimeviikolla Helsingissä Baari Festareilla? Minä olin, ihan mielenkiinnosta menin katsomaan PMMP:tä...
"Lava-Show" aika, köh... ja laulu...kovaa ja korkealta.
Muuten "Tytöt" oli aivan kauhean suloisia ja symppiksiltä,
musiikista en nyt tiedä mutta ainakin vaatii taitoa ottaa asiat samalla tavalla huumorilla...

(KUKA sai nimmarin Paulalta ja Miralta, KUKA?)

Kuuttis

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #4 : Elokuu 16, 2003, 19:44:23 »
Lainaus käyttäjältä: "chibi"

(KUKA sai nimmarin Paulalta ja Miralta, KUKA?)

Minä;) Olin siis baarifestareilla. Sinänsä ihan hyvä esitys, mutta kun ei tuntenut muita biisejä kuin Rusketusraidat, oli vähän nihkeää... Mutta kuuleman perusteella koko levy noudattaa aika Rusketusraitalinjaa. Ei sillä, if it's not broken jne. :p Njoo.

Paulalla (se on kai se blondi:p) oli ihastuttava vaaleanpunainen balettihame. Ja niiden rumpali on söötti. Mutta muuten en kyllä kehuisi, ne tosiaan huutaa sen biisin aika mukavasti läpi. :p (Ja se ei ollut yhtään huvittavaa kun Wallu Valpio oli tehnyt sen upean väännöksensä PMMP-nimestä, ja huusi koko ajan "seuraavaksi esiintyy ******!" :p Hehheh.)

Mutta onhan se niiden Rusketusraidat ihan kiva biisi. :p Se on kiva se "Heeeeeelvetin hyvin menee!" -juttu. Sanat ovat omaperäiset. Ihan jees. :p Ja varmasti ensi kesällä voi fiilistellä ja "kaihostella" tämän kesän perään sen tahdissa.

Edit. Ja vaikka tästä bändistä en niin pidäkään, enkä levyä luultavasti tule ostamaan, niin levyn nimi "Kuulkaas Enot!" on kerrassaan hauska:D

-Kuuttis

Poissa iidba

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
PMMP
« Vastaus #5 : Elokuu 16, 2003, 20:33:19 »
No jaah.

En ole kuullut kuin biisin Rusketusraidat, enkä pitänyt siitä yhtään. Liian... miten sen nyt sanoisi.. tota, mun mielestä ne on vähän olevinaan tai jotain. *rolleyes* Jos joku sattui katsomaan Summerin sen jakson missä PMMP oli vieraana, niin pitäisi ymmärtää negatiivinen suhtautumiseni Paulaan ja Miraan, koko heidän olemukseensa. Koko haastattelun ajan kävi kova käkätys (selvää tekonaurua) etenkin Paulan suunnalta. Tytöt yrittivät myös olla tosi hauskoja, onnistumatta minun mielestäni.

En ehkä kuuntele sellaista musiikkia, tai se biisi ei muuten vain kolahtanut. Ei ihan mua varten se yhtye ei.. :)

Näin muuten Miran tänään Forumissa. Ehkä. Näytti ainakin ihan samalta.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley

siunattu

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #6 : Elokuu 17, 2003, 10:36:38 »
Niin. Miten voisinkaan sanoa pitäväni kyseisestä musiikista, kun en ole edes kuullut yhtäkään laulua kokonaan, en edes rusketusraitoja? Sanat olen nähnyt ja ne kertovat aika paljon esiintyjistä, niiden esittäjistä. Kertoo kyllä loppujen lopuksi lopputuloksesta se, että he olivat joidenkin lehtien mukaan sanoittaneet kyseistä kappaletta kymmenen minuuttia. On vaikea ennustaa säilyvätkö heidän laulunsa pinnalla pidempään kuin nyt tämän kesän ja loppukesän. Mistä sen tietää?

Laulajilla on sinänsä ihan hyvät äänet ja asennetta, mutta ei sillä tavalla että voisin niihin ihastua. Kun luin jostakin että hekin käsittääkseni käyttivät Popstarsia hyväkseen, niin ihmettelin kovasti, sillä en minä ainakaan heitä muistanut sieltä, vaikka joskus katsoinkin. Ovatko kaikki tämän vuoden uudet naislaulajat jotenkin yhteydessä Popstarsiin?

Olisi mielestäni mielenkiintoista kuulla heidän muitakin laulujaan, tai edes yksi kokonaan. Sinänsä varmaan mukavaa kesämusiikkia, mutta ei iske minuun. Tai mistä sen tietää.

K

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #7 : Elokuu 17, 2003, 11:24:22 »
Lainaus käyttäjältä: "siunattu"
Kun luin jostakin että hekin käsittääkseni käyttivät Popstarsia hyväkseen, niin ihmettelin kovasti, sillä en minä ainakaan heitä muistanut sieltä, vaikka joskus katsoinkin. Ovatko kaikki tämän vuoden uudet naislaulajat jotenkin yhteydessä Popstarsiin?

No sitä en tiedä, miten nuo nyt olisivat popstarsia "käyttäneet hyväkseen", mutta siitä ohjelmasta ne taidettiin keksiä tuon kesärallin esittäjiksi. Eli siis Paula ja Mira oli molemmat ihan loppuun asti Popstarsissa mukana, mutteivät bändiin asti päässeet kummiskaan. Tytöt löytyy maikkarin popstars-nettisivuijen kuvaosiostakin osoitteesta http://www.mtv3.fi/ohjelmat/popstars/jaksokuvat_1.shtml Paula on sivun viimeisessä kuvassa ja Mira sitten muutaman ylempänä, eli ihan todistettavasti olleet ohjelmassa joo x)

No mutta, sitten vähän aiheesta.
Minä en ole kuullut PMMP:ltä yhtään kokonaista kappaletta, vain pätkiä Rusketusraidoista sieltä täältä, mutta siitäkään vähästä kuulemastani en ole pitänyt sitten yhtään.
Minuun ei yleensäkään iske tuommoinen... No, mitenkäs tuota luonnehtisi, "rääväsuinenrääyntäpoppijeejeetyttövoimamusiikki" [huh mikä sanahirviö]. Siis kun rusketusraidat vaikuttaa juuri tuota tuollaista olevan.
En pidä siitä tyylistä millä tytöt rääkyvät kappaleessa, vaikka se kuuluukin ilmeisimmin asiaan se huutolaulantatyyli, koska tiedän että parempaankin pystyisi ja että nuo varmaan osaisivat laulaa hyvin, itseasiassa Mira oli Popstarsissa oma suosikkini silloin aikoinaan bändiin hakijoista, vaikkei minua se popstars-musiikkikaan niin kiinnosta, mutta niitä koelauluja oli hauska katsoa.
En pidä rusketusraitojen sanoista, ne ovat tyhmät. Tietysti iskevät jollekin tietylle kuulijaryhmälle, mutta itseäni biisin aihepiiri ei jaksa kiinnostaa. Kappale kuulostaa minun mielestäni oikeasti joltain, mitä kaksi tyttökaverusta voisivat kännipäissään omaksi huvikseen keksiä, mutta ei sitä nyt valtakunnalliseen radiosoittoon asti tarvitsisi päästää.
Muutenkin koko PMMP-yhtye vaikuttaa yhden kesähitin ihmeeltä, ja kesähiteistä en ole koskaan pitänyt. Varsinkaan tästä. Ja katsotaanpa kuinka moni enää toivoisi joululahjaksi heidän levyään, jos moista on olemassa.
Kaiken kruunaa vielä kappaleen puhkikulutus. Sanoin tosiaan etten itse ole kuullut kappaletta koskaan kokonaan, mutta kappaleeSTA olen kuullut jo aivan liikaa. Joka puolella aivan liikaa rusketusraitoja ja "heeeeeeelvetin hyvin menee":tä. Tuskaa.
Tykätköön ken tykkää, mutta itse olen varmaan liian vanha ja kalkkis mieleltäni sietämään tätä yhtyettä. Ja olen aivan sairaan onnellinen siitä!

LuMi

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #8 : Elokuu 22, 2003, 17:44:45 »
Lainaus käyttäjältä: "DarkAngel"
No jaah.
 Jos joku sattui katsomaan Summerin sen jakson missä PMMP oli vieraana, niin pitäisi ymmärtää negatiivinen suhtautumiseni Paulaan ja Miraan, koko heidän olemukseensa. Koko haastattelun ajan kävi kova käkätys (selvää tekonaurua) etenkin Paulan suunnalta. Tytöt yrittivät myös olla tosi hauskoja, onnistumatta minun mielestäni.

Juu minä katsoin, enkä voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi.

En tykkää, en olleskaan. Tai no. Ärrän mainoksessa kappale on ihan ok.
Ei ehkä vain ole ihan minun laistani musiikkia.

pilami

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #9 : Elokuu 25, 2003, 18:03:51 »
jepjepjep.
Olen kuullut "Paulan ja Miran Molemmilta Puolilta" vain yhden kappaleen ja sekin on juuri se edellämainittu Rusketusraidat.

Ekan kerran kun kuulin kappaleen niin en saanut sanoista mitään selvää, kun tytöt vain huusivat koko ajan.
Kun sitten kuulin kappaleen uudelleen, koitin saada sanoista jotakin tolkkua.

Kesällä ihan ylisoitettu kappale ja mökillä se tuli radiosta joka päivä ainakin 5 kertaa kahessa tunnissa!

Crystie

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #10 : Elokuu 25, 2003, 18:20:05 »
Olen kuullut vain tuon Rusketusraidat-kappaleen... Se oli alussa mielestäni ihan ok, mutta nyt se on alkanut jo kulua loppuun. Tuleehan sitä kyllä välillä kuunneltua. Se on semmonen hauska biletysbiisi.
Tyttöjen lauluäänestä ei oikein saa mitään kuvaa, kun biisissä vaan huudetaan. Kyllä heillä varmaan ihan hyvät äänet on, kun kerta Pop Starsissakin olivat :) Sanat ovat mielestäni suoraan sanottuna kamalat.
Bändin nimestäkään en oikein tykkäse. Se on vähän omituinen, Paulan ja Miran Molemmat Puolet. Mielestäni he olisivat voineet keksiä jotain parempaa :P

Selviytyjä

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #11 : Elokuu 30, 2003, 16:16:45 »
Itse inhoan bändiä yli kaiken ja Paula ja Mira vaikuttaa idiooteilta mitä mä nyt haastiksia oon lukenut... Ja niiden musa on kauheeta eikä niiden hirveää lauluääntä voi todellakaan kuunnella, laulaisivat edes kunnolla!!! Ja lisäksi mua ärsyttää se kun suunnilleen joka kuvassa ja virnuilee ärsyttävästi. Että tota mieltä mä olen siitä bändistä. PMMP SUCKS! Ja se nimi on todellakin tyhmä, Paulan ja Miran molemmat puolet... :roll:

~~~Survivor~~~

Micella

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #12 : Syyskuu 01, 2003, 15:32:07 »
Ihan ok.
Pakko myöntää että hieman järkytyin siitä kielenkäytöstä!
Kiroilla nyt kertosäkeessä...
Minä vain yksinkertaisesti en siedä kiroilua!
Yksikin kirosana joltain artistilta niin voi olla varma etten minä koskekkaan niiden levyyn!
Kokeilisivat jotain vähemmän rumaa kieltä...
Ja piti muuten sanoa että Irvikissa voisi hieman muotoilla viestiään.
Vaikkapa kiertää tuon kirosanan.
Pitää yhä muistaa että vuotiksessa seikkalee jopa alle 10 vuotiaita!

Irvikissa

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #13 : Syyskuu 01, 2003, 17:31:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Micella"

Ja piti muuten sanoa että Irvikissa voisi hieman muotoilla viestiään.
Vaikkapa kiertää tuon kirosanan.
Pitää yhä muistaa että vuotiksessa seikkalee jopa alle 10 vuotiaita!

Ai että jos jossain kappaleessa on kirosana, sitä ei saa laittaa? Eiköhän tuo mene jo hieman liian... En sano miksi, koska et halunnut kirosanoja kuultavan. Täytyy sanoa, että radiota kuuntelevat myös alle kymmenvuotiaat ja varmasti sieltä näitä pahoja sanoja kuulevat hiukan enemmän kuin täältä. Televisiossa, yleisessä kielenkäytössä, muussa mediassa, kaduilla, ihan missä tahansa kuulee nykyään kirosanoja. Myös ne alle kymmenvuotiaat. Jos haluaa välttyä rumien sanojen kuulemiselta, täytyy suojata korvansa kuulosuojaimilla. Sitä paitsi, jos ihan tarkkoja ollaan, helvetti ei ole vain kirosana, vaan myös paikannimi.

Ja jotta tämä viesti ei menisi aivan offtopiciksi, puhun vielä hiukan lisää PMMP:stä. Luin viikonlopunna eräästä lehdestä haastattelun tytöistä ja vaikka tietynlainen blondi-imago on varmasti ihan tietoinen valinta ja suunniteltu juttu, ei se ainakaan minua saanut vakuuttumaan. Haastattelun jälkeen pidän PMMP:stä vielä vähemmän. Rusketusraidat tulee radiosta edelleen joka päivä ainakin kaksi kertaa ja siinä on kaksi kertaa liikaa. Kerta kaikkiaan raivostuttava kappale, kuten useat kesähitit ovat olleet. Toivottavasti seuraavia PMMP:n kappaleita ei joudu kuulemaan yhtä usein kuin Rusketusraitoja.

Muoks:Menee aivan offtopiciksi.. Pahoittelen. En tarkoittanut tällä vuotista, vaan yleisesti että tuskin vuotis on ensimmäinen paikka jossa lapset kirosanoja kuulevat. Vuotiksen linjan kirosanojen suhteen tiedän, enkä käyttäisi mitään kirosanaa "kirosanamielessä". Mutta jos sana on osa kappaleen sanoitusta ja samaa sanaa käytetään myös toisessa merkityksessä (paikkaa tarkoittamaan), tuntuisi hiukan kummalliselta jos se sensuroitaisiin. Tai kiellettäisiin käyttämästä. Samalla logiikalla ei saisi sanoa Zen Cafén erään levyn olevan nimeltään Helvetisti järkeä. Tai erään kirjan olevan nimeltään Saatana saapuu Moskovaan.
Anteeksi asioiden kärjistäminen, olen kuumeessa..

Amon Karnak

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #14 : Syyskuu 01, 2003, 18:16:58 »
Lainaus käyttäjältä: "Irvikissa"

Ai että jos jossain kappaleessa on kirosana, sitä ei saa laittaa? Eiköhän tuo mene jo hieman liian... En sano miksi, koska et halunnut kirosanoja kuultavan. Täytyy sanoa, että radiota kuuntelevat myös alle kymmenvuotiaat ja varmasti sieltä näitä pahoja sanoja kuulevat hiukan enemmän kuin täältä. Televisiossa, yleisessä kielenkäytössä, muussa mediassa, kaduilla, ihan missä tahansa kuulee nykyään kirosanoja. Myös ne alle kymmenvuotiaat. Jos haluaa välttyä rumien sanojen kuulemiselta, täytyy suojata korvansa kuulosuojaimilla. Sitä paitsi, jos ihan tarkkoja ollaan, helvetti ei ole vain kirosana, vaan myös paikannimi.

[auroroi]Kiroiltiin mediassaa tai muualla vaikka kuinka paljon tahansa, meillä on vuotiksessa yleinen linja kirosanoja koskien. Kuitenkin ko. kirosana on kappaleen sanoissa, eikä ehkä ole rivommasta päästä joten se on mielestäni harmaata aluetta, mutta olisi tietysti suotavampaa sensuroida moisetkin.[/auroroi]

Selidor

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #15 : Syyskuu 03, 2003, 16:32:55 »
Oli kyllä yllätys, että siitä popstars-tsydeemistä tuli niin monta suosittua bändiä/yhtyettä, Gimmel (*umph*), Kana, Pmmp..
Miin mielestä Pmmp on kyllä nuista paras. Ostinpas niiden singlenkin (huimat 1 kappale, :rusketusraidat).
Ainakin "rusketusraidat"-biisin sanat on mun mielestä hyvät, en kyllä muita ole kuullutkaan..
Se on muuten hyvä kappale, jos ärsyttää, musiikki vaan täysille!

*laulaa*:
"sä kysyt multa miksi oon vihainen, ja ikkunasta puluille kiroilen..
*lopettaa*
(koska kaikki tuijottaa. saattaa johtua siitä, että miillä on kurkku hirmuisen kipiä)

Sydney

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #16 : Syyskuu 05, 2003, 18:00:51 »
Ihan jees, mutta pitemmän päälle biisiin kyllästyy. Pahoin pelkään, että heistä tulee yhden hitin/levyn ihme. He nimittäin huutavat koko biisin ajan, luulempa, että jos kaikki biisit ovat samanlaisia, eivät ihmiset sellasita kauaa kestä.

Daenne

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #17 : Syyskuu 09, 2003, 15:01:09 »
En ole muita lauluja kuullut kuin Rusketusraidat. Laulu on ihan hyvä ja sanat on jotenkin omaperäiset :) Lauluäänet ei kuulosta hyvältä muutta niiden on pakko olla. Ne laulutkin ovat sellaisia että ihan sama miten laulaa. Oikeastaan niiden äänet sopii siihen lauluun todella hyvin. Tyypit on ihan outoja molemmat. Ja miralla oli silloin pop stars aikana paljon nätimmät hiukset. Mutta ihme tyyppejä ne todella on :D

Akemi

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #18 : Syyskuu 09, 2003, 15:35:57 »
Koko bändistä en muuta biisiä tiedä, kun Rusketusraidat, johon yllättävän helposti kyllästyin. Se oli sellainen kiva huutobiisi, mutta loppukesästä, kun sitä vielä kuuli, alkoi hermot mennä. Juuh. Eihän bändi ole kuin yksi biisi, ja toivottavasti tekevät vielä jotain (...parempaa...) musiikkia, kun  heidän äänistä tykkäsin.

Kyllähän tuo kesän meni, mutta toivottavasti ensikesänä ei ole taas villityksenä.

sahh

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #19 : Syyskuu 09, 2003, 16:12:08 »
Olen alusta asti inhonnut Rusketusraitoja ja tulen hamaan loppuun asti sitä inhoamaan. Kertakaikkiaan, meinaa mennä hermot aina, kun radiosta alkaa raikumaan "Heeeeeeeelvetin hyyviin meneeeee..." >.<

Radiosta olen jonkun toisenkin PMMP:n piisin kuullut, en vain millään saa päähäni, mikä ihme se oikein oli... Joka tapauksessa, se yksi kerta riitti täydellisesti, ei paljoakaan eronnut Rusketusraidoista. Mielipiteeni tästä pändistä on selvä, totaalista sitä-itseään. Kerran tai pari voisi tuon Rusketusraidat kuunnella, nimenomaan ajatellen sen parin tytönheitukan omaksi huvikseen tekemänä. Mutta kun sillä yritetään ihan oikeasti leipää pöytään hankkia, niin alkaa mennä vähän turhan paksuksi.

Vihdoinkin saq sai purkaa sydäntään d:

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #20 : Syyskuu 15, 2003, 18:53:18 »
Lainaus käyttäjältä: "DarkAngel"
 Koko haastattelun ajan kävi kova käkätys (selvää tekonaurua) etenkin Paulan suunnalta.

Totta! Nyt kun on kuullut PMMP:tä enemmän (joka päivä kun aukaisee radio, räjähtää heti soimaan Rusketusraidat), siihen on kyllästynyt.
Nytkin kuuntelen Energya, ja kuulutettiin just, että seuraavaksi PMMP: Rusketusraidat. Ärsyttävää...
Ja se räkätys, hauskana muka oleminen yms. on niin omahyväistä. Se oli kamlaa, kun katsoi HEE:tä, ja siellä oli Mira ja Paula, ne jotain ihme juttua vain sepitti. Hohhoi.
Sanotaanko nyt näin, että pari ensimmäistä kertaa kun kuulee biisin, siitä saattaa tykätäkkin, mutta sen jälkeen se on pelkkää roskaa.
En menisi ostamaan CD:tä, en en.
/*muoks*/
Mutta se Joutsenet-kappale on hyvä. ^-^

ayu

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #21 : Lokakuu 24, 2003, 13:57:56 »
Minä en osaa sanoa PMMP:stä mitää kaunista. Aivan kauhea rääkymis bändi. Kiljuu täysillä mikrofoniin. Rusketusraidat on ainut kappale, jonka olen kuullut heidän laula..siis kiljuvan.
Typeriä sanoja. "Heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat, lähdetään lennolle! Näytä mulle missä sulla on rusketusraidat. Piirrä ne kartalle!"
Munkin mielestä nuot laulajat yrittävät tosiaan olla jotain, säälittävä yritys minun mielestä.

Hevonen Persikka

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #22 : Lokakuu 24, 2003, 22:15:40 »
ihan sairaan hyvä bändi! ainoo huono puoli: ne valehteli ikänsä!
:(
mun mielestä niiden musiikki tuo jotain uutta musiikin maailmaan... ja ainaki mun maailmaan! heh, niinkuin sanotaan! ^____________--

Lainaus
Niillä tytöillä on hyvä yhteishenki

Tota mä olin just sanomassa!

Lainaus
Miin mielestä Pmmp on kyllä nuista paras. Ostinpas niiden singlenkin

harmi ku ehdit sanoo ennen mua... :(
mut samaa mieltä silti! niiden äänissä on sitä jotain.

ja ku sanotaan, et viestit pitää perustella hyvin nii...

Perustelut:
    - hyvät äänet
    - osaa laulaa
    - kivat sanat
    - tarttuva soundi
    - nättejä
    - ihana bändi
    - hyvä yhteishenki

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MarauderIce16727
  • Tupa: Luihuinen
PMMP
« Vastaus #23 : Lokakuu 25, 2003, 15:47:51 »
Minä tykkään. Se on mun mielestä ihan hyvä bändi, muttei kuitenkaan mun lemppari (itseasiassa mulla ei oo lemppari bändii, että...). Rusketusraidat on mun mielestä hyvä kesäbiisi, se on mun mielestä piristävä, ainakin nyt kun jo on luntakin maassa ja on kylmää.. Olen kuullut sen Niinankin muuten. Ja se on kans tosi hyvä, mun mielestä. Aattelin, että ostaisin sen Pmmp'n levyn tässä joskun, mutta tällä hetkellä olen köyhä kuin kirkon rotta, että ans kattoo ny.

Fistandantilus

• Ankeuttaja
PMMP
« Vastaus #24 : Lokakuu 25, 2003, 16:57:57 »
Mulla on kyseinen "Kuulkaas enot!" -levy. Kaikki muut kappaleet ovat hyviä, paitsi yhdeksäs, Isin kiltti pikku tyttö. Se on raivostuttava. Ehdottomasti suosikkikappaleeni on kakkonen, kesä -95, se on niin rauhallinen ja kaunis surullisuudessaan. Mutta myös nyt radioissa soiva Niina on hyvä.