Kirjoittaja Aihe: Päässä soiva musiikki  (Luettu 30555 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Gretel

• Ankeuttaja
Vs: Päässä soiva musiikki
« Vastaus #150 : Toukokuu 15, 2009, 23:51:20 »
Jag vill vara din Margareta on raivostuttavin renkutus, mitä ihmiskunta on koskaan onnistunut kehittämään.
Kuuntelet kerran ja soi päässä loppuelämäsi ajan.

Soitettiin tätä musiikissa tänä keväänä, välillä se katoaa, mutta tulee sitten taas takaisin. Ruotsinkieliset sanat ovat ärsyttävät, kun ei millään opi muistamaan kaikkia, ruotsi kun ei satu olemaan kovin lähellä sydäntäni.

Rallatusmainen kertosäe piinaa minua varmasti ikuisesti:

Jag vill vara din, ska du veta
Bara vara din, Margareta
Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr
Men vågar inte ringa
Pulsarna dom bränner så heta
känner Du som jag, Margareta
Blickarna Du gav, gav Du dom som svar eller ej?

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #151 : Marraskuu 16, 2009, 21:35:53 »
Päässäni soi yleensä tyhjyyttä, ei mitään ja hiljaisuutta. Mutta kun kuulen kopassani soivan musiikkia, on se merkki siitä, että olen muistanut taikka oivaltanut jotain.

Minun päässäni soi kaksijakoisesti: joko siellä kaikuvat ne kaikista ärsyttävimmät jonnen joutavat jumputukset, joista en pääse eroon vaikka pistäisin pääni pesukoneeseen. Toisaalta on se toinen puoli: päässäni humisevat nuo ihanat kipaleet, joita kuunnellessa (tai muistellessa, sanottakoon näin), tulee hyvä olo ja mieli.

Viimeeksi päässäni soi KISSin I was made for loving you. Hyvä kappale, mitä sen kuuntelemiseen omassa mielessä muuta tarvitsisikaan!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:19:39 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa aiii

• se yksinäinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyKey55
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #152 : Joulukuu 07, 2009, 15:07:07 »
Jos päässäni soi jotain ärsyttäviä/typeriä kappaleita (nin kuin yleensä), koitan saada ne pois ajattelemalla jotain hyvä musiikkia. On inhottavaa, kun yhtäkkiä vaan alkaa soimaan joku ihan tyhmä jo (onneksi) unohtunut kappale.

Erittäin ärsyttäviä kappaleita on paljon, mutta ärsyttävimpiä ovat esimerkiksi se Paulalehmävanukkaan mainosbiisi.
Kaikkein ärsyttävin laulu joka jää soimaan päähän, on Poni-leikki. Ja kyllä, mun on aivan pakko pistää nää sanat, anteeks. :D

Täältä he tulevat poneillansa, pienillä pyöreillä poneillansa
Täältä he tulevat poneillansa, ja siitä ne meille kertoo!
Vatsa vatsaa, vatsaa vasten
Kylki kylkee, kylkee vasten
Peppu peppua, peppua vasten
Kaikki mukaan vaan!

^Erittäin ärsyttävä on tuo myös.

Ei tainnut olla muuta.

Poissa Rasta

• Ennustaja-akka
  • Vuotislainen
  • Got a smile on my face, but I'm recking the place
« Vastaus #153 : Tammikuu 29, 2010, 16:12:29 »
Päässäni soi musiikkia erittäin vaihtelevasti, mutta useimmiten ne ovat jotakin varsin ärsyttäviä poprenkutuksia. Lastenlaulut eivät oikein jää päähän pyörimään, paitsi ehkä Paulalehmävanukas-mainoksen hilpeä... rallatus?
Joskus jopa teen niin ärsyttävästi että hetken hyräilen tai kaveri hyräilee jotakin biisiä ja seuraavaksi sitä ei saa pois päästään ennen koetta. Ärsyttävää.
Mutta koskaan ei päässä sova biisi tunnu olevan mikään mieleinen, vaikka en niitäkään jaksaisi loputtomiin kuunnella.
Tänään tosin soi iloisesti Ievan Polkka ^^
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2010, 18:10:12 kirjoittanut Rasta »
Myy, miten sinä pääsit sisään?? -Muumipeikko
Ovesta, tollo! -Pikku Myy
Ovesta??! -Muumipeikko

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #154 : Tammikuu 29, 2010, 17:55:23 »
Minulla soi joku biisi päässä aina kun aivot on vähänkin "lepotilassa", eli kun en mieti tiukasti jotain. Yleensä päivässä soi noin 1-5 kappaletta vaihtelevin ajoituksin. Jopa jostain sanasta saattaa tulla joku kohta mieleen jostain biisistä ja sitten se kohta saattaa alkaa soimaan päässä, vain se kohta, ja se on äärimmäisen rasittavaa. Useimmiten biisit jää päähän radiosta tai jos joku kaveri hoilaa niin se on ainakin varma tapa saada biisi toisen päähän.

Itselläni ei ole mitään jatkuvasti toistuvia biisejä, mutta joihinkin biiseihin voi tulla tavallaan kammo jos ne on ärsyttävän pitkään yhteen menoon kiertäneet päässä. Esim. kerran kokonaisen päivän soi Katy Perryn Waking up in Vegas, eikä sen jälkeen ole tullut pahemmin kuunneltua.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #155 : Helmikuu 05, 2010, 22:18:47 »
Mulla jää soimaan erittäin herkästi musa päähän. Jos biisi on hyvä niin laulan ääneen joka paikassa: koulussa, kotona ja ulkona koiran kanssa jne.. Kaikilla ( myös minulla itsellänikin) menee hermot siihen. :D Joissain biiseissä on niin tarttuva niin hyvä melodia, että hoilaan niitä ihan mielelläni, mutta jotkut Paula-lehmät ja muut renkutukset on niiiiiin raivostuttavia. Olen kuitenkin suht hyvä "unohtamaan" rasittavat biisit. Paras kaverini taas on sellainen, joka hoilaa ihan 24/7, jos sille päälle sattuu. Hän ei edes itse huomaa laulavansa. -.-

Anyway, ne biisit. Pahin ikinä on: Queen- Breakthru Ihan hiton hyvä biisi, mutta myös tarttuva! Tämä on soinut päässä tänään tasan kaksi viikkoa hyvin aktiivisena... Ja laulamistahdistani kertoo vaikka se, että kaverini osasi biisin kertsin ulkoa ennekuin oli kuullut koko kappaletta, kun olin laulanut sitä niin paljon... :D:D

Toinen: The Beatles - When I'm Sixty-Four. Tämäkin hyvä biisi! Me lauletaan tätä koulussa ja siksi on pinttynyt niin pahasti päähän. Help! on melkein yhtä paha..

Esim. kerran kokonaisen päivän soi Katy Perryn Waking up in Vegas, eikä sen jälkeen ole tullut pahemmin kuunneltua.
Tuo jää myös pahasti päähän, mutta ihan hyvä biisi!
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Facebook
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #156 : Toukokuu 19, 2010, 14:11:43 »
Nyt on useamman kuukauden soinut päässä vesa-matti loirin hyvää puuta ja paula koivuniemen aikuinen nainen. kaikki sai alkunsa siitä kun yks kaveri vaan hoilas niitä 24/7 einy ihan mut koko viikon melkeinpä koko ajan ja sit kaikki lähti mukaan lopulta ja kaikilla soi päässä se koko ajan. Sit ku se alka laulaa sitä ilalla joskus 22-23 välillä niin kaikki rages :DDDD
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #157 : Toukokuu 19, 2010, 15:27:46 »
Minulla jää yleensä kaikki mahdollisimman ärsyttävä soimaan päähän, lähinnä kaikki lastenlaulut ja joululaulut (eli tajusitte että inhoan molempia, hyvä :'>), suomalaiset iskelmät ja radiossa sillä hetkellä pyörivät hittibiisit eli nämä disco - ja poppijumputukset >.< Mutta silloin kun joku hyvä biisi sattuu jäämään päähän niin mikäs siinä x) Pahinta näissä kuitenkin on se ettei voi itse vaikuttaa siihen mikä päähän jää soimaan, hyväänkin biisiin kyllästyy ennen pitkään jos se pyörii päässä viikkotolkulla :'>

Mulla jää soimaan erittäin herkästi musa päähän. Jos biisi on hyvä niin laulan ääneen joka paikassa: koulussa, kotona ja ulkona koiran kanssa jne.. Kaikilla ( myös minulla itsellänikin) menee hermot siihen. :D Joissain biiseissä on niin tarttuva niin hyvä melodia, että hoilaan niitä ihan mielelläni, mutta jotkut Paula-lehmät ja muut renkutukset on niiiiiin raivostuttavia.
Kuulostaa tutulta :''D Tulppaanipenkki mainitsi viestissään myös Queenin; täytyy sanoa että ne jos mitkä jäävät pahasti päähän (hyviä esimerkkejä Breakthru, We will rock you ja A Kind of magic)! :''D The Invisible Man taitaa olla yksi pahimmista, ei tarvitse kuulla kuin nimi niin johan se on päässä seuraavan viikon ajan :''D Kavereilla menee usein hermot kun alan yhäkkiä hoilaamaan jotakin biisiä joka sillä hetkellä sattuu soimaan päässä ja sitten ne häpeää silmät päästään kun laulan sitä keskellä koulun käytäviä vaikka kukaan tuskin sitä huomaa ja loppujen lopuksi sama kappale soi kaikilla :'> Olen hyvä tartuttaja o:>

- BG -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #158 : Toukokuu 20, 2010, 22:28:23 »
The Invisible Man taitaa olla yksi pahimmista, ei tarvitse kuulla kuin nimi niin johan se on päässä seuraavan viikon ajan :''D

Miten unohdinkin mainita sen :o Se on ihan pahimmista pahin! Ja kun muistan ehkä kaksi virkettä säkeistössä niin laulelen sitten niitä... Voi hyvä jumala! :DD Muuten kyllä hyvä biisi :D
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #159 : Toukokuu 22, 2010, 11:53:25 »
Mun päässä soi yleensä melkein kaikki mitä oon joskus kuunellut, lista hitit,kaikki mitä joku tuttu laulaa, kaikki mainos laulut ja lasten laulut. Yleensä ärsyttävää mutta joskus jos soi joku hyvä laulu pääs niin ei silloin niin ärsytä:D
Tällä hetkellä soi Antti Tuiskun - Juuret, mikä on iha kauhee ärsyttävää, koska en tykkää Tuiskusta enkä biisistäkään.
Ja jos aamunavauksessakin soi joku laulu loppu päivän se soi päässä, kaikki missä on musiikkia, niin aina joku biisi tarttuu päähän.

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
« Vastaus #160 : Kesäkuu 11, 2010, 23:54:45 »
Sain toissapäivänä hyvän muistutuksen, miksen kuuntele Mötleyn Same ol' situationia. Nukkumaan on tosi kiva käydä kun päässä soi it's the same ol' situation, it's the same ol' voluntain. Ja kyllä, tasantarkkaan nuo kaksi lausetta. Mun pää tietää mitä voi soittaa, muttei todellakaan millon: ruotsin koetta on älykiva tehä kun päässä soi Kahden käden koplan jostain biisistä fraasi tappavan tasasesti maailma pyörii, armoo ei tunneta ja lyödään lyötyy. Ja vaikutteiden ottaminen on kovinkin ikävää, topiccia lukiessa kaikki vähääkään tutut soinu päässä. Kaikista ikävintä tässä on se, et kaverit aiheuttaa mulle korvamatoja, mutta mä en niille, kun ei ne tiä yhtään sellasta biisiä joka kiusaa mua.

Oon ennen tän topicin lukemista pitäny itteeni ihan hulluna ku mulla jää kaikista livebiiseistä ne välispiikit päähän. Päättäjäisillan hoilasin Skid Row'n Wembleyn keikalla ennen Big Gunsia tullutta Ice-Ice Baby, fuck off, fuck offia, ja se tarttu kavereillekin. Äärimmäisen ärsyttävää tää on, ku sama spiikki soi päässä useemman viikon.

Tuleeko muille sellasta, et jonkin tietyn sanan kuuleminen laukasee sen et jokin tietty biisi alkaa soida päässä. Mulla alkaa aina soida Ramonesin Psycho Therapy päässä ku kuulen sanan Psycho therapy/psykoterapia. Eikä se soi mulla muuten ikinä päässä.
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #161 : Kesäkuu 13, 2010, 03:17:57 »
Oon ennen tän topicin lukemista pitäny itteeni ihan hulluna ku mulla jää kaikista livebiiseistä ne välispiikit päähän. Päättäjäisillan hoilasin Skid Row'n Wembleyn keikalla ennen Big Gunsia tullutta Ice-Ice Baby, fuck off, fuck offia, ja se tarttu kavereillekin. Äärimmäisen ärsyttävää tää on, ku sama spiikki soi päässä useemman viikon.

Joo, mulla on kaveri, joka on ollu liikaa Nightwishin keikoilla. Se on tartuttanu muhun kans sen, että joitain biisejä ei pysty enää kuunnella, kun automaattisesti joidenkin biisien väliin tulee jotain ihme huudahduksia sekä Tarjan aikasista että Aneten aikasista biiseistä x'D Kiva.

Plus yks tietty biisi soi aina välillä päässä, jos sattuu vähäänkään juttu lipeämään Marco Hietalaan x'D Ei ehkä nyt aina, mutta useimmiten x'D
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

snikkeri

• Ankeuttaja
« Vastaus #162 : Kesäkuu 16, 2010, 16:31:20 »
Yleensä päähän jää soimaan kappale jota viimeeksi kuuntelin. Ärsyttää, jos päähän jää kappale, jonka kuuli automatkalla radioasta ja se oli huono. Mutta jos jää hyvä kappale sitä on kiva hyräillä, eikä se ärsytä. Inhottaa, jos jää soimaan päähän kappale, jonka sanoja ei muista ja pelkkä melodia ja satunnaiset sanat pyärii päässä.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #163 : Kesäkuu 23, 2010, 11:59:21 »
Päässä soiva musiikki on ärsyttävää, jos ei pääse kuuntelemaan sitä kappaletta mistään. Olen huomannut, kun päässäni soi jokin kappale ja alan kuuntelemaan sitä, niin sitä kappaletta tuleekin sitten kuunneltua koko päivä. Hyvin ärsyttävää, jos kappale on jokin ei-yhtään-kiva, mutta aika mielenkiintoista kun kappale on jokin josta pidän. x) No, oppii ainakin sanat ulkoa.

Jos päässäni soi jokin kappale, on yleensä kyseessä kappaleen kertosäkeistö tai lempikohtani kyseisestä kappaleesta.

Tuleeko muille sellasta, et jonkin tietyn sanan kuuleminen laukasee sen et jokin tietty biisi alkaa soida päässä.

Minulla alkaa aina kun sanotaan ladies tai gentlemen soimaan Sonata Arctican Juliet päässä, johtuu tietysti siitä että olen ihastunut kohtaan jossa lauletaan Ladies and gentlemen, welcome to my life again... Hyvin ärsyttävää, myös jotkin muut sanat laukaisevat jonkin kappaleen soimisen, mutten osaa sanoa mitkä sanat laukaisevat minkäkin kappaleen. x)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2010, 12:03:25 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #164 : Kesäkuu 23, 2010, 12:13:05 »
Päässä soiva musiikki on ärsyttävää, jos ei pääse kuuntelemaan sitä kappaletta mistään. Olen huomannut, kun päässäni soi jokin kappale ja alan kuuntelemaan sitä, niin sitä kappaletta tuleekin sitten kuunneltua koko päivä. Hyvin ärsyttävää, jos kappale on jokin ei-yhtään-kiva, mutta aika mielenkiintoista kun kappale on jokin josta pidän. x) No, oppii ainakin sanat ulkoa.

Jos päässäni soi jokin kappale, on yleensä kyseessä kappaleen kertosäkeistö tai lempikohtani kyseisestä kappaleesta.

Tuleeko muille sellasta, et jonkin tietyn sanan kuuleminen laukasee sen et jokin tietty biisi alkaa soida päässä.

Minulla alkaa aina kun sanotaan ladies tai gentlemen soimaan Sonata Arctican Juliet päässä, johtuu tietysti siitä että olen ihastunut kohtaan jossa lauletaan Ladies and gentlemen, welcome to my life again... Hyvin ärsyttävää, myös jotkin muut sanat laukaisevat jonkin kappaleen soimisen, mutten osaa sanoa mitkä sanat laukaisevat minkäkin kappaleen. x)

Minulla tuota tapahtuu ihan liian usein :''D Jos vaikka kuulen sanan ristiriita, päässä alkaa heti soimaan Stam1nan Ristiriidan alku ja se karjaisu, ja yleensä minulla on pakkomielle huutaa se kohta ääneen jolloin kaikki saavat lisää ihmettelemisen aihetta. Stam1nan biisien kanssa tuota tapahtuu usein, sanat ovat suomeksi ja aina kun kuulen yhtään mitään niihin viittaavaa alkaa jokin soimaan päässä :'>
Oletteko muuten huomanneet miten ärsyttävää on jos jokin englanninkielinen (tai miksei jollakin muullakin kielellä) alkaa soimaan päässä ja pyörittää koko ajan jotakin tiettyä kohtaa ja sitten ei muista kunnolla sanoituksia! :''D Oma pääni ainakin kehittelee tyhjiin aukkoihin jotain ihan outoa tilalle ja sitten ärsyttää kun ei osaa ajatella sanoja enää oikein.
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #165 : Elokuu 14, 2010, 17:05:13 »
Aargh. Päässä soiva musiikki, ainakin minulla, tosiaankin on aina sitä ärsyttävimpää mitä vain mistään löytyy. Ja hyvin usein sellaista että siitä ei muista kuin pari sanaa, jotka sitten koko päivän vain toistuvat ja toistuvat päässäni. En tiedä olenko jonkin sortin piiloräppäri, sillä usein minulla myös rupeaa soimaan päässä jonkun ihmisen sanomat sanat. No, yleisimmin päähän tarttuu sellainen musiikki, jossa on helpot, melko yksinkertaiset ja hivenen ärsyttävät sanat joita toistetaan useampia kymmeniä kertoja peräkkäin. Esimerkiksi vaikkapa tuo uusi Lady Gagan Alejandro. Uh.

Yksi älyttömän paha päähän jäävä musiikkigenre ovat lastenlaulut. Niin ja joululaulut jotenkin kummasti silloin kun niitä ei pitäisi laulaa (kuten vaikka tuossa heinäkuussa). Parhaiten minulla jää kappale soimaan päähän jos sitä soitetaan/lauletaan heti aamusta, jolloin olen vielä ihan puolinukuksissa. Olen parikin päivää saanut kärsiä joululauluista keskellä kesää kun siskollani on seitsemän aikaan viikonloppuna ollut pakottava tarve laulaa se pari tuntia kun minä vielä yritän nukkua >.< Tuolla samaisella siskollani on todella outo taito myös päässä soivan musiikin taholla, kun hänellä välillä soi päässä joku kappale jonka säveltä, sanoja tai nimeä hän ei muista. Ja se kuulemma on älyttömän ärsyttävää kun yrittää niitä sitten muistella :D
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Pingu

• Vuotislainen
« Vastaus #166 : Elokuu 18, 2010, 21:07:46 »
Niin kuin moni muukin jo arvatenki on maininnu Lady GaGan aina niin rasittavan Alejandron. Aivan liian ärsyttävä ja aargh soi vaa pääs joka kerta ku kuulen sen :< Enkä jotenki vaa tykkää siitä. Toinen mikä soi päässä on Shakiran Waka Waka, sekin sellasta vinkumista et korvat meinaa särkyy ja silti soi vaan päässä, rasittavaa.

Vielä edellisiä enemmän päässä soi lähes kaikki Kymppilinja. Etenkin Postikortti, Kengät, Kauneinta, Minä, Paha maa, Ota kiinni jos saat ja Avaruuteen.
Onneksi noi ei rasita yhtään, koska on vaan niin parasta musiikkia, mut kyllä ne välillä tunkee vähän vääriin paikkoihin. Tai siis, kun Kymppilinja soi koko ajan päässä, aivan koko ajan. Englannin verbikoetta tehdessä juuri kun olin saanut pinnistettyy muistii nii paljo et sana oli ihan kielen päällä alkaa vaa soimaa päässä kaikki mahdollinen (:
ihminen ei voi löytää uusia valtameriä ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään

http://exchangeboarding.blogspot.fi/

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #167 : Elokuu 26, 2010, 18:07:31 »
Mulla soi päässä useimmiten laulut, mitä kuuntelen eniten ipodilta. Sisänsä hyvä, ettei soi mitkään ärsyttävät kipaleet päässä - vaan päin vastoin, mutta pian niihin hyviinkin sitten kyllästyn, kun soivat koko ajan. Tosin olen huomannut, että laulan turhan usein Petteri Punakuonoa uusilla sanoilla (jotka muuttuvat aina) etenkin koulussa.

Muistan kun joskus pienenä päässä soi Antti Tuiskun joku laulu ("Mikään ei palaa.. eeeennalleen..") luokkaretkellä. Onneksi ei ole tuon jälkee enää mitään yhtä huonoa (ainakaan) soinut päässä..

Sallukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #168 : Syyskuu 14, 2010, 14:32:39 »
Joo, se on tosi ärsyttävää, kun joku tietty laulu alkaa heti jankkaamaan päässä ja se aiheuttaa kaikenmaailman päänsärkyä ja ärsytystä. Yleensä mulla soi jotku laulut, joissa on vaan hyvä biitti ja niitä on viimeaikoina kuunnellu. Pakko sanoa, että nyt soi päässä Love the way you lie. Sinänsä pidän kyseisestä laulusta, mutta sitten kun yrittää rauhottua niin päässä alkaa soimaan " Just gonna stand there watch me burn It´s all right becouse I like the way it hurts... " että kyllä se ottaa päähän.

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #169 : Syyskuu 14, 2010, 15:04:18 »
Minulla soi hyvin vaihtelevasti kappaleita päässä. Välillä soi kappaleita, joita kuuntelee usein tai on kuunnellut vähän aikaa sitten. Välillä taas soi kappaleita, joita ei ole kuullut aikoihin. Esimerkiksi aina välillä päässä soi Apulantaa tai Pelle Miljoonaa. Noita tulee kuunneltua suht usein. Sitten on ne lastenlaulut. En edes muista koska olen jonkun kuullut, mutta silti voi päässä soida Pieni ankanpoikanen tai Karhunpoika sairastaa. Hyvin usein soi myös jotain ärsyttäviä kappaleita, joita inhoan päässä. Tai jos ne eivät muuten ärsyttäisi, alkaa ärsyttää, kun on soinut liian kauan päässä.

Joskus tämä soiminen loppuu, kun kuuntelee ko. kappaleen. Joskus se vain pahentaa tilannetta. Joskus musiikin kuuntelu laukaisee sen. Päässä alkaa soida kappale, jota on juuri kuunnellut. Joskus päässä soiva kappale voi vaihtuakin. Ensin soi yksi kappale. Sitten kuuntelee jonkin päähän jäävän kappaleen, niin hupsis nyt soikin se kuunneltu kappale.

Kaikkein rasittavinta on ehkä se, kun päässä soi joku kappale, mutta ei muista sen sanoja. Kuulostaa ehkä kummalta, mutta niin minulle usein käy. Päässä soi kappaleen sävel ja rytmi ja kaikki. Laulajan äänen voi melkein kuulla päässään, mutta ne sanat...

Tällä hetkellä päässäni soi jostain kumman syystä Kaksion tekemä Kuume niminen kappale. En ole kuunnellut tuota aikoihin, enkä tiedä mistä tuo päähäni tuli. Hiukkasen ärsyttävää. Hyvien kappaleiden päässä soiminen on välillä ihan mukavaakin. Ärsyttävien kappaleiden soiminen taas yllättäen ei. Hyviä kappaleita tulee joskus jopa hyräiltyä kun ne soivat päässä.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #170 : Lokakuu 07, 2010, 19:12:37 »
``Guantanamera, guajira Guantanamera.
Guantanamera, guajira Guantanamera.

Yo soy un hombre sincero, de donde crece la palma.
Yo soy un hombre sincero, de donde crece la palma...´´

En muista enempää. Tuo on pyörinyt jo pitkän aikaan päässä, mutta kyllähän päähäni muitakin biisejä mahtuu.
Musiikki jää arveluttavasti päähäni soimaan aina silloin kun sitä vähiten odotan. Saan yleensä päässä soivat biisit pois kuuntelemalla toista kappaletta, useimmiten sellaista jota en voi muistaa ulkoa. x)

Andromeda

• Ankeuttaja
« Vastaus #171 : Lokakuu 20, 2010, 00:07:14 »
Oi voi, minulla ehkä pahiten päässä soinut biisi on Ankronikka tv-sarjan tunnari. Se on todella paha pala.
Tällä hetkellä soi myös monet joululaulut, Survivorin Eye of the Tiger ja Pariisin Kevään kipaleet. Ne nyt sentään mielellään soi päässä, toisin kuin Ankronikka...

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #172 : Lokakuu 21, 2010, 11:03:46 »
Oi voi, minulla ehkä pahiten päässä soinut biisi on Ankronikka tv-sarjan tunnari. Se on todella paha pala.
Tällä hetkellä soi myös monet joululaulut, Survivorin Eye of the Tiger ja Pariisin Kevään kipaleet. Ne nyt sentään mielellään soi päässä, toisin kuin Ankronikka...

Ha! Tuo Ankronikan tunnari soi minullakin aika usein päässä, tosin vielä yleisempi biisi joka soi päässä on Chip'n'Dale -sarjan tunnari, eli sen Tikun ja Takun etsivätoimiston biisi. Tosin sen pyöriminen päässä on raivostuttavan ohella huvittavaa, kun vähän väliä Chip'n'Dale, muuttuu päässä versioksi Chippendales :D
Mens agitat molem.

Poissa Wood Nymph

• Renegade
  • Vuotislainen
  • Luksusloimu!
    • something worth fighting for ~ Tumblr
  • Pottermore: ScarletSun17528
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #173 : Marraskuu 01, 2011, 18:41:34 »
Siis tänään aamusta asti on soinut päässä tää: http://www.youtube.com/watch?v=3OnnDqH6Wj8&ob=av2e
Flo Rida - Good Feeling ja se vaan ei lähteny pois. Kivahan siinä oli jotain historian esseitä kirjotella ku se jumputti päässä... :D
Well then, I think the answer is that a circle has no beginning.
-Luna Lovegood, DH

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #174 : Marraskuu 01, 2011, 22:20:03 »
Kiitos SuomiTV:n on mulla koko illan soinut kirjoittamisen taustalla päässä Alexandra Stanin Mr. Saxobeat... eh? Ihan jees kappale sinäänsä, mutta kun sitä pakkotoistolla kuuntelee muutaman tunnin niin alkaahan se pänniä :'D Varsinkin jos tosiaan yrität kirjoittaa samalla.
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil