Kirjoittaja Aihe: GeekGearin ja Loot Craten Harry Potter -pakkaukset  (Luettu 346 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
GeekGearin ja Loot Craten Harry Potter -pakkaukset
« : Elokuu 15, 2017, 19:53:04 »
Kyse on siis GeekGearin World of Wizardry -pakkauksista ja Loot Craten J. K. Rowling’s Wizarding World -pakkauksista. Nämä ovat kerran kuussa ilmestyviä Harry Potter -teemaisia yllätyspaketteja, joita voi tilata linkkien takaa löytyviltä nettisivuilta ja jotka sisältävät paljon Harry Potter -fanituotteita aina vaatteista julisteisiin ja koruihin. Olen pohtinut, että tahtoisin tilata ainakin kerran jommankumman pakkauksen, mutta vielä en ole uskaltautunut siihen. Niinpä tahtoisin kuulla teidän ajatuksianne ja kokemuksianne kyseisistä pakkauksista.

Oletteko te tilanneet näitä paketteja? Mitä olette niistä saaneet ja oletteko olleet tyytyväisiä saamiinne tavaroihin? Ovatko ne hintansa arvoisia? Onko teillä ollut ongelmia pakettien saamisessa? Ovatko sivut mielestänne luotettavia? Ja vertailun vuoksi: GeekGear vai Lootcrate?

Sana on vapaa! :)

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: GeekGearin ja Loot Craten Harry Potter -pakkaukset
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2017, 10:56:23 »
Ymmärtääkseni näiden kahden pääasiallinen ero on, että Lootcraten versio sisältää ns. virallista fanikamaa, kun taas GeekGearin esineet ovat epävirallisia. Joku korjatkoon jos olen väärässä.

Minä olen tilannut alusta asti LootCraten versiota, ja olen välillä ollut tyytyväinen, välillä en. Laatu on vaihdellut jonkin verran. Tähän meneessä mukana on aina ollut t-paita, mutta muuten sisältö on vaihdellut. Eniten olen pitänyt Funko Pop-hahmoista, joita löytyi parista ensimmäisestä laatikosta. Vähiten pidin Dark Arts -teemaisesta, joka sisälsi kaikkea turhaa sälää, kuten muovisia keräilylautasia ja sinettileimasimen kortteineen. Paketti on melko kallis, ja välillä tuntuu että en ihan saa rahojeni vastinetta, jos mukana on turhalta tuntuvaa sälää. Jos taas sisältö on mieleeni, silloin asia on toinen.
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.