Kirjoittaja Aihe: Elokuvien soundtrackit  (Luettu 498 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hattaraprinsessa

• Pikkunoita jääräpää
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: miisaneen
  • Tupa: Luihuinen
Elokuvien soundtrackit
« : Toukokuu 22, 2017, 16:24:40 »
Ois mukava tietää olenko ainoa joka kuuntelee kokoajan jonkun elokuvan soundtrackkejä. Jos kuuntelet niin olisi kiva tietää minkä ja miksi juuri sen elokuvan.

Itse olen viimeaikoina kuunnellut omasta mielestä aivan liikaa Vaianan ja Kaunottaren ja hirviön soundtrckiä. Minusta näiden kahden elokuvan musiikit ovat ihania ja helppo opetella, joten osaan molempien melkein jokaisen kappaleen ulkoa englanniksi ja suomeksi. Itse rakastan myös Disneyn elokuvia ja niiden musiikkeja, jika on myös varmaan yksi tekijä tähän niinsanuttuun pakkomielteeseen. Tälläkin hetkellä kuuntelen soittolistaa jossa on molemmista elokuvista kaikki kappaleet englanniksi ja suomeksi :P

Olisi mukava tietää olenko yksin tämän 'ongelman' kanssa vai onko täälä joku joka samaistuu tähän :)
Warning! Olet astunut vaaravyöhykkeelle! Varo ärsyttävää ja hattarapäistä prinsessaa!

Miisaneen -> Hattaraprinsessa

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Elokuvien soundtrackit
« Vastaus #1 : Toukokuu 26, 2017, 15:36:47 »
Minä en oikeastaan kuuntele mitään muuta musiikkia kuin elokuvien soundtrackeja. Itse asiassa olin ihan vasta Hartwall Areenalla Hans Zimmerin konsertissa - hän on lempielokuvasäveltäjäni ja voisin kuunnella hänen tuotantoaan 24/7. Enimmäkseen kuuntelen juuri instrumentaalista musiikkia, mutta välillä on kyllä kiva myös laulaa ja silloin kuuntelen usein Disneymusiikkia. Mainitsemasi Vaianan soundtrack on todella upea, olen kuunnellut ja laulanut sitä useammalla kielellä siitä asti kun näin sen leffassa :D

Elokuvamuusikki on mielestäni täysin oma musiikinalansa, johon saa usein paljon enemmän tunnetta ja väriä kuin johonkin mainstream musiikkiin. Pienestä pitäen olen ollut suuri elokuvaharrastaja ja sitä kautta myös tuo elokuvamuusiikki on ollut isona osana elämää. Ja sitä myötä myös Zimmer, olin hänen faninsa jo ennen kuin tiesin kuka hän on (Leijonakuningas, Spirit etc.).
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams