Kirjoittaja Aihe: Harry Potter ja feeniksin kilta pc peli  (Luettu 1335 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Violanta

• Just se
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • No Potter, no life ❤
  • Tupa: Korpinkynsi
Harry Potter ja feeniksin kilta pc peli
« : Syyskuu 22, 2015, 14:59:42 »
Minulla olisi hakusessa feeniksin killasta tehdyn pc pelin asennuskoodi :D Onnistuin hukkaamaan siis ohjevihkosen jonka takakannessa koodi on. Olen nyt pöivän sitä etsinyt googlettelemalla mutta ei ole oikein tuottanut tulosta :/ Voisiko joku pelin omistaja kertoa minulle asennuskoodin jotta pääsen tas pelaamaan :D
Älä mieti mitä olet sanonut, mieti mitä sanot tulevaisuudessa.

Poissa Nuhnu

• Vuotislainen
  • "It's real for me."
  • Pottermore: GalleonMoon26721
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Harry Potter ja feeniksin kilta pc peli
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2016, 13:37:24 »
Saman ongelman kans tässä paininut... Ostin kirpparilta ilman ohjekirjaa enkä ollut siis tietoinen mistään numeroista. Koodit ilmeisesti on 'yksilöllisiä' eikä niitä siis saa luovuttaa. Näin ymmärsin googlettamalla. Kysyisin kuitenkin tietämättömänä, että onko niin ettei sitä numeroa löydy siitä levyn takakannesta, että ainoastaan ohjekirjasta..?

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2016, 22:52:30 »
Saman ongelman kans tässä paininut... Ostin kirpparilta ilman ohjekirjaa enkä ollut siis tietoinen mistään numeroista. Koodit ilmeisesti on 'yksilöllisiä' eikä niitä siis saa luovuttaa. Näin ymmärsin googlettamalla. Kysyisin kuitenkin tietämättömänä, että onko niin ettei sitä numeroa löydy siitä levyn takakannesta, että ainoastaan ohjekirjasta..?

juu ohjekirjassa on
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Dico

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2016, 00:52:48 »
Mulla oli sama ongelma kadotettuani ohjekirjan, mutta sain kuitenkin asennettua pelin jollain netistä löytämälläni koodilla. En viitsi linkittää, koska tuskin laillista, mutta englanniksi hain.