Kirjoittaja Aihe: Jurassic World!  (Luettu 1033 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ana

• Vuotislainen
Jurassic World!
« : Elokuu 11, 2015, 13:39:49 »
Kuka on nähnyt tämän uusimman Jurassic-elokuvan? Itse en voinut vastustaa, pakkohan se oli mennä katsomaan kun kaikki muutkin oon (joskus) nähnyt! Mitä piditte? Menin katsomaan 3D-versiona ja kiva kokemushan se oli! Onneksi 3D-lasit oli nyt erilaiset kuin viimeksi, ei niin painavat ja muutenkin paremmat. Mun mielestä perusjuoni oli köyhä ja henkilökehitystä tapahtui hyvin vähän. Owen Grady (näyttelijä Chris Pratt) oli ainoa mielenkiintoinen henkilö, koska hän suhtautuu dinosauruksiin yksilöinä eikä numeroina kuten Claire. Rohkea ja vastuuntuntoinen ja kunnon MIES. Ainoa asia, jonka vaistosin jo alusta asti oli se että
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Mielestäni Claire olisi saanut ottaa kengät pois jo hyvissä ajoin, koska

Leffasta olisi saatu myös napakampi paketti, jotkut kohdat tuntui ylipitkiltä ja dialogi oli mitäänsanomatonta, koska yksikään lause ei jäänyt elämään. Vai keksiikö joku ehdottaa? Olihan tämä miellyttävä kokonaisuus, kyllä sen ainakin kerran katsoo. Loppu antoi ilmiselviä viitteitä jatkosta, ja nyt on jo ilmoitettu että uusi elokuva tehdään.

Indominus Rexin ominaisuuksia ja älykkyytä pohdittiin ja mulla oli aluks kutkuttava tunne, että jossain vaiheessa joku täräyttää että kyseisessä dinosauruksessa on myös
olihan siihen sekoitettu niin paljon muutakin. Moni muukin leffan nähnyt on ajatellut samaa, eli en ollut ainoa! Sitten totuus paljastuikin vähän latteammaksi eli
Lopputaistelun kaksikko meni ulkonäön puolesta mulla pahasti sekaisin. Lopputulos oli että hmmmm kumpi voitti...? Mutta yhteenveto: kelpo dinoviihdettä ikään tuijottamatta (No joo, k12 mutta elokuvateattereissa taitaa yhä olla se 3v.ikärajajousto aikuisen seurassa?) joten ryntää elokuvateatteriin vielä kun voit!   
Don't blink. Blink and you're dead.

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LightHowl8815
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Jurassic World!
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2015, 21:36:11 »
Kävin kattomassa tämän jo kesäkuussa enkä muista kaikkea elokuvasta. KAiken kaikkeaan elokuva oli ok jos siltä ei odota juonellisesti liikaa.

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Jurassic World!
« Vastaus #2 : Elokuu 16, 2015, 19:58:24 »
Melko huono. Alussa aivan liikaa expositionia ja yritetään temmata katsoja mukaan että "Ei hemmetti kuinka siistiä tämä on taatusti teidän katsojienkin mielestä!", siinä onnistumatta. Ja mikä hiton pakko joka Jurassic Park-leffaan on tunkea ärsyttäviä lapsihahmoja joiden ainoa panos tarinaan on saada katsoja mielipuolisuuden partaalle typeryydellään? Jurassic Parkissa sentään Lexillä oli merkitys hakkerikykyjensä ansiosta. Hahmot olivat pääosin epäonnistuneita mikä on suuri ongelma koska ne ovat aina olleet olennaisin osa Jurassic Park-leffojen viehätystä (paitsi kolmosta joka oli kauttaaltaan yksi surkeimpia elokuvia ikinä). Antakaa meille Dennis Nedry, Ian Malcolm ja Roland Tembo takaisin! Kuten jo todettu, hahmokehitystä ei juuri ollut ja silloin harvoin kuin sitä oli niin se ei tapahtunut uskottavasti. Ihmiskonna oli suorastaan jumalattoman paska, ei syvyyttä tai kehittelyä laisinkaan. Juonessa oli myös jatkuvia deus ex machina-elementtejä joissa ei ollut paljoa järkeä. Se mistä eniten pidin leffassa oli se miten erään hirmuliskon naamioitumistaidot selitettiin seepian geeneillä, se oli ovela viittaus ensimmäiseen Jurassic Parkiin jossa hirmuliskojen lisääntyminen onnistuu koska tiedemiehet olivat käyttäneet sammakon DNA:ta. Tiede löytää aina keinon puraista ihmiskuntaa takalistoon.
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.