Kirjoittaja Aihe: Minkä taikakyvyn haluaisit?  (Luettu 1549 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
Minkä taikakyvyn haluaisit?
« : Elokuu 01, 2015, 15:34:32 »
Eli haluaisitko olla:

Kärmessuu, voit puhua käärmeille.

Animaagi, voit muuttua eläimeksi tahdonvoimalla,

Metamorfimaagi, voit muuttaa ulkonäköä ajatuksenvoimalla.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Minkä taikakyvyn haluaisit?
« Vastaus #1 : Elokuu 01, 2015, 17:20:09 »
Metamorfimaagi, koska kärmessuu en todellakaan haluaisi olla, sillä käärmeet jotenkin ällöttävät, enkä näe siinä taidossa hyötyä itselleni.
Animaagi olisi kiva, mutta kun siihen pitää opiskella monta vuotta, ja se voi mennä pahasti pieleen niin että kuolen.
Ja siksi myös metamorfimaagi, koska voisin tahdonoimalla saada itseni muistuttamaan vähän edes jotain eläintä, vaikkapa kissaa (pidentäisin karvoja, lisäisin viikset ja sopivat silmät, ja lyhentäisin itseäni, ja ehkä pari muuta muutosta). Siksi metamorfimaagi.

//Kaistapää, ehkä, mutta en siltikään haluaisi olla kärmessuu :)

//Okeei, siis itse olen aina kammoksunut käärmeitä, mutta kieltämättä nykyään olisi hienoa olla käärmessuu. Mutta kai se olisi muista jotenkin outoa (en kylläkään väitä etteikö yhtäkkiä ulkonäön muuttuminen olisi outoa, mutta silti).
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2016, 17:13:19 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2015, 20:25:06 »
Animaagihan minä tietenkin haluaisin olla. Harkitsin kyllä metamorfimaagiakin, mutta ajattelin sitten, että jos en kelpaa ihmisille tämän näköisenä, niin mitä sitten? Saahan sitä sanoa, että minulla on vaikkapa iso nenä tai että ei pidä silmieni väristä, mutta se on sen ongelma, jota se haittaa, että näytän tältä. En kuitenkaan hylkää ajatusta metamorfimaagiuden haluamisesta, koska olisihan se kuitenkin mukavaa, jos ei tarvitsisi käyttää hiusvärejä halutessaan eri väriset hiukset tai värillisiä (feikki)piilolinssejä halutessaan erilaiset silmät.
Animaagiksi haluaisin taidon hankkimisen vaivalloisuudesta huolimatta sen vuoksi, koska tahdon tietää, minkänlainen eläin olen sisimmältäni. Animaagihahmon esiin kaivaminen auttaisi minua selvittämään, millainen olen. Joskus tuntuu, että olen niin monimutkainen, etten itsekään tiedä, miten voisin itseäni parhaiten kuvailla muille. Kiinnostaisi siksi tietää, millainen olen sielultani. Ja voisihan animaagihahmosta olla paljon hyötyäkin. Jos olisin vaikkapa lintu, se olisi oikein hyvä, koska olen aina halunnut kokeilla lentämistä. :D
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #3 : Elokuu 02, 2015, 10:07:54 »
Metamorfimaagi, koska kärmessuu en todellakaan haluaisi olla, sillä käärmeet jotenkin ällöttävät, enkä näe siinä taidossa hyötyä itselleni.

Mielesäni kärmessuutaito olisi juuri yvä asia sinulle, jos käärmeet ällöttävät. Voisit kertoa sen niille, ja voistte yhdessä puida asiaa, kuin terapeutilla. En siis tarkoita että sinun täytyy mennä terapeutille kun et tykkää käärmeistä ;) vaan voisit katsoa niitä uudesta valosta, jos kuulisit niiden kannan.

Itse pidän käärmeistä ;)

Mutta akuperäinen vastaukseni:
Haluaisin ihan ehdottomasti olla metamorfimaagi, koska niin kuin My Name Is sanoi, voisin periaatteessa olla kuin animaagi samalla. Kärmessuu olisi myös hauska olla, mutta luulen, että kaikki muut kuin läheiseni pelkäisivät minun olevan joku pimeyden noita...

Parahin terveisin
Se kaikkien rakastama
Kaistapää
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #4 : Marraskuu 07, 2015, 21:15:53 »
Animaagi

Olisi hienoa osata muuttua vaikka karhuksi,  voisi köntystää karkuun jos  jästimaailmassa
tulisi harmia tai muuten vain ihmishahmo masentaisi.  :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2015, 20:46:53 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #5 : Marraskuu 08, 2015, 18:54:56 »
Metamorfimaagi olisi kätevä... Ei tarvitsisi taistella näiden hiusten kanssa, ja jos haluaisi vähäksi aikaa lyhyet hiukset, niiden leikkaus olisi niin lopullista.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Isfet

• Haahuilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Marraskuu 08, 2015, 19:29:20 »
Animaagihan minä tietenkin haluaisin olla. Harkitsin kyllä metamorfimaagiakin, mutta ajattelin sitten, että jos en kelpaa ihmisille tämän näköisenä, niin mitä sitten? Saahan sitä sanoa, että minulla on vaikkapa iso nenä tai että ei pidä silmieni väristä, mutta se on sen ongelma, jota se haittaa, että näytän tältä. En kuitenkaan hylkää ajatusta metamorfimaagiuden haluamisesta, koska olisihan se kuitenkin mukavaa, jos ei tarvitsisi käyttää hiusvärejä halutessaan eri väriset hiukset tai värillisiä (feikki)piilolinssejä halutessaan erilaiset silmät.
Samaa mieltä. Animaagius olisi muutenkin hyödyllistä ( olisi kiva olla kissa, heh). Voisi tehdä kaikkea mielenkiintoista ( lue: kiellettyä ) ja siirtyä sillä tavoin paikasta toiseen ( varsinkin jos olisi joku lintu ^_^ ).

Ajattelen, siis olen.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #7 : Marraskuu 15, 2015, 14:53:49 »
Haluaisin osate tehdä loitsuja. Nostaa esineitä ilmaan siipiirdium lentiusalla ja tehdä kutsuloitsuja, että saisin tavarat lähelleni. Luudalla lentäminen olisi kanssa aika veikeätä.

Poissa huuhuu

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #8 : Marraskuu 19, 2015, 18:19:12 »
Haluaisin kyllä olla ihan ekana animaagi. Ois kyl huippua muuttua tahdonvoimalla eläimeksi.

Seuraavaks olisi kyllä metamorfimaagi. Käärmeskielen taitokin vois olla aika jees.