Kirjoittaja Aihe: NIGHTmare - Painajainen merellä (Salatut elämät-leffa)  (Luettu 1244 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
  • Tupa: Rohkelikko
NIGHTmare - Painajainen merellä (Salatut elämät-leffa)
« : Marraskuu 26, 2012, 19:16:26 »
Koska nyt on paljon uutisissa ja tv:stä näkyy otoksia trailerista aina välillä Salatut elämät elokuvasta NIGHTmare - Painajainen merellä, ajattelin nyt tehdä topiikin tälle leffalle. Mitä mieltä te ensinäkin olette siitä, että Salatut elämistä tehdään nuorisotrilleri? Ensi-iltahan on pian täällä, aiotteko mennä katsomaan elokuvan? (Muistakaa sitten, että Salkkareille on jo oma topiikki tv-sarjoissa!) Mitkä fiilikset elokuvasta? Onko ihan out-juttu tehdä Salatuista elämistä leffa vai onko se tosi cool?

Minusta on aivan mahtavaa, että Salkkareista tehdään leffa! Oon katsonut Salkkareita aina kolmannelta luokalta asti ja aina on tullu naurettua ja juteltua perheen & kavereiden kanssa Salkkareiden suurimmista salaisuuksista ja draamoista. Lisäksi arvostan ihan tajuttoman suuresti Pepin näyttelijää, Sara Säkkistä, joten sen takia olin tosi innoissani, kun kuulin, että hän on leffan päätähti. Ja minä en aio mennä vain ensi-iltaan, ehen, voitin kaksi lippua NIGHTmare- Painajainen merellä elokuvan ennakkonäytökseen, joten suuntaan sinne torstaina, viimeistään lauantaina tulen joko muokkaamaan tämän viestin tai kirjoittamaan tänne arvostelun (yritän olla spoilaamatta sitten).

Niin ja yritin katsoa, onko tällainen aihe tehty jo, mutta ei taida olla, joten estradi on teidän, vuotislaiset, kertokaa mielipiteenne ja odotuksenne elokuvasta.
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa Kira

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
Vs: NIGHTmare - Painajainen merellä (Salatut elämät-leffa)
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2013, 12:12:50 »
Miten voi olla, että kukaan ei ole tähän vielä mitään kommentoinut?
Itse katsoin tämän Salkkari leffan jotain kuukausi tai kaksi sitten. En kyllä leffalta paljoa mitään odottanut, mutta pitihän se katsoa kun sen verran pitkään olen Salattuja Elämiä seurannut. Eipä tämä tosiaan mikään mestariteos ollut, menetteli jotenkuten ja on ihan katsomisen arvoinen jos Salkkareita seuraa. Tuskin kuitenkaan toista kertaa tulee katsottua.

Parasta koko leffassa oli Joonatan ja tämän töppäilyt, ilman sitä leffa olisi ollut entistäkin typerämpi. Varsinkin loppuratkaisu ja vainoajan motiivit olivat aika naurettavat. Ja vielä kun se Sampokin piti tähän mukaan tunkea, inhokkihahmoni nro 1. ja Peppi seuraa hyvänä kakkosena. Ja tämä inhokkipari kun on päähahmoina vielä koko leffassa niin toista kertaa en vaivaudu sitä katsomaan.
Mun mielestä Salkkarit ei leffaksi sovi, toivottavasti näitä ei enenpää tule ainakaan tällä kokoonpanolla.