Kirjoittaja Aihe: Kuka Potter-hahmo olisi saanut kuolla?  (Luettu 10370 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Cobb

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Kuka Potter-hahmo olisi saanut kuolla?
« : Huhtikuu 25, 2011, 09:48:16 »
Niin, että kuka Potterissa henkiin jäänyt olisi teidän mielestänne saanut kuolla?

Itse ajattelin, että Harry tai Ron, koska Harry on päähenkilö ja melkein kaikki hänen läheisensä olivat jo kuolleet.

Ron, veistä käännetään Weasleyn perheen haavassa vielä sen jälkeen, kun Fred kuoli.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pieni, mutta pippurinen!
Vs: Kuka Potter-hahmo olisi saanut kuolla?
« Vastaus #1 : Elokuu 11, 2011, 19:09:46 »
Varmaankin Oljo. Sehän oli ruma, tylsä, epäkohtelias ja tyhmä. Tosin en toivo kenenkään kuolemaa, mutta...
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Megia

• Human Error
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Elokuu 11, 2011, 21:18:04 »
Olen aina ajatellut, että pääkolmikosta jonkun olisi kuulunut kuolla. Jossain ajatusteni perukoilla itää ajatus Ronin kuolemasta, mutta loppupeleissä se olisi ollut liian suuri kuormitus niin hahmoille kuin kirjasarjalle yleensäkin. Noh, olen joka tapauksessa sitä mieltä että Weasleyn perhe otti liian vähän osumaa suhteessa siihen miten paljon porukkaa oikeasti kuoli.

Toinen, varteenotettavampi, vaihtoehto olisi ollut Ginny. Olen niitä ihmisiä, jotka DH:n epilogi sai kiskomaan hiuksia päästä. Se oli vain yksinkertaisesti liikaa. Olisi ollut kohtuullista, että edes joku Harrylle todella läheinen ihminen olisi kuollut lopputaistelussa, mutta ei. Tosin Ginnyn "tappaminen" olisi vienyt aika paljon pois epilogilta: Harry & random vaimo saattamassa kakaroitaan Tylypahkan pikajunaan ei olisi kuulostanut kovin vakuuttavalta. Mutta koska en sitä epilogia tosiaan sydämen pohjastani rakastanut, niin eipä minua olisi haitannut vaikkei sitä olisi ollutkaan.
live hard live your dream.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #3 : Elokuu 12, 2011, 16:51:02 »
Olen aina ajatellut, että pääkolmikosta jonkun olisi kuulunut kuolla. Jossain ajatusteni perukoilla itää ajatus Ronin kuolemasta, mutta loppupeleissä se olisi ollut liian suuri kuormitus niin hahmoille kuin kirjasarjalle yleensäkin. Noh, olen joka tapauksessa sitä mieltä että Weasleyn perhe otti liian vähän osumaa suhteessa siihen miten paljon porukkaa oikeasti kuoli.

En ymmärrä miten joku haluaisi Ronin saavan surmansa, mutta mielipiteensä kullakin. Olisi tietysti ollut mukava juonen käänne että Harry olisi saanut samasta kuolemanoskusta kuin Voldemort. Siinä olisivat voineet henkiin jääneet miettiä pitäisikö iloita vai surra.

Varmaankin Oljo. Sehän oli ruma, tylsä, epäkohtelias ja tyhmä. Tosin en toivo kenenkään kuolemaa, mutta...

En myöskään ymmärrä miten joku vihaa Oljoa vielä kuoleman varjelusten jälkeen. Oli suloista kuunnella kun Oljo kertoi karua tarinaa menneisyydestään.

Poissa suklaapatukka

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2011, 22:52:40 »
Siis en toivo, että kukaan muu olisi kuollut, mutta jos nyt sanoisin...
Mundugus Fletcher, en pitänyt miehestä. Hämärä varastelija jolla ei ollut muuta elämää kuin varastaa toisten tavarat ja myydä eteenpäin.
Hänen olisi pitänyt kuolla Villisilmän puolesta.
Tämä on vaan sitten minun mielipiteeni asiasta. Saa olla eri mieltä. :)

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #5 : Maaliskuu 08, 2012, 10:24:46 »
Toisaalta en toivoisi, että kukaan muu ei olisi kuollut, mutta mielestäni olisi ollut hyvä, jos vaikkapa Oljo olisi kuollut. Olisihan sekin tuntunut jotenin 'luonnolliselta', että Ron olisi kuollut, vaikka hän onkin yksi lempihahmoistani. Se vain olisi omasta mielestäni sopinut tarinan kulkuun, mutta oikeastaan ihan hyvä näin.

Jos Harry olisi kuollut, se olisi omasta mielestäni ollut järjetöntä. Omasta mielestäni on jotenkin luonnollisempaa, että päähenkilö voittaa/jää henkiin, ja vihollinen kuolee. Sehän oli arvattavissa jo viisasten kiven jälkeenkin, että Harry voittaa vielä sen-joka-jääköön-nimeämättä Voldemortin. :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #6 : Huhtikuu 11, 2012, 18:36:58 »
Dolores Pimennon olisi ehdottomasti pitänyt kuolla. Ei vielä Feeniksin killassa, sillä hän oli kaikessa vastenmielisyydessäänkin tärkeä hahmo juonen kannalta (lähetti ankeuttajat Harryn perään Pikku Whingingiin), mutta Kuoleman varjeluksien lopussa olisi ihan hyvin voinut kuukahtaa. Mahdollisimman väkivaltaisesti mielellään, niin inhottava akka hän on. :D Olisi voinut vaikka kirjoittaa omalla verellään "I must not die" niin kauan kunnes hän kuolisi verenhukkaan. Minä kyllä ihan toivoin lukiessani KV:tä ekaa kertaa, että hän kuolisi, mutta ei sitten. *snif*
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Pottermore: SilverElm5143
« Vastaus #7 : Huhtikuu 13, 2012, 08:45:37 »
Rowlinghan aikoi alunperin tappaa Ronin jossain vaiheessa.

Anyway, mielestäni Ginny olisi voinut kupsahtaa. Joskin sen olisi pitänyt tapahtua ennen kutoskirjaa; kuka muka olisi halunnut lukea suruunsa hukkuvasta Harrysta? En minä ainakaan.
Ginnylla ei ollut sarjassa mitään muuta roolia kuin olla Harryn lopullinen tyttöystävä/vaimo.
Sitä paitsi (velho)maailmassa on liikaa Weasleyitä.
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #8 : Huhtikuu 19, 2012, 14:32:33 »
Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että Pimento jos joku olisi ansainnut kuolla. Tuntui niin uskomattomalta, että vielä Voldemortin paluun paljastuttua ja ministerin vaihduttua se eukko sai jäädä työhönsä. Toivottavasti Kingsley antoi hänelle vähintäänkin potkut.
Muuten viimeisessä kirjassa kuoli niin paljon väkeä muutenkin, että en oikein keksi muita. Ehkä Georgen olisi pitänyt kuolla veljensä mukana, liian julmaa jäädä puolikkaana henkiin.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #9 : Elokuu 20, 2012, 11:13:25 »
Mundungus Fletcher! Se on sellainen pikkunilkki varas ja tyhmä. Ja Pimento, koska se on vaan ihan karmee. Ja kolmantena sitten varmaan Dursleyt.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #10 : Syyskuu 25, 2012, 18:28:59 »
Kuulostaa julmalta, mutta Ron tai Hermione. Ainakaan heitä ei olisi saanut parittaa, koska jotenkin... arrrgh! Niin siirappista, ja niin epäsopiva pari! Sitä paitsi olisi ollut jotenkin sopivaa, tai tasapuolista, että pääkolmikosta joku olisi kuollut, kuolihan pahiksistakin suurin osa. Ja jotenkin odotin koko ajan, että Hagrid kuolee. En tiedä miksi, mutta minua ei ainakaan olisi haitannut tämän puolijättiläisen veivin heittäminen. Ehkä Dobby ajoi tavallaan saman asian.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #11 : Lokakuu 05, 2012, 23:50:50 »
Ja jotenkin odotin koko ajan, että Hagrid kuolee. En tiedä miksi, mutta minua ei ainakaan olisi haitannut tämän puolijättiläisen veivin heittäminen.

Itse en varsineisesti odottanut, mutta ei se olisi haitannut. Jo pitäisi joku sanoa sanoisin Hagrid, en suuremmin  koskaan hänestä pitänyt.
Ja pimento ehdottomasti!
"You're never fully dressed
Without a smile!"

LovekivaLunaLove

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Lokakuu 06, 2012, 09:05:01 »
Tämä menee jotenkin hankalaksi. Olen vähän sellainen ihminen, että miellyn erittäin helposti päähenkilöihin, jotenka en haluaisi heistä ketään tapettavan. Myöskin monet sivuhenkilöt ovat jääneet minulla mieliin hyvällä tavalla...oikeastaan tähän sanoisin, että Pimento, mutta hänhän taisi istua Azkabanissa tai vastaavaa..? Tähän asiaan en ole perehtynyt sitten yhtään. Mutta, jos joku sellainen pitäisi valita, kuka oli mukana taistelussa, ottaisin ehdottomasti Parvatin. Minusta hän oli aika turha sivuhahmo ja muutenkin erittäin ärsyttävä. Kuului vain Albuksen kaartiin ja tanssi Harryn kanssa tanssiaisissa. Ei siis mitenkään ihmeellinen hahmo.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #13 : Lokakuu 19, 2012, 20:25:42 »
Ehkäpää......... Luna. Se oli ärsyttävä ja outo
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Paikalla Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #14 : Lokakuu 19, 2012, 20:28:04 »
Ehkäpää......... Luna. Se oli ärsyttävä ja outo

Pakko sanoa, että tuo on kamala syy tapattaa ketään. :D Aika moni maailmassa kuolisi, jos syynä olisi vain ärsyttävyys tai outous.
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Red Fox

• salakäytävien vartija
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Marraskuu 03, 2012, 17:47:33 »
Pimento - aivan karmiva muija! Fredin ja Georgen olisi pitänyt taikoa se pinkkilady sangolliseksi vettä ja kaataa viemäriin.

Muuten en tiedä ketään muuta.
Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
sydämmes urhoollinen on,
on sulla ritarin uskallus
ja olet kumman peloton.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #16 : Marraskuu 04, 2012, 17:18:07 »
Ainoat henkilöt, joita inhoan koko sydämestäni ja jotka mielelläni tapattaisin säälittä, ovat:

Pimento (Kamala lehmä täynnä itseään ja ilman sydäntä)
Rita Luodiko (ylimielinen snobi levittämässä juoruja)
Peter Piskuila/matohäntä (Valehtelija, petturi ja pelkuri. Olisi edes ollut kunnon kuolonsyöjä eikä piiloutunut heti kun Volden valta heikkeni... Ärsyttävintä ja säälittävintä Lilyn ja Jamesin ilmianto ja Siriuksen lavastaminen.)
Mundungus Fletcher (Ällöttävä niljakas ja itsekäs varas ilman empatiakykyä)

Lähes kaikkien muiden hahmojen ajatusmaailman ja motiivit pystyin päässäni kuvittelemaan ja niihin sopeutumaan, mutta näitä en vain osaa sääliä. Inhottavia olentoja kaikki.
Jopa Voldemortin olisin jättänyt mielummin henkiin, vaikka hänen tekonsa olivatkin anteeksiantamattomia ja kuolonsyöjät kuuluvat Azkabaniin. Volden menneisyydestä voi sentään kaivella syitä vallanhimoon ja narsismiin, ja ihmisten tappaminen/sielun palasiksi repiminen tekee kenestä vain psykopaatin.
Näillä ällötyksillä ei minun näkökulmastani katsottuna ole mitään syytä tuollaiseen kamaluuteen...

Just my opinion.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2012, 17:35:40 kirjoittanut kärmessuu »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Roosapoosa

• Hämärä
  • Vuotislainen
  • Kukkuu :)
« Vastaus #17 : Marraskuu 05, 2012, 16:42:53 »
Olen sitä mieltä, että Harryn olisi pitänyt kuolla. En inhonnut Harrya missään vaiheessa, mutta kirja olisi ollut realistisempi jos hän olisi kuollut marttyyrinä ja Ron, Hermione, Ginny tai Neville olisi tappanut Voldemortin Harryn puolesta. Vaikka toisaalta kun kutsumanimi on " poika joka elää " niin se olisi ollut aika sarkastista jos Harry olisi kuollut.
What sorcery is this?!

Poissa sateenkaarinalle

• wallflower
  • Vuotislainen
    • click
  • Pottermore: OwlWormwood21634
« Vastaus #18 : Helmikuu 16, 2013, 13:10:00 »
Dolores Pimento ehdottomasti! Uskon, ettei kukaan pitänyt hänestä ja hän oli muutenkin niin ärsyttävä ja ilkeä.
we accept the love we think we deserve

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #19 : Helmikuu 16, 2013, 15:51:50 »
Voisin surutta ilman omantunnntuskia tappaa Fenrir Harmaaselän, jos hän ei siis kuollut. En ole ihan varma... Muuten kaikki kamalat henkilöt Rowling tappoikin...

Poissa Basiliski

• Vuotislainen
« Vastaus #20 : Helmikuu 25, 2013, 12:24:51 »
Ymm.. Varmaan omasta mielestäni ainakin Sirius ei olisi saanut kuolla, joskus päähäni tulee jos Rowling olisikin tappanut Arthurin, mutta ei se sitten tunnukkaan hyvälle ajatukselle, Kingsley olisi voinut kuolla tai joku tällänen, ei välttis Fred

Oma on mielipide;)

Poissa Diamond

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Kesäkuu 05, 2013, 10:52:26 »
Dolores Pimento olisi ehdottomasti saanut kuolla! Hän oli niin inhottava, laittoi Harryn kirjoittamaan omalla verellään! Minun mielestäni taas olisi ollut liian julmaa laittaa ketään päähenkilöistä kuolemaan, koska sitten he eivät olisi lainkaan voineet iloita Voldemortin kukistumisesta.
Luna Lovekiva -> Diamond

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #22 : Heinäkuu 12, 2013, 22:27:40 »
Olis ollu hyvä jos joku Albuksen kaartista olis kuollu (joku muu kun Fred). Ärsyttävää et jotkut teinit vaa selviää niin helposti paljon taitavampia kuolonsyöjiä vastaan.. Ihan kuka tahansa niistä.
Ja Ginny. Joku Harrylle oikeesti tärkee tyyppi. Ja sitten Harry ja Ginny ei ois päätyny taas yhteen..
Ja sitten jompikumpi, Ron tai Hermione. Mieluummin Ron.
Ja sitten Harmaaselkä, se on senverran ärsyttävä hahmo..
+ Dolores Pimento.

Poissa velhotar

• haaveilija
  • Vuotislainen
  • Kalkaroksen kannoilla ja Kelmien jalanjäljillä
« Vastaus #23 : Heinäkuu 13, 2013, 00:50:53 »
Minä olisin tapattanut jonkun/joitakuita nuorisosta. Tuntuu hullulta ja hivenen epätodennäköiseltä, että lähestulkoon kaikki tärkeässä roolissa olleet aikuiset velhot (esim. Sirius, Lupin, Vauhkomieli, Dumbledore, Kalkaros) heittivät veivinsä, mutta teinit senkun porskuttivat eteenpäin. Mielestäni vaikkapa Neville, Seamus, Dean, Parvati tai Luna olisi joutanut kuolla - tai oikeastaan melkein kuka tahansa teini, mieluummin useampikin. Eipä olisi sinänsä haitannut vaikka joku kultatriostakin olisi kuollut, olisi ollut pikemminkin uskottavaa, että joku heistäkin olisi saanut surmansa. Nythän kävi niin, että emme kokeneet nuorison suhteen oikeastaan muita menetyksiä kuin Fred ja Colin Creevey, Lavender Brownin kohtalosta ei ole varmaa tietoa. Joten enemmän olisin toivonut nuorten kuolemia. Myös joku muu Weasleyn perheestä Fredin lisäksi olisi saanut kuolla jo ihan siksi, että iso perhe sai yllättävän vähän osumia. Mielestäni esimerkiksi Arthur, Charlie tai Percy olisi voinut kuolla. Olisin myös odottanut (ja toivonutkin vähän) useamman Tylypahkan henkilökunnasta kuolevan. Ihan hyvin vaikkapa Verso, Lipetit tai Punurmio olisi voinut heittää henkensä ja mieluummin useampikin opettajakunnasta. Ihmeellistä, että menetimme käytännössä vain molemmat rehtorit; Dumbledoren ja Kalkaroksen (entisiä opettajia ei lasketa).
- Severus, Sirius... After all this time?
- Always <3

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #24 : Heinäkuu 13, 2013, 20:27:27 »
Dolores Pimento Ärsyttävä noita-akka, joka pakottaa rangaistukseski kirjoittaa omalla verellään pergamenttiin. Ja kaikki ne säännöt ja ym. Koko touhuunhan meni hermot!
Rita Luodiko (ylimielinen snobi levittämässä juoruja)

muoks//
Cho Chang En tiedä, miksi. Hänen itkuisuutensa läpi FK'n ärsytti, eikä häneen muutenkaan saanut mitään kunnollista otetta oikein missään vaiheessa.
Harry Potter Hän muistuttaa minua joissain asioissa ehkä vähänkin liikaa. Kuunnelkaa nyt kun minä puhun ja yritän kertoa teille jotain! Kukaan ei kuuntele, kukaan ei ymmärrä, minä minä minäminäminä. Jokseenkin huonosti kirjoitettu päähenkilö.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2015, 19:28:25 kirjoittanut Welhokaniini »
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #25 : Lokakuu 28, 2014, 17:39:33 »
Ainakin Dolores Pimento ja Mundungus Fletcher. Pimento, koska hän on ääliömäinen rupikonna, joka nauttii kivun ja vääryyden aiheuttamisesta ja Mundungus, koska hän on epäluotettava tyyppi, joka käyttää toisia hyväkseen.

Olis ollu hyvä jos joku Albuksen kaartista olis kuollu (joku muu kun Fred). Ärsyttävää et jotkut teinit vaa selviää niin helposti paljon taitavampia kuolonsyöjiä vastaan.. Ihan kuka tahansa niistä.
Ja Ginny. Joku Harrylle oikeesti tärkee tyyppi. Ja sitten Harry ja Ginny ei ois päätyny taas yhteen..
Ja sitten jompikumpi, Ron tai Hermione. Mieluummin Ron.
Ja sitten Harmaaselkä, se on senverran ärsyttävä hahmo..
+ Dolores Pimento.

En tajua miksi jonkun päähenkilöistä ois pitänyt kuolla. Koko sarjan loppu olisi mennyt pilalle.

Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että Pimento jos joku olisi ansainnut kuolla. Tuntui niin uskomattomalta, että vielä Voldemortin paluun paljastuttua ja ministerin vaihduttua se eukko sai jäädä työhönsä. Toivottavasti Kingsley antoi hänelle vähintäänkin potkut.
Muuten viimeisessä kirjassa kuoli niin paljon väkeä muutenkin, että en oikein keksi muita. Ehkä Georgen olisi pitänyt kuolla veljensä mukana, liian julmaa jäädä puolikkaana henkiin.
]

Aika moni oli kai toivonut Georgen kuolemaa. Olen itse miettinyt aika usein samaa, että on kamalaa jäädä henkiin kaksoisveljen kuoltua. Kuin puolet itsestä lähtisi. Mutta eikö olisi aika lälly loppu, jos molemmat kaksosista olisivat kuolleet.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2015, 16:19:43 kirjoittanut Charlotte »
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Toukokuu 14, 2015, 11:42:45 »
Ääh, sanotaanko nyt että joku hyvis-sivuhenkilö. Ehkä joku Charlie Weezly (olipa taas niin hauska vitsi -_-). Tai sitten joku läheisempi. Minusta esim. George olisi saanut kuolla, olisi veljensä luokse päässyt. Tai sitten vaikka joku opettajista, kuten Punurmio, tai sitten vaikka joku McGarmiwa. No tässä nyt oli oma mielipiteeni. Mutta nyt kun oikein tarkasti miettii, nii kyllä tää järjestely kuitenkin on aivan hyvä. Niin, loppujen lopuksi en tapattaisi ketään.
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
« Vastaus #27 : Kesäkuu 20, 2015, 19:29:56 »
En tappaisi ketään, mutta jos joku pitää valita niin George, Pansy ja Dolores. George ei ole missään vaiheessa ollut suosikkihahmojani ja kun Fredkin kuoli. Pansy taas oli lehmien lehmä. Dolores oli sydämetön julmuri. Goylekin ois voinu kuolla Crabben mukana. Pääkolmikosta en ois tappanu ketään mutta jos jonkun niin Ronin. Oishan se ollu outoo jos Harry ois kuollu ja Hermione ois ollu liian älykäs kuolemaan.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Kesäkuu 30, 2015, 16:03:48 »
GINNY!!! ja miljoona huutomerkkiä perään! Mä vihasin Ginnyä alusta saakka ärsyttävä BITCH! Ja koko toi Harry/Ginny kuvio.... oikeesti jotenkin niin epäonnistunut kuvio paikata tää James/Lily kuvio.... ihan niinku sen vois korvata?? :O

Periaatteessa olisin tykännyt et Harry olis kuollu. Siis sillonhan tosta kuviosta ei olis voinu ikinä jatkaa mitenkään...

George: Mä en tiedä mitään v-mäisempää kuvioo kuin tappaa toinen identtisistä kaksosista!!! Eli joko molemmat tai ei kumpikaan!! Sory

Hagrid: Tästä vaan ois voinu tulla aika mielenkiintonen juonenkäänne.

Draco:
(ja ammun samantien itseeni Avada Kedavran) Mut anteeks nyt vaan mä olisin halunnu tosiaan nähdä tän kuvion, kun Draco kuolee miten Harry suhtautuu...

Siinä nyt muutamia esimerkkejä. :)

♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Paikalla Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
« Vastaus #29 : Kesäkuu 30, 2015, 16:28:58 »
GINNY!!! ja miljoona huutomerkkiä perään! Mä vihasin Ginnyä alusta saakka ärsyttävä BITCH!

Millä tavoin Ginny on mielestäsi "bitch"?

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #30 : Kesäkuu 30, 2015, 18:06:17 »
Mielestäni joko Harry, Ron tai Hermione olisi voinut kuolla. Tämä ihan siksi, koska se olisi tuonut vaihtelua siihen yleiseen asiaan, etteivät päähenkilöt kuole. Itse en ainakaan ole törmännyt kuin pariin tällaiseen tapaukseen. Myös joku muu Weasley olisi voinut kuolla. Sanoisin melkeinpä, että George, koska Fredkin kuoli. Kaksosia ei vain voi olla yhtä.
Ginnyn en olisi halunnut kuolevan, jos Harry jää eloon, koska - vaikka paritus olikin minusta ennalta arvattava - minusta on parempi, että Harryn puoliso on sitten tulevaisuudessa joku tuttu hahmo, eikä mikään randomi. Cho ja Harry lisäksi sopivat huonommin yhteen kuin Ginny ja Harry. En kyllä tajua, miksi Ginny on "bitch". Minusta hän on ihan normaali hahmo, vaikka Rowling tekikin hänestä ehkä liian suositun miespuolisten oppilaiden keskuudessa, mikä taas teki Harry/Ginny-parituksesta kliseisen.
Vaikka kuolleiden hahmojen joukossa oli niitäkin, joiden kuolemia en osannut odottaa, olisi heitä voinut olla enemmänkin. Siinä mielessä vaikkapa mainittu Hagrid olisi ollut ihan hyvä valinta jo senkin vuoksi, koska häntä on vaikea satuttaa taioilla jättiläisen veren vuoksi.
Dolores Pimento olisi taas voinut kuolla siksi, koska oli niin inhottava hahmo, vaikka en usein tällä perusteella valitsekaan, mille hahmoille jakelen kuolemantuomioita.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
« Vastaus #31 : Heinäkuu 02, 2015, 14:10:34 »
muoks//
Sit ku nyt luki näit muitten viestejä, niin todellaki (höm, höm) (Professori, ministerin korkein alivaltiosihteeri) Dolores Pimento, koska se on niin sydämetön tosiaan, ja se nauttii tuottaa muille tuskaa.
 Jotku sano, et Georgen ois pitäny kuolla Fredin kanssa (kunnioittaen muistoasi <3), mutta kyllähän pikku Georgen piti jäädä jatkamaan Weezlyjen Welhowitsejä <3;
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2015, 15:15:53 kirjoittanut Lumisieppari »
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #32 : Heinäkuu 02, 2015, 17:13:26 »
GINNY!!! ja miljoona huutomerkkiä perään! Mä vihasin Ginnyä alusta saakka ärsyttävä BITCH!

No mulla on mun mielipiteet. Oon Ginnyä inhonnu alusta asti ja mun mielestä sen asenne on kokoajan niin bitch :)

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
« Vastaus #33 : Heinäkuu 02, 2015, 17:33:56 »
Mielestäni Peter Piskuilan olisi ehdottomasti saanut kuolla. Lukiessani nyt Azkabanin vankia meinasin ruveta itkemään kiukusta kun Piskuilan/Kutka pääsi pakoon D:<

Peterhän kuoli KV:ssä Malfoyn kartanossa, kun Harry muistutti hänen olevan velkaa Harrylle, jolloin hän irroitti otteensa, jolloin hänen oma hopeakätensä kuristi hänet.
Terve kaikille!

Paikalla Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
« Vastaus #34 : Heinäkuu 03, 2015, 10:22:42 »

No mulla on mun mielipiteet. Oon Ginnyä inhonnu alusta asti ja mun mielestä sen asenne on kokoajan niin bitch :)

Ja tämä on keskustelufoorumi, jolloin yleensä PERUSTELLAAN mielipiteet. Eli toistan kysymykseni; miksi ja millä tavoin Ginny on mielestäsi bitch? Ja hyvä perustelu ei siis ole "tää on mun mielipide", se ei ole perustelua nähnytkään.

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
« Vastaus #35 : Heinäkuu 15, 2015, 15:14:52 »
Mielestäni Peter Piskuilan olisi ehdottomasti saanut kuolla. Lukiessani nyt Azkabanin vankia meinasin ruveta itkemään kiukusta kun Piskuilan/Kutka pääsi pakoon D:<

Peterhän kuoli KV:ssä Malfoyn kartanossa, kun Harry muistutti hänen olevan velkaa Harrylle, jolloin hän irroitti otteensa, jolloin hänen oma hopeakätensä kuristi hänet.

Hupsista, niinhän se olikin *punastunut*
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Rose

• Vuotislainen
  • Potterhead päästä varpaisiin
« Vastaus #36 : Heinäkuu 15, 2015, 21:43:10 »
Mietitäänpäs...

Ginny olisi mielestäni saanut kuolla. En kestä Harry/Ginny-paritusta, epilogi olisi ollut paljon parempi jos Harrylla olisi joku toinen vaimo ja lapsien nimet olisivat olleet mielenkiintoisemmat. Fredin olisi voinut jättää henkiin, mutta Fredin sijasta Ginny olisi kuollut.

Luna. Pidän kyllä Lunasta, hän on yksi lempihahmoistani, mutta jotenkin vaan tuntuu että hän olisi voinut kuolla. En tiedä miksi haluan niin ihanan hahmon kuolevan...

Siinä pari hahmoa joitten olisin halunnut kuolevan.
-Rose

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Heinäkuu 16, 2015, 11:26:52 »

Ja tämä on keskustelufoorumi, jolloin yleensä PERUSTELLAAN mielipiteet. Eli toistan kysymykseni; miksi ja millä tavoin Ginny on mielestäsi bitch? Ja hyvä perustelu ei siis ole "tää on mun mielipide", se ei ole perustelua nähnytkään.

Sori mut ite oon saanu käsityksen et Ginny on sellanen tyrkky ja muutenkin ärsyttävä hahmo.. Inhonnut sitä alusta saakka, halusin että se kuolee ja mun mielestä se on Bitch... se on asenteeltaan niin ämmä...

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Heinäkuu 16, 2015, 20:39:32 »

Sori mut ite oon saanu käsityksen et Ginny on sellanen tyrkky ja muutenkin ärsyttävä hahmo.. Inhonnut sitä alusta saakka, halusin että se kuolee ja mun mielestä se on Bitch... se on asenteeltaan niin ämmä...

Muistatko kohtaa, jossa Ginny olisi ollut bitch. Onko hän vastannut johonkin kysymykseen jotenkin bitchmäisesti, tai onko hän käyttäytynyt sillä tavalla? Asenteeltaan ämmä... en ole ainakaan huomannut Ginnyn asenteessa mitään, osaatko selittää sen tarkemmin? "Se on kaikissa kohdissa bitch", ei ole kovin uskottavaa. Miksi olet saanut sellaisen käsityksen? Myönnetäköön, Ginny on aika laimea ja läpinäkyvä hahmo niin kirjoissa kuin elokuvissakin, mistä syytän Row-tätiä ja Bonnieta.
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Heinäkuu 16, 2015, 22:44:29 »

Muistatko kohtaa, jossa Ginny olisi ollut bitch. Onko hän vastannut johonkin kysymykseen jotenkin bitchmäisesti, tai onko hän käyttäytynyt sillä tavalla? Asenteeltaan ämmä... en ole ainakaan huomannut Ginnyn asenteessa mitään, osaatko selittää sen tarkemmin? "Se on kaikissa kohdissa bitch", ei ole kovin uskottavaa. Miksi olet saanut sellaisen käsityksen? Myönnetäköön, Ginny on aika laimea ja läpinäkyvä hahmo niin kirjoissa kuin elokuvissakin, mistä syytän Row-tätiä ja Bonnieta.

Joo tylsä, mut jotenkin se oli alussa sellanen "apua Harry Potter tykkään siitä, ja pelkään et se tuntee samoin" lapsi, mut sit jotenkin matkan varrella siitä kasvo mun mielestä vähän tyrkky. Esim siinä kun ne Harryn kanssa pussaa, *huoh* siis jotenkin niin kuiva kohtaus muutenkin, ei mitään tunnelatausta mihinkään suuntaan, ja sit se kuitenkin just tosiaan tyrkyttää itteensä Harrylle ainakin just Cho episodin jälkeen ja mun mielestä käyttää Harrya vähän häikäilemättömästi hyväkseen.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #40 : Heinäkuu 16, 2015, 22:56:37 »

Joo tylsä, mut jotenkin se oli alussa sellanen "apua Harry Potter tykkään siitä, ja pelkään et se tuntee samoin" lapsi, mut sit jotenkin matkan varrella siitä kasvo mun mielestä vähän tyrkky. Esim siinä kun ne Harryn kanssa pussaa, *huoh* siis jotenkin niin kuiva kohtaus muutenkin, ei mitään tunnelatausta mihinkään suuntaan, ja sit se kuitenkin just tosiaan tyrkyttää itteensä Harrylle ainakin just Cho episodin jälkeen ja mun mielestä käyttää Harrya vähän häikäilemättömästi hyväkseen.

Minäkin haluaisin vastauksen My Name Isin kysymykseen, eli voisitko antaa meille jonkun esimerkkikohdan kirjasta, jossa Ginny on mielestäsi "bitch"? Tuo ylläoleva viestisi ei oikein vastannut kysymykseen.

Mutta kommentoidakseni siihen kuitenkin, itse näin tuossa Cho-tilanteessa Ginnyn käyttäytyvän kyllä paljon paremmin kuin Harry. Ginnyhän seurusteli Puoliverisessä Prinssissä vielä Seamusin(?) kanssa ja Harry oli se, joka haikaili Ginnyn perään, ja salaa toivoi että tämä ja Seamus eroavat. Ginny antoi Harryn olla, koska luuli ettei Harry vastannut hänen tunteisiinsa, mikä on minun mielestäni vain järkevää. Miten Ginny oli mielestäsi tyrkky? En ole itse oikein osannut hirveän tarkkaan selittää miksi en pidä ko. hahmosta, niin olisi kiva nähdä ja kuulla esimerkkejä sinulta, niin voin verrata voisiko niissä olla myös syy siihen miksi itse en hahmosta pidä.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Heinäkuu 16, 2015, 23:19:20 »

Minäkin haluaisin vastauksen My Name Isin kysymykseen, eli voisitko antaa meille jonkun esimerkkikohdan kirjasta, jossa Ginny on mielestäsi "bitch"? Tuo ylläoleva viestisi ei oikein vastannut kysymykseen.

Mutta kommentoidakseni siihen kuitenkin, itse näin tuossa Cho-tilanteessa Ginnyn käyttäytyvän kyllä paljon paremmin kuin Harry. Ginnyhän seurusteli Puoliverisessä Prinssissä vielä Seamusin(?) kanssa ja Harry oli se, joka haikaili Ginnyn perään, ja salaa toivoi että tämä ja Seamus eroavat. Ginny antoi Harryn olla, koska luuli ettei Harry vastannut hänen tunteisiinsa, mikä on minun mielestäni vain järkevää. Miten Ginny oli mielestäsi tyrkky? En ole itse oikein osannut hirveän tarkkaan selittää miksi en pidä ko. hahmosta, niin olisi kiva nähdä ja kuulla esimerkkejä sinulta, niin voin verrata voisiko niissä olla myös syy siihen miksi itse en hahmosta pidä.

No yleensäkin mähän olen vihannut Ginnya alusta asti! Mun mielestä se ei ole milläänlailla oleellinen hahmo, vaikka Ronin sisko onkin.. öh, mistä tiedämme onko Hermionella sisaruksia, ei pahemmin ole tullut ilmi. (saatika muiden hahmojen sisarukset muuta kuin Padma ja Parvati, koska ne oli kaksoset) siis Harryn aikakaudelta. Ei ainakaan montaa sisarusta ole ollut valokeilassa muuta kuin Ginny. Omasta mielestäni Ginny on huono kopio Lilystä. Se on vähän samanlainen pätiä kuin Lily. Ulkonäöllisesti (joo mun mielikuvissa Lilyllä on violetinpunaiset hiukset, mut...) joo hiusten väri... GINNY, LILY (kuulostaa epäilyttävän samanlaisilta) ja kun Harry  nyt on kopio (luonnollisesti) isästään ni hmm... kas kun Row ei parittanut Lilya Harrylle (OH. I FORGOT) Lily kuoli ;D. Mut jotenkin siis naurettavan huono kopio yrittää tehdä uusi James/Lily Harrysta ja Ginnysta yhdessä (öh.. olisin ennemmin Torankin parittanut Harrylle kuin Ginnyn ;D). Mut julma tosiasia on se et JOS Draco olisi ollut tyttö eli joku Dracoliina (xD) ni ihan varmasti Harry ja Dracoliina olisivat menneet yhteen, vaikka ne oli niin napit vastakkain. Koska vastakohdat täydentää toisiaan. Muutenkin kun kokoajan jaksettiin vohkuta Harryn ja Dracon vastakohtia.. :)
Ginny, ärsyttävä hahmo, ärsyttävät mielipiteet, luonnottoman huono kopio Lilystä, koko H/G luonnottoman huono kopio täydellisestä J/L.stä (vaikka Severus/Lily onkin ykkönen. ;D).

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #42 : Heinäkuu 16, 2015, 23:27:05 »
Minä kaipaan edelleen niitä kirjaesimerkkejä.

Minusta Ginny ja Lily eivät ole samanlaisia muuten, kuin ehkä ulkonäöllisesti (tosin samaa hiustenväriäkään ei voi oikein pitää todisteena siitä että he olivat samannäköisiä). Ginny ei ole hirveän tärkeilevä tai innostunut koulusta kuten Lily. Ginny ei ole sääntöihin kangistunut, vaan on enemmän kuten Fred ja George. Ginny myöskin tappelee vastaan ärsytettäessä ja ilmeisesti erittäin hyvällä lepakonräkäherjalla. Lilystä sain sellaisen kuvan, että hän ei hyväksy tappelua ja sääntöjen rikkomista millään tavalla.

Harry ja Draco taas... itsekin tykkään parittaa keskenään hahmoja, jotka aluksi vihaavat toisiaan, mutta tiedostan, ettei se oikeasti olisi ikinä kyllä mitenkään toimivaa. Tuo "vastakohdat täydentävät toisiaan" on minusta vähän kulunut ilmaus. Eikö enemmin sellaiset ihmiset päädy yhteen joilla on samoja kiinnostuksen kohteita? En minä ainakaan osaa kuvitella kiinnostuvani jostakusta, jota vihaan koko sydämestäni ja joka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Ainoa asia mikä Harrya ja Dracoa yhdistää on huispaus ja sekin taitaa Dracon osalta olla enemmän sitä, että hänen isänsä on pojalle toitottanut kuinka tärkeää ja hienoa on päästä koulun huispausjoukkueeseen, etenkin sen jälkeen kun Harry pääsi mukaan ja Draco halusi päihittää Harryn keinolla millä hyvänsä, missä tahansa lajissa tai aineessa hyvänsä.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #43 : Heinäkuu 17, 2015, 07:33:59 »
Minä kaipaan edelleen niitä kirjaesimerkkejä.

Minusta Ginny ja Lily eivät ole samanlaisia muuten, kuin ehkä ulkonäöllisesti (tosin samaa hiustenväriäkään ei voi oikein pitää todisteena siitä että he olivat samannäköisiä). Ginny ei ole hirveän tärkeilevä tai innostunut koulusta kuten Lily. Ginny ei ole sääntöihin kangistunut, vaan on enemmän kuten Fred ja George. Ginny myöskin tappelee vastaan ärsytettäessä ja ilmeisesti erittäin hyvällä lepakonräkäherjalla.

Nii nääkin on ihan mielipide asioita miten ihmiset näkee hahmon. Mun mielestä Lily ja Ginny on LIIAN samanlaisia. Olen kyl saanut sellasen käsityksen et Ginny on vähän tärkeilevä siitä koulusta ja on olevinaan niin paljon parempi esim Ronia. Ja mä en kauheesti nähnyt itse Ginnya missään "pahan teossa".

Lilystä sain sellaisen kuvan, että hän ei hyväksy tappelua ja sääntöjen rikkomista millään tavalla.

Öh... johtuisko EHKÄ siitä et Kelmit oli kokoajan Severuksen kimpussa, joka oli Lilyn hyvä (paras) ystävä? Eiköhän Harry olisi pistänyt luihuiset (tai muut) hieman kovemmalle, jos ne kiusaajat olis tehnyt saman esim Hermionelle. Et vähän toisaalta erikoista vedota tollaseen asiaan. Ja tästä päästään juurikin siihen et mä tykkäsin Jamesin hahmosta, mut tasan ymmärrän et miks Severus näki Harryssa niin paljon Jamesia (en usko et pelkkä ulkonäkö) koska olihan se jätkä ihan niinkuin James. Siis ei välittäny säännöistä, rikko niitä aina tarpeen tullen jne jne. Lily kun se nyt liikku paljon Severuksen kanssa ni tosiaan öh, ehkä senkin takia alko vihaa NIIN paljon Kelmejä... ja nimenomaan erityisesti juuri Jamesia, mut nii siis tästäkin on monta eri näkökulmaa miksi Lily lopulta kiinnostui Jamesista, sitäkään Row-täti ei itse ole kunnolla kertonut, nii et siitä on MONIA MONIA fanien kehittämiä näkökulmia (joista ite uskon ehkä eniten siihen et James jotenkin huumas Lilyn jollain lemmenjuomalla tms.)

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #44 : Heinäkuu 17, 2015, 12:46:56 »
Lainaus käyttäjältä: Zenzibar
Lilystä sain sellaisen kuvan, että hän ei hyväksy tappelua ja sääntöjen rikkomista millään tavalla.
Lainaus käyttäjältä: Pipe
Öh... johtuisko EHKÄ siitä et Kelmit oli kokoajan Severuksen kimpussa, joka oli Lilyn hyvä (paras) ystävä? Eiköhän Harry olisi pistänyt luihuiset (tai muut) hieman kovemmalle, jos ne kiusaajat olis tehnyt saman esim Hermionelle. Et vähän toisaalta erikoista vedota tollaseen asiaan. Ja tästä päästään juurikin siihen et mä tykkäsin Jamesin hahmosta, mut tasan ymmärrän et miks Severus näki Harryssa niin paljon Jamesia (en usko et pelkkä ulkonäkö) koska olihan se jätkä ihan niinkuin James. Siis ei välittäny säännöistä, rikko niitä aina tarpeen tullen jne jne. Lily kun se nyt liikku paljon Severuksen kanssa ni tosiaan öh, ehkä senkin takia alko vihaa NIIN paljon Kelmejä... ja nimenomaan erityisesti juuri Jamesia, mut nii siis tästäkin on monta eri näkökulmaa miksi Lily lopulta kiinnostui Jamesista, sitäkään Row-täti ei itse ole kunnolla kertonut, nii et siitä on MONIA MONIA fanien kehittämiä näkökulmia (joista ite uskon ehkä eniten siihen et James jotenkin huumas Lilyn jollain lemmenjuomalla tms.)

Minusta Harry olisi hyökännyt luihuisten kimppuun, niin kuin aina jos Draco (tai joku muu, mutta pää asiassa Draco) tulee hyökkäämään Hermionen kimppuun. Eli aika outo esimerkki. Ja varmaan muistat, että James paransi tapansa seiskalla ja niin ne päätyi yhteen. Mutta minusta Lily ei hyväksy sääntöjen rikkomista, toisin kuin Ginny ja Harry.

Poissa Tyynysota

• Vuotislainen
  • ~ Elämä ei oo kuoleman arvonen ~
« Vastaus #45 : Heinäkuu 23, 2015, 19:18:56 »
Mun mielestä ainakin Pimento ois voinu kuolla. Siis sehän oli aina sellanen ilkee, hauskuudenpilaaja tantta. Mun mielestä ois ollu parasta vaam et Pimento olis poistunu kokonaan Potterista esim. siinä kentauritaistelussa.
Slytherinhouse ->Tyynysota

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Heinäkuu 23, 2015, 21:40:31 »

Minusta Harry olisi hyökännyt luihuisten kimppuun, niin kuin aina jos Draco (tai joku muu, mutta pää asiassa Draco) tulee hyökkäämään Hermionen kimppuun. Eli aika outo esimerkki. Ja varmaan muistat, että James paransi tapansa seiskalla ja niin ne päätyi yhteen. Mutta minusta Lily ei hyväksy sääntöjen rikkomista, toisin kuin Ginny ja Harry.

No vau.. ihan yks erottava piirre oli? Muuten ne on ihan samanlaisia (tosin Ginny vaan tuhat kertaa ärsyttävämpi ja tyrkympi). Nääkin on mielipide asioita miten ihmiset ne näkee. Mun mielestä Ginny on ollu jäätävä bitch ja oikeen tyrkkyjen tyrkky, eikä sopinu Harrylle ollenkaan ja olen edelleen sitä mieltä et Row paritti ne kaksi vain siitä syystä ettei H/G -fanit käy sen päälle ;D.

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #47 : Heinäkuu 25, 2015, 16:46:34 »

No vau.. ihan yks erottava piirre oli? Muuten ne on ihan samanlaisia (tosin Ginny vaan tuhat kertaa ärsyttävämpi ja tyrkympi). Nääkin on mielipide asioita miten ihmiset ne näkee. Mun mielestä Ginny on ollu jäätävä bitch ja oikeen tyrkkyjen tyrkky, eikä sopinu Harrylle ollenkaan ja olen edelleen sitä mieltä et Row paritti ne kaksi vain siitä syystä ettei H/G -fanit käy sen päälle ;D.

Mun mielestä Jilyn ja Hinnyn samankaltaisuus on kiva ja ihana juttu :) Mutta sehän on ihan mielipideasia.

Mutta se oikea asia jota varten aloin kommentoimaan: kirjailijat eivät kirjoita kirjoja fanien mielipiteiden perusteella. Row on huippukirjailija ja hän pystyy luomaan hienoja kirjoja ja yllätyksellisen juonen täysin itsekin. Kirjailijat kirjoittavat mitä haluavat ja luottavat siihen, että ihmiset pitävät. Jos eivät, ei voi mitään.

Ja suosittelisin tutustumaan Pottereihin tarkemmin. Ihan selvästi on mainittu, että Lily alkoi kiinnostumaan Jamesista, kun James paransi käytöstään. Alkoi siis käyttäytyä kypsemmin ja vastuullisemmin. Lemmenjuomateoria...no, mielipiteensä kullakin (vaikka mun korviin tuo kuulustaa aivan naurettavalta).
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Isfet

• Haahuilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Lokakuu 29, 2015, 13:25:57 »
Lainaus
Mutta se oikea asia jota varten aloin kommentoimaan: kirjailijat eivät kirjoita kirjoja fanien mielipiteiden perusteella. Row on huippukirjailija ja hän pystyy luomaan hienoja kirjoja ja yllätyksellisen juonen täysin itsekin. Kirjailijat kirjoittavat mitä haluavat ja luottavat siihen, että ihmiset pitävät. Jos eivät, ei voi mitään.

Näinhän se on, mutta voihan sitä aina kuvitella, sekä ajatella mitä itse olisi mahdollisesti tehnyt toisin. Itse ainakin suunnittelen kuolemia (kuulostipa kamalalta) kirjan juonen kannalta merkittäviksi, enkä tapa ketään siksi että tämä on ärsyttävä/kamala. Ihanuus ei myöskään vaikuta. Sori.

Olisi ehkä ollut hyvä että joku "golden triosta" olisi kuollut. Se olisi ollut realistista (?). En näe myöskään Georgen selviytymisessä mitään vikaa. Se on, hmm, kiehtovaa.
Ajattelen, siis olen.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #49 : Marraskuu 07, 2015, 21:12:31 »
Dolores Pimento Ärsyttävä noita-akka, joka pakottaa rangaistukseski kirjoittaa omalla verellään pergamenttiin. Ja kaikki ne säännöt ja ym. Koko touhuunhan meni hermot!

Samaa mieltä.
Taitaisi itsellä mennä hermot Pimentoon viidessä sekunnissa.  :D
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa LovegoodTonks

• Princess Merida
  • Vuotislainen
  • Love fucks you up, like an evil angel
« Vastaus #50 : Heinäkuu 21, 2016, 18:16:34 »
Olisin varmaan halunnut että pimento kuolee. Eikös se joutunut Azkabaniin? Eli se varmaan sitten kuoli, ei sitä voi tietää. Ja Lavender Brown... En tykkää lainkaan.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?