Kirjoittaja Aihe: Serkut vol. 2  (Luettu 486 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
Serkut vol. 2
« : Helmikuu 19, 2011, 16:19:49 »
Edellisen topicin paisuttua viidentoista sivun mittaiseksi, jatketaan keskustelua täällä. Alla alkuperäisen topicin ensimmäinen viesti, jossa ohjeita mitä niistä serkuista voisi vaikka kertoa :)

Onko teillä paljon serkkuja ja kuinka läheisiä olette?

Tämä ei ole gallup (ei saa olla!). Joten, olkaa kilttejä ja todellakin kertokaa serkkujenne ikien ja asuinpaikkojen lisäksi myös muuta suhteestanne heihin, jotain nerokasta serkkuuden sisimmästä olemuksesta tms. ~Agrippa

Edellisen topicin löytää täältä.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Serkut vol. 2
« Vastaus #1 : Helmikuu 24, 2011, 02:05:37 »
Mun koko suku on ihan suolesta. Isän puolen sukuun yhteydet katkes vanhempien avioeron myötä yli kymmenen vuotta sitten, äidin veljellä ei oo lapsia ja äidin siskoon yhteydet on myös vähän katkolla erinäisten asioiden vuoksi, joita mulle ei oo koskaan katsottu hyväksi selittää sen tarkemmin.

Serkkuja mulla on 12 kappaletta. 6 poikaa ja 6 tyttöä. Kersana isän puolen serkkuihin pidettiin vielä ihan suhteellisen tiiviisti yhteyttä, kun joka kesä kokoonnuttiin kaikki herättäjäjuhlille (isän suku on pohjanmaalta, körttiläisiä -.-), mutta nyt viimeisestä tapaamisesta on tosiaan sen kymmenisen vuotta vähintään. Äidin siskon lapsia näin itseasiassa vasta vuosi sitten isomummoni hautajaisissa, mutta ollaan kaikki jo aikuisia ja niin vieraantuneita toisistamme, että se oli lähinnä vaan kiusallista kaikkien mielestä.

Nuorempana olin kauhean katkera oman sukuni typeryydestä, etenkin kun parhaan kaverini molemmat vanhemmat tulevat suurperheistä ja kaverillani taitaa olla lähemmäs 100 serkkua, joista osaan he jopa pitävät ihan säännöllistä yhteyttä. Viettävät joulua porukalla yms. Nykyään oon kuitenkin alkanu olla ihan sinut asian suhteen. Entä sitten, jos sukulaisten kanssa ei hengailekaan niin paljoa? Mulla on kavereita, joiden kanssa oon muutenkin mieluummin :)
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Jarppa

• Pokemon Trainer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2011, 11:34:21 »
Minulla oli muutamiin sekkuihin hyvät välit nuorempana mutta nekin on katkennut aikoja sitten kahta serkkuani en ole nähnyt kuin vauvana viimeksi koska he nykyisin asuvat sveitsissä. eli en oikein ole sukulaisiin ollut muutenkaan enää yhteyksissä joskus voin muutaman sanan vaihtaa heidän kansaa esim facessa muuten en ole tekemisissä heidän kanssaan. Kyllä se joskus harmittaa mutta ei sentään paljoa
She's just another lost soul, about to be mine again

Figure

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Maaliskuu 09, 2011, 18:07:43 »
Minullakin vähän sama kuin Jarpalla. Joskus nuorempana oli ihan läheisetkin välit joidenkin serkkujeni kanssa, ja nähtiin usein. Nykyään näen todella harvoin. Serkkuja on muutenkin paljon (olettaen, että yli 60 on paljon..), enkä ole nähnyt nuorimpia serkkujani välttämättä ollenkaan.

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #4 : Maaliskuu 17, 2011, 17:07:27 »
Omalla kohdallani en ole serkkujeni määrästä ollenkaan varma [niinkuin en juuri mistään muustakaan meidän suvussamme...] mutta läheisin on minusta vuosi-pari nuorempi yksilö, ja tulemme todella hyvin toimeen. Viestittelemme usein kännyköillä toisillemme, joskus jopa päivittäin. Yleensä nauramme suurimman osan ajastamme ja pidämme vain sanalla sanoen hauskaa~!

Serkkuja ja pikkuserkkuja minulla on varmasti enemmänkin, mutten vain tiedä heidän olemassaolostaan mitään. x)
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.