Kirjoittaja Aihe: Glee  (Luettu 12136 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
Glee
« : Marraskuu 01, 2010, 07:35:44 »
Niin! tämä yksinkertaisesti mahtava musapainoitteinen uusi tv ohjelma, onko kokemusta! :)
Ekaksi kateltiin vaan että "joo, taas tommonen ihkupihkusarja.. lol varmaan ala kattomaan" Mie ihte aloin katsomaan ekaa jaksoa -ihan läpällä, ja tajusin että jestas, tämähän on hyvä!

Glee on tehty vuonna 2009, jos nyt oikein muistan, laittakaas mut oikeille teille jos oon ihan hakosissa :3
Will Schuester, näyttelijänä Matthew Morrison, ( gleen vetäjä ) näyttää etäisesti tutulta, kai se on jossain ollut.. Komeahan se ainakin on. Gr. B'D
Hah :3
mutta tästä saa muutakin kuin vain silmänruokaa. Se musiikki, joka hivelee korvia, ja näyttelijäsuoritukset ovat ihan. köh. Ok.

Seurustelua, Draamaa, Naurua, Musiikkia, Jännitystä, -se on hot, se on mahtava, musikaalinen.
Se on
GLEE

Mutta onkos ystävät saaneet tästä mitään irti?
/kyllä, siis toteutus on ok, mutta hahmot ja juoni on syvältä sukkalaatikosta. Juoni yksinkertaisuudessaan on vain sitä että "coolit vs nörtit".. Jokainen hahmo on vedetty äärimmilleen, jota osasinkin jo odottaa kun nyt on katsonut joitain vanhoja musaohjelmia( FAME! :D ), olisihan se kiva ku näitä olisi lisää vanhempien riesana.

Aloin gleetä töllöttämään vain ja ainoastaan koska siinä oli MUSIIKKIA, ja jossa olisi joku sarja mitä seurata. No, katsahdin sitten ekan jakson ja ajattelin että eihän tästä mitään tule, hirveännäköistä sontaa jossa ei ole mitään järkeä (eikä tässä olenkaan) mutta jäin koukkuun. Jokin siinä viehättää...

~Don't stop believing!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2010, 16:05:36 kirjoittanut Surumielinen »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: GLEE!
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2010, 15:50:39 »
Minä aloin ihan mielenkiinnosta seuraamaan sarjaa, ja tähän asti vaikuttaa ihan hyvältä. Idea, että kerrotaan niistä koulumaailman epäsuosituista, on ainakin vähän erilainen kuin kaikki kiiltokuvaihmisten sarjat (O.C, Gossip Girl...), tosin nykyään nörttiteema on aika suosittu (Rillit huurussa, se facebook-leffa...).

Hahmot vaikuttavat ihan hyviltä, vaikka joissain minua ottaa päähän se omituisuuden ja tiettyjen piirteiden liioittelu, esimerkiksi se uraohjaaja Emma. Tykkää tässä vaiheessa eniten Kurtista ja Finnistä (hyvin taipuu nimi ;) ja Will on ihan ok. Ärsyttäviä tässä vaiheessa juuri ehkä Emma, molemmat valmentajat (tosin siinä Suessa on myös jotain mikä saa pitämäänkin, en tiedä mitä) ja se Willin vaimo.

Aion jatkaa sarjan katsomista, tykkään niistä musakohtauksista, se etenkin erottaa sarjan massasta.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #2 : Marraskuu 05, 2010, 20:23:03 »
Olen pitänyt enemmän kuin ennakkomainosten perusteella olisi luullut. Juoni on minusta melko pönttö ja epäuskottava, mutta musiikkiesityksistä olen pitänyt. Selvästikään tuossa ei ole pyritty olemaan aivan uskottavia, kun hahmot ovat niin yli vedettyjä (varsinkin juuri Emma ja se cheeleader-valmentaja), mutten sitten tiedä mitä pitäisikö minun vain kikattaa vai oikeasti tsempata hahmojen mukana heidän ongelmissaan. Toistaiseksi en kauheasti välitä.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
« Vastaus #3 : Marraskuu 06, 2010, 15:27:18 »
Joskus aiemmin tänä vuonna törmäilin netissä jatkuvasti Glee-sarjaan liittyviin ylistyksiin. En kuitenkaan sen kummemmin tutustunut aiheeseen, joten kun ensimmäinen jakso näytettiin Suomessa, minulla ei ollut oikestaan minkäänlaista käsitystä siitä, että mitä olisi tulossa. Jonkin verran odotuksia oli, ja Glee ylitti ne täysin. Kolmannen jakson jälkeen totesin, että tätä on saatava lisää ja äkkiä. Sitten kävikin niin, että viikossa katsoin koko ensimmäisen tuotantokauden läpi, sekä kakkoskaudesta ilmestyneet viisi jaksoa, eli olen nyt jenkkilän tahdissa mukana. Ehkä minun pitäisi nyt hankkia sitä elämääni takaisin? :D Yritän laittaa juonipaljastukset spoilerin taakse piiloon, ja muuten vältellä niiden kertomista. :)

Olen aivan rakastunut Gleen liioittelevaan tyyliin, jossa kaikki vedetään välillä aivan överiksi. Luulen, että sarjaa katsoessaan on vain totuttava siihen ajatukseen, ettei Glee ole erityisen vakavastiotettava sarja, vaan sen käänteille ja hahmoille saa nauraa ja että niin on tarkoituskin. En tiedä, itseäni juonen epäuskottavuus ei ole missään vaiheessa erityisemmin häirinnyt, ja hyvä niin. Minulle Glee on puhdasta viihdettä, joka piristää aina kun sitä katsoo. Musiikkikohtaukset ovat hienoja, ja näyttelykin on hyvää. Plussaa Gleelle ropisee siitä, että esitettäväksi valitut kappaleet ovat monipuolisia ja eri musiikkityyleistä napattuja. Yhdelle artistille omistettuja jaksoja on kuitenkin alkanut olla vähän turhan paljon, joten toivon että sarjan tekijät eivät tekisi niitä vähään aikaan lisää.

Vaikka sarja onkin mielestäni mainio, hahmovalikoimassa on runsaasti ärsyttäviä hahmoja. Erityisesti minua ärsyttää Finn. Niin tyypillinen sporttipoika, jonka ajatus tuntuu kulkevan rataa urheilu-tissit-urheilu. Myös Rachel on aika rasittava: tytön jatkuvaa ylisuorittamista on uuvuttavaa katsoa, ja minusta Rachel on liian itsekeskeinen loukkaantuessaan muiden saadessa sooloja. Rachelin näyttelijä on kuitenkin loistava laulaja, kuunnelkaa vaikka Don't Rain on My Parade hänen esittämänään! Sitä kuunnellessa kaikki pahat ajatukset Rachelista katosivat täysin, ja kyseessä on vielä yksi hienoimmista musiikkinumeroista Gleessä. :D Rachelin drama queen-asenteesta saa sentään revittyä aika ajoin hyvät naurut. Myös Willin vaimo, Terri, saa ketutuskäyrän nousemaan pelkällä mukanaolollaan - asiaa pahentaa vielä koko vauva-asiasta valehtelu. New Directionsiin liittyvät cheerleaderit ovat myös vähän niin ja näin, useimmiten en vain välitä heistä.

Ehdoton suosikkihahmoni on Cheeriosin valmentaja Sue, joka voisi toisella toteutuksella olla kamala hahmo, mutta nainenhan on mahtava kaikkine letkautuksineen ja asenteineen! :D Pidän myös Emmasta, on sarjan sympaattisin hahmo (ja jessus niitä suuria silmiä!). Kuorolaisista pidän eniten Kurtista, jolle varattu tarina on hyvä ja liikuttavakin. Will on myös mukava hahmo, tosin kakkoskaudella jätkä alkaa jo hieman käydä hermoilleni. Kaiken kaikkiaan olen iloinen, ettei Gleessä keskitytä vain teinien suhdeongelmiin, vaan sarjan aikuiset on otettu myös huomioon. Jotenkin kaikki teiniongelmat eivät kauheasti kiinnosta, joten luojan kiitos sarjassa on muutakin sisältöä.

Jokunen sekalainen spoileri ekasta kaudesta, älä lue jos et tahdo tietää sarjan tapahtumista!
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Ja muutama sana kakkoskaudesta, siis siitä mitä tähän mennessä on nähty:

Tokalla kaudella Gleen näyttelijäkaartiin tulee muuten mielenkiintoinen lisäys, nimittäin Darren Criss, joka näytteli Harrya A Very Potter Musicalissa sekä A Very Potter Sequelissa. :) It's Harry freakin' Potter! Saa nähdä millaisessa roolissa Criss nähdään Gleessä. Jännää!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2010, 15:55:55 kirjoittanut Raitasukka »

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Glee
« Vastaus #4 : Marraskuu 14, 2010, 17:47:45 »
Olin odottanut tästä sarjasta jotain eeppisen hienoa, hillitöntä, överiä ja loistavaa musikaaliviihdettä, mutta petyin aika rankasti. En ole edes jaksanut katsoa yhtä jaksoa kokonaan loppuun. Musiikkia oli paljon vähemmän kuin odotin, vaikuttaa aika tavanomaiselta jenkkilukioon sijoittuvalta sarjalta. Näyttelijät ovat aika pökkelöitä, etenkin se kuoron ohjaaja, josta en pidä ollenkaan. Muovinen nättipoika, pyh.

En myöskään ollenkaan ymmärrä, mihin sarja pyrkii - nörttien ja/tai epäsuosittujen ivaamiseen vai heidän nostamiseensa jalustalle? Minusta sarjan "huumori" ei edes ole mitenkään hauskaa. En koe hauskaksi sitä, että jotakin ihmisryhmää dissataan niin avoimesti. Se voisi olla hauskaa, jos se tehtäisiin tyylillä, mutta kun nyt ei edes saa selvää, ovatko ilkeät heitot tarkoitettu vitsiksi vai sanotaanko ne tosissaan. Voisin kuvitella, että britit repisivät siitä paljon parempaa huumoria.

Enivei, ei kolahtanut. En tykkää näyttelijöistä enkä hahmoista yhtään, musiikkia ei ole tarpeeksi ja koko ohjelma on jotenkin kokonaisuudessaan sekava ja kummallinen sillisalaatti.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Marraskuu 14, 2010, 20:01:29 »
Seurannut olen tätä sarjaa nimenomaan subilta ehkä kaksi jaksoa (netistä kyllä enemmänkin) ja into lopahti. Odotin sarjalta enemmän eikä minuun muutenkaan vetoa mauttomat hauskuutukset joilla yritetään tehdä sarjasta komediallinen. Sarjassa on minuun uppoavaa kyseisen kuoron tarina - jäsenien syrjiminen ja yleinen halveksuminen (ainakin alussa). Tämä oli tuolloin yhtä plussaa koska juuri kuorokerrontajuttu vetosi minuun. Sanotaanko - komedia buu ja draama juu.

Yleisestyi kun aloin keskittymään myös muihin kohtauksiin kuin kuoromusiikkeihin ja näihin, huomasin että en oikeastaan pidä koko sarjasta. Näyttelijät kyllä osaavat hommansa ja sekin on yhtä plussaa. En kutienkaan enään jaksa sarjaa seurata mutta ensimmäiset jaksot olivat minullekin ihan mieleen. ^^

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2011, 17:46:32 »
Oooh, täällä on tämmöinenkin topic!(:
Minä vain rakastan gleetä! Siinä on kaikkea mitä hyvään sarjaan tarvitaan (mm. ovelia juonenkäänteitä, juonittelija, söpöjä poikia ja hyvää musiikkia).
Ihan alusta en sarjaa seurannut, kun päätin olla koukuttumatta taas uuteen amerikkalaiseen sarjaan, mutta yhtenä tylsänä lauantaina käänsin subille ja jäin koukkuun.
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa unrealistic

• ängsty
  • Vuotislainen
  • korkokenkäpoika
  • Pottermore: HazelRook33
« Vastaus #7 : Helmikuu 24, 2011, 19:04:28 »
Glee = ehkä paras tv-sarja mitä olen koskaan katsonut! Mitään varsinaista kuvaa itse ohjelmasta ei ollut, mutta silti jo ennen kun se Suomessa alkoi olin pistänyt sen tykkäyksiin Facebookissa (tai silloin siis fanittanut.)

Ja täytyy myöntää, että jo ensimmäinen jakso pisti koukuttaan niin pahasti, että menin ja ostin koko ensimmäisen kauden sen pohjalta. Enkä pettynyt sitten yhtään, loistava sijoitus oli (: Ehkä itsekin koulun ruokaketjun pohjalla olleena pystyn samaistumaan Gleenuoriin. Ja koska musikaalit on lähellä sydäntä, niin sarja kipusi vaivatta suosikiksi.

Nyt seuraan sarjaa sitten ämericän tahtiin, kun ensimmäinen kausi tuli tsekattua heti, eikä katsottuna kiltisi muiden mukana kotomaassa. Vaikuttavaa roolityötä tekee Chris Colfer (Kurt). Siis ne taidot näytellä noin nuorena! Ihan mieletöntä katsoa, miten Chris saa esitettyä itsevarmaa esittävää Kurtia, joka kuitenkin on sisältänsä niin sekaisin ja raukka ettei voi verrata toisiin. Hieno hahmo. Puhumattakaan Chrisin uniikista ja aivan upeasta äänestä, johon tykästyin lievän alkushokin jälkeen. Kaunista on. Chris on muutenkin tullut todella läheiseksi julkimoksi tässä Gleen myötä, mitä hänen liikkeitään on voinut median kautta tutkia. Nuori mies ja puolustaa koukukiusattuja ja näin. Voin myöntää alkaneeni itkeä, kun hän voitti Golden Globen ja omisti sen syrjityille jotka eivät voi olla omia itseään. Se vain osui.

Glee on kyllä hieno sarja, hauska ja ottaa osassa jaksoistaan hyvin esille niitä nykynuorten kamppailemia asioita. Miinuksena ainoastaan sanoisin sen, että sarjan n. 1/4 osa jaksoista on täysin turhaa markkinointikamaa parille artistille. Ne olisi voitu jättää pois.
Particularly good finder.

Poissa Magnum

• Frozen Windows
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Maaliskuu 19, 2011, 13:24:47 »
Ihanaa, Glee topic <3 Aloitin katsomaan Gleetä subilta ja katsoin ehkä Suomen tahdissa kaikki muut paitsi ekan kauden 5 viimeistä jaksoa, lainasin loput kaverilta ja viimeistään silloin koukutuin pahasti. Pidin kyllä sarjasta ennen, mutta jostain syystä jäin koukkuun kunnolla vasta ekan kauden lopulla. Glee on niin over-the-top, että sitä on vain pakko rakastaa. Lempi hahmoni tällä hetkellä ehdottomasti Chris Colferin Kurt ja toiselta kaudelta Darren Crissin näyttelemä Blaine.
Tosissaan sarjan toinen kausi on mielestäni paljon parempi kuin ensimmäinen. Keskiviikkona katsoin kakkos kauden jakson 16 ja melkeen putosin tuolilta. Suosittelen kyllä lämpimästi katsomaan jenkkilän tahtiin. Vaikka niillä onkin niitä typeriä taukoja, esim. juuri nyt jakso 17 tulee vasta neljän viikon päästä en jaksa odottaa.
Major spoilereita seuraavassa, ei kannata lukea jos ei ole jenkkilän kanssa samoissa.

More glee for me, please.
"Heaven's not a place that you go when you die
It's that moment in life when you actually feel alive"

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #9 : Maaliskuu 19, 2011, 18:38:27 »
Minäkin olen jotenkin selittämättömästi koukussa Kurtiin ja Blaineen enkä ole edes nähnyt 2. kautta. Etsin jopa sen kohtauksen YouTubesta. Vähän nolottaa, että olen myös katsellut eilen illalla netissä, kun Chris ja Darren joutuvat kerta kerran jälkeen selittämään juttua toimittajille. Hauskaa ja söpöä, vaikka tuntuu ettei minun pitäisi enää sortua ihkuttamiseen, mutten taida olla ainoa aikuinen joka reagoi samalla tavalla. MTV Musicilla oli ollut aivan hervoton "Musical Recap" koko jaksosta. "It was worth it!"

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #10 : Maaliskuu 19, 2011, 20:39:47 »
Katsotteko muuten gleetä Amerikan vai Suomen tahtiin ?

Minä katsoin ensimmäisen tuotantokauden Suomen tahtiin, mutta nyt olen koko tosen tuotantokauden viikossa katsonut, eli periaatteessa olen nyt seurannut Amerikan tahtiin. (:

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #11 : Maaliskuu 20, 2011, 11:50:57 »
Katsotteko muuten gleetä Amerikan vai Suomen tahtiin ?

Minä katsoin ensimmäisen tuotantokauden Suomen tahtiin, mutta nyt olen koko tosen tuotantokauden viikossa katsonut, eli periaatteessa olen nyt seurannut Amerikan tahtiin. (:

~nya

mä en kato kumpaakaan, ostin nyt ykköskauden ja kohta se on postilaatikossa ;)
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #12 : Maaliskuu 21, 2011, 20:19:25 »
Suomen tahdissa olen katsonut. Olen vain spoilannut itseni todella perusteellisesti kakkoskauden suhteen. Sitä on melko yleisesti pidetty epätasaisempana kuin ykköstä, vaikka minusta ykköskausikin on melko epätasainen (mikä ei yleensä estä katsomasta jaksoja ainakin osittain moneen kertaan). Koukuttava, muttei oikeasti mikään mestariteos. Olin vähällä antaa periksi heti alussa, kun Will ja Rachel jättivät ryhmän ja palasivat takaisin vuoronperään ja kaikki hahmot olivat todella liioiteltuja ja älyttömiä. Kai ne ovat edelleenkin sitä ja kun kuuntelee hyypiöitä, jotka ovat vastuussa käsikirjoituksesta, tuntuu että meidän on melko pitkälle kiittäminen näyttelijöitä siitä, että sarja on katsomiskelpoinen. Ja musiikkinumerot ovat hyvin usein viihdyttäviä. Toivon vain, ettei minun tarvitse enää koskaan kuulla the Thong Songia. :)

Poissa Magnum

• Frozen Windows
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Maaliskuu 27, 2011, 23:02:52 »
Valeriana, se MTV:n "Musical recap" oli aivan paras! Olen katsonut sitä recapiä ja sitä kohtausta yhä uudestaan ja uudestaan. Olen jo katsonut Original Song jakson kolme kertaa. Kannattaisi tosiaan vaan katsoa ne kakkos kauden jaksot. Ostin myös juuri tuon ykkös kauden CDON.comista ja olen nyt jaksossa Hell-O. Jotenkin sarja oli paljon tylsempi ykköskaudella, en jaksa Willin rakkauselämää, jotenkin se on niin säälittävää. Ja ehkä kakkoskausi on muutenkin enemmän minun mieleeni koska Kurt esiintyy siinä paljon enemmän. Jotenkin tuntuu nyt kun katsoo ekaa kautta uudestaan, että Kurt jäi taka-alalle, nooh ehkä olen vähän biased, koska Chris Colfer ja Darren Criss ovat niin ihania. Joskus nolottaa ihkuttaa tälläista teinisarjaa, mutta minkäs teet, olen aivan koukussa.
"Heaven's not a place that you go when you die
It's that moment in life when you actually feel alive"

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #14 : Huhtikuu 04, 2011, 01:53:28 »
Kun täällä on kerran muitakin Blainen ystäviä, ajattelin laittaa pienen linkin, jonka tekijän mielestä Darren Crissillä olisi ilmeisesti parantamisen varaa tanssitaidossa. Hänen käsiään ja jalkojaan voi ohjailla erikseen. Katsokaa ihmeessä kauemmin kuin yksi säkeistö, koska hauskuus...lisääntyy. Ei spoilaa itse sarjaa mitenkään muuten, paitsi että linkissä esiintyvän hahmon pää kuuluu hahmolle, joka esiintyy vasta kakkoskaudella. En tiedä miksi, mutta jotenkin se, että sivu on ruotsinkielinen teki siitä minulle hauskemman.

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #15 : Huhtikuu 23, 2011, 10:56:53 »
Ostin jokin aika sitten ykköskauden CDON.comista ja on sitä tullut aika paljon katsottua :)
Lempihahmojani ovat Kurt ja Emma. Terristä en oikein pidä... Ärsyttävä tyyppi. Sarja on hauska ja koukuttava. Osittain musiikin takia rupesin sitä katsomaan ^^
Biisit ovat hyviä, mutta joskus esiintymisissä olisi parantamisen varaa.
Joka tapauksessa Glee on paras! <3

Tietääkö kukaan milloin kakkoskausi tulee Suomessa?
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #16 : Huhtikuu 23, 2011, 12:19:42 »
Ostin jokin aika sitten ykköskauden CDON.comista ja on sitä tullut aika paljon katsottua :)
Lempihahmojani ovat Kurt ja Emma. Terristä en oikein pidä... Ärsyttävä tyyppi. Sarja on hauska ja koukuttava. Osittain musiikin takia rupesin sitä katsomaan ^^
Biisit ovat hyviä, mutta joskus esiintymisissä olisi parantamisen varaa.
Joka tapauksessa Glee on paras! <3

Tietääkö kukaan milloin kakkoskausi tulee Suomessa?

eii mitään hajua i_i
mutta toivotaan että syksyllä :)
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #17 : Huhtikuu 23, 2011, 17:07:56 »
En ainakaan löytänyt Subin sivuilta tietoa, mutta syksy lienee hyvä veikkaus. Ykköskausi alkoi lokakuussa, joten ehkä se on jotenkin katsottu kanavalla hyväksi kohdaksi aloittaa.

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
  • ♂ + ♂ = ♥ ♀ + ♀ = ♥ ♀ + ♂ = ♥
« Vastaus #18 : Toukokuu 24, 2011, 16:07:04 »
Glee... en aluksi tykännyt. Sitten jäin koukkuun. Huoh. Luen jopa ficcejä. I got it bad.

Draamaa, huumoria, musiikkia, draamaa, naurua, ystävyyttä ja draamaa. Sanoinko jo että draamaa löytyy?

Suurin kiitos kuuluu varmaankin Chris Colferille. Ihan oikeasti, se jätkä on uskomaton. Ja Kurtin hahmo, of course...:D Ja tätä nykyä (koska katson ameriikan mantereen tahdissa, huomenna kakkostuottarin vika jakso D; ) ehdoton syy on KLAINE. Ja sen supermegafoxyawesomehottius. Ymmärrä jos ymmärrät. Tai Googleta. Spoiler alert sen varalta kuitenkin.

Parasta musiikkinuomeroa en osaa päättää. Tai suosikki laulajaa. Ei vain kykene!

Yksi sana riittänee sarjalle; EPIC.

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #19 : Toukokuu 24, 2011, 17:01:34 »
ehhehehee. kirjottelen vähän kakkoskauden biiseistä, että jos joku ei tykkää niin joo... n_n

Glee on jännä sarja. Niitä mainoksia tuli silloin marraskuussa, kun sarja alkoi, miljoonia ja jostain taisi tulle julistekin. Ajattelin että hei c'mon eikö voitaisi jo hankkia jotain oikeasti hyvää ohjelmaa ?! Mutta onneksi katsoin ensimmäisen jakson :3
Nojoo, juoni osaa olla kökkö ja hahmot yliampuvia. Jos tarkoitus on kuvata lukioelämää (lol onko läppä kun Finnin näyttelijä on 29 lol lol lol), niin ei se ainakaan täällä Suomessa kauhean lähelle osu, mutten sitten tiedä noista jenkkien touhuista... Mutta siis niin. Paras puoli ehkä on se, että useat biisit on sarjassa parempia kuin ne oikeasti ovat. Hyvänä esimerkkinä Born This Way kakkoskaudelta. Se on n. tuhat kertaa parempi kuin alkuperäinen. Mulla on aika ristiriitainen suhtautuminen SINGiin. Hmmm.
Hahmot vaihtelee todella ärsyttävästä uuuh rakastettavaan. Toisessa ääripäässä on Rachel, en tiedä mistä tulee sellainen himo heittää sitä melonilla päähän. Mun sydämen on vienyt Kurt, se on niin tuitui kiva hahmo ja ÄÄÄÄH. Anteeksi kun mun sisäinen fanityttöni yrittää herätä :D Ja kun hyvistä hahmoista puhutaan, täytyy tietty mainita Brittany S. Pierce, joka on ehkä täydellisin hahmo koko sarjassa. Rakastan sen välikommentteja ja tykkään paljon kun kakkoskaudella näkyy häntä paljoonnnn.
Niille jotka ei tiedä vielä, niin kakkoskautta saa suomennettuna jostain. En tiedä mistä, kun 18vee isoveljeni osti sen jostain. Mutta niin, kuitenkin, ajatus on kai tärkein :D
oho. tulipas kökkö viesti.
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #20 : Toukokuu 24, 2011, 17:10:28 »
nyt se on sitten varmistettu:
gleen season 2 jatkuu syksyllä: 29.5! :D
odotappas..
"Hei Affu,

Kiitos palautteestasi koskien Glee-sarjaa. Gleen 2. tuotantokausi nähdään Subilla syksyllä uudella ohjelmapaikalla maanantaisin klo 20.00. Uudet jaksot starttaavat 29.8. Sitä ennen ensimmäinen kausi nähdään uusintana sunnuntaisin ja maanantaisin klo 20.00 12.6. alkaen.

Mukavaa kesän alkua.
Ystävällisin terveisin,
*etu ja sukunimi*

tiedottaja / PR & Publicity
ulkomaiset ohjelmat, international programming
SUB
Ilmalantori 2, FI - 00240 Helsinki
www.sub.fi"
:)
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Chiinatzu

• Kaikki on Hassun Jäniksen syytä!
  • Vuotislainen
  • Kelmeilijä
« Vastaus #21 : Toukokuu 25, 2011, 14:43:10 »
JEE! 2. kausi näytetään!!! Oon fiilistelly sitä jo aivan liikaa youtubessa :D
En oo nähny muutamaa ekaa jaksoo, mutta en pysty kattoo uusintaa, kun oon just reissussa.
No ihan sama, tärkeintä on että Glee jatkuu!
Arthur: Merlin is a wonder, but the wonder is that he's such an idiot. There's no way he's a sorcerer.

MERLIN ( bromance! )

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #22 : Toukokuu 25, 2011, 23:54:03 »
Kiitos vaivannäöstä, Affu. Uusintakierroskin on ihan kiva, koska minulta jäi siitä alkupuolelta joku jakso kokonaan välistä silloin kun en vielä ollut alkanut tallettaa Gleetä. Tosin ne alkupuolen jaksot kyllä koettelivat hieman kärsivällisyyttä juonen osalta. Joskus kuulee ainakin ulkomaisissa lähteissä puhuttavan ekoista 13 jaksoista kuin ne olisivat olleet joku mestariteos. On totta, että huumori on muuttunut sen jälkeen pliisummaksi, juoni saippuaoopperammaksi ja sarja yrittää välillä olla opettavainen. Juonessa oli kuitenkin alussa vielä vähemmän tolkkua ja Rachel ja Will (joita näyttelevät näyttelijät ovat minusta aika hyviä ja laulavat kauniisti, joten syytän käsikirjoitusta) olivat ärsyttäviä tavalla, joka ei ollut hauska. Esimerkiksi Kurt voi diivailla aika urakalla ("Minun vartaloni on niin kuin suklaakohohas: jos sitä ei lämmitellä kunnolla, se ei kohoa") ja Santana ja Brittany käyttäytyä tosi häijysti , mutta se on yleensä todella hauskaa.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #23 : Toukokuu 26, 2011, 16:53:32 »
Lainaus käyttäjältä: Kurt
All the single ladies, all the single ladies, all the single ladie, now put your hands up!
jee :D
Vaikka oon deeveedeeltä gleet kattonut, ykköskauden siis, niin onhan se ihan erilaista katsoa telkkarista o_o
Skäbädäm.
Ananas.

Poissa Darnilea

• Karmiva Carmen
  • Vuotislainen
    • Tarnanen Photography
  • Pottermore: CrimsonPixie174
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #24 : Heinäkuu 10, 2011, 23:14:55 »
Ah, Glee! Aivan loistava sarja omasta mielestäni. Ensin ihmettelin kovasti sitä hehkutusta mitä siitä oli liikkeellä kun ensimmäinen tuotantokausi alkoi Suomessa. Aloinkin seuraamaan sarjaa helmikuussa sen jälkeen kun olin aikani ihmetellyt ja lukenut amerikkalaisten tuttujeni kirjoituksia sarjasta. Jäin koukkuun heti pilotin katsottuani, ja eipä siinä kestänyt kuin muutama hassu päivä kun ensimmäinen kausi oli kokonaan katsottu ja toisen kauden jaksoja sai alkaa odotella innolla. Seuraan itse sarjaa siis Yhdysvaltojen tahtiin. Kolmas kausi alkaa syyskuussa, ja en millään malttaisi odottaa!

Sarjassa esitettävät musiikkinumerot on aivan loistavia! Tykkään Gleen versioista jopa enemmän kun alkuperäisen esittäjän kappaleesta suurimmaksi osaksi, haha :)

Omia suosikkihahmojani ovat Kurt, Blaine, Finn ja Santana. Brittanysta tykkään myös kovasti. Todella hyviä heittoja kyseisellä blondilla!
"Until you have the courage to lose sight of the shore, you will not know the terror of being forever lost at sea."