Kirjoittaja Aihe: Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?  (Luettu 20675 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa magico

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: JinxFrog184
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?
« Vastaus #50 : Syyskuu 17, 2010, 19:30:51 »
No ensinnäkin lähtisin juoksemaan ympärilinnaa ja kävisin luultavasti heti ensimmäisenä suuressa salissa ja tyrmissä. Sitten kiertäisin kaikki luokat läpi. Kävisin myös huispauskentällä ja kiertäisin pihalla ja sitten kävisin Hagridin luona ja olisin ihan innoissani ja vaan juoksisin. Lisäksi kävisin Dumledoren toimistossa ja näin.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa ludarz

• Mahdoton idea.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Syyskuu 18, 2010, 19:07:37 »

Olisin innoissani. Juoksisin ja pomppisin, kyselisin, että olenko tylypahkassa, onko tämä totta. Odottaisin sauvan saamista ja.. huispausta!! Sekoaisin!!!!

Mutta niin on minulla muutakin asiaa. Jos ei jaksa uskoa, että joskus pääsee tylypahkaan, niin ainakin yhdellä tavalla me kaikki voisimme "päästä" sinne. Nimittäin unessa. Se olisi ihanaa, nyt vain toivomaan, että ensi yönä koen tuon hetki sitten kuvailemani tunteen!! :)))) Mutta toisaalta, tulee kauhea olo sitten, kun herää... hyi. Ihan inhottaa ajatellakin. :((((( Siihen loistava ideani taisi mätkähtää. plääh...
- Missä me oikeastaan ollaan?
- Jaa, ajattelin kysyä sinulta samaa, Dumbledore sanoi ja katseli ympärilleen Missä me sinun mielestäsi olemme?
-Tämä näyttää", Harry sanoi hitaasti King's Crossin asemalta.

Welmasein

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Syyskuu 19, 2010, 15:50:32 »
Olisin haltioissani. Jos Tylypahka tosiaankin olisi olemassa, olisin yksinkertaisesti ihan shokissa ja sanaton. Ehkä myös hysteerinen. Tylypahkaa rupeilen kohta lähentelemään eräässä omassa tekstissä jossa olen itsekin mukana näi btw, silloin saattaisin osata kertoa enemmän. Jos nyt pääsisin samantien Tylypahkaan, juoksisin varmaan ensimmäisenä Hagridin mökille. Sen jälkeen juoksisin - tai lentäisin - Huispauskentälle. Tämään jälkeen siirtyisin Linnaan sisälle ja matkustaisin ensin katsomaan Rohkelikon ja Luihuisen oleskeluhuoneet. Tulee-menee huoneessa olisi mielenkiintoista käydä. Siinä välissä kun tulisi nälkä, menisin Suureen Saliin ja jälkiruoaksi menisin tunnelin kautta Hunajaherttuaan kellarin kautta Tylyahoon. Viettäisin ikimuistoisen päivän... :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2010, 18:19:11 kirjoittanut Welmasein »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Syyskuu 19, 2010, 16:18:44 »
Olisin ihan hiiren hiljaa enkä katsoisi ketään silmiin, olisi niin paljon ajatustyötä.

henryboy

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Lokakuu 05, 2010, 21:13:19 »
Jaa-a.. no varmasti olisin niiiiiin innoissani!! En malttaisi varmaan pysyä paikoillani, vaan haluaisin oppia taikoja, tutkia tylypahkaa, otella kaksintaistelukerhossa... Ja kaiken huippu olisi, jos kaikki opettajat olisivat samoja:) paitsi professori Kalkaros. Minua inhottaa että hän tappoi Dumbledoren. Noh, kuitenkin, En malttaisi odottaa, että täytän 17, jotta voisin käydä kesälomilla noitumassa ärsyttäviä jästikoulukavereitani >:D. Muuttaisin heitä hillereiksi, varsinkin yhden tietyn, roikottaisin jaloista...... Mutta se olisi UPEAA. Unelmieni täyttymys.

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Lokakuu 07, 2010, 20:31:31 »
En varmaankaan saisi sanaa suustani vähään aikaan kurkussani olevan palan takia. Itkisin mahdottomasti. Itkun laannuttua lähtisin varmaankin onnesta täristen, mutta varovaisesti kävelemään kohti Dumbledoren kansliaa.
Astuttuani huoneeseen varmaan katselisin ympärilleni suu lattialle asti auki loksahtanaana. Nähdessäni lajitteluhatun kipittäisin sen luo. Tarkistaisin, ettei kukaan näe, ja laittaisin sen päähäni. Aika varmasti se ilmoittaisi minun kuuluvan Luihuisten tupaan. Laskisin sen takaisin paikalleen ja rientäisin katsomaan feenikslintua.
Kummastelisin kaikkia Dumbledoren ihmeellisiä tavaroita siihen asti, kunnes mies itse ilmaantuisi paikalle. Pöllämystyneenä sopertaisin, etten tiennyt miten pääsin tänne. Hetken juteltuani hänen kanssaan lähtisin seikkailemaan Suurta Salia kohti.
Matkalla, jos hyvinkin onnekas olisin, törmäisin pariin opettjaan. Yksi heistä, joihin haluaisin törmätä on McGarmiwa. En tiedä miksi, mutta jotenkin pidän hänestä. Hänet tavattuani lähtisin kohti salia, mutta poikkeaisin matkalla Kalkaroksen luona. Mikäli hän ei olisi huoneessaan katselisin ympärilläni olevia olioita ja asioita lumoutuneena. En voisi vastustaa istumista hänen tuoliinsa. Varmaan pyörtyisin, jos Kalkaros tulisi huoneeseen ja alkaisi kysellä, mitä teen siellä. Änkyttäisin jotain erittäin sekavaa ja saisin varmmankin vastineeksi Inhoavan Katseen.
Kun sieltä vihdoin pääsisin tallustaisin onnellisesti hyräillen Suureen Saliin. Kun näkisin katon, leijuvat kynttilät, sekä oppilaat keskustelemassa pöytien ääressä, vajoaisin polvilleni ja peittäisin suuni käsilläni. Astelisin kohti Luihuisten pöytää sydän jyskyttäen ja pää pyörällä. Luihuiset loisivat minuun kummallisia katseita, kun kävelisin ja etsisin paikkaa itselleni. Ja ette arvaakkaan mitä tekisin, kun näkisin Dracon! Sydämeni varmaan pysähtyisi ja lentäisin nenälleni maahan. (Luihuiset mitä ilmeisimmin nauraisivat minulle vedet silmissä)Nousisin vapisevin jaloin seisomaan. Kompuroisin hysteerisesti nauraen Dracon luo, tyrkkäisin Pansyn syrjään, ja istuisin hänen viereensä. Katsoisin häntä suurin silmin ja kuolaa suusta valuen. Malfoy katsoisi minua inhoten. Kietoisin kädet hänen kaulansa ympäri ja halaisin hänet lyttyyn. Sen jälkeen suukottaisin häntä ainakin sata kertaa Pansyn katsoessa vierestä. (Voitte arvata muiden Luihuisten reaktion) Voi Draco parkaa.. Sitoisin hänet tiuksti köydellä, ottaisin mukaani ja lähtisin kohti Luihuisten oleskelutiloja. Pomppisin siellä ympäriinsä ja juoksisin poikien makuuhuoneeseen. Penkoisin kaikkien, paitsi Dracon tavarat. Seuraavaksi juoksisin tyttöjen makuuhuoneeseen ja tekisin saman. Ai miksen penkoisi Dracon tavaroita? Koska jätän parhaimman viimeiseksi! Elikkä menisin takaisin poikien makuuhuoneeseen, penkoisin Malfoyn tavarat huolellisesti läpi, ja laittaisin ne takaisin paikoilleen.
Seuraavaksi raahaisin häntä ympäri linnaa kummituksia etsien. Koska haluaisin tietysti tervehtiä Nickiä, Myrttiä, Riesua ja miksen muitakin kummituksia! Nostaisin Malfoyn syliini, ettei hänen tarvitsisi kävellä. Hyppelisin ulko-ovelle sanoen "hei" kaikille, jota sattuisivat tulemaan vastaan. Ovella muistaisin kuitenkin, että oli pari muutakin vielä, joita haluisin käydä katsomassa.
Juoksisin Lihavan leidin luo, ja kun pääsisin sisään rohkelikkojen oleskelutiloihin, juoksisin suoraan Fredin ja Georgen luo. Tervehtisin heitä suupielet korvissa ja rutistaisin Dracoa niin kovaa, että hän vinkaisisi.Vietettyäni tarpeeksi aikaa heidän kanssaan, juoksisin kohti Korpinkynsien tiloja tervehtimään Lunaa. Kertoisin Lunalle, että pidän hänestä. Katsoisin ikkunasta, kuinka ulkona aurinko laskisi. Veisin Malfoyn nukkumaan, ja lähtisin kohti Hagridin mökkiä. Joisin siellä pari kupia teetä, ja pyytäisin Hagridia viemään minut ratsastamaan hevoskotkalla. Ja tottakia haluaisin myös oppia kaikenlaista taikuutta, käydä Kalkaroksen tunneilla ja pelata huispausta Dracon, joka tuossa vaiheessa varmaankin kammoaisi minua, kanssa. // Kamalan pitkän tarinani loppu! :D

Candygirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Lokakuu 17, 2010, 18:16:46 »
Ajatella jos tipahtaisi tylypahkan sisäpihalle... Ensimmäiseksi olisin varmaan että mitäköhän ihmettä, ja epäilisin mielenterveyttäni. Seuraavaksi kiljuisin ja hyppisin iloisena pitkin pihaa. Kolmanneksi juoksentelisin tyrmissä ja tutkisin liemien luokan ainekset, ja päättäisin löytää tarvehuoneen!

Oljo

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Lokakuu 18, 2010, 20:30:01 »
Se olisi varmasti aivan mahtava tunne! Olisin varmaan aseentella, että onkos tämä nyt unta, voisiko joku nipistää minua käsivarrestani! Mutta, tutkiskelisin paikkoja olisin aivan onneni kukkuloilla.

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Lokakuu 22, 2010, 16:34:22 »
Oihhhjjj!! Mä varmaan olisin suu auki hetken enä sais sanaa suustani. Alkaisin kiljumaan ja itkemään (onnesta) ihan hysteerisesti ja pomppisin joka puolelle. Sitä ei voi sanoin kuvailla:)

Menisin varmaan ekana Rohkelikon oleskeluhuoneeseen ja istuisin siihen sohvalle Ronaldin kainaloon *ihastunut*. Ja sit kävisin liemitunneilla kattomassa Severusta (jos se siis olis elossa) ja sekottelisin vaa kaikkii liemii:) Ja sit mä yrittäisin löytää Hermionen ja osallistuisin S.Y.L.K.Y: hyn. Sitte menisin Dumbledoren luo ja tervehtisin sitä ja kattoisin sitä silmät suurena O_o. Ja viimeiseks menisin lentämään luudalla huispausareenalle Fredin ja Georgen kanssa:) Nää mä tekisin ainaski, mutta jos tää oikeesti tapahtuis ni mä en uskios mun silmiäni jne.

MY DREAM <3

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #59 : Marraskuu 23, 2010, 18:55:14 »
Mietitääs...
Ensinnäkin nipistäisin itseäni, ja mietin vahvasti voiko tämä olla oikeasti totta! Päädyn tulokseen jossa olen oikeasti Tylypahkan pihalla. Alkuhämmennykseni jälkeen juoksisin äkkiä sisälle, ensimmäiseen luutakomeroon, nappaisin luudan ja menisin lentämään. Seuraavaksi juoksisin, näin aikaa säästääkseni tutkimiseen, tyrmiin katsomaan sevvien luokkahuonetta ja huonetta. Näiden jälkeen tutkisin jokaisen tuvan käpi, ja päättäisin löytää tarvehuoneen!
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa kattimäli

• Keudalainen :)))))
  • Vuotislainen
  • oot_huono :DDDD
« Vastaus #60 : Joulukuu 13, 2010, 10:40:35 »
Jos mä nyt saisin tietää olevani noita ja pääsisin tylypahkaa, juoksisin suoraa rohkelikkotorniin ettimään Harry Potterin ja halaisin sitä oikeen kunnolla! Sit toisin sille tuliaisiks fazersuklaata ja kysyisin mitä se siitä tykkää ja sanoisin sille kuinka ihanaa on puhuu brittienglantii... xDxD
Mind the cap between track and the platform

Goldilocks

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Joulukuu 13, 2010, 22:31:31 »
Jos oletetaan, että heräisin tylypahkan pihalta. Ensireaktio vois olla, että "BEST DREAM EVER". Toinen; "Ehkä mä kuolin." Kiertelisin, ihailisin. Itkisin kun tajuaisin, etten kuitenkaan omista taikavoimia. :D Jos omistaisin, kokeilisin kaikkea mitä saan pystyisin. Heti. Kahlaisin kirjaston läpi, lukisin PALJON. (Vaikken lukemisesta kauheesti perustakaa, mut Tylypahkassa? Oh yesh.) Puhuisin kaikille, ketkä vastaan vahingossakin tulisi. Olisin haltioissani ja en suostuisi ikinä lähtemään pois. :'D

Ja paljon, PALJON muuta.

Poissa kattimäli

• Keudalainen :)))))
  • Vuotislainen
  • oot_huono :DDDD
« Vastaus #62 : Joulukuu 14, 2010, 13:27:58 »
Jos heräisin ja huomaisin olevani tylypahkassa... hmm. Ensin sekoaisin onnesta ja rupeisin vaeltelemaan ympäri käytäviä, riesu saisi minulta tuta aguatulio-kirouksesta... Sitten menisin moikkaamaan professoreita ja muita tylypahkalaisia (ja heittäisin tietysti törkeää läppää luihuisista xDxD). Sitten kävisin syömässä ja sitten-- Harry Potterin tullessa minua vastaan sekoisin täydellisen lopullisesti, sulaisin suklaakastikkeeksi ja änkyttäisin jotain maahistahistaa. x) Sitten kun järkeni vähän selviäisi, hyppäisin suoraan hänen kaulaansa ja antaisin suukon hänen poskelleen. Ja illalla nukahtaisin onnellisena hänen kainaloonsa. <3<3
Mind the cap between track and the platform

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #63 : Joulukuu 15, 2010, 17:44:56 »
Jos pääsisin Tylypahkaan, olisin järkyttynyt ja innoissani! Ensimmäiseksi ajattelisin että olenkohan ihan terve, mutta käytyäni matami Pomfreyn (joka toteaisi minut terveeksi) luona sairaalasiivessä. Sitten menisin kiertelemään luokkahuoneissa ja kävisin Luihuisen tuvassa (olen aina halunnut tavata Draco Malfoyn!) ja Kalkaroksen suosioon voisin käydä pyrkimässä! Lisäksi lentäisin luudalla, tapaisin ohimennen Harryn, menisin kaikille oppitunneille ja olisin niin onnellinen, että jäisin Tylypahkaan loppuelämäkseni!

^^ Hullua eikö totta. Mutta se olisi unelmani!
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #64 : Joulukuu 15, 2010, 22:42:09 »
Hmmm.
Mitäkö tekisin jos huomaisin vain yhtäkkiä seisovani sanotaan nyt vaikka suuressa salissa? Aluksi sydämeni hakkaisi varmasti hirveästi ja sitten kun tajuaisin missä olen, toteaisin hyvin yamismaisesti 'kappas'. Kävelisin mahtavan suuntavaistoni avulla ulos salista ja olisin jo menossa portaita ylös, kunnes tajuaisin, että olin juuri äsken seissyt salissa, jonne olen aina tahtonut päästä ja jossa kaikki söisivät juuri sillä hetkellä ruokaa.

Niimpä palaisin takaisin, kävelisin pari kertaa salin ohi ja eksyisin sopivasti lähtöpaikalle. Kuvitellaan, että minulla olisi kaapu päällä ja sitä somistaisi korpinkynnen vaakuna. Kävelisin luihuisten pöytään ja istuisin siihen luontevasti, iskisin haarukkani lähimpään ruokalajiin kaikkien tuijottaessa minua kummissaan ja sanoisin jotain niinkin järkevää kuin 'terve'.

Kun minut on lopulta ohjattu oikeaan pöytään, odotan innolla jälkiruokaa ja yritän tutustua kaikkiin ympärillä oleviin. Sepittäisin ihan omiani, kukaan ei kuuntelisi minua tai ehkä joku saattaisi jopa säälivästi nauraa omituisille sepustuksilleni. Kun olen syönnyt, eksyn toki porukasta ja joudun jotenkin ulos linnasta. Pieni paniikki iskisi, mutta hetken kuluttua huomaan, että olen saanut mainion tilaisuuden tutustua Kiellettyyn metsään. Niimpä porhallan metsään, hämmästelen puita, eksyn ja... luoja tietää.
Kaiken kaikkiaan antaisin itsestäni mahdollisimman omituisen ensivaikutelman ja ennestäänkin niin surkea suuntavaistoni olisi järkytyksen takia entistäkin surkeampi. Jos joutuisin Tylypahkaan yllättäen, olisin toki iloinen ja ihmeissäni, mutta toivon että pääsen sinne kartaa kädessä ^^.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa minerva

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Tammikuu 08, 2011, 22:30:30 »
Jos ilmestyisin eteishalliin, niin astelisin saman tien suureen saliin ja söisin kaikkea hyvää ruokaa. Mutta tämä ei jäisi tähän. Varastaisin jonkun pahaa-aavistamattoman oppilaan sauvan suuren salin häslingissä, ja lähtisin tunnille. Liemitunnilla tähtäisin professori Kalkarokseen tainnutusloitsun, ja alkaisin sitten heitellä noidankattiloita ja liemien ainesosia muiden oppilaiden päälle. Lopuksi räjäyttäisin Kalkaroksen pöydän ruhjoo-loitsulla liekkeihin. Yleisen häslingin ollessa päällä menisin Kalkaroksen varastoihin, ja etsisin sieltä monijuomalientä. Ottaisin pullollisen sitä säilöön, ja menisin koputtamaan professori McGarmiwan ovelle. Kun hän avaisi oven, niin tulisin sisään ja valittelisin että liemitunnilla sattui onnettomuus. Todennäköisesti tässä vaiheessa oppilaat juoksisivat liemiluokasta eteishalliin hakemaan apua, sokissa ollessaan he eivät itse tajuaisi herättää Kalkarosta herpaanulla. Kun McGarmiwa kääntyisi ovea kohti mennäkseen katsomaan mistä on kysymys, tainnuttaisin hänet takaapäin. Sitten sulkisin luokan oven, ja köyttäisin McGarmiwan vangitsous-loitsulla oman työhuoneensa lattialle. Ottaisin häneltä hiuksia, ja joisin monijuomalientä niiden kanssa.

McGarmiwan näköisenä astelisin rohkeasti eteishalliin liemitunnin oppilaiden kanssa. He veisivät minut tyrmään, missä Kalkaros makaa tainnutettuna, ja varsinkin Draco on melko kauhuissaan. Loihtisin Kalkaroksen köysiin, ja sanoisin että hän on kääntynyt pimeyden lordin puolelle. Sitten heittelisin häntä seinille loitsuilla. Oppilaat eivät tod. näk. uskaltaisi estää professoria. Leijuttaisin ruumiinliikuttamisloitsulla Kalkaroksen eteishallin keskelle kaikkien pilkattavaksi. Joku on varmaankin hakenut tässä vaiheessa Dumbledoren, mutta koska Dumbledore luottaa McGarmiwaan, valehtelen hänelle että oppilaat kävivät joukolla Kalkaroksen kimppuun. Mutta jos Potter yrittäisi kertoa totuutta, niin Dumbledore toisaalta saattaisi uskoa häntäkin. Niinpä käyttäisin sanatonta "avada kedavra" - kirousta Harry Potteriin. Kun Dumbledore kumartuisi kauhistuneena katsomaan onko Potter kuollut, loitsisin häneen loitsun "heittäös" , ja sen seurauksena hän lentäisi ovesta pihamaalle. Silminnäkijöitä tapauksella on liikaa, joten osoittaisin kattoa ja loitsisin todella ison "pommitus mega" loitsun, mikä räjäyttäisi eteishallin, Draco, Hermione, Ron, Neville ja muut liemiryhmässä olevat todennäköisesti kuolisivat räjähdyksessä. Professorit Lipetit ja Verso tulisivat ihmettelemään tapausta. Kun he laskeutuisivat portaita pitkin, loitsisin portaisiin glissadin. Itse kohottaisin itseni loitsulla yläkertaan, ja juoksisin kirjastoon. Räjäyttäisin koko kirjaston tuusan nuuskaksi loitsulla, ja Prillin siinä samalla. Sytyttäisin monet käytävät palamaan, ja kylväisin paljon muutakin tuhoa. Tämän jälkeen minut luultavasti saataisiin kiinni, ja lähetettäsiin Azkabaniin.

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #66 : Tammikuu 09, 2011, 00:06:37 »
Jos astuisin keskelle Tylypahkan maita niin luulisin aika varmasti, että näkisin unta. Nipistelisin itseni luultavasti hengiltä :D Ja sitten, monen kivuliaan minuutin tunnin jälkeen, kun olen tajunnut, että täähän on helvetti totta, olen pilvessä (siis en aineissa mistäsitäkitietää :D). Alan huutamaan, kiljumaan ja itkemään onnesta, kieriskelen maassa, ehkä opin viimeinkin tekemään kärrynpyörän, koska sillä hetkellä en välittäisi vaikka kolhisin itseäni :D Sitten varmaan saisin sellaisen hysteerisen naurukohtauksen eikä tule ajatelluksi, että onko lähimailla ketään näkemässä mun sekoamista :D Sitten kun oon siitä vähän rauhottunu, astun sisään Tylypahkaan :) Oon yhtä hymyä koko ajan, koska jos pääsisin Tylypahkaan, se ois unelmien täyttymys ! Tungen lajitteluhatun päähäni ja se huutaa LUIHUINEN ! Jos ei huuda niin whatever, Luihuiseen oon silti menossa. Sitten syön mahan täyteen ihania herkkuja :) Matka jatkuu Luihuisten tupaan. Tapaan siellä Malfoyn ja varmaan suutelen sitä :D Sitten kun oon herännyt siitä sekoamisesta todellisuuteen niin alan heti pyytelemään anteeksi Dracolta, ellei nyt oo raukka pelästynyt ja välttelee mua haha :D Sitten luultavasti pöllin jostain sauvan ja alan tekemään taikoja :) Loput päivästä menee sitten tutustuessa eri paikkoihin. On muuten myös pakko päästä hengailemaan Fredin ja Georgen kanssa, mikäli Luihuista nyt seuraansa kelpuuttaa :D Silleen se sit varmaan menisi.

~bf
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #67 : Tammikuu 09, 2011, 02:00:31 »
Ensi reaktio olisi "onko tämä unta". Sen jälkeen nipistelisin ja läimisin itseäni saadakseni selville olenko unessa. Kun tajuaisin tilanteen todeksi sekoaisin täysin. Alkaisin kiljua ja nauraa samalla kun hyppisin tasajalkaa ympäriinsä. Sen jälkeen pamauttaisin suuren salin ovet auki ja halaisin kaikkia vastaan tulevia ja pöydissä istuvia. Minut lajiteltaisiin puuskupuhiin mutta juoksisin kuitenkin ensin luihusen pöytään Dracon luo. Draco saisi kunnon läimäyksen kasvoihin (tietääkseen ettei minua kannata loukata) ja sen jälkeen pitkän suukon suoraan suulle. Sen jälkeen juoksisin ympäri salia hehkuttaen kuinka ihana Draco on ja toivon mukaan löytäisin tieni minua kummasti katsovien tupatovereitteni luokse. Sitten tajuaisin ikävöiväni jo koiraani ja taikoisin sen kutsuloitsulla luokseni. Siitä alkaisi taianomainen elämämme tylypahkassa!
<3   
Wait till my father hears about this!

lovekiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Tammikuu 11, 2011, 15:11:52 »
noo tää on tosi vaikee... mäkin varmaan juoksisin ja kiljuisin ja ajattelisin, että unelma toteutu. sit mä rupeisin etsimään lunaa hermyä ja ginnyä. menisin kirjastoon oleskeluhuoneisin ja dumbledoren kansliaan. se olis ihanaa.

Lartsu

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Tammikuu 11, 2011, 18:17:00 »
No, jos minä pääsisin Tylypahkaan varmaan kiljuisin onnesta 15 minuuttia :D Ensimmäisenä Tylypahkassa varmaan kävisin oleskeluhuoneessa, tai Dumbledoren toimistossa. Tietysti yrittäisin löytää lajitteluhatun, että saisin tietää pääsenkö mihinkään tupaan :D Olisin varmasti ihan innoissani koko ajan ja pomppisin kaikkialla. Yrittäisin löytää tarvehuoneen jne.

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #70 : Tammikuu 14, 2011, 15:41:21 »
Jos olisinkin yhtäkkiä Tylypahkassa, minulla menisi varmasti vähän aikaa tajuta missä olen. Kun tajuaisin sen, kiljuisin ilosta ja riemusta ja juoksisin ympäri eteishallia. Ensimmäiseksi menisin varmaan suureen saliin maistamaan ruokaa ja sitten rohkelikon oleskeluhuoneeseen. 
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Angelina

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Tammikuu 22, 2011, 20:36:56 »
Minä en oikein tiedä...

Jos joskus yhtäkkiä löytäisin itseni Tylypahkan pihamaalta, en oikeastaan tajuaisi, missä olen. Vaikka ehkä jossain vaiheessa tajuaisin, jos vain joukku oppilaita syöksyy välitunnilee aavut päällään ja ehkä tupakaulaliina kaulassa. No, varmasti minä sitten syöksyisin linnaan kiertelemään ympäri Tylypahkaa ja katseemaan paikkojaehkä hieman innoissani. Ja kun olisin kiertänyt Tylypahkan joka kolkan, luultavasti menisin kysymään neuvoa joltain  professorilta. Mutta mieluiten menisin Puuskupuhin oleskeluhuoneeseen ja lysähtäisin takan ääressä olevaan nojatuoliin. Ja kun sitten tulisi ilta, kipuaisin portaat ulos tyttöjen makuusaleihin, valtaisin vapaan sängyn ja nukkuisin. Aamulla sitten ehkä menisin oppilaiden tavoin aamiaiselle súureen saliin ja sen jälkeen tunneille. Tosin ilman mitään kirjaa, taikasauvaa tai noidankattilaa. Sitten tuntisin itseni  Tylypahkan oppilaaksi.

No, joo, toi saatto olla vähän outoa, mutta minä vain niin kauheasti haluaisin Tylypahkaan. Tietysti opettajat ja oppilaat saattaisivat ihmetellä, kun minä marssin paikalle ilman kaapua tai mitään. No, niin ainakin yrittäisin tehdä.

Poissa amazon

• Vuotislainen
« Vastaus #72 : Tammikuu 23, 2011, 09:59:02 »
Yrittäisin etsiä jonkun ystävällisen näköisen henkilön jolta voisin kysyä missä olen. Olisin meinaan varmaan aika hämmentynyt.

Poissa Vana

• Eksynyt haaveilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Maaliskuu 30, 2011, 13:54:00 »
Menisin sinne, missä suurin osa oppilaista olisi viettämässä aikaansa. Jos astuisin Tylypahkaan ruoka-aikana, menisin Suureen saliin, istuisin Rohkelikkojen pöytään (jotenkin luontevin valinta tupapöydistä) ja ottaisin reippaan kokoisen annoksen tarjolla olevaa ruokaa ja joisin kurpitsamehua. Jos taas olisi oppituntien aika, yrittäisin ujuttaa itseni mukaan tunneille. Illalla hakeutuisin Rohkelikkotorniin, istuisin takkatulen ääreen ja nauttisin ympärillä vallitsevasti puheensorinasta. Yön koittaessa toivoisin saavani käsiinä näkymättömyysviitan, jonka turvin lähtisin seikkailemaan linnan käytäville, etisisin salakäytäviä ja välttelisin Voroa ja Norriskaa. Sen jälkeen toivoisin löytäväni Rohkelikkotornista vapaan pylvässängyn, jossa nukkua. Aamulla sitten Suureen saliin aamiaiselle ja katselemaan kun pöllöt tuovat päivän postin. Sitten taas oppitunneillle... Eli yksinkertaisesti haluaisin linnaan päästyäni elää täysin tavallista tylypahkalaisen elämää.
"Well you built up a world of magic
Because your real life is tragic
Yeah you built up a world of magic"

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #74 : Maaliskuu 31, 2011, 18:00:35 »
Reaktioni olisi riippuvainen siitä, miten sinne ilmestyn. Jos vain heräisin joku aamu Luihuisen tuvan makuusaleista, ensinnäkin tajuaisin ihmetellä mitä ihmettä parvisängylleni on käynyt [:D olen niin fiksuna heti aamusta] kun katto on noin korkeana. Sitten kun tajuaisin missä olen, ajattelisin sen heti unena, mutta siinä vaiheessa kun tajuan sen että olen 'tajunnut' asian olevan unta tajuan että olen väärässä [nyt kyllä putositte], koska en koskaan tajua unta nähdessäni että se on unta.

No, jos selviäisin hengissä Suureen saliin kiitos siirtyvien ja haihtuvien rappusten, istuisin Luihuisen pöytään pokkana. Ihmetteleviin katseisiin ja supatteluun vastaisin vain: "Olisin kyllä kysynyt lupaa pöytään istumiseen mutta jätin tekemättä koska tunnen tupanne liian hyvin ja te olisitte vain nauraneet minulle." Saatuani syötyä - ja mahdollisesti vedettyä jotakuta tappelupukaria turpaan [olisin kuitenkin joutunut riitoihin jonkun kanssa] - suuntaisin huonon suuntavaistoni kanssa kirjastoon. Aaah että olisin onnessani jos pääsisin sinne, ja 99.9% varmuudella murtautuisin kiellettyjen opusten osastolle.

Heti kun jaksamusta kertyisi tarpeeksi, menisin kuokkimaan ainakin pimeyden voimilta suojautumisen [pitkä sana], taikuuden historian [historylove ♥] ja muodonmuutosten tunneille. Jossain vaihessa etsisin tarvehuoneen jonka avulla hommaisin itselleni maalaustarvikkeet ja menisin omankädenluvin maalaamaan Suuren salin seiniä. Ja sitten ottaisin jonkun hammastahnan ja menisin piirtelemään silä tyttöjen vessan peilit täyteen [peiliin piirtäminen hammastahnalla on oikeasti kivaa].

Kielletyssä metsässä kävisin, olisi hienoa nähdä kentauri. Ja Hiinokkaa ja Hagridia moikkaamassa. Ja huispausta kävisin kattelemassa, pyytäisin ehkäpä jonkun luutaa lainaan ja lentelisin tiluksilla [putoaisin varmaan sen 6 765 kertaa].
Illalla hipsisin taas Luihuisten tyrmiin ja menisin vain johonkin vapaaseen sänkyyn. Aamulla heräisin sitten kun sängyn omistaja potkisi minut alas. ♥ Ja kun huomaan olevani yhä Tylypahkassa en tietäisi mitä ajatella, koska olen koko tämän ajan ollut pohjimmiltaan sitä mieltä, että unta tämä on. Heti kun tajuaisin asian oikean laidan menisin Pöllölään ja kirjoittaisin kijeen vanhemmilleni ja kysyisin asian laidan kahdella sanalla: "Mitä h-lvettiä?"

Ja sitten menisin rappuset alas aamiaiselle, ja jatkaisin eloani koulussa mitenkuten taitaisin [ilman sauvaa mitä todennäköisimmin, hyvin menee].

Keksi sille joka jaksoi lukea.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.