Kirjoittaja Aihe: Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?  (Luettu 20679 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?
« : Joulukuu 09, 2009, 19:54:04 »
 Tuossa näkyy kyllä melkein kaikki tarvittava mutta silti tässä tulee ohjeet: Siis ajattele mitä tapahtuisi jos pääsisit Tylypahkaan? Mitä tekisit ensimmäiseksi? Minne menisit?  Mikä olo sinulla olisi?

TArkoitan tällä sitä että kuvailkaa sitä mahdollisimman hyvin mitä tekisit jos joutuisit Tylypahkaan. Tässä on minun kantani asiasta. Ajattelisin että se olisi unta ja että nipistäkää minua! Juoksisin varmaan koko paikan läpi ja miettisin että tämä kaikki oli unelmaani ja se toteutui, vielä puuttuisi hahmot. En jaksaisi odottaa enää ja huutaisin kaikkea mitä suustani pääsisi ja itkisin varmaan onnesta. Menisin Suureensaliin ja sen jälkeen oleskeluhuoneisiin. Olisin onnellinen ja uskomaton siihen mitä tapahtui.
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
Vs: Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2009, 20:30:07 »
Minä en todella tiedä. Jos vain äkkiä heräisin, ja löytäisin itseni tyyliin keskeltä Tylypahkan pihamaata olisin varmaan aluksi ainakin hyvin järkyttynyt. Luultavasti yrittäisin päästä linnaan (olettaen, että pystyisin näkemään sen) ja saada apua. En tiedä, kuinka kauan kestäisi, että tajuaisin missä minä olen, mutta kun tajuaisin... luulen, että jalat pettäisivät alta. En luultavasti tajuaisi mitä tehdä ja saattaisin harhailla ympäri linnaa, pää aivan pyörällä. Luultavasti törmäisin jossain vaiheessa valvojaoppilaisiin ja professoreihin.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2009, 20:31:25 »
Minä todennäköisesti sekoaisin. Juoksisin ympäri eteishallia ja kirkuisin, heittäisin kärrynpyörää ja huutaisin lisää. :D Olisin siis todella onnellinen. Katselisin tietysti ympärilleni ja painaisin mieleni kaiken. Ensimmäiseksi menisin Suureen saliin katsomaan, millaista siellä on.
Portaikon katsoisin heti sen jälkeen. Ihmettelisin liikkuvia portaikkoja ja juoksisin niitä ylös ja alas. Heh, yksi suosikkipaikoistani olisi pimeyden voimilta suojautumisen luokkahuone. Tylypahkan pitkät käytävät kiinnostaisivat myös.

Vaikka Tylypahkassa olisi niin monta kiinnostavaa paikkaa, menisin pihamaalle. Haluaisin nähdä Tällipajun, Hagridin mökin (ja Toran! :D) ja ehdottomasti huispauskentän. Varastaisin lainaisin jostain luudan, ja lentelisin huispauskentällä. Rohkelikon oleskeluhuoneeseen menisin sitten nukkumaan. :D
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #3 : Joulukuu 09, 2009, 20:32:55 »
En oikein tiedä, että mihin menisin ensimmäiseksi, mutta ensimmäinen sana mikä suusta tulee on tietenkin vau.
Minun ikuinen unelma on omistaa Tylypahka, joka ei valitettavasti ole mahdollista. Se olisi kyllä aivan mahtavaa, jos pääsisin edes päiväksi Tylypahkaan. Varmaan yrittäisin sinä aikana kiertää niin paljon linnaa ympäri kuin on vaan mahdollista.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2009, 16:03:33 »
Jos tuosta vain astuisin Tylypahkaan, olisin mielissäni. Vähän aikaa menisi kaiken sen mukavuuden älyämiseen, mutta jahka saisin ajatukseni kuntoon, lähtisin kiertelemään paikkoja.

Ensimmäisenä tutustuisin huispauskenttään ja sen ihmeisiin, kenties pääsisin huispaustakin kokeilemaan (näen jo itseni luudan selässä)  :) Kun urheilipuoli olisi nähty, syöksyisin tutkimaan itse koulurakennusta. Siellä haluaisin tutkia kaiken kirjastosta ja keittiöstä lähtien, olisin siitä niin haltioissani että!

Mahtavat fiilikset olisi, mutta ei kannata haaveilla tuonne pääsemisestä liikaa :)
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Korpse

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2009, 05:21:16 »
Ensimmäiseksi sain hyvin intensiivisen vision siitä miten Korpse 11-wee odottaa lajittelujonossa ja on täysin paska jäykkänä kauhusta kun pääkkyparassa jäytää hyytävä kysymys: "Entä jos mä en sittenkään pääse Luihuiseen?"

Mitä itse linnaan tulee niin ...Requirement Room. Koska se on mahdollista.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #6 : Joulukuu 16, 2009, 07:57:14 »
Aiheuttaisin yleistä kaaosta varastamalla luutakaapista luudan ja lentelemällä sisällä hihittäen ja varastellen ihmisten taikasauvoja. Jos Potteriin törmäisisin niin hyppäisisin luudalta alas ja alkaisin mätkiä sillä herraa. Kun joku opettajista tulisi minua hätyyttelemään saattaisin rauhoittua, mutta vaatisin päästä luihuiseen vaikka edes vaihto-oppilaaksi, jos eivät siihen suostu niin kaaos jatkuisi. Ja sitten jos Dracoon törmäisisin, taputtaisin herraa päähän. Lopulta linnoittautuisin ennustusluokkaan pöydän alle, niin, että kaikki luulisivat sitä paikkaa kirotuksi ja saisin sen luokan itselleni.

Tai, sitten minut löydettäisiin kiljumasta tauluille ikävyyksiä.

Saatte arvata kahdesti kuka on väsynyt ;_;
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #7 : Joulukuu 16, 2009, 17:17:28 »
Jos jotkut ovat sitä mieltä että linnaan pääseminen on mahdotonta ajatelkoon niin, mutta se on mahdollista! EI Nyt ehkä silloin kun on opetusta mutta siitä riittää haaveilemista, en voi edes sanoin kuvailla sitä!

Tietenkin linnaan pääseminen on mahdollista koska se on olemassa ei juuri tylypahkana mutta linnana samassa paikassa kuitenkin! En syytä tästä ketään ja olen sitä mieltä että joku päättelisi sen opetuksen aikana ettei pääsisi ja silloin kun  siellä on Potterit mutta pääseminen on mahdollista. Olen hyvin kiitollinen että tänne on vastattu toivottavasti tulee lisääkin!

T: Panthera
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Joulukuu 19, 2009, 17:44:49 »
No alkaisi varmaan kiljua koska olen aina halunnut tylypahkaan ja löytäisin itseni ekana menisin korpinkynsien tupaan ja kirjastoon.Ja sitten juoksisin koko paikan läpi suuresta salista kielettyyn metsään asti.En varmaan paremmin osaa kuvailla

Poissa Splash

• Dobbyn morsian
  • Vuotislainen
    • Splashin kaverit <33
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #9 : Joulukuu 19, 2009, 19:39:27 »
Ensin en varmasti uskoisi olevani Tylypahkassa. Kun olisin tajunnut asian, alkaisin varmasti juoksentelemaan ympäriinsä, käyden läpi koko paikan keittiöstä tähtitorniin ja sitten ehdottomasti Tarvehuoneeseen. Siellä muuten viettäisin varmasti suuren osan ajasta.
Sitten yrittäisin tietty salakäytävän kautta rääkyvään röttelöön ja Tylyahoon. Siellä juoksisin nopeasti Hunajaherttuaan ostamaan sokerisulkakyniä. :))
"It's totally awesome!!"

~Vuoden Kotitonttu 2010

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #10 : Joulukuu 20, 2009, 10:16:16 »
Naamioutuisin joukkoon. Yrittäisin käyttäytyä kuin velho ja sanoisin jotain tyyliin:"Mun taikasauva meni rikki kaksintaistelussa" kaikille kysyjille. No varmaan tutkisin kaikki paikat :'D En oikein tiedä, kai mut lopulta lähetettäisiin pois kun huomattaisiin että mua ei oo siellä tiedoissa edes olemassakaan.

Tietysti se riippuu, että minkä aikakauden Tylypahkaan pääsisin, Dumbledore-Tylypahkaan, vai Verso-Tylypahkaan!
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #11 : Joulukuu 25, 2009, 13:35:22 »
Olisin ihan shokissa aluksi. Hokisin vain itsekseni: "Tämäeioletottatämäeioletotta.." Kun sitten oppilaita alkaisi valua jostain sinne (minun tuurillani olisin eteisaulassa juuri lounastunnin alkaessa), niin minun olisi pakko uskoa se todeksi. Olisin ihan fiilareissa ja kiitäisin samantien etsimään keittiön, josta pyytäisin jonkun kotitontun opastamaan minut paikkaan, josta saisin kaavun itselleni. Kaavun napattuani hipsisin ympäri Tylypahkaa tutkien sitä niin paljon kuin vain ehtisin. Ainakin kirjastoon jumittuisin useaksi tunniksi tutkimaan niitä kirjoja. Sitten kun minut lopulta saataisiin kiinni (koska varmasti minut oltaisiin huomattu) mankuisin mankumista päästyäni mahdollisuutta saada tutkia kunnolla Tylypahka. ^^
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Zahagehuma

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #12 : Joulukuu 25, 2009, 14:04:17 »
Juoksisin ensimmäisenä todennäköisesti Suureen saliin, jotta näkisin muita ihmisiä ja olioita. Kävisin ruuan (!)kimppuun ja katselisin hulluna ympärilleni. Jos omistaisin sillä hetkellä kameran, räpsisin hulluna kuvia ympäri Tylypahkaa. Kiertäisin koko koulun ylimpää tornia myöten ja kävisin varmaan huispaustakin katsomassa. Kiellettyyn metsään EN menisi. Olisi mukava haastella oppilaiden kanssa asioista. =)

Tätä odottaessa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2009, 00:05:14 kirjoittanut Zahagehuma »

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
« Vastaus #13 : Joulukuu 26, 2009, 01:17:12 »
Jännä, että moni vastasi tarvehuoneen, koska minua ei voisi kiinnostaa vähimmässäkään määrin tarvehuone silloin, kun olisi koko muu Tylypahka vallattuna. Minä en haluaisi sellaista huonetta, minkä mielikuvituksessani näen vaan koko oikean Tylypahkan!

Aluksi suuni retkottaisi varmaan hyvän tovin auki. Olisin täysin shokissa. Sitten lähtisin liikkeelle. Suuri sali, huispauskenttä ja tähtitorni olisivat varmasti ykköspaikkoja. Haluaisin nähdä sen kuuluisan lumotun katon! Urheiluhulluna haistella huispauskentän nurmea ja oikeasti lentää. Tähtitornin maisemat ja vielä jos pääsisi linnan katolle. Aivan mahtavaa. Toisaalta tuntuu, että muita must-see-paikkoja tulee koko ajan lisää mieleen. Tuo shokki osuus olisi siksi varmaan aika pitkä, että tarve päättää ensimmäinen lähtösuunta olisi todella pakottava, mutta samalla valinnanvaikeus melkein tekisi sen mahdottomaksi.
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #14 : Joulukuu 27, 2009, 15:52:53 »
Oijjoijjoi jos niin kävisikin... Ei minua sieltä saisi pois kiskottua!
Tottakai olisin aivan äimänkäkenä, mutta sitten varmaan pelkäisin heräämistä ja kiirehtisin tutkimaan joka paikan ennen kuin se uni loppuisi (koska uneksi sitä luulisin). Kirjasto olisi aivan ehdoton, samoin keittiö ja kaikki ne herkut... Nam!
Huispausta en missään tapauksessa jättäisi välistä, ja tarvehuoneesta hankkisin näkymättömyysviitan (ja taikasauvan), jonka turvin hippaloisin kaikkiin oleskeluhuoneisiin oppilaiden perässä. Kyselisin tyhmiä ja ja.
Todennäköisesti en kyllä osaisi minnekkään, kirjoista minulle on vaikeinta muistaa se, missä päin linnaa mikäkin paikka sijaitsee. Yrittäisin tietenkin taikoa, mutta koska ei taikuus suonissani virtaa niin tuskin onnistuisin.
Voi mikä unelma ois vielä päästä sinne Siriuksen aikana! Raukkaa Siriusta, saisi kannoilleen kuolaavan ihailijan :D
Kielletty metsä ja Hagridin mökki pitäisi nähdä, ja Tylyahosta ostaa suklaasammakoita ja jokamaunrakeita. Ikionnellisena vain kävelisin tai lentäisin rauhallisesti käytäviä pitkin, juttelisin maalausten kanssa ja yrittäisin löytää kummituksia.
Meriadocin suuri unelma...
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Kääpiöpallura

• Rusetti
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Joulukuu 27, 2009, 17:18:55 »
Ensinmäiseksi olisin vähä pyörällä päästäni, mutta eka paikka joka tulee mieleen olisi suuri sali, kurpitsamehua sun muuta juotavaa ja naposteltavaa, nam. sitte vissiin tarvehuoneeseen ja kirjastoon. Murjottavaa myrttiäkin voisin käydä katsomaan, ihan lohduttaen vaan ja suu "O" kirjaimen muotoisena. Ja sitten haluaisin nähdä kaikki opettajat (riippuu kuka opettaa PVS), tahtoisin puhua Lunan kanssa, varmasti mielenkiintoinen kokemus.

Ja ehdottomasti tahtoisin kokeilla luudalla lentoa vaikka en mikää hurjapää olekkaan...

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Joulukuu 27, 2009, 19:57:36 »
Ensimmäisenä luultavasti hieroisin silmäni puhki koska en uskoisi sen olevan totta ja luulisin olevani unessa. No kun sitten saisin vihdoin myöntää itselleni että olenkin ihan todella siellä ja keskellä Tylypahkaa ja keskellä oppilaita ja sitä kaikkea ihanuutta, luultavasti aika varovaisin askelin menisin kurkkimaan Suuren salin meininkiä. Ja vaikka ei olisi nälkä, maistaisin mahdollisimman montaa ruokalajia. Sitten heräisin vihdoinkin taas siihen todellisuuteen ja alkaisin pohtimaan että mitä minun oikeastaan pitäisi tällaisessa tilanteessa tehdä.
Menisin varmaan etsimään McGarmiwan käsiini ja pyytäisin tuota päästämään minut rehtorin puheille. Ja toivottavasti kun se tapahtuisi niin kysyisin että hetkinen mikäs tässä onkaan meininkinä. En tiedä mitä Dumbledore selittäisi minulle mutta toivottavasti saisin jäädä linnaan ainakin väliaikaisesti tutustumaan paikkoihin ja katselemaan niitä.

Värväisin varmaan jonkun oppilaan (luultavasti tietenkin jonkun Luna, Ronin tai muun tällaisen kivan tyypin, olettaen siis että kirjan henkilöt olisivat siellä) näyttämään paikkoja ja esittelemään linnaa koska luultavammin eksyisin sinne jos haparoisin yksikseni.
Ja no, oppaan päättämää reittiä sitten kuljettaisiin ympäriinsä, luokissa tutustumassa oppitunteihin (jopa Kalkaros antaisi luvan vierailla liemitunnillaan), käydä kysymässä Punurmion mielipidettä siitä että kuolenko nyt vai heti, tsekata Hagridin mökki jne.

Kai sitä pitäisi jossakin vaiheessa sitten kokeilla että osaanko taikoa vai en. Jos osaisin niin pyytäisin kiltisti rehtoria tuomaan lajitteluhatun ja McGarmiwaa tuomaan sen jakkaran jolle istuisin ja sitten kuuluisin johonkin tupaan. Ja Tylypahkasta tulisi uusi kouluni. Ja tietenkin jotenkin perheenikin ja ystäväni olisivat leijuneet taikamaailmaan sillä välin....
Sitten jos en osaisikaan taikoa, se olisi ensinnäkin tosi kova pettymys, mutta sitten haalisin mukaani edes jonkun pienen pienen muiston siitäkin reissusta, ennen kuin pistäisin vielä Voron pasmat sekaisin kelmien kartalla ja häipyisin tutustumaan myös Tylyahoon, Viistokujaan ja Rääkyvään röttelöön!

Poissa Kaulitz

• Vuotislainen
« Vastaus #17 : Tammikuu 06, 2010, 19:31:08 »
Jos näin todellakin tapahtuisi,yrittäisin luultavasti ensimmäiseksi nipistellä itseni hengiltä.Jos se ei onnistuisi,lähtisin varmaankin Suureen saliin aiheuttamaan joukkohysteriaa(ja ehkä syömäänkin).Kun olisin riehunut tarpeeksi etsisin käsiini kaikki lempihahmoni ja pyytäisin jotakuta heistä (luultavasti Weasleyn kaksosia) esittelemään minulle linnaa.Sitten kävisin totta kai haastamassa riitaa Malfoyn kanssa ja potkaisemassa Kalkarosta (anteeksi,mutta kun minä en oiken pidä luihuisista).Tarvehuoneeseen olisi totta kai päästävä,huispauksen kokeileminen olisi myös kivaa,vaikka luultavasti vain tipahtaisin luudan selästä ja taittaisin niskani.Jossain välissä pitäisi tietenkin yrittää taikasauvan käyttöä (vaikka se ei varmaankaan onnistuisi).Kun olisin seikkaillut päivän Tylypahkassa ja käynyt kaikissa lempipaikoissani,suuntaisin tieni Dumbledoren kansilaan tenttaisin ukkelilta että miksi Merlinin nimessä olen joutunut lempikirjani sisään.Kun olisin saanut rehtorilta hyvän selityksen kysyisin luultavasti voisinko jäädä Tylypahkaan pidemmäksikin aikaa.Jos se olisi mahdollista,seuraava tehtäväni olisi ahdistaa Harry nurkkaan ja pakottaa hänet kutsumaan Sirius ja Remus hetipaikalla linnaan.
Näin minä siis tekisin jos pääsisin Tylypahkaan.:)

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Tammikuu 13, 2010, 14:56:55 »
Jos tajuaisin olevani Tylypahkassa, varmaan pyörtyisin. Joku professoreista varmaan löytäisi minut ja saisin apua jostain. Olisin kuitenkin hämmentynyt, onnellinen ja pyörtyisin vielä toisen kerran, jos näkisin Harry Potterin. :) Tai Cedricin, jos olisi mahdollista. Jotain tällästä. :)

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Tammikuu 13, 2010, 15:46:33 »
Katsoisin ympärilleni ihmeissäni. Suu loksahtaisi auki ja tuskin saisin sitä kiinni ja vastaisin kaikkeen: "Hmm" tai "Joo, niin!" no kuitenkin jotain josta HETI älyää että olen haltioissani! Huh! Tässä ympärillä pyöri Tylypahka! Nyt vasta tajusin että enhän mä oo siellä =P
Silloin...kun en aina (EN OLE UJO! mutt...) ole niin innoissaan menossa puhumaan jollekin jonka tunnen mutten ole kauheasti yhteyksissä, niin jos siellä Tylypahkassa olisi näitä henkilöitä: Harry, Fred, Hagrid yms. niin ryntäisin salmaakin nopeammin tekämään ystävyyttä! Wau!

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #20 : Tammikuu 17, 2010, 18:31:00 »
1) Sulautuisin ensin massaan ja tutustuisin linnaan kunnolla, jotta kukaan ei osaisi epäillä minusta mitään erikoista. Hankkisin taikasauvan ja soluttautuisin johonkin tupaan jollain tavalla (kaikki keinot sallittu tällaisessa tilanteessa, eikö vain..? :D ). Rohkelikko olisi tavoite, mutta Korpinkynsi voisi käydä aivan yhtä hyvin. Jos Regulus Musta kävisi siihen aikaan koulua, saattaisin jopa uskaltautua Luihuiseen :)))))

2) Etsisin käsiini Oliver Woodin (tuitui ♥) ja vaatisin päästä huispaamaan. Ja hän tietenkin opettaisi. Piste. Lentäminen ilmojen halki voisi olla myös sopivan hermoja viilentävää, koska olisin aika superinnoissaan ja ylikierroksilla tällaisessa tilanteessa! Tosin on mahdollista, että innostuisin vain pahemmin siinä lentäessä... :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 04:43:01 kirjoittanut Lauren »
Singing In The Rain Shower

Poissa Odoshi

• Merikallio
  • Vuotislainen
« Vastaus #21 : Tammikuu 19, 2010, 22:52:00 »
Kaikki se alkujärkytys ja uskomaton onnen tunne olisivat varmaan kerenneet purkautua suurimmaksi osaksi ylitse, kun saisin kirjeen! Mutta, entä kun näkisin linnan? Se olisi sellainen wouuuuuu~ tilanne missä vaan tuijotetaan ja katsotaan suu auki, ensimmäistä kertaa kykenemättä sanomaan yhtään mitään!

Linnaan päästyäni, no suureensaliin ensimmäisenä kuten käsketään. Sitten lajitteluun. Siinä varmaan tärisisin jännityksestä, toivoisin luultavasti pääseväni Luihuiseen. No, vaikka minut jonnekkin muualle lajiteltaisiin niin varmaan kiljuisin ilosta ja juoksisin pöytään juttelemaan jokaisen oppilaan kanssa, joka minua kuuntelisi. Siinä vaiheessa iskisi se myöhäinen kysely ikä! Pitojen jälkeen tietysti makuusaleihin, siellä taas jokapaikan koluaminen. Tuskin pystyisin nukahtamaan ''jos nukahdan ja herään, tämä olikin unta'' periaatteella.

Seuraavana aamuna, jos olisi aikaa ennen oppituntia koluaisin  niin paljon linnaa kuin suinkin ehtisin ja vierailisin ainakin tiluksilla, kirjastossa, linnan käytävillä ja tietysti oleskeluhuoneessa. Ja pöllölässä, koska ostaisin varmasti pöllön! Sitten oppitunneille, joilla kuuntelisin kaiken ja innoissani käyttäytyisin tyyliin Hermione Granger, tai kuten Harry ensimmäisellä taikajuoma tunnillaan (elokuvissa ainakin?) kirjoittaisin kaiken ylös, kunnes opettaja käskisi seurata tarkemmin opetusta! Siitä se sitten lähtisi, kuin muillakin kunhan ensi fiilingit olisi saatu purettua ja päästyä velhomaailmaamn arkeen.

Amazing.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #22 : Tammikuu 29, 2010, 16:57:11 »
Minä kävisin katsomassa kotitonttuja,sitten menisin valvojaoppilaiden kylppäriin ottamaan kylvyn,sitten pukisin ihanan pyjamani päälle ja nukkuisin kuin pikkuvauva.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Helmikuu 10, 2010, 19:37:19 »
Hyppisin onnesta etä olen pääsyt Tylypahkaan(sitähän olen aina toivonut) Tietenkin minä myös kävisin tunnilla!

Poissa Fwooperi

• mustikkasoturi
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Helmikuu 10, 2010, 21:31:48 »
Jos löytäisin jonain aamuna itseni tylypahkan oleskeluhuoneesta, olinsin ensin sillee et "what the fuck?!" Sitten katsoisin olisiko siellä muita, ja jos ei, lähtisin hissuttelemaan ympäri tylypahkaa. Kävisin kyllä varmaan Suuressa salissa ensin, aamupala ja muutenkin :DDDD
"...tosiasiaksi jää, että hän pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros sampoopullon nähdessään."

Poissa Etsku

• Vuotislainen
  • Potter FOREVER !
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #25 : Helmikuu 11, 2010, 15:12:01 »
Astusin Tylypahkaan,mitä tekisin?

En tietäisi mistä aloittaisin,enkä tiedä mihin joutuisin.Muistattehan liikkuvat portaat(voivat viedä minne vaan)

Luultavasti kysyisin seuraavalta Velholta/noidalta vähän neuvoja.Mutta en Luihuisilta:)

Tai ehkäpä,etsisin Hadrig'in,Minerva McGarmivan tai Dumbledoren:)
Potter will always stay in my heart <3

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Helmikuu 12, 2010, 20:56:18 »
Varmaan eka nipistäisin tai lätkäisisin itteäni kun en uskois että se olis totta. Sitten vaan kävelisin ympäri linnaa ja koklaisin niitä salakäytäviä:D
Kävisin Suuressa salissa syömässä ja tunneilla. Huispausta en myöskään jättäis väliin. Ja puhuisin kaikille ketä jaksais kuunella.

Pinjatuplewee

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Helmikuu 12, 2010, 23:56:42 »
 Kävisin ensin maistamassa Hagridin ruokia. Haluan tietää, miltä ne oikeasti maistuvat, ei ne niin pahoja voi olla. Ja Tora olisi todella mahrava nähdä. Tanskandoggit on ihania.
 Sitten käveleskelisisin (hassu sana, taivutinko oikein) katon alla suuressa salissa ja ihailisin kattoa, tupapöytiä ja oikeita, aitoja ja eläviä Tylypahkalaisia! (olen aina halunnut nähdä semmoisen, liikaa tämän taikakoulun, Beuxbatonsin oppilaita, tylisläisiä pitäisi nähdä)
 Menisin kättelemään Dumbledorea. Tai Minervaa. Tai Lipetitiä. Tai Harrya. Tai Hermionea, Lunaa, Oliveria... Tai sitten pyytäisin nimmarit.
 Katselisin Fredin ja Georgen puuhia, räjäyttäisin niiden raketit tai pyytäisin nimmatit. Nimmarihullu suomalainen Pinja iskee, Weasleyn kaukainen sukulainen, puoliverinen prinsessa! Kaipaan Tylypahkaan.
 Pöllölän pöllöjä moikkaisin heti kanssa. Haluan nähdä Hedwigin (kirjoitinko oikein???) Pöllölä- komea rakennus (pieni röttelö) Tylypahkan mailla täynnä postipöllöjä. Mikä onnen suo se Tylis oikein on?
 En tahtoisi missata mitään. Pyytäisin Lipetitiä opettamaan siipiirdium lentiusan. En vieläkään osaa sitä, vaikka olen opiskellut niin pitkään ja paljon.
 Keittiöön kotitonttuja jelppimään. Kotitontut ovat ihania, suloisia söpöläisiä. Lovetan niitä! S.Y.L.K.Y kunniaan ja oikeudet kotitontuille. Vapauttaisin ne kaikki, vaikka ne estelisivät.
 Tahtoisin etsiä salakäytäviä. Vaikka sinne Hunajaherttuaan, ihanaan makeisten paratiisiin. Tai leikkisin tällipajun alla. Sitten se osuisi ja pum, maassa olisi vain lettu. Livahtaisin rääkyvään röttelöön, tuonne Remuksen kouluaikojen kidutuskammioon. Tahdon lohduttaa sitä raukkaa... Harmi, kun lähti vetämään tämä paras opettaja.
 Näitä olisi niin paljon. Tahdon rohkelikon oleskeluhuoneeseen, pimeyden voimilta suojautumisen luokkaan, ennustusluokkaan, kellotorniin... Sinne voin matkustaa unessa. Väsyttää... Ehkä tyydyn tähän pitkään (miten tästä näin jumbo tuli) viestiini.

Poissa Etsku

• Vuotislainen
  • Potter FOREVER !
« Vastaus #28 : Helmikuu 18, 2010, 18:26:42 »
Kirjotanpas uudestaan:)

Mutta mennään asiaan.

Ensin toki menisin sinne tupavalitsemis-hommeliin,mis on se hattu,joka puhuu.Ja siellä mut sit lajiteltais(mieluusti Rohkelikko tai korpinkynsi)
Sitten varmaan hengailisin muiden (saman) tupalaisten kanssa ja sitten tietysti tunnille.Eniten välttäisin varmaa,hmm...tuskin mitään:)Kokemuksia haluisin,nii sit tietäis,mitä varoa:)

Vapaa-ajalla menisin luultavasti katsomaan Hiinokkaa,ja "seikkailemaan" Tylypahkassa:)

Potter will always stay in my heart <3

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #29 : Helmikuu 21, 2010, 01:50:24 »
Ööm.. No jos tajuaisin yhtäkkiä, että seikkailenkin Tylypahkan tiluksilla, alkaisin varmaan kirkua ja yrittäisin epätoivoisesti herättää itseäni unesta, sillä ei noin hyvä asia voisi oikeasti tapahtua. Sitten kun tajuaisin että se onkin totta, menisin vielä enemmän sekaisin. Toivuttuani järkytyksestä ja innostuksesta menisin varmaan näin järkevänä oppilaana puhumaan Dumbledorelle ja sopia tulevasta kouluvuodesta yms asioista. Tosin voisi vähän pelottaa kun ei tiedä koska pääsee takaisin omaan todellisuuteen kavereiden seuraan. Ja onhan linnassa muutenkin uutena kamalaa, portaat vie mihin sattuu eikä tunne ketään. Yrittäisin varmaan kanssa puhua kaikille, jopa Luihuisille ilman ennakkoluuloja. En oikeastaan tiedä mitä tekisin uudessa ja vieraassa tilanteessa ^^

-Suetus-
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Epolia

• puhpallurankesyttäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Maaliskuu 12, 2010, 20:12:52 »
Ekana varmaan olisin vaan et VAU! kiertäisin kaikki paikat ja kävisin tylyahossa kermakaljalla kolmessa luudanvarressa ja hunajaherttuassa ostamassa jokamaun rakeita ja kaikkea hyvää. :D
"It matters not what someone is born, but what they grow to be" - J.K. Rowling

Jamppa

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Maaliskuu 13, 2010, 15:25:04 »
Luulen, että pyörtyisin, mutta jos kävisi niin, että en pyörtyisi varmaankin etsisin Hagridin, jos se siellä vielä olisi ja halaisin sitä :DD

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Maaliskuu 13, 2010, 18:30:12 »
Juu minäkin juoksisin Hagridin luo ja mikäli Orave olisi siellä niin nokkiin tulisi! Dumbledoren luo juoksisin!

Noh, puhutaanpa niin että on vain he/ne jotka ovat hengissä!
Elikkä Hagridin mökkiin juoksisin ja halaisin Toraa niin kovaa kuin jaksan ja litkuttaisin Hagridin ihanaa teetä monta, monta kupposta! Illalla menisin totagai...Dumbben rehtorin kansliaan! Vähät jos joku valittaa! Sitten keittiöön olisi pakko juosta ja mennä Rohkelikkojen makuusaliin menisin Luihuisten Puuskupuhin ja Korpinkynnen oleskeluhuoneiden kautta ja seuraavana aamuna kaikki paikat olisivat tuttuja, kun yhden yön yöuni maittoi mainiosti mutta Tylypahkan tutkiminen maittaa vielä paremmin!

-Nomoni-

Poissa Gououbuck

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #33 : Maaliskuu 21, 2010, 17:04:30 »
Minusta tuntuu, että alkaisin hyperventiloida. Sitten ajattelisin tulleeni hulluksi, miettisin pääsenkö ikinä kotiin (=tuo tapahtuu aina jos joudun sekavaan tilanteeseen). Varmistaisin etten näe unta ja päädyn siihen tulokseen etten halua herätä vielä jos näkisinkin unta. Voisin myös miettiä että olisinko kuollut ja olisin taivaassa (= minulla on omat kiemuraiset mielikuvani taivaasta). Kunnes viimein tajuan, että en ole hullu, en näe unta ja olen elävien kirjoissa... saisin hysteerisen kikattelu/sätkimis kohtauksen. JA pyörisin vain ympäri ja ahmisin silmilläni näkemääni O.O Sitten varmaan läpsäisen itseäni. Alkaisin tutkia koko paikkaa mielin määrin ja säntäilisin sinne tänne, peläten että kaikki katoaa sekunnissa. Nyt olisin valtavan innostunut. Haluaisin tutkia (jos nyt ajatellaan, että ollaan sellaisella ajalla missä suosikki hahmoni eivät ole vielä kuolleet) Snapen työhuoneen/luokan, ehdottomasti rynnisin Dumbledoren huoneeseen ja pyytäisin häntä kaakaolle, totta kai menisin kirjastoon --> paratiisiini, suureen saliin ja ehdottomasti järven luokse, Hadrigin kanssa vähän kävelylle, ratsastaisin hevoskotkalla, kävisin tietty tupani oleskeluhuoneessa [Puuskupuh], ehkäpä jos uskallan Salaisuuksien kammiossa, tietysti olisin kirjastossa vähän lisää, ja pakko minun olisi nähdä muutkin tuvat, tarvehuone olisi ihan jees ja keittiö! Pöllötorniinkin haluaisin... ja nähdä Murjottavan Myrtin, haluaisin käydä¨myös Punurmion luona... ja vaikka mitä muuta.

..tosin olisin vähän sekavassa tilassa, että olisi mahtavaa jos joku näyttäisi minulle kaikki koska saattaisin menettää muistini enkä osaisi varmaankaan hahmottaa mitään mitä missäkin on...

tämän jälkeen Hunajaherttuaan ja kierros muutenkin Tylyahossa :)))

//KÄÄK UNOHDIN HUISPAUKSEN KOKONAAN! Sanoinhan että olisin sekavassa mielentilassa ;D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2010, 17:08:19 kirjoittanut Siksakki »
Just let me Love you...and I learn to Love you right

Tinasormus -> Gououbuck

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Huhtikuu 05, 2010, 16:34:09 »
Ihmettelisin varmaa, että mitenkäs minä tänne jouduin? O_o Muta ensijärkytyksestä toivuttuani ilahtuisin suunnattomasti ja menisin tutkimaan paikkoja - ja todennäköisesti nolaisin itseni tavalla tai toisella ensimmäisen vastaantulijan silmissä. xD

Olen usein nähnyt unia, joissa pääsen Tylypahkaan tai joissa jo olen siellä. Valitettavasti herään aina, juuri, kun kaikki on hauskimmillaan. Seuraavana yönä yritän nähdä samaa unta, harvoin onnistun.
I can see you

Poissa Sugar

• sininen välähdys tähtien keskellä
  • Vuotislainen
« Vastaus #35 : Huhtikuu 05, 2010, 19:52:58 »
Jos olisin mennyt sinne tietoisesti, niin luultavasti menisin vaan tutkimaan niitä sisätiloja. Ja sitten menisin kirjastoon, mistä etsisin kirjan, mistä löytäisin kaikki mahdolliset loitsut ja sitten nauraisin kuollakseni kokeillessani niitä kaikkiin! :-------D olettaen tietysti että osaisin taikoa, heh.

Ja sitten luultavasti lentelisin myös luudalla, kävisin moikkaamassa Hiinokkaa ja yrittäisin muuttaa siilin neulatyynyksi. Ja toki tahtoisin myös olla Suuressa salissa, jälkiruoka-aikaan :-----D Sitten vierailisin myös pöllölässä ja tarvehuoneessa, ja... Okei, tekisin vaikka miten paljon kaikkea mutta sitä nyt on ihan mahdotonta kaikkea luetella tässä.
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #36 : Huhtikuu 05, 2010, 20:42:07 »
Tästä taitaa tulla taas semmoinen yö....Tylypahka kutsuu: toivottavasti.
Luulen että taas pääsee nukkuessaa Hogwartsiin. Koska katsoin VK:n melkein loppuun... jaehkä vielä vähän TV:stä LP:tä joten kunnon uni tulossa!
Se on mainiota kun pääsee EDES unissaan TYlypahkaan ja joissain unissa on näin käynyt ja huh huh mietn hasukaa on!

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Huhtikuu 11, 2010, 13:08:53 »
Ensin varmaan itkisin onnesta ja sitten kiljuisin ja pomppisin. Suu ja silmät olisivat pyöröllään ja kävelisin vain lumoutuneena eteenpäin =D

Poissa Matu

• Vuotislainen
  • Lemons, please.
« Vastaus #38 : Huhtikuu 14, 2010, 21:47:15 »
Kaikista ihanteellisinta olisi jos kirjeen olisin saanut, mutta teen tämän nyt siltä pohjalta että olen vain vierailulla, mahdollisimman pitkällä sellaisella.

Varmaan sekoaisin astuessani aulaan, saisin järkyttävän AAAA EI VOI OLLA TOTTA OMGOMGOMG!! -kohtauksen, siitä vähän toivuttuani lähtisin varmaan juoksemaan ympäri linnaa ja yrittäisin tunnistaa ihmisiä, etsisin käsiini McGarmiwan ja tiedustelisin onko tämä ollenkaan totta ja olenko Tylypahkassa laisinkaan...

Suuressa salissa vierailisin ensimmäisten paikkojen joukossa, etsisin kaikkien tupien oleskeluhuoneet ja pistäisin jonkun opastamaan minua ympäri linnaa, itse en varmaan osaisi suunnistaa. Myrtin vessassa kävisin ja yrittäisin löytää sen hanan jossa on käärmeen kuva, jutustelisin aaveiden ja oppilaiden kanssa, Riesukin olisi kiva nähdä. Varastaisin Creeveyn kameran ja kuvaisin kaikkea mahdollista, pistäisin oppilaat taikomaan minulle, etsisin Harryn porukoineen ja toivottaisin hänelle onnea Voldemortin kukistamiseen, riippuen toki siitä mikä kirja on meneillään linnassa vieraillessani vain onko peräti nykyhetki. Hagridin mökissä ja Kielletyssä metsässä vierailisin, Toraa morjenstaisin, sitten vohkisin jonkun luudan ja katselisin linnaa ylhäältä käsin. Saattaisin myös piipahtaa Tylyahossa ja Rääkyvässä röttelössä. Häiriköisin oppilaita koputtelemalla ikkunoihin luudan selästä ja varmaan halailisin ja pussailisin kaikkia vastaantulijoita, Pansy Parkinsonille ja Millicent Bullstrodelle antaisin turpaan. Jos Dumbledore olisi vielä elossa niin hänet haluaisin ehdottomasti tavata, pyytäisin saada käyttää ajatuseulaa, maistelisin velhomaailman makeisia sun muita tuotteita, ottaisin kotiin viemisiksi kaikkia taikatuotteita, Bertie Bottin jokamaun rakeita ja muuta kamaa, kermakaljaan ja tuliviskiin olisi myös ihanteellista päästä käsiksi~

Osallistuisin mahdollisimman monelle tunnille, Kalkaros, Verso ja Lipetit olisi ehdottomasti tavattava, sekä muutama Verson kasvi. Tonttujen luona kävisin, sekä tarvehuoneessa joka olisi muuttunut siksi paikaksi johon ihmiset ovat kautta aikain piilottaneet tavaroitaan. Niitä tutkisin aikani, sitten olisikin sairaalasiiven vuoro. Jos voisin jäädä yön yli, nukkuisin varmaan mieluiten Rohkelikkotornissa, tuskin kuitenkaan saisin unta. Harry saisi lainata näkymättömyysviittaa yöllistä retkeäni varten :) Yöllä kylpy valvojaoppilaiden kylpyhuoneessa mahdollisimman hyvässä seurassa.

Draco olisi myös tavatta, en tiedä mitä tekisin hänet nähdessäni, varmaan suutelisin :D

Olis toi kyllä ihan unelma päästä sinne, eletään toivossa.
All work and no play make Jack a dull boy

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #39 : Huhtikuu 17, 2010, 17:24:17 »
Jos mä pääsisin joskus tylypahkaan. Tahtoisin ehdottomasti käydä tapaamassa Dracoa.. tai ainakin niitten tyrmiä. Mua on askarruttanut jo niin kauan millainen Luihuisten oleskelutilat oikein olisi. Tietenkin mua jännittäisi ihan hirveesti. Ja jos joku kysyis multa jotain mä vaan änkyttäisin. Musta ei sais mitään selvää ja ne mun tapaamani heput varmaan passittais mut sairaalasiipeen tai pyhään mungoon...

~Dd~
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Jenail

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Huhtikuu 17, 2010, 21:58:38 »
Minäkin ajattelisin, että tämä on haaveeni joka toteutui. Menisin suureensaliin. Odottaisin innolla lajitteluhatun mielipiteen minne tupaan kuuluisin. Sitten menisin sinne tupaan minne kuuluisinkin. Ihailisin joka ikistä nurkkaa. Olisin onnesta soikea. Sitten kiertelisin luokkahuoneissa. Ehkä jopa menisin kiittämään rehtoria, koska pääsin Tylypahkaan. Tutustuisin oppilaisiin. Ja kaikki olisi vain niin mahtavaa. Ja kun sitten heräisinkin unesta se olisi suuri pettymys. Mutta semmoista tekisin ainakin ensi hetkinä Tylypahkassa.

Poissa Ananas

• Vuotislainen
  • 17.11. ♥
    • Viistokuja
« Vastaus #41 : Huhtikuu 25, 2010, 14:11:24 »
Jos pääsisin tylypahkaan olisin aivan, että: WOW! IHANAA!!<3 En varmaan eköä pystyis uskomaan, ja sitte mää yrittäisin nähä mahollisimman paljo kaikkea, koska luulisin sitä uneksi.
Sitten ku älyäisin, että se ois totta varmaan kiljuisin ilosta ;)
Taikoisko joku mut tylypahkaan?

Poissa Hämyisä aamu

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Toukokuu 09, 2010, 18:04:44 »
Aluksi en uskoisi sitä ja olisin varma, että olisin unessa. Toivuttuani ällistyksestä menisin varmaan juttelemaan joillekkin kirjoista tutuille oppilaille. Haluaisin kokeilla huispausta, käydä rohkelikkojen oleskeluhuoneessa ja Hagridin luona... ja monessa muussa paikassa tietty!

Juu odotellaa vaa.. voi kun ois sillo muutama vuos sitte saanu sellaset kirjee ni vähä ois ihanaa xD < 3 < 3 < 3
People change, memories don't.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Kesäkuu 10, 2010, 00:27:54 »
Jos niin onnekkaasti kävisi, että päätyisin Tylypahkan maille, olisin aluksi hyvin yllättynyt, mikä nyt siinä tilanteessa olisi luonnollista. Kun saisin silmäni takaisin päähän ja tajuaisin kaiken olevan totta, lähtisin luultavasti etsimään muutamia henkilöitä puhuakseni heille, ja sitten livahtaisin tutkimaan linnaa (joko heidän kanssaan tai yksin) ja kiertämään kaikissa huoneissa, joissa olen suurimman osan elämästäni halunnut käydä. Jos sen jälkeen jaksaisin enää tehdä mitään, saattaisin käydä kysymässä rehtorilta, olisiko minun mahdollista päästä oppilaaksi johonkin tupaan. (Tiedän, Rowling on sanonut että Tylypahkaan pääsevät vain ja ainoastaan brittioppilaat, mutta saahan sitä unelmoida.) Mikäli pääsisin, jäisin sitten loppukouluajakseni sinne. x) Pitäisin varmaankin lähes kaikista oppiaineista, mutta luultavasti taikajuomat ja pimeyden voimilta suojautuminen olisivat ylitse muiden. Tylyahossakin olisi tietysti kiinnostavaa vierailla. En osaa kuvaillakaan, miten hienoa olisi päästä Tylypahkaan, mutta varmasti ottaisin tilaisuudesta kaiken irti.

-Bloody Princess

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #44 : Kesäkuu 11, 2010, 14:59:29 »
Sekoaisin. Kirjaimellisesti. Siis onnesta tietysti! Katselisin ympärilleni ja ihailisin kaikkia upeita yksityiskohtia. Lähtisin heti [toivuttuani sekoamisesta] Tylypahkan pihamaalle. Siellä seikkailisin hetkisen, jonka jälkeen astuisin puisista ulko-ovista takaisin sisälle, ja menisin katsomaan luokkahuoneta ja suurta salia!

Koko "kierroksen" ajan katselisin tarkkaavaisena ympärilleni ja miettisin miten olin joutunut Tylypahkaan. Ehkä kuitenkin jossain vaiheessa tulisi sellainen Mutta-Entä-Kaikki-Muut -olo. Eli miten jästimaailmassa huomattaisiin katoamiseni, ja pääsisinkö sinne enään koskaan takaisin.
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa koipen

• Scififisti
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Kesäkuu 18, 2010, 22:44:02 »
A) Jos näkisin jonkun ihmisen, huikkaisin hänelle. Kysyisin mistä löytyy opettajanhuone / opettajat. Pyytäisin infokierroksen jonka jälkeen menisin kirjastoon ja kähmisin kirjoja reppuni täyteen. Sitten menisin luutavarastoon ja tutkisin linnaa lentäen. Tottakai jollakin mukavalla Korpinkynsi-oppaalla, joka tietäisi missä on vaarallisia paikkoja. Lukaisisin mahdollisimman nopeasti luudalla lentäessäni taikuusinfoa, jotta voisin tutustua asiaan visiitin jälkeen (esim. missä Viistokuja sijaitsee)

B) Ei löydy ihmisiä. Etsisin luudan itselleni läheisestä luutakomerosta, ottaisin lähimmästä komerosta parit kirjat ja lähtisin pihamaalle. Keskiaikaiset linnat ovat pelottavia. Pihamaalla lentelisin huispauskentällä. Menisin pois tiluksilta, soittaisin kaverille joka tutkisi linnaa kanssani. Kirjat mukaan ja veks.

C) Joulujuhlien aika ja linna täynnä väkeä. Ihastelisin joulukoristeita ja maalauksia, ja kohtelisin paikkaa kuin museota, paitsi näpistelisin kirjat.
nr: Douglas Adams / Linnunradan käsikirja liftareille

Poissa Sami

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Kesäkuu 19, 2010, 01:24:53 »
En oikein tiedä, että mitä tekisin. Todennäköisesti pelkäisin näkeväni unta tai sitä, että joku ajaa minut pois Tylypahkasta jästiyteni takaisin ja siinä sivussa vielä pyyhkisi muistini, jotten muistaisi tapahtumista mitään. Olisi kamalaa ensiksi päästä Tylypahkaan ja sitten unohtaa koko kokemus, mutta jos selviäisin tästä ja saisin jäädä Tylypahkaan, niin olisin aivan haltioissani ja tutkisin joka paikan. Yrittäisin etsiä kirjoista tuttuja hahmoja ja saattaisin jopa yrittää saada heiltä nimikirjoituksia.

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Kesäkuu 28, 2010, 04:08:08 »
Ei kyllä selvää mielikuvaa tule ihan heti päähän siitä että mitä tämä nuori tyttö siinä vaiheessa tekisi O.O

Jos seisoisin yhtäkkiä keskellä Tylypahkan maita, niin todennäköisesti ensimmäisenä pelästyisin, ajattelisin että olenko minä kuollut ja todennäköisesti nipistelisin itseäni vimmatusti jotta heräisin. Sen jälkeen vieläkin pelästyneenä etsisin lähimmän liikkuvan olennon käsiini, ja kysyisin että mitä ***** minä täällä teen.

Jos taas sitten saisin oikein kirjeen postiluukustani, jossa kerrottaisiin että minut on valittu Tylypahkaan opiskelemaan, niin todennäköisesti ensimmäisenä ottaisin sen vitsinä ja nauraisin itseni kuoliaaksi. Jos kuitenkin tästä kohtauksesta selviäisin, niin jatkaisin elämääni ja odottelisin jotain muita mahdollisia yhteydenottoja. Sitten jos joku minua tulisi hakemaan ja huomaisin kaiken sen hämmennyksen keskellä seisovani jälleen siinä Tylypahkan pihamaalla, niin todennäköisesti katsoisin kaikkea mahdollista silmät pyöreänä. Sen jälkeen varmaan menisin Tylypahkaan sisälle ja etsisin jonkun ylemmän tahon käsiini, jolta kysyisin että miksi minä olen täällä ja ylipäätään "olenko minä oikeasti muka täällä?" :D
Kaikkien vastausten jälkeen olisin todennäköisesti aika pirun hämmentynyt, iloinen ja loppujen lopuksi varmasti onnellinenkin (:

Poissa Syanidea

• kelmeilijä
  • Vuotislainen
    • life
« Vastaus #48 : Kesäkuu 30, 2010, 21:32:39 »
Nyt kun näin ajattelen et itkisin, pyärtyisin tai sekoisin lopullisest (::
Taitais ol mul hiuka liia suur pala, no sehä o mu suurin unelma♥
~freakshow

snikkeri

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Heinäkuu 03, 2010, 14:16:37 »
Hmm varmaan... Pyörtyisin? Olisin ihan haltioissani ja etsisin tien keittiöön, rohkelikkotorniin ja muihin kivoihin paikkoihin. Tiettysti pitäisi vältellä Voroa, että se ei heittäisi minua pihalle, jästi kun olen. Ja haluasin syödä suuressasalissa :D HP fanin unelmien täyttymys, olisi päästä tylypahkaan... *Huokaus*

Poissa magico

• Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: JinxFrog184
« Vastaus #50 : Syyskuu 17, 2010, 19:30:51 »
No ensinnäkin lähtisin juoksemaan ympärilinnaa ja kävisin luultavasti heti ensimmäisenä suuressa salissa ja tyrmissä. Sitten kiertäisin kaikki luokat läpi. Kävisin myös huispauskentällä ja kiertäisin pihalla ja sitten kävisin Hagridin luona ja olisin ihan innoissani ja vaan juoksisin. Lisäksi kävisin Dumledoren toimistossa ja näin.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa ludarz

• Mahdoton idea.
  • Vuotislainen
« Vastaus #51 : Syyskuu 18, 2010, 19:07:37 »

Olisin innoissani. Juoksisin ja pomppisin, kyselisin, että olenko tylypahkassa, onko tämä totta. Odottaisin sauvan saamista ja.. huispausta!! Sekoaisin!!!!

Mutta niin on minulla muutakin asiaa. Jos ei jaksa uskoa, että joskus pääsee tylypahkaan, niin ainakin yhdellä tavalla me kaikki voisimme "päästä" sinne. Nimittäin unessa. Se olisi ihanaa, nyt vain toivomaan, että ensi yönä koen tuon hetki sitten kuvailemani tunteen!! :)))) Mutta toisaalta, tulee kauhea olo sitten, kun herää... hyi. Ihan inhottaa ajatellakin. :((((( Siihen loistava ideani taisi mätkähtää. plääh...
- Missä me oikeastaan ollaan?
- Jaa, ajattelin kysyä sinulta samaa, Dumbledore sanoi ja katseli ympärilleen Missä me sinun mielestäsi olemme?
-Tämä näyttää", Harry sanoi hitaasti King's Crossin asemalta.

Welmasein

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Syyskuu 19, 2010, 15:50:32 »
Olisin haltioissani. Jos Tylypahka tosiaankin olisi olemassa, olisin yksinkertaisesti ihan shokissa ja sanaton. Ehkä myös hysteerinen. Tylypahkaa rupeilen kohta lähentelemään eräässä omassa tekstissä jossa olen itsekin mukana näi btw, silloin saattaisin osata kertoa enemmän. Jos nyt pääsisin samantien Tylypahkaan, juoksisin varmaan ensimmäisenä Hagridin mökille. Sen jälkeen juoksisin - tai lentäisin - Huispauskentälle. Tämään jälkeen siirtyisin Linnaan sisälle ja matkustaisin ensin katsomaan Rohkelikon ja Luihuisen oleskeluhuoneet. Tulee-menee huoneessa olisi mielenkiintoista käydä. Siinä välissä kun tulisi nälkä, menisin Suureen Saliin ja jälkiruoaksi menisin tunnelin kautta Hunajaherttuaan kellarin kautta Tylyahoon. Viettäisin ikimuistoisen päivän... :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2010, 18:19:11 kirjoittanut Welmasein »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Syyskuu 19, 2010, 16:18:44 »
Olisin ihan hiiren hiljaa enkä katsoisi ketään silmiin, olisi niin paljon ajatustyötä.

henryboy

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Lokakuu 05, 2010, 21:13:19 »
Jaa-a.. no varmasti olisin niiiiiin innoissani!! En malttaisi varmaan pysyä paikoillani, vaan haluaisin oppia taikoja, tutkia tylypahkaa, otella kaksintaistelukerhossa... Ja kaiken huippu olisi, jos kaikki opettajat olisivat samoja:) paitsi professori Kalkaros. Minua inhottaa että hän tappoi Dumbledoren. Noh, kuitenkin, En malttaisi odottaa, että täytän 17, jotta voisin käydä kesälomilla noitumassa ärsyttäviä jästikoulukavereitani >:D. Muuttaisin heitä hillereiksi, varsinkin yhden tietyn, roikottaisin jaloista...... Mutta se olisi UPEAA. Unelmieni täyttymys.

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Lokakuu 07, 2010, 20:31:31 »
En varmaankaan saisi sanaa suustani vähään aikaan kurkussani olevan palan takia. Itkisin mahdottomasti. Itkun laannuttua lähtisin varmaankin onnesta täristen, mutta varovaisesti kävelemään kohti Dumbledoren kansliaa.
Astuttuani huoneeseen varmaan katselisin ympärilleni suu lattialle asti auki loksahtanaana. Nähdessäni lajitteluhatun kipittäisin sen luo. Tarkistaisin, ettei kukaan näe, ja laittaisin sen päähäni. Aika varmasti se ilmoittaisi minun kuuluvan Luihuisten tupaan. Laskisin sen takaisin paikalleen ja rientäisin katsomaan feenikslintua.
Kummastelisin kaikkia Dumbledoren ihmeellisiä tavaroita siihen asti, kunnes mies itse ilmaantuisi paikalle. Pöllämystyneenä sopertaisin, etten tiennyt miten pääsin tänne. Hetken juteltuani hänen kanssaan lähtisin seikkailemaan Suurta Salia kohti.
Matkalla, jos hyvinkin onnekas olisin, törmäisin pariin opettjaan. Yksi heistä, joihin haluaisin törmätä on McGarmiwa. En tiedä miksi, mutta jotenkin pidän hänestä. Hänet tavattuani lähtisin kohti salia, mutta poikkeaisin matkalla Kalkaroksen luona. Mikäli hän ei olisi huoneessaan katselisin ympärilläni olevia olioita ja asioita lumoutuneena. En voisi vastustaa istumista hänen tuoliinsa. Varmaan pyörtyisin, jos Kalkaros tulisi huoneeseen ja alkaisi kysellä, mitä teen siellä. Änkyttäisin jotain erittäin sekavaa ja saisin varmmankin vastineeksi Inhoavan Katseen.
Kun sieltä vihdoin pääsisin tallustaisin onnellisesti hyräillen Suureen Saliin. Kun näkisin katon, leijuvat kynttilät, sekä oppilaat keskustelemassa pöytien ääressä, vajoaisin polvilleni ja peittäisin suuni käsilläni. Astelisin kohti Luihuisten pöytää sydän jyskyttäen ja pää pyörällä. Luihuiset loisivat minuun kummallisia katseita, kun kävelisin ja etsisin paikkaa itselleni. Ja ette arvaakkaan mitä tekisin, kun näkisin Dracon! Sydämeni varmaan pysähtyisi ja lentäisin nenälleni maahan. (Luihuiset mitä ilmeisimmin nauraisivat minulle vedet silmissä)Nousisin vapisevin jaloin seisomaan. Kompuroisin hysteerisesti nauraen Dracon luo, tyrkkäisin Pansyn syrjään, ja istuisin hänen viereensä. Katsoisin häntä suurin silmin ja kuolaa suusta valuen. Malfoy katsoisi minua inhoten. Kietoisin kädet hänen kaulansa ympäri ja halaisin hänet lyttyyn. Sen jälkeen suukottaisin häntä ainakin sata kertaa Pansyn katsoessa vierestä. (Voitte arvata muiden Luihuisten reaktion) Voi Draco parkaa.. Sitoisin hänet tiuksti köydellä, ottaisin mukaani ja lähtisin kohti Luihuisten oleskelutiloja. Pomppisin siellä ympäriinsä ja juoksisin poikien makuuhuoneeseen. Penkoisin kaikkien, paitsi Dracon tavarat. Seuraavaksi juoksisin tyttöjen makuuhuoneeseen ja tekisin saman. Ai miksen penkoisi Dracon tavaroita? Koska jätän parhaimman viimeiseksi! Elikkä menisin takaisin poikien makuuhuoneeseen, penkoisin Malfoyn tavarat huolellisesti läpi, ja laittaisin ne takaisin paikoilleen.
Seuraavaksi raahaisin häntä ympäri linnaa kummituksia etsien. Koska haluaisin tietysti tervehtiä Nickiä, Myrttiä, Riesua ja miksen muitakin kummituksia! Nostaisin Malfoyn syliini, ettei hänen tarvitsisi kävellä. Hyppelisin ulko-ovelle sanoen "hei" kaikille, jota sattuisivat tulemaan vastaan. Ovella muistaisin kuitenkin, että oli pari muutakin vielä, joita haluisin käydä katsomassa.
Juoksisin Lihavan leidin luo, ja kun pääsisin sisään rohkelikkojen oleskelutiloihin, juoksisin suoraan Fredin ja Georgen luo. Tervehtisin heitä suupielet korvissa ja rutistaisin Dracoa niin kovaa, että hän vinkaisisi.Vietettyäni tarpeeksi aikaa heidän kanssaan, juoksisin kohti Korpinkynsien tiloja tervehtimään Lunaa. Kertoisin Lunalle, että pidän hänestä. Katsoisin ikkunasta, kuinka ulkona aurinko laskisi. Veisin Malfoyn nukkumaan, ja lähtisin kohti Hagridin mökkiä. Joisin siellä pari kupia teetä, ja pyytäisin Hagridia viemään minut ratsastamaan hevoskotkalla. Ja tottakia haluaisin myös oppia kaikenlaista taikuutta, käydä Kalkaroksen tunneilla ja pelata huispausta Dracon, joka tuossa vaiheessa varmaankin kammoaisi minua, kanssa. // Kamalan pitkän tarinani loppu! :D

Candygirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Lokakuu 17, 2010, 18:16:46 »
Ajatella jos tipahtaisi tylypahkan sisäpihalle... Ensimmäiseksi olisin varmaan että mitäköhän ihmettä, ja epäilisin mielenterveyttäni. Seuraavaksi kiljuisin ja hyppisin iloisena pitkin pihaa. Kolmanneksi juoksentelisin tyrmissä ja tutkisin liemien luokan ainekset, ja päättäisin löytää tarvehuoneen!

Oljo

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Lokakuu 18, 2010, 20:30:01 »
Se olisi varmasti aivan mahtava tunne! Olisin varmaan aseentella, että onkos tämä nyt unta, voisiko joku nipistää minua käsivarrestani! Mutta, tutkiskelisin paikkoja olisin aivan onneni kukkuloilla.

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Lokakuu 22, 2010, 16:34:22 »
Oihhhjjj!! Mä varmaan olisin suu auki hetken enä sais sanaa suustani. Alkaisin kiljumaan ja itkemään (onnesta) ihan hysteerisesti ja pomppisin joka puolelle. Sitä ei voi sanoin kuvailla:)

Menisin varmaan ekana Rohkelikon oleskeluhuoneeseen ja istuisin siihen sohvalle Ronaldin kainaloon *ihastunut*. Ja sit kävisin liemitunneilla kattomassa Severusta (jos se siis olis elossa) ja sekottelisin vaa kaikkii liemii:) Ja sit mä yrittäisin löytää Hermionen ja osallistuisin S.Y.L.K.Y: hyn. Sitte menisin Dumbledoren luo ja tervehtisin sitä ja kattoisin sitä silmät suurena O_o. Ja viimeiseks menisin lentämään luudalla huispausareenalle Fredin ja Georgen kanssa:) Nää mä tekisin ainaski, mutta jos tää oikeesti tapahtuis ni mä en uskios mun silmiäni jne.

MY DREAM <3

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #59 : Marraskuu 23, 2010, 18:55:14 »
Mietitääs...
Ensinnäkin nipistäisin itseäni, ja mietin vahvasti voiko tämä olla oikeasti totta! Päädyn tulokseen jossa olen oikeasti Tylypahkan pihalla. Alkuhämmennykseni jälkeen juoksisin äkkiä sisälle, ensimmäiseen luutakomeroon, nappaisin luudan ja menisin lentämään. Seuraavaksi juoksisin, näin aikaa säästääkseni tutkimiseen, tyrmiin katsomaan sevvien luokkahuonetta ja huonetta. Näiden jälkeen tutkisin jokaisen tuvan käpi, ja päättäisin löytää tarvehuoneen!
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa kattimäli

• Keudalainen :)))))
  • Vuotislainen
  • oot_huono :DDDD
« Vastaus #60 : Joulukuu 13, 2010, 10:40:35 »
Jos mä nyt saisin tietää olevani noita ja pääsisin tylypahkaa, juoksisin suoraa rohkelikkotorniin ettimään Harry Potterin ja halaisin sitä oikeen kunnolla! Sit toisin sille tuliaisiks fazersuklaata ja kysyisin mitä se siitä tykkää ja sanoisin sille kuinka ihanaa on puhuu brittienglantii... xDxD
Mind the cap between track and the platform

Goldilocks

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Joulukuu 13, 2010, 22:31:31 »
Jos oletetaan, että heräisin tylypahkan pihalta. Ensireaktio vois olla, että "BEST DREAM EVER". Toinen; "Ehkä mä kuolin." Kiertelisin, ihailisin. Itkisin kun tajuaisin, etten kuitenkaan omista taikavoimia. :D Jos omistaisin, kokeilisin kaikkea mitä saan pystyisin. Heti. Kahlaisin kirjaston läpi, lukisin PALJON. (Vaikken lukemisesta kauheesti perustakaa, mut Tylypahkassa? Oh yesh.) Puhuisin kaikille, ketkä vastaan vahingossakin tulisi. Olisin haltioissani ja en suostuisi ikinä lähtemään pois. :'D

Ja paljon, PALJON muuta.

Poissa kattimäli

• Keudalainen :)))))
  • Vuotislainen
  • oot_huono :DDDD
« Vastaus #62 : Joulukuu 14, 2010, 13:27:58 »
Jos heräisin ja huomaisin olevani tylypahkassa... hmm. Ensin sekoaisin onnesta ja rupeisin vaeltelemaan ympäri käytäviä, riesu saisi minulta tuta aguatulio-kirouksesta... Sitten menisin moikkaamaan professoreita ja muita tylypahkalaisia (ja heittäisin tietysti törkeää läppää luihuisista xDxD). Sitten kävisin syömässä ja sitten-- Harry Potterin tullessa minua vastaan sekoisin täydellisen lopullisesti, sulaisin suklaakastikkeeksi ja änkyttäisin jotain maahistahistaa. x) Sitten kun järkeni vähän selviäisi, hyppäisin suoraan hänen kaulaansa ja antaisin suukon hänen poskelleen. Ja illalla nukahtaisin onnellisena hänen kainaloonsa. <3<3
Mind the cap between track and the platform

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #63 : Joulukuu 15, 2010, 17:44:56 »
Jos pääsisin Tylypahkaan, olisin järkyttynyt ja innoissani! Ensimmäiseksi ajattelisin että olenkohan ihan terve, mutta käytyäni matami Pomfreyn (joka toteaisi minut terveeksi) luona sairaalasiivessä. Sitten menisin kiertelemään luokkahuoneissa ja kävisin Luihuisen tuvassa (olen aina halunnut tavata Draco Malfoyn!) ja Kalkaroksen suosioon voisin käydä pyrkimässä! Lisäksi lentäisin luudalla, tapaisin ohimennen Harryn, menisin kaikille oppitunneille ja olisin niin onnellinen, että jäisin Tylypahkaan loppuelämäkseni!

^^ Hullua eikö totta. Mutta se olisi unelmani!
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #64 : Joulukuu 15, 2010, 22:42:09 »
Hmmm.
Mitäkö tekisin jos huomaisin vain yhtäkkiä seisovani sanotaan nyt vaikka suuressa salissa? Aluksi sydämeni hakkaisi varmasti hirveästi ja sitten kun tajuaisin missä olen, toteaisin hyvin yamismaisesti 'kappas'. Kävelisin mahtavan suuntavaistoni avulla ulos salista ja olisin jo menossa portaita ylös, kunnes tajuaisin, että olin juuri äsken seissyt salissa, jonne olen aina tahtonut päästä ja jossa kaikki söisivät juuri sillä hetkellä ruokaa.

Niimpä palaisin takaisin, kävelisin pari kertaa salin ohi ja eksyisin sopivasti lähtöpaikalle. Kuvitellaan, että minulla olisi kaapu päällä ja sitä somistaisi korpinkynnen vaakuna. Kävelisin luihuisten pöytään ja istuisin siihen luontevasti, iskisin haarukkani lähimpään ruokalajiin kaikkien tuijottaessa minua kummissaan ja sanoisin jotain niinkin järkevää kuin 'terve'.

Kun minut on lopulta ohjattu oikeaan pöytään, odotan innolla jälkiruokaa ja yritän tutustua kaikkiin ympärillä oleviin. Sepittäisin ihan omiani, kukaan ei kuuntelisi minua tai ehkä joku saattaisi jopa säälivästi nauraa omituisille sepustuksilleni. Kun olen syönnyt, eksyn toki porukasta ja joudun jotenkin ulos linnasta. Pieni paniikki iskisi, mutta hetken kuluttua huomaan, että olen saanut mainion tilaisuuden tutustua Kiellettyyn metsään. Niimpä porhallan metsään, hämmästelen puita, eksyn ja... luoja tietää.
Kaiken kaikkiaan antaisin itsestäni mahdollisimman omituisen ensivaikutelman ja ennestäänkin niin surkea suuntavaistoni olisi järkytyksen takia entistäkin surkeampi. Jos joutuisin Tylypahkaan yllättäen, olisin toki iloinen ja ihmeissäni, mutta toivon että pääsen sinne kartaa kädessä ^^.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa minerva

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Tammikuu 08, 2011, 22:30:30 »
Jos ilmestyisin eteishalliin, niin astelisin saman tien suureen saliin ja söisin kaikkea hyvää ruokaa. Mutta tämä ei jäisi tähän. Varastaisin jonkun pahaa-aavistamattoman oppilaan sauvan suuren salin häslingissä, ja lähtisin tunnille. Liemitunnilla tähtäisin professori Kalkarokseen tainnutusloitsun, ja alkaisin sitten heitellä noidankattiloita ja liemien ainesosia muiden oppilaiden päälle. Lopuksi räjäyttäisin Kalkaroksen pöydän ruhjoo-loitsulla liekkeihin. Yleisen häslingin ollessa päällä menisin Kalkaroksen varastoihin, ja etsisin sieltä monijuomalientä. Ottaisin pullollisen sitä säilöön, ja menisin koputtamaan professori McGarmiwan ovelle. Kun hän avaisi oven, niin tulisin sisään ja valittelisin että liemitunnilla sattui onnettomuus. Todennäköisesti tässä vaiheessa oppilaat juoksisivat liemiluokasta eteishalliin hakemaan apua, sokissa ollessaan he eivät itse tajuaisi herättää Kalkarosta herpaanulla. Kun McGarmiwa kääntyisi ovea kohti mennäkseen katsomaan mistä on kysymys, tainnuttaisin hänet takaapäin. Sitten sulkisin luokan oven, ja köyttäisin McGarmiwan vangitsous-loitsulla oman työhuoneensa lattialle. Ottaisin häneltä hiuksia, ja joisin monijuomalientä niiden kanssa.

McGarmiwan näköisenä astelisin rohkeasti eteishalliin liemitunnin oppilaiden kanssa. He veisivät minut tyrmään, missä Kalkaros makaa tainnutettuna, ja varsinkin Draco on melko kauhuissaan. Loihtisin Kalkaroksen köysiin, ja sanoisin että hän on kääntynyt pimeyden lordin puolelle. Sitten heittelisin häntä seinille loitsuilla. Oppilaat eivät tod. näk. uskaltaisi estää professoria. Leijuttaisin ruumiinliikuttamisloitsulla Kalkaroksen eteishallin keskelle kaikkien pilkattavaksi. Joku on varmaankin hakenut tässä vaiheessa Dumbledoren, mutta koska Dumbledore luottaa McGarmiwaan, valehtelen hänelle että oppilaat kävivät joukolla Kalkaroksen kimppuun. Mutta jos Potter yrittäisi kertoa totuutta, niin Dumbledore toisaalta saattaisi uskoa häntäkin. Niinpä käyttäisin sanatonta "avada kedavra" - kirousta Harry Potteriin. Kun Dumbledore kumartuisi kauhistuneena katsomaan onko Potter kuollut, loitsisin häneen loitsun "heittäös" , ja sen seurauksena hän lentäisi ovesta pihamaalle. Silminnäkijöitä tapauksella on liikaa, joten osoittaisin kattoa ja loitsisin todella ison "pommitus mega" loitsun, mikä räjäyttäisi eteishallin, Draco, Hermione, Ron, Neville ja muut liemiryhmässä olevat todennäköisesti kuolisivat räjähdyksessä. Professorit Lipetit ja Verso tulisivat ihmettelemään tapausta. Kun he laskeutuisivat portaita pitkin, loitsisin portaisiin glissadin. Itse kohottaisin itseni loitsulla yläkertaan, ja juoksisin kirjastoon. Räjäyttäisin koko kirjaston tuusan nuuskaksi loitsulla, ja Prillin siinä samalla. Sytyttäisin monet käytävät palamaan, ja kylväisin paljon muutakin tuhoa. Tämän jälkeen minut luultavasti saataisiin kiinni, ja lähetettäsiin Azkabaniin.

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #66 : Tammikuu 09, 2011, 00:06:37 »
Jos astuisin keskelle Tylypahkan maita niin luulisin aika varmasti, että näkisin unta. Nipistelisin itseni luultavasti hengiltä :D Ja sitten, monen kivuliaan minuutin tunnin jälkeen, kun olen tajunnut, että täähän on helvetti totta, olen pilvessä (siis en aineissa mistäsitäkitietää :D). Alan huutamaan, kiljumaan ja itkemään onnesta, kieriskelen maassa, ehkä opin viimeinkin tekemään kärrynpyörän, koska sillä hetkellä en välittäisi vaikka kolhisin itseäni :D Sitten varmaan saisin sellaisen hysteerisen naurukohtauksen eikä tule ajatelluksi, että onko lähimailla ketään näkemässä mun sekoamista :D Sitten kun oon siitä vähän rauhottunu, astun sisään Tylypahkaan :) Oon yhtä hymyä koko ajan, koska jos pääsisin Tylypahkaan, se ois unelmien täyttymys ! Tungen lajitteluhatun päähäni ja se huutaa LUIHUINEN ! Jos ei huuda niin whatever, Luihuiseen oon silti menossa. Sitten syön mahan täyteen ihania herkkuja :) Matka jatkuu Luihuisten tupaan. Tapaan siellä Malfoyn ja varmaan suutelen sitä :D Sitten kun oon herännyt siitä sekoamisesta todellisuuteen niin alan heti pyytelemään anteeksi Dracolta, ellei nyt oo raukka pelästynyt ja välttelee mua haha :D Sitten luultavasti pöllin jostain sauvan ja alan tekemään taikoja :) Loput päivästä menee sitten tutustuessa eri paikkoihin. On muuten myös pakko päästä hengailemaan Fredin ja Georgen kanssa, mikäli Luihuista nyt seuraansa kelpuuttaa :D Silleen se sit varmaan menisi.

~bf
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
« Vastaus #67 : Tammikuu 09, 2011, 02:00:31 »
Ensi reaktio olisi "onko tämä unta". Sen jälkeen nipistelisin ja läimisin itseäni saadakseni selville olenko unessa. Kun tajuaisin tilanteen todeksi sekoaisin täysin. Alkaisin kiljua ja nauraa samalla kun hyppisin tasajalkaa ympäriinsä. Sen jälkeen pamauttaisin suuren salin ovet auki ja halaisin kaikkia vastaan tulevia ja pöydissä istuvia. Minut lajiteltaisiin puuskupuhiin mutta juoksisin kuitenkin ensin luihusen pöytään Dracon luo. Draco saisi kunnon läimäyksen kasvoihin (tietääkseen ettei minua kannata loukata) ja sen jälkeen pitkän suukon suoraan suulle. Sen jälkeen juoksisin ympäri salia hehkuttaen kuinka ihana Draco on ja toivon mukaan löytäisin tieni minua kummasti katsovien tupatovereitteni luokse. Sitten tajuaisin ikävöiväni jo koiraani ja taikoisin sen kutsuloitsulla luokseni. Siitä alkaisi taianomainen elämämme tylypahkassa!
<3   
Wait till my father hears about this!

lovekiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Tammikuu 11, 2011, 15:11:52 »
noo tää on tosi vaikee... mäkin varmaan juoksisin ja kiljuisin ja ajattelisin, että unelma toteutu. sit mä rupeisin etsimään lunaa hermyä ja ginnyä. menisin kirjastoon oleskeluhuoneisin ja dumbledoren kansliaan. se olis ihanaa.

Lartsu

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Tammikuu 11, 2011, 18:17:00 »
No, jos minä pääsisin Tylypahkaan varmaan kiljuisin onnesta 15 minuuttia :D Ensimmäisenä Tylypahkassa varmaan kävisin oleskeluhuoneessa, tai Dumbledoren toimistossa. Tietysti yrittäisin löytää lajitteluhatun, että saisin tietää pääsenkö mihinkään tupaan :D Olisin varmasti ihan innoissani koko ajan ja pomppisin kaikkialla. Yrittäisin löytää tarvehuoneen jne.

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #70 : Tammikuu 14, 2011, 15:41:21 »
Jos olisinkin yhtäkkiä Tylypahkassa, minulla menisi varmasti vähän aikaa tajuta missä olen. Kun tajuaisin sen, kiljuisin ilosta ja riemusta ja juoksisin ympäri eteishallia. Ensimmäiseksi menisin varmaan suureen saliin maistamaan ruokaa ja sitten rohkelikon oleskeluhuoneeseen. 
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Angelina

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Tammikuu 22, 2011, 20:36:56 »
Minä en oikein tiedä...

Jos joskus yhtäkkiä löytäisin itseni Tylypahkan pihamaalta, en oikeastaan tajuaisi, missä olen. Vaikka ehkä jossain vaiheessa tajuaisin, jos vain joukku oppilaita syöksyy välitunnilee aavut päällään ja ehkä tupakaulaliina kaulassa. No, varmasti minä sitten syöksyisin linnaan kiertelemään ympäri Tylypahkaa ja katseemaan paikkojaehkä hieman innoissani. Ja kun olisin kiertänyt Tylypahkan joka kolkan, luultavasti menisin kysymään neuvoa joltain  professorilta. Mutta mieluiten menisin Puuskupuhin oleskeluhuoneeseen ja lysähtäisin takan ääressä olevaan nojatuoliin. Ja kun sitten tulisi ilta, kipuaisin portaat ulos tyttöjen makuusaleihin, valtaisin vapaan sängyn ja nukkuisin. Aamulla sitten ehkä menisin oppilaiden tavoin aamiaiselle súureen saliin ja sen jälkeen tunneille. Tosin ilman mitään kirjaa, taikasauvaa tai noidankattilaa. Sitten tuntisin itseni  Tylypahkan oppilaaksi.

No, joo, toi saatto olla vähän outoa, mutta minä vain niin kauheasti haluaisin Tylypahkaan. Tietysti opettajat ja oppilaat saattaisivat ihmetellä, kun minä marssin paikalle ilman kaapua tai mitään. No, niin ainakin yrittäisin tehdä.

Poissa amazon

• Vuotislainen
« Vastaus #72 : Tammikuu 23, 2011, 09:59:02 »
Yrittäisin etsiä jonkun ystävällisen näköisen henkilön jolta voisin kysyä missä olen. Olisin meinaan varmaan aika hämmentynyt.

Poissa Vana

• Eksynyt haaveilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Maaliskuu 30, 2011, 13:54:00 »
Menisin sinne, missä suurin osa oppilaista olisi viettämässä aikaansa. Jos astuisin Tylypahkaan ruoka-aikana, menisin Suureen saliin, istuisin Rohkelikkojen pöytään (jotenkin luontevin valinta tupapöydistä) ja ottaisin reippaan kokoisen annoksen tarjolla olevaa ruokaa ja joisin kurpitsamehua. Jos taas olisi oppituntien aika, yrittäisin ujuttaa itseni mukaan tunneille. Illalla hakeutuisin Rohkelikkotorniin, istuisin takkatulen ääreen ja nauttisin ympärillä vallitsevasti puheensorinasta. Yön koittaessa toivoisin saavani käsiinä näkymättömyysviitan, jonka turvin lähtisin seikkailemaan linnan käytäville, etisisin salakäytäviä ja välttelisin Voroa ja Norriskaa. Sen jälkeen toivoisin löytäväni Rohkelikkotornista vapaan pylvässängyn, jossa nukkua. Aamulla sitten Suureen saliin aamiaiselle ja katselemaan kun pöllöt tuovat päivän postin. Sitten taas oppitunneillle... Eli yksinkertaisesti haluaisin linnaan päästyäni elää täysin tavallista tylypahkalaisen elämää.
"Well you built up a world of magic
Because your real life is tragic
Yeah you built up a world of magic"

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #74 : Maaliskuu 31, 2011, 18:00:35 »
Reaktioni olisi riippuvainen siitä, miten sinne ilmestyn. Jos vain heräisin joku aamu Luihuisen tuvan makuusaleista, ensinnäkin tajuaisin ihmetellä mitä ihmettä parvisängylleni on käynyt [:D olen niin fiksuna heti aamusta] kun katto on noin korkeana. Sitten kun tajuaisin missä olen, ajattelisin sen heti unena, mutta siinä vaiheessa kun tajuan sen että olen 'tajunnut' asian olevan unta tajuan että olen väärässä [nyt kyllä putositte], koska en koskaan tajua unta nähdessäni että se on unta.

No, jos selviäisin hengissä Suureen saliin kiitos siirtyvien ja haihtuvien rappusten, istuisin Luihuisen pöytään pokkana. Ihmetteleviin katseisiin ja supatteluun vastaisin vain: "Olisin kyllä kysynyt lupaa pöytään istumiseen mutta jätin tekemättä koska tunnen tupanne liian hyvin ja te olisitte vain nauraneet minulle." Saatuani syötyä - ja mahdollisesti vedettyä jotakuta tappelupukaria turpaan [olisin kuitenkin joutunut riitoihin jonkun kanssa] - suuntaisin huonon suuntavaistoni kanssa kirjastoon. Aaah että olisin onnessani jos pääsisin sinne, ja 99.9% varmuudella murtautuisin kiellettyjen opusten osastolle.

Heti kun jaksamusta kertyisi tarpeeksi, menisin kuokkimaan ainakin pimeyden voimilta suojautumisen [pitkä sana], taikuuden historian [historylove ♥] ja muodonmuutosten tunneille. Jossain vaihessa etsisin tarvehuoneen jonka avulla hommaisin itselleni maalaustarvikkeet ja menisin omankädenluvin maalaamaan Suuren salin seiniä. Ja sitten ottaisin jonkun hammastahnan ja menisin piirtelemään silä tyttöjen vessan peilit täyteen [peiliin piirtäminen hammastahnalla on oikeasti kivaa].

Kielletyssä metsässä kävisin, olisi hienoa nähdä kentauri. Ja Hiinokkaa ja Hagridia moikkaamassa. Ja huispausta kävisin kattelemassa, pyytäisin ehkäpä jonkun luutaa lainaan ja lentelisin tiluksilla [putoaisin varmaan sen 6 765 kertaa].
Illalla hipsisin taas Luihuisten tyrmiin ja menisin vain johonkin vapaaseen sänkyyn. Aamulla heräisin sitten kun sängyn omistaja potkisi minut alas. ♥ Ja kun huomaan olevani yhä Tylypahkassa en tietäisi mitä ajatella, koska olen koko tämän ajan ollut pohjimmiltaan sitä mieltä, että unta tämä on. Heti kun tajuaisin asian oikean laidan menisin Pöllölään ja kirjoittaisin kijeen vanhemmilleni ja kysyisin asian laidan kahdella sanalla: "Mitä h-lvettiä?"

Ja sitten menisin rappuset alas aamiaiselle, ja jatkaisin eloani koulussa mitenkuten taitaisin [ilman sauvaa mitä todennäköisimmin, hyvin menee].

Keksi sille joka jaksoi lukea.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #75 : Huhtikuu 03, 2011, 09:39:56 »
Riippuu vähän siitä, miten Tylypahkaan astumisen tulkitsee. Jos kuvitellaan, että olisin noita (mistäs muuten tiedätte etten ole, muahah), saisin kirjeen ja lähtisin kouluun, tunnelma olisi tietysti samankaltainen ekaluokkalaisen jännitys kuin kirjoissa on kuvattu. Mutta oletettavasti tässä tarkoitetaan kuitenkin tällaista yhtäkkistä Tylypahkasta heräämistä, joten lopetan turhan jaarittelun.

Jos minua ei olisi valmisteltu asiaan millään tavalla, vaan avaisin silmäni ja löytäisin itseni Tylypahkan tiluksilta, tulisi ensimmäisenä tietysti suuri järkytys. Mihin helkattiin olen joutunut? Siinä sitten kun katselisin ympärilleni ja alkaisin tajuta asioita, luulisin joutuneeni johonkin kuvauspaikalle tai Orlandoon. Kun tajuaisin olevani aidossa, oikeassa Tylypahkassa, ratkeaisin varmaan itkemään onnesta. Kun siitä selviäisin, alkaisin miettiä, onko minun jästinä sopivaa olla täällä. Sitten kun uskaltaisin, lähtisin tutkimaan paikkoja.

Ensimmäisenä suuntaisin kohti kirjastoa. Luultavasti eksyisin matkalla, mutta pari kertaa tietä kysymällä ehkä löytäisin perille. Kirjastossa menisikin sitten tuntikausia, koska sellaiseen paikkaan joutuessani menettäisin kokonaan ajantajuni. Kun joku kävisi kiskomassa minut korvasta pois tuolta lukutoukan taivaasta ulkomaailmaan, menisin ajankohdasta riippuen jollekin oppitunnille tai Suureen saliin syömään. Oppitunneista eniten kiehtovat muodonmuutokset ja loitsut, joten mars kohti McGarmiwan tai Lipetitin luokkaa. Saattaisin ehkä joutua selittelemään opettajalle läsnäoloani, sillä eihän Tylypahkaan nyt joka päivä jästejä eksy. Toivon mukaan minua ei heitettäisi ulos.

Voihan tietysti olla, että jästin läsnäolo huomattaisiin pian ja minua alettaisiin kiireesti etsiä. Silloin juoksisin kilpaa etsijöiden kanssa pitkin liikkuvia portaikkoja, vaikka minua pelottaisikin kamalasti, mitä kaikkea he voivat tehdä minulle. Luottaisin kuitenkin siihen, ettei Dumbledore voi antaa henkilökuntansa vahingoittaa viattomia lapsukaisia, joilla ei ole harmainta aavistustakaan siitä, mistä tänne tuli pudottua. Piiloutuisin varmaan johonkin tyhjään luokkahuoneeseen tai sinne kirjastoon. Tai tarvehuoneeseen, jos sen sattuisin löytämään.

Jos nyt oletetaan kuitenkin, että saisin ihan rauhassa tutkiskella paikkoja, niin seuraavaksi menisin pihalle, jossa kävisin istumassa huispauskentän reunalla, katselemassa kasvihuoneita ja kokeilemassa, miten lämmintä vettä järvessä on. (Oletuksena siis, että on kesä. :D) Voisin myös piipahtaa Hagridin mökillä katsomassa, onko isäntä paikalla. Jos olisi, voisin vähän kysellä lisää taikamaailmasta ja ehkä saada kupposen teetä ja palan rutikuivaa kakkua.

Luultavasti minun olisi aivan pakko käväistä Dumbledoren kansliassa kinuamassa, josko hän voisi taikoa minulle taikavoimat tai edes päästää opiskelemaan sellaisia aineita, joissa sauvaa ei tarvita. Voi olla, että pyyntöni kaikuisivat kuuroille korville... UNHOITUTA!

...ja siihen loppuisi seikkailuni.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2012, 21:32:38 kirjoittanut Lorainne »
Using the "are we", are we?

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Toukokuu 28, 2011, 17:24:45 »
Jos menisin ekaluokkalaiseksi tylypahkaan, aivan varmasti olisin ihan paniicissa ja tekisin jotain tyhmääXD Ja kaikki nauraisivat. Olisin peloissani ja kauhusta jäykkänä siinä suuren salin edessä kun McGarmiwa luettelee nimiä hatun lajiteltavaksi.
Kun lopulta tulisi vuoroni, (olisin aivan varmasti viimeinen ja paniikissa siinä yksin seisoskellessani)
ja ihan jäykkänä istuisin jakkaralle ja hattu valahtaa silmilleni.. Parin minuutin hiljaisuus...
... .. .. .. "PUUSKUPUH!"
Ja en haluaisi puuskupuhiin joten luultavasti alkaisin protestoida hattua vastaanXD

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Toukokuu 28, 2011, 19:32:40 »
Minun reaktioni olisivat hyvinkin riippuvaiset siitä, mihin aikaan vuorokaudesta ja mitä kautta linnaan sattuisin tulemaan. Mutta nyt kun on näin kaunis kesäpäivä, niin jos joutuisin tältä istumalta Tylyn rappusille, luultavasti kipittäisin ensimmäisenä Suureen saliin ihmettelemään, miten se hemmetin katto on noin kaunis - taikuudella luoduista sääilmiöistä välittämättä - ja niin hirmuisen korkealla. Joku luultavasti tulisi piankin koputtelemaan olkapäähän, että mitäs noin jästisti pukeutunut neito ("vai oletko poika, törkeästi roikkuvat shortsit") höpöttää siansaksaa eli suomea keskellä oviaukkoa. Noh, kyselijästä välittämättä seisoskelisin ihmettelemässä vielä viitisen minuuttia ja rauhoittuisin vähän.

Sitten kipittäisin kirjastoon ja valittaisin kirjastonhoitajalle - kuka onkaan - Tylypahkan surkeasta jästikirjallisuuden kokonaismäärästä. "Miksei täällä ole minulle mitään ymmärrykseeni menevää?" Porttaria en kirjastoon toki meuhkaamisestani saisi, kunhan olisin vähän lahjoskellut paikalla olijoita. Jos paikalla olisi korppareiden väreillä varustautuneita, menisin kyselemään tuvan sijainnista muina naisina ja pihistäisin muutaman sauvan. Jatkaessani matkaa tuvalle (väitän korppiksille, että minut on juuri lajiteltu heidän tupaansa) kokeilen samalla, mikä sauva tottelee parhaiten. Muut vedän Myrtin päähän.
Tuvalla arpoisin patsaan kanssa melko tovin, kunnes tajuaisin taas puhuvani suomea. Englanniksi pääsenkin paljon kätevämmin sisälle. Globaali kauppakieli käy paikassa kuin paikassa. En välittäisi lainkaan hämmentyneistä pikkukorppareista, jotka tuijottavat printtipaitaani ja sen höntin näköistä lohikärmestä, vaan juoksentelisin villinä ja vapaana makuusaleissa ja stalkkaisin muiden puuhia. Kätevää, kun tytöt pääsevät poikienkin makuusaleihin.
Sitten kun joku valvojaoppilas on heivannut minut pihalle tuvan tiloista ja miinustellut sata pistettä tuvaltani (pahvi kun ei tiedä, ettei minua ole vielä lajiteltu), juoksisin etsimään tyrmiä. Kalkaroksen wtf?-ilmettä ei sitten voita mikään. Liemitunnilla kuokkiminen on niin hedelmällistä touhua, että lähden tunnilta mukanani useamman vuosikurssin oppikirjat (kertauksen vuoksi) ja käytetyt välineet. Käytävällä törmään lopulta Lunaan, jonka matka-arkkuun saan (taas korpparien tiloissa) viskata väliaikaisesti uudet tavarani.
McGarmiwa ei ole alkuun yhtä armelias (jos Kalkarosta nyt armeliaaksi voikaan kutsua), vaan pompottaa minua aimo tovin, ennen kuin päästää minut asiallisen kuokkimisen makuun. Hän tosin taitaakin hoksata, ettei minua ole vielä lajiteltu ja vihjailee turhan avoimesti olevansa paras tuvanjohtaja ikinä.

Seuraava kohde on tietysti rehtorin kanslia, jonne pääsen kovin kätevästi pälätettyäni ensin litanian mahdollisista salasanoista. Dumbledore pitää järkyttävästi makeasta. En osaa pitää sekunttiakaan näppejäni irti hatusta vaan ryntään heti sen luokse ja lasken sen päähäni, mikä onnistuukin heti vanhalta kunnon Dumbledorelta saamani puhuttelun jälkeen. Sen jälkeen olenkin virallisesti tylypahkalainen. Ha haa, te pienet vuotislaiset, jotka joudutte kitumaan kotonanne. Ha haa, todellisuus.

// o.o Tulipas himopitkä viesti.

Poissa Lovepotion

• Vuotislainen
« Vastaus #78 : Elokuu 05, 2011, 18:58:29 »
No todennäköisesti kiljuisin suureen ääneen ja säntäisin kirjastoon lukemaan kaikenlaisia taikakirjoja..

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #79 : Elokuu 05, 2011, 19:26:11 »
Joutuisin ensin varmasti vakuuttamaan itselleni useampaan kertaan, että se on totta. Juoksisin ympäri koulua, tutkisin paikkoja, opettelisin loitsuja.. Olisin niin onnellinen! Ja sitten ulos taikomaan o_o
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #80 : Elokuu 06, 2011, 18:40:21 »
Tietenkin ensin ehkä havainnoin missä olen ja kun tajuaisin olevani Tylypahkassa, lähden samantien tutkimaan paikkoja. Murtautuisin luutavarastoon ja kokeilisin jokaista luutaa. Sitten suuntaisin kirjastoon, jossa tutkailisin kaikkia kirjoja taikaeläimsitä, Tylypahaksta ja huispauksesta. Seuraavaksi olisin varmanakin niin nälkäinen, joten esittäisin oppilasta ja syöksyisin Rohkelikkojen pöytään syömään ihania herkkuja Suuressa salissa. Varmaankin värväisin jostain itselleni nukkumapaikan ja tutustuisin muihin ihmisiin. Esittäisin varmaankin oppilasta vähän aikaa, tutkailisin paikkoja, lentäisin luudilla mieleni mukaan, söisin herkkuja ja etsisin kaikki mahdolliset taikaeläimet koloistaan. Lisäksi luikahtaisin mukaan Tylyahon retkelle, kävisin Hunajaherttuassa ostamassa tuliaisia kotiin, Kolmessa luudanvarressa kermakaljalla ja Hienoissa huispausvarusteissa ostamassa itselleni Tulisalaman matkamuistoksi. Lisäksi napsisin mahdollisimman paljon kuvia kamerallani mahdollisimman monesta paikasta. Sitten saattaisin olla valmis kotimatkalle, tosin löytäisin kuitenkin tien uudetsaan Tylypahkaan! :D
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Viuhpiipore

• Vuotislainen
« Vastaus #81 : Elokuu 06, 2011, 18:50:56 »
Olisin tietenkin riemuissani! =D (siis sen jälkeen, kun olen tajunnut, missä olen). Tutustuisin koulun jokaiseen nurkkaan ja kokeilisin taikomista kirjaston kirjojen avulla - jos siis saisin jostakin itselleni taikasauvan...  Sen jälkeen yrittäisin varmaankin luudalla lentämistä ja ryntäisin Suureen saliin syömään. Viettäisin koko päivän Tylypahkassa ja seuraavana päivänä lähtisin tutkimaan Tylyahoa.
Viuhpiipore - velhomaailman karkki nro.1

Poissa fruu

• kaunis varietee
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Maaliskuu 21, 2012, 13:52:51 »
Olisin riemuissani, mutta jännittynyt. Luultavasti en tietäisi yhtään mihin mennä, joten jämähtäisin suureen saliin tuppisuuna, ja selittäisin koko asian, jos joku tulisi kysymään. (:
Mitä mä haluun ja mitä mä saan, jos kaikki kaatuu yhteen unelmaan?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #83 : Huhtikuu 11, 2012, 14:20:54 »
Oletan tässä viestissä, että kukaan ei ihmettelisi olemassaoloani Tylypahkassa. :D

Ensin ihmettelisin ääneen sata kertaa, tyyliin näin: "Ei tämä voi olla totta. Ei vain ole. Harry Potterit ovat vain kirjoja, eikä niiden maailmaa ole oikeasti olemassa. Kaikki on Rowlingin keksintöä. Usko jo, usko jo!" Luulisin varmaan, että olen vain todella ihanassa unessa. Sitten, kun olisin kokeillut kaikkia herättämismenetelmiä (nipistelystä Hagridin alle talloutumiseen), ja huomaisin, että ne eivät toimikaan, täydellinen epäuskoni alkaisi pikku hiljaa vaihtua mykistyneeksi onnellisuudeksi. Seuraavaksi aivoni tulisivat niin täyteen tekemisehdotuksia, ettei ajatuksistani saisi enää mitään selvää. Alkaisin varmaan säntäillä paikasta toiseen kuin päätön kana.

Jos Tylypahkassa olisi Harry ja kumppanit, haluaisin tietysti nähdä heidät. Sanotaan vaikka, että jos ilmaantuisin sinne Harryn ollessa kolmannella luokalla, olisin tyytyväisin (ei sillä, etteivätkö muut vuodet kelpaisi :D). Jännää, olisin silloin niiden kolmasluokkalaisten ikäinen. Ehkä töllistelisin Harrya, Ronia ja Hermionea vähän aikaa seuraten, mitä he tekevät (toisin sanoen stalkkkaisin), jonka jälkeen lähtisin välittömästihetipaikalla katsomaan muitakin, etenkin Frediä, Georgea ja Dumbledorea. Ja sitten bongaisin kaikki muutkin hahmot. Eli stalkkailisin kaikkia kirjojen hahmoja.

Sitten tutkisin tietysti kaikki Tylypahkan huoneet ja paikat läpi. Ensin suuntaisin varmaan Tarvehuoneen luo toivomaan kaikkea, mitä ikinä haluaisin. Sitten säntäisin kirjastoon lukemaan kaikki kirjat kannesta kanteen, jonka jälkeen vierailisin oppitunneilla. Varmaankin Lupinin, Lipetitin ja Punurmion tunneilla kävisin ensin (joista jälkimmäisen tunnilla vain makoisten naurujen takia), jonka jälkeen sitten kaikilla muillakin tunneilla.

Tunneilla käytyäni juoksisin suoraan ulos katsomaan huispausta. Ja jos mitenkään mahdollista, ehkä varastaisin jostakin luudan ja kokeilisin vähän lentämistä. Muutenkin tutkisin Tylypahkan piha-alueita ja makoilisin kauniina kesäpäivänä ruohikossa nuuhkien kesäilmaa niin onnellisena kuin vain voisin. Voisinpa mennä myös Hagridin luo stalkkailemaan häntä ja Hiinokkaa. Ehkä jopa uskaltautuisin tallustelemaan Kielletyssä metsässä, tosin vain sen rajoilla. Haluaisin kohdata thestraleja, vaikken niitä pystyisikään näkemään. :>

Aivan lopuksi menisin syömään. Vaikea siellä Suuressa Salissa kyllä olisi syödä, kun pääni tuijottaisi kohti ihanaa lumottua kattoa. Istuisin tietysti korpinkynsien pöydässä, koska olen itsekin korpinkynsi.

Ja sitten, kun se aika koittaisi, lähtisin masentuneena pois. </3
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #84 : Huhtikuu 11, 2012, 15:00:31 »
Mmm... Ensin ihmettelisin varmasti tilannetta. Sellanen suu auki-ilme naamalla, kuinkas muutenkaan. Sitten selvittäisin vuosiluvut ja päiväykset. Jos saisin tietää päässeeni Kelmien aikaiseen Tylypahkaan.... Voi, minä juoksisin etsimään Lilyn ja Jamesin ja Siriuksen! Ja Remuksen! Juoksisin halaamaan Remusta ja kertoisin että rakastan tätä. Lisäksi rupeaisin hölisemään jotakin siitä kuinka Remus ja Sirius ovat kuin luodut toisilleen ja puhuisin yksinäni ja ihmettelisin kaikkea ja ääää.

Joka tapauksessa -oli se sitten Kelmien aikainen Tylypahka tai ei - etsisin itselleni taikasauvan ja tutkisin luokkahuoneita ja tervehtisin professoreja. Saattaisin mennä tunneille ja Suureen Saliin syömään. Ja tupien oleskeluhuoneisiin! Ja tietenkin Tarvehuoneeseen!

Tuntien ja muun alkuhälinän jälkeen ryntäisin pihalle huispaamaan ja mahdollisesti tervehtimään Hagridia ja elukoita. Ja tietenkin Kielletyssä metsässä ja järvellä olisi mukavaa käväistä... Ah, olisi niin paljon tehtävää... Niin ja Tylyaho!

Minulla olisi tietysti kamera mukana, ja kuvaisin Colinin tavoin paljon.

Kun lähdön hetki koittaisi, itkisin luultavasti ja hyvästelisin kaikki tapaamani tyypit. Olisin samaan aikaan onnellinen ja surullinen.
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #85 : Heinäkuu 01, 2012, 02:44:46 »
Etsisin Kalkaroksen, joko konkreettisesti tai edes taulun hänestä - riippuen mihin aikaan/minä vuonna sinne päätyisin -, halaisin häntä, kiittäisin häntä olemassaolostaan ja katoaisin johonkin pimeyksiin jättäen hänet hämmennyksiin. :D
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #86 : Heinäkuu 01, 2012, 11:32:56 »
Osallistuisin oppitunneille muiden oppilaiden kanssa. Sitten myöhemmin menisin tutkimaan kaikki linnan kolkat. Yrittäisin myös hiipiä salareittiä pitkin Tylyahoon heti kun mahdollista. Haluaisin myös ehdottomasti päästä rehtorin kansliaan ja puhua Dumbledoren muotokuvan kanssa. Kirjasto taitaisi myös olla yksi ensimmäisistä paikoista jonne säntäisin. ;D Ja kielletty metsä! Mutta sinne vasta hämärän laskeudettua. Ja haluaisin nähdä Hagridin mökin sisältä päin.

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Heinäkuu 03, 2012, 13:40:56 »
Itkisin varmaan onnesta, mutta olisin samalla hieman ärtynyt koska kesti näin kauan päästä Tylypahkaan. Aluksi menisin tietysti suureen saliin muiden mukana ja odottaisin innolla lajittelua. Sitten oman tuvan oleskeluhuoneeseen. Heti seuraavana päivänä haluaisin tutkia linnan läpikotaisin. Saattaisin kierrellä ympäri tylypahkaa kamera kädessä, kuten Colin Creevey :D.

Poissa Vilionkka

• Varjometsästäjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerSeer330
« Vastaus #88 : Heinäkuu 03, 2012, 13:53:31 »
Olisin niin onnellinen ja innoissani, että en menisi Suuresta salista pitojen jälkeen suoraan oleskeluhuoneeseen. No kai mä sen reitin sitten joskus oppisin ei sitä ny heti ekana iltana tartte osata, joten hivuttaisin itteni ulkoovista itteni ulos niin ettei kukaan näkis ja sitte mä vaan jotain omaani siellä tiluksilla riehuisin. Ehkä pyytäisin jonkun mukaankin... Vaikee sanoo kun en muista kuinka vieton olim 11 vuotiaan??? No mä nukkuisin ja koluisin koko linnan läpi ja sitte kun saisin niitä pinnauspurtavia ottaisin sellasen aina taikuupen historian ja ennustuksen ja taikaeläin hoitojen tunneilla (tylsimmät tunnit=)) nii sitte saisin tehä sitä mitä haluisin. Opiskelisin kovastu PVS:ssää, Muodonmuutoksia ja liemii ja  loitsuja varmaan eniten... mikää muu ei sitte kiinnostakkaa=) Eli siis Olisin aivan ällikällä lyöty kun saisin Tylypahkasta kirjeen, osoitettuna minulle ja pääsy sinne tuntus aivan ilmiömäiseltä!!!!
-Yhtä kyytiä, läikyttämättä.
 -Ja ylenantamatta.
 -Joten tämä on juomapeli siis?
 -Viimeinen pystyssä voittaa.

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
« Vastaus #89 : Heinäkuu 14, 2012, 23:06:51 »
Itse ainakin pyörtyisin heti kättelyssä. Eihän se voisi olla totta! Läiskisin itseäni poskilleni ja huutaisin mielessäni, että Herää pahvi! Kun sitten lopulta tajuaisin, ettei se olisi unta kiljuisin pitkin käytäviä ja juoksisin tarkastelemaan kaikki paikat läpi.. Ja varmaan halaisin kaikkia vastaan tulevia, kun olisin niin iloinen.. Lopulta sitten eksyisin johonkin ja Ron tulisi siihen ja.. (Oho taisi mennä vähän offiksi..) Ja semmoista..:)
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Marraskuu 07, 2012, 08:47:33 »
Tunkisin vessanpöntöt täyteen sontapommeja, laittaisin kaikki kirjaston kirjat tanssimaan jetkalenkkaa ympäri suurta salia, päästäisin Riesun ja maaliämpärin Dumbledoren työhuoneeseen, sytyttäisin rohkelikon makuusalien sänkyjen verhot tuleen, kaataisin kolme tynnyryllistä chiliä keittiön kaikkiin patoihin ja pannuihin, jakaisin kaikille oppilaille keltaiset spray-maalit, mätkisin Norriskaa luudanvarrella, lukitsisin Voron Tylypahkan likaisimpaan luutakomeroon, kääntäisin kaikki porkkanat ja kurpitsat ylösalaisin Hagridin kasvimaalla, päästäisin Ruuahin vapaaksi, yllyttäisin kentaurit sotaan velhoja vastaan, lentäisin Ford Anglialla täysillä tällipajua päin ja lopulta hiipisin vahingoniloisesti myhäillen pois -kaaoksen- keskeltä rääkyvään röttelöön ja sieltä kolmeenluudanvarteen tuliviskille.

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #91 : Marraskuu 07, 2012, 12:30:16 »
Kai se olisi aloitettava Suuresta salista ja heti lajitteluni jälkeen häippäsisin sieltä tutkimaan linnaa >:D -ilme kasvoillani. Väsyneenä sitten tutkimusretkestäni eksyn aivan varmasti, kun yrittäisin löytää oman tupani oleskeluhuoneeseen reitin. Ja seuraavan parin päivän oppitunnit menisivät minulta ohi tutkiessani linnan käytäviä, tauluja ja tyhjiä luokkahuoneita...
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Roosapoosa

• Hämärä
  • Vuotislainen
  • Kukkuu :)
« Vastaus #92 : Marraskuu 11, 2012, 14:06:10 »
Ensin en uskoisi sitä todeksi, mutta sitten kuin se alkaisi tuntumaan todemmalta olisin innoissani. Varmaan ensimmäisenä tutustuisin paikkoihin ja etsisin salakäytäviä. Kävisin myös paljon kirjastossa lukemassa taikuuden historiasta ja opettelemassa paljon erillaisia loitsuja. Eksyisin myös muutamia kertoja ja todennäköisesti teloisin itseni luudalla aika pahasti. Mutta kaikenkaikkiaan olisin älyttömän iloinen siitä, että pääsin niin mahtavaan kouluun.
What sorcery is this?!

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #93 : Marraskuu 12, 2012, 19:50:59 »
Oih, kaikki paikat olisi heti tutkittava läpi.. suuri sali, luokkahuoneet ja varsinkin kirjastoon saattaisin eksyä pitemmäksikin aikaa... Ja huispauskentälle ja luudalla lentoa kokeilemaan, sekä voisipa vähän hiippailla kielletyn metsän laitamillakin. Olisi ihanaa nähdä kaikki oleskeluhuoneet ja varsinkin Dumbledoren työhuone. Eihän siitä voisi saada tarpeekseen! Ja niin, loitsuja olisi hetipakko opetella, kyllä olisikin mahtavaa, jos Tylypahkaan pääsisi..
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #94 : Tammikuu 19, 2013, 23:56:00 »
Niin kuin monet ovat täällä sanoneet, riippuu siitä, miten päätyisin Tylypahkaan.
Jos saisin ekaluokkalaisena kirjeen, vetäisin ensin jonkun onnestasekoamiskohtauksen sen jälkeen kun olen tajunnut ettei se kirje ole feikki. Sitten valmistautuisin lähtöön ja saapuisin paikalle muiden jännittyneiden ekaluokkalaisten kanssa ja tietysti veneellä järven yli ja sieltä siis suureen saliin lajitteluun, jonka kautta päätyisin Korpinkynnen pöytään ja sieltä oleskeluhuoneen kautta makuusaliin. Ja aamulla sitten tunneille.

Jos nyt vain jotenkin randomisti ilmestyisin sinne. Luulisin sen olevan unta ja päättäisin ottaa siitä silti kaiken irti. Menisin vinkumaan rehtorilta lupaa opiskella siellä, vaikka jonkun tiivistetyn oppimäärän. Kirjeenihän olisi selvästi hävinnyt johonkin vuosia sitten, koska enhän olisi nyt päätynyt Tylypahkaan ellen olisi noita. Rehtorin kansliasta tultuani koluaisin linnaa ja pihamaita niin paljon kun päivässä ehtisin ja siinä vaiheessa varmaan ymmärtäisin sen olevan totta eikä unta ja seuraavana päivänä alottaisin arkisen rutiinin, tunneilla käyminen yms.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #95 : Elokuu 24, 2014, 00:52:45 »
Jos vain äkkiä mätkähtäisin pum keskelle pihapiiriä, tarkastaisin ensin etten kolhaissut päätäni pudotessani, ja näyttäisin pelästyneeltä. Luultavasti päätyison Voron eteen, ja päätyisin räkytyksen säestyksellä Dumbledoren eteen, ja pelkäisin aluksi kuin jänis, ennen kuin alkaisin nauttia kuin viimeistä päivää olostani. :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2015, 13:49:56 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #96 : Lokakuu 09, 2014, 15:58:03 »
En sano nyt mitään muuta.

Kiljuisin, nauraisin hysteerisesti, kaivaisin kaapuni(<3) taskusta puhelimeni ja kääntäjän avulla alkaisin huutaa kaikille elämäni pieniä ja suuria iloja. Ja pyörtyisin. Ja kiljuisin ja nauraisin hysteerisesti. Ja kiljuisin.

Niin totaa en oo koskaan oo ennen pyörtynyt (niin epäuskottavaa kuin se onkin) niin kuitenkin varmaan pyörtyisin Tylypahkan kunniaksi.
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #97 : Lokakuu 09, 2014, 16:02:23 »
Ja tämä vuoteni on piinaa, sillä juuri vähän aikaa sitten minun olisi pitänyt saada Tylypahkan kirje... Olin odottanut nämä kaikki vuodet tätä... ja sitten... se ei tullutkaan... joka päiväinen unelmani on että se tulisikin myöhässä...
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
« Vastaus #98 : Lokakuu 10, 2014, 23:10:03 »
Riippuisi siitä miten sinne menisin. Jos ekaluokkalaisena samoin kuin muutkin.

Jos teleporttaisin tästä ja nyt olisin tietysti järkyttynyt ja siitä toivuttuani pyytäisin saada tutustua tylypahkaan jonkin näköisellä opastetulla kierroksella.

Poissa Kirjatoukka

• Vuotislainen
  • Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
« Vastaus #99 : Lokakuu 26, 2014, 17:20:46 »
No, ensiksi pyörtyisin onnesta; suurin toiveeni on toteutunut! Sitten kai juoksisin suoraa päätä suureen saliin, istuisin penkille, katselisin ympärilleni ja vasta sen jälkeen tajuaisin että kaikki on totta! Luultavasti toimisin aika lailla samoin kuin Colin Creevey, eli etsisin Harry Potterin käsiini... Ja kaikki muutkin mahdolliset henkilöt, ja sitten kyselisin heiltä kaikkea ja olisin aivan täysin haltioissani. Sitä ennen ehkä silti pitäisi jostain löytää heidän lukujärjestyksensä, että tietäisin missä he milloinkin liikkuisivat... Kun olisin sen tehnyt, menisin kirjastoon, ja lukisin siellä hyvin kauan mitä ihmeellisimpiä kirjoja <3 Ja heti sen jälkeen menisin lentämään luudalla. Koettaisin myös päästä oleskeluhuoneisiin, vaikka en tunnussanaa tietäisikään... Ensiksi korpinkynsien (koska korpinkynsi on mielestäni ihanin tupa, vaikka kaikki ovatkin yhtä tärkeitä), siihenhän ei edes tarvitse tunnussanaa, ja luulen, että jonkun ajan mietittyäni sen arvoituksen ratkaisisin... Sitten kun tulisi nälkä, menisin keittiöön ja söisin, söisin, söisin... Ja tapaisin kaikki kotitontut. Koittaisin myös päästä valvojaoppilaiden kylpyhuoneeseen, ja Myrtinkin haluasin tavata :DD Kävisin myös kaikki mahdolliset luokkahuoneet ja luutakomerot läpi, ja etsisin salakäytäviä... Niin, ja menisin tarvehuoneeseen, siis  jos sattumalta vaikka pääsisinkin sinne. Ja jos samana päivänä järjestettäisiin huispausottelu, menisin tietenkin katsomaan sitä :D Ja menisin tapaamaan Hagridia :DD Ja Dumbledoren työhuoneessakin olisi ihan pakko käydä... Tämä viesti jatkuisi (melkein) loputtomiin, jos kirjoittaisin kaikki mitä tekisin :'D
"Harry! Jos me kuolemme, tapan sinut!"

Poissa LovegoodTonks

• Princess Merida
  • Vuotislainen
  • Love fucks you up, like an evil angel
« Vastaus #100 : Elokuu 01, 2017, 22:01:32 »
Huutaisin kaverilleni "GIMME THE BEAT" ja alkaisin räppäämään siitä miten kivaa Tylypahkassa on olla.

No ei (okei kyllä varmana tekisin XD) mutta ainakin jähmettyisin ja miettisin että tässä sitä ollaan, tylypahkassa! Olisin todella iloinen ja tutkisin kaikki paikat läpi innoissani kuin koira. Jos ehtisin, koska kohtahan kaiken järjen mukaan olisin ykkösluokalla aloittamassa tylypahkassa ensimmäistä luokkaa. Sitten olisi matka Suureen Saliin, ja siinä vaiheessa tulisi hirveä jännityksen aalto. Tulisi tietty mietittyä, että mihinkähän tupaan pääsee, varsinkin että toivottavasti pääsisi samaan tupaan kuin kaverit.

Ja ensimmäisiä asioita mitä tekisin koulun alkaessa olisi ainakin se että hankkisin luudan käsiini ja yrittäisin epätoivoisesti lentää. :D
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?