Kirjoittaja Aihe: Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?  (Luettu 20639 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?
« : Joulukuu 09, 2009, 19:54:04 »
 Tuossa näkyy kyllä melkein kaikki tarvittava mutta silti tässä tulee ohjeet: Siis ajattele mitä tapahtuisi jos pääsisit Tylypahkaan? Mitä tekisit ensimmäiseksi? Minne menisit?  Mikä olo sinulla olisi?

TArkoitan tällä sitä että kuvailkaa sitä mahdollisimman hyvin mitä tekisit jos joutuisit Tylypahkaan. Tässä on minun kantani asiasta. Ajattelisin että se olisi unta ja että nipistäkää minua! Juoksisin varmaan koko paikan läpi ja miettisin että tämä kaikki oli unelmaani ja se toteutui, vielä puuttuisi hahmot. En jaksaisi odottaa enää ja huutaisin kaikkea mitä suustani pääsisi ja itkisin varmaan onnesta. Menisin Suureensaliin ja sen jälkeen oleskeluhuoneisiin. Olisin onnellinen ja uskomaton siihen mitä tapahtui.
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
Vs: Astuisit Tylypahkaan, mitä tekisit?
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2009, 20:30:07 »
Minä en todella tiedä. Jos vain äkkiä heräisin, ja löytäisin itseni tyyliin keskeltä Tylypahkan pihamaata olisin varmaan aluksi ainakin hyvin järkyttynyt. Luultavasti yrittäisin päästä linnaan (olettaen, että pystyisin näkemään sen) ja saada apua. En tiedä, kuinka kauan kestäisi, että tajuaisin missä minä olen, mutta kun tajuaisin... luulen, että jalat pettäisivät alta. En luultavasti tajuaisi mitä tehdä ja saattaisin harhailla ympäri linnaa, pää aivan pyörällä. Luultavasti törmäisin jossain vaiheessa valvojaoppilaisiin ja professoreihin.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2009, 20:31:25 »
Minä todennäköisesti sekoaisin. Juoksisin ympäri eteishallia ja kirkuisin, heittäisin kärrynpyörää ja huutaisin lisää. :D Olisin siis todella onnellinen. Katselisin tietysti ympärilleni ja painaisin mieleni kaiken. Ensimmäiseksi menisin Suureen saliin katsomaan, millaista siellä on.
Portaikon katsoisin heti sen jälkeen. Ihmettelisin liikkuvia portaikkoja ja juoksisin niitä ylös ja alas. Heh, yksi suosikkipaikoistani olisi pimeyden voimilta suojautumisen luokkahuone. Tylypahkan pitkät käytävät kiinnostaisivat myös.

Vaikka Tylypahkassa olisi niin monta kiinnostavaa paikkaa, menisin pihamaalle. Haluaisin nähdä Tällipajun, Hagridin mökin (ja Toran! :D) ja ehdottomasti huispauskentän. Varastaisin lainaisin jostain luudan, ja lentelisin huispauskentällä. Rohkelikon oleskeluhuoneeseen menisin sitten nukkumaan. :D
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #3 : Joulukuu 09, 2009, 20:32:55 »
En oikein tiedä, että mihin menisin ensimmäiseksi, mutta ensimmäinen sana mikä suusta tulee on tietenkin vau.
Minun ikuinen unelma on omistaa Tylypahka, joka ei valitettavasti ole mahdollista. Se olisi kyllä aivan mahtavaa, jos pääsisin edes päiväksi Tylypahkaan. Varmaan yrittäisin sinä aikana kiertää niin paljon linnaa ympäri kuin on vaan mahdollista.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2009, 16:03:33 »
Jos tuosta vain astuisin Tylypahkaan, olisin mielissäni. Vähän aikaa menisi kaiken sen mukavuuden älyämiseen, mutta jahka saisin ajatukseni kuntoon, lähtisin kiertelemään paikkoja.

Ensimmäisenä tutustuisin huispauskenttään ja sen ihmeisiin, kenties pääsisin huispaustakin kokeilemaan (näen jo itseni luudan selässä)  :) Kun urheilipuoli olisi nähty, syöksyisin tutkimaan itse koulurakennusta. Siellä haluaisin tutkia kaiken kirjastosta ja keittiöstä lähtien, olisin siitä niin haltioissani että!

Mahtavat fiilikset olisi, mutta ei kannata haaveilla tuonne pääsemisestä liikaa :)
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Korpse

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2009, 05:21:16 »
Ensimmäiseksi sain hyvin intensiivisen vision siitä miten Korpse 11-wee odottaa lajittelujonossa ja on täysin paska jäykkänä kauhusta kun pääkkyparassa jäytää hyytävä kysymys: "Entä jos mä en sittenkään pääse Luihuiseen?"

Mitä itse linnaan tulee niin ...Requirement Room. Koska se on mahdollista.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #6 : Joulukuu 16, 2009, 07:57:14 »
Aiheuttaisin yleistä kaaosta varastamalla luutakaapista luudan ja lentelemällä sisällä hihittäen ja varastellen ihmisten taikasauvoja. Jos Potteriin törmäisisin niin hyppäisisin luudalta alas ja alkaisin mätkiä sillä herraa. Kun joku opettajista tulisi minua hätyyttelemään saattaisin rauhoittua, mutta vaatisin päästä luihuiseen vaikka edes vaihto-oppilaaksi, jos eivät siihen suostu niin kaaos jatkuisi. Ja sitten jos Dracoon törmäisisin, taputtaisin herraa päähän. Lopulta linnoittautuisin ennustusluokkaan pöydän alle, niin, että kaikki luulisivat sitä paikkaa kirotuksi ja saisin sen luokan itselleni.

Tai, sitten minut löydettäisiin kiljumasta tauluille ikävyyksiä.

Saatte arvata kahdesti kuka on väsynyt ;_;
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #7 : Joulukuu 16, 2009, 17:17:28 »
Jos jotkut ovat sitä mieltä että linnaan pääseminen on mahdotonta ajatelkoon niin, mutta se on mahdollista! EI Nyt ehkä silloin kun on opetusta mutta siitä riittää haaveilemista, en voi edes sanoin kuvailla sitä!

Tietenkin linnaan pääseminen on mahdollista koska se on olemassa ei juuri tylypahkana mutta linnana samassa paikassa kuitenkin! En syytä tästä ketään ja olen sitä mieltä että joku päättelisi sen opetuksen aikana ettei pääsisi ja silloin kun  siellä on Potterit mutta pääseminen on mahdollista. Olen hyvin kiitollinen että tänne on vastattu toivottavasti tulee lisääkin!

T: Panthera
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Joulukuu 19, 2009, 17:44:49 »
No alkaisi varmaan kiljua koska olen aina halunnut tylypahkaan ja löytäisin itseni ekana menisin korpinkynsien tupaan ja kirjastoon.Ja sitten juoksisin koko paikan läpi suuresta salista kielettyyn metsään asti.En varmaan paremmin osaa kuvailla

Poissa Splash

• Dobbyn morsian
  • Vuotislainen
    • Splashin kaverit <33
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #9 : Joulukuu 19, 2009, 19:39:27 »
Ensin en varmasti uskoisi olevani Tylypahkassa. Kun olisin tajunnut asian, alkaisin varmasti juoksentelemaan ympäriinsä, käyden läpi koko paikan keittiöstä tähtitorniin ja sitten ehdottomasti Tarvehuoneeseen. Siellä muuten viettäisin varmasti suuren osan ajasta.
Sitten yrittäisin tietty salakäytävän kautta rääkyvään röttelöön ja Tylyahoon. Siellä juoksisin nopeasti Hunajaherttuaan ostamaan sokerisulkakyniä. :))
"It's totally awesome!!"

~Vuoden Kotitonttu 2010

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #10 : Joulukuu 20, 2009, 10:16:16 »
Naamioutuisin joukkoon. Yrittäisin käyttäytyä kuin velho ja sanoisin jotain tyyliin:"Mun taikasauva meni rikki kaksintaistelussa" kaikille kysyjille. No varmaan tutkisin kaikki paikat :'D En oikein tiedä, kai mut lopulta lähetettäisiin pois kun huomattaisiin että mua ei oo siellä tiedoissa edes olemassakaan.

Tietysti se riippuu, että minkä aikakauden Tylypahkaan pääsisin, Dumbledore-Tylypahkaan, vai Verso-Tylypahkaan!
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #11 : Joulukuu 25, 2009, 13:35:22 »
Olisin ihan shokissa aluksi. Hokisin vain itsekseni: "Tämäeioletottatämäeioletotta.." Kun sitten oppilaita alkaisi valua jostain sinne (minun tuurillani olisin eteisaulassa juuri lounastunnin alkaessa), niin minun olisi pakko uskoa se todeksi. Olisin ihan fiilareissa ja kiitäisin samantien etsimään keittiön, josta pyytäisin jonkun kotitontun opastamaan minut paikkaan, josta saisin kaavun itselleni. Kaavun napattuani hipsisin ympäri Tylypahkaa tutkien sitä niin paljon kuin vain ehtisin. Ainakin kirjastoon jumittuisin useaksi tunniksi tutkimaan niitä kirjoja. Sitten kun minut lopulta saataisiin kiinni (koska varmasti minut oltaisiin huomattu) mankuisin mankumista päästyäni mahdollisuutta saada tutkia kunnolla Tylypahka. ^^
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Zahagehuma

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #12 : Joulukuu 25, 2009, 14:04:17 »
Juoksisin ensimmäisenä todennäköisesti Suureen saliin, jotta näkisin muita ihmisiä ja olioita. Kävisin ruuan (!)kimppuun ja katselisin hulluna ympärilleni. Jos omistaisin sillä hetkellä kameran, räpsisin hulluna kuvia ympäri Tylypahkaa. Kiertäisin koko koulun ylimpää tornia myöten ja kävisin varmaan huispaustakin katsomassa. Kiellettyyn metsään EN menisi. Olisi mukava haastella oppilaiden kanssa asioista. =)

Tätä odottaessa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2009, 00:05:14 kirjoittanut Zahagehuma »

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #13 : Joulukuu 26, 2009, 01:17:12 »
Jännä, että moni vastasi tarvehuoneen, koska minua ei voisi kiinnostaa vähimmässäkään määrin tarvehuone silloin, kun olisi koko muu Tylypahka vallattuna. Minä en haluaisi sellaista huonetta, minkä mielikuvituksessani näen vaan koko oikean Tylypahkan!

Aluksi suuni retkottaisi varmaan hyvän tovin auki. Olisin täysin shokissa. Sitten lähtisin liikkeelle. Suuri sali, huispauskenttä ja tähtitorni olisivat varmasti ykköspaikkoja. Haluaisin nähdä sen kuuluisan lumotun katon! Urheiluhulluna haistella huispauskentän nurmea ja oikeasti lentää. Tähtitornin maisemat ja vielä jos pääsisi linnan katolle. Aivan mahtavaa. Toisaalta tuntuu, että muita must-see-paikkoja tulee koko ajan lisää mieleen. Tuo shokki osuus olisi siksi varmaan aika pitkä, että tarve päättää ensimmäinen lähtösuunta olisi todella pakottava, mutta samalla valinnanvaikeus melkein tekisi sen mahdottomaksi.
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #14 : Joulukuu 27, 2009, 15:52:53 »
Oijjoijjoi jos niin kävisikin... Ei minua sieltä saisi pois kiskottua!
Tottakai olisin aivan äimänkäkenä, mutta sitten varmaan pelkäisin heräämistä ja kiirehtisin tutkimaan joka paikan ennen kuin se uni loppuisi (koska uneksi sitä luulisin). Kirjasto olisi aivan ehdoton, samoin keittiö ja kaikki ne herkut... Nam!
Huispausta en missään tapauksessa jättäisi välistä, ja tarvehuoneesta hankkisin näkymättömyysviitan (ja taikasauvan), jonka turvin hippaloisin kaikkiin oleskeluhuoneisiin oppilaiden perässä. Kyselisin tyhmiä ja ja.
Todennäköisesti en kyllä osaisi minnekkään, kirjoista minulle on vaikeinta muistaa se, missä päin linnaa mikäkin paikka sijaitsee. Yrittäisin tietenkin taikoa, mutta koska ei taikuus suonissani virtaa niin tuskin onnistuisin.
Voi mikä unelma ois vielä päästä sinne Siriuksen aikana! Raukkaa Siriusta, saisi kannoilleen kuolaavan ihailijan :D
Kielletty metsä ja Hagridin mökki pitäisi nähdä, ja Tylyahosta ostaa suklaasammakoita ja jokamaunrakeita. Ikionnellisena vain kävelisin tai lentäisin rauhallisesti käytäviä pitkin, juttelisin maalausten kanssa ja yrittäisin löytää kummituksia.
Meriadocin suuri unelma...
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Kääpiöpallura

• Rusetti
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Joulukuu 27, 2009, 17:18:55 »
Ensinmäiseksi olisin vähä pyörällä päästäni, mutta eka paikka joka tulee mieleen olisi suuri sali, kurpitsamehua sun muuta juotavaa ja naposteltavaa, nam. sitte vissiin tarvehuoneeseen ja kirjastoon. Murjottavaa myrttiäkin voisin käydä katsomaan, ihan lohduttaen vaan ja suu "O" kirjaimen muotoisena. Ja sitten haluaisin nähdä kaikki opettajat (riippuu kuka opettaa PVS), tahtoisin puhua Lunan kanssa, varmasti mielenkiintoinen kokemus.

Ja ehdottomasti tahtoisin kokeilla luudalla lentoa vaikka en mikää hurjapää olekkaan...

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Joulukuu 27, 2009, 19:57:36 »
Ensimmäisenä luultavasti hieroisin silmäni puhki koska en uskoisi sen olevan totta ja luulisin olevani unessa. No kun sitten saisin vihdoin myöntää itselleni että olenkin ihan todella siellä ja keskellä Tylypahkaa ja keskellä oppilaita ja sitä kaikkea ihanuutta, luultavasti aika varovaisin askelin menisin kurkkimaan Suuren salin meininkiä. Ja vaikka ei olisi nälkä, maistaisin mahdollisimman montaa ruokalajia. Sitten heräisin vihdoinkin taas siihen todellisuuteen ja alkaisin pohtimaan että mitä minun oikeastaan pitäisi tällaisessa tilanteessa tehdä.
Menisin varmaan etsimään McGarmiwan käsiini ja pyytäisin tuota päästämään minut rehtorin puheille. Ja toivottavasti kun se tapahtuisi niin kysyisin että hetkinen mikäs tässä onkaan meininkinä. En tiedä mitä Dumbledore selittäisi minulle mutta toivottavasti saisin jäädä linnaan ainakin väliaikaisesti tutustumaan paikkoihin ja katselemaan niitä.

Värväisin varmaan jonkun oppilaan (luultavasti tietenkin jonkun Luna, Ronin tai muun tällaisen kivan tyypin, olettaen siis että kirjan henkilöt olisivat siellä) näyttämään paikkoja ja esittelemään linnaa koska luultavammin eksyisin sinne jos haparoisin yksikseni.
Ja no, oppaan päättämää reittiä sitten kuljettaisiin ympäriinsä, luokissa tutustumassa oppitunteihin (jopa Kalkaros antaisi luvan vierailla liemitunnillaan), käydä kysymässä Punurmion mielipidettä siitä että kuolenko nyt vai heti, tsekata Hagridin mökki jne.

Kai sitä pitäisi jossakin vaiheessa sitten kokeilla että osaanko taikoa vai en. Jos osaisin niin pyytäisin kiltisti rehtoria tuomaan lajitteluhatun ja McGarmiwaa tuomaan sen jakkaran jolle istuisin ja sitten kuuluisin johonkin tupaan. Ja Tylypahkasta tulisi uusi kouluni. Ja tietenkin jotenkin perheenikin ja ystäväni olisivat leijuneet taikamaailmaan sillä välin....
Sitten jos en osaisikaan taikoa, se olisi ensinnäkin tosi kova pettymys, mutta sitten haalisin mukaani edes jonkun pienen pienen muiston siitäkin reissusta, ennen kuin pistäisin vielä Voron pasmat sekaisin kelmien kartalla ja häipyisin tutustumaan myös Tylyahoon, Viistokujaan ja Rääkyvään röttelöön!

Poissa Kaulitz

• Vuotislainen
« Vastaus #17 : Tammikuu 06, 2010, 19:31:08 »
Jos näin todellakin tapahtuisi,yrittäisin luultavasti ensimmäiseksi nipistellä itseni hengiltä.Jos se ei onnistuisi,lähtisin varmaankin Suureen saliin aiheuttamaan joukkohysteriaa(ja ehkä syömäänkin).Kun olisin riehunut tarpeeksi etsisin käsiini kaikki lempihahmoni ja pyytäisin jotakuta heistä (luultavasti Weasleyn kaksosia) esittelemään minulle linnaa.Sitten kävisin totta kai haastamassa riitaa Malfoyn kanssa ja potkaisemassa Kalkarosta (anteeksi,mutta kun minä en oiken pidä luihuisista).Tarvehuoneeseen olisi totta kai päästävä,huispauksen kokeileminen olisi myös kivaa,vaikka luultavasti vain tipahtaisin luudan selästä ja taittaisin niskani.Jossain välissä pitäisi tietenkin yrittää taikasauvan käyttöä (vaikka se ei varmaankaan onnistuisi).Kun olisin seikkaillut päivän Tylypahkassa ja käynyt kaikissa lempipaikoissani,suuntaisin tieni Dumbledoren kansilaan tenttaisin ukkelilta että miksi Merlinin nimessä olen joutunut lempikirjani sisään.Kun olisin saanut rehtorilta hyvän selityksen kysyisin luultavasti voisinko jäädä Tylypahkaan pidemmäksikin aikaa.Jos se olisi mahdollista,seuraava tehtäväni olisi ahdistaa Harry nurkkaan ja pakottaa hänet kutsumaan Sirius ja Remus hetipaikalla linnaan.
Näin minä siis tekisin jos pääsisin Tylypahkaan.:)

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Tammikuu 13, 2010, 14:56:55 »
Jos tajuaisin olevani Tylypahkassa, varmaan pyörtyisin. Joku professoreista varmaan löytäisi minut ja saisin apua jostain. Olisin kuitenkin hämmentynyt, onnellinen ja pyörtyisin vielä toisen kerran, jos näkisin Harry Potterin. :) Tai Cedricin, jos olisi mahdollista. Jotain tällästä. :)

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #19 : Tammikuu 13, 2010, 15:46:33 »
Katsoisin ympärilleni ihmeissäni. Suu loksahtaisi auki ja tuskin saisin sitä kiinni ja vastaisin kaikkeen: "Hmm" tai "Joo, niin!" no kuitenkin jotain josta HETI älyää että olen haltioissani! Huh! Tässä ympärillä pyöri Tylypahka! Nyt vasta tajusin että enhän mä oo siellä =P
Silloin...kun en aina (EN OLE UJO! mutt...) ole niin innoissaan menossa puhumaan jollekin jonka tunnen mutten ole kauheasti yhteyksissä, niin jos siellä Tylypahkassa olisi näitä henkilöitä: Harry, Fred, Hagrid yms. niin ryntäisin salmaakin nopeammin tekämään ystävyyttä! Wau!

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #20 : Tammikuu 17, 2010, 18:31:00 »
1) Sulautuisin ensin massaan ja tutustuisin linnaan kunnolla, jotta kukaan ei osaisi epäillä minusta mitään erikoista. Hankkisin taikasauvan ja soluttautuisin johonkin tupaan jollain tavalla (kaikki keinot sallittu tällaisessa tilanteessa, eikö vain..? :D ). Rohkelikko olisi tavoite, mutta Korpinkynsi voisi käydä aivan yhtä hyvin. Jos Regulus Musta kävisi siihen aikaan koulua, saattaisin jopa uskaltautua Luihuiseen :)))))

2) Etsisin käsiini Oliver Woodin (tuitui ♥) ja vaatisin päästä huispaamaan. Ja hän tietenkin opettaisi. Piste. Lentäminen ilmojen halki voisi olla myös sopivan hermoja viilentävää, koska olisin aika superinnoissaan ja ylikierroksilla tällaisessa tilanteessa! Tosin on mahdollista, että innostuisin vain pahemmin siinä lentäessä... :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 04:43:01 kirjoittanut Lauren »
Singing In The Rain Shower

Poissa Odoshi

• Merikallio
  • Vuotislainen
« Vastaus #21 : Tammikuu 19, 2010, 22:52:00 »
Kaikki se alkujärkytys ja uskomaton onnen tunne olisivat varmaan kerenneet purkautua suurimmaksi osaksi ylitse, kun saisin kirjeen! Mutta, entä kun näkisin linnan? Se olisi sellainen wouuuuuu~ tilanne missä vaan tuijotetaan ja katsotaan suu auki, ensimmäistä kertaa kykenemättä sanomaan yhtään mitään!

Linnaan päästyäni, no suureensaliin ensimmäisenä kuten käsketään. Sitten lajitteluun. Siinä varmaan tärisisin jännityksestä, toivoisin luultavasti pääseväni Luihuiseen. No, vaikka minut jonnekkin muualle lajiteltaisiin niin varmaan kiljuisin ilosta ja juoksisin pöytään juttelemaan jokaisen oppilaan kanssa, joka minua kuuntelisi. Siinä vaiheessa iskisi se myöhäinen kysely ikä! Pitojen jälkeen tietysti makuusaleihin, siellä taas jokapaikan koluaminen. Tuskin pystyisin nukahtamaan ''jos nukahdan ja herään, tämä olikin unta'' periaatteella.

Seuraavana aamuna, jos olisi aikaa ennen oppituntia koluaisin  niin paljon linnaa kuin suinkin ehtisin ja vierailisin ainakin tiluksilla, kirjastossa, linnan käytävillä ja tietysti oleskeluhuoneessa. Ja pöllölässä, koska ostaisin varmasti pöllön! Sitten oppitunneille, joilla kuuntelisin kaiken ja innoissani käyttäytyisin tyyliin Hermione Granger, tai kuten Harry ensimmäisellä taikajuoma tunnillaan (elokuvissa ainakin?) kirjoittaisin kaiken ylös, kunnes opettaja käskisi seurata tarkemmin opetusta! Siitä se sitten lähtisi, kuin muillakin kunhan ensi fiilingit olisi saatu purettua ja päästyä velhomaailmaamn arkeen.

Amazing.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #22 : Tammikuu 29, 2010, 16:57:11 »
Minä kävisin katsomassa kotitonttuja,sitten menisin valvojaoppilaiden kylppäriin ottamaan kylvyn,sitten pukisin ihanan pyjamani päälle ja nukkuisin kuin pikkuvauva.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Helmikuu 10, 2010, 19:37:19 »
Hyppisin onnesta etä olen pääsyt Tylypahkaan(sitähän olen aina toivonut) Tietenkin minä myös kävisin tunnilla!

Poissa Fwooperi

• mustikkasoturi
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Helmikuu 10, 2010, 21:31:48 »
Jos löytäisin jonain aamuna itseni tylypahkan oleskeluhuoneesta, olinsin ensin sillee et "what the fuck?!" Sitten katsoisin olisiko siellä muita, ja jos ei, lähtisin hissuttelemaan ympäri tylypahkaa. Kävisin kyllä varmaan Suuressa salissa ensin, aamupala ja muutenkin :DDDD
"...tosiasiaksi jää, että hän pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros sampoopullon nähdessään."