Kirjoittaja Aihe: Alexander Rybak  (Luettu 1021 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Ginerva

• Ankeuttaja
Alexander Rybak
« : Syyskuu 12, 2009, 19:02:49 »
Suorastaan hämmästyin, kun täältä ei löytynyt yhtään aihetta koskien Alexander Rybakia! ;o

Alexander Rybak on Valko-Venäjällä syntynyt, Norjaan neljävuotiaana muuttanut laulaja/viulisti.
Alex alkoi soittaa viulua jo neljävuotiaana, ja sävelsi jo nuorena ensimmäisen kappaleensa. En nyt muista milloin, mutta alle kymmenen vuotiaana.

Vuonna 2005 Alexander osallistui Norjan Idols- kilpailuun päästen semi-finaaliin asti. Vuonna 2006 Alexander voitti säveltämällänsä kappaleella Foollin norjalaisen Kjempesjansen-kilpailun.

Vuonna 2009 Alexander Rybak osallistui Euroviisuihin kappaleella Fairytale, ja toi voiton Norjalle ennätyksellisillä 387 pisteellä (rikkoen samalla Suomen voittajan, Lordin piste-ennätyksen). Euroviisuista tutuksi tullut Alexander on tähän mennessä käynyt Suomessa keikalla kaksi kertaa, 12. Heinäkuuta Pitkä Kuuma Kesä - ohjelmassa, ja toisen kerran 9. Syyskuuta Elämä Lapselle-konsertissa.

Itse pidän kovasti Alexanderista, jota kutsutaan lempinimellä Sasha :) Rakastuin heti ensimmäisellä kunnollisella kuuntelukerralla Fairytale-kappleeseen, ja totta kai olin mukana katsomassa Alexia heinäkuussa, kun se kerran Tampereelle tuli :) <3 Love him.

Ing-
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2009, 19:17:40 kirjoittanut Ingrid »

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Alexander Rybak
« Vastaus #1 : Syyskuu 13, 2009, 12:34:11 »
Aluksi en ollenkaan tykännyt Fairytale kappaleesta. Ärsytti koko se homma, kun Norja oli jo tyyliin alkanut tekemään järjestelyitä Euroviisuille omaan maahan, ennenkun edes oli Euroviisu finaali alkanut. Se ärsytti kun Norja oli niin varma että ne voittaa. Mutta monen kuuntelukerran jälkeen aloin ihan pitämään tuosta kappalesta. Yhdessä vaiheessa pidin todella paljon. Mutta nyt olen jo kyllästynyt aika lailla. Muuten Alexanderin lauluista en pidä ollenkaan. Ne ei ole ollenkaan sen tyylisiä mistä pidän. Mitä nyt joitain kuunnellu, mutta ei tee mieli kuunnella enempää, koska en vain jaksa kuunnella niitä. Ne on niin outoja... Söpöhän se kyllä on, mutta laulut ei oikein iske. ;)
Is this the real life, is this just fantasy ?

messenger

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2009, 18:46:03 »
Euroviisujen finaalin katsottuani ajattelin vain että no jaa, taas yksi keskinkertainen voittaja lisää. Mutta kesäkuussa tykkäsin kuultuani Fairytalen varmaan viisi kertaa. Viimeistään serkku kääsi pääni. Kyllä ketutti kun kuulin Rybakin tulevan Suomeen ja tiesin etten pääsisi keikalle. Olen kuullut pari muutakin biisiä, ja  kyllä se vieläkin tekee mieli kuunnella Youtubesta Fairytalea.

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Syyskuu 19, 2009, 20:04:18 »
ALEXANDER RYBAK @ TAMPERETALO 6.12.2009 !!

<3<3<333

Ja edellisenä päivänä Helsingin kulttuuritalolla <3
Kaikki ilmottaa ketkä on menossa! :) <3

// MUOKS //

Mulla on eturivin paikka :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2009, 19:00:34 kirjoittanut Ingrid »

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Lokakuu 17, 2009, 16:30:54 »
Njaaa, tykkäsin joskus aluksi tästä Fairytale biisistä, mutta nyt on pakko sanoa että Alexander Rybak on oikeestaan aika säälittävä. Sen ja sen tyttöystävän erosta on kolme vuotta hyvänen aika!! Ja vieläki se "märisee" sen perään. En tajua. Ja alkaa jo ottaa päähä toi Fairytale ku sitä joka paikassa toitotetaan, ja se jää päähänki silleen "kivasti" pyörimään... Ei, en tykkää.
Cadillac.

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Lokakuu 17, 2009, 19:25:07 »
Eihän Alex enää haikaile Ingridin - tosiaan kiva sattuma, ku sen exän nimi on Ingrid :D - perään, vaan sillä on jo uusi kohde kiikarissa :)

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #6 : Joulukuu 18, 2009, 17:22:39 »
Tyhmä kommentti, mutten tykkää Rybakista, anteeksi fanit.
Alexander Rybak ei osaa mielestäni laulaa. En tykkää tyylistä xS
Ärsytti vähän hänen voittaessaan, mutta ei voi mitään.
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Joulukuu 20, 2009, 10:59:49 »
No, eihän makuasioista voi kiistellä, mutta sanon nyt kuitenkin mielipiteeni:

Minusta Alex osaa laulaa, ei se, ettei tykkää tyylistä muuta yhtään sitä etteikö Alexilla olisi lauluääntä. Mutta kuten sanoin, eihän makuasioista voi kiistellä :))

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #8 : Tammikuu 03, 2010, 16:52:15 »
Teki mieli lyödä päätä seinään, kun tuo Rybakin Euroviisu kipale jäi soimaan päähän. Kuuntelihan tätä ehkä kerran tai kaksi, mutta sitten poksahti ja loppui minun kuunteluni. Pitäisin ehkä vähän, jos itse miehen tyyli ja musiikki olisivat edes lilliputin verran erilaiset.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2010, 10:37:38 »
Minä itse kyllä siedän tämän hepun musiikkia, mutten kyllä sitä kuuntele ja jos radiosta soitetaan Fairytalea niin käännän mieluiten kanavaa. Rybakia voisia jopa ehkä sietääkin kuunnella, mutta se Euroviisujen voitto leimaa hänet, koska tällöin sitä Euroviisu -kappaletta soitetaan jatkuvasti. Nyt en tosin ole enää sitä kuullut pitkiin aikoihin (pahaksi onneksi se on koneellani, en ole vielä erehtynyt kuuntelemaan), mikä on hyvä koska kun se kerran jää päähän se ei ihan hevillä sieltä lähde pois. Vaatii monen tunnin muun musiikin kuuntelun, että ei enää muista sitä viulunrenkutusta..

Ja nyt voisin lainata kaveriani, joka kommentoi kahta luokkakaveriani:

"Tyypit dissaa meitä jatkuvasti ja sitten kuuntelevat jotain Alexander Rybakia."

Että näin. Varmaan heidän kaikkien asenteen arvaa, minä ja kaverini emme siedä Rybakia ja nämä kaksi luokkatoveria taas pitävät hänestä (he kyllä tykkäävät myös Zac Efronista juu).

Itse en siis siedä tätä Rybakia, ei millään pahalla, ja Pitkä kuuma kesä -showta katsoessani nauroin vain niille tytöille, jotka istuivat haastateltaessa hänen vieressään. x''D Ja muutenkin, tuntuu että Rybak tahtoisi vain huomiota itselleen että saisi uuden tyttöystävän (hänhän sanoi että voisi mahdollisesti seurustella suomalaisen tytön kanssa). Argh, ei kiitos tälläistä..
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Tammikuu 05, 2010, 12:45:31 »
Itse en siis siedä tätä Rybakia, ei millään pahalla, ja Pitkä kuuma kesä -showta katsoessani nauroin vain niille tytöille, jotka istuivat haastateltaessa hänen vieressään. x''D Ja muutenkin, tuntuu että Rybak tahtoisi vain huomiota itselleen että saisi uuden tyttöystävän

Mä melkein tunnen noi tytöt :'D Tai siis tiedän ja oon nähnyki niitä ja jutellu niiden kans ja naamakirjas ne on mun kavereita :D Itseasiassa, mitenkään paljoo puolustelematta, mun tietääkseni Alex melkein seurustelee yhen Norjalaisen likan kanssa :) Tai ainaki sillä jotai juttuu on sen kans :)

(Ja by the way nyt menee kyllä offiks, mutta itseasiassa noi nimenomaiset tytöt oli 5.6. illalla hotellilla Alexin ja Ådnen kanssa (Å = Alexin yks tanssijoista, ja mä tunnen sen ja se on kyl tosi kiva <3 :) ))

Mansikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2010, 21:33:00 »
 Haloo heput! Mitä hirveää hän muka on tehnyt?

Fairytale on sikahyvä kappale. Jaksan aina kuunnella ja laulaa sitä. Rakastan sekä kappaletta että laulajaa! Elämä lapselle konserttiin piti ostaa lippu kaikilla vähäisillä rahoillani jotta saisin nähdä idolini. Kyllä kannatti sillä ensimmäisessä kappaleessaan hän tuli siihen ihan viereen ja läppäsi ihmisiä käteen. Tungin siihen ihan viereen ja oikein tyrkytin kättäni ja sitten lopulta hän hipaisi minua. Se tuntui niin uskomattomalta! :) Olen vienyt Fairytalen kolme kertaa levyraatiin ja seinilläni on yhteensä kahdeksan Alexander Rybak-julistetta, kolme samanlaisia ja niihin on präntätty Koululainen.

Yleensäkin pidän kaikista euroviisuista mutta Fairytale on silti näistä yli tuhannesta ehdottomasti se paras ja esiintunkevin. :D:D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2010, 21:40:35 kirjoittanut Mansikka »

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Toukokuu 13, 2010, 20:30:07 »
Alex oli Tampereen pirkkahallilla 31.1.2010. Suomen euroviisukarsintojen finaalissa. Sillon mä ja pari mun kaveria soitettiin Ådnelle (joka kuuluu Frikar Dance companyyn, jonka kanssa Alexander teki ennen yhteistyötä). Ekan kerran ku me soitettiin, ni Alex ite vastas puhelimeen. No sit me oltiin sillee et: "Guess what? We don't have ticets" :( sitte se sano, et jos me oltais soitettu aikasemmi, ni se olis hankkinu meille liput. Ihana mies <3 Sitte se käski meitä menemää johonki lämpimää, josta me nähään sit ne finaalit TV:stä ja käski meiän soittaa takas sit sen jälkee.

No sit me soitettiinki. Sit me nähtiin ne ja juteltii niiden kaa ja kaikkee, ja pakko sanoo kyl et Alexander on tosi ihana mies. En olis kuvitellu joskus vuos sitte Fairytalee kattoessani youtubesta, että tulisin joskus puhumaan sen kanssa oikeesti ja kaikkee. Että tulisin lähettelemään sille kirjeitä ja että se vielä vastaiski niihin. Ihana mies kertakaikkiaan <3