Kirjoittaja Aihe: Yliarvostetut elokuvat ja TV-sarjat  (Luettu 15753 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Yliarvostetut elokuvat ja TV-sarjat
« Vastaus #25 : Lokakuu 06, 2009, 22:28:46 »
Ei, kun Romanolle olisi pitänyt laittaa sellainen kyltti käteen niin kuin Kelju K. Kojootille. Ja hän ehtisi hyväksyä kohtalonsa ja loisi kameraan samanlaisen katseen kuin tuossa linkittämässäni kuvassa ennen kuin helikopteri rysähtäisi hänen niskaansa.

Salaiset kansiot tosiaan on hyvä esimerkki sarjasta, joka oli ensin viihdyttävä ja päähahmojen keskinäiset kemiat tosiaan olivat erittäin hyvät. Ei tule mieleen tarkkaa hetkeä, jossa kaikki alkoi mennä pieleen, mutta ne uudet agentit Mulderin tilalle olivat se lopullinen niitti. Olin tosin siinä vaiheessa ja lakannut seuraamasta säännöllisesti, koska se salaliittojuoni oli muuttunut paitsi turhan kimurantiksi myös tavattoman tylsäksi. Ehkä jossain siinä kohden kun tupakkamies aiheutti Scullylle syövän, vaikka siinä jaksossa oli ihana kohta, jossa Scully ja Mulder halasivat...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2009, 22:36:46 kirjoittanut Valeriana »
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Brisingr

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Lokakuu 08, 2009, 17:59:25 »
Minustakin Twilight ei ole mikään vuosisadan rakkaustarina. Kirjat olivat hyviä, kun niitä luki ensimmäisiä kertoja, mutta ku massatus alkoi, ei ole enää oikein napannut kirjaa käteen. Se ei ole niin hyvä kuin kaikki väittävät, aivan normaali kirjasarja, mitä ovat suurennelleet televisio ja mainokset ym. Olen lukenut ihan yhtä hyviä kirjasarjoja, parempiakin, eikä niistä ole tehty noi suurta numeroa.

Poissa liiketerapia

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #27 : Lokakuu 08, 2009, 19:27:01 »
Minulla se on myös tuo Big Brother.
Ei ole minulla mitään sitä vastaan, että moni sitä katsoo, mutta en vaan ymmärrä mikä siinä viehättää. Olen katsonut sitä vähän aikaa ja se oli niin tuhottoman tylsä. Outoa, etteivät kaikki sinne taloon hakeneet ole työttömiä.

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #28 : Lokakuu 09, 2009, 00:12:27 »
Minulla se on myös tuo Big Brother.
Ei ole minulla mitään sitä vastaan, että moni sitä katsoo, mutta en vaan ymmärrä mikä siinä viehättää.

En itsekkään katso BB:tä (tai TV:tä muutenkaan kovin paljoa), mulla on parempaakin tekemistä. Mutta ymmärrän oikein hyvin mikä siinä viehättää. Sehän on älyttömän hyvää viihdettä. Tungetaan lauma ihmisiä tietyksi ajaksi samoihin tiloihin ja katsotaan kenellä kilahtaa ensimmäiseksi. Big Brother saa aikaan tunteita, niin positiivisia kuin negatiivisia, ja ihminen on tunteva olento, joten eikö ole ihan loogista pitää siitä?

Mutta kuten joku taisi aikaisemmin sanoa, ei BB taida olla mitenkään hurjan arvostettu ohjelma, aivottomaksi viihteeksihän sitä kutsutaan. En vain ymmärrä mikä siitä tekee aivottoman tai typerän. En tiedä minkälaista porukkaa siellä on esimerkiksi tällä kaudella, mutta epäilen että mukaan mahtuu pari "järjen jättiläistä", mutta ei se tee koko formaatista aivotonta. Se saa aikaan hurjasti tunteita, myötähäpeää, ehkä sympatiaa, halua lyödä pää läpi seinästä. Mikäs sen mukavampaa?
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

lizä

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Lokakuu 29, 2009, 00:36:11 »
Kaikkien ikuisesti hehkuttama Titanic ei liikutusta minussa herätä muuta kuin vessanpöntn suuntaan. Ehkä minusta on kiva olla vastarannankiiski ja inhota elokuvaa mikä on yleensä kaikkien mielestä iihanaa. :D Omituista on silti, että joka kerta kun sen olen katsonut ovat silmäni erittäneet itkua. Titanicin yltiömäinen siirappisuus ja peräsuolesta kaivettu loppu saavat tai no saivaat minut raivon partaalle. Telkkari katson ite toosi harvoin ja sen takia jopa Zumban mainnokselle odotan aina jatkoa. Harvoin katsottuna kaikki ohjelmat tuntuvat laadukkailta. Ei kaikki tosin Salatut Elämät oli toosi hyviä ennen ku olin mennyt kouluun eli hmm -98? Sen mitä ulkomaalaiset floppaa sen suomalaiset kopioi ja tekee siitä kahta kauheamman. Innolla odotan Keravan epätoivoisia yh-äitejä ja Pako Kodasta :D
Menee paikoin offiksi, armahtakaa kellonajan nimeen =DD

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #30 : Helmikuu 03, 2010, 17:33:40 »
Hei, jes. Joku muukin on sitä mieltä, että Titanic on yliarvostettu. Itseäni kyseinen leffa ei liikuta millään muotoa, lähinnä vain katoan sukkelasti paikalta, jos joku sen haluaa katsoa. Yliromantisoitu pökäle koko elokuva, imo.

Avataria on hehkutettua ja mainostettua ja sitä sun tätä ja plaa plaa hurjia lipputuloja tahkova elokuva ja plaa. Itseäni ei jaksa edes kiinnostaa mennä katsomaan, koska yleensä näin paljon hehkutettu elokuva ei voi olla muuta kuin huono. Tosin muutenkin oma makuni elokuvien suhteen poikkeaa paljonkin. Jos joku elokuva on lytätty maasta taivaaseen niin omasta mielestäni se on todella hyvä ja päinvastoin.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #31 : Helmikuu 03, 2010, 20:08:31 »
(offtopic) Sitte nsinusta varmaan kaikki seuraavat elokuvat ovat roskaa: (spoilereissa, lista melko iso)

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Täytyy kyllä myötää että tuossa listassa on minia minusta aivan surkeita leffoja... :P mutta paljon enemmän hyviä.

(/offtopic)

En ole koskaan tajunnut mitä ihmiset näkevät Simpsoneissa. Minusta joka jaksossa on samat (huonot) vitsit, jotka eivät naurattaneet ensimmäiselläkään kerralla. Hahmot ovat ärsyttäviä, ja jaksojen tarinat ihan älyvapaita (tämä on ehkä niitä piirteitä mistä muut pitävät...). En muutenkaan pidä sarjoista, jotka "eivät jatku siitä mihin edellinen osa jäi", poikkeuksena C.S.I. :S Minusta on paljon kivempi katsoa tarinaa, joka kehittyy, kuin samaa kavaa toistavaa tarinaa.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #32 : Helmikuu 03, 2010, 20:57:39 »
Hei, jes. Joku muukin on sitä mieltä, että Titanic on yliarvostettu. Itseäni kyseinen leffa ei liikuta millään muotoa, lähinnä vain katoan sukkelasti paikalta, jos joku sen haluaa katsoa. Yliromantisoitu pökäle koko elokuva, imo.
Yliromantisoitu, kyllä, mutta minusta Titanic on muutoin (mm. visuaalisesti) hienosti toteutettu leffa - tosin ei sillä budjetilla mitään kuraa odotakaan. Se rakkaustarina itsessään ei niinkään nappaa kuin ne muut seikat, jota leffassa on. Historiallista painoarvoa sillä ei juurikaan ole, mutta ei minusta ole tarviskaan. En pidä Titanicia loisteliaana elokuvana (yleinen leffamakuni on jotain aivan muuta), mutta en minä sitä menisi lyttäämäänkään.

Mentalist[/b] Sarjaa on mielestäni hehkutettu liikaakin.
Minä en ole päässyt millään tuohon sarjaan mukaan, minusta se ei ole miltään osin sen kaiken hehkutuksen veroinen - pikemminkin tuntuu siltä samalta tusinakamalta, jota tällä hetkellä tv tursuilee. Jännä juttu, kuinka mainonnalla saadaan tungettua mitä tahansa kamaa massojen suosioon.

“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #33 : Helmikuu 04, 2010, 03:02:21 »
Gollim, noista listaamistasi leffoista olen lähes kaikki oon nähny (tos oli kahdeksantoista leffaa joita en oo nähny) ja vaan kolmetoista niistä on mun mielestäni hyviä.

Mentalist on ihan okei sarja mun mielestä, tosin vähän enemmän vois kertoo siit yhest heebost mut ei voi mitään. Simpsonit oli kans joskus hyviä, mut sitäkii on tehty ihan liian kauan, niin, et kaikki hauskuus alkaa olla vähissä.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #34 : Helmikuu 04, 2010, 09:26:57 »
Minusta Titanic on aika tylsä elokuvana. Kun katsoin sitä ensimmäisen kerran nukahdin puolessavälissä, ja heräsin, kun laiva oli uppoamassa. Toisaalta se nukahtaminen saattaa johtua myös siitä, että oli keskiyö, kun katsoin sitä. :D

Vielä yksi yliarvostettu jenkkisarja tuli mieleen: heroes, jaksoin katsoa ensimmäistä tuotantokautta puolennväliin, koska se oli hienosti kehitetty juoni, mutta sitten joku meni pieleen ja sarja meni alamäkeen.

Twilight: En ole nähnyt elokuvia enkä varmaan aio niitä katsoakkaan. Mielestäni elokuvissa on aika huonot näyttelijä valinnat. (Robert Pattinson Yök!) Olen lainaamassa kuitenkin kirjaa ystävältäni hiihtolomaksi. Toivottavasti se edes on hyvä... Ainakin kaikki kaverini, jotka ovat lukeneet sen ovat kehuneet sitä.  

//Olen edelleen sitä mieltä että näyttelijä valinnat on aika huonoja, mutta kirjat on ihan mukavia :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2011, 20:48:53 kirjoittanut Unsatisfiable »
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #35 : Helmikuu 04, 2010, 09:42:45 »
Mä oon Giladra C:n kanssa samaa mieltä Titanicista - itse tarina ei ole kovinkaan kummoinen, mutta näyttelijät kyllä osaavat hommansa, laiva on hieno, kuten myös uppoaminen, jne., joten musta kyllä päästään plussan puolelle. Mutta jos leffa olisi toteutettu kovin pienellä budjetilla ja ainoastaan juoni kannattelisi sitä, niin lopputulos olisi varmaan aika surkea.

Vähän offia, mutta tuli tuosta Gollimin linkittämästä listasta mieleen, että on se jännä kuinka nykyään elokuvan pärjääminen mitataan kovin usein lipputulojen kautta. Kaiken aikaa näkee lehdissä ja uutisissa listauksia, kuinka paljon se-ja-se leffa tuotti siinä-ja-siinä ajassa. Kyllähän lipputulotkin kertovat jotain, mutta koska rahan arvo muuttuu, lippujen hinnat muuttuvat jne., luotettavampi konsti mitata leffan suosio olisi yksinkertaisesti katsojaluvut.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2010, 09:47:39 kirjoittanut Mab »
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

untitled

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Maaliskuu 15, 2010, 19:28:46 »
Avatar on kyllä aivan yliarvostettu. "Uudella" 3D-tekniikalla käännetään huomio pois kehnosta käsikirjoituksesta - ja vieläpä siinä näytetään onnistuneen. Tosiasia on se, että kun on nähnyt kolmiulotteisen elokuvan aiemmin, Avatarissa ole paljoakaan katsottavaa. Minä odotin elokuvan loppumista jo kymmenen minuutin katsomisen jälkeen. Ehkäpä ihmisten silmät avautuvat 3D elokuvien yleistyessä.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #37 : Kesäkuu 10, 2010, 10:06:25 »
Noh... BigBrother on niin semmonen yliarvostettu ; minusta. En tosin ole katsonut mutta aika huono.
Sitten tämä joku Disaster Movie on aika hehkutettu mutta melko huono, ottaen huomioon se "suosion"
Hereos on kyllä aika surkea, katsoin ensimmäisen jakson silloin kun ditä hehkutettiin : "Hereos alkaa! Wau ihan paras sarja"
Noh eka jakso oli ihan hyvä mutta kun myöhemmin jos sitä katsoi, niin se oli ilta-ajan tuhlausta
Sitten:
L-koodi sitä mainostettiin jotain ensimmäisen kauden dramaattinen päätösjakso ??? en tiedä onko yliarvostettu mutta aika surkea sarja....en tosin oikein seuraa -.- siis katsoin vähän sitä ' ensimmäisen kauden viimeistä dramaattista ihme-jaksoa ' ja aivan surkea oli  .....
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2010, 15:40:11 kirjoittanut Nomoni »

Rosecliff

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Kesäkuu 10, 2010, 12:32:19 »
Tuulen viemää

Kestää, mitä?, yli 4 tuntia. Jaksoin katsoa noin 3 tuntia, kunnes huomasin ettei vieläkään ollut tapahtunut mitään.
Scarlett kiukuttelee, Rhett tulee välillä käväsemään ruudulla ja sinäkin aikana he vain tappelevat. Kuka sanoi, että tää on "aikamme suurin rakkaustarina" tai jotain?
Scarlett rakastaa koko ajan vain Ashleyta, että mikä se Scarlettin ja Rhettin suuri rakkaustarina oli olevinaan? Okei, en katsonut loppuun, mutta jos kolmannen tunnin kohdalla ei ollut näkynyt vielä merkkiäkään mistään rakkaudesta niin antaa miun puolesta olla.

salainensalatalo

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Kesäkuu 16, 2010, 03:59:07 »
West Side Story. Rumia finninaamoja jotka heittävät piruetteja, tylsä romanssi, miljoona kliseetä, kymmenen Oscaria. Vai montakos niitä olikaan.

Orpokoti ei tainnut kertaakaan edes säikäyttää tai muutenkaan sykähdyttää, paitsi siinä kohdassa kun sen naisen sormille tapahtuu jotain epämiellyttävää, en nyt muista mitä.

Moulin Rouge. Hohhoijaa, ainakin loppuosa. Anteeksi nyt vain.

Leijonakuningas. Ei sillä etten tästä pitäisi. Aika yleisesti tätä vaan tunnutaan pidettävän jonain parhaana Disney-piirrettynä vaikkei tämä ainakaan juonellisesti kovin loistava ole. Mulle jäi epäselväksi että miten se jonkun savannin ilmastoon vaikuttaa että mikä leijona milloinkin nimittää itseään kuninkaaksi? Ja miksi muut eläimet haluavat leijonien pomottavan itseään?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 16, 2010, 04:19:53 kirjoittanut salainensalatalo »

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #40 : Kesäkuu 17, 2010, 21:10:09 »
Leijonakuninkaan on kai tarkoitus olla Hamlet eläimillä tehtynä, Disney-lopulla ilman jumalatonta ruumiskasaa. Sillä on siis aika vähän tekemistä sen kanssa, miten eläimet oikeasti asiat hoitaisivat. Itse kyllä sitä katsoessa lähinnä ihmettelin (juuri johtuen siitä, etteivät leijonat elokuvassa käyttäydy muutenkaan niin kuin leijonat), että jos Nala pärjää Simballe tappelussa, miksi naaraat tarvitsevat Simban päästäkseen eroon Scarista. Musiikkikohtaukset olivat ainakin mahtavia, jossei muuta.

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
« Vastaus #41 : Kesäkuu 18, 2010, 01:44:17 »
Twilight, oi voi voi. Pidän kirjoista sinällään, paljonkin, vaikka Aamunkoi nyt on toisaalta välillä mitä on ja Uusikuukin omalla tavallaan, mutta idea on valtavan hyvä. Elokuvat sitten... En oikein ymmärrä, miten ne ovat niin suosittuja, koska mielestäni näyttelijät eivät ole mitenkään erityisen hyviä, en henkilökohtaisesti juuri pidä Pattinsonista tai Stewartista näyttelijöinä, mutta toisaalta en pidä kamalasti Edwardista tai Bellasta hahmoina (miten niin olen lukenut Twilight -saagaa Jacobin takia?), hmmh. Ne elokuvat voisivat olla paljon parempiakin (ja minun piti sanoa tähän liittyen vielä jotain, mutta ajatukseni karkasivat Kiinaan).

Sitten sarjoista Big Brother. En ole koskaan tykännyt seurata kyseistä sarjaa, enkä ole koskaan ymmärtänyt, mitä niin mahtavaa on katsella tv'stä, kun BB -talon asukkaat tappelevat taas kännissä ja nuoleskelevat siellä jossain nurkissa. Mielestäni se on vain ihan kamalaa soopaa.

Nyt menen nukkumaan, kun unohdan kaiken, mitä minun OLI TARKOITUS kirjoittaa. ):
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Epik Feil

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Kesäkuu 18, 2010, 17:01:58 »
Nyt fanitytöt älkää tappako, mutta Twilight. Okei, pidän vampyyreista, voisi sanoa että suorastaan rakastan. Mutta hei ei niistä pidä tehdä mitään ihQpoitsuilla varustettua siirappia, jossa pari sanaa puhutaan kuolemanvaarasta. Kirjoinakaan en oikein pidä, mutta nämä leffat... Blergh, Pattipää Pattinson, hyi hyi. Se ei edes näytä vampyyrilta, se on vaan normaali teinien päiväunien kohde jolle laitetaan kajaalia. Ja olenko jotenkin poikkeava, mutta minusta tuo mister on ruma? Nojaa.

Toisena ovat Highschool Musicalit ja laitetaan mukaan vielä Hannan Montana. Okei, Montana on jopa katsottava sarja, mutta hei näistä on Disneyn taika kaukana. Inhottaa kun idolini nimellä varustettuna julkaistaan tämän tasoista moskaa. Ja mikä pahinta, kaikki pikkutytötkin tahtoo nykyään näyttää Hannahilta. Yyyy. Eieiei näin.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Elokuu 14, 2010, 07:48:11 »
Lainaus

Öh, eivät Twilight, High School Musical ja Hannah Montana ole arvostettuja :DD

On ne, ei ehkö niin yli-yliarvostettuja  mutta kyllä on, niitä hehkutaan. Ja toisekseen mitenkä tuon yliarvostuksen ottaa arvioinnitkin ovat mielipiteitä mutta High School Musical on ainakin arvostettu, mutta on se aika über....siitähän taitaa olla oma lehti. Hannah Montana (mikä on se) minä en tiedä paljoa siitä mutta se on niitä ihme juttuja.
Twilight on minusta ainakin yliarvostettu onhan niitä fanejakin mutta se ei sitten kaikin puolin ole semmoinen....

« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2010, 19:28:40 kirjoittanut Nomoni »

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #44 : Elokuu 14, 2010, 16:08:26 »
Twilight oli kai ennen elokuvia tietyn ikäisten tyttöjen keskuudessa hyvinkin arvostettu ja ne jotka eivät tykänneet eivät sitten vain lukeneet, mutta elokuvien myötä Twilightista tuli koko kansan juttu ja luonnollisesti tuli muodikasta olla tykkäämättä Twilightista. En ota itse kantaa kirjojen tai elokuvien laatuun, kun en ole kokeillut. Tuntuu, etteivät kimaltavat vampyyrit ole välttämättä ihan minua varten.

//On totta, että niillä on ero, mutta tarkoitan että on olemassa joukko ihmisiä, jotka pitävät Twilightia oikeasti hyvänä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2010, 00:58:53 kirjoittanut Valeriana »

salainensalatalo

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Elokuu 14, 2010, 21:01:28 »
Mun mielestä arvostus ja hehkutus/ihkutus eivät tarkoita ihan samaa.

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Elokuu 15, 2010, 15:02:03 »
Eihän tavallaan mikään elokuva tai TV-sarja voi olla yliarvostettu. Vaikka koko homma olisi täyttä P-askaa, niin minkä sille voi, jos se vaan kuitenkin on niin hemmetin hyvää, että ihmiset pitävät siitä. Toisten mielestä (kuten minunkin) Twilight on pelkkää turhuutta, mutta monet todella pitävät ja arvostavat sitä, eivät vain ihkuta. Twilightin puolustajat taas voisivat väittää, että LOTR:it ovat jostain kaukaa takapenkiltä, vaikka minä taas arvostan syvästi tätä trilogiaa. Eli minusta mikään ei varsinaisesti ole yliarvostettu.

Poissa Flexo

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #47 : Elokuu 26, 2010, 11:29:11 »
Lainaus
Shrekit

Vitsit eivät vain yksinkertaisesti ole minusta hauskoja.
Tässäkin topassa aika paljon arvostellaan elokuvia/ohjelmia, jotka ovat kenties nuoremmille tarkoitettuja :D Enhän mäkään hauku, että esim. Chuggington olisi huono, koska se on tarkoitettu niin paljon nuoremmille, eikä sen takia välttämättä ymmärrä leffan/elokuvan hienoutta.

Mutta onhan Shrekillä paljon faneja vanhempienkin katsojen joukossa ja ne sisältävät paljon vitsejä joita perheen pienimmät tuskin ymmärtävät. Ja täällähän puhutaan yliarvostetuista elokuvista, ei huonoista.

(Toivottavasti Hämppyliä ei haittaa, että tulin tällätti puuttumaan hänen ja Untukan "väliseen" asiaan)

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Elokuu 26, 2010, 11:35:54 »
Pirates of the Caribbean-sarja. En ymmärrä, miksi ihmiset pitävät näistä niin paljon. Itse en ole nähnyt kuin ykkösen, koska se oli niin huono, etten halunnut nähdä muita. Elokuva oli liian pitkä, liian sekava ja liian... en tiedä, en keksi tarpeeksi hyvää haukkumasanaa. Sellaista Hollywood-moskaa on kuitenkin vaikea muualta löytää. Tehty niin rahan maku suussa, että haisee varmaan kuuhun asti. Ja Johnny Depp... voi ei, varmaan miehen huonoin rooli ikinä! Niin ylinäyteltyä ja mukahauskaa pashaa, ettei mitään häpyä. Huhhuh...

Pirateseille haluaisin antaa myös puolustusta. Tai no sille ykkösosalle, kun vain sen olet kerta katsonut. (Ja aika huono peruste olla katsomatta jonkun leffan seuraavia osia koska ensimmäisestä ei pitänyt, minun mielestäni, tosin tässä tapauksessa olisit varmaan inhonnut Dead Man's Chest ja At the worlds end -leffoja.)  

Miten niin? Mitä järkeä on katsoa jonkin elokuvan jatko-osia, jos eka osa ei iskenyt?
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Paramore!!!!
« Vastaus #49 : Elokuu 26, 2010, 14:45:50 »
Pirates of the Caribbean-sarja. En ymmärrä, miksi ihmiset pitävät näistä niin paljon. Itse en ole nähnyt kuin ykkösen, koska se oli niin huono, etten halunnut nähdä muita. Elokuva oli liian pitkä, liian sekava ja liian... en tiedä, en keksi tarpeeksi hyvää haukkumasanaa. Sellaista Hollywood-moskaa on kuitenkin vaikea muualta löytää. Tehty niin rahan maku suussa, että haisee varmaan kuuhun asti. Ja Johnny Depp... voi ei, varmaan miehen huonoin rooli ikinä! Niin ylinäyteltyä ja mukahauskaa pashaa, ettei mitään häpyä. Huhhuh...

Pirateseille haluaisin antaa myös puolustusta. Tai no sille ykkösosalle, kun vain sen olet kerta katsonut. (Ja aika huono peruste olla katsomatta jonkun leffan seuraavia osia koska ensimmäisestä ei pitänyt, minun mielestäni, tosin tässä tapauksessa olisit varmaan inhonnut Dead Man's Chest ja At the worlds end -leffoja.)  

Miten niin? Mitä järkeä on katsoa jonkin elokuvan jatko-osia, jos eka osa ei iskenyt?
No jos esimerkiksi toeutus ja ohjaus on todella huonoja, mutta juoni kiinostaa ja haluaa nähdä lopun.
Itse en pidä tarusormusten herra elokuva triologiasta vaikka kirjasta pidänkin ja apljon. Elokuvat ovat yliarvostettuja mielestäni ensin itsekin pidin niistä mutta kun olin katsellut ne jo muutaman kerran läpi tajusin miten tökeröjä kyseiset teokset ovat en jaksa perustella ehkä myöhemmin.:D
Perustelut: Elokuvassa on hienoja taistelukohtauksia mutta onko niiten pakko olla niin pitkijä ja kutakuinkin samanlaisa kaikki, Frodon ilmehdinnät ja ilmeet olivat niin ylilyöntejä kuten myös legolasin aina sama naamanilme aivan kuin se naurais koko ajan. Loppua venytetään aivan liikaa.. olisi voitu lopettaa mielestäni jo Aragornin kruunaamiseen koko leffa.. mitä sitten jos kirja jatkaa pidemmälle? Eihän leffassa ole Konnun puhdistustakaan. Ensimmäinen osa oli lupauksia herättävä, mutta siihen se sittenjäikin. Lisäykset pilasivat myös tunnelmaa (kirjan lukeneena)Eniten ärsytti Legolasin skeitti sessio, pieni splatter lisäys olisi piristänyt kummasti. Jackson on hyvä ohjaajaaja en kiistä mutta tässä kyllä alitti itsensä. Paras P. Jackson pätkä on edelleen Heavenly Creatures. No joo joku tykkäää mutta tämä onkin vain minun mielipide!!!!!!:)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2010, 13:50:42 kirjoittanut Sillypillyvilly »
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE
We miss you Josh and Jack!!
http://s6.fi.bitefight.org/user/bite/29508