Kirjoittaja Aihe: Levyhyllysi sisältö  (Luettu 5663 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Levyhyllysi sisältö
« Vastaus #50 : Heinäkuu 05, 2011, 02:59:04 »
Amorphis - Skyforger ja Amorphis - The Beginning Of Times

Molemmat hienoja albumeja. En niinkään ole tuohon uusimpaan levyyn vielä ehtinyt kunnolla tutustua, mutta muutaman kerran olen kuunnellut läpi ja hyvältä kuulostaa. :) Skyforger on minulle siis paljon tutumpi ja sitä tulee kuunneltua aika paljon. Eivätkä biisit ole kuluneet edes kovassa käytössä. Paranevat vain jokaisella kuuntelukerralla. ;>

Ostin itse just nuo samat levyt tässä pari päivää sitten :> Molemmat todellakin loistavia, täynnä hyviä biisejä kuten Sky Is Mine, Course of Fate, Mermaid & Beginning of Time. Ja oon näitä kumpaistakin aika lailla yhtä paljon kuunnellut, että mulle ne on kutakuinkin yhtä tuttuja :3

Lisäksi tässä viime aikoina on tullut ostettua seuraavat levyt:

Paramore - RIOT!
Vastapainoksi levyhyllyn raskaammalle puolelle. Tykkään tästäkin levystä tosi paljon, vaikka Brand New Eyes -levyltä oliskin löytynyt vielä enemmän hyviä kappaleita, mut sitä ei löytynyt mistään. Löytyy tältäkin levyltä kuitenkin muun muassa Misery Business & crushcrushcrush :>

Amaranthe - Amaranthe
Menevää ja varsin mielenkiintoista musiikkia, täysin erilaiset genret yhdistetty erinomaisesti ja saatu hyvää settiä aikaan :3
To be rich is to seek, to relive the memory

Sonya Malfo˙

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Heinäkuu 15, 2011, 15:25:54 »
Omassa levyhyllyssäni on nyt paljon tilaa, siivosin sen vähän aikaa sitten :) rakastan (hyvää) musiikkia, en voisi elää ilmas sitä päivääkään

Vanhojen idoleiden levyjä:
Britney Spears- Greatest Hits, Circus, Blacout
Gimmel - Lentoon
Elastinen - E.L.A., Anna Soida
Nykyisiä suosikkeja:
Tokio Hotel - Scream ja Humanoid Deluxe (Deutsch version)
Eminem - Slim Shady LP, The Eminem Show, Encore, Relapse, Recovery
2pac - Until the end of Time, Death Row Dayz
The Script - The Script, Science & Faith
'muuten vaan' säilytyksessä olevia?: The Voice, NRJ:n levyjä
Uusimmat lisäyksesi kattavaan kokoelmaasi? Slim Shady LP (kahden vuoden odotuksen jälkeen) Ja Bruno Marsin Doo-Wops & Holigans
Minkä levyn aiot hankkia tai haluaisit? Marshall Mathers LP ja Infinite Empulta :DD

Poissa tatte

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • tuhkaperhonen
    • vaikenen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #52 : Joulukuu 01, 2011, 05:51:27 »
Albumeita hyllystä löytyy +100, mainittavia pinkkoja ovat kuusi albumia Apulannalta, kymmenen albumia CMX:ltä ja pinot Moonsorrowia ja Sonata Arcticaa. Uusin tulokas (jota posti ei tosin vielä ole tuonut luokseni, tänään maksoin) on Full Dieselin Gun Shy CD-EP. Listan levyhyllyn sisällöstä pääpiirteissään löytää täältä.

Ostan "runsaasti" satunnaista musiikkia alelaareista. Hyvää musiikkia on tällä menetelmällä löytynyt aina tämän tästä, paljon on toisaalta tullut vastaan vähemmänkin lämmittävää musiikkia. Kävisi mahdottomasti nostaa hyllystä muutamia albumeita ylitse muiden, erilaiselle musiikille on omat aikansa ja pitämistä ei oikein voi suhteuttaa määräksi. Olen ostanut kaikkiaan ehkä noin 20 albumia suunnitellusti ja loput olen poiminut kaupoista satunnaisten tilaisuuksien mukaan sopiviin hintoihin. (Edellinen suunnitellusti hankittu albumi oli kolme viikkoa sitten Indican Valoissa.)

Omistan ainoastaan yhden kappaleen sähköisenä (ja siis laillisena) latauksena: Battleloren Kärmessurma. Pidän musiikista enemmän konkreettisesti levyhyllyssäni ja toisaalta en luota latauksina musiikkia myyviin kauppoihin.

Poissa augustiina

• kohtalonviivan tulkitsija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • auguurin nauru
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #53 : Joulukuu 21, 2011, 19:25:41 »
Omasta levyhyllystäni löytyy ihan mukavasti levyjä, ja niitä kaikkia tulee kuunneltua hyvin usein. Tällä hetkellä sieltä ei löydy mitään turhaa, sillä olen antanut kaikki turhat levyni pois tai yksinkertaisesti vain tunkenut olohuoneen levyhyllyyn :'D Levyjä tulee aika tasaiseen tahtiin ostettua lisää, useimmiten netistä, mutta jos kaupassa jokin hyvä levy tulee vastaan, niin kyllä se lähes aina mukaan lähtee.

Mutta itse hyllyn sisältöön:
Ehdottomalta lempibändiltäni, Nightwishilta, löytyy kaikki albumit, joista suosikkejani ovat Once ja pari viikkoa sitten ilmestynyt Imaginaerum, jota tässä lähiaikoina on tullut kuunneltua ja hyvin paljon <2 Näiden lisäksi löytyy vielä Over The Hills And Far Away, sekä Bless The Child

Within Temptationilta löytyy livelevy Black Symphony, jolta löytyy monia rakastamiani biisejä, esim. Our Solemn Hour, Somewhere ja The Swan Song. The Unforgiving löytyy myös, mutta se on ehkä levyhyllyni vähiten kuunneltu levy. En tiedä miksi, on tuollakin levyllä kuitenkin monia mahtavia biisejä :>

Toinen lähiaikoina hyvin paljon soinut levy on Scream Aim Fire Bullet for My Valentinelta. Samaiselta yhtyeeltä löytyy myös Fever. Kummatkin näistä ovat oikein mahtavia albumeita, ensiksi mainittu kuitenkin ehkä hitusen parempi :3

Apocalyptican 7th Symphonykin on tullut ostettua joskus, kun olin vasta vähän aikaa kuunnellut  Apocalypticaa, enkä pettynyt levyyn yhtään. Kyllä sitä vieläkin jaksaa kuunnella! :> Not Strong Enough ja Sacra ovat kyseisen levyn parhaimmistoa, mutta muissakaan biiseissä ei ole mitään moittimista.
Sen jälkeen helpottaa
Kun kädet irrottaa