Kirjoittaja Aihe: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4  (Luettu 60513 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
« Vastaus #100 : Lokakuu 21, 2010, 17:12:25 »
No mä oon nähny kaiken näköistä, mut nyt tulee vaan muutama mieleen...

Mä olin niinku Harry ja mun elämäntehtävänä oli tappaa Voldemort. Kaikki alko siitä kun mä asuin perheineni suolla ja siihen kuulu (ron ja hermione sekä Ginny). Sit mä sain kuulla tosta mun elämäntehtävästä ja olin ihan paniikissa, koska en tienny miten tappaa Voldemort ja se koko ajan lähsty meiän kotia ja mä näin mun ajatuksissani kun se liikku jonkun suon päällä ja sillee...hyrr se oli pelottavaa:( Sit mulle annettiin kasa seljasauvoja ja mun piti valita niist oikee sauva ja lähtee taistelemaan. Sit vaa otin jonku käyrän sauvan ja lähin kävelemään sinne mis meiän piti kohdata ja kaikki sen maan kansalaiset tuli siihen kattoo meiän taisteluu. Sit ku kävelin ni yritin harjotella niitä loitsuja, koska en ikinä ennen ollu tehny minkäänlaista taikaa,sit mä yritin muistella niitä Harry Potterin niit loitsui ja mä tein niitä ja se tuntu niin luontevalta ja se taika tuli heti kun mä sanoin en ja se oli ihan uskomatonta:)Sit ku pääsin sinne taistelupaikalle ni Bellatrix teki muhun vaa Avada kedavran ja mä delasin:)

Muoks// Näin viimeyönä aivan ihanaa unta Harry Potterista elikkäs...radiosta tuli kuulutus, että Toinen maailman sota on alkanut. Olin mun omassa kodissa perheeni kanssa ja sitten yht äkkii sielt viereisestä metästä tulee niitä Taru Sormusten Herrasta-hirviöitä, jotkut nuijat kädessä. Voldemort oli tohon aikaan vallassa, ja sitten se lähetti aina niitä Ministeriön tyyppejä kotikäynneille kattomaa, et ansaitaanko me enää elää. Ni sit sinne pihaan tuli sellai mursuviiksinen Ministeri (ne örkit oli kadonnu johonkin). Se keskusteli siinä kaikkee ja tällee, mut muhun tuli sellai tunne, et meiät pitäis tappaa, joten mä lähin juoksemaan ihan sika lujaa. Juoksin ja juoksin, kunnes mun eteen tuli sellai tila-auto. Mun paras kaveri oli siellä perheineen. Sen mun kaverin isä tuli sieltä autosta pois ja sano:
- Hei *****(mun nimi on siis tuossa) tuu äkkiä autoon! Me pelastetaan sut.
Mä menin sinne etupenkille mun kaverin viereen. Sit katoin sinne taakke niin näin siellä, Percyn, Billin, Charlien, Ronin ja jonkun mustatukkasen pojan...kysyin mun kaverilta, että onks noi sun veljiä??? Mun kaveri vaa sano, että "Joo!" katoin sitä hetken sillee suu ammollaan. Niitten isä vei meiät johonki taloon (siis meiät lapset) ja kaikki vaa alko pakkaa ihan hulluna ja tällee. Olin vaa siinä sillee ihan hiljaa ja odotin, mut sit näin, et ne örkit tulee ni rupeen vaa kiljumaan siinä. Se yks örkki oli siinä mun naaman edessä ja ytitti tappaa mua sillä nuijalla, mut Bill tulee sielt jostain miekka kädessä ja hyökkää sen kimppuun. Sit yht äkkii se uni vaan loppu...mut tärkeintä tos unes oli, et Bill pelasti mun hengen <3
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2011, 14:55:06 kirjoittanut Lumihiutale »

Valedro

• Ankeuttaja
« Vastaus #101 : Lokakuu 23, 2010, 19:28:46 »
Ite olen nähny semmosen unen jossa minä olin jonkun korkean tornin päällä auringon laskiessa. Tornin päällä olin minä ja Dumbledore :O ... Dumbledore puhui mulle jotain muistaakseni mutta en muista mitä. Mutta tänään säikähdin aika lailla kun äitini ihmetteli aamulla yöllä nähnyttä untaan,jossa hänen sänkynsä vieressä oli istunut iso musta koira hampaat irvessä. Eikö se saattanut olla kalmakoira? Mitäköhän se meinaa..?

Poissa Chita

• Tipupu
  • Vuotislainen
  • If happy ever after did exist.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #102 : Lokakuu 26, 2010, 07:38:39 »
Hehhheh. En muista oikeen yksittäisiä unia, mut oon monesti nähny sellasta unta et putoon suoraan johonki HP kirjaan. Tyylii kolmoseen, oon ihan oma itteni ja käppäilen siel vaa kirja kädesw, joka on se sama mihin oon pudonnu. Sit vaa kerron kaikille aina et mitä seuraavals tapahtuu ja mitä niitte kannattaa tehä, ja ne luulee muo jokski ennustajaks. Sit ne selvii mun ansiosta ja mua juhlitaan ja kaikkee :D

Poissa guston

• valoisuuden löytänyt
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #103 : Marraskuu 11, 2010, 12:45:01 »
Näin ekaa Potter untani pari viikkoa sitten kun oli lomalla Egyptissä. Harry, Ginny, Ron ja joku muu olivat ala-asteen kouluni pihalla heittelemässä kaatoa. Ihan vain seisoskelivat maassa. En tiedä, mutta se taisi olla kiellettyä, sillä McGarmiwa tuli vihaisena paikalle ja antoi jälki-istuntoa Harrylle (minä taisin olla Harry) mutta sitten Dumbledore tulee paikalle ja antaakin McGarmiwalle jälki-istuntoa. Loppu unta en enää muista, mutta kyllä nauratti tuo jälkeenpäin :D

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #104 : Marraskuu 12, 2010, 17:23:56 »
Eilen näin sellaista unta, että HP & KV part 1 sai elokuva-arvostelussa vain 2,5/5 tähteä. Eihän tämä ollut enneuni...? :D
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Qinn

• Vuotislainen
« Vastaus #105 : Marraskuu 13, 2010, 17:50:19 »
Kerran näin unta, että olin parhaan kaverini kanssa Tylypahkassa salaa. Menimme 3 kerroksen käytävällä ja minua pelotti kokoajan. Kaverini oli rohkea ja veti minua kädestä. Olimme saaneet jostain Harryn näkymättömyysviitan ja olisin kokoajan halunnut mennä sen alle, kaverini ei antanut. Pelkäsin kokoajan, että Bellatrix tulee ja tappaa minut ja ystäväni:D

Emmätiiä mistä tommonen uni tuli. :D En myöskään muista kaikkea, ainakaan sitä miksi olimme 3 kerroksen käytävällä :ooo
Älä vauhkoile Vauhkomieli!
-Tonks kiljui!

Poissa Pallosalama

• "Hei,Harry!"
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Niinpä niin.Taas joku aivoton
« Vastaus #106 : Marraskuu 13, 2010, 19:37:37 »
Näin neljännellä luokalla unta olevani koulussamme.
Löysin taskustani sauvan.Kaksi parasta kaveriani tuli luokseni ja heilläkin
oli sauvat.
Keskustelimme jostain ja jotain kunnes kuului huutoa.
Lordi Voldemort tuli läntisestä ovesta huutaen:
"Albus!Senkin homekorva."
Sitten hän huomasi meidät.
"Hei oppilaat.Olen uusi pimeän voimilta suojautumisen opettaja!"
So what!
Volde käveli liikenne valoille ja minä loitsin:
"Siipiiridum lentuisa."
Volden kaavun takaosa nousi ja paljasti kukikkaat kalsarit.
Kun heräsin en voinut pidätellä naurua>D

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #107 : Marraskuu 20, 2010, 12:36:14 »
Kyllä niitä unia on tultu nähtyä itse asiassa hyvin paljon :) Niitä on ehkä liian montakin kerrottavaksi mutta mieleenpainuvin on ehdottomasti tämä:

Olin uusi oppillas tylypahkassa. Olin tullut kesken kouluvuoden. Kävelin pitkin käytäviä kunnes löysin suuren salin. Aukaisin oven ja astuin sisään. Kaikki tuijottivat minua kuin jotain olentoa. Etsin oman tupani [ luihuinen ].
Malfoy katsoi minuun oudoksuen sitten hän sanoi:
-Mitä sä täällä teet? Ei näihin pöytiin nuin vaan tulla.
Olin ihan tuppisunna.
-öööhh.... no ku mä luulin että tää ois luihuisten tupa pöytä mutta..... mumisin.
No malfoy katsahti minuun ja sanoi.
-Sussa vois kyllä olla potentiaalia luihuiseksi. Tule niin näytän sule koulua.
Malfoy nousi pöydästä mä perässä ja se lähti kiertämään koiuluu ja esitteli samalla. Sitte Malfoy pysähtyi. Hän otti sauvansa ja huudahti
-Keholeijus!
singahdin sit niinku ylös leijumaan. Ja malfoy lähti juoksemaan naureskelen..
Sit Bellatrix tuli ja alkoi käkkättämään ja huudahti
-Avada Kedavra!
Mä sit tipuin maahan ja kuolin.

nään aina aika sekavia unia joten...

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Marraskuu 24, 2010, 20:32:05 »
Kun luin Azkabanin Vangin näin painajaista, että istuin tuolilla keskellä ei mitään. Yhtäkkiä paikka täyttyi ankeuttajilla. Pelkäsin kamalasti niitä niiden yököttäviä käsiä ja mietin, että mitä he tahtoivat, sillä ne eivät vieneetkään sieluani. Lopulta yksi yököttävä käsi kaivoi hupparini taskusta pullan : D Ja tuokin uni tuli siitä, kun luin yhden luvun nimen väärin.'Anturjalan paluu' = 'ankeuttajien pulla'.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #109 : Marraskuu 25, 2010, 15:59:27 »
^ Hehe, täytyy olla aika väsynyt noin väärin lukeakseen :"D Oli kyllä sulla aika hyvä uni, voin kuvitella kuinka limainen ja inha käsi poimii taskusta pullan...

Itse en ole vähään aikaan Potter-unia nähnyt, ainakaan mieleeni ei ole jäänyt. Jotain KV-aiheista taisin joku päivä nähdä, mutta se on jo  kaukana mielestäni.

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #110 : Joulukuu 09, 2010, 19:29:31 »
Näin tällaisen painajaisen viime yönä:
 Minä, Draco, Crabbe, Goyle ja Theodor Nott olimme tekemässä väijytystä jokun kiltalaisen kotiin. Hyökkäsimme sisään ja olimme heti häviöllä. Päätimme paeta mutta sitten olimmekin jostain kummansyystä 10 kerroksessa, ja meidän piti hypätä ikkunasta, jotta pääsisimme ilmiintymään. Joku loitsi kuitenkin ennen hyppyä minuun sektumsempran ja aloin vuotaa kamalasti verta ja pyörryin. Silti tiesin mitä seuraavaksi tapahtui. Pommppasimme ikkunasta ja minä tietty putosin, kun en tajuttomana pystynyt hidastamaan alastuloani. Loukkasin itseni aika pahasti.(Olin yhä tajuton). Sitten kimppilmiinnyimme Malfoyn kartanolle. Muistaaksen Nott kantoi minut jonkinlaiseen sairastupaan ja sittein uinuin siellä pari päivää kunnes olin kunnossa. Uni jatkui ja näin unta, että heräsin. Mutta en ollut enää sairastuvassa vaan omassa sängyssäni. Lähdin katsomaan kylpyhuoneen peilistä olenko ihan ok:n näköinen taistelun jäljiltä. (Tämä on siis edelleeen unta). Sitten koin järkytyksen, minulla oli samanlainen arpi kuin Harryllä ja aloin lähes kiljua kauhusta. Sitten heräsin oikeasti :)

Poissa kattimäli

• Keudalainen :)))))
  • Vuotislainen
  • oot_huono :DDDD
« Vastaus #111 : Joulukuu 13, 2010, 10:30:18 »
Jaa, oon mä jotai tainnu nähä... siin oli ainaski itse Harry Potter ja sit mä pyysin silt nimmarii ja sit se kirjotti sen ja teippas sen pakastepizzan pohjaa xDxDxDxDxDxD
Mind the cap between track and the platform

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
« Vastaus #112 : Joulukuu 14, 2010, 19:13:34 »
Tätä on jo odotettu..

Olinpas S-Marketissa, ostamssa karkkia itse Harry Potterin kanssa.. Musta tuntuu että olimme ihan vain kavereita ja lintsaamassa koulun ruokailusta tms. Sitten kun saatiin sylit täyteen karkkia, lähdettiin kohti kassaa, mut sitten huomasin Malfoyn selaamassa sarjakuvia lehtihyllyllä. Jostain kumman syystä menin vaa ihan iloisesti höpöttämään hänelle ja vaihtamaan kuulumisia :'D Sitten kun Potter tuli hoputtamaan, kysyin Malfoylta (hänellä oli karvahattu ja ilmeisesti lukulasit..) josko hän voisi antaa minulle mese osoitteensa.. Hänpä oli vaan että "Joo mikä ettei, onks sul jotai mihin laittaa muistiin? : D" otin taskustani kynän ja paperia, sitku aloin kirjoittaa sitä osoitetta ylös niin - HERÄSIN KESKEN KAIKEN~

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #113 : Joulukuu 14, 2010, 23:46:48 »
Näin kummallista kuvioiden yhdistämää Potter-unta viime yönä. Muistan huoneen, joka oli hyvin kummallinen, täynnä kirkasvärisiä muotoja ja esineitä. Harry ja Voldemort olivat siellä, Nagini myös. Mutta muuten en muista paljoa. Pimeyden lordi työnsi Harryn vasten yhtä tämänlaista kirkasta kuviota ja puhui jotain kiihtyneesti, kärmeskielellä. Nagini nauroi.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #114 : Joulukuu 18, 2010, 09:27:13 »
Hiphei! Vihdoinkin pääsen kertomaan potter unia joillekkin jotka kuuntelee. (tai siis tässä tapauksessa lukee..)
Eli siis olen nähnyt moniakin potter unia ja tämän minä muistan parhaiten. Eli siis minä, Ron, Hermione Ja Harry olimme tylyahossa. Olimme karanneet sinne salakäytävää pitkin joka vie hunajaherttuaan. Kävelimme sylit täynnä karkkeja joita olimme ostaneet hunjaherttuasta. Siinä me hetken ajan juteltiin ja sit sinne ilmesty Malfoyt ja loput kuolonsyöjät. Voldemort ei viittiny tulla paikalle... Nii me sit vedettii taikasauvat esiin ja ruvettiin taistelemaan. 2 tuntia taisteltuamme kuolonsyöjät olivat alakynnessä, ja meitä oli vai taistelemassa minä, Harry, Ron ja Hermione. Sitten huomasin että Yaxley (meniks oikein?) aikoi kutsua Voldemortin paikalle ja onnistui siinä. Niimpä Voldemort tuli ja alkoi taistella minun kanssani. Ja juuri kun hän oli langettamassa kuolettavan kirouksen, taikasauvani muuttui haarukaksi. :'D Voldemort repesi nauruun ja langetti tappokirouksen malfoy huusi ; ei ! olet perheelleni velkaa ! ja hyppäsi eteeni vastaanottamaan kirouksen. Ja niinä parina sekunttina Ron tappoi Voldemortin, sillä hän ei osannut muuta kuin seistä ja tuijottaa. Ja sitten Hermione herätti Dracon kuolleista. Sit mä heräsin.. Mut joo aika kiva uni oli joo..
Hey! You just lost The Game.

Poissa Arminas

• Addikti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #115 : Joulukuu 29, 2010, 21:06:06 »
Näin ehkä pari vuotta sitten unta (ja kyllä, muistan tämän edelleen kirkkaasti, tai ainakin melkein), että Dumbledore ja Grindelwald oli menossa naimisiin. Häät oli jossain rakennuksessa, ja paikalla oli Weasleyitä ja muita vastaavia (tarkka kuvaus). No, Grindelwald ja Dumbledore sitten jotenkin vaan meni naimisiin, kukaan ei ollut vihkimässä niitä tai mitään. Ne oli kauhean onnellisia, mutta heti kun ne oli naimisissa Dumbledore vetäisi sauvan esiin ja tappoi Grindelwaldin.  Mietin koko seuraavan päivän, että miksi Dumbledore tappoi Grindelwaldin kerran se rakasti sitä O___o. Ja tuon hyvin traagisen tapauksen ja sitä seuranneen syvällisen pohdinnan takia muistan tämän unen edelleen :D

Joskus ennen Puoliverisen Prinssin ilmestymistä näin unta, että luin kirjaa. Olin unessa ihan fiiliksissä ja harmitti kovasti aamulla kun en muistanut mitä siinä kirjassa oli unessa tapahtunut. :D

Joskus olen myös nähnyt unta, että olen paennut Voldemortia ja yrittänyt piiloutua vaatekauppoihin, ja kun Voldemort on taas tullut lähelle olen juossut seuraavaan kauppaan. Jossain vaiheessa taisin mennä sovittelemaan niitä vaatteitakin. Näitä unia olisi vaikka kuinka paljon, muttei niitä enää muista.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2010, 21:11:49 kirjoittanut Arminas »
The stories we love best do live in us forever.

Poissa Suruton

• Sienimies
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NightDraconis17
« Vastaus #116 : Tammikuu 03, 2011, 14:31:11 »
hehe ompas mahtavia unia :'DD

Itsekin olen nähnyt jos jonkinmoisia Potter-aiheisia unia mutten niistä muista mitään. Parhaiten muistan unen jonka eräs ystäväni oli nähnyt :D

Siinä minä ja ystäväni olimme Tylypahkassa ja menimme sitten suureen saliin.Siellä oli kaikki näyttelijät Harry Potter leffoista ja he istuivat tupapöydissä. Sitten yhtäkkiä sinne tuli Voldemort ja (muistaakseni) kuolonsyöjiä.Tupapöydät katosivat jonnekkin ja näyttelijät nousivat seisomaan. Voldemort ja kuolonsyöjät alkoivat avada kedavrattaa näyttelijöitä mutta yhtäkkiä sinne ilmestyi kaikkia tyyppejä hp faneista ja he hyppivät näyttelijöiden eteen XD Näyttelijät vain seisoivat tylsistyneinä paikoillaan. En ole täysin varma jatkuiko uni näin mutta sitten minusta minä, ystäväni, ja toinen ystäväni Ted lähdimme juoksemaan pitkin Tylypahkaa Voldemort perässämme.Sitten jostain ilmestyi basiliski ja sekin alkoi jahdata meitä. Tulimme jollekkin ikkunalle ja hyppäsimme siitä (se oli siis tosi korkeella se ikkuna) Sitte mä kuolin ja ne hautas mut siihe ja sit mun ystävä (se joka näki tän unen) lähti juoksemaan yksin jonnekkin. Sit se juoksi takas suureen saliin ja kaikki tyypit hyppi siellä vieläkin näyttelijöiden eteen. Sit mäki ilmestyin jotenkin hienosti sieltä Tedin kans ja (muistaakseni) hyppäsin James ja Oliver Phelpsin eteen ja sit mä delasin. Sitte (muistaakseni) ystäväni tappoi sen basiliskin ja volde katos jonnekki ja sit kaikki oli kuollu ja jotai ( joo en muista loppuu kunnolla XD)
http://www.adressit.com/oriveden_opisto_sailytettava_orivedella Kouluani uhkaa siirto toiselle paikkakunnalle.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #117 : Tammikuu 03, 2011, 14:51:38 »
Oli outoa nähdä kerran unta, jossa pääsin jostain syystä Tylypahkaan yhdeksi lukuvuodeksi. Lajittelua odotin kaikkien eniten ja olin varma päätymisestäni Puuskupuhiin. Mutta sitten kun lajitteluhattu laitettiin päähäni, julisti hattu hetken päästä minun Rohkelikkoon kuuluvaksi. Istuin siinä salin edessä varmaan viisi minuuttia jähmettyneenä ja oli lähellä etten saanut täydellistä raivokohtausta. Mutta siinä sitten nieleskellen jouduin Rohkelikon pöytään ja päädyin siellä jostain ihmeen syystä Harrya, Ronia ja Hermionea vastapäätä. Vieressäni istuivat sitten Weasleyn kaksoset, joiden kanssa olin sitten samalla vuosikurssilla - eli taidettiin olla silloin Potterin ja kumppaneiden viidennellä vuodella.

Tuo joukko sitten kyseli minulta kaikkea faniudesta ja näin, ja sain myös kuulla että vaikka kirjojen maailma ja henkilöt olivat oikeita, niin tapahtumat olivat Rowlingin itse keksimiä. Joten esimerkiksi pimeyden voimilta suojautumisen opettajana oli Remus Lupin. Mutta minulla oli sitten hauskaa kertoilla fanfictionista tuolle joukolle ja järkyttää heitä kaikenlaisilla parituksilla joista olin kuullut. Jostain syystä sitten unessani koituduin noiden rohkelikkojen pariin, vaikka ärsyttikin vietävästi siihen tupaan päätyminen.

Juhlan loppuessa ja Dumbledoren pitäessä puhettaan sitten heräsin. Yritin kovasti saada siitä taas kiinni, mutta heräsin vain enemmän ja sinne se sitten jäi.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #118 : Tammikuu 06, 2011, 23:36:05 »
Saavun taas selittelemään jotakin hyvin sekavia tänne. :'D

Näin tuossa muutama yö sitten erään hivenen omalaatuisen unen. Olin siinä aluksi ikään kuin Hermionen roolissa, ja liikuskelin Harryn ja Ronin kanssa aamuyöstä linnan käytävillä. Ei mennyt kovinkaan kauaa ennen kuin Kalkaros yhytti meidät hiiviskelemästä, nappasi Rohkelikolta ison tukun pisteitä ja alkoi suunnitella muitakin rangaistuksia. Harrylle ja Ronille hän antoi jälki-istuntoa Voron kanssa vanhojen kunnon peukaloruuvien kiristelyn merkeissä, minut hän käski lähtemään mukaansa.
Hän ohjasi minut menemään tyrmäkerroksen käytävän loppupäähän, mistä löytyi puinen salaovi suureen, hämärään, elokuvasalimaiseen tilaan. Salissa oli arviolta viisitoista riviä kivisiä penkkejä, ja alhaalta, sieltä missä elokuvateatterissa kuuluisi olla valkokangas, avautui näkymä usvaiselle nummelle, jonka rinteen takaa siinsi järvimaisema. Sitä on turha kysyä miten sellainen oli tyrmien tasalla mahdollista, saattoihan maisema olla lumottukin.
Hän käski minut istumaan eräälle penkille suunnilleen keskelle salia, mukamas miettimään oliko tekoni ollut kovin viisas, ja pohtimaan sen seurauksia siinä määrin että saisin rauhoittua samalla. Tila itsessään olikin rauhoittava maisemineen ja valaistuksineen, joten huomasin melkein viihtyväni siinä kivipenkillä istuessani. Kalkaros itse jäi istuksimaan reunapaikalle muutamaa riviä ylemmäs.
Istuttuani jonkin aikaa, Kalkaros kysyi, oliko minulla kenties vielä jotakin asiaa hänelle. Tässä vaiheessa huomasin "rauhoittumiseni" aikana muuttuneeni siten, että olin Hermionen sijasta aivan omassa ruumiissani. Sanoin, ettei minulle ainakaan olisi kuulunut tulla mitään mieleen, jolloin hän vain tokaisi tet-harjoitteluni alkavan sinä samaisena aamuna, valvoskelustani johtuen saman tien. Nousin ylös ja vilkaisin Severusta hämmentyneenä, jolloin hän tarkensi että olin lupautunut vuosikurssilaistemme tet-harjoitteluun hänen avustajakseen. Kävelimme taikajuomien luokkaan, joka ei jostain syystä ollutkaan sillä hetkellä tavanomaisessa luokkahuonemuodossaan, vaan se oli muuntunut jonkin sortin ravintolaksi. Severus sekoitteli kaikensorttisia liemiä myytäviksi, juotaviksi ja ruokien ainesosiksi, ja minun tehtäväni oli valmistella liemistä ruokia. Pöydät oli siirretty ravintolamaiseen asetelmaan ja opettajanpöytä toimi kyökkinä. Ravintolassa kävi jos jonkinlaista taikamaailman väkeä, niin tunnettuja kuin tunnetumpiakin henkilöitä. Muun muassa Bellatrix tupsahti eräänä päivänä sisälle lievästi sanottuna nälkiintyneessä kunnossa, mistä syystä hän meinasi livahtaa heti ensimmäisenä keittiöön maistelemaan jotakin syötävää.
Saimme Severuksen kanssa ajoittain riidan aikaisiksi milloin mistäkin, mutta hän vaikeni aina kun uhkasin sanoa, mitä mieltä hänestä oikeasti olen. Hän taisi kuitenkin saada sen selville itse, sillä eräänä päivänä hänen mainitessaan ikään kuin ohimennen, että Hermionella oli hänen mielestään ihanat hiukset (o_o), purskahdin yllättäen itkuun ja lopetin töideni tekemisen hetkeksi. Hän passitti minut taas, tällä kertaa hämillään ja oikein kädestä pitäen siihen salaoven taakse kätkeytyvään saliin. Istuskelin hetken aikaa orpona salin keskiosissa katsellen kauas avautuvaa maisemaa, kunnes...

Kunnes herätyskello soi. Mur. Kerrankin kun näkisi jotakin pidemmänpuoleista unta niin eihän sitä tietenkään ehdi kokonaan näkemään. :'D

-Bloody Princess

Poissa maymeow

• Vuotislainen
  • Pottermore: RainMirror29637
« Vastaus #119 : Tammikuu 07, 2011, 01:37:39 »
Moikka, oon tässä jonkin aikaa lukenu tätä foorumia läpi, ja päätin nyt vihdoinkin ottaa osaa keskusteluun itekkin :)

Mun Harry Potter-unet on lisääntyny menneen parin kuukauden aikana huomattavasti, koska ton uuden Deathly Hallows-leffan innottamana luin Potterit pitkästä aikaa taas läpi!

Ensimmäisen Harry Potter-unen jonka nyt tähän hätään muistan näin sillon ku olin vielä ala-asteella eli hmm ainakin 6 vuotta sitten. Kirjotin tän sillon johonki unipäiväkirjaan ja siks jääny mieleen. Se oli kutakuinki niin että mä olin mun luokkalaisten tyttöjen kanssa Tylypahkassa. Mä olin ainoo, joka oikeesti kävi Tylypahkaa ja olin salakuljettanu mun kaverit sinne tarvehuoneen kautta. Tarvehuone oli muuttunu tosi pelottavan näköseks huoneeks ja siellä oli kaks kuollutta hirveä. Joo, vähän karmivaa :D No, sitte sinne tuli joku ja me lähettiin karkuun, koska eihän mul ollu mitään oikeutta tuoda Tylypahkaan jästejä. Siihen meijän pakoon se sitte loppu.

Nyt tässä muutaman viikon sisään oon nähny tosi usein HP aiheista unta, mut vaan yhen niistä muistan ees jotenkuten. Mä olin tavallaan itteni, tavallaan Harry. Olin mun kavereiden kanssa meillä ja meijän piti tehä suunnitelma miten pääsisin pakoon, koska Voldemort oli tulossa hakee mua. Meijän suunnitelmaan kuulu joku mun hienosti lavastettu kuoleminen yms. Me mentiin ulos mun kotikadulle ja näin kaukaa että Voldemort oli tulossa parin muun henkilön kanssa. Lähin juoksemaan karkuun, koska suunnitelmaan kuulu että mun piti jättäytyä kiinni tahallaan. Sit ku se oli ihan mun lähellä, huomasin, että se ei ollukkaan V vaan yks mun kavereista joka tuli kertomaan, että meijän pitäis mennä takasin sisälle. Sit en musita enempää tai uni loppu siihen.

Joo, ei mitään järkeä kummassakaan. Toisaalta, harvoin unissa onkaa :P

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #120 : Tammikuu 09, 2011, 21:52:56 »
Näin aivan ihanaa unta viime yönä... kumpa se olisi ollut totta...

Uni alkoi jotenkin jännästi että heiluin Ollivandersin sauvaliikkeessä ja katselin hirnyrkkejä, joita olivat esim. pääkallo. Se ei kestänyt pitkään ja uni vaihtui. Seuraava uni alkoi aika pieneltä huispausstadionilta. Pelasimme tupien välistä huispausta ja olin välillä Rohkelikon, välillä Korpinkynnen etsijä. Joukkueeseen kuului Katie Bell ja eräs heppu ripariltani ja sitten joitain ihan satunnaisia tyyppejä. Luudalla lentäminen ei ollut mitään lasteleikkiä, mutta se oli kivaa!! Pelasimme kaksi ottelua, toinen luihusta vastaan mutta toisesta en oli ihan varma. Ensimmäisessä ottelussa näin sipin aika pian ja kisasimme siitä tiukasti Dracon kanssa mutta minä nappasin sen. Kaverini tuli sen jälkeen onnitelemaan minua ja olin riemuissani. Toisessa ottelussa luihuiset tekivät minusta pilalaulun, koska sähläsin ja poukkoilin koko ajan ympäriinsä. En tiedä miten ottelu päättyi mutta taisimme hävitä :(
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2011, 12:08:36 kirjoittanut Volga »

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #121 : Tammikuu 10, 2011, 18:09:59 »
Näen potter-aiheisia unia usein, mutta en melkein ikinä muista niitä... ;___;

Tässä kuitenkin muutamia jotka muistan kohtalaisen hyvin:

"Tylypahkassa"
Menin unessa Tylypahkaan, joka muistutti kummasti nykyistä kouluani. Menin Suureen Saliin, joka oli -jännä juttu, eikös- kuin kouluni liikkasali. Siellä oli paljon oppilaita, tarkoitus oli kai järjestää koulun varaston kuntoilulaitteet joksikin radan tapaiseksi. Koulussa oli ilmeisesti sekä nykyisen kouluni että Tylypahkan oppilaita ja opettajia. Olin vähäsen eksyksissä, ja menin sitten kysymään tuvanjohtajaltani, joka oli unessa Kalkaros joka puhui jostakin tämänhetkisen opettajani kanssa, minne pitäisi mennä. Tämä sitten kertoi minne. Häppi End. Näin jälkeenpäin harmittaa etten jäänyt puhumaan pidempään.

Citymarket
Tässä unessa minä ja Kalkaros seisoskelimme jossakin kauppakeskuksessa K-Citymarketin edustalla kassojen vierestä. Seisoimme sitten siinä puhumatta mitään kunnes Sirius ja Remus tulivat sieltä Citymarketista. Niin loppui tämäkin uni.

Nagini
Tänä yönä näin unta, jossa Harry, Hermione ja minä (taisin olla Ron) halusimme lainata joltakin vanhukselta jonkin kirjan, joka ilmeisesti auttaisi meitä löytämään ja tuhoamaan hirnyrkit. Kirja löytyi, vanhus lähti jonnekkin matkalle ja Harry ja Mione menivät hakemaan Dumbledorea katsomaan kirjaa. Minun piti sitten jäädä vahtimaan kirjaa. Kun he olivat lähteneet, Nagini luikersi sängyn alta. Se sanoi (kyllä, se puhui, olen sittenkin kärmessuu!) että se oli kuullut mitä puhuimme, muttei kertoisi siitä Voldemortille jos _pesisin_ sen. Niinpä tein työtä käskettyä, enhän halunnut Voldemortin saavan tietää että halusimme tuhota hirnyrkit. Vettä ja shampoota löysin jostakin. Kun pesin Naginia, huomasin että tämä olikin koira, pitkäkarvainen collie. Sitten Nagini oli pesty ja meni jonnekkin, ja Harry ja Hermione tulivat takaisin Dumbledore mukanaan. Nagini istui (kyllä, istui, se olikin muuttunut ihmiseksi jossain vaiheessa) nojatuolissa kylpytakki päällä ja pyyhe päässään (en tiedä mistä se ne sai). Minä siinä sitten selitin mitä oli tapahtunut, ja juuri kun olimme lähdössä takaisin Tylypahkaan, heräsin.

Lontoossa
Hinkuni päästä matkustamaan Lontooseen oli hiipinyt uniinikin, ja näin unta että olin päässyt sinne. Niinpä sitten kiertelin siellä ympäriinsä, kunnes tulin alikulkutunnelin luo jonka suulla oli Pimento tarkistamassa että kaikki ovat tarpeeksi "säädyllisiä" tai jotain päästäkseen tunnelista läpi. Pääsin läpi, ja kävelin eteenpäin. Saavuin johonkin kirjastoon jonka yläkertaan jostain syystä menin. Yläkerrassa tanssivat Sirius, Matohäntä ja Lupin maahisten kanssa letkajenkkaa. Puhuin siinä Siriukselle jotain, mutta sitten Pimento tuli häätämään meidät sieltä ja uni päättyi.

Nimetön
Severus ja Lily sun muut olivat lomalla Tylypahkasta ensimmäisen vuotensa jälkeen, ja minä sitten juoksentelin heidän kanssaan ties missä. Sen muistan että olimme ainakin Lilyn huoneessa, jonkin likaisen joen rannassa (joen vieressä oli tehdas), ja lentokentällä, sekä sen että Petunia oli vihainen meille jostain syystä. Lily taisi jossain vaiheessa kadota, ja minä ja Severus sitten etsimme häntä, kunnes löysimme hänet sen samaisen likajoen rannasta Jamesin ja Siriuksen kanssa.

Näin myös kerran unta, jossa olin laivamatkalla New Yorkiin ja samaisella laivalla pyörivät myös häämatkallaan olevat Severus ja Hermione. (ei, en myönnä lukeneeni fikkejä ennen nukkumaanmenoa) Lisäksi olen ollut useasti Harry, ja Kalkaros on opettanut minulle okklumeusta, jossa en ole ainakaan niissä unissa kovin hyvä...

Muokkailen jos muistan lisää...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2011, 14:51:31 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #122 : Tammikuu 12, 2011, 17:13:43 »
Joitain unia on tullut taas nähtyä, joissa Potter-hahmoja seikkailee. Tässä pari:

Ensimmäisessä unessa minä ja Draco istuimme bussissa kummallisissa vaatteissa. Vaatteet muistuttivat jotakin häiriintynyttä Sweeney Toddin sirkusversiota; ne olivat synkät, mutta olisivat silti sopineet paremmin pellelle kuin meille. Bussia ohjasi muumien Mörkö, jota Dracon kanssa pelkäsimme älyttömästi. Möröllä oli päässään lippalakki, mutta oli muuten itsensä näköinen. Jostain syystä Mörkö oli vienyt meidät bussilla Viroon, ja ajelimme jyrkkiä vuoristiteitä kohti jättimäistä skeittiramppia. Muut bussissa matkustajat olivat kaikki kuolleita tai zombeja, ja Draco yritti iskeä erästä kuollutta tyttöä. Draco hermostui kun ei saanut tytöltä huomiota ja heitti tämän bussin ikkunasta ulos rotkoon.

Toisessa unessa Harry oli pahamaineinen rikollinen, ja lusi elinkautista vankilassa, josta ei voinut paeta. Kuitenkin 'vankila' oli kaverini vanhempien kodin peräkammari, josta pääsi ulos kun vain avasi ikkunan. Harry ei kuitenkaan osannut avata ikkunaa, joten hiivin salaa huoneeseen ja väänsin ikkunankahvaa. Harry pääsi pakenemaan ulos talon takapihalle, jossa oli sopivasti hevosia parkissa, ja karautti pakoon metsään. Turvakamera oli kuitenkin tallentanut minut vapauttamassa vankia, mutta valehtelin olevani ikkunanpesijä ja pääsin pälkähästä.

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #123 : Tammikuu 17, 2011, 15:42:27 »
Mnä näen aivan liian vähän Potter unia :( en tiedä, mikä siinä on syynä. Uneni liittyvät yleensä vain johonkin urheiluun (sählyyn useimmiten o.O) tai vaaralliseen juttuun (tulipalo on yksi useimmin toistuvista).

Mutta kerran näin hirveän pitkän unen, jossa olivat kaikki Harryn aikaiset oppilaat ja opettajat. Minä itse olin kummallinen tyttö, jolla oli pitkät, mustat hiukset ja asuin samanlaisessa hökkelissä kuin Hagrid. Minulla oli myös samanlaiset vaatteet kuin Hagridilla ja omistin hirveän määrän gerbiilejä sekä yhden, Siriusmaisen koiran :D. Minä ja Hagrid olimme hyviä ystäviä, ihme ja kumma.
Olimme milloin missäkin, omassa koulussani, Tylypahkassa, vähän joka paikassa. Ja mitä tapatui... en muista kaikkea, mutta suurimman osan ajasta vain puhuimme. Uni oli omituinen, mutta hauska :)

Sitten kului taas hirveän pitkä väli enkä nähnyt mitään unta Potterista. Paitsi nyt, pari yötä sitten näin unta, johon liittyivät erittäin olennaisesti sarja englanninkielisiä Pottereita (kirjoja) :D wow. Jotain kai yritin niillä tehdä. Tai sitten yritinkin pölliä ne kaupasta O.O en kyllä muista.
Yritin viime yönä päästä selkouneen, mutta ajatukset harhailivat liikaa :D en muista edes näinkö mitään unta.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #124 : Tammikuu 17, 2011, 16:08:15 »
Ensimmäistä kertaa näin Potter-aiheisia unia, niin pakkohan oli päästä tänne heti kirjoittelemaan, kun olen kateellisena lukenut näitä teidän unia >;)

Eläintarha
Olin luokkani kanssa menossa punaisella bussilla King´s Crossille. Matkalla oli kotieläintarha, joten minä ja eräs ystäväni päätimme käydä siellä. Eläintarhassa oli ankkoja, kanoja, normaaleja lampaita ja yhdessä aitauksessa oli vuohen ja lampaiden sekoituksia. Tämän vuohilammas lauman johtajalla oli leijonan harja ja sarvet. Se puski aitaa, jossa oli koloja. Yhtäkkiä se pääsi aidasta läpi. Olimme kaverini kanssa jo juoksemassa pakoon, kun kotieläintarhan johtaja ilmeistyi. Johtaja vetäisi taskustaan taikasauvan ja taikoi aidan ehjäksi. Kiitimme johtajaa ja hipsimme takaisin bussiin, jossa muu luokka oli koko tämän ajan odottanut meitä.

Seuraava muistikuva unestani on King´s Crossilta, jossa viemme laukkujamme junaan. Olimme siis tietenkin laiturilla yhdeksän ja kolme neljännestä, mutta se oli todella iso sisätila. Laitettuamme laukkumme junaan istuimme aseman penkeille. Asema olikin muuttunut laivaksi ja hytit olivat junassa, joka oli aivan "laivan" vieressä. Istuskelimme siis "laivassa" samalla tavalla, kuin Potter leffoissa ihmiset istuu niissä vaunuosastoissa paitsi, että ei ollut seiniä tai ovia ollenkaan, vaan kaikki olivat samassa tilassa. Istuin kahden kaverini kanssa penkillä, kun n. yksitoista vuotias poika (muistutti paljon minun kuvaani Colin Creeveysta) tuli kameransa kanssa sanomaan, että kuolonsyöjät ja voldemort olivat laivassa. Minä ja kaverini lähdimme juoksemaan peliosastolle, mutta näin Bellatrixin siellä, joten pakenimme junaan. Löysimme junasta todella ison huoneen, joka oli täynnä roolivaatteita ja peruukkeja. Unohdimme kuolonsyöjät ja rupesimme leikkimään peruukeilla. Matami huiski tuli huutamaan, ettemme saisi leikkiä peruukeilla, sillä ne ovat Dumbledoren ja feeniksin killan yksityisomaisuutta.
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here