Kirjoittaja Aihe: Sugar Sugar Rune  (Luettu 1303 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
Sugar Sugar Rune
« : Lokakuu 18, 2008, 15:41:53 »
Sugar Sugar Rune on Shojo-manga-sarja, jonka tekijä on Moyoco Anno. 8-osaista sarjaa julkaisee Sangatsu Manga. Manga on erityisesti suunnattu tytöille, mutta mikään ei estä poikiakin lukemasta sarjaa.

Chocola ja Vanilla ovat herttainen kaksikko, jotka vievät sydämet - kirjaimellisesti. Ystävykset ovat tulleet ihmismaailmaan Taikamaasta, jonka seuraavaksi kuningatareksi he kumpikin ovat ehdolla. Voittaja on se, joka määräaikaan mennessä kerää enemmän sydämiä. Kun joku ihastuu pikkunoitiin, he sieppaavat itselleen tunteen, joka kiteytyy sydämen muotoiseksi jalokiveksi. Mitä vahvempi tunne, sen arvokkaampi saalis. Tyttöjen lapsuudesta lähtöisin oleva ystävyys joutuu koetukselle mittelön tähden. Sugar Sugar Rune tarjoaa reilusti romantiikkaa ja huumoria, ripauksen jännitystä ja makeaa mahan ja silmien täydeltä.

Chocola Meilleur (Chocola Katoo)
Chocola on tarinan päähenkilö. Hän on lujatahtoinen ja pirteä tyttö. Luonteeltaan hän on melko poikamainen ja viihtyykin siksi paljon poikien seurassa, toki hän on myös tyttöporukassa. Chocola pitää sammakoiden ja hämähäkkien etsimisestä. Chocola on legendaarisen noita Cinnamonin tytär. Chocolan kutsuinpeto on sammakko Duke.

Vanilla Mieux (Vanilla Aisu)
Vanilla on Chocolan paras ystävä. Lempeä ja ujo tyttö, mutta kuitenkin vahva luonteinen. Vanilla on taitava tekemään herkkuja. Vanillan kutsuinpeto on hiiri Blanca. Vanillan äiti on Taikamaan nykyinen Kuningatar Candy.

Onko täällä muita innokkaita Sugar Sugar Runen lukijoita? Olisi hyvä saada keskustelua ja mielipiteitä sarjasta. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Crys

• Ankeuttaja
Vs: Sugar Sugar Rune
« Vastaus #1 : Huhtikuu 17, 2009, 22:50:52 »
Kysyin Tampere kupliissa ollessani Sangatsu mangan edustajalta Sugarin kasiosasta niin kertoivat että nyt pitäis varmasti tulla se kasiosa huhtikuun aikana. Se oli jo TK:n aikana laitettu painoon.

Itse siis sarjaa luen. Mielestäni hiukan lapsellinen ja helposti kyllästyttävä, mutta haluan silti ostaa sarjan kaikki osat itselleni.

EDIT: Aww, kasiosan loppu oli parempi kuin animeversion... (Tarkoittaa että kasi ilmestynyt jo suomeksi)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2009, 13:25:16 kirjoittanut Crys »

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #2 : Toukokuu 01, 2009, 16:44:20 »
Itsekin ostin kahdeksannen osan viime viikolla ja luin melkeinpä samantien. Arvasin kumpi tulee voittamaan kuningattaren kruunun itselleen ja arvasin myös ketkä saisivat toisensa. Vaikka sarja onkin ollut melko perus kliseinen, pidin kuitenkin kovasti sarjasta ja mukaan mahtui monenlaisia ajatuksia, tunteita ja hauskuutta.
Sarjan lopetukseen mahtui myös paljon sellaista jota ei olisi ikinä voinut kuvitellakaan.

Animena olen myös pitänyt sarjasta, se on kuitenkin paljon elävämpi. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa idam

• Vuotislainen
  • Pottermore: OwlFloo171
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2011, 18:04:51 »
Mie löysin tämän topicin vasta nytten joten olen kyllä vähän myöhässä, mutta ei kait se haittaa ^^''

Jööps, mie itte keräsin Sugaria ja luin sitä ja tykkäsin sarjasta ja se löytyy yhä kirjahyllystä :D viiminen osa oli kyllä aivan ihana lopetus sarjalle ja tykkään joskus lukea sen pokkarin ihan muutenki vain jos ei ole muutakhaan tekemistä, niin ihana se minun mielestä on :3

Mutta nyt ku mie olen jälkheenpäin sitte lukenu ja selaillu Sugareja niin on se alkanu vaikuttahmaan vähän lapselliselta ja liianki kliseiseltä että hyllyyn olen sen jättäny pariki kertaa ku olen meinannu alkaa lukehmaan. >.<

Anime versioon en hirveästi ole tutustunu muutaku muutaman jakson kattonu että siitä en sitte kauheasti ossaa sanoa :D