Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä ootte Dobby-päivästä?  (Luettu 19712 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Herkkuoone

• onomatopoettinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Mitä mieltä ootte Dobby-päivästä?
« : Lokakuu 07, 2008, 14:19:58 »
Elikkäs mitä mieltä ootte Dobby pävästä?
Aijotteko tehdä jotain erityistä?
Aijotteko muistaa Dobbya mitenkään?

Mun mielestä Dobby päivä on ihana päivä, joka kuuluu Dobyn muistolle. Oon puhunu koulussa et pitää muistaa Dobby päivä, mun kaverit on ollu ihmeissään.
Minkäs sille voi jos ei ymmärrä hyvän päälle.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2008, 23:17:52 kirjoittanut Spectre »
"Vaikka sinulla onkin teelusikan tunneskaala, ei kaikilla ole." Hermione Granger

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
Vs: Mitä mieltä ootte Dobby-päivästä?
« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2008, 15:49:28 »
Huomenna aion ainakin vetää eripari sukat jalkaan ja yritän yllyttää parit kaverini samaan. Saa nähdä muistanko tätä enää aamulla...

Illalla meillä onkin Dobby-päivän miitti, mutta mitään muuta erikoista tuskin tulen tekemään päivän kunniaksi.
Teen tämän kaiken vaikka en ole koskaan edes ollut minkäänlainen Dobbyfani, mutta potterit ovat yleisesti niin lähellä sydäntä, että kaikken siihen liittyvänkin eteen teen melkein mitä vain.

Sääli, ettei niitä sukkia vain kukaan taida tulla näkemään! Koulussakin aina kengät jalassa...

-Feen
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2008, 16:20:44 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2008, 16:32:25 »
Oi, Dobby-päivänä pidän pienen hiljaisen hetken osana Dobbyn muistoa. Tietenkin vedän eriparisukat jalkaan, laitan vielä eriparikengätkin. Ihan vaan, koska Dobby kuului lempihahmoihini, ja tämän kuoleminen oli oikein surullinen asia. Aion samana päivänä myös pitää pienen surujuhlan Dobbyn muistoksi parin muun Potter-fanin kanssa. Hyvä keksintö tämä päivä, idea on mahtava, joskin jouduin hetken miettimään tosissani milloin se päivä olikaan. :)
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2008, 17:14:59 »
Häpeäkseni mun täytyy myöntää että miks eri pari sukat? Johtuuko siitä että kotitontut keräs vaatteita mitä saivat?

Eriparisukat siksi että Dobby käytti eriparisukkia.
Aion laittaa huomenna eriparisukat jalkaan. Luultavasti en sitä aamulla muista, mutta koulun jälkeen voi vaihtaa:). Illalla tosiaan on Turussa Dobby miitti, johon menen. Sinne saa muuten edelleen ilmoittautua mukaan. Pientä mainostusta tähän väliin.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2008, 18:33:13 »
Aion Dobbyn kunniaksi laittaa eriparisukat,lisäksi menen siihen miittiin. Varmaan siellä pidetään pieni hiljainen hetkikin. Pannumyssyä minulla ei kyllä ole laitettavaksi päähän,mutta voisin laittaa yhden oudon pinkin pipon joka vähän juhlistaisi Dobbyn hienoa pukeutumistyyliä :D. Luulenpa laittavani erilaiset sukat heti aamusta ja leikkiä kuuroa kavereiden kysymyksille niistä.
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #5 : Lokakuu 07, 2008, 22:06:25 »
Minuun Dobby -päivä ei vaikuta oikeastaan millään tavalla. Tiedän kyllä, milloin sitä vietetään ja miksi, mutta itse en sitä millään tavalla vietä.
Onhan se ihan neutraali asia, eli en suhtaudu siihen mitenkään ihmeemmin. En pidä kotitontuista, eikä Dobby herätä minussa mitään sympatioita ym., joten enpä minä senkään puolesta halua päivää erityisemmin noteerata.
Joskus kyllä käytän eriparin sukkia, mutten kovinkaan usein, enkä Dobbyn/kotitonttujen muistoksi tai muuta vastaavaa. En vain silloin jaksa/ehdi etsiä paria, tai sitten sellaista ei vain satu löytymään.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #6 : Lokakuu 08, 2008, 07:47:11 »
Oih, odotettua aikaa, vaikkakin eriparisukat on niin tuttu juttu mulle <2 Eriparisukat valitsin jo eilen, toinen ihme valkoinen ja toinen keltainen pimeässähohtava lepakkosukka joka sanoo autch. Valkoisen pari on muutenkin kadonnut -.- Niin ja sitten hiuksista korvat ja ihan piruuttani aattelin laittaa kaksi pipoa. Sitten taktisia suunnitelmia että miten saan luihuisavaimenperän housuihini kiinnitettyä.. Ainiin ja Potterpaita laitetaan päälle liikkatunnin jälkeen, jonka aikana pitää pitää eri sukkiakin mitä aattelin ;(

Kyllä, oikein Dobbypäivä on minulle tärkeä. Saan kerrankin pukeutua niin hauskasti kuin haluan ja minulla on selityskin jos joku idiootti siitä rupeaa kyselemään. Dobby on muutenkin minulle tärkeä, koska olemme samanlaiset; Rrrrakastan eriparisukkia, pipoja sun muuta turhaa, ja olemme samanmielisiä pikku kotitontun kanssa. Päivä on tasan omistettu pikku Dobbylle täällä päin suomea!
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #7 : Lokakuu 08, 2008, 16:30:33 »
Minä vedin eripari sukat jalkaan ja pannumyssyn päähän. Kyllä, minulla oli tänään koulussa pannumyssy pipon sijasta. Se on erittäin mukava ja lämmin päähine itseasiassa. Minusta on Dobby-päivä on aika hauska asia.

Poissa Minevra

• Vuotislainen
  • Avril- ja Potter- fani
« Vastaus #8 : Lokakuu 09, 2008, 16:30:47 »
Hmm.. Onko tämä Dobby-päivä Dobbyn kuolinpäivä? Wikipedia väittää, että se kuoli maaliskuussa, mutta eihän wikiinkään voi aina luottaa. Mistä tämä päivämäärä (8.10) on repäisty, mistä sen tietää että Dobby kuoli sillon? Sanottinko se kirjassa?
"Voi Harry", Hermione sanoi väsyneesti, "Koko juttu on pelkkää potaskaa. "

Kuoleman varjelukset, sivu 453

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #9 : Lokakuu 09, 2008, 17:19:08 »
Hmm.. Onko tämä Dobby-päivä Dobbyn kuolinpäivä? Wikipedia väittää, että se kuoli maaliskuussa, mutta eihän wikiinkään voi aina luottaa. Mistä tämä päivämäärä (8.10) on repäisty, mistä sen tietää että Dobby kuoli sillon? Sanottinko se kirjassa?

Dobby päivää vietettiin jo ennen kuin DH ilmestyi. Dobby-päivä ei siis voi olla Dobbyn kuolinpäivä. Sitä en tiedä miksi juuri 8.10 on Dobby-päivä tai mistä Dobby-päivän vietto alunperin lähti liikkeelle.

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
« Vastaus #10 : Lokakuu 12, 2008, 14:50:39 »
Voi hyvänen aika.

Kyllä, oli surullista, että Dobby kuoli kirjassa, mutta kirja on silti vain kirja, jos näin kyynisesti asian ilmaisee. Kirja ei ole todellisuutta! Jos jokaiselle fiktio hahmolle pidettäisiin erikseen päivä, niin kyllä se minuakin ihmetyttäisi.

Pikemminkin kannattaa muistella niitä, jotka ovat oikeasti tässä maailmassa kuolleet, esim. sotiemme veteraanit, koulusurman uhrit jne. 

Eli mielipiteeni on etten voi käsittää, miksi tälläisiä päiviä pidetään. Tuntuu tosi hassulta ajatella:"Tänään on se Dobby päivä.", vaikka Dobby ei ollut oikeassa maailmassa, ei sitä silloin pysty kunnioittamaan, kuten vaikka sotaveteraaneja.
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Kuka mitä häh?
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #11 : Lokakuu 12, 2008, 20:45:39 »
Eihän sitä päivää sen takia vietetä vaan sen takia, että kun maailma tuntuu arkena aina niin samanlaiselta ja harmaalta, Dobby-päivänä se on erilainen, ei niin symmetrinen. ;) Se on pienien ja usein aliarvostettujen hengenluojien päivä, jolloin on vähän vapaampi arjen ulkoisista vaatimuksista kuten siitä, että sukat on samaa paria. Tässä maailmassa noita päiviä ei ole yhtään liikaa. :D
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Poissa Urpo Spok

• Kosmisesti sitoutumaton
  • Ylihörhö
  • *
  • Boldly going nowhere
  • Pottermore: JinxLeviosa205
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #12 : Lokakuu 12, 2008, 21:40:36 »
Joo kyllä Dobby-päivä on meillä Vuotiksessa ollut jo monta vuotta, ainakin ne kaikki vuodet kun olen itse täällä ollut, eli... vähintään vuodesta 2003? Eikä se ollut käsittääkseni ensimmäinen Dobby-päivä. Tällöin jopa jotain päivän "historiasta" tiesinkin, mutta on päässyt unohtumaan. Joku muu voisi varmaan valaista Pimentoon jääneitä? :)

Dobby-päivä on siis ollut olemassa jo reilusti ennen viimeisimmän kirjan ilmestymistä ja ei siis tosiaankaan ole mikään Dobbyn kuolinpäivänyyhkyitkupäivä, vaan iloinen (vapaa) kotitonttupäivä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2008, 16:43:09 kirjoittanut Derica Tonks »
What would The Doctor do?

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #13 : Lokakuu 13, 2008, 11:43:45 »
Jostain olen onkinut tiedon, että tämä olisi ollut 8. kerta, kun Dobby päivää vietetään. Syytä tähän päivään en tiedä, mutta olen samaa mieltä, kuin Lizlego. Arki on nykyään aika harmaata ja menee samalla kaavalla päivästä ja viikosta toiseen. Minusta ainakin on kiva, kun välillä joku rikkoo sen tylsän kaavan. Minusta ainakin tuntuu, että semmoiset pienet "piristysruiskeet" aina välillä auttaa jaksamaan taas eteenpäin. Minä pidin niitä eriparin sukkia, koitin löytää mahdollisimman hauskat sukat ja huomasin, että loppujen lopuksi ne sukkani sopivatkin hyvin yhteen, vaikka olivat tosi erilaiset :) Vaikka olinkin päivän kotona, eikä kukaan perheenjäseniäni ja yhtä muuta (kaveri kävi hakemassa mun vanhoja matikan kirjoja^^) lukuunottamatta nähnyt sitä, niin silti minusta oli kivaa. Päivä oli jollain tavalla vähän erilainen ja vaikka mitä kivaa^^

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #14 : Lokakuu 13, 2008, 17:55:13 »
Oi, se oli aivan mahtava. Sitä paitsi lisäsyy pitää miitti *rollingeyes* ei vaan, mä tykkäsin siitä tosi paljon, ainoot villasukat jotka löysin oli harmaat ja vaaleansiniset, joten ne sitten vain sekoittamaan ^^ ei näyttänyt just mitenkään erikoiselta, mutta samapa tuo, Dobby-päivää vietin ja se on siinä. Oli muuten ihana päivä <3
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Winka

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Lokakuu 23, 2008, 19:59:35 »
Itse ja pari kaveriani laitoimme hassut villasukat jalkaan koulupäivän ajaksi.
Opemme kyllä vähän ihmetteli outoja sukkiamme...

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #16 : Marraskuu 01, 2008, 17:23:48 »
Itse en aio viettää tätä päivää, sillä (ei pahalla) on lapsellista surra, jonkin fiktiivisen hahmon kuolemaa (tuossa määrin). Joten minua ei nähdä kyseisenä päivänä surupuvussa tahi eri parisissa sukissa. BTW milloin tämä päivä on/oli?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2008, 20:02:53 kirjoittanut Hämppyli »
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #17 : Marraskuu 01, 2008, 20:53:54 »
Dobby-päivä oli 8.10 (muistaakseni korjatkaa jos olen väärässä). Dobby-päivässä ei ole ideana surra Dobbyn kuolemaa. Dobby-päivää vietettiin jo kauan ennen DH:n ilmestymistä. Dobby-päivän vieton suurin syy taitaa olla harmaan arjen piristäminen. On kivaa tehdä välillä jotain erilaista ja pistää vaikka eriparisukat jalkaan.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #18 : Marraskuu 02, 2008, 13:29:33 »
Dobby-päivä oli 8.10 (muistaakseni korjatkaa jos olen väärässä). Dobby-päivässä ei ole ideana surra Dobbyn kuolemaa. Dobby-päivää vietettiin jo kauan ennen DH:n ilmestymistä. Dobby-päivän vieton suurin syy taitaa olla harmaan arjen piristäminen. On kivaa tehdä välillä jotain erilaista ja pistää vaikka eriparisukat jalkaan.

Ahaa, minä ajattelinkin, että Dobbyn sureminen olisi vähän liioittelua omalla päivällä. Juu kyllä minustakin pieni hulluttelu hulluttelun ilosta on ihan kivaa...
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Jennaanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Helmikuu 09, 2009, 15:22:09 »
Mun mielestä tämmönen on kiva idea :D En oo vaan itse koskaan viettänyt sitä :'D Tänä vuonna varmaankin vedän eripari sukat jalkaan, ja vietän Dobby-päivää 8DD

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Helmikuu 09, 2009, 18:59:05 »
Dobby-päivä on kiva juttu, ja tänä vuonna aion juhlia sitä vähän isommin kuin viimeksi, eli vähintään kunnon eripari-jättisukat jalassa. Ja onhan lokakuussa sen verran kylmäkin, etteivät lämpimät, (ehkä FK:n hengessä hiukan muodottomatkin) pipot tai kaulaliinatkaan taitaisi olla pahitteeksi ;)

Minusta tällaisia "turhia" juhlapäiviä (joista siis tietävät jotkut muutkin kuin vain sinä ja kaverisi, siis) saisi olla useamminkin, sillä ne ihan oikeasti piristävät.

Mutta, olisi kyllä kiva tietää, milloin ja miksi tätä päivää oikein alettiin viettää... Täytyy myöntää, että ainakin viime miitissä tuli pidettyä hiljainen (max. 20 sekutia, heh) hetki Dobbyn muistolle (vaikkei se mikään kuolinpäivä olekaan), mutta kuka sen Dobby-päivän silloin "ammoisina aikoina" oikein repäisi? =)

~Blizzard
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Leonor

• valiopeelo
  • Hirnyrkki
« Vastaus #21 : Huhtikuu 08, 2009, 20:16:31 »
Dobby-päivä on aina saanut minussa hereille hyvin samankaltaisen awww-reaktion joka kerta. Se on vain yksinkertaisesti suloista, että niinkin pientä – vaikkakin hyvin rakastettua – hahmoa jaksetaan muistaa omalla nimikkopäivällä! Häpeäkseni minun täytyy kuitenkin myöntää, etten ole viettänyt päivää laisinkaan tai kunnioittanut Dobbyn muistoa, mutta olen kuitenkin noteerannut sen mielessäni. Dobbyn muistaminen on kiltti ja ajattelevainen teko faneilta, sillä Harry Potter ei todellakaan ole nimikkosarjansa ainoa henkilö. Mukana on myös muita paljon rakastettavampia henkilöitä ja hahmoja, joista Dobby kuuluu varmasti monen suosikkeihin. Se on vain yksinkertaisesti epäreilua, että kotitonttu joutui kohtaamaan loppunsa Potter-saagan viimeisessä kirjassa.

Monet saattavat kuitenkin pitää päivää turhana, lapsellisena tai muuten vain järjettömänä, mutta minusta on aivan oikeutettua pitää muistopäivä fiktiivisille henkilöille niin kuin eläneillekin. Loppujen lopuksi Dobby eli kuitenkin mielissämme aina seiska kirjan traagiseen kohtaukseen asti.
Optimist: someone who figures that taking a step backward after taking a step forward is not a disaster, it's a cha-cha. ~Robert Brault
Leonor -> Leo -> Leonor

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #22 : Huhtikuu 08, 2009, 22:49:30 »
Minusta(kin) tämä on suloinen ja ihana tapa ^^ Dobby-päivä on kyllä iteltä mennyt aina ohitse, olen tajunnut sen joko liian aikaisin tai liian myöhään. Ei ikinä itse sinä päivänä :/
Dobby oli tosiaan merkittävä hahmo, miettikää, mitä kaikkea tämä pieni otus tekikään! On ihanaa, että fanit jaksavat muistaa myös näitä pienempiä, niitä, jotka helpolla jäävät suurempiensa varjoon, vaikka ovatkin yhtä tärkeitä. Tietenkin tällä logiikalla voisi viettää Malfoy-, Dumbledore-, Oljo- ja vaikka mitä päivää, mutta Dobby on jotenkin.. niin selvä valinta :) Tietenkin siihen vaikuttaa tuo kuolemakin, raasu. Olen siis ehdottomasti sitä mieltä, että tämä on ihana ja hyvä päivä. Kyllä urhea, vapaa Dobby ansaitsee muistonsa, oli sitten kuinka fiktiivinen tahansa.
Pidän myös paljon siitä, että päivää vietetään kuitenkin melko huomaamattomasti. Ideanahan oli vain laittaa eriväriset sukat jalkaansa? Tämä on minusta hyvä, se on pieni teko, jolloin ajatus on tärkeämpi :) Kukahan lienee tämänkin keksinyt..?
Tänä vuonna minä en kyllä missaa Dobbyn päivää, vaan laitan urhoollisesti eripariset sukat jalkoihini. Ihailenhan minäkin oikeastaan Dobbya, joka osoitti, ettei koolla ole väliä, vaan sillä, mikä on sisällä ^^ Ehkä Dobby-päivässä ei niinkään ole ideana "palvoa" kotitonttua, vaan tätä ideaa, jota Dobby edustaa? :>

Suvituuli
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #23 : Joulukuu 21, 2009, 18:31:17 »
Miksiköhän minulta nämä Dobby-päivät ovat lähes aina menneet ohitse? Hmph! Sukkia omistan vaikka millä mitalla, eli eriparisukat voisin yrittää muistaa laittaa jalkaani sitten ensi Dobby-päivänä.

Onhan se mukavaa ja liikuttavaa, että tällainen vähän (ja ehkä vähän enemmänkin) nyhjyisenä muistettu ja tunnettu hahmo on saanut oman päivänsä. Eli positiivisin mielin tähän Dobby-päivään suhtaudun.

Mutta muuten, noin yleisesti puhuttaen, en ole muistanut Dobbya millään lailla.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #24 : Joulukuu 21, 2009, 20:01:33 »
Samettiinan tavoin valmistaudun aina innolla Dobby-päivään ja sitten unohdan sen. Joka ikinen Dobby-päivänä minulla on käynyt edellä mainitusti, tosin näinä jälkimmäisinä vuosina olen ehkä alitajuisesti vältellyt enempää koulukiusaamista. Mitä vikaa hullunkuristen sukkien pukemisessa oikein on, varsinkin jos näin tekee vaan kerran vuodessa? Lapsenmielisyys on hyvä juttu, varsinkin lapsilla. ;D

Minulla on perinteenä tehdä Dobby-päivänä jotain normaaliin arkeen kuulumatonta, erikoista. Tai sitten puhtaasti hulluuksia, riippuu ihan mielen- ja väsymyksentilasta. :'D Dobbymaiset kiitokset päivän keksijälle vielä kumartaen toivotan. Rikkoo mukavasti harmaan arjen tylsyyden ja kaavan sekä toimii myös hyvin Dobbyn muisto- ja fanituspäivänä. :3
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.