Kirjoittaja Aihe: Lordi  (Luettu 21503 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Heke

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #75 : Toukokuu 27, 2006, 12:40:27 »
Lisää uutisia tästä ns. seiska boikottiin-adressista:
http://www.adressit.com/ansku69
Lainaus
Ylläpito tiedottaa: Vetoomuksen oli klo 21:20 mennessä allekirjoittanut 232 820 henkilöä (eri ip-osoitteita oli 126 785 kappaletta). Kuormituksen vähentämiseksi nimimäärän reaaliaikainen näyttäminen ja allekirjoittaneiden nimien selailu on estetty toistaiseksi.

Asiahan oli perusaktiivinen juttu, mutta vaikuttaa siltä, että jotkut ovat vain laittaneet samalta koneelta monta kertaa adressiin nimiä.

Ei sillä mitään, Seiskahan taisi jo pyytää julkisesti anteeksi koko asian, joten tuosta ei tarvitsisi enää kuohua.

Olen tämän jossain jo sanonut, tuskimpa Putaansuu tälläistä kohua olisi itsekkään halunnut nousevan. Luultavasti tiesi riskit jos on bändissä, jossa naamoja ei näytetä, niin kyllä se joskus paljastuu.

Sauerkraut

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #76 : Toukokuu 27, 2006, 14:03:33 »
Nyt Euroviisujen jälkeen Lordi tuntuu olevan koko kansan suosikki. Itseäni tämä vähän pitkäaikaisempana fanina välillä tuppaa ärsyttämään. Esimerkiksi eräs tuttuni ilmoitti tässä viime viikolla iloisena "Mustakin on tullu nyt Lordi-fani! Huomasin, että oon ruvenny tykkäämään vähän raskaammasta musiikista ja varsinkin hevistä!!! Haluisin siirtää niiden levyjä kasetille.."
Ei tässä muuten mitään, mutta kun kyseinen ihminen vaihtoi tyylinsäkin mustaksi yhdessä vuorokaudessa.

Eihän tämä minun asiani periaatteessa ole mitä muut kuuntelevat, mutta odotan kuitenkin innolla hetkeä, jona Lordi putoaa pois lehtien ja uutisten otsikoista.

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • My gift of silence
Lordi
« Vastaus #77 : Toukokuu 27, 2006, 16:55:54 »
Lordi on ollut minulle lähinnä sellainen hyvän päivän tuttu ennen tätä koko euroviisubuumia. En kiellä, etteivätkö Would you love a monsterman tai Devil is a loser -kappaleet olisi menneet jalan alle jo aikaisemmin, mutta yhtään enempää en yhtyettä ole kuullut. HRH taas on ihan ok euroviisubiisiksi, mutta en nyt sen kummempia sympatioita sillekään kappaleelle ole kerännyt.

Eilen sitä Lordin minikeikkaa katsoessa oli varmaan ensimmäinen kerta kun kuulin vähän enemmän yhtyeen materiaalia. Pidän kyllä yhtyeen tavasta ottaa hieman pastissia joistain kasaribiiseistä siten, että ne juuri ja juuri kappaleista tunnistaa, mutta sitten ei kuitenkaan. Esimerkiksi WYLAM on ihan selkeästi samoilla linjoilla kun KISSin I was made for loving you ja HRH:ssa on ihan selkeästi Alice Cooperin pastissia havaittavissa. Erityisesti eilen katsellessa minuun iski It Snows In Hell. Erinomaisesti tehty kasariballadi, jossa siinäkin tulee kertosäkeessä sellainen pieni "hei täähän on ihan samanlainen kuin se.. se.. mikäs se biisi nyt onkaan".

Mr. Lordi on ollut positiivinen yllätys näin viisujen aikaan. Ehdottoman fiksu mies ja semmoinen, että ymmärtää mitä haluaa ja tekee asiat siten että saavuttaa päämääränsä. Se on aina kunnoitettavaa kun tekee asiat oman pään mukaan kuuntelematta toisten poikkiteloisia vastaväitteitä. Ehdoton symppislisä on Rovaniemen murre, siinä on sitä jotain perisuomalaista. :)

En edelleenkään pidä Lordia lähelläkään omaa musiikillista kärkikastiani, mutta ehdottoman kunnioitukseni he ovat ansainneet, ja kylläpä soittolistaltani muutamia kappaleita löytyy.
Breathe in, who knows how long this will last..

Poissa Eleanír

• Lähes vaaraton
  • Reservi
  • *
  • Minäkö?
    • Blogi
  • Tupa: Tuvaton
Lordi
« Vastaus #78 : Toukokuu 29, 2006, 12:43:20 »
Myönettäköön, etten ollut koskaan aikaisemmin kuullut Lordista puhuttavankaan, ennen kuin kuulin 'Would You Love a Monsterman' kappaleen ja kyllähän se iski. Valitettavasti muut kappaleet eivät sitten oikein kolahtaneetkaan, paitsi nyt tietenkin tuo Hard Rock Hallelujah, joka rokkaa kyllä minun mielestäni aika tavalla. Minä en kuitenkaan missään vaiheessa ole ollut minnkäänmoinen Lordi fani, mitä nyt viisujen voiton jälkeen olen katsonut ja kuunnellut jokaisen haastattelun joista olen vihiä saanut ja katsonpa minä tuon perjantaisen setinkin kokonaisuudessaan tv:stä ja odotin vaan, että jokos se olisi Lordin vuoro astua lavalle?

Minun oli valitettavasti pakko poistua television ääreltä heti Hard Rock Hallelujan jälkeen, mutta äitini sanoi, että monsterit heittivät jotakin yleisöön? Olisikos jollakin tietoa mitä nämä pikkuruiset esineet olivat, pinssejä kenties?

Kun Lordi silloin nousi pinnalle ja minä vielä luin suosikkia, en oikein innostunut kysiesestä bändistä, toisin kuin ystäväni joka ripotteli julisteita joka paikkaan. Yksi syy oli ehkä juuri nämä hurjistuttavat puvut. Olen aina ollut vähän 'neiti', eivätkä neidit siedä mitään mörrimöykkyjä. Toisekekseen hevi ja raskaampi rocki ei ole koskaan iskenyt minuun. Kuuntelen minä kyllä rockiakin, mutta tuo raskaampi musiikki ei vain jotenkin innosta minua ja saan siitä enemmin pään särkyä. Nuo kaksi 'hitti' kappalettahan ovat tuollaisia menevämpiä, eivätkä niin raskaita kuin muut ja pidän niistä juuri siksi.

Ihailen Lordia kyllä suuresti hänen paneutumisestaan unelmansa eteen. On varmasti todella suuri työ suunnitella ja tehdä tuollaisia pukuja vaikka työstä kovasti nauttisikin. Pukujen päälle pistäminenkin on varmasti aika työlästä ja aikaa vievää, eikä varmasti kovin mukavaa puuhaa. Voin kuvitella kuinka kuuma sellaisessa asussa tulee, eikä olo ole varmastikaan kovin miellyttävä, kun on koko päivän vetänyt keikkaa, eikä maskia voi siltikään riisua, kun aina jostakin löytyy varmasti joku joka napsaisi mieluusti kuvan herrasta ilman maskia.

Mikäs se 'nimetään Lordille aukio' tms. juttu oikein oli? Ensin ajattelin, että joku muu on keksinyt sen, mutta kun jostain kuulin, että itse Putaansuu oli päättättänyt näin alkoi vähän ihmetyttää. Ei kai kukaan ehdota tuollasta tosissaan, ellei ole noussut menestys päähän?
Minusta tämä ei kuulosta ollenkaan siltä herralta maskin takana, joksi hänet aijemmin olen kuvitellut.

muoks.

No sitä minä vähän ihmettelinkin. Kuulin vain kun televisossa joku sanoi; 'jos Lordi aukion haluaa, niin eiköhän me se sille anneta'. Tai jotakin vastaavaa. Kiitos kuitenkin selvennyksestä. Ajattelinkin, että ei se ole sitä voinut itse ehdottaa. :>
Menetin kaiken kiinnostukseni psykologiseen analyysiin siitä lähtien kun tiedostin, että ihmiset tuntevat mitä he kuvittelevat tuntevansa.
Siitä oli hyvin lyhyt askel ajatukseen, että he kuvittelevat tuntevansa mitä tuntevat

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • My gift of silence
Lordi
« Vastaus #79 : Toukokuu 29, 2006, 15:04:37 »
Lainaus
Mikäs se 'nimetään Lordille aukio' tms. juttu oikein oli? Ensin ajattelin, että joku muu on keksinyt sen, mutta kun jostain kuulin, että itse PUtansuu oli päättättänyt näin alkoi vähän ihmetyttää. Ei kai kukaan ehdota tuollasta tosissaan, ellei ole noussut menestys päähän?

Ei Putaansuu sitä ole ehdottanut vaan Rovaniemen kaupunki on päättänyt lahjoittaa Lordille aukion ja tontin, vähän samaan tapaan kuin esim. urheiluvoittajille annetaan. Paitsi että ne ei saa aukiota. :) Minusta ainakin on mukava, että Lordia kunnoitetaan hänen kotikaupungissaan, mikähän sen aukion viralliseksi nimeksi tulee, Lordiaukio vai?
Breathe in, who knows how long this will last..

Granta Omega

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #80 : Toukokuu 30, 2006, 14:42:09 »
Itse olen kuunnellut Lordia siitä asti kun Would You Love a Monsterman alkoi kuulua radioissa. Devil is the Loser iski vielä paremmin kuin Would You Love a Monsterman... Sitten kun toinen levy ilmestyi Lordi pääsi taas vähäksi aikaa unohtumaan, kunnes mietin mitä musaa lataisin koneelle seuraavaksi ja muistin Lordin. Laitoimpa hakusanaks Lordi ja katoin, että ne on tehny uutta musaa. Ja siitä lähtien olen taas fanittanut Lordia.

Niinkuin jotkut ovat tässä topicissa sanoneet itsekin pidän enemmän vähän raskaammasta rockista, mutta poikkeus vahvistaa tapauksen.

Minuun iskee sekä Lordin asut ja musiikki. Ennen niillähän oli paljon vaativammat ja hienommat asut joihin taidettiin käyttää useita tunteja ennen esiintymistä.... Sen takia ne varmaan vaihtoivatkin helpompiin maskeihin ja asuihin.

Di'Anno

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #81 : Toukokuu 30, 2006, 15:18:08 »
Lainaus
Minuun iskee sekä Lordin asut ja musiikki. Ennen niillähän oli paljon vaativammat ja hienommat asut joihin taidettiin käyttää useita tunteja ennen esiintymistä.... Sen takia ne varmaan vaihtoivatkin helpompiin maskeihin ja asuihin.

Pakko nyt on päteä, että kyllä noiden uusienkin kanssa saa aika paljon aikaa kulumaan ennen ja jälkeen keikan. Eniten aikaa palanee Putaansuulla, tuo naama kun koostuu useista kappaleista, jotka maalataan ennen show'ta. Näin luin jostain haastattelusta.

EDIT: Ja nyt tietysti muistin. Kuulin tuon taannoin radiosta, rumpali Kitan haastattelun yhteydessä.

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Lordi
« Vastaus #82 : Kesäkuu 02, 2006, 22:02:28 »
Lordi, mielipiteiden jakaja.

Silloin joskus kun Would you love a monsterman? oli hitti, kuuntelin sitä siinä missä muutkin. Sitten Lordi kuitenkin painui minun osaltani tyystin unholaan ennen Euroviisuja, jolloin naureskelin, että ehdottomasti Suomen paras Euroviisu-esiintyjä. Opin tykkäämään Suomen pelastaneesta Hard Rock Hallelujah- kappaleesta Euroviisujen myötä, ja kun sitten voitto herkesi - vau. Lordi sai ihan uutta arvostusta minulta, Suomi kiittää!

Nyt kuitenkin, olisin enemmän kuin iloinen jos Lordi jo pikkuhiljaa heivattaisiin pois lehtien kansista. Alan olla tympiintynyt, nimittäin. Aluksi Lordi-hulluus oli ihan ymmärrettävää, mutta nyt siitä alkaa mennä maku.

Niin ja, heidän asunsa ovat aina pikemminkin naurattaneet kun herättäneet muita tunteita.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Termospullo

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #83 : Kesäkuu 03, 2006, 19:12:03 »
Lordi on ok, eikä todellakaan satanismin harjoittaja, päinvastoin. Minusta se ei ole mitään poikien musaa, pitäähän siitä (isoveljien/siskojen kautta?) 5-vuotiaat tytötkin ja jos kunnolla etsii, niin kyllä keikoiltakin löytyy edes joskus mummeleita.
Uusimmat biisit ovat aika örinää ja entinen pianistin puku oli coolimpi. Ne asut ovat kovasti persoonallisempia kuin useiden, mutta parempia bändejä ei tarvitse hakea.

Felicie

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #84 : Kesäkuu 08, 2006, 20:31:07 »
En oikein osaa sanoa onko Lordi hyvä vai ei. Kahden kuulemani kappaleen perusteella sanoisin, että kyllä. Muutama vuosi sitten soinut Would you love a monsterman, tai joku sen tapainen oli hyvä. Mutta tämä euroviisujen voitto biis Hard rock hallelujah oli eeeerittäin hyvä. Ai niin olen minä muitakin kuullut. Kun katsoin televisiosta sen Lordi kauppatorilla, kappaleet olivat todella hyviä.

Lordi on ollut hieman unohduksissa ennen euroviisuja, mutta nyt tämän voito ja kisoihin osallistumisen ansiosta se on noussut takaisin vanhalle paikalleen. Tulemme varmasti kuulemaan vielä lisää.

LunaticPandora

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #85 : Kesäkuu 09, 2006, 15:38:16 »
Ei musiikkia ihan minun makuuni. Liian yksipuolista, liian kyllästyttävää, eikä ollenkaan minun tyylistäni. Nou, nou.

On se silti hienoa, että Suomi voitti viisut kaikkien näiden häpeällisten vuosien jälkeen. Rasittaa vain, että heti aletaan syyttämään Lordia satanismin harjoittamisesta. Puolialastomien muikkien annetaan juoksennella siellä lavalla vuodesta toiseen siihen tyyliin, että strippitanko vain puuttuu, ja sitten kun on Lordin vuoro, aletaan kovaan ääneen valittamaan että eihän tuo tuollainen saatananpalvonta sovi lasten silmille, ulos kisasta vain, Luoja sentään.

Että, että. Aika syvältä kyllä tämä moraali.

Marizki

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #86 : Kesäkuu 20, 2006, 18:49:02 »
Lainaus
Isorintaisia, vähäpukeisia naisia hillumassa ympäsi lavaa. Niitä on nähty jo ihan tarpeeksi. Lordi tuli, oli erilainen, rokkasi ja voitti. Erilaisuus kunniaan. Se vaan, että ensi vuonna on varmasti kaikilta tulossa jotain heviä ja hirviöitä. Tai ei ehkä kuitenkaan. :)

No olisihan se ollut näky, jos Lordi olisi lisännyt pukuunsa vielä silikonirinnat. Iltapäivälehdet olisivat räjähtäneet onnesta. Aika typerää muilta mailta, jos ensi vuonna suurinpiirtein joka maata edustaa rock- tai heavybändi. Sitten joku norjalainen poppari tulee ja vetäisee hellän balladin, voittaen koko kisan "erilaisuudellaan."

Itse olen kuunnellut Lordia parisen vuotta, joskus enemmän ja joskus vähemmän, viime aikoina -yllätysyllätys kiinnostus on taas noussut ja opetin äitinkin kuuntelemaan Lordia (huom. se kävi paikallisessa marketissa kääntämässä Seiskat väärin päin kahteen kertaan, kun joku oli laittanut ne oikein siihen). Hän olisi ollut innokas kutsumaan Lordin jopa rippijuhliini, mutta päädyimme lopulta tulokseen, että hänelle saattaa sattua keikka samaan aikaan.

The Arockalypse on mielestäni Lordin paras levy, muillakin on hyviä biisejä, mutta tämä on iskenyt kaikista eniten. Myös uuden levyn mukana tullut uusi look ja uudet jäsenet ovat parempia kuin hyviä. Amenen asu on nykyään paljon parempi kuin ennen ja Ox on kiva kaikinpuolin. Keikoilla on aina huippu kohta, kun hän pelastaa sen "vauvan" siltä hiipparilta. :D Yleisö hurraa aina ihan tosissaan.
Ainoa, josta en pidä niin paljon kuin muista, on Awa. Jotenkin en tykkää hänen asustaan, se jotenkin näyttää siltä, kuin se olisi koottu jostain uusiopaperista (ainakin se maski). :P Älkää nyt hermoilko, ei minulla mitään muuta Awaa vastaan ole.
Kalma oli kyllä mielestäni paras vanhasta kokoonpanosta, moottoripyöräzombie silinterillä. Suloista. <3 Kita tuntuu jotenkin koko bändin hauskimmalta tyypiltä, ainakin haastatteluissa häneltä irtoaa huippuläppää ja rummuissa hän on varsinainen eläin. Surkein lordilainen ikinä on kyllä Magnum, Monstermanin musiikkivideossa tyyppi vain seisoo! Ellei se ole sitten joku ultimatemonsterkikka.

Parhaat biisit Lordilta ovat varmaankin Bringing Back The Balls To Rock, Shotgun Divorce, Chainsaw Buffet, HRH, The Children Of The Night ja The Night Of The Loving Dead. Nämä tosin vaihtelevat, mutta tällä hetkellä nuo soivat eniten. \,,/
Pakko antaa kyllä sen verran tunnustusta bändiläisille ja erityisesti Tomille, miten paljon he ovat paneutuneet ja antaneet tähän juttuun. Puvut, levynkannet - kaikki. Ei voi kuin ihmetellä. Mutta mitäpä sitä ei unelmansa eteen tekisi. :) Olisin kyllä kiinnostunut näkemään Tomin KISS-kokoelman.

Lainaus
Voin kuvitella kuinka kuuma sellaisessa asussa tulee, eikä olo ole varmastikaan kovin miellyttävä, kun on koko päivän vetänyt keikkaa, eikä maskia voi siltikään riisua, kun aina jostakin löytyy varmasti joku joka napsaisi mieluusti kuvan herrasta ilman maskia.

Niinpä niin. Katselin jotain monituisista Lordi-pätkistä televisiosta ja mieleeni tuli, että mitenköhän nuo puvut päällä käydään vessassa? Miettikääpä nyt vaikka Ateenaa, koko pitkä päivä hirviöasu päällä kahdenkymmenen asteen lämmössä koko ajan vettä juoden, jotta nestetasapaino säilyy. Huh.

Nyt lopetan höpöttämisen, koska muuten tästä ei tule loppua ollenkaan.

Classica

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #87 : Kesäkuu 30, 2006, 18:28:27 »
Lordi is the best. \,,/ Kuuntelen sitä parhaillaan. x-)

Lordi on ollut lempibändini varmaan siitä asti kun kuulin sitä ensimmäistä kertaa. Kaikki kappaleet kolahtaa.
Katselin silmät suurina Levyraadista Lordin Would you love a monsterman? musavideota, kun hirviöt mönkivät pikkutytön luo. Olin aivan lumoutunut. Hei, minun musiikkiani.

Sen jälkeen huomasin että isällähän on Lordin debyyttilevy Get Heavy. Voi jee! Nyt heti kuuntelemaan muut kappaleet.

The Monsterican Dream albumi jäi hankkimatta ja kyllä nyt v*tuttaa. Missään ei sitä enää ole. Voi harminharmi.

Ja Lordin lähteminen Ateenan tuli hyvin postiivisena yllätyksenä. Samoin jo semi-fiinaliin pääseminen. Tuuletus oli kova.

Ja voitto-yönä oli aivan mahtavat fiilikset. Sipsit lentelivät ilmassa, \,,/-merkki irtosi jopa isältä ja Lordi pauhasi. Hienoa!

The Arockalypse hankittiin. Ja tori-keikka katsottiin innolla televisiosta. Harmi vain kun ei päässyt paikan päälle fiilistelemään.

Saivatpas ihmiset nokilleen, kun Lordi voitti Euroviisut. En pysty kyllä käsittää saatanan-palvomisjuttua. Mitä kaikkea sitä saadaankaan elämään, kuin oikein yritetään...

Ja se Lordin kasvojen paljastusjuttu. Voi jeah. Minä aloin nähdä painajaisia. ^^ No en ihan, mutta unta kyllä siitä, kun olin keikalla ja ne tulivat lavan eteen ja heittivät maskit veksiin. Ei kivaa. Mutta muistini mukaan Kita on ilmoittanut, että Lordissa oli 17 jäsentä, jos kaikki olisivat oikeasti mukana.

No siinä jotain löpinää...

Would you love a monsterman? Could you understand beauty of the best?

Bumblebee

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #88 : Heinäkuu 18, 2006, 13:31:01 »
En luule että sitä on mainittu tässä mutta Lordi esintyy Allsång på Skansenissa tänään klo. 21 SVT Europalla ja SVT 1:llä. Ohjelma on siis ruotsalainen Tammerkoksen sillalla tai minkä niminen sen Mikko Alatalon vetämä yhteislaulu-ohjelma olikaan.
Saa nähdä mitä he vetävät ja jos yleisössä on joku vanha mummo joka saa sydärin tai jotain^^
Minä aion ainakin olla TV:n ääressä silloin.

Poissa summershine

• Vuotislainen
Lordi
« Vastaus #89 : Heinäkuu 24, 2006, 17:18:37 »
Lordilla olisi periaatteessa aika montakin hyvää biisiä, mutta he pilaavat osan mielestäni sillä, että Mr. Lordi laulaa melkein kaikissa biiseissään möristen. Tämä tekee taas biiseistä liian samanlaisia ja kyllästyttäviä. Uskon, että hän osaa laulaa kunnollakin, joten miksi ei käyttää hyvää ääntä ja parantaa biisien tasoa samalla huomattavasti. euroviisubiisissä oli jo kuultavissa hieman edistystä tämän suhteen.

Itselläni ei ole mitään Lordia vastaan, mutta musiikki ei vain iske juuri tuon mörinän takia. Silti Hard rock hallelujah ja Would you love a monsterman ovat ihan kuunneltavia. Jos tyypeille tulee menestystä tämän euroviisuvoiton kautta, niin onnea vaan. Ainakin tekevät suomalaista musiikkia vaan tunnetummaksi. :)
"En sano: älkää itkekö, sillä kaikki kyyneleet eivät ole pahasta" <3

Poissa Mistrel

• Revontulihäntä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Lordi
« Vastaus #90 : Heinäkuu 29, 2006, 16:45:54 »
Niin... Itse en erityisemmin pidä Lordista. Musiikissa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta  maskit vaan häiritsevät jotenkin. Ymmärrän kyllä, että ne kuuluvat asiaan, ja ilman niitä  bändi ei olisi yhtä vaikuttavan näköinen ja esitys luultavasti kärsisi (samoin kuin bändin jäsenten yksityisyys).

Would you love a monsterman on paras kuulemistani biiseistä.  Livenä bändi on  mielenkiintoista kuunneltavaa ja katsottavaa. Miljoona Rockissa olin Lordia kuuntelemassa ja oli hauska huomata kuinka laaja ikäskaala paikalla oli, ja kuinka moni poistui heti Lordin lopetettua soiton.  Lordin lähettäminen Euroviisuihin oli kyllä  Suomen paras päätös koko viisuhistoriassa!
"Koskaan ei huomata, mitä on tehty, vaan miten paljon on vielä tekemättä." - Marie Curie

Kesäperro

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #91 : Heinäkuu 30, 2006, 16:46:49 »
Äh, pakkohan on Lordista pitää! Kun kerta Rollosta ollaan, ja tää koko kaupunki on täysin sekaisin Lordista. Meiltä saa yhdestä kiskasta Lordin kebabia (suosittelen, erittäin hyvää ja monsterikokoinen annos!) Ja vanha kunnon Sampoaukio on nimetty uudestaan: Lordiaukio. Putaansuu saa piakkoin oman tontin ja mummot pomppivat Lordinaamarit päässä. Santaparkista on jo melkein tehty (ainakin kansan puheissa) Lordi- tai Monsterpark.

Putaansuu on niin symppis kun lavalta poistuu. Reporttereille puhuu kaunista englantia, tosi sujuvaa, heittelee vitsejä ja kun kielioppivirheen tekee niin siitä seuraa suuret pahoittelut. Ulkomaillakin kiitellään tästä.

Ei ole vieläkään täällä Lordikuume laskenut. :D

Soara

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #92 : Heinäkuu 31, 2006, 16:13:52 »
Minä olen olluut Lordin puolella jo alusta asti! alussa olin ihan hulluna mutta sitten tuli pikkuin tauko niille ja innostus laski mutta sitten taas se sytty. Nyt olen henkeen ja vereen Lordin puolella. Harmi vaan kun asun täällä jossain korvessa niin en pääse keikoille :( mutta senkin korvaa Lordin kaikki levyt, t-paita ja muutamat Lordi julisteet jotka olen saanut seinälle :D No odottelen kokoajan sitä päivää jolloin Lordi tulee tarpeeksi lähelle keikalle jolloin minä olen viivana paikalla! voitte uskoa. Kuuntelen minä muutakin kun vain Lordia. Kun olen koneella kuuntelen Chlindren of bodom ja Marilyn Mansonia. Ja muita hevi ja metalli bändejä.. :D mutta ehdoton suosikkini on LORDI \,,/

Jenny

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #93 : Heinäkuu 31, 2006, 18:30:53 »
Itse en pidä Lordista. Tai oli se joskus vielä ihan ok, muttakun ne pirut meni voittamaan Euroviisuissa (siis onhan se mukavaa, että suomi kerrankin voittaa, mutta...). Se ottaa vaan niin päähän, kun joka paikassa myydään lordi paitoja ja joka radiokanavalla soi se Hard rock hallelujaa (mikälie). Joka paikkaan tungetaan Lordi juttuja!

Olin Turun linnassa eräs kaunis päivä ja olin ihan että ah, ei Lordia. Mutta ei! Siellä oli vitriinissä niiden Lordi heppujen asut. Sitten menin laivalle, olin taas että 'ah, eipä näy Lordia' mutta perskeles, siellä yökerhossa huudatetaan Lordia (silloin teki mieli hirttää itsensä).

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
Lordi
« Vastaus #94 : Elokuu 09, 2006, 10:20:21 »
Ai kuinka monta kertaa tähänkin topikkiin on pitänyt kirjoittaa, mutta aina on päässyt unohtumaan. Korjaan asian.

Täälläkin on fani! -heiluttaa käsiään-

Lordista kuulin ensimmäisen kerran noin kolme vuotta sitten kaverini isän soittaessa Would you love a monsterman-kappaleen ja näyttäessä musiikkivideon (mainittakoon, että pelkäsin sitä loppua missä se tyttö pyöräyttää silmänsä ympäri aivan mielettömästi) eikä silloin about kahdeksanvuotiaana jaksanut oikein innostua, silloin en vielä kuunnellut oikeastaan minkäänlaista musiikkia. Pidin kuitenkin musiikista jo silloin, se oli yksi parhaista kappaleista joita olin koskaan kuullut mutta bändin ulkomuoto sai pikkutytön kavahtamaan, tai oikeastaan epäilemään. Muutama vuosi sen jälkeen saimme tietokoneen ja sen mukana latausohjelman, jolla latasin WYLAM:n (anteeksi karkea lyhennös) ja muutaman muun kappaleen. Taisi muuten olla se toinen kappale Dynamite tonite jonka latasin, ellen väärin muista, ja näitä kahta kuuntelin muiden kappaleiden ohella ilman minkäänlaista kamalaa ihkuttamisreaktiota kun Lordi alkoi soida. Lisää latasin kappaleita, lempikappaleekseni nousi Last kiss Goodbye ja Monsters monsters.

Kuuntelin bändiä muiden ohella ja se oikeastaan unohtui hetkeksi. Euroviisujen myötä muistin taas Lordin ja vanhempienkin innostusta hyväksikäyttäen ostatin heillä Lordin The Arockalypse-levyn. Hard rock hallelujah kuulosti hyvältä ja Bringing Back the Balls to Rock vieläkin paremmalta. Pidin Lordista ja Euroviisujen jälkeen pidin vielä enemmän. Vanhempani pitivät vain kolmatta levyä kuuntelemalla HRH:a ainoana Lordin hyvänä kappaleena, mistä itse suivaannuin. -hymy- Ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana aloin säästää levy(j)ä varten ja pian olinkin haalinut itselleni The Monsterican Dreamin ja Get Heavyn. Uusia lempikappaleita löysin nopeasti hirveän määrän The Arockalypsea kuunneltuani ainoana Lordin levynä kuluttaen sen lähes puhki se jäi levyhyllyyn melko pitkäksi aikaa näiden kahden vanhemman levyn syrjäyttäessä sen.

Kiiren vuoksi lopetan, mutta sanon vielä sen, että Lordi lukeutuu lempibändeihini ja... en osaa kuvailla miten pidän sen musiikista. Se on niin toisista eroavaa ja upean kuuloista. Nykyään uskallan jopa pitää silmiäni auki katsoessani Would you love a monsterman-videota. ;----)))))
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Em-Em

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #95 : Syyskuu 13, 2006, 17:38:24 »
En mitenkään fanita Lordia. Mutta heidän ansiostaan innostuin katsomaan Euroviisuja, jotka ovat aiemmin menneet ohi korvien.Kappaleet ovat kaikki melko samankuuloisia. Minusta on outoa, että Lordia pidetään niin suomalaisena että ja silti ne musiikkivideot, joiden perusteella bändiä luulisi amerikkalaiseksi. Voimme tästä päätellä, millainen tuleva elokuva tulee olemaan. Varsinkin Who's your daddy sai 0/5 minulta.
Lainaus käyttäjältä: Aslanja
Mä murhaan Seiskan. Olin kaupassa ja VAHINGOSSA katsoin lehtihyllyssä Seiskan suuntaan ja nyt sitten tiedän Tomi Putaansuun kasvot. Vaikka en kyllä osaa yhditää niitä Lordiin.
Niin siinä kävi itse kullekin. Ja nyt harmittaa kun aina Mr. Lordin nähdessä tulee mieleen ne oikeat Tomi "Metsäpeto" Putaansuun kasvot.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2007, 16:47:54 kirjoittanut Em-Em »

Catoblepas

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #96 : Syyskuu 22, 2006, 22:42:23 »
Euroviisuvoitto on toki loistava juttu, ja olihan Lordin biisi ylivoimaisesti niistä paras mitä siellä ikinä olikaan. Kuitenkin, Lordi on jollakin tapaa onnistunut soluttautumaan osastolle nimeltä wannabe-metalli. Ehkei musiikki haavaa tee, mutta nämä maskit, siivet ja ylimääräinen kirveen heilutus tekee Lordista mielestäni enemmän naurettavan kuin ihasteltavan. Omistan kyllä Lordin debyyttialbumin, ja sen aikainen kappale Would You Love A Monsterman oli varmasti suosikkibiisini joskus taannoin. Kyllä Lordilla nykyisinkin on pari hyvää biisiä, mutta siihen se sitten jääkin. Plussaa kuitenkin myös siitä, että Lordi on nostanut Maailmalla muidenkin suomalaisten hevi- ja rockbändien osakkeita. Hyvä Suomi, kyllä me osataan!

.. mutta Lordi ei osaa.

mrsWonka

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #97 : Lokakuu 27, 2006, 22:14:47 »
Mitä ihmettä? Poikien musaa? Tähän tulee nyt ehdoton EI. Lordi ei ole poikien musaa siinä missä tyttöjenkään! Lordi sopii niin tytöille kuin pojillekkin. Pikkuveljeni kuuntelee sitä. Minä ja kaverini myös. Ja se on ihan normaalia. Lordin levy on, ja kuunneltu kokonaan läpi. Suosikkini taitaakin olla They Only Come Out At Night, se on niin hyvä! Mukana on vieras laulamassa mr Lordin kanssa, ja se kuulostaa hyvältä.

Sanotaan aina välillä, että Lordin palvonta menee yli. Tähän voisi vähän kommentoida. Kai sitä saa nyt vähän hehkuttaa kun oli ensimmäinen suomalainen joka voitti Euroviisut? Mutta itse en ole kiinnostunut niin paljon näistä kaikenlaisista lisäjutuita, mm. K15 Lordi-lyhytelokuvasta. Musa on parasta, ja sitä kuuntelen mielelläni, mutten hehkuta Lordia liikaa (ainakaan omasta mielestäni).

Limetto

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #98 : Marraskuu 22, 2006, 20:35:49 »
Tuntuu että kaikki täälläpäin, missä asun, ennen vihasivat Lordia, mutta tämän voitettua euroviisut, siitä tulikin niin ihana siis~~

Itse en ole koskaan pitänyt kys. bändistä mitenkään erityisemmin, enkä usko että koskaan tulenkaan pitämään, vaikka enpä mitään teinipoppia kuuntelekaan (ja tuollaista kategoriaahan ei ole virallisesti olemassakaan, tiedän. vai onko?). Lordi ei vain tee sitä musiikkia, mistä minä pidän. Kyllä sitä olin ihan jee minäkin, kun voitti euroviisut, mutta musiikista en pitänyt, vaikka kaverit yrittivätkin käännyttää, ihan kuin johonkin kummalliseen uskontoon tai kulttiin (ja oli muuten niin ärsyttävää). Ihmeellistä touhua mielestäni.

Pienenä pelkäsin (vaikka omasta mielestäni pieni olen vieläkin) Lordia, niiden niin aidonnäköisten maskien takia. No tilanne on tietysti hieman muuttunut, ja hirviöteema on aika omaperäinen. Että en väitä vastaan enkä mitään.

Tykkää ken tykkää.

Viestin idea oli kai ilmaista mielipiteeni bändin suhteen, ja sanoa että älkää hyvät ihmiset jooko alkako käännyttää niitä kavereitanne. Jos ei tykkää niin sitten ei tykkää.
(vaikka tähänkin vaikuttaa millainen persoona on, minä kun esimerkiksi saatan hermostua herkästikin.)

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
Lordi
« Vastaus #99 : Tammikuu 13, 2007, 21:51:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Riki"
Kuka kieltää, ettei tytöt lordia sais kuunnella?Oon ite tyttö ja tykkään lordista.Tytöt voi samalla tavalla tykätä siitä ku pojatkin.Onhan lordi heavytyttöjen mielestä hyvä mut rauhallisen musiikin ystävät ei pidä.

Jos kunnon truu-hevarille menet väittämään, että Lordi on ns. heavy-musiikkia, niin veikkaisin, että sinut joko nauretaan ulos tai saat lyhyen oppimäärän mukaisen selostuksen siitä mikä musiikki kelpuutettaan heavy-kategorian alle ja mikä ei. Ainakin Mr. Lordi on itsekin myöntänyt, että kunnon tehosteiden, pukujen ja maskien takana on musiikki poppia. Sellaista vain, jota raavas mieskin kehtaa kuunnella.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu