Kirjoittaja Aihe: Lordi  (Luettu 21646 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

NsDead

• Ankeuttaja
Vs: Lordi
« Vastaus #100 : Toukokuu 07, 2007, 19:00:28 »
Taidankin kuulua tämän keskustelun toiseen puoliskoon, joka ei todellakaan pidä Lordista. Olihan se kiva juttu kun Lordi voitti Euroviisut, mutta nyt alkaa tulla jo kaikki Lordit korvista ulos. Kaikki on aina vaan Lordia. On Lordi-colat, kirjat, paidat, lehdet ja kaikki ! Tämä siis minun mielipiteeni.

Awafansu

• Ankeuttaja
« Vastaus #101 : Heinäkuu 30, 2007, 19:18:58 »
*Heiluttaa kättään* Tässä on yksi Lordin fani! Kuulin Lordia ekan kerran vuonna 2002, radiosta, kun tuli WYLAM. Tykästyin siihen, mutten saanut selvää, mikä bändi oli kyseessä, joten Lordi unohtui pitkäksi aikaa, kunnes tajusin viime vuoden Euroviisujen aikaan, että hei, täähän on se bändi jonka biisin mä kuulin kaheksan vanhana. Oli se shokki, kun olin täysin unohtanu, miltä kunnon rokki kuulostaa. Tällä hetkellä Lordi on lempparibändini, koska... no, en oikein osaa sanoa. Se vain on.

Lordin parhaat biisit ovat omasta mielestäni Blood Red Sandman, EviLove, Mr. Killjoy, Pet The Destroyer, Shotgun Divorce, Not The Nicest Guy, Devil Is A Loser, Icon Of Dominance jne. En oikein osaa päättää, mikä on paras, kun kaikki biisit ovat niin hyviä. Hatunnosto Mr. Lordille siitä, että tekee biisit omin pikku kätösin *nauraa*. Hatunnosto myös Kalmalle Kalmageddonista, Amenille Forsaken Fashion Dollsista, They Only Come Out At Nightista sekä Mr. Killjoysta ja Kitalle Pet The Destroyerista, Haunted Townista, It Snows In Hellistä ja The Deadite Girls Gone Wildista.

No ei muuta Lordista, kuin että lempparini bändiläisistä ovat Amen, Kita, Kalma, Awa ja Ox.

Poissa zeppodeppo

• idioottimainen valkonen neekeri!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • "Hei idiootti"
    • Änäri.
« Vastaus #102 : Elokuu 14, 2007, 16:07:10 »
Lordista en yhtään pidä. Onhan se hyvä, että ne toi meille euroviisu voiton, mutta muuten ihan kamalaa musiikkia. Karjutaan rokkia. Juu juu. Siis oikeasti, kamalaa. Joka musiikki video on sama aiheinen (ainakin suunnilleeen) on joku tyyppi mille ne laulaa koko videon ajan ja, sitten siitä tulee joku piru tai sellanen. Milestäni karjuminen ja muu tälläinen ei ole musiikkia.
No nämä idiootit menivät sitten poistamaan allekirjoitukseni joten kuka tähän mitään jaksaa enää kirjoittaa.
P.S. Olen takaisin sieltä Brasiliasta josta viime allekirjoituksessa kerroin.

Reina Tanaka

• Ankeuttaja
« Vastaus #103 : Kesäkuu 13, 2009, 20:15:35 »
Tämä oli nyt pakko nostaa, kun Lordi on ylivoimainen suosikkiyhtyeeni. Tykkään ihan kaikesta, mikä Lordiin liittyy; musiikista, maskeista, lavasteista jne. En edes oikein tiedä, mikä Lordissa viehättää, se vain viehättää. Suosikkini kaikista kappaleista ovat Monsters Keep Me Company, Girls Go Chopping, The House, Would You Love a Monsterman?, Not the Nicest Guy, EviLove, Pet the Destroyer, It Snows in Hell ja Missing Miss Charlene, paras levy on ehdottomasti uusin, eli Deadache, ja suosikkini Lordin jäsenistä on ehdottomasti Amen. Amenilla on ihan erityinen paikka hevitytön sydämessäni<3

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #104 : Joulukuu 08, 2009, 16:06:41 »
Minäkään en pidä Lordista taikka sen tekemästä musiikista (itse asiassa tästä ko. yhtyeestä tuli kerran tehtyä esitelmä, jonka aiheena oli "yhtye, josta emme pidä" tms).

Aluksikin. Musiikki ei ole mielestäni kovin erikoista, ja ne kappaleet joita olen kuullut, kuulostavat kaikki samoilta, "samasta muotista tehdyiltä". Ja toisekseen, ne maskit...! Ymmärrän sen, että tällä haetaan erilaisuutta, mutta mielestäni ajatus on tyhmä.

Suurin Lordin suosio sijoittuukin juuri tuohon Euroviisu-voiton aikaan. Sitä ennen tiedettiin jotain yhtyeen olemassaolosta, mutta Euroviisujen jälkeen Lordi hävisi kuin tuhkana ilmaan. Tämä ei ole mielestäni hyvä merkki mistään hyvästä...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 15:45:26 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Epik Feil

• Ankeuttaja
« Vastaus #105 : Kesäkuu 18, 2010, 17:45:01 »
Nyt pitänee nostaa tätä ketjua, valitan, mutta pakko päästä hehk- öh, jakelemaan mielipiteitä.

Ensinnäkin, miten niin tämä on muka "poikien musaa"? Tuollaista käsitettä en koskaan ole kuullutkaan (tai no ekaluokalla). Kun siis hei eikö kaikki saa kuunnella sitä mitä tahtoo, sukupuolesta riippumatta.

No mutta itse bändistä. Itse tykkäilen kovasti, ajatus on silmiinpistävä ja musiikki miellyttää korvia. Heviksihän sitä ei voi kutsua, parempi sana olisi shock rock, niin kun kaveri asian ilmaisee. Sanotukset on kivoja, soundi on kiva, silmillekin tämä on kivaa, joten minkäs teet. Suosikki kappaleet on kaiketi Wake the Snake, Pet the destroyer, Monsters keep me company ja The House (joka on siis Dingon Autiotalosta vedetty coveri). Ja näin btw, koulussa olen ainakin saanut kuulla että Lordi on "lollii ja lasten musaa" niin hei kelatkaa, lolliksi voitte sanoa jos sitä mieltä olette, mutta sopiiko lasten kuunnella kappaleita joissa puhutaan seksistä, kuolemasta, väkivallasta ja muista ah niin lapsellisista aiheista.

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #106 : Kesäkuu 22, 2010, 23:00:39 »
Öö.. Poikien musaa? Sellaista käsitettä meillä ei edes ole käytetty ikinä ala-asteella. Mutta niin itse asiaan:

Okei, Lordi on musta jotain niin noloa mitä Suomelle on käynyt. Miettikää nyt kun muiden maiden voittajaviisut (siis Euroviisuissa) on ollut hienoja ja ihan "oikeita" kappaleita, ja sitten Suomen edustaja, jolle kaikki vaan aluksi nauravat, voittaakin. En halua nyt dissata Lordia tai mitään muutakaan, mutta ihan näin henk.koht. en kyllä pidä siitä. Would You Love a Monsterman on minusta ainoa kappale mitä voin edes kuunnella Lordilta. Ei Lordia minusta miksikään lolliksi voi sanoa, enemmän lollia on jokin teinipoppi mitä tulee nrj:ltä. Rakastan kyllä metallia ja heviä, mutta Lordi vaan ampuu jotenkin yli nämä jutut.
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #107 : Helmikuu 08, 2012, 19:05:11 »
Minä pidän Lordista. Olen pitänyt nyt vajaat kuusi vuotta. Pidin Would You Love A Monsterman-biisistä, jo silloin kun se julkaistiin (olin n. 13-vuotias silloin), mutta en pitänyt muuten sen tyylisestä musiikista (muutamia biisejä lukuunottamatta siis), vaan kuuntelin kaikenlaista kevyttä poppia ja animemusiikkia.
Yhdeksännellä luokalla musiikkimakuni alkoi muuttua nykyiseen muotoonsa, eli aloin pitää raskaammasta musiikista. Silloin aloin mm. fanittaa Nightwishiä.

Lordi-fani minusta tuli Euroviisujen myötä. Ei, en fanittanut bändiä siksi, että se voitti Euroviisut, vaan siksi, että bändi kolahti oikeasti. Se tuli juuri sopivaan saumaan, kun olin koko yläasteen fanittanut Sailor Moonia ja noihin aikoihin fanituksen huippu oli jo mennyt ja olin jo vähän kyllästynytkin Sailor Mooniin, vaikka siis edelleen pidinkin siitä.
Muistan, kun näin ensimmäistä kertaa Hard Rock Hallelujah -musiikkivideon The Voicella. Silloin en pitänyt siitä ja pyörittelin vain silmiäni. Biisi vaatikin useamman kuuntelukerran ja melko pian biisi alkoikin kuulostaa- ja video näyttää hyvältä. En kuitenkaan ottanut bändistä sen enempää selvää vielä siinä vaiheessa. Päätin kuitenkin katsoa Euroviisut (se oli ensimmäinen kerta, kun katsoin Euroviisut kokonaan. Ennen olin katsonut vain lyhyitä pätkiä), kun bändin voittoa oli niin kovasti povattu. Onneksi katsoin, sillä se oli hieno kokemus ja löysin uuden bändin fanitettavaksi. Ostin bändin levyt ja kävin keikoilla ja leikkasin lehdistä kaikki bändin haastattelut.

Bändin musiikki on juuri sellaista melodista hardrockia, josta minä pidän. Bändin jäsenillä on myös hyvä huumorintaju ja muutenkin he vaikuttavat hyviltä tyypeiltä.
Kaikki bändissä ovat hyviä, mutta suosikkejani ovat alusta asti olleet Kita ja Awa. Onneksi ehdin tavata Kitan, ennen kuin hän lähti bändistä. Tavastian keikka oli ihan mahtava ja oli ihan mahtavaa päästä tapaamaan bändiä ja saada heidän nimmarinsa. En ikinä unohda sitä hetkeä, kun halasin Kitaa.
Tuntui todella oudolta, kun Kita lähti bändistä, eikä bändi enää ole minusta se sama, kuin se mitä aloin fanittaa. Minulle "ainoa oikea" Lordi on Mr. Lordi, Amen, Kita, Awa ja Ox. Uusi rumpali vaikuttaa hyvältä, mutta Kitan lähdön jälkeen kuunteleminen on aika paljon jäänyt. Tietysti nämäkin fanitukset menevät niin, että välillä innostuu uudestaan jostain ja sitten saattaa taas olla monen kuukauden tauko ja innostuu jostain muusta, mutta se perusfanitus kuitenkin pysyy koko ajan.

Oli muuten aika karmivaa kun tajusin, että taisin nähdä Kitan eron ennalta vajaat neljä vuotta ennen tapausta. Muistan vieläkin, kun nukuin illalla ja näin unta, että bändi ajoi kolarin keikkabussilla ja Kita kuoli. Kuolema unessahan ei yleensä tarkoita, että henkilö kuolisi oikeasti, vaan eroa tms.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2012, 19:13:23 kirjoittanut Mansikkarahka »