Kirjoittaja Aihe: Grimms manga  (Luettu 1462 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
Grimms manga
« : Elokuu 14, 2008, 23:07:58 »
Grimmin satuja upouudessa kuosissa! Kei Ishiyaman tarinoissa tutut hahmot poikkeavat veikeästi vanhoista rooleistaan:
Niissä Punahilkasta ja sudesta saattaa tulla rakastavaisia, Tähkäpään tarina kerrotaan päinvastaisessa järjestyksessä ja Hannusta tulee pieni narsistinen elämäntaitelija, jota Kerttu-sisko palvoo epäjumalanaan. Myös "Kaksitoista metsästäjää" ja "Kaksi veljestä" näyttäytyvät uudessa valossa. Mausteena romantiikkaa, koomikkaa ja viehätystä - tule mukaan taianomaiseen maailmaan, joka on vertaansa vailla...

Teksti suoraan mangan takakannesta.

Kyseinen manga siis sisältää seuraavat tarinat:
  • Punahilkka
  • Tähkäpää
  • Hannu ja Kerttu
  • Kaksitoista metsämiestä
  • Kaksi veljestä, osat 1 ja 2

Onko täällä muita kyseisen mangan lukijoita? Mitä piditte kyseisestä mangasta? Hyvät ja huonot puolet? Hahmoista? Muuta?

Itse ostin mangan koska Grimmin sadut kiehtovat ja ne ovat ihanuuksia pullollaan ja kun takakannesta luin mitä manga sisältää en malttanut olla ostamatta sitä. Jopa kansi itse oli miellyttävät, taidokkaasti piirretty Punahilkka, josta oli tehty aivan suloinen, sekä susipoika, joka taas minusta on liian kaunis ja lempeän näköinen. Taustalla näkyy myös linna ja muita henkilöitä jotak tarinoissa esiintyvät. Itse sisältöön, kuvat olivat upeita ja piirrosjälki selkää, miellyttävää katseltavaa, monipuolista ja yksityiskohtia oli sopivasti, muutama humoristinenkin kuva löytyi. Mutta itse tarinoiden juoni ja sisältö oli pieni pettymys minulle, takakannessa luki kaikkea mielenkiintoista, kuitenkaan se ei täyttänyt odotuksiani, ei juonessa mitään vikaa ollut, mutta jokin vain tökkäsi.
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Nekonya

• Ankeuttaja
Vs: Grimms manga
« Vastaus #1 : Elokuu 18, 2008, 15:58:51 »
Mun mielestä se oli tosi hyvä manga :3,koska siinä oli hienoa taidetta ja tarinatkin oli ihan ok

Poissa veeeti

• Vuotislainen
  • You had me at hello.
« Vastaus #2 : Tammikuu 08, 2009, 16:11:31 »
Tämän haluaisin ehdottomasti ! Olen tätä kavereilla lueskellut, ja ihastunut täysin. :3 Olisi kiva saada tämä omaksi ja lueskella ja perehtyä täysin. Grimmin sadut ovat aivan valloittavia. ^^
Minustakin piirrosjälki on aivan upeaa. :3

pieni spoiler koskien tuota Punahilkkaa.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
You say, "Dreams are dreams.
"I ain't gonna play the fool anymore."
You say, "'Cause I still got my soul."

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #3 : Tammikuu 08, 2009, 18:18:53 »
Itsekkin on tullut luettua, ja se oli  mahtava! :) En kyllä tunnistanut `kahtatoista metsämiestä` saatikka `kahta veljestä` entuudestaan, mutta olivat kiintoisia näin mangamuodossa. Piirrokset olivat hyvin tehdyt ja selkeät. Enää pitäisi löytää se jostain kaupasta, sillä se tuli luettua vain kerran pikaisesti jollakin leirillä...
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Toukokuu 30, 2010, 13:28:58 »
Olen lukenut nuo kummatkin osat, lainasin kaverilta, ja tykkäsin niistä kamalasti. Ne oli aivan ihanasti piirretty ja tarinoita oli muokattu tosi mielenkiintoisiksi.
Uskoisin, että se on parhaiten piirretty manga, jota olen koskaan lukenut, ne tyypit oli aivan järjettömän suloisia. :3
Sinällään en osaa kommentoida noita tarinajuttuja kamalasti, kun olen unohtanut jo joitain tapahtumia ja kaikkia, kun näiden lukemisesta on aikaa. Voisinkin ehkä lukaista ne joskus uusiksi.
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.