Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi animaagihahmosi?  (Luettu 32803 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Dumdidum.
Vs: Mikä olisi animaagihahmosi?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 11, 2009, 00:15:38 »
Hmm, itse olisin varmaan Hamsteri, nukun lähes joka aamu pommiin, ja olen enemmän iltavirkku. Olen myös aika utelias, ja välillä pelokas. Laiskiainenkin kyllä kuvaa minua aina välillä...

Toisaalta voisin olla myös Chihuahua, menen aina isottelemaan tyypeille, joille ei kannattaisi, ja sitten olenkin taas kerran pahassa pulassa... (Koska mä oikein opin??!!) Ja kun minä suutun, haukun jokaisen tyypin maan rakoon, jokaisen parhaita ystäviäni myöten. Onneksi he tietävät, etten aina tarkoita kaikkea mitä raivospäissäni menen sanomaan. Ja kyllä mä sen verran nöyrryn, että pyydän anteeksi, jos oikeasti satun jotakuta loukkaamaan raivonpuuskani aikana.

Kissakin olisi toisaalta mahdollinen, tykkään kulkea omia polkujani, mutta joskus kaipaan seuraakin.

Tai sitten olisin Muuli, ainakin itsepäisyyteni puolesta. Minä en todellakaan anna helposti periksi. (toinen syy ongelmiini...)

Tai sitten Munkkiaratti. (joka siis on papukaija) niissä yhdistyvät oikeastaan kaikki muut edellä mainitut piirteet kuin uneliaisuus ja ne ovat aika himputin seurallisia. (himputti... tyhmä sana! xD) Ja lisäksi ne ovat puheliaita ja kovaäänisiä. Ja harvinaisen röyhkeitä otuksia. Kokemusta on...

Tai sitten olisin Kyyhkynen.  Tykkään kuljeskella vapaana, ja olen pasifisti (rauhankyyhky, huomatkaa). Ja olen pikkuisen hömelökin, aina välillä. Eli toisin sanoen pulu... xD

Leopardi tai joku samanlainen kissapetokin voisi kyllä hyvinkin sopia minuun. Nukkuvat päivisin, ovat niin sulavia (mitenniin en ole sulava? Ainahan mä! Ja sulava muuten on harvinaisen tyhmä sana...) ja ärsytettynä aika... vaarallisia. (saatan joissain tapauksissa unohtaa pasifistisen perusluontoni. Ei sillä, että kuljeskelisin hakkaamassa tyyppejä tai mitään, mutta kerran kyllä hermostuin ja heitin luokallamme olevaa poikaa tyhjällä huulirasvapurkilla suoraan silmien väliin... tyypin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen...  Ei, ei erityisemmin ilahtunut, ja olin taas pulassa) Ja saatan joskus olla kyllä aika äkkipikainen. Ja kuten aiemmin jo mainitsin, viihdyn välillä aivan mainiosti yksinkin, ja suurin osa kissapedoista elää yksin tai pienissä perheryhmissä, poikkeuksena vain leijona.

Voisin kyllä olla joku "ylväs" eläin, kuten kotka, minulla on oikeastaan aika loistava itsetunto, ja kuljen pää pystyssä välittämättä muiden mielipiteistä, ainakin suurimmaksi osaksi. (Ja sitten joku jolle olen mennyt aukomaan päätäni tulee ja palauttaa mut maan pinnalle... pitäis päästä siitä tavasta pikkuhiljaa eroon...)

Jos nyt saisin päättää, olisin joku elegantti eläin kuten peura tai jaguaari. Tai tiikeri. Voisi toisaalta olla ihan kiva kokeilla elämää jonain älykkäämpänä jyrsijänä, kuten rottana, deguna tai chinchillana.

Mytologisista olennoista voisin olla ehkä aarnikotka tai sitten lohikäärme.
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Huhtikuu 11, 2009, 14:17:43 »
Haluaisin tietysti olla joku komea ja ylväs eläin kuten kotka, mutta oikeasti olen kaukana sellaisesta, joten minulle ehkä sopisi paremmin esimerkiksi kissa. Olen enimmäkseen omien polkujeni kulkija ja aikamoinen eristäytyjä, mutta toisinaan kaipaan kuitenkin seuraa ja hellittelyä.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #27 : Huhtikuu 12, 2009, 10:53:49 »
Minun animaagihahmoni voisi tosiaan olla kotka. :D Olen tarkka ja minulla on erittäin hyvä näkö, monesti on jopa sanottu että minulla on kotkan silmät. Kyllä, uskon että myös animaagihahmoni olisi lintu. :D Olen muiden mielipitestä vähät välittävä, mutta en aina luota itseeni kuitenkaan. Enkä tiedä olisinko ihan niin ylväs kuin kotka, joten voisin hyvinkin olla vaikka haukka.

Voisin olla myös jokin yöllä liikkuva, syrjäänvetäytyvä eläin. Ehkä kissa, sillä kaipaan myös seuraa. En kuitenkaan ole kovin siisti tai ylväs, eikä minulla ole pitkiä kynsiä. Enkä ole mikään maailman ovelinkaan ihminen, että... :D Se voisi olla myös pesukarhu, tai jokin sen tapainen. Tykkään ainakin etsiä ruokaa joka paikasta, vaikka roskiksista sitten. :'D Näätäkin olisi tosi hyvä, vaikkakin minusta taas tuntuu, että mietin vain näitä lempieläimiäni. :D Mikään hamsteri en ainakaan olisi, sillä en tahdo olla pieni ja huomaamaton. :(

Koirakin kävisi. Osaan joskus olla hyvinkin koiramainen, ystävällinen ja innostua joka asiasta. Olen todella sosiaalinen, mutta joskus olen myös todella syrjäänvetäytyvä. Siksi uskon, että yksi hyvä vaihtoehto olisi susi; koiramainen laumassaelelijä, mutta hieman syrjäänvetäytyvämpi.

Eli luultavasti haukka tai susi. Tai jokin muu lintu kuin haukka. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2009, 10:56:50 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #28 : Toukokuu 15, 2009, 08:31:36 »
Luonteeni perusteella ehkä susi olisi se minun animaagihahmoni. Olisin sellainen yksinäinen susi. Viihdyn seurassa, tosin aina välillä se yksinäisyyskin kelpaa (lue: aika usein). Jaksan myös hyvin kulkea pitkiä matkoja, enkä uuvu niissä kunhan vain vauhti pysyy tasaisena. Tarpeen tullen olen aika pelottavakin, suutun melko helposti loppujen lopuksi. Toisaalta ehkä luonnettani kuvailisi parhaiten kaikesta huolimatta haukka taikka pöllö. Viihdyn parhaiten korkeintaan yhden kaverin kanssa, olen paljon yksikseni ja valvon melko tarkkaan reviiriäni, eli huonettani.

Mutta sitten mikä minä haluaisin olla. Saukko olisi näppärä, pystyisi menemään niin veden alla kuin maan päälläkin, olisi tarpeeksi pieni ettei huomattaisi niin helposti ja saukot nyt muutenkin tuntuvat melko huolettomilta eläimiltä. Vähän sellainen minäkin olen.
*virnistys*
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
« Vastaus #29 : Toukokuu 17, 2009, 20:27:06 »
Susi. Ehdottomasti susi. ^^

Se on aina jotenkin ollut sydäntä lähellä, en edes itse tiedä mistä syystä. Joskus lapsena leikin monesti ajatuksella että mitä jos olisinkin susi, millaista se olisi, mitä tekisin ja missä eläisin. Eräänlaiseksi toteemieläimeksi se on vuosien saatossa muodostunut. Susi myös kuvastaa luonnettani siinä määrin, että on laumaeläin mutta tulee toimeen yksinkin, näyttää hyvinkin söpöltä ja on rakastava emo ja puoliso, mutta osaa olla hyvin raadollinen perhettään ja itseään puolustaessaan.

Ei oikein muita mahdollisuuksia tule edes mieleen. Korppi olisi ehkä seuraava lähinnä, mutta se ei ehkä kävisi kun pelkään korkeita paikkoja.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Poissa Katherine C

• animaagi
  • Vuotislainen
  • Katherine Casandra
« Vastaus #30 : Kesäkuu 04, 2009, 16:08:41 »
Varmaankin Leopardi, tosin yleisimmin savannilla tavattava eläin ei varmaankaan sulautuisi joukkoon kovin hyvin, joten ehkäpä kettu olisi käytännöllisempi vaihtoehto. Jokin veikeä, viekas, nopea ja hauskannäköinen eläin kuitenkin :) vesieläin en missään nimessä haluaisi olla ja lentäminenkin kuulostaa aika korkea liitoiselta. Oiii, olisin muuten sittenkin varmaan liito-orava!
After all this time? - Always.

Tähtiin Kirjoitettu

Poissa Lilla Myy

• ei oikein ihminenkään
  • Vuotislainen
    • Nescit vox missa reverti
  • Pottermore: SnitchCharm26124
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #31 : Kesäkuu 22, 2009, 18:24:16 »
Mun animaagihahmo?? Hmm... Siihen on muutama erilainen vaihtoehto... Toisaalta minun animaagihahmoni olisi varmaan siili, koska olen pieni ja huomaamaton ja yritän aina pysyä pois ihmisten huomiosta. Olen myös usein aika säikky, mutta tarpeen niin vaatiessa minulla on myös omat keinoni "puolustautua hyökkäjiä" vastaan.

Sitten taas toisaalta voisin ehkä olla pöllö. Pöllö siksi, että, vaikka itse sanonkin, niin olen (ainakin silloin tällöin) aika viisas ja lentäminen voisi olla todella mukavaa. :) Pöllö sopisi animaagihahmokseni myös siksi, että olen todella paljon yksikseni, vaikka viihdyn myös isomassakin porukassa.
There's absolutely no way you could make me break
No way to wipe the smile off my face

Lowepo

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Elokuu 12, 2009, 15:22:00 »
Jos olisin animaagi, haluaisin olla kani, koska se on lempieläimeni, pieni ja kuulee hyvin (joka mulla on päinvastainen).
Mutta vaikeampi on keksiä, mikä eläin se sitten kuvaistais minua? Lilla Myy sanoi tuosta siilestä, se ehkä voisin olla :D Joutsenkin tai Hevonen ehkä, sillä olen uskollinen ystävilleni, enkä haluaisi päästää välejämme tulehtumaan. Olen myös aika rehti (;

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Elokuu 12, 2009, 22:04:10 »
Haukka, varmaan olisi kiva... Kun ei oma näkö ole siitä parhaasta päästä niin haukankatse toisi mukavasti vaihtelua. Delfiinikin kävisi, saisi pulikoida mielinsä määrin. Ja hyppiä voltteja veden pinnalla.
 Kettu olisi varmaan kätevin jos pitäisi esim. pakoilla tai vakoila jotakuta. Hiippailla yön varjossa... Ne kirput ja täit turkissa eivät niinkään houkuttaisi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2010, 16:01:39 kirjoittanut Töyhtöhyyppä »
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Poissa narri

• Ajassa harhaileva
  • Vuotislainen
  • Terveisiä Pangaialta
« Vastaus #34 : Elokuu 15, 2009, 12:22:45 »
Yritin oikein rehellisesti pohdiskella mikä olisi todennäköinen animaagihahmoni, kun sellaiseksi varmasti ryhtyisin jos taidot vain antaisivat myöten ja jos homma muutenkin vain olisi mahdollista. Kirjojen perusteella voisi päätellä että luonteen lisäksi myös ulkonäkö kielii henkilön eläimellisestä puolesta, ainakin jossain määrin, joten siksipä ominaisuuksiani luodatessani päädyin lopulta varikseen.

Itse päättäessäni valitsisin myös linnun, mutta en välttämättä varista, ehkäpä lapintiiran tai nuolihaukan. Lapintiiran siksi että pidän kalastamisesta, vedestä ja pohjoisesta valoisine kesäöineen, mutta haluan myös matkustaa ja nähdä maailmaa; lapintiirahan vetäisee maailman pisimmän muuttomatkan. Voisin siis hyvinkin olla tiira, mutta taidan näyttää enemmän varikselta. Nuolihaukka tahtoisin olla taitavan lentokyvyn vuoksi ja kyllähän sekin matkaa pieniä reissuja. Olen kuitenkin talvenkestävää ja nokkelaa lajia joten varis minusta varmaan tulisi. Tonkisin uteliaisuudesta roskiksiakin.

Olisihan se kyllä hienoa tuntea kissamaisen notkea vartalo ja kyetä puuman loikkaan... Niin, näitähän löytyy.
Hämmentää.

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #35 : Syyskuu 15, 2009, 21:54:36 »
Kärpänen olisi siisti :D Voisi helposti salakuunnella ihmisiä, ja olla kärpäsenä katossa..:D Tosin joku voisi hiukan kädellä läiskäistä, ja se olisikin sitten menoa..
Tahdonvoimaa!

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #36 : Syyskuu 15, 2009, 22:28:02 »
Hmm. Ehkäpä koira. Jos ajattelee ulkonäköä, olisin staffordshiren bullterrieri. Minä ja meidän staffimme olemme tavallaan hyvinkin samannäköisiä, ja staffit ovat yleensä iloisia ja seurallisia ja kaikkea. Eli luonnekin sopii.
Enkä nyt puhu mistään rotumääritelmistä, vaan ihan kokemuksesta. Jos ei koira, niin en kyllä keksi muuta.
Minä olisin staffi!

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Syyskuu 16, 2009, 12:21:41 »
Minä olisin ehdottomasti koala! Olen nimittäin aivan täydellinen koala. Olen söpö (xD), pieni, laiska, hidas ja rakastan nukkumista feat. syöminen. Viihdyn hyvin yksinkin, enkä tarvitse paljoakaan virikettä, jotta olisin tyytyväinen. Viihdyn lämpimässä ja olen aikas pehmeä. Ruokatottumukseni ovat oikeasti kylläkin paljon, paljon monipuolisemmat kuin koalalla (pelkkiä eukalyptuksen lehtiä). Koalat ovat keikenlisäksi aivan ihania eläimiä, aivan kuten minä. Viihdyn korkeissa paikoissa ja pystyn nukkumaan lähes missä tahansa.

Mira

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Syyskuu 21, 2009, 19:15:20 »
Olisin ehkä koira, koska innostun aina uusista asioista (joskus liikaakin ;)) ja olen harvoin väsynyt ja surullinen. Meillä on myös kaksi koiraa, joten pidän niistä tosi paljon! Rodultani olisin ehkä kultainen noutaja, koska pidän vedestä ja lapsista :)

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
« Vastaus #39 : Syyskuu 25, 2009, 18:27:05 »
Saattaisin olla...

...apina, koska oma luonteeni heijastuu siitä aika selvästi. Olen kuitenkin varsin avoin, positiivinen ja riehakas henkilö. Sitä paitsi apinat ovat suloisia. Todennäköisesti hahmo olisi suurinpiirtein kapusiiniapinan näköinen.

...gerbiili, koska pidän läheisyydestä, ja tahtoisin piiloutua julmalta maailmalta. Lisäksi olen kooltani pieni kokoinen ja melko huomaamaton. Ja mitää muutakaan gerbiilien omistajlta voisikaan vaatia :D

...lumikko, koska olen vikkelä ja ujo, ja pysyn mieluummin poissa tieltä ja kuten aiemmin mainittu, olen melko pienikokoinen.

Mutta jos pitäisi valita vain hienouden perusteella, haluaisin olla lumileopardi, vaikkei se ehkä tänne Suomeen oikein sopisikaan.
Se on basiliski, se.

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #40 : Syyskuu 27, 2009, 20:35:14 »
Uskoisin, että olisin poni. Ponithan ovat jekkuilevia, pieniä ja pyöreitä - aivan kuten minäkin! Musta pieni poni, jolla olisi paksut jouhet ja karvat, ehkäpä. ;)

Jos sattuisi niin kurjasti, etten olisikaan poni, olisin luultavasti kettu. Punertava (kuten hiukseni), pörröinen ja ujo kettu.

Poissa Elva

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Lokakuu 03, 2009, 11:45:14 »
Kuten aika moni muukin, minä olisin myös kissa. Eläimenä pidän kissasta; se on itsenäinen, rohkea ja kaunis. Kissat kulkevat yöllä, ja ne näkevät pimeässä. Kissat ovat myös notkeita, ne saavat kiivetä ja putoavat aina jaloilleen. Ylipäätään kissat tunuvat selvityvän lähes kaikesta itse, ja niin minäkin haluaisin. Pidän yöstä, ja olisi ihanaa voida nähdä pimeässä, sekä kiipeillä puissa ja saalistaa. Lisäksi olisi hienoa tietää pystyvänsä puolustautumaan, terävät kynnet ja hampaathan kissalla on omasta takaa. Muutenkin kissoissa on yleisesti yhteneviä piirteitä minun kanssani, ja vaikka minulla ei ole koskaan ollut omaa kissaa, ne ovat silti ehkäpä lempieläimiäni. joten kissa minä olisin.

Corneille

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Lokakuu 03, 2009, 22:56:11 »
Varis. Tai laama...

Ne vain ovat semmoisia sielunveljiä minulle. ;)
Varis ehkä mieluummin, koska ne ovat lintuja ja osaavat, yllätys yllätys, lentää.
Laama voisi olla lempeän luonteeni takia. Olen hieman lammasmainen, mutten lammas ainakaan olisi, koska ne ovat... Noh lampaita.
Jos saisin valita olisin varis. :P

Edit

Kirjojen perusteella voisi päätellä että luonteen lisäksi myös ulkonäkö kielii henkilön eläimellisestä puolesta, ainakin jossain määrin, joten siksipä ominaisuuksiani luodatessani päädyin lopulta varikseen.

Meillä on näköjään sama. Miksi juuri varis? Et muuten pakosti huomaa tätä viestiä, niin täytynee keksiä muu keino...

Edit Muokkaan vielä vähän, koska tajusin että selitykset jäi vähän lyhyiksi. Siis, olisin varis, koska vaikka pelkäänkin korkeita paikkoja luultavasti pitäisin lentämisestä. Lauluni muistuttaa aika paljon variksen raakkumista ja ne ovat jotenkin samantapaisia kuin minä, koska ne ovat niin yksinkertaisen värisiä ja ei kovin pidettyjä. :P
Ja sitten laama, noh sen selitin että olen luonteeltani lempeä. Mutta sitten niitähän käytetään kantojuhtina, niin silloin niiden täytyisi olla varmaan aika sitkeitä. Ja omasta mielestäni olen aika sitkeä. Sitkeä, tyhmän kuuloinen sana...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2009, 19:11:11 kirjoittanut Corneille »

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #43 : Lokakuu 07, 2009, 08:59:52 »
Hmm...

Uskoisin ehkäpä eniten animaagihahmoni olevan Viljakäärme.
Ei-aivan-niin-jumbojätti kuristajakäärme x) Mikä parempaa.
Minä, pienikokoinenhan kun olenkin. Kuristajakäärme siksi, että jos minä olisin murhaaja tai vastaava, niin kyllä minä oikeastaan mieluummin kuristaisin. Silloin voisi itse säätää uhrinsa kuoleman hetkeä, ja miten uhrinsa tappaisi, leikitelläkö vähän ruoallaan vai tappaako nopeasti ja kivuttomasti kivuliaasti. x)
Ei, eikä niin että myrkky sisään, ja jäädään katsomaan kun tyyppi kuolee. Ei niin hauskaa. :I
Ja muutenkin kun olen sellainen kieroutunut pahis >x)
Nyt tietysti kaikki luulevat minua murhaajaksi tai vastaavaa xP

Hahmokseni voisi sopia myös susi, sillä ensinnäkin rakastan kuuta, varsinkin täysikuuta.
Saisitte kuunnella ulvomistani joka ainoa täysikuu... >:D
Ja kaamea yöeläjähän minä olen tietysti.

Kolmantena voisin myös olla kissa. Kissa on myös sellainen yöeläjä (no, ainakin minun tuntemani kissat :D), ja näkee hyvin pimeässä. Niin, Minä näen pimeässä ihmeen hyvin. :P Ja omaan terävät kynnet. ^^ Ja olen vielä hyvä kiipeilijäkin.
Itseasiassa uskoisinkin että olen joko se viljakäärme tai kissa. Saanen lisätä, musta tai punainen kissa x) harmaat ovat niin tylsiä...
Lainaus
...lumikko, koska olen vikkelä ja ujo, ja pysyn mieluummin poissa tieltä ja kuten aiemmin mainittu, olen melko pienikokoinen.
Hejj, tämä luki että lumiukko O.O

// Älkääs nyt, kirjoittakaa vaan tänne! :D Lokakuu 07, 2009, 08:41:52
kirjoittanut Beatrix <--- Tuo teksti on niin stressaava tuolla uusin viesti - kohdassa

~Beatrix
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2009, 16:58:42 kirjoittanut Beatrix »

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
« Vastaus #44 : Lokakuu 24, 2009, 09:53:53 »
Tiikeri
Nukun päiväunia, olen jokseenkin ylväs luonne, Olen lojaali,kiltti ja hellä luonteinen varsinkin pikku veljeäni kohtaan ^^.
mutta olen myös itsenäinen ja vahva persoona
dataa kotona ja koulussa

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #45 : Lokakuu 25, 2009, 12:47:39 »
Näätä, epäilemättä. Näädät ovat fiksuja ja ovelia olentoja samaan aikaan. Myös vikkeliä ja salaperäisiä liikkeeltään.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #46 : Lokakuu 25, 2009, 19:21:24 »
Animaagihahmoni olisi EHDOTTOMASTI puhpallura,koska ne on niin söpöjä,tai kappa,koska sehän on muistaakseni vedessä elävä hevonen?ja mä tykkään vedestä ja hepoista:)
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

convers

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Lokakuu 29, 2009, 18:46:42 »
No mun persoona ja luonne jakautuu vähän kahteen.Se olisi joko susi tai kani.Mä en osaa sielittää miks musta vaan on aina tuntunu ihmeellisen tutulta nää eläimet...haukka saattais kuvata mua myös aika hyvin.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #48 : Marraskuu 05, 2009, 15:00:37 »
Animaagihahmoni olisi mitä luutavimmin kissa. Olen yleensä rauhallinen liikkeissäni, kuten kissatkin joskus, mutta ärsyynnyn aika helposti myös. Tykkään olla yksin, olen aikamoinen sähisijä ja olen joskus toisinaan pelottavakin, kun suutun. Olen myös suht. nopea. Minusta nämä kaikki edellä sanotut kohdat sopivat kissoihin ja niiden luonteeseen aika hyvin. Lisäksi pidän kissoista paljon, harmi että ne aiheuttavat minulle allergiareaktioita. :(
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #49 : Marraskuu 05, 2009, 15:34:32 »
No minulle ainakin sopisi jokin Käärme, sillä olen aika sähäkkä luonteeltani ja suhtellisen nopealikkeinen.
Osin siksi, koska rakastan käärmeitä ja siksi, että pelkään niitä, mutta en aina...:D

How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?