Kirjoittaja Aihe: Paikkasi huispausjoukkueessa?  (Luettu 28511 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Paikalla Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Paikkasi huispausjoukkueessa?
« Vastaus #75 : Toukokuu 07, 2011, 12:47:09 »
Testin mukaan olisin etsijä ja olen itsekin aika lailla samoilla linjoilla. Sopisin etsijäksi aika hyvin: olen pieni, ketterä ja nopea, sekä tarkkasilmäinen, enkä mitenkään kovin mielelläni olisi mukana siinä pelin kaikista aggressiivisimmassa osassa iskemässä ryhmyjä päin vastustajia tai saamassa niistä itse päähäni. Maalivahdiksi eli pitäjäksi en missään tapauksessa sopisi kun en missään muussakaan pelissä ole siinä roolissa hyvä, enkä usko että maalinteko jahtaajana sujuisi sekään mitenkään hulppeasti. Etsijänä minun täytyisi kiinnittää huomiota ainoastaan siepin etsimiseen ja jahtaamiseen, sekä siihen etten vahingossakaan saa ryhmystä.
To be rich is to seek, to relive the memory

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Toukokuu 28, 2011, 15:36:08 »
Minä haluaisin pelata joko pitäjänä tai lyöjänä. Olen aina joukkuepeleissä maalivahti, joten pitäjän tehtävä olisi helppo minulle. Siedän paineita ja pidän siitä että minun eitarvitse liikkua paljoakaan.
Lyöjänä oleminen houkuttaa myös tehtävän helppouden takia. Minulla on hyvä sihti ja olen syntynyt maila kädessäni.
Tosin olen kerran pesäpalloa pelatessani lyönyt palloa niin kovaa että maila hajosi kahtia:D

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
« Vastaus #77 : Toukokuu 28, 2011, 20:05:57 »
Testin mukaan olisin  jahtaaja, ja juuri jahtaaja haluaisinkin olla. Sellaista vaihtoehtoa ei olisikaan, etten pelaisi ollenkaan. En osaa olla paikallani, ja mun pitää olla aina kaikessa tekemisessä mukana, joten pelaisin myös huispausta. Lyöjänä olisin täysi läppä, ainakin jos koulun pesis tuntien touhua kattoo. Etsijäksi minulla on liian huono näkö, en varmasti huomaisi siepin vilahdusta. Joten vaihtoehdoiksi jää jahtaaja ja pitäjä. Näitähän voi verrata vaikkapa lätkän/jalkapallon hyökkääjiin ja maalivahtiin, ja olen aina mieluummin kentällä kuin maalilla seisomassa. Näinpä pyydyin jahtaajaan, joka kuulostaa mukavimmalta pelipaikalta.
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #78 : Toukokuu 31, 2011, 22:58:18 »
Haluaisin olla... Mietitään. Ehkä pitäjä. Olen erikoistunut torjumaan jalkappalloa, joten ehkä kaadon kiinni otossa on jotain hyötyä sitäkin taidosta.... Kun maalisalkojen yllä pitää leijua melkein paikallaan,niin kyllä hyvästä tasapainostakin on hyötyä. Nopeita refleksejäkin tarvitaan kun otetaan lujaa lentävä kaato kiinni ja kai päättelykyvystä on apua kun päättelee mihin salkoon vastustaja heittää vai aikooko se harhauttaa.

Etsijäksi en halua enkä ole edes ruumiin rakenteeltani etsijä. Jahtaajat taas joutuvat lentämään lujaa ja väistelemään pelaajia ja ryhmyjä. Ei kiinnosta saada jotain pääkallon murtumaa kun ryhmy on sattunut vahingossa osumaan päähän vähän lujemmin. Lyöjäksikään en sovi sitten ollinkaan, olen pitkä ja hoikka. En varmaan edes jaksaisi lyödä ryhmyä mailalla jos se tulisi päin.

Sitten on vielä katsomo paikat. Ehdoton eiiii sanon minä. En kestä istua katsomassa kun muut tekee ja itse vain on siinä tyhjän panttina katsomassa pystymättä vaikuttamaan mihinkään. En kestäisi olla katsomossa vaan juoksisin luutavarastoon, tempaisisin sieltä oman luutani ja ryntäisin auttamaan korpinkynttä niin että me päihitettäisiin luihunen kolmesataa nolla tai jotain sinne päin.

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Kesäkuu 02, 2011, 22:19:57 »
Voi sisko hyvä, Tuolla menolla ei sinusta Lucy tule lyöjää:D Jos hajotat mailat.
Itse pelaisin jahtaajana. Testin mukaan tietenkin.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #80 : Kesäkuu 03, 2011, 18:58:57 »
Lyöjä. Kuulostaa kaikista hauskimmalta osuudelta ja testinkin mukaan olisin lyöjä :D Mutta etsijä en haluaisi olla, varmaan stressaisin sitä roolia (tai ehkä pitäjän roolia) kaikista eniten, jolloinka pelaaminen ei olisi mukavaa. Lyöjän rooli vain kuulostaa parhaalta vaihtoehdolta, olisi hauskaa mäiskiä ryhmyjä! Jahtaaja en haluaisi olla. Jos verrataan huispausta vaikkapa sählyyn tai jalkapalloon, jahtaaja olisi sama kuin hyökkääjä. Enemmän olen puolustajatyyppiä vähän joka lajissa, joten luultavasti myös huispauksessa.
Cadillac.

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #81 : Elokuu 08, 2011, 15:26:16 »
Etsijä. Sopisin etsijäksi, sillä olen pieni kokoinen, nopea reagoimaan, tarkka silmäinen ja minulla on nopeat refleksit ja kaikkea mitä etsijältä vaaditaan. Lisäksi testissä sanottiin, että sopisin etsijäksi. Tahtoisin itsekin olla etsijä, ei tarvitsisi välittää tai ajtella muita, täytyisi vain keskittyä siihen omaan asiaan, siepin nappaamiseen.
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #82 : Marraskuu 04, 2011, 12:31:49 »
Mä en yleisesti toimi kauheen hyvin yhteen urheilun kanssa. Onnistun vaan satuttamaan itteni ja muut. Tykkään kyllä kaikenlaisesta tiimipelaamisesta :P Todennäkösesti siis istuisin kuitenkin katsomossa, koska täytyis olla aika epätoivoinen jo, jos mut ois huispausjoukkueeseen valittu. Ihan jo senkin takia, että pelkään korkeita paikkoja.

Kuitenkin, jos jotain paikkaa pitäis pelata niin sitten jahtaajaa. Pitäjää musta ei vois ikinä tulla, koska pelkään palloja ihan liikaa ja yleensä vaan tyydyn juoksemaan alta karkuun, jos sellainen on tulossa mua päin. Lyöjänäkin ois melko hankalaa, koska mun käsivoimat on ihan olemattomat. Etsijän paikka soveltuis mulle ehkä ruumiinrakenteellisesti parhaiten, mutta en tykkää siitä vastuusta. Koska käytännössä se ottelun voittaminen roikkuu etsijän harteilla.
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
« Vastaus #83 : Marraskuu 04, 2011, 16:46:09 »
Suurin osa urheilulajeista joissa käytetään palloa, kiekkoa jne. tuottaa meikäläiselle vaikeuksia. Korista olen kuitenkin pelannut, eikä lentopallokaan olisi hullumpaa jos sitä osaisi.

Luulen kyllä, että olisin katsomon puolella kiljumassa täyttä kurkkua kannutustusveisuja. Ehkä pelaisin vapaa-ajalla huvikseni, mutta yleisön edessä.... noup. En yleensäkään oikeen tykkää urheilla kilpailumielessä, mutta kannustamisen kyllä osaan : D. Jos itse pelaisin, niin varmaankin jahtaajana. Etsijäksi en sopisi. En tykkää ajatuksesta, että pelin voittaminen on jossainmäärin meikäläisen harteilla. Pitäjäkään ei kävisi, koska mulle on lähestulkoon luonnonlakien vastaista heittäytyä pallon eteen ettei se vaan mene maaliin. : ') Lyöjä ja jahtaajahan siinä sitten jää jäljelle, mutta koska lyöjän hommat ei oikein tunnu siltä omimmalta jutulta, niin eiköhän se olisi jahtaaja. Jahtaajana sitä on koko ajan ihan siinä pelin ytimessä. Maaleja on kiva tehdä : )
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #84 : Marraskuu 05, 2011, 23:54:35 »
Testin mukaan olisin lyöjä. Uskoakseni soveltuisinkin siihen aika hyvin. Pidän pesäpallosta ja kaikkein parasta on päästä lyömään. Oikeasti en osaa edes pesiksen sääntöjä :'D On vain kiva lyöjä sitä tyhmää palloa niin kovaa kuin lähtee ja sitten katsoa kun se kimpoaa mailastani jonnekkin kiinaan. Mutta huispauksessa on ne ryhmyt jotka pyrkivät tiputtamaan pelaajat luudiltaan, joten voisi olla kivaa lyödä niitä ryhmyjä päin vastapuolen pelaajia. Se on eriasia osaisinko väistää niitä..

-Ihmissusi-

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #85 : Joulukuu 03, 2011, 19:12:18 »
Testin mukaan olisin jahtaaja, vaikka luultavasti kokisin parhaaksi pysyä kokonaan pois kentältä. En oo ikinä kokenut mitään viehätystä huispausta kohtaan, joten en usko että pelaisin ollenkaan. En pidä huispauksesta, joten pysyttäytyisin katsomossa ja kiljuisin neuvoja vaikka en ikinä itse pystyisi pelaamaan paremmin.
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #86 : Joulukuu 03, 2011, 21:39:26 »
Testin mukaan olisin pitäjä. En kyllä tiedä soveltuisinko siihen, olen ollut aina surkea torjumaan ja yleensä huono muutenkaan vahtimaan maalia. Lisäksi minulla on kammo kohti lentäviä palloja kohtaan. Lyöjäksi sopisin varmasti huonoiten, olen todella huono esim. pesäpallossa, en osu palloon koskaan kunnolla. Saisin vain ryhmystä päähäni ja loukkaantuisin siinä hommassa. Etsijä olisi muuten mukava rooli, mutta en varmaan ikinä löytäisi saatikka saisi sieppiä lopulta kiinni. Etsijällä on myös paineet saada sieppi juuri omalle juokkueelleen. Jäljelle jää siis jahtaaja, joka voisi soveltua minulle parhaiten näistä. Maalin yrittäminen on aina hauskaa ja eipähän tarvitsisi ainakaan löydä mitään.
Kaikista mieluiten kuitenkin toimisin kannustusjoukkona katsomonpuolelle, huudellen olevinaan hyviä neuvoja, vaikka en itse osaisi kuitenkaan paremmin.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #87 : Maaliskuu 06, 2012, 12:34:40 »
Haluaisin olla etsijä. Olen tarkka ja omistan hyvät refleksit. En todellakaan sopisi lyöjäksi, sillä olen huono lyömään (ainakin pesäpallossa). :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #88 : Huhtikuu 11, 2012, 20:29:27 »
Jos saisin ihan vapaasti valita, olisin katselija. Minulla on nimittäin korkeanpaikankammo, enkä mielelläni lentelisi luudalla 30 metrin korkeudessa väistellen hulluja ryhmyjä ja muita pelaajia. :D Jos kuitenkin on pakko valita... hmm. Mietitään. Pitäjä en ainakaan missään nimessä olisi, sillä ei ole mitään ahdistavampaa katsoa, kun vastajoukkueen pelaajat vyöryvät päin "nyt teen maalin" -ilmeellä, ja siinä sitten pitäisi jotain torjuakin. Lyöjä voisin olla siinä mielessä, että rakastan lyödä palloa niin kovaa kuin mahdollista minne sattuu. Siinä on vain kaksi ongelmaa: pitäisi osua siihen palloon ryhmyyn ja ryhmynkin pitäisi osua jonnekin, toisin sanoen se ei saa lentää mihin tahansa (*köh* kuten yleisöön *köh*). Olen jo tarpeeksi surkea mailalla palloon osumisessa, ja sittenkö siinä pitäisi vielä tähdätä jonnekin? Juu, ei sovi mulle. Sitten on vielä etsijä. Sekin ehkä voisin olla, mutta minulla ei ole kyllä kovin hyvä näkö, eivätkä refleksini ole aivan huippuvireessä. Päädyin siis siihen ratkaisuun, että olisin jahtaaja. Tiimityö on kivaa (vahvin osa-alueeni missä tahansa pelissä) ja lyöjät suojelisivat ryhmyiltä. Jahtaajan osassa on tosin se sama huono puoli, että pitää tähdätä, mutta toisaalta tähtääminen onnistuisi varmasti helpommin heittäen kuin mailalla lyöden.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Tylypahkan pikajuna

• punainen vauhtihirmu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
« Vastaus #89 : Huhtikuu 21, 2012, 21:17:59 »
Tein testin, ja minusta tuli Etsijä. Olen aina luullut olevani enemmänkin Jahtaajan kaltainen. Taasen ystäväni, joka on mielestään Etsijä, sai tuloksekseen Jahtaaja. Mutta sivustaseuraajanakin voisin elää. Paitsi kyllä joskus harmittaisi, kun ei pääsisi otteluihin pelaamaan.
"Always..."

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
« Vastaus #90 : Huhtikuu 26, 2012, 17:39:50 »
Paikkani olisi kuulemma ehdottomasti etsijä testin mukaan. Etsijänä minä kyllä haluaisinkin pelata. Silti minusta tuntuu, että paremmin minulle sopisi pitäjä. Olen nimittäin ollut ala-asteesta lähtien aina pakkina jokaikisessä pelissä jalkapallosta lähtien. Eikä yksikään pallo ole koskaan mennyt maaliin jos olen ollut pakkina. En kuitenkaan halua kerskailla mitenkään, että olisin paras, mutta totuushan se on ettei yksikään pallo ole mennyt maaliin kun olen pelannut. Huom! Maalivahteja ei ole ollut ollenkaan. Ja pakkihan muistuttaa aika paljon pitäjää lukuunottamatta maalivahtia. Eli olisin pitäjä omasta mielestäni ja testin perusteella etsijä. Katsomossa oleminen olisi kaikkein kauheinta. Inhoan nimittäin olla paikallani ja katsella, kun muut saavat pelata maailman hauskinta peliä, jota ei valitettavasti ole olemassa.
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Vilionkka

• Varjometsästäjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerSeer330
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #91 : Heinäkuu 02, 2012, 21:55:36 »
Olisin mielestäni sen verran urheilullinen että kuuluisin huispaus joukkueeseen. Paikka olisi lyöjä, säählääminen minulta onnistuu muutenkin ja jahtaajana paineet olisi hieman liian suuret. Niinkuin Siriuksen nään lyöjänivoisinpelata hänen kanssaan yhteen!
-Yhtä kyytiä, läikyttämättä.
 -Ja ylenantamatta.
 -Joten tämä on juomapeli siis?
 -Viimeinen pystyssä voittaa.

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
« Vastaus #92 : Heinäkuu 03, 2012, 13:31:45 »
Luulen että minun pitäisi pysyä pois kentältä. Pelkään korkeita paikkoja, enkä haluaisi ryhmyä takaraivoon.

Mutta toisaalta olisi kiva olla joukkueessa, jos pääsisin pelkojeni yli. Jos olisin joukkueessa minulle sopisi parhaiten jahtaajan paikka. Jahtaaja ehkä, koska olen hyvä tekemään maaleja jästilajeissakin.
Mutta lyöjä haluaisin olla, koska se voisi olla ihan kivaa ja siinä saisi purettua agressioita :D. Kunhan osaisin tähdätä vastapelaajiin, enkä huitoisi ryhmyjä minne sattuu.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #93 : Heinäkuu 28, 2012, 16:56:00 »
Testin sekä oman itseni mukaan olisin etsijä.

En sano tuota sillätavalla, että tietenkin minä olisin joukkueen "päärooli", vaan minä vain luultavasti olisin. Rakastan korkeita paikkoja, olen melko nopea, tarkkasilmäinenkin silloin kun haluan vaikka muuten olen homssu ja mikä tärkeintä; Olen hyvin pienikokoinen :D

Pitäjänä olisin onneton, mikälisikäli sillä on mitään yhteyttä maalivahtiuden kanssa. It's not getting to work. Jahtaajana myös; olen edelleen pienikokoinen ja pelkään tuollaisia "jahtaustehtäviä". Selitys oli hyvä, mutta eii... Lyöjänä olisin ONNETTOMIN. En osu pesiksessäkään koskaan palloon, ja voimaa ei ole minkäänlaista :D

Etsijä joo.

Poissa Hompsa

• Vuotislainen
  • Järkevä ihminen
« Vastaus #94 : Elokuu 09, 2012, 15:19:46 »
Haluaisin pelata ehdottomasti lyöjänä ja se sopisikin minulle hyvin. En niinkään ole "tarkkuus" heitoissa häävi mutta maila pysyy kädessä.
Yleisesti pelaamassa olisin.
Testin mukaan olisin hyvä pitäjä. Kun tein testin uudestaan, sain tulokseksi lyöjän.
Innokkaana huispaus fanina kyllä kelpaisi mikä paikka vaan, kunhas saa pelata!

Poissa Toby

• Vuotislainen
« Vastaus #95 : Elokuu 10, 2012, 15:47:16 »
Lyöjä, koska se on aina ollut minun lempipaikkani. Fred ja George on aina ollu lempityyppini kirjoissa (ja elokuvissa) ja tykkään enemmän puolustaa kuin hyökätä ja muiden mäiskiminen ryhmyillä voisi olla hupaisaa.

Poissa Unituhka

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamAsh2093
« Vastaus #96 : Tammikuu 11, 2013, 11:08:30 »
Etsijä - Ei, koska näköni ei riittäisi niin pieneen ja vikkelän pallon löytämiseen.
Jahtaaja - Kyllä, koska olen ketterä ja ovela liikkeistäni. Oon hyvä väistämään liikkuvia esineitä ja osaan ennakoida.
Lyöjä - Ehkäpä? Osaan ennakoida ja tähdätä, mutta en oo varmaankaan tarpeeks vahva lyömään ryhmyä tarpeeksi kovaa. Mutta siihenkin voi treenata?
Pitäjä - Mahdollisuuksia on, mutta olisiko kuitenkaan? Isäni on ollut pitäjänä ja osaa valmentaa - ja onkin valmentanu (IRL=jalkapallojoukkueen maalivahti ja valmentaja). Ennakointi on tässäkin lajissa tärkeää, mikä on hyvä taito, mut pelkään kyllä palloa sen verran, että en usko, että musta tähän olisi.
Kata -> Unituhka

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #97 : Tammikuu 15, 2013, 01:32:19 »
En olisi ainakaan pitäjä. Kaikennäköisissä peleissä, missä minun on pitänyt vahtia jotakin maalia, vastustajat ovat saaneet helppoja pisteitä....
En voisi myöskään olla etsijä. Minulla on varmaan maailman huonoin havainnointikyky. Jos joku kaverini huomaan jonkun tutun väkijoukossa ja osoittaa hänet minulle, minulla menee ikuisuus ennen kuin huomaan kyseisen henkilön. Samaten autokoulussa oli hankaluutensa kun havainnoiminen oli niin tärkeä osa ajamista. Välillä on tullut käveltyä punaisiakin päin ihan vain sen takia, että en edes huomannut, että koko risteyksessä on valot....
Ei minusta olisi lyöjäksikään, koska pelkään päin lentäviä isoja nopeita esineitä. Plus, tuskin osaisin lyödä isoa raskasta ryhmyä, kun pesäpallonkaan lyöminen ei oikein onnistu.
Olisin siis jahtaaja! Jee poissulkutekniikka! :D
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #98 : Tammikuu 15, 2013, 21:09:27 »
Minä olisin luultavasti lyöjä... Tyyliini sopisi tuollainen voimaa ja valppautta vaativa rooli paljon paremmin kuin maaleja tekevä jahtaaja tai tarkkasilmäinen etsijä. Eipä olisi minusta pitäjäksikään, sen verran huonosti torjun koululiikunnassakin palloja, että minut pidetään aina kentällä, ja niin pidettiin jalkapallouranikin aikana.
Sitäpaitsi tykkään hakata palloa ja voimaakin löytyy :) enkä turhaan pelkää palloa, hulluja syöksyjä tai korkeita paikkojakaan. Siksi siis lyöjä sopii minulle.
Toisaalta, en ole ryhmätyöihmisiä (näin laimeasti ilmaistuna), joten etsijäkin voisi olla paikkani... Siinä esteeksi nousee vain hitaat refleksit ja epätarkat silmät. Pitäähän kyllä lyöjänkin huomata ryhmyt... Kinkkistä, mutta ryhmyt ovat kuitenkin mustia ja aika helposti näkyviä (?)

Olisin kyllä myös loistava fani! Rakastan teemaväreihin pukeutumista ja oman joukkueen kannustamista. On ihan huippua kantaa kylttiä korkealla ja kannustaa ja huutaa muiden kanssa kilpaa... Yleisössä on yleensä hieno tunnelma, eikä ole samaa painetta kuin pelaajilla.

Jahtaaja en ainakaan olisi, koska aiemmin mainittu ryhmätyökyvyn puute. Enkä osu ikinä maaliin vaikka pääsisinkin yksin kentän läpi. Sieppi taas karkaa silmistä ja sormista, ja kaato suhahtaa iloisesti mämmikourien välistä ohi, taaten luihuisen häviön taistelussa tupapokaalista. Siis lyöjä tai fani ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2013, 21:20:49 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #99 : Maaliskuu 16, 2013, 15:42:53 »
Haluaisin ehdottomasti olla mukana tupani (korpparit!) huispausjoukkueessa. Kaikkein mieluiten haluaisin olla jahtaaja, sillä koen yksinkertaisesti sopivani siihen hommaan kaikkein parhaiten. Etsijä en voisi olla jo pelkästään ruumiinrakenteeni takia; olen pitkä ja hieman kömpelö liikkeissäni. Enkä varmana löytäisi sieppiä sen paremmin kuin neulaakaan heinäsuovasta. Pitäjäksi soveltuisin muuten varsin hyvin, mutta Ronin tavoin paineet olisivat minulle yksinkertaisesti liikaa. Lyöjän hommakaan ei olisi niin paha, mutta olen liian heiveröinen saadakseni ryhmyyn riittävästi lyöntivoimaa. En myöskään välttämättä osuisi ryhmyyn kovin usein, ainakaan mikäli katsoo esiintymisiäni koulun pesäpallopeleissä :D