Kirjoittaja Aihe: Viktor Krum-Parka ja Hermionen Viehätysvoima  (Luettu 12992 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Odoshi

• Merikallio
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Viktor Krum-Parka ja Hermionen Viehätysvoima
« Vastaus #25 : Helmikuu 18, 2010, 11:32:46 »
Niin vastakohdat osuvat hyvin yhteen, kuten Fwooperi sanoit. Ja itsekkin olen aina kuvannut Hermionen oikein nätiksi.
Ron oli Hermionelle juuri sellainen oikea, Krum kansaisvälinen huispaaja milloin missäkin kiljuva tyttölauma perässä. Ei Hermione olisi tälläistä sitten kuitenkaan halunnut (kuten ei halunnutkaan) vaan valitsi aina läsnä olevan hyvän ystävän, johon rakastui.

Ja onhan Hermionen ja Ronin tunteista ollut iät ja ajat vihjeita, että heistä tulisi vielä pari. (:

Poissa liiketerapia

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #26 : Kesäkuu 07, 2010, 22:41:44 »
Se mikä mua hämmentää, on se, että Liekehtivässä pikarissa Hermione on 14 ja Viktor 18. Ja mun ymmärryksen mukaan he harrastivat suutelua ja koskettelua. Useimmat ihmiset pitäis Vikiä outona. Onko toi velhomaailmassa laillista?
Vaikka Hermy tykkäsikin jo tuolloin Ronista, veikkaisin, että antautui suhteeseen tämän kanssa, koska ei saanut Ronilta vastakaikua. Kyllähän Hermione varmasti piti Viktorista, mutta ei ollut rakastunut häneen niinkuin Viktor Hermioneen.

Poissa Ellipsi

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Kesäkuu 08, 2010, 10:31:21 »
Se mikä mua hämmentää, on se, että Liekehtivässä pikarissa Hermione on 14 ja Viktor 18. Ja mun ymmärryksen mukaan he harrastivat suutelua ja koskettelua. Useimmat ihmiset pitäis Vikiä outona. Onko toi velhomaailmassa laillista?
Itseasiassa Hermione oli silloin jo 15 (hän on syntynyt syyskuun alussa), eikä kolme vuotta minusta niin paha ikä ero ole.

Poissa liiketerapia

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #28 : Kesäkuu 08, 2010, 23:01:35 »
Itseasiassa Hermione oli silloin jo 15 (hän on syntynyt syyskuun alussa), eikä kolme vuotta minusta niin paha ikä ero ole.
Jaa niin, mä oon ymmärtänyt, että Hermione olis vähän vanhempi kuin Harry ja Ron, mut aattelin et vaan muutaman kuukauden. Onhan toi sitten ok. Mutta kyllä ainakin Suomessa sais kieroja katseita Krum.

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Tammikuu 17, 2011, 16:54:18 »
Kommentoisin tähän Pansy- juttuun. Minulle on jäänyt semmonen kuva, että Pansy on ihan normaali. Harry ja muut tietysti haukkuvat häntä, sillä ovat vihamiehiä..
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #30 : Tammikuu 22, 2011, 12:06:52 »
Lollypopin kanssa samaa mieltä. En ole ajatellut häntä juurikaan rumaksi, mutta ehkä hieman pieni nenäiseksi ja suuri silmäiseksi, jolloin halutessaan hänestä (kuten kenestä tahansa muustakin) voi löytää niitä huonompia puolia.

Minusta se oli melko ärsyttävää että Hermione pienensi hampaansa. Ne olivat osa häntä, ja tekivät hänestä epätäydellisen hyvällä tavalla. Ne toivat hänelle persoonallisuutta, jota tarinasta puuttuvat finnit, rasvainen iho + muut teini-iän kauheudet eivät voineet tuoda.
Krumin ja Hermionen suhde oli mielestäni surullinen pikku romanssi, olisin mielelläni halunnut kuulla edes vähän enemmän siitä. Pidin kuitenkin siitä, että heidät yhdisti äly, eivätkä mitään pinnalliset tekijät.

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #31 : Tammikuu 22, 2011, 12:25:18 »
Onhan tuo totta, mutta riittääkö se? Kyllähän mitä kummallisimmat asiat saattavat tehdä vaikutuksen muihin, mutta että ihastukseen/rakastumiseen asti? Sen takia uskon Hermionen olevan aika kaunis.

Kuten jo sanoit, kauneus on katsojan silmässä, mutta nähtävästi näytät silti ajattelevan, että ei rumaan ihmiseen voi ihastua. Kuten Rainmaker sanoikin, Hermione ei jahdannut Krumia jne., ja jotkut miehet tykkäävät haasteista. Ja okei, onhan se totta, ettei Hermione ole ruma (jos kaveripojat toteavat hänet kauniiksi niin se on jo saavutus), mutta en silti ymmärrä sitä, miksi juuri KAUNEUS on se, mikä määrittää, voiko ihminen ihastua tai rakastua toiseen.

Enkö mä jo sanonut et Kuoleman Varjeluksien ja Liekehtivän Pikarin välissä on 3 vuotta? Tai 2, jos ajatellaan miten ihastunut Viktor oli vielä Pikarin lopussa. Hermionen pitäisi olla joku veela jotta Krum ei siinäkään ajassa pääsisi hänen yli.

Tässäkin tämä kauneuspointti, mitä en ymmärrä yhtään. Jos toiseen ihmiseen rakastuu toiseen, niin ei siitä välttämättä pääse yli tuossa ajassa, vaikka toisen veressä ei olisikaan veelan verta. En sano, etteikö Krum luultavasti olisi päässyt tunteistaan yli tuon 3 parin vuoden aikana, mutta ei siihen ylipääsyyn tai pääsemättömyyteen vaikuta mikään kauneus tai "veelan veri", jota Hermyllä ei toki ollut.

Minä en todellakaan ymmärrä tuota, miksi liität kauneuden niin tiiviisti rakkauteen ja ihastumiseen. Kyllä tässä maailmassa rumatkin ihmiset ovat löytäneet rakkauden (eikä se rakas ole välttämättä ruma) ja menneet naimisiin. Ja tässä maailmassa monet kauniit ihmiset ovat jääneet ilman rakkautta. Miksi velhomaailma tekisi poikkeuksen tästä?
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Tammikuu 22, 2011, 13:41:21 »
^Velhomaailmassa kun vielä verellä on enemmän väliä kuin vastapuolen viehättävyydellä.

On aika pikkumielistä ajatella että ulkonäkö ratkaisee asian näissä tapauksissa. Se myös vähättelee Krumia. Hän on kuuluisa huispaaja, hänen perässään juoksee jatkuvasti nättejä tyttöjä kuola suupielistään roikkuen. Hän ihastuu Hermioneen monista syistä, näkee tämän viehättävänä juuri omanlaisena itsenään. Luultavasti heidän energiansa sopivat yhteen. Hermione on fiksu ja terävä noita, jonka tulinen luonne ja oikeudenmukaisuus luultavasti koskettavat Krumia. Ja varmasti hänen silmäänsä tyttö on myös kaunis, kuka kutsuisi omaa rakastajaansa rumaksi?

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #33 : Tammikuu 23, 2011, 09:46:18 »
Minusta se oli melko ärsyttävää että Hermione pienensi hampaansa. Ne olivat osa häntä, ja tekivät hänestä epätäydellisen hyvällä tavalla. Ne toivat hänelle persoonallisuutta, jota tarinasta puuttuvat finnit, rasvainen iho + muut teini-iän kauheudet eivät voineet tuoda.

Mä myös tykkäsin Hermionen hampaista, mutta ei mua niiden pienennystapa oikeastaan häirinnyt, vaan se vaikutti uskottavalta (vanhemmat vastustivat operaatiota ja Hermione sitten keksi tarttua oma-aloitteisesti tilaisuuteen, kun sellainen tuli vastaan). Tavallaanhan Hermionen turhamaisuus hampaidensa suhteen toi hänen hahmoonsa tuota epätäydellisyyttä. Mulla itselläni ei ole täydellistä pepsodenttihymyä ja yhdessä vaiheessa hammaslääkäri harkitsi rautojen laittamista lievähkön purentavikani takia, mutta päätti kuitenkin lopulta, etten tarvitsekaan niitä. Teini-ikäisenä olin asiasta jossain määrin harmissani (lue: jos mulla olisi ollut taikasauva, niin sitä olisi varmaan myös käytetty), mutta tässä vaiheessa elämää olen ratkaisuun hyvin tyytyväinen. Ehkä Hermioneakin myöhemmin kadutti persoonallisten hampaidensa kutistaminen normiin :)
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #34 : Lokakuu 12, 2011, 16:21:44 »
En itse ikinä osannut edes ajatella, että Krumille pitäisi osoittaa erityistä myötätuntoa, joten tämän topicin aihe tuli täytenä yllätyksenä. Ja mitä tulee Hermioneen... no, mielestäni hän on vaikuttanut aina ihan tavalliselta tytöltä ilman sen suurempaa viehätysvoimaa.

Viktorin ja Hermionen suhde on mielestäni aina ollut aika tyypillinen sen ikäisillä. 17-vuotias poika (tai voihan Krum täyttää 18) ihastuu 15-vuotiaaseen tyttöön (kyllä, Hermione on 4. kirjassa pääosin 15, hänellä on synttärit syyskuussa), joka vaikuttaa ainoalta koko koulussa, joka ei kuolaa hänen peräänsä. Kauneus on katsojan silmissä, mutta uskon Hermionen olevan oikeasti kaunis, vaikka hän ei kiinnitäkään ulkonäköönsä erikoisempaa huomiota. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta ei rumakaan. Hän ottaa opiskelun tosissaan, ilmoittaa suoraan mielipiteensä, ei ole pinnallinen ja kohtelee Viktoria kuin ketä tahansa muuta eikä minään näyttelyesineenä. Eikä pidä unohtaa, että Viktor näki Hermionen Harryn ja Ronin kanssa ja varmasti väkisinkin kuuli heidän juttujaan ja sai näin käsityksen siitä, millainen persoona hänellä on :)

Minäkin jotenkin ymmärsin, että Viktor iski silmänsä Hermioneen ensitapaamisella. Ehkä juuri siksi, että jopa Ron oli kiinnostuneempi huispaussankarista kuin hän. Aluksi Viktor varmaankin meni kirjastoon opiskelemaan ja etsimään rauhaa tyttökerholtaan ja ilahtui huomatessaan, että Hermione vietti siellä paljon aikaa, mutta hädin tuskin vilkaisikaan häneen. Hermionea ärsytti kuuluisuustouhotus ja ihailijakerho, mutta uskon, että hän oikeasti tykkäsi Viktorista. Jos ei nyt aivan ihastunut niin ainakin sinne suuntaan, ei hän muuten olisi Viktorin kanssa pussaillut... Luultavasti hän oli ihastunut Roniin jo aikoja sitten, mutta ihastui sitten Viktoriin (joskaan ei yhtä vahvasti) ja turhautui Ronin piikittelyyn ja mustasukkaisuuteen, kun oli jo saanut parin tanssiaisiin. En usko, että Hermione oikeastaan loukkaantui, kun Ron tajusi, että hei Hermionehan on tyttö. Todennäköisesti hän vain ärsyyntyi siitä, että tajusi toivoneensa, että Ron olisi pyytänyt häntä ennen Viktoria.

Siinä missä Ron raivosi mustasukkaisuuttaan Hermionen viemisestä, häntä luultavasti ärsytti, että toinen parhaista kavereista, joka ei ollenkaan välittänyt huispauksesta, oli niin hyvä kaveri hänen ihailemansa ihmisen kanssa. Viktor lähinnä varmisteli Hermionelta, että eihän hänellä ole poikaystävää ja haluaisiko hän tulla kesällä tapaamaan häntä, mutta uskon Hermionen tajunneen viimeistään toisen koetuksen jälkeen, että heidän suhteensa ei tule jatkumaan lukuvuoden loputtua. Lisäksi luulen, että häntä myös vähän nolotti olla se "jota Viktor Krum kaipaa aina". En usko hänen tarkoittaneen, että suhde syvenisi oikeasti vakavaksi.
Hermione kuitenkin jatkoi vielä pitkään kirjeenvaihtoa huolimatta siitä, ettei Ron tykännyt asiasta lainkaan. Viktosin tunteet tuskin heti viilenivät, mutta Hermione oli mieluummin vain kaveri, vaikka Ron tokaisikin huispaajan tahtovan muutakin kuin kaveruutta.

Lainaus
Ei kai kukaan voi kiistää, että aika monet Pottereissa lihaviksi kuvatut henkilöt on kuvattu myös hieman hölmöiksi -Dudley, Grabbe, Goyle ja myös Hagrid, vaikka hän muuten onkin hyvis ja sympaattinen.
Pieni korjaus: Hagrid ei ole lihava :) Hän on vain isokokoinen ja lihaksikas, eivätkä ne vaatteetkaan mitään ohuita ole. Ei tarvitse olla lihava ollakseen kömpelö. Lisäksi olen samaa mieltä kuin joku tuossa aikaisemminkin, että vaikka Harry nimittikin Pansya mopsinaamaiseksi, se ei tarkoita, että tyttö olisi ruma. Harrysta hänen kasvonsa muistuttivat mopsin naamaa, mutta luultavasti oleellisempaa oli se, että Pansy näytti ilkeältä, millaiseksi hän osoittautuikin. Oikeastaan olen aika varma, että Draco ei olisi huolinut parikseen ketään muuta kuin parhaimman näköisen puhdasverisen luihuisen, joka hänen vuosikurssiltaan löytyy.
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

Poissa Cheo

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #35 : Lokakuu 12, 2011, 17:14:11 »
TOTAALINEN OFF-TOPIC!

Narcissan negatiivisudessa oli kyse nyrpeästä ILMEESTÄ, ei nenänseudun viasta. Narcissa kuvataan erityisen kauniiksi jolla on ärsyttävä ilme, Harrykin vittuili Dracolle että "Näyttääkö hän yleensä siltä vai ainostaan sinun seurassasi?" eli "Onko hän aina nyrpeänä vai pelkästään sinun seurassasi?"

Onko sillä mitään väliä, johtuuko se ilmeestä vai nenänseudun viasta? :) Ilmeellä on suuri merkitys ulkonäöstä puhuttaessa: hapan tai muuten vain epämiellyttävä ilme saattaa saada kenet tahansa näyttämään rumalta, kun taas hymy yleensä kaunistaa kasvot. Pitäisitkö sinä kauniina ihmistä, jolla esim. on koko ajan naamallaan jokin häiriintyneen näköinen irvistys?

Myös Pottereissa ollaan tätä mieltä. Narcissa olisi saattanut näyttää kauniilta ilman nyrpeää ilmettään, nyt ei kuitenkaan näyttänyt. Tällä kertaa oma mielipiteeni on melko yhteneväinen Harryn mielipiteen kanssa: kun näen Narcissan sieluni silmin, hän näyttää nyrpistyneen nenänsä ansiosta suorastaan vastenmieliseltä. Mielipiteeni ei ole riippuvainen siitä, onko kyseessä jonkinlainen nenänseudun ongelma vai pelkkä hapan ilme.
Tähän on pakko sanoa että sitä pidetään aika yleisesti juuri nyrpeänä ilmeenä enkä ole koskaan ennen törmännyt ihmiseen joka olisi ennen väittänyt sitä nenänseudun viaksi tai jotain muuta. On totta että hymy saa kasvot näyttämään kauniimmille mutta en voisi kieltää ettenkö olisi nähnyt tuhansia naisia jotka ovat hemmetin hyvännäköisiä vaikka he näyttävät ylimielisille nartuille. Jotkut muut saattavat olla eri mieltä eli tämä on pelkkä mielipidekysymys.

Lainaus
Lisäksi hänet kuvattiin luonnottoman kalpeaksi kuten poikansakin.
Samoin on tämä. Jotkut pitäävät todella kalpeista tyypeistä enkä minä ainakaan lue sitä Malfoyille viaksi. En sen lisäksi usko että Narcissa tai Bella (Azkaban on kyllä saattanut kuluttaa hänen kauneuttaan) olisivat rumia sillä olisi aika omituista jos Sirius olisi Mustan suvun ainoa hemaisevan seksikäs pörröpää. Siis ovathan he vain serkuksia mutta silti. Elän katsokaas siinä uskossa että Mustan sukuun syntyy kauniita ja rohkeita, hahaha :D

Ja sitten kanssa Lunalla on sanottu olevan omituisten korujen ja vaatteiden lisäksi ulkonevat silmät ja olikohan sillä vielä hapsottavat hiukset? Olen onnellinen että Luna ei ole mikään megababe koska minulle Luna on ainakin antanut rohkeutta olla erilainen.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."