Kirjoittaja Aihe: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?  (Luettu 40963 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« Vastaus #125 : Heinäkuu 04, 2012, 15:36:31 »
Näkisin itseni Korpinkynnen kaavussa ja koulupuvussa sauva kädessä sekä loitsukirja kädessäni, muutama ystävä takanani. V.I.P.it suoritettuna hyvin arvosanoin, minä onnellisena ja tyytyväisenä.
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #126 : Heinäkuu 17, 2012, 22:19:53 »
Näkisin toimivan kilpirauhasen ja normaalin muotoiset aivokammiot.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
  • Tupa: Luihuinen
!
« Vastaus #127 : Heinäkuu 19, 2012, 15:48:33 »
Hhmm... näkisin uskoakseni itseni onnellisena, tai Green Dayn : D
Sekin on mahdollista.

Tai näkisin itselläni hienon kitaran...♥
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #128 : Elokuu 18, 2012, 10:55:24 »
Näkisin itseni ehdottomasti tylypahkassa ja taikomassa.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #129 : Syyskuu 27, 2012, 21:06:58 »
Onnellisena, tottakai. Mutta miten, vaikea sanoa..

Yksi vaihtoehto on, että näkisin itseni menestyneen fantasiasaagan kirjoittajana. Se on kenties suurin haaveeni.

Toinen vaihtoehto lienee, että näkisin itseni vanhana, ja että näkisin toteuttaneeni haaveitani ja saavuttaneeni tavoitteitani, esimerkiksi matkustellut, päässyt työskentelemään unelma-ammattiini ja niin edelleen. Olisin myös jättänyt jotakin jälkeeni, minulla olisi ollut jotakin merkitystä.

Jos nyt tällä hetkellä katsoisin peiliin, näkisin itseni ylioppilaana, joka on valmistunut haluamallani arvosanoilla (toisin sanoen ainakin neljästä aineesta haluan parhaan arvosanan..) ja olisin päässyt opiskelemaan haluamaani alaa haluamaani yliopistoon.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa mauro

• Vuotislainen
« Vastaus #130 : Syyskuu 27, 2012, 21:33:22 »
Näkisin meidän entisen koiran, joka kuoli kolme vuotta sitten. Se ehti olla meillä melkein koko ikäni. Peilissä näkisin itseni Diivan kanssa, varmaan harrastamassa agilitya.
The spice must flow.

Poissa Suklaa Sammakko

• Mikä se oli?
  • Vuotislainen
  • Oletko nähnyt tätä noitaa?
  • Pottermore: PatronusFirebolt8891
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #131 : Lokakuu 01, 2012, 11:10:19 »
No itse uskon että näen isoisäni.

Mutta sitä nyt ei voi oikeastaan tietää, kun ei ihan itse ole varma ennenkuin näkee, mitä sydämestään toivoo eniten. Jos tämä nyt olisi sellainen juttu että katos se kuoli, mutta valitettavasti ei ole. Minulla on ''puoliverisyyttä'' veressäni ja siksi puolet sukulaisistani asuu Englannissa. Niinpä hän sairastui noin vähän yli vuosi sitten keuhkosyöpään. Viimeksi kun näin hänet... Taisi olla 06 tai 05. Jos ei lasketa kun näkee toisen kuolleena arkussa. Mutta muuten! :)
Harry Potter, Always!

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #132 : Lokakuu 03, 2012, 14:50:59 »
Vastaanpa uudestaan, kun edellisestä viestistä on jo aikaa ja toiveet ovat muuttuneet.
Edellinen toiveeni on toteutunut kaikin puolin, joten tilalle on tullut uusi. Tietenkin. Nyt en kuitenkaan juurikaan epäile, lähes varmasti näkisin lapsen. Missä muodossa, sitä en osaa sanoa. Näkisinkö itseni positiivinen raskaustesti kädessäni? Vai näkisinkö itselläni kauniin raskausmahan, jota mieheni ehkä silittelisi ja puhuisi sille? Vastasyntyneen pienokaisen, joka rauhoittuisi syliini? Vai noin yksivuotiaan taaperon? Tai monta sellaista?
En tiedä. Toivon tuota kaikkea, enkä tiedä mitä eniten.
Enää en välttämättä pystyisi vastustamaan kiusausta katsoa peiliin, haluaisin nimittäin hirveästi tietää, miltä meidän lapsemme näyttäisi(vät). Olisiko hän täydellinen pieni isänsä kopio? Vai olisiko hänessä hassuja piirteitä meiltä kummaltakin? En tietäisi, saammeko koskaan biologista lasta, joten peili saattaisi olla ainoa mahdollisuus nähdä hänet/heidät.
En tiedä, miten jaksaisin elää hänet/heidät nähtyäni, mutta luultavasti ottaisin riskin.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #133 : Lokakuu 05, 2012, 21:43:54 »
Tää on kyllä tosi vaikee kysymys. En kyllä ole ihan varma.
Mutta siitä olen varma, että näkisin peilistä, että minulla olisi oma, onnellinen perhe. Siis hyvä rakastava aviomies ja lapsia. Todennäköisesti olisin myös kirjoittanut jättimenestys kirjasarjan. Muuta en kyllä tiedä mitä näkisin, jos näkisin jotain muuta
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Narja

• siivet paidan alla
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowMist27677
« Vastaus #134 : Lokakuu 06, 2012, 23:58:29 »
Hui kamala. Ensimmäisenä tulee mieleen että näkisin itseni hymyilevänä ja itsevarmana. Lueskeltuani hetken, tuli mieleeni myös oma perhe. Pieni tytär, hänen (iso)veljensä ja luotettava mies. Mutta loppujen  lopuksi siellä näkyisi varmaan jotain sellaista mitä en osaa yhtään edes ajatella. Voi kunpa pääsisinkin katsomaan..

-Narja
Raise your glass for me

Poissa Tom

• Vuotislainen
« Vastaus #135 : Lokakuu 26, 2012, 15:01:04 »
Minä näkisin itseni onnellisena erään tytön kanssa josta tykkään.

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #136 : Lokakuu 27, 2012, 10:39:06 »
Tiedän kirjoittaneeni tänne aikaisemminkin, mutta nyt en vain jaksa etsiä sitä aikaisempaa viestiä. Jos joku auroti tms. löytää sen, sen saa poistaa. Mun toiveeni on nyt muuttunut aika paljon... (asiaan ei liity se, että jätkä jonka kanssa olisin halunnut olla loppuelämäni yhdessä ei haluakaan enää olla tietääkseenkään musta tai mitään.)

Mun toiveeni. Hmm.
Viel pari kuukautta sitten olisin varmasti toivonut äidin paranemista. Nyt se on siis parantunut, joten joten.
Jos mä mietin, että Dumbledore sanoi, että peili näyttää meidän kipeimmät toiveet, niin niitä ois aika monta. Minkä niistä näkisin, en ole varma.

Yksi vaihtoehto ois että en ois antanut sen m*lkun polkea mua maan rakoon vaan olisin itse käskenyt sitä painumaan helvettiin tms. Huoh.

Ehkä toisaalta näkisin itseni niin, että olisimme eronneet ennen kuin... niin, ennen kuin.

Kolmas vaihtoehto, ehkä se, mitä uskoisin eniten näkeväni, olisin minä astelemassa sisään Kallioon yhtenä opiskelijana. Sydän ehjänä, tulevaisuus edessä ja ehkä poikaystävä vierellä.
Joka tapauksessa, onnellisena.

Mutta kuka tietää, mikä se kipein toive oikeasti on...
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Merthur

• ensimmäinen tähtilierihattu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Merthur
« Vastaus #137 : Joulukuu 04, 2012, 18:05:59 »
Mitä luultavimmin näkisin itseni onnellisena, minulla olisi paljon kavereita ympärilläni ja kaverini olisivat minulle kuin perhe. Minä opiskelisin täällä, missä minä nytkin opiskelen, mutta minun ei koko ajan tarvitsisi pelätä sitä, että minulta riistettäisiin tämä kaikki. Oikeastaan tärkein pointti näissä asioissa on se, että minä näkisin itseni onnellisena.
Usko, toivo ja rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #138 : Joulukuu 04, 2012, 18:22:56 »
Mmm. Hankala...
  Ehkä näkisin itseni isäni kanssa. Isä kuoli kun olin melkein kolmevuotias, enkä ehtinyt tuntea häntä. Kuitenkin vasta nyt, kasvatessani, olen alkanut todella ymmärtää asian ja olen alkanut suremaan sitä, etten tuntenut häntä...
  Toinen vaihtoehto on, että näkisin itseni, niinkuin monet ovat jo sanoneet, Tylypahkassa opiskelemassa noidaksi :) Se on kuitenkin ollut on edelleen haaveeni, en ole siitä päässyt eroon...

Mutta joka tapauksessa näkisin itseni onnellisena.
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #139 : Joulukuu 14, 2012, 19:03:22 »
MAHTAVA aihe, vallan mahtava.

Hyvin vaikea myöskin. En sitä oikeaa, syvintä, tärkeintä, voimakkainta toivetta tietenkään tiedä, mutta arvailla voi aina.

Vaihtoehto numero uno on tietenkin, että olisin Tylypahkalainen rohkelikkotyttö. Ehkä suhteellisen suosittu, kaunis. Erinomainen taikoja. Oi, mitä suloisia sanoja.

Vaihtoehto numero dos on, että maailma olisi hyvä. Hyvä läpikotaisin. En siis tietenkään hyvällä tarkoita ettei olisi surua taikka menetystä, vaan että ei olisi sotia eikä lapsia kaduilla ilman ruokaa. Ei turhia kipuja.

Vaihtoehto numero tres on, että taikaa olisi olemassa. Taikaa. Olemassa. Minussa. Kaikissa. Minussa.
Kaikki on mahdollista.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #140 : Joulukuu 15, 2012, 00:52:01 »
Hmm...
Olisin varmaankin koulun paras ja älykkäin (ja miksen nätti) opiskelija

a) Glasgow'n yliopistossa, oikeassa kädessä rakas pieni käärme (ehkä kuningasboa tai Meksikon mustakuningaskäärme tai sateenkaariboa?) nimeltä Snape. Ja vasemmassa kädessä jonkun pukua käyttävän älykköbritin käsi <3

b) Tylypahkassa, luihuisessa, vasurissa huispauspokaali täynnä omia käärmeitä ja vasurissa Dracon tai nuoren Severuksen tai Oliver Woodin käsi owo

Tämmöinen olen... Tai voisihan siinä olla kuva minusta maailmanympärysmatkalla, Skotlannissa jossain keskiaikaisessa linnassa, Nobel-palkintoa pitelemässä, ylpeänä mielisairaalan omistajana, kuuluisana psykiatrina tai hyväntekeväisyysjärjestön perustajana... Tai sitten ihan vain noiden köärmeiden ympäröimänä ^^ Näitähän riittää!
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Unituhka

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamAsh2093
« Vastaus #141 : Tammikuu 11, 2013, 10:57:32 »
Itseni oman tulevaisuudenperheeni kanssa menestyneenä naisena, joka elää unelmaa niin kuin sen on aina halunnutkin. Ehkäpä tanssinopettajana, menestyneenä kokkina ja asuinmaana britit/amerikka/australia.
Kata -> Unituhka

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #142 : Tammikuu 15, 2013, 21:35:26 »
Näkisin itseni varmaan menestyneenä jossakin hyvässä ammatissa, arvostetussa firmassa. Ja asuinpaikkana olisi Lontoo.

Ainakin joskus aikaisemmin olisi ollut, että oppilaana Tylypahkassa. Korpinkynnessä ja hyvä koulumenestys. Mutta taidan olla nykyään yli-ikäinen Tylypahkaan :(
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #143 : Helmikuu 13, 2013, 19:10:33 »
Näkisin itseni ehkä noitana Harry Potter-maailmassa; ylläni olisi varmasti Tylypahkan kaapu, minulla olisi taikasauva kädessä, jalkojeni juuressa olisi noidankattilallinen jotain taikajuomaa ja ehkä istuisin Vuotavassa Noidankattilassa tai Tylypahkan tarvehuoneessa tai jollain tunnilla
Mulla olisi täsmälleen  sama!
Tai sitten näkisin itseni malman kuuluisimpana laulajanäytteliämallikirjailijana,
ja ympärilläni olisi paljon faneja...
Olisin myös lumoavan kaunis, älykäs, suosittu, ihana.
Olisin joku 13-19 vuotias.
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #144 : Helmikuu 13, 2013, 23:05:14 »
Iseeviot-peilistä. Hmm, sydämmeni syvin toive. Se olisi varmasti minä, onnellisena. Lähelläni olisi tulevia ystäviä/ tuleva miesystäväni, sisareni, äitini, kissani ja jo edesmennyt isäni. Isovanhempani näkyisi hyväkuntoisena ja minä ja läheiseni oltaisiin kaikki terveitä.

Poissa Lilyrose Lovegood

• Tylypahkan kirjaston vakioasukas ;)
  • Vuotislainen
  • Thestralit ovat upeita :)
  • Pottermore: PotionRose10377
« Vastaus #145 : Maaliskuu 18, 2013, 21:06:23 »
Minä näkisin luultavasti pienen vaalea hiuksisen tytön koska sellainen tyttäreni olisi, hänellä olisi luultavasti tylypahkan korpinkynnen kaapu päällä ja pöllö olalla. vieressäni seisoisi poikaystäväni josta olisi tullut aviomieheni.

:D itseppä kysyit :D

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #146 : Maaliskuu 19, 2013, 16:23:18 »
Elämäni on suhteellisen normaalia, eikä minulla ole minkään sortin ongelmia omani tai perheeni terveyden kanssa, joten minun ei tarvitse haaveilla mistään kovin vakavasta. Luultavasti siis näkisin itseni Tylypahkassa. Kenties istuisin 11-vuotiaana pikkutyttönä lajitteluhattu päässä Suuressa salin edessä tai kiitäisin huispausstadionin yllä kaato kainalossani.

Toisaalta, koska olen jo enimmäkseen luovuttanut Tylypahkaan pääsyn suhteen, voisin myös nähdä itseni asumassa Lontoossa mukavassa pikku asunnossa oman kullan kainalossa.

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #147 : Toukokuu 02, 2013, 20:30:16 »
Näkisin luultavasti itseni muuttamassa muotoa joko animaagina tai metamorfimaagina. Mutta en tiedä... Voisin nähdä myös jotakin sen suuntaista, että minuun (tai keneenkään muuhunkaan) kohdistuva koulukiusaus / kiusoittelu loppuisi tai jotain muuta onnellista, mitä toivoisin tapahtuvan läheisilleni.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Noppa

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #148 : Toukokuu 08, 2013, 21:40:19 »
Aika vaikea kysymys. Näkisin ehkä itseni noitana rohkelikko-kaavussa. Minulla olisi pöllö tai kissa ja olisin varmaan animaagi (koira tai hiiri). Tai sitten seisoisin aika ison maalais talon vierellä ja minulla olisi koiria, hevosia, lampaita yms. Jos pitäisi nähdä jokin esine, en kyllä osaisi sanoa. En toivo mitään esinettä.

Poissa happygirl

• Vuotislainen
« Vastaus #149 : Syyskuu 06, 2013, 20:56:00 »
Näkisin itseni ja mieheni, juuri sellaisina kuin nyt olemmekin. Mutta sen lisäksi näkisin oman kodin, todennäköisesti jonkun paritalon ja kaksi lasta, tyttö ja poika. Tytöllä olisi iloiset saparot ja pojalla siististi sliipattu tukka ja villaliivi. Olisimme kaikki iloisia, levollisia, onnellisia ja terveitä.

(Työhön liittyviä asioita en näkisi peilissä kyllä ollenkaan. Luihuisena voitte arvata, että työura on jo valmiiksi paremmin kuin hyvin, en voisi toivoa tällä haavaa enää yhtään enempää.)