Kirjoittaja Aihe: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?  (Luettu 40958 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PhoenixNight91
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« Vastaus #100 : Kesäkuu 21, 2011, 01:09:44 »
En ole ajatellut oikein koskaan mitä sydämessäni halajan kovasti. Ehkä hyvinkin itsekästä asiaa toivoisin: että olisin kuolematon. Tai siiten näkisin koko sukuni yhtenäisenä ilman mitään riitoja. Olen kuitenkin myös tuntenut itseni aina vähän erilaiseksi, joten olisin varmaankin jokin fantasiahahmo. Tai jotain äh, hirmuisen vaikeaa :D
''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • seisoo sateessa & aina äänessä
« Vastaus #101 : Heinäkuu 08, 2011, 23:03:32 »
näkisin varmaan itseni piirto kädessäni ja kuolonsyöjä naamio päälaellani. :----) haluaisin kovasti olla kuolonsyöjä, koskaa .. pidän voldemortista ja muutenkin kuolonsyöjistä. ♥ jos jotain " realistista " niin .. varmaan itseni näyttelijänä englannissa, BJD - nukke sylissäni ja jonkun suuren ja mahtavan elokuvan kuvauksissa.
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa Hyppynaru

• poukkoileva
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #102 : Heinäkuu 19, 2011, 13:24:59 »
Näkisin itseni aivan varmasti velhona tylypahkassa ja pelaisin rohkelikon huispaus joukkoeessa ja Ron olisi kaverini :D

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #103 : Heinäkuu 19, 2011, 13:32:41 »
Tällä hetkellä luulisin näkeväni itseni kirjakaupan hyllyjä ihailemassa ja hyllyillä lepäisi kirjaksi painettu merirosvostoorini. Haluan kovasti saada sen tarinan valmiiksi ja pisteenä iin päälle olisi mahtavaa saada se julkaistuakin.

Mutta toisaalta saattaisin nähdä itseni myös jossain päin maailmaa tai Suomea valokuvaamassa vailla huolia.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Heinäkuu 19, 2011, 14:34:46 »
En osaa sanoa, mutta ehkä näkisin itseni vanhana ja edelleen kaikkien niiden joista nyt välitän ympäröimänä. Itseni rauhallisena, rakastavana ja ymmärtävänä.

Poissa Tia-Maria

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #105 : Heinäkuu 19, 2011, 15:16:40 »
Mä näkisin melko varmasti itseni jääkiekkoilijana tai jonain muuna urheilijana. Jääkiekko on aina ollut lähellä sydäntä ja haluaisin niin kovasti harrastaa sitä, mutta astmani ja toisen sairauteni takia en pysty. Eli siis näkisin itseni hyväkuntosena ja terveenä.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #106 : Heinäkuu 21, 2011, 18:05:30 »
Hmm. Varmaan näkisin itseni yksinkertaisesti onnellisena. Siis ihan aidosti onnellisena. En ole oikeastaan koskaan ollut täysin onnellinen, kun elämäntilanteet tähän mennessä ovat olleet mitä ovat... Mutta siis haluaisin ehdottomasti tietää millaista olisi elää onnellista elämää.

Se onkin sitten vaikeampi kysymys, että mitä tämä onnellisuus vaatii. Ainakin läheisiä ihmisiä ympärille, se on selvä. Juu, ja haluaisin myös, että ne läheiset ovat onnellisia ja terveitä yms, yms. Se on todella tärkeää. Kun muut eivät voi hyvin, niin minäkään en siihen pysty. Haluasin myös, että minulla olisi ainakin yksi überläheinen ihminen, joka tietäisi minusta kaiken (ja minä hänestä), ja jolle voisin puhua ihanihan kaikesta. Sellaista kun minulla ei ole ikinä ollut, ei lähellekään.

Juu, jos nuo asiat saisin niin en muuta tarvitsisikaan. Yritän pysyä positiivisena tämän unelman suhteen ja toivoa, että jonain päivänä voin palata lukemaan tätä tekstiä ja huomata, että syvin toiveeni on toteutunut. :)

Ainiin! Ja pitää vielä lisätä, että näkisin itseni tarpeellisena muille ihmisille. Siis sellaisena, johon luotetaan, ja jolle kerrotaan asioista avun tarpeessa. En tahdo elää vain tyhjän panttina, vaan haluan olla tärkeä! Jos tämä toteutuisi edes yhden ihmisen kohdalla, niin olisin hyvinhyvin tyytyväinen. Jos olisi edes yksi ihminen, joka ei tietäisi mitä tekisi ilman minua. :> Silloin tietäisin, etten ole täällä turhaan.

Joo sori meni vähän ehkä liian syvälliseks. :D Tämmöstä tää on mun kanssa.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #107 : Elokuu 07, 2011, 10:36:00 »
Näkisin varmaankin itseni noitana perheeni ja läheisteni kanssa, joskus kolmensadan vuoden päästä. Niin että kaikki läheiseni eläisivät monta, monta sataa vuotta.

//Tai näkisin itseni varmaankin peilistä ja ympärilläni olisi todella haluamani asiat. Tietenkin olisin noita, itselläni olisi koira, olisin etsijä huispausjoukkueessa, ja kaikki toiveeni toteutuisi. Tosin olen nyt onnellinen, joten ei paljon puutu....

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2011, 15:15:04 kirjoittanut gamma »
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Triangulum

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #108 : Elokuu 07, 2011, 12:52:47 »
Tämä on oikeasti hyvä topa! Hieno idea:)

Itse en yhtään tiedä mitä näkisin. Sitä kaikista suurinta toivetta ei osaa hahmottaa, tai sitä ei uskalla sanoa. Jotain voisin kuitenkin yrittää veikata. Luulenpa, että näkisin itseni, ilman mitään huolia ja murheita, vailla arpia käsissä. Hymyilisin luonnollisesti, ja mustat silmänaluset olisivat kaikonneet. Näyttäisin kaikinpuolin terveeltä ja onnelliselta, tyytyväiseltä elämääni. Vierelläni olisi varmaan joku todella rakas, ja läheinen ihminen. Kenties enemmänkin heitä. Näyttäisimme onnellisilta yhdessä, oli meitä sitten kaksi tai kymmenen. Jep, se onnellisuus, tyytyväisyys elämään, sen näkisin Iseeviot-peilistä.
"Kaipaat unohduksen humalaa."

Poissa mellon

• Vuotislainen
  • Live hard, live your dream !
« Vastaus #109 : Elokuu 08, 2011, 14:58:01 »
Näkisin Iseeviot peilissä todennäköisesti sen että minulla olisi kirje kädessäni jossa olisi kutsu tylypahkaan.

Ääh, ois kyllä ihan mahtavaa jos toi ois oikeesti olemassa ja pääsiskin sinne viel opiskelemaan ...
~Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
               sydämmes urhoollinen on,
                           on sinulla ritarin uskallus
                                    ja olet kumman peloton~

Poissa Lovepotion

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #110 : Elokuu 10, 2011, 13:54:43 »
Haluaisin nähdä itseni tylypahkalaisena noitana, mutta todellisuudessa näkisin itseni varmaan nättinä, suosittuna ja hyvänä taitoluistelijana (harrstukseni).

Poissa La Mariposa

• Järjettömyyden keskuksessa sijaitsevan selli numero 138:n virallinen hallitsija
  • Vuotislainen
  • I'm beautiful in my way, coz god makes no mistakes
« Vastaus #111 : Elokuu 10, 2011, 14:39:37 »
Hoikkana tylypahkalaisena noitana, jolla olisi ihmisiä ympärillä. Olen nimittäin joutunut ykkösluokalta asti jäämään erään kaverini varjoon kaikessa, oli sitten kyseessä jätkät tai kaverit. Jopa yhdelle parhaimmista kavereistani olen se korvike, joka riittää, kun ensimmäisenä mainittu kaverini ei ole paikalla.
Well, I never saw it coming, and I should've started running a long, long time ago.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #112 : Elokuu 12, 2011, 17:15:57 »

Näkisiin isoveet-peilissä itseni ja sylissäni olisi jotakin lyhytkarvaista valkoisen väristä rotua oleva koira, joka nuolisi kasvojani.

Tosin on hyvin vaikea sanoa mitä siellä oikeasti todellisuudessa olisi mutta sitä koiraa nyt tällä hetkellä huomaan toivovani eniten.

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #113 : Syyskuu 17, 2011, 17:49:47 »
Tylypahkan koulupuvussa, korpinkynnen merkki rinnassa, kirja kainalossa... Ihana valveuni...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2011, 17:54:44 kirjoittanut Ginermione »
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #114 : Marraskuu 06, 2011, 10:50:42 »
Näkisin itseni weasleyna tylypahkassa kaapu päällä pöllö kädessä ja taikasauva toisessa kädessä. Sillä uskon 100%:sesti että tylypahkassa on kivempaa kun meidän koulussa. Voin vain unelmoida Rohkelikon pöydässä syömistä tai Tylyahossa kävellä... No tottakai oisi ihanaa lentää, tehdä loisuja ja opetella niitä.Sen minä näkisin
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Mäyräkoira

• Lirppuva loistoveikko
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SwordHeart699
« Vastaus #115 : Marraskuu 07, 2011, 20:44:33 »
Näkisin itseni Korpinkynnen huispaus kaavussa, Tulisalama ja sieppi käsissä ja taikasauva taskussa, pöllö olalla ja seisoisin joukkueeni edessä Tylypahkan huispaus kentällä.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #116 : Maaliskuu 06, 2012, 12:39:25 »
Tätä olen miettinyt ennenkin.

Luulen, että näkisin peilissä itseni Tom Feltonin (Draco Malfoyn) kanssa.
Olisi niin ihanaa, jos voisin tavata hänet joskus! :) Toisaalta voisin nähdä peilissä
itseni asumassa jossain ihanassa suurkaupungissa, kuten Lontoossa tai New Yorkissa.
Ja kolmas todennäköinen asia, minkä voisin nähdä peilissä, olisi kivat isoveljet(kaksoset tietenkin!) Frediä ja Georgea mukaillen.

Mutta jos olisin Tylypahkassa, näkisin luultavasti itseni Dracon kanssa suutelemassa.. :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Kalmankoira

• Se hullu potteristi
  • Vuotislainen
  • Luihuinen - se aito oikea!
  • Pottermore: SkyMarayder11983
« Vastaus #117 : Maaliskuu 11, 2012, 15:59:48 »
Täytyy myöntää, näkisin itseni Kelmien kanssa, kujeilemassa. He ovat ylivoimaisesti PARHATIA: :)
Snape, Snape, Severus Snape.
Shiguro -> Kalmankoira

Poissa Platinum Dragon

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixGold27241
« Vastaus #118 : Maaliskuu 18, 2012, 18:19:16 »
Hmm... tämä on vaikea. Luultavasti näkisin itseni - ja vieressäni pienen lentävän lohikäärmeen, koska olen ollut niihin ihastunut aikojen alusta saakka. Ja lohikäärme olisi mielestäni riittävä todiste siitä, että taikuutta on ylipäätään olemassa; ei millään pahalla, mutta en jaksaisi opiskella Tylypahkassa seitsemää vuotta, ( sekoaisin myös suunnassa, n. 99.9% varmuudella, joka kerta kun lähtisin oleskeluhuoneesta) , ja en totta puhuen haluaisi taikoa, olisi vain mukavaa tietää , että joku voi taikoa puolestani. ( ei, en todellakaan ole laiskuri :D)
Toinen mahdollisuus olisi, että näkisin kädessäni taikasauvan ja loitsukirjan, mutta en usko siihen vaihtoehtoon.
-Wings flapped. I felt air passing my face. I streched my hand out and stroked cold platinum-coloured scales gently. I flew with dragon.-

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #119 : Maaliskuu 21, 2012, 21:51:47 »
Yllättävän vaikea kysymys.. Vielä vuosi sitten vastaus olisi ollut aika selvä. Olisin nähnyt itseni naimisissa nykyisen mieheni kanssa. Tai häissä. Nyt tuo haave on toteutunut. n__n Nyt onkin haasteellisempaa sanoa mikä se nyt olisi...

Olisi ainakin mahtavaa olla noita. Voisi siis periaatteessa olla mahdollista että näkisin itseni kaapu päällä ja sauva kädessä. Mutta enpä tiedä. Jotenkin se ei tunnu siltä sydämen syvimmältä toiveelta. Pitää siis lähteä hakemaan toisesta suunnasta. Mitä elämästäni puuttuu, mitä toivoisin siinä olevan toisin. Olisi hienoa jos saisin mieluisan työpaikan. Näin ollen voisin nähdä itseni vaikkapa jossain viihtyisässä kahvilassa tiskin takana.

Toinen mahdollinen vaihtoehto on, että näkisin itseni vanhana. Ympärilläni olisi mieheni, ystäväni ja kenties pari lasta ja muutama lapsen lapsi. Olisin tyytyväinen elämääni sillä hetkellä ja menneisyydessä. Näkisin että olisin elänyt onnellisen elämän (ja vanhanakin elämässäni olisi mieltä enkä olisi täysin dementoituneena/liikuntakyvyttömänä vanhainkodissa/sairaalassa).

Luulenpa että todennäköisin vaihtoehto on loppujen lopuksi tuo viimeinen. Voi kuulostaa vähän hassulta sydämen syvimmältä toiveelta, mutta tavallaan se on toive onnellisesta elämästä. :)
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Cleortar

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #120 : Maaliskuu 29, 2012, 14:36:22 »
No, minä en yksinkertaisesti tiedä!
Saattaisi olla, että näkisin itseni jossain taimaassa, missä tahansa, sellaisessa jossa kaikki on mahdollista.
Mutta saattaisin nähdä itseni myös taistelutantereella miekka kädessä ja haarniska ylläni, jalkojeni edesstä ainakin yksi ruumis, paholainen, jonka olen juuri tappanut. Valitettavasti haaveilen sellaisesta... :D
Yksi vaihtoehto voi olla, että näkisin itseni, ja maailman joka oli vihdoin onnellinen, täydellinen!

Mutta en yhtään tiedä, mikä on minussa niin syvin ja kipein toive! En vain tiedä.... :D
Well, I guess then I can do it~

Poissa Aallo

• Vuotislainen
    • Livejournal
    • Tähteinvälinen - tekstejä
« Vastaus #121 : Maaliskuu 31, 2012, 08:28:18 »
Sen verran tiedän, että näkisin itseni peilissä onnellisena, mutta sen aineellisutumistapa onkin sitten hieman hämärä. Onhan minulla paljon haaveita - voisin nähdä itseni jonkun ihanan tyttöystävän kanssa, opiskelamassa Joensuussa suomen kieltä, voisin nähdä itseni pitelemässä itsekirjoittamaani novellikokoelmaa tai reilauslippua Eurooppaan - mutta haaveet saattavat muuttua tai kääntyä jostain syystä toisenlaisiksi. Suurin toiveeni on yksinkertaisesti olla onnellinen, terve ja elää riippumatta siitä, minne ja millaiseen ympäristöön lopulta päädyn.

Mutta ehkä teen tästä liian vaikeaa. Luultavasti Iseeviot - peili näyttäisi minulle juuri noita kaavailtuja juttuja. On toisaalta aika hauskaa tajuta, että minä haaveilen kaikkein kipeimmin asioista, joiden on mahdollista toteutua.
Itse en koskaan uskalla puhua muusta kuin raitiovaunuista.

Löytöretkivuosi
Kirosäkeet

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #122 : Maaliskuu 31, 2012, 13:04:07 »
Enkö mä todellakaan ole vastannut?
 Näkisin itseni hyväkuntoisena perheenisänä, takanani olisi julkimoita joihin itse lukeutuisin. Mukana hengaisivat tärkeimmät kaverini ja perhe. Näkisin siis itseni tyytyväisenä, ja isossa porukassa mukana.
:3
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #123 : Huhtikuu 10, 2012, 22:19:05 »
Näkisin itseni varmaan näyttelijänä isolla lavalla esiintymässä suurelle yleisölle jossakin sketsiohjelmassa. *köh Putous köh* Olisin todella hauska, ja kaikki nauraisivat vitseilleni. Saisin myös hyvää palkkaa, olisin noin kolmikymppinen ja minulla olisi vaimo, kaksi lasta, omakotitalo ja labradorinnoutaja. Eivätkös nämä ole juuri sellaisen tyypillisen mainosperheen piirteitä? No ei noilla muilla olisi niin paljoa väliä, mutta olisi ihanaa, jos mulla olisi koira. Perheeni on niin allerginen, etten sellaista oikeasti voisi ottaa, joten ainakin koira siellä peilissä näkyisi. Tai kissa, kumpikin käy.

Toisin sanoen peilissä näkyisi näkymä, jossa nauratan ihmisiä isolla lavalla rapsuttaen samalla koiraani korvan takaa ja silittäen söpöä kissaani. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
« Vastaus #124 : Heinäkuu 03, 2012, 16:48:01 »
Todella vaikea kysymys... Olisin tietysti peilissä onnellinen. Olisin varmaankin minulle tärkeiden ihmisten joukossa. Olisin menestynyt ammatissani ja iloisten ja minusta välittävien ihmisten ympäröimä :) . Toisaalta voisin yllättyä mitä Iseeviot-peilissä näkyisi, koska on vaikea sanoa mikä on hartain toiveeni...