Kirjoittaja Aihe: Trinity Blood  (Luettu 1257 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Boogey

• Ankeuttaja
Trinity Blood
« : Kesäkuu 10, 2008, 17:49:39 »
Trinity Blood on Sunao Yoshidan romaaneihin perustuva mielenkiintoinen vampyyri anime, joka on alkujaan tehty mangana (kuvittajana toimi Kiyo Kujon). Haluaisin kuulla mielipitetänne Trinity Bloodista. Miksi päädyitte katsomaan tätä animea? Mitä mieltä olet alku - ja lopetuslauluista? Entäpä ketkä saavat kunnian olla suosikki hahmojasi? Tai oletko lukenut tätä myös mangana?

Itse tykästyin ekasta episodista lähtien, koska oon aina ollut armoton vampyyri-fanittaja. Vaikka animessa veri lentääkin, ei tästä myöskään huumoria puutu. Tykkään myös todella paljon piirrostyylistä sekä musiikkikin on todella mahtavaa. (; Tässä pieni selitys mistä kyse:

"500 vuotta on kulunut Armageddonista - maailmanlopusta. Ihmiskunta jatkaa elintaisteluun korruptoituneen Vatikaanin alaisuudessa. Salaisia organisaatioita ja vaarallisia uhkia on kaikkialla, puhumattakaan verenjanoisista yön metsästäjistä, vampyyreistä. Ylläpitääkseen järjestystä ja turvallisuutta kansalaisten keskuudessa on muodostettu erikoijoukkue AX, jonka johtajana toimii Milanon herttuatar, Lady Caterina Sforza. AX:n vahvin ase taistelussa armotonta vihollista vastaan on pelätty Crusnik - väkivaltainen, erityisvoimilla varustettu ja kuolemalle naurava pappi, joka elää vihollisen verestä. Vatikaani on saanut uuden vartijan, uuden metsästäjän."

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
  • Sukupuoli: Noita
    • Jénaminyan Omat Sivut
  • Pottermore: MoonCauldron3945
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Trinity Blood
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2008, 19:09:37 »
Trinity Blood. Yksi suurimmista animerakkauksistani. *huokaus*

Trinity Blood on yksi lempisarjojani. Pitkän painostuksen jälkeen päätin katsoa sen tuossa muutamakuukausi sitten, ja se sitten katsottiinkin kerralla putkeen. Ja heti perään uudestaan. Ja uudestaan. Ja sitten etsittiin manga ja novellit ja luettiin ne, ja nyt odoteellaan kieli pitkällä että milloin seuraava manga-chapter ilmestyy.

Olen aina rakastanut vampyyritarinoita, oli se sitten animea, mangaa tai normaalia fantasiakirjallisuutta. Mutta se ei vielä ole Trinity Bloodin suosion syy.  Hahmot ovat inhimillisiä, vaikka sarja onkin scifi-fantasiaa gentreltään. Ne ovat inhimillisiä, vaikkeivät ole edes ihmisiä (kaikki siis). Ne ovat erehtyväisiä. Soundtrack on yksi parhaita, ääninäyttelijät hyviä.

Animen ainoa vika on, että se kertoo liian vähän. Se jättää liikaa auki. Ja samalla se myös jättää janoamaan lisää.

Trinity Bloodhan oli alunperin kaksi novellisarjaa; Rage Against the Moons ja Reborn on the Mars. Manga on tehty pohjautuen jälkimmäiseen, anime molempiin. Sarjan alkuperäinen ideoija kuoli 2004, ja hänen ystävänsä otti tehtäväkseen saattaa sarjat (novellit, manga, anime) loppuun. Manga jatkuu edelleenkin.

Se mitä on jätetty kaikkein eniten auki (varsinkin animessa) on Abelin menneisyys. Se mistä janoan saada tietää lisää. Mitä tapahtui? Miten? Miksi? Kaikki sarjan katsoneet tietänevät mistä puhun.

Kehotan todellakin lukemaan mangaa. sitä on ilmestynyt japaniksi 10 volumea, englanniksi kuusi ja tässä kuussa pitäisi tulla seitsemäs. Sitä on alettu kääntämään suomeksikin, animeakin löytyy japaniksi puhuttuna suomenkielisillä teksteillä (minä kierrän kaiken suomenkielisen kaukaa). Netistä löytyy jo 11. volumen ensimmäinen chapteri fanien kääntämänä.

Katsokaa tämä. Lukekaa tämä. En usko että tulette pettymään. Minä en ainakaan.

-Jén
Ai miksi Jo on jumala? Hän loi Pottereiden taikamaailman, joten hän on virallisesti sen maailman jumala. Voiko kukaan väittää vastaan?
Ja koska Rowling on Jumalamme ja Potterit Raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus.

Poissa Yuki

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Omituinen pikku otakupallero.
    • Densetsu
Vs: Trinity Blood
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2008, 21:36:21 »
Katsokaa tämä. Lukekaa tämä. En usko että tulette pettymään. Minä en ainakaan.
Pakko sanoa, että ostin ensimmäisen mangapokkarin ja petyin. Nyt olen vielä kuullut päälle hirveästi kehuja ja hehkutusta, kuinka hyvä sarja TB on, mutta ite vaan ihmettelin. Mulle se oli vain kuvia, joista ei saanut mitään selvää mitä nyt tapahtui. Taidettakin on kehuttu, no, voin myöntää että olihan siellä välissä muutama hienokin kuva. 8) Tietysti kyse voi olla myös Yukin aivotoiminnan hitaudesta ^^

Niin ja siitä animesta. En ole katsonut (miksi sitten kirjoitan tänne? eheh...), muttas kerran huomasin sattumalta Anttilassa, että kappas, nyt ne on sitten laittanut senkin suomeksi. Seuraavan kerran kun kävin Anttilan animehyllyllä, olivat kaikki TB:t kadonneet. Hauskaa. Ilmeisesti todella suosittu sarja. Yuki ei ymmärrä.

Mietin kyllä silloin, että pitäisiköhän ostaa tuo animena joskus, kun sen siellä kaupassa näin. Että josko se olisi vähän selkeämpi kuin manga, ja voisin alkaa ymmärtääkin niitä kaikkia, jotka kyseisestä sarjasta tykkäävät. n_____n Noh, eipä ole tullut tilaisuutta ostaa. Voisihan tuota katsoa netistä, mutta en ole vielä saanut riittävästi energiaa siihen. Toistaiseksi Yukille riittävät shoujosarjat animen puolella, lukuunottamatta Fullmetal Alchemistia.

Olipas kehittävä viesti. ^^
LOVE-NYAPPY! ♥