Kirjoittaja Aihe: Tassutellen  (Luettu 1581 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • diibadaabafggh
Tassutellen
« : Huhtikuu 12, 2008, 11:12:02 »
Tassutellen on Milla Paloniemen piirtämää sarjakuvaa, jossa seikkailee kissa ja koira. Hulvattoman hauska, kissan ja koiran yhteiselämä ei suju aivan mutkitta... Parhaiten Tassutellen-sarjakuvaa löytyy netistä, mutta kai niitä on painettukin (en ole törmännyt missään). www.tassutellen.fi löytyy sarjakuvia, tietoa ja muuta sellaista.

Onko kukaan tätä lukenut? Onko mielestänne hyvä?

Minä olen lukenut netistä näitä sarjakuvia. Hyvin piirretty, selkeä ja todella hulvattoman hauska.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 13:23:21 kirjoittanut Erizza »

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Tassutellen
« Vastaus #1 : Huhtikuu 12, 2008, 23:36:24 »
Löysin linkin kyseiseen sarjakuvaan Kiroilevan siilin nettisivuilta. Onhan noita sarjiksia tullut luettua silloin tällöin. Siinä olevat kissa ja koira ovat aivan selvästi kaveruksia, mutta silti yhteiselämä on välillä aika surkeaa.

Onko muuten niin, että koira ei tunnista itseään peilistä, mutta kissa tunnistaa todellisessa elämässä?  Ainakin yhdessä stripissä oli jotain tähän viittaavaa.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

conqueror

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Huhtikuu 13, 2008, 04:17:53 »
Tassutellen on Minna Paloniemen piirtämää sarjakuvaa
Milla Paloniemen.

Tassutellen tuli tutuksi vähän yli vuosi sitten, kun kaverini kanssa löysimme Kiroileva Siili -sarjakuvat, ja niiden kautta sitten Tassutellen -sarjakuvat. Nättiä, huvittavaa ja hauskaa piirrosjälkeä, josta näkee selvästi mistä on kyse. Tykkäilen.

Poissa Neige

• kuolontonttu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #3 : Huhtikuu 13, 2008, 11:53:33 »
Viime vuonna olin silloin tällöin katsellut Suomalaisesta kirjakaupasta Tassutellen-sarjakuvakirjaa ja sainkin sen sitten parhaalta ystävältäni syntymäpäivälahjaksi, eli marraskuusta asti olen tutustunut kunnolla tähän sarjakuvaan. Pidän kovasti. Selkeä piirrosjälki ja nauramaan laittavat jutut saavat plussaa minun osaltani. Itsekin kun omistan sekä kissoja että koiria, niin pidän tapahtumia todella aitoina, koska voisin hyvin kuvitella kissojeni käyttäytyvän juuri samanlaisesti koiria kohtaan kuin tässä sarjakuvassakin. Viihdyttävä, suosittelen kaikille.
Kun taistelu on alkanut, se ei lopu koskaan, vaikka rauhanmerkit peittäisivät koko taivaan ja helpottuneet huokaukset karkaisivat ilmaan. Henkinen taistelu jatkuu edelleen, kohti voittoa tai tuhoa. - Athene

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #4 : Huhtikuu 13, 2008, 13:24:44 »
Milla Paloniemen.
Tuonne taisi lipsahtaa kirjoitusvirhe. Kyllä minä sen tiesin, että se on Milla Paloniemi, mutta kiireessä sitä kirjoittaa välillä aika väärin.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Huhtikuu 14, 2008, 20:19:21 »
Löysin joskus muinoin Tassutellen sarjiksen Kiroileva Siili sivujen kautta. Tassutelen on melkein jopa parempi kun Kiroileva Siili. Koska olen kissaihmienn niin on mukava lukea sarjakuvaa jossa kissa on juuri sellainen kun kissa nyt pohjimmiltaan on. Sarjakuvan kissa on juuri samanlainen kuin meidän kissat ovat. Tämä sarjakuva on ehdottomasti suosikkini. Olen kokenut saman tilanteen kissamme kanssa niin monta kertaa kun olemme taistelleet siitä kumpi on tuolilla (joka on kissan paikka) minä vai kissa. Tuo kissa on vaan niin asenne, että tätä sarjakuvaa jaksaa lukea. Milla Paloniemen piirrokset ovat lisäksi aivan uskomattoman hienoja ja tarinat ovat loistavia. Kokonaisuudessaan aivan loistava sarjakuva.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

conqueror

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Huhtikuu 15, 2008, 02:35:05 »
Milla Paloniemen.
Tuonne taisi lipsahtaa kirjoitusvirhe. Kyllä minä sen tiesin, että se on Milla Paloniemi, mutta kiireessä sitä kirjoittaa välillä aika väärin.
Juu (: itsellä käy myös aika usein näin, mutta minulla kun tuntuu olevan joku pakkomielle korjata jos joku on typonnut.