Kirjoittaja Aihe: Last.fm  (Luettu 10819 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Last.fm
« Vastaus #75 : Toukokuu 29, 2010, 22:26:58 »
Mä olen ollut Last.fm'ssä vähän yli vuoden, kait (kappas, en tiedä).
Aluksi rekisteröidyin, mutta unohdin koko paikan ja vasta myöhemmin tajusin asentaa sen koneelle, että listat päivittyvät kun kuuntelee koneella.
Toisinaan tulee ajateltua, että "voi vitsit, kun nämä mp3-soittimella kuunnellut biisit ei päivity last.fm'ään" tai jotain muuta vajaata, mutta en kamalasti muuten kiinnitä huomiota koko asiaan. Toisaalta, saatan selailla omia tai muiden kuuntelemia biisejä ja artisteja (=kuuntelukertoja) Irc-Galleriassa ajankuluksi.
Ja kuuntelen musiikkia välillä, koska "pitää saada enemmän kuuntelukertoja tälle bändille!". Toisaalta myös huomaa, miten paljon kuuntelee jotain musiikkia. Olen kuunnellut Panic! At The Discoa aktiivisesti pari kuukautta ja nyt sillä on lähemmäs 500 kuuntelukertaa (ja sitten on tietenkin ne soittimella ja kännykällä kuunnellut kerrat joita ei näy Last.fm'ssä)
Mutta joo, mulla ei ole mikään pakkomielteinen suhde Last.fm'ään, mutta sinällään se on ihan kiva keksintö.
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #76 : Tammikuu 20, 2013, 03:39:26 »
Joskus oli jonkinnäköinen addiktio Last.fm:ään, mutta sitten se jäi ihan täysin. Tuli takaisin muutaman vuoden jälkeen vähän lievempänä, jolloin tein uuden tunnuksen ja lähti taas. Nyt viime syksynä resetoin tuon uudemman tunnuksen, mutta sinne tulee scrobblattua (onko sille suomenkielinen sana ja onko tuo edes se englanninkielinen sana?) vain pieni osa kuuntelemastani musiikista. Lähinnä vain mitä kuuntelen Spotifysta kotona koneella, mutta kuuntelen hyvin paljon musiikkia myös levyiltä cd-soittimesta ja koneeni musiikkikirjastosta myös, mutta en ole jaksanu tapella sen kanssa niin, että saisin sen yhdistettyä Last.fm:ään kun se ei jostain syystä toimi niin kuin sen pitäisi. Ja sen lisäksi kuuntelen paljon musiikkia kodin ulkopuolella kännykästäni ja saisihan siihenkin sellaisen Last.fm:ään yhdistävän sovelluksen, mutta kun ei jaksa.
Tuolla itse sivustolla ei ole tullut pahemmin pyörittyä nyt tämän uusimman Last.fm kauden aikana. Välillä käyn kyyläilemässä omia top-listoja, vaikka ne antaa aika virheellisen kuvan, koska sisältävät vain pienen osan kuuntelemastani musiikista. Jos jotain silti kiinnostaa niin minut löytää nimimerkillä SickHeart-
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #77 : Elokuu 22, 2013, 15:58:04 »
http://www.last.fm/user/drdolce <- saa lisätä, minä en pure! :)

Olen käyttänyt sivustoa vuodesta 2009 saakka, kun kaikki kaverit hehkuttivat sitä ihan liian paljon minulle. Liityin sinne, vaikka aluksi ajattelin sen olevan jokin huijauspaikka, joka yrittää varastaa pankkitietoni ja kaiken, mutta sitten rekkasin ja sinne jäin. Minulla on tähän mennessä ollut kolme erilaista käyttäjätunnusta tämän uusimman lisäksi, koska olen aina jonkin ajan kuluttua kyllästynyt niihin. Tämä uusin on myös sellainen, jonka tein joulukuussa 2012 ja siihen en myöskään antanut scrobbler-ohjelman laskea yhtäkään soittokertaa. Halusin aloittaa ihan täysin alusta, jotta listat edustaisivat ihan oikeasti nykyistä musamakuani. Juuri nyt ne eivät sitä kauhean paljon edusta, koska tuolla on ehkä 40% kaikista koneelta löytyvistä kappaleista vasta. x3

Tuo paikka on joka tapauksessa harvinaisen koukuttava. Scrobbler on aina päällä ollessani koneella, koska olen muutenkin niin koukussa musiikkiin etten varmasti voisi elää ilman sitä. Puhelimessa ei ole scrobbleria ollenkaan, koska se ei varmasti kuitenkaan toimisi siinä enkä muutenkaan jaksaisi puhelimella kuunnella kun tykkään kuunnella musiikkia samalla kun kirjoitan, joten istuisin koneella joka tapauksessa. :D Itse pidän last.fm:stä kovasti, vaikka se silloin tällöin saattaa alkaa bugittaa ja pahasti, mutta sivusto on siitä huolimatta oikein hyvä. Oppiipahan englantia paremmin, kun keskustelee ulkomaalaisten kanssa.
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART