Kirjoittaja Aihe: Dursleyt  (Luettu 20692 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Ylénja

• Ankeuttaja
Vs: Dursleyt
« Vastaus #25 : Elokuu 27, 2008, 19:41:38 »
Kyllä Dursleyt Harrysta välittivät. Tai en nyt Vernonista tiedä, mutta Petunia ja Dudley. Petunia oli vain katkera siskonpojalleen, kun ei päässyt siskonsa lailla Tylypahkaan opiskelemaan taikuutta. Hän päätti vihata kaikkea epätavallista ja varsinkin kaikkea mikä liittyi "siihen väkeen." Ja Vernonhan oli samoilla linjoilla. He päättivät tukahduttaa taikuuden pois Harrysta kohtelemalla häntä kaltoin. Ei onnistunut, mutta yhä he vihasivat poikaa ja muita hänen kaltaisiaan. Dudley oli oppinut serkkunsa kiusaamisen vanhemmiltaan, ei siinä muuta. KV:ssä paljastui, että D todellakin välitti Harrysta ja oli huolissaan, kun tämä ei tullutkaan mukaan sinne minne Dursleyt menivät.

Eli näin. :)

zew

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Elokuu 27, 2008, 20:02:04 »
Dursleyt taisivat jossain määrin välittää Harrysta (Jopa Vernon). Luulen, että Harrykin lopujen lopuksi lämpeni heille hiukan. Harrysta ja Duddleysta tuskin koskaan tuli mitään tosi hyviä kavereit, mutta kyllä Harry heidän luonaan vierailemassa kävi. DH:sa Vernon helposti antoi sellaisen kuvan, että oli iloinen päästessään harrysta eroon, näin ei luultavasti kuitenkaan ollut. Dursleyn perheestä luultavasti vernonin oli vaikein osoittaa kintymystä Harryyn.

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Syyskuu 05, 2008, 15:29:47 »
Dursleyt taisivat jossain määrin välittää Harrysta (Jopa Vernon). Luulen, että Harrykin lopujen lopuksi lämpeni heille hiukan. Harrysta ja Duddleysta tuskin koskaan tuli mitään tosi hyviä kavereit, mutta kyllä Harry heidän luonaan vierailemassa kävi. DH:sa Vernon helposti antoi sellaisen kuvan, että oli iloinen päästessään harrysta eroon, näin ei luultavasti kuitenkaan ollut. Dursleyn perheestä luultavasti vernonin oli vaikein osoittaa kintymystä Harryyn.
Minusta taas tuntuu, että Harry oli Vernonille vain nurkissa pyörivä "waste of space", kuten Harry itse asian ilmaisee 7-kirjassa, kun taas Dudleylle hänestä oli jo alkanut tulla veli ja Petuniakin oli jo hieman lämmennyt hänelle. Vernonhan ei ole Harrylle mitään sukua, ja sen takia Harry ei välttämättä hänelle paljoa merkinnyt. Luulenkin, että jatkossa Dudley olisi kiinteimmin yhteydessä Harryyn, jos niin voisi sanoa. Vernon taas haluaisi palata mahdollisimman nopeasti vanhaan elämäänsä ennen Harrya ja tämän tuomaa häpeää ja stressaavaa tosiasioiden salailua.
Eikös Rowling jossain haastettelussa kertonut, että aikuisiällä Harry ja Dudley ovat "joulukorttien lähettelytasolla". Joskus on myös pohdittu, voisiko Dudleyn jälkikasvusta tulla jästisyntyisiä velhoja. Rowling pohti tätä itsekin noin nanosekunnin (nineteen years later -kappalessa king's crossin asemalla olisi myös Dudley saattamassa lastaan Tylypahkan pikajunaan), kunnes tuli siihen lopputulokseen, että mikään noita/velhogeeni ei voisi pärjätä ruumissa, jossa on myös Vernonin dna:ta. Ajatus olisi kyllä ollut mielenkiintoinen, esim. Dudleyn perusteella, mihinköhän tupaan hänen lapsensa olisi laitettu...?
Minun mielestäni ei olisi mahdottomuus, että esimerkiksi yksi Dudleyn lapsi olisi todella päässyt Tylypahkaan ja näin Lilyn ja Petunian juttu olisi ehkä toistunut. Luulisin, että Dudleyn lapsi olisi ollut Rohkelikossa tai Puuskupuhissa, paljastuihan Dudleykin lopulta pohjimmiltaan mukavaksi.
Wow! We're identical!

Poissa apupyörä

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Lokakuu 04, 2008, 19:15:42 »
Itse luulen että Dursleyt selivisivät ihan kunnialla sodan yli, olivathan he Feenkisin Killan suojeluksessa. Luulen että ainakin Petunia ja Vernon jatkavat elämäänsä vanhaan malliin, mutta toivon, että Dudley, joka seiskassa osoitti jo pieniä muuttumisen merkkejä, ymmärtäisi millainen hän on ja parantaisi tapansa.

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #29 : Lokakuu 05, 2008, 18:43:26 »
Minusta tuntuu, että Dursleyt selvisivät velhojen sodan erittäin hyvin killan järjestämässä suojauksessa. Uskoisin näiden vaarallisten aikojen myös muuttaneet jonkin verran heitä. Dudley ilmaisi jo seitsemännen kirjan alussa omaavansa inhimillisiä piirteitä, ja sen johdosta melkein kyyneleet tulivat silmiin. Uskon Petunian jatkavan vainoharhaista paapomistaan, ja Vernonin menettäneen pari otsasuonta. Kuitenkin tämä perhe on yhdessä vielä monen monta vuotta. Sitten kun Duddiskipuppiski aikuisena muuttaa elämäntapojaan, niin vanhemmat saavat olla hänestä kerrankin oikeasti ylpeitä. Ainakin toivon niin.
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #30 : Lokakuu 06, 2008, 17:29:12 »
Kyllä minäkin uskon että Dursleyt selvisivät ihan hyvin,sillä kuten jo pari muutakin on sanonut,he olivat kiltalaisten suojelemia ja aika hyvässä turvassa siis. Uskon että he kaikki hieman muuttivat tapojaan,eivät tietenkään paljoa,mutta pikkuisen. Dudley nyt ainakin muutti tapojaan ja varmasti enemmän. Siitä en kyllä ole varma palasivatko he samaan taloon missä olivat aina asuneet,mutta eihän sille käynyt mitään...vai kävikö? En nyt muista niin tarkasti,mutta ei kai sille ehditty tehdä mitään.
Minäkin olisin halunnut hieman enemmän tietää heidän kohtalostaan,vaikka aika varmasti he selvisivät hengissä. Mutta jääpähän omalle mielikuvitukselle tilaa lennellä :).
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

PeaceMan

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Helmikuu 22, 2009, 12:21:43 »
Minusta se oli aika hassua ku ei kerrottu Dursleyiden lähdön jälkeen enää mitään niistä. Se jäi mietityttämään.Kaipa me kaikki ite voidaan keksii sille jatkoo päässä. Varmaan ne tuli kuitenki takas Likusteritielle...

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #32 : Helmikuu 22, 2009, 20:24:11 »
Joki intuutio mulla sanoo, että Dudley olisi kuulunut Puuskupuhiin. En tiedä miksi.

Sori, lähetin viestin vaikka en itse ollut kirjoittanut mitään. Mutta asiaan: Dudley ei todellakaan olisi kuulunut kiltteihin ja rehteihin Puuskupuheihin. Veikkaanpa että Luihuisiin.
Minusta Dudley on liian typerä ja yksinkertainen kuuluakseen Luihuiseen. No ovathan siellä Crabbe ja Goylekin, jotka älykkyydessä tuskin Dudleylle juurikaan häviävät, mutta se kaiketi johtuu heidän taustastaan, joka on sangen.. kuolonsyöjäpainotteinen. Minusta Duddelipups ei sopisi oikein mihinkään tupaan.

Siitä en kyllä ole varma palasivatko he samaan taloon missä olivat aina asuneet,mutta eihän sille käynyt mitään...vai kävikö? En nyt muista niin tarkasti,mutta ei kai sille ehditty tehdä mitään.
Ei siitä missään ole ainakaan mainuttu, että talolle jotain olisi käynyt. Miksipä olisikaan, kun siellä ei kerran ketään asunut.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Helmikuu 26, 2009, 00:43:19 »
Olisi ihanaa, jos Harry ja Dudley joskus tapaisivat aikuisiällä, esittelisivät jälkikasvuaan toisilleen ja vaihtaisivat kuulumisia...
niin olisinkin, itse tykkäisin, pitäisiköhän kirjoittaa ficci ... ?

Kyllä mäkin uskon että Dursleyt selvisivät. Ja uskon että Vernonkin jollain tavalla piti pojasta, mutta ei todellakaan näyttänyt sitä kenellekään - tuskin siitä edes tiesi Petunia.

Dursleyt ovat aina olleet mulle jotenkin kinkkinen asia. En oikein tiedä pitäisikö heistä pitää vai vihata heitä.

Vau, olisipa Dudleyn lapset taikovia :)

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #34 : Huhtikuu 06, 2009, 16:26:15 »
Minusta se oli aika hassua ku ei kerrottu Dursleyiden lähdön jälkeen enää mitään niistä. Se jäi mietityttämään.Kaipa me kaikki ite voidaan keksii sille jatkoo päässä. Varmaan ne tuli kuitenki takas Likusteritielle...

Olen melko samaa mieltä. Luulen että Dursleyt, vaikka heille jotain muuta olisi suunniteltu, tahtoivat palata takaisin vanhaan kotiinsa ja elää mahdollisimman normaalia elämää. Kuitenkin he olivat poissa noin vuoden, joten ehkä heidän käsityksensä taikamaailmaa kohtaan muuttui jotenkin, mutta he vaikuttavat silti aika muutokseen sopeutumattomilta...

Olen usein miettinyt sitä, että miten Harrysta voi tulla niin hyvä ja täydellinen kun hänet on Dursleyllä kasvatettu tuntemaan itsensä orjaksi, elämään arvoasteikon alimmalla tasolla. Ehkäpä tästä voisimme siis päätellä, että Dursleyt eivät ole olleet Harrylle niin ankaria kuin voisi kuvitella. Sillä tuollaisella kasvatuksellahan Harrysta tulisi aika itsetunnoton ihminen.

Jossain suhteessa Harrya on siis rakastettu, vaikkakin luultavasti myös pelätty ja kadehdittu noiden taikavoimien vuoksi. Ja vaikka Harry on elänyt Dudleyn varjossa, hän on saanut oppia esim. lukemaan ja kirjoittamaan, joka ei varmaan luonnistuisi ilman opetusta. Ja myös kaikki tuollaiset normaalit asiat hän osaa (on muuten aika vitsikästä kuvitella Vernon opettamassa pikku-Harrya syömään haarukalla tai kirjoittamaan :) Aika söpöä kylläkin ;)

~Barella
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Yöfani

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #35 : Huhtikuu 06, 2009, 17:09:21 »
Olen miltei varma siitä, että Dursleyt palasivat Likusteritielle. Minne muuallekkaan? Jatkoivat tavallista, tylsää jästielämäänsä..mutta ainakin hieman eri asenteella kaikkea yliluonollista kohtaan.

Minun mielestäni Petunia tosiaan välitti Harrysta ja piti häntä tavallaan kuin omana poikanaan, ei nyt aivan. Kateudesta ja pelosta hän kuitenkin esitti vihaavansa ja osittain myös vihasi taikamaailmaa, Harrya ja kaikkea siihen liittyvää. Sisimmässään hän kuitenkin välitti Harrysta. Samoin Dudley, vähintäänkin ankeuttajakohtauksen jälkeen. Tee-kohtaus jäi minulta aivan ohi. Luulen hieman, että vaikka Dudley välitti Harrysta ja koetti kenties hioa kaveruutta tämän kanssa (aaws), mutta Harry ei tajunnut tätä/ei ehtinyt tajuamaan ja luulee Dudleyn vihaavan häntä.

Tosin ei ikuisesti. Mielestäni olisi hyvinkin mahdollista, että Harry kävisi toisinaan tervehtimässä entistä perhettään, mutta muuten pysyisi Dursleyistä erossa.

~Yöfani

SeljasauvaKH

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Huhtikuu 14, 2009, 09:13:33 »
Luulenpa, että Dursleyt oikeasti sisimmässään välittivät Harrysta, vaikka eivät sitä ulospäin näyttäneetkään. Paitsi.. No, Dudleyhan sanoi, ettei Harry ole turhan pantti, mutta minua jäi häiritsemään, mitä Petunia olisi sanonut Harrylle, kun he lähtivät..
Itse veikkaan, että hän oli pyytämässä anteeksi siitä, että oli kohdellut tätä kaltoin. Itse nimittäin uskon, että Petunia kaltoin kohteli Harrya, koska oli kateellinen ettei itse päässyt Tylypahkaan.

Vernon ei mielestäni välittänyt Harrysta. Dudley saattoi pelätä taikuutta ja olla kateellinen, en oikeen tiedä. Kun taas Petunia oli sanomassa jotakin niin tuntuu kun se olisi sanonut "Sinulla on äitisi Lilyn silmät". Olisiko hän kohdellut Harrya huonosti koska oli kateellinen, vai ettää Vernon olisi suuttunut muuten?

Kun olin lukenut koko KV ajattelin taas että petunia olisi sanonut: "Sinulla on äitisi Lilyn silmät. Olin kateellinen hänelle, olisin itsekkin halunnut. (Hän häipyi sinne Kalkaroksen pojan kanssa)" Ei ehkä juuri noilla sanoilla mutta tuota tarkottaen. En osaa selittää

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #37 : Toukokuu 01, 2009, 23:45:54 »
Veikaisin että Petunia olisi halunnut kertoa Harrylle enemmän Lilystä. Taiko sitten kiittänyt tätä Dydleyn hengen pelastamisessa. Luulen että Dyrsleyt vietiin jonkun kiltalaisen kotiin. Ja sodan jälkeen he palaisivat omaan kotiinsa. Näin minä sen kuvittelin. Kun Dydley joutui ankeuttajan käsiin hän näki oman pahuutensa. Sellaisen jonkalainen hän oikeasti on. Kiusaaja ja Murjaaja(jos olisi velho).
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa minerva

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Toukokuu 04, 2009, 13:57:06 »
Minä tiedän, en arvaa. Olen teoriastani aivan varma.
Voldemortin kukistumisen jälkeen Dursley palasivat kotiinsa. He jatkoivat melko normaalia elämää. Edelleenkään talossa ei puhuttu velhoista, mutta jos joku sanoi sen sanaa ei sitä enää kauhisteltukaan. Dursleyt saivat tietää Arabellan olevan surkki, mutta eivät ymmärtäneet mitä se tarkoittaa ennenkuin Figgin epäonnistunut taika muutti heidät härkäsammakoiksi. Taikaministeriöstä jouduttiin lähettämään pelastaja, joka palautti Dursleyt takaisin entiseen muotoonsa. Dudley muutti pian pois kotoaan-

Roosa

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Toukokuu 24, 2009, 10:49:41 »
Minervan teoriaa tuen:) Dursleyt saivat myöhemmin tietää Arabella Figgin olevan surkki. Mutta kenen luokse Dudley muutti? Ja kuka lähetettiin heidän pelastajakseen taikaministeriöstä? Nuo kysymykset ovat minulle arvoituksia.
Mutta luulen itse, että Durslyt jatkoivat elämäänsä normaalisti ehkäpä jonkun kiltalaisen, tai omassa kodissaan.

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Toukokuu 24, 2009, 12:00:51 »
Joki intuutio mulla sanoo, että Dudley olisi kuulunut Puuskupuhiin. En tiedä miksi.

Sori, lähetin viestin vaikka en itse ollut kirjoittanut mitään. Mutta asiaan: Dudley ei todellakaan olisi kuulunut kiltteihin ja rehteihin Puuskupuheihin. Veikkaanpa että Luihuisiin.

Itse veikkaan samaa. Dudley olisi saattanut olla sellainen kalkarosmainen tyyppi, pohjimmiltaan ihan kiva poika joka oltaisiin voitu lajitella Rohkelikkoon. Näen jo hänet Malfoyn toisella puolella..
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Spectre

• Wraith
  • Hirnyrkki
« Vastaus #41 : Kesäkuu 03, 2009, 07:54:57 »

Itse veikkaan samaa. Dudley olisi saattanut olla sellainen kalkarosmainen tyyppi, pohjimmiltaan ihan kiva poika joka oltaisiin voitu lajitella Rohkelikkoon. Näen jo hänet Malfoyn toisella puolella..

Minä en todellakaan näe :P. Jos Dudley olisi Tylypahkaan päässyt, olisi hän minun mielestäni mennyt ehdottomasti Luihuisiin ja ollut Malfoyn seuraajana Grabben ja Goylen kanssa.

Lainaus käyttäjältä: Giladra Carrion
Minusta Dudley on liian typerä ja yksinkertainen kuuluakseen Luihuiseen. No ovathan siellä Crabbe ja Goylekin, jotka älykkyydessä tuskin Dudleylle juurikaan häviävät, mutta se kaiketi johtuu heidän taustastaan, joka on sangen.. kuolonsyöjäpainotteinen.

Kun ajattelee Dudleyn taustaa läpi tunnetun historian, eikös hän ole käyttäytynyt juuri niin kuin aidon Luihuislaisen odotetaan. Kiusaa pienempiään, nauttii toisten alistamisesta, kerää aivottomia kannattajia ympärilleen väkivallalla jne.

Poissa nipsu

• juoksee aarteen perässä.
  • Vuotislainen
« Vastaus #42 : Kesäkuu 03, 2009, 12:20:09 »
Ois kyllä ollu mukava, jos Dursleyt ois käyny tapaamassa vaikka Harrya. Vai mihinhän ne ees menikään ? Musta tuntuu ettei Petunia ja Vernon jääny etes kaipaamaan Harrya, koska ne oli aina sille niin inhottavia. Oli Dudleykin, mutta sehän sanoi kun ne lähti talosta, jotain Harrylle. Jotenkin vain tuntuu, että Dudley jäi vähän kaipaamaan Harrya jollain tavalla, mutta Petunia ja Vernon ei? Oma mielipiteeni siitä :D

Poissa Danda

• Vuotislainen
    • Apua
« Vastaus #43 : Heinäkuu 17, 2009, 22:13:20 »
In Dudley's adult life, he and Harry remained on "Christmas Card terms". Harry sometimes took his children to Dudley's when they were in the neighborhood, occasions dreaded by James, Albus and Lily. However, Dudley and Harry maintained contact mainly out of duty, and during visits would sit silently together while their children interacted.

Tollai Rowling on vielä sanonut Dudleysta
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2009, 12:07:12 kirjoittanut Danda »

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Elokuu 06, 2010, 17:32:23 »
Lainaus
Minä en todellakaan näe :P. Jos Dudley olisi Tylypahkaan päässyt, olisi hän minun mielestäni mennyt ehdottomasti Luihuisiin ja ollut Malfoyn seuraajana Grabben ja Goylen kanssa.

En sanonut, että Dudley olisi mennyt rohkelikkoon vaan että hän olisi ollut pohjimmiltaan ihan kiva poika, mutta kuitenkin hänet lajiteltiin luihuiseen. Sanoin viestin alussa olevani samaa meiltä mimbuluksen kanssa.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
« Vastaus #45 : Kesäkuu 25, 2015, 12:14:06 »
Huomasitteko, että Rowling paljasti Pottermoressa uutta tietoa Vernonista ja Petuniasta? HPfaneistä löytyy SPOILAAVA yhteenveto, lue omalla vastuulla: http://hpfanit.vuotis.net/index.php/artikkelit/800-pottermoren-uudet-paljastukset-dursleyn-perheesta

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Luna Lovegood

• Vuotislainen
  • kummajainen
  • Pottermore: Luna Lovekiva
« Vastaus #46 : Helmikuu 12, 2016, 20:26:01 »
Dudley jos olisi velho niin hän tuskin olisi mennyt Luihuisiin. Luihuiset kun tuntuvat arvostavan kovasti puhdasverisyyttä. Lisäksi Dudley on kuitenkin jostain sisältään ainakin vähän reilu ja piti Harrystä. Uskoisin, että Dursleyt palaavat vanhaan taloonsa, Vernon menee uudestaan töihin ja Dudley palaa kouluun. He puhuisivat joskus erittäin harvoin Harrystä ja ostaisivat hänelle hieman paremmat joululahjat. Vaikka Dudley oli alkanut pitää Harrystä niin heistä ei kuitenkaan koskaan tulisi kovinkaan läheisiä, mutta eivät kuitenkaan enään vihaisi toisiaan. Kenties Dudley pyytäisi anteeksi? ;)
Suurin aarre on ymmärrys rajaton.

Poissa Isfet

• Haahuilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #47 : Huhtikuu 14, 2016, 14:54:04 »

Lainaus
Kun Dydley joutui ankeuttajan käsiin hän näki oman pahuutensa. Sellaisen jonkalainen hän oikeasti on. Kiusaaja ja Murjaaja(jos olisi velho).

anteeksi kun takerrun pikku seikkoihin, mutta miten niin murhaaja? Ja jos olisi velho? Tarkoitatko tällä sitä että kynnys murhaajiuteen (kamalaa, en osaa edes taivuttaa sitä) olisi jotenkin matalampi jos hän olisi velho? Että se olisi helpompaa?

Lainaus
Kun ajattelee Dudleyn taustaa läpi tunnetun historian, eikös hän ole käyttäytynyt juuri niin kuin aidon Luihuislaisen odotetaan. Kiusaa pienempiään, nauttii toisten alistamisesta, kerää aivottomia kannattajia ympärilleen väkivallalla jne.

Ja sitten vielä toinen... Onhan tuo totta sinänsä, mutta haluaisin korostaa ettei tuo ole luihusen "syvin olemus". Tuollaiset menevät yleensä luihuseen, totta tuokin, mutta silti.

Itse uskon myös että sodan jälkeen Dursleyt palautettiin mahdollisimman pian tavalliseen arkeen. Luultavasti he palasivat takaisin Likusteritielle, omaan kotiinsa (sillä Harry ei taloa tosiaankaan halunnut, enkä usko että sitä myytiinkään). Dudley meni naimisiin ja muutti pois, ei liian kauas, ja käy vaimoineen ja lapsineen päivällisellä sunnuntaisin. Vernon ja Dudley puhuvat porista ja taloudesta (ehkä Dudley seurasi isänsä jalanjälkiä yritykseen) ja Petunia kuuntelee korvat höröllä vaimon kertomia uusimpia juoruja, samalla kun he yrittävät saada vastustelevia lapsia syömään.
 Jonakin vuonna Harry pysähtyy joulukorttihyllyn kohdalle, pureskelee huultaan hetken, ja ostaa mahdollisimman tavallisen jästijoulukortin ja lähettää sen ennen kuin ehtii katua liikaa, tavallisella jästipostilla tietenkin. Dudley vastaa kohteliaisuudesta, hieman yllätyneenä ehkä, mutta vastaa kuitenkin, sillä vastaamatta jättäminen olisi hyvin epäkohteliasta.

Uskoisin näin, vailla parempaa tietoa ;)
Ajattelen, siis olen.